Pereiti prie turinio

Tarptautiniai Pervežimai


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, noriu pasiklausti apie tarptautiniu pervežimu verslą. Iš pradžių planuoju nusipirkti "fura" iki 50000LT ir išsiimti individualios veiklos pažyma, važinėsiu tarptautiniais reisais. Tik klausymas ar tai bus pelninga? ir apsimokės? Ką žinot plačiau apie šį verslą? Kiek domėjausi už krovinį gauna apie 1,1eur/km o tie kas dirba įmonėse tik 0.40LT/km

Redagavo Suzis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neziurek i uzmokesti dabar,ziurek ar bus darbo pasiziurint i lietuvos situacija dabar tai gal tiek ir moka,bet kas tokie? Tos didzosios imones naudojasi kitomis didziosiomis logistikos imonemis,o mazesnes taip pat didziosiomis,nes didziosios visada siulo pigiau.Paprastas pavizdys ateik i maxima nusipirkti ta pati dalyka ir ateik i kioska,tai kioske 30-40 proc brangiau,o jei ir rasi kas nores tave samdyti tai turesi vazineti pigiau negu tos didziosios logistikos imones ir tada nemanau ar labai apsimokes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neziurek i uzmokesti dabar,ziurek ar bus darbo pasiziurint i lietuvos situacija dabar tai gal tiek ir moka,bet kas tokie? Tos didzosios imones naudojasi kitomis didziosiomis logistikos imonemis,o mazesnes taip pat didziosiomis,nes didziosios visada siulo pigiau.Paprastas pavizdys ateik i maxima nusipirkti ta pati dalyka ir ateik i kioska,tai kioske 30-40 proc brangiau,o jei ir rasi kas nores tave samdyti tai turesi vazineti pigiau negu tos didziosios logistikos imones ir tada nemanau ar labai apsimokes

Ieškočiausi krovinių pats į jokias įmones nesidarbinčiau

pvz: Cargo.lt timocom.lt ir t.t kiek matau pasiūlymu netrūksta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, noriu pasiklausti apie tarptautiniu pervežimu verslą. Iš pradžių planuoju nusipirkti "fura" iki 50000LT ir išsiimti individualios veiklos pažyma, važinėsiu tarptautiniais reisais. Tik klausymas ar tai bus pelninga? ir apsimokės? Ką žinot plačiau apie šį verslą? Kiek domėjausi už krovinį gauna apie 1,1eur/km o tie kas dirba įmonėse tik 0.40LT/km

 

Siuo metu gal ir gerai, bet kas bus veliau? juk dbr planuojami jau lygtais ir pradeti tiesti gelezinkeliu begiai i lenkija. Tai manau kai bus nutiesti begiai daug smulkiu imoniu zlugs nes dali kroviniu perims Lietuvos gelezinkeliai.

 

seniau pažistamas dirbo panasioi mazoi firmoi is pradziu viskas ejosi gerai bet veliau po truputi firma smuko zemyn nes negalejo konkuruoti su didziosiomis firmomis. gaudavo krovinius tik i Čekija ir Slovakija (vezdavo durpes is Kuršenu,Kupiškio berods durpynu). Toliau nepavykdavo gauti kroviniu nukonkuruodavo didesnes firmos.

Taip pat tau neuzteks vien nusipirkti tik "FŪROS" su puspriekabe. Tau pačiam reikes moketi ju draudima, keliu mokesti, kuras, tepalai, antifrizas, padangos ir t.t + mokestis valstybei. :) + jei nenauja pirksi tai dar gali but kad reiks pereit technine apziura, galbut kazka remontuot :) aisku tam reiks mazu pinigu bet viska susumovus pasidarys tikrai nemenka sumele

Redagavo karenla
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, noriu pasiklausti apie tarptautiniu pervežimu verslą. Iš pradžių planuoju nusipirkti "fura" iki 50000LT ir išsiimti individualios veiklos pažyma, važinėsiu tarptautiniais reisais. Tik klausymas ar tai bus pelninga? ir apsimokės? Ką žinot plačiau apie šį verslą? Kiek domėjausi už krovinį gauna apie 1,1eur/km o tie kas dirba įmonėse tik 0.40LT/km

 

Sveikas, palaikau šią idėją, tačiau nieko patarti daug negaliu, bet labai smalsu kaip toliau seksis ir ar rimtai žadi tuo užsiimti ar dar svarstai apie mašinos pirkimą. Ar pats važiuosi?

