Pereiti prie turinio

Marketingas man ir tau...


Rekomenduojami pranešimai

Panagrinėsiu savo verslo idėjos marketingo pusę, gal kam nors padės planuojant savo verslą, o reklamos asai perskaite mano sapaliones gal padės man ji pagerint bei sustiprint. Mintys bus išdestytos gan padrikai, nes marketingo plano dar nesu užbaiges, o tik susidėliojas mintis ką rašysiu jame.

¤ Žinau, kad už puikią veiklą, puikius produktus ir puikias paslaugas iš rinkos gausiu puikų pelną. Mano prekybos tikslas bus įtikinti klientus, kad įsigiję prekę jie pasijus daug geriau, nei jaustųsi turėdami pinigus, kurių reikia prekei nupirkti. Nuolat galvoju, kaip galėčiau pateikti savo produktą, kad mano būsimi klientai pajustų poreikį jį įsigyti. Ir kokias problemas jis galėtų išspresti.

¤ Pakolkas tirdamas investicinę "dirvą" sužinojau, kad vienintelis būdas turėti įtakos kitam žmogui - šnekėti apie tai, ko nori jis (aptariant kaina ir kokybe) bei parodyti jam būdą, kaip jam to siekti. Žinau, kad giliausias žmogaus troškimas yra jausti asmeninį, finansinį ir emocinį saugumą.

¤ Kas link kainos nustatymo tai nereikia pamiršti, kad kainas kažkas nustatė, todėl kažkas gali jas ir pakeisti, nes kaina mažai susijusi su objektyvia realybe, o gamybos išlaidos dažnai beveik visiškai nesusijusi su jos pardavimo kaina. Daikto vertę lemia tik tai, kiek žmogus už jį mokės prekės įsigijimo akimirka remiantis savo susidaryta nuomone, jausmais ir aplinkoje sklandančiu požiūriu. Visa tai žinodamas akcentuosiu, kad mano kaina yra reali pasekmė už sukurta produktą, o ne muilo burbulas.

¤ Kokybė dar vienas mano konkurencinis privalumas, kuria vertintu mano pirkėjai ir būtų pasirengę už tai mokėti.

¤ Mano nuomone reklaminės kampanijos paskirtis yra unikalus prekės pasiūlymo būdas. Šiuo būdu siekiant kelti savo verslo reputacija kaip įmonės kuriai klientų poreikiai, visuomenės gerovė ir žemės išsaugojimas būtų aukščiau nei besaikis pelno troškimas ir kūrimas.

Nes norėdamas, kad produktas rinkoje sėkmingai pirmautų, turiu tūrėti konkurencinį privalumą. Mano atveju tai bus: priimtina kaina, aukšta prekių kokybė ir kitoks požiuris i klientus, kur svarbus abipusio pasitikėjimo ryšys tarp pardavėjo ir pirkėjo, nes sėkminga prekyba turi būti paremta abiems pusėms naudingais rezultatais, o ne vienos pusės aferišku noru gauti pelno išnaudojant žmogaus silpnasias vietas.

-

P.S - kai užbaigsiu rašyti marketingo planą būtinai pasidalinsiu su jumis. Visu jūsų nuomonės yra labai laukiamos. Tad nepagailėkit minutes kitos ją išakyti čia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką pardavinėsiu jau esu aprašęs verslo idėjų subforume, kas neskaitėt pirmą perskaitykit idėja, o ne tuščiai komentuokit čia. Idėja apie inovatyvų investicinį fondą susietą su žemės ūkiu. Nes kita pavasarį pradėsiu profesionalaus ūkininko karjera ir pradėti papildomą verslą su investicijomis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aš tos temos kaip ir nemačiau ir šiaip nelabai pamenu kokias temas koks narys sukūrė. Galėjai bent nuorodą duot į tą savo temą.

 

O dėl tų marketingo idėjų... Labai jau vaizdingai viską pasakoji, laikas būtų nusiimt rožinius akinius. Bet pagirtina jog žaviesi tuo ir kuri planus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Link'as į tavo tą ankstesnį įrašą būtų labai šaunus priedas.

 

Žmonės kažkaip pradeda per daug jau pykt ant komentatorių, atrodo, kad kiekvienas žodis, kurį jie ištaria yra nereikšmingas ir nukreiptas prieš autorių.

Sutinku, yra bjaurių ir bereikalingų komentarų, tačiau mikroklimatas šiam forume gerėja ir komentarai kartais tampa naudingesni už pradinį įrašą.

Todėl mandagumo sumetimais malonu būtų jei autorius ne arogantišką

kas neskaitėt pirmą perskaitykit idėja, o ne tuščiai komentuokit čia
išrėžtų, o tiesiog įmestų nuorodą :)

 

Kas dėl to marketingo..