 

Tie eurai gauti už kilometrus greitai gali ištirpti, svarbu pasidomėti apie kelių mokesčius, vairuotojo atlyginimą (jei samdysi), kuro kainas, transporto remontą, visus draudimus ir kitus mokesčius valstybei.

 

Na bet tikiuosi pasiseks ir galėsi pasigirti patyrimu. Jei dabar randi krovinių, stebėk kaip kitomis dienomis, na pagalvok ar jau galėtum pradėti :) SĖKMĖS ;)

 

Papildydamas noriu pasakyti, kad ne visur vairuotojams atlyginimus moka normaliai, bent jau LT tai tikrai yra firmų kurios dažnai keičia vairuotojus, nes patys bėga. Aišku yra tokių firmų kuriose dirbant reikia išvykti kelioms savaitėms ir per mėnesį gali gauti nuo 4000 iki gerokai daugiau. Kaimynas dirba užsienyje, bet išvažiuoja berods 3 mėnesiams, tai ten prieš du metus gaudavo 3000 EU į rankas, dabar nežinau kiek, bet vis dar dirba, tai matyt apsimoka.

Redagavo SIEBEL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, palaikau šią idėją, tačiau nieko patarti daug negaliu, bet labai smalsu kaip toliau seksis ir ar rimtai žadi tuo užsiimti ar dar svarstai apie mašinos pirkimą. Ar pats važiuosi?

 

Tie eurai gauti už kilometrus greitai gali ištirpti, svarbu pasidomėti apie kelių mokesčius, vairuotojo atlyginimą (jei samdysi), kuro kainas, transporto remontą, visus draudimus ir kitus mokesčius valstybei.

 

Na bet tikiuosi pasiseks ir galėsi pasigirti patyrimu. Jei dabar randi krovinių, stebėk kaip kitomis dienomis, na pagalvok ar jau galėtum pradėti :) SĖKMĖS ;)

 

Papildydamas noriu pasakyti, kad ne visur vairuotojams atlyginimus moka normaliai, bent jau LT tai tikrai yra firmų kurios dažnai keičia vairuotojus, nes patys bėga. Aišku yra tokių firmų kuriose dirbant reikia išvykti kelioms savaitėms ir per mėnesį gali gauti nuo 4000 iki gerokai daugiau. Kaimynas dirba užsienyje, bet išvažiuoja berods 3 mėnesiams, tai ten prieš du metus gaudavo 3000 EU į rankas, dabar nežinau kiek, bet vis dar dirba, tai matyt apsimoka.

Sveikas, ačiū už palaikyma kolkas viskas yra tik planavimo lygyje. Taip pats važinėčiau pats. Jau +- žinau kiek mašina kainuos, bet iš kur draudimo kainas sužinoti ir visa kita tai nesivaizduoju. Dar norėjau paklausti ar kas žinot kokia nuolaida yra degalams?

O apie lietuvių įmonės tai pats žinau, ten žmones vergauja viena pažystu kuris dirba tokioje įmonėje aišku duoda jam mašina ir t.t bet aria du ir daugiau mėnesiu už varganus 2000+lt. Vat todėl ir nusprendžiau, kad geriau imti pačiam mašina.

Redagavo Suzis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, ačiū už palaikyma kolkas viskas yra tik planavimo lygyje. Taip pats važinėčiau pats. Jau +- žinau kiek mašina kainuos, bet iš kur draudimo kainas sužinoti ir visa kita tai nesivaizduoju. Dar norėjau paklausti ar kas žinot kokia nuolaida yra degalams? Nes mašina kiek žmogus vienas sakė ryja 24tonas/100km :)

O apie lietuvių įmonės tai pats žinau, ten žmones vergauja viena pažystu kuris dirba tokioje įmonėje aišku duoda jam mašina ir t.t bet aria du ir daugiau mėnesiu už varganus 2000+lt. Vat todėl ir nusprendžiau, kad geriau imti pačiam mašina.

 

ne tonas :D o 24l,jei tas pats zmogus sake,kad uz 1km gauni 1.1eur tai pasidomek is kitur kiek moka.Nuolaidu tikrai nedaro kurui,jei turi pazystamu kokiu kurie turi zemes tegul issima ukio sertifikata(arba pats issimk) ar ka ten toki,bet tada darbo praradimo atveju jie negaus bedarbio pasalpos.O su tuo ukio sertifikatu galesi pilti zymeta dyzeli,o kai vaziuosi i uzsieni per kaliningrada vaziuoji(ziurint kur gyveni) zodziu per rusija ir ten pili baka pilna.

Redagavo senko
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, ačiū už palaikyma kolkas viskas yra tik planavimo lygyje. Taip pats važinėčiau pats. Jau +- žinau kiek mašina kainuos, bet iš kur draudimo kainas sužinoti ir visa kita tai nesivaizduoju. Dar norėjau paklausti ar kas žinot kokia nuolaida yra degalams? Nes mašina kiek žmogus vienas sakė ryja 24tonas/100km :)

O apie lietuvių įmonės tai pats žinau, ten žmones vergauja viena pažystu kuris dirba tokioje įmonėje aišku duoda jam mašina ir t.t bet aria du ir daugiau mėnesiu už varganus 2000+lt. Vat todėl ir nusprendžiau, kad geriau imti pačiam mašina.

 

Na tuščias kai važiuoji 24 litrus 100 km sunaudos, gal ir mažiau, bet jei krautas tai su tokia mašiną kurią įpirksi tai virš 30 perkopsi. Dar priklauso kur važiuot reikės, nes i kalną kylant ir tempiant krovinį tai siurbia :) Taigi reikia viską gerai apskaičiuoti :) Plius dar dokumentai visokie.

 

O kokias kalbas moki? Jei į RUS važiuosi tai kuro pigiau užsipilsi :) Tai kiek supratau šaldytuvą žadi pirkti? Nes su tentu (palapine) pavažinėjus tai paskui stovyklaut tikrai nesinorės :D Beje, jei pats ieškosi krovinių tai reikės interneto.. Reikia viską gerai apgalvoti :)

Redagavo SIEBEL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Moku tik EN ir LT rusų kažkiek moku bet susikalbėti sunkiai. Taip imčiau šaldytuvą. O gal būna tokių užsakymų kur duoda savas priekabas?

 

Va dėl puspriekabių tai nežinau ar taip duoda.. Firmose viduje ar kokiose pagal susitarimą tai gal ir duoda.. Beje dar man įdomu, kaip dėl patikimumo. Na ta prasme firmos tai turi užsitarnavę gerą ar blogą vardą pervežimuose, o ar sunku pavieniams vežėjams..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va dėl puspriekabių tai nežinau ar taip duoda.. Firmose viduje ar kokiose pagal susitarimą tai gal ir duoda.. Beje dar man įdomu, kaip dėl patikimumo. Na ta prasme firmos tai turi užsitarnavę gerą ar blogą vardą pervežimuose, o ar sunku pavieniams vežėjams..

Tai čia kaip išsiimi pažyma individualios veiklos arba steigi UAB ir jau skaitaisi kaip įmone turi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai čia kaip išsiimi pažyma individualios veiklos arba steigi UAB ir jau skaitaisi kaip įmone turi.

 

na dėl šito tiksliai nežinau tai nekomentuoju. Na bet vistiek yra didelių firmų, tai neaišku kai naujoms sekasi. Bet jei yra košės po skalpu tai manau įmanoma uždirbti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne tonas :D o 24l,jei tas pats zmogus sake,kad uz 1km gauni 1.1eur tai pasidomek is kitur kiek moka.Nuolaidu tikrai nedaro kurui,jei turi pazystamu kokiu kurie turi zemes tegul issima ukio sertifikata(arba pats issimk) ar ka ten toki,bet tada darbo praradimo atveju jie negaus bedarbio pasalpos.O su tuo ukio sertifikatu galesi pilti zymeta dyzeli,o kai vaziuosi i uzsieni per kaliningrada vaziuoji(ziurint kur gyveni) zodziu per rusija ir ten pili baka pilna.

Pirma pasidomėk apie žymėtą dyzeliną. Popierius sutvarkyt nėra lengva. Ten jo upių irgi negausi, nes duoda max 120 litrų hektarui pasėlių. Be to, kitų asmenų/firmų krovinių pervežimams jo naudot negalėsi, nes jis skirtas žemės ūkiui, todėl vilkikas/sunkvežimis turi būti ūkio nuosavybė, jei pagaus ant kelio, turėsi rodyt popierius, kad važiuoji su ūkio kroviniu, ar jo pasiimt.

 

Geresnis variantas užsienyje piltis pilną baką. Bet tokio kuro irgi negalėsi parsivežęs išpumpuot į bačkas ir laikyt. Jei norėsi kaupt, reikės registruoti kuro talpyklas, statyti spec patalpą tam(nebūtinai), turėti įsigyjimo popierius. Ir nežinau ar galima kaupti užsienyje pirktą kurą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirma pasidomėk apie žymėtą dyzeliną. Popierius sutvarkyt nėra lengva. Ten jo upių irgi negausi, nes duoda max 120 litrų hektarui pasėlių. Be to, kitų asmenų/firmų krovinių pervežimams jo naudot negalėsi, nes jis skirtas žemės ūkiui, todėl vilkikas/sunkvežimis turi būti ūkio nuosavybė, jei pagaus ant kelio, turėsi rodyt popierius, kad važiuoji su ūkio kroviniu, ar jo pasiimt.