 

Žinau, kad už puikią veiklą, puikius produktus ir puikias paslaugas iš rinkos gausiu puikų pelną.
Tikėtina, bet nebūtinai. Versle nebūtinai dominuoja tik patys geriausi. Paradoksalu, bet dominuoja patys populiariausi, kurie tikrai ne visada yra geriausi.

 

Pakolkas tirdamas investicinę "dirvą" sužinojau, kad vienintelis būdas turėti įtakos kitam žmogui - šnekėti apie tai, ko nori jis (aptariant kaina ir kokybe) bei parodyti jam būdą, kaip jam to siekti.
Dirbdamas door to door salesman sužinojau, kad svarbiausia palikti gerą įspūdį kaip žmogui, žmonės yra arogantiški ir mano, kad jie jau turi tai, ko nori. Jei versle didžiausią įtaką turėtų kaina ir kokybė dominuotų tos firmos, kurios siūlo pigiausią produktą arba geriausią aptarnavimą. Paimk brand'o milžiną - CocaCola. Populiaresnė ji ar MaximaCola?

 

Žinau, kad giliausias žmogaus troškimas yra jausti asmeninį, finansinį ir emocinį saugumą.
Tą patį galima pasakyt kitais žodžiais, tačiau tai suteikia kiek kitokią prasmę : Galingiausias žmogaus instinktas - išgyvenimo instinktas.

Yra 2 skirtingi būdai duot žmogui suprast, kodėl jam reikia kažkokio dalyko ar paslaugos:

 

-Gali sakyt, kad tai jam suteiks finansinį, ekonominį, moralinį ar dar kokį saugumą. Vargiai tuo patikės, nes, greičiausiai, jaučiasi gana saugus jau ir taip, kitaip būtų radęs būdą tokiu jaustus.

-Arba gali paaiškint kodėl žmogus be tavo paslaugos ar produkto gali TAPTI nesaugus. Labai gražiai šitą išnaudoja draudimo kompanijos. Žmogus šiaip kaip ir saugus jaučiasi, tačiau tie niekšai pradeda gąsdint kokius baisius pinigus gali kainuot būsto remontas ar mašinos taisymas ir kad jie gali nuo šito apsaugot.. už nedidelį mokestį... Supranti, ką turiu omeny?

 

Daikto vertę lemia tik tai, kiek žmogus už jį mokės prekės įsigijimo akimirka remiantis savo susidaryta nuomone, jausmais ir aplinkoje sklandančiu požiūriu.
Daikto vertę lemia kliento jausmai ir prieš įsigijant prekę ir nuomonė naudojant poto. Jei tiesiog išspausi maksimalią kainą pardavimo momentu ir poto klientas liks nusivylęs, tavo produkto kaina kris greit ir stipriai...

 

Mano nuomone reklaminės kampanijos paskirtis yra unikalus prekės pasiūlymo būdas.
Mano nuomone, reklaminės kompanijos paskirtis yra įstrigt klientų atmintyje taip, kad jie rinkdamiesi tarp tavęs ir tavo konkurentų kaip įmanoma daugiau atvejų pasirinktų tave

 

Mano atveju tai bus: priimtina kaina, aukšta prekių kokybė ir kitoks požiuris i klientus, kur svarbus abipusio pasitikėjimo ryšys tarp pardavėjo ir pirkėjo, nes sėkminga prekyba turi būti paremta abiems pusėms naudingais rezultatais, o ne vienos pusės aferišku noru gauti pelno išnaudojant žmogaus silpnasias vietas.
Tiksliai! Ir kaip niekas ankščiau apie tai nepagalvojo... Alisos stebūklų šalyje gal ir yra taip, bet realybėj iš mūsų plėšia didžiausius pinigus būtent dėl mūsų silpnų vietų - mūsų poreikių. Jei tie poreikiai nėra natūralūs, protingi ir rimti dėdės sugalvoja, kaip mums juos sukurti. Perkam ir dėkojam. Galvojam, kad geriausią įmanomą deal'ą padarėm, o iš tikro permokam kokius 15 kartų :) Redagavo xanna
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gana placiai mastant parasytas postas. Reiketu tau kuo imanoma kaip tu sakai socializuoti

siuo klausimu savo versla - taip uzmezgant draugiskus santykius su zmonemis: santykiu valdymas ir

islaikymas tavo raktas i ilgalaike sekme. Kurk specialu foruma, pirk reklama is socialines aplinkos, daryk

apklausas pildant anketas: visa tai leis susisteminti tavo versla ir izvelgti naujas galimybes.

 

Kaip suprantu nori ne manipuliuoti zmoniu jausmais, o buti patenkintu, kad vartotojams gerai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...