 

Geresnis variantas užsienyje piltis pilną baką. Bet tokio kuro irgi negalėsi parsivežęs išpumpuot į bačkas ir laikyt. Jei norėsi kaupt, reikės registruoti kuro talpyklas, statyti spec patalpą tam(nebūtinai), turėti įsigyjimo popierius. Ir nežinau ar galima kaupti užsienyje pirktą kurą.

 

Nieko neregistruok kaupk ir viskas kokiam garaze tyliai,persipilk i paprastas 200l backas ir laikai,priregistruojant uzkals koki mokesti ir galesi moketi tiems pimpiams.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko neregistruok kaupk ir viskas kokiam garaze tyliai,persipilk i paprastas 200l backas ir laikai,priregistruojant uzkals koki mokesti ir galesi moketi tiems pimpiams.

Jo, galėsi mokėt gerą baudą, dar kokį akcizą, jei netyčia ras, arba kas nors pavydės ir paskūs. kaip sakė, geriausia su niekuo nesipykt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siūlau dar kartą apie tai pagalvot.

 

1. Transporto veikla yra licenzijuojama

 

2. Licenzija išduodama įmonės, kurios yra finansiškai stabilios, jų vadovai nebuvo teisti, turi išlaikę profesinės kompetencijos egzaminus

 

3. Jei atmintis neapgauna turi turto turėt : pirmai mašinai 32000 lt, kiekvienai sekančiai 18000 lt

 

4.. Su individualia veikla dar nematęs transporto įmonės (sunkiojo transporto)

 

5. Reikės CMR draudimo, civilinės atsakomybės draudimo

 

6. Kurui kosminių nuolaidų negausi

 

7. neteko susidūrt su šaldytuvais, bet eksportui iš lietuvos 1,1 eur 99 proc kad nepavyks gaut

 

8. Didžiausios išlaidos yra kurui

 

9. Visi žiūri įtartinai į naujas niekam nežinomas įmones, reputaciją turi užsitarnaut

 

10. Vakaruose yra pasiūlymų dirbti tik su vilkiku.

 

 

 

 

Turi stipriai pasidomėt visais už ir prieš. Praeiti metai buvo jau gana pelningi transportui. Būdamas tavo vietoje aš tuo neužsiimčiau. Bet čia tik mano nuomonė.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siūlau dar kartą apie tai pagalvot.

 

1. Transporto veikla yra licenzijuojama

 

2. Licenzija išduodama įmonės, kurios yra finansiškai stabilios, jų vadovai nebuvo teisti, turi išlaikę profesinės kompetencijos egzaminus

 

3. Jei atmintis neapgauna turi turto turėt : pirmai mašinai 32000 lt, kiekvienai sekančiai 18000 lt

 

4.. Su individualia veikla dar nematęs transporto įmonės (sunkiojo transporto)

 

5. Reikės CMR draudimo, civilinės atsakomybės draudimo

 

6. Kurui kosminių nuolaidų negausi

 

7. neteko susidūrt su šaldytuvais, bet eksportui iš lietuvos 1,1 eur 99 proc kad nepavyks gaut

 

8. Didžiausios išlaidos yra kurui

 

9. Visi žiūri įtartinai į naujas niekam nežinomas įmones, reputaciją turi užsitarnaut

 

10. Vakaruose yra pasiūlymų dirbti tik su vilkiku.

 

 

 

 

Turi stipriai pasidomėt visais už ir prieš. Praeiti metai buvo jau gana pelningi transportui. Būdamas tavo vietoje aš tuo neužsiimčiau. Bet čia tik mano nuomonė.

Labas, gal pats tuo užsiimi? Gal gali plačiau apie 10 punktą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar reiks išsiimti vinjetes kiekvienoj šalyje, kur važiuosi. Ir reikės ne individualios veiklos pažymėjimo, o verslo liudijimo (patento).

 

Pažįstamas dirba lietuvos firmoje, važinėja su fūra, kuri yra su puspriekabe. Ryja kuro 15-25l/100km. Važiuoja 2-4 savaitėms. Uždirba 15% nuo krovinio sumos (3000-5000lt).

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...