Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Papasakosiu ir as savo istorija su Neteller kuriuo naudojausi beveik kasdien iki atejo rugpjucio 19d..

Neteller visad naudojau tik ryanair bilietams pirkti, noredamas isvengti administracinio mokescio. Pinigus visad keldavau is savo maestro korteles, kuri tam ir buvo skirta.

Taigi rugpjucio 19d. gryztu is papludimio namo, tikrinu email ir pamatau keistus email is neteller su pinigu pervedimais, nors visa diena nebuvau namuose. Pirmasis 500svaru pervedimas i mano neteller accounta is swedbank maestro-patvirtinta!! (norint tai atlikti reikalingas 3digit kodas nuo korteles galo, bei secure korteles slaptazodis), poto 2 kartus nesekmingai bandyta pervesti po 500 ir 300svaru. (nepakako lesu korteleje todel buvo atmesti). Dar trys email del uzklausos local bank deposit, su sumomis po 2000svaru. (nei vienas is pavedimu nebuvo patvirtintas ir per elektronine bankininkystes pinigai nebuvo pervesti).

Atsidarau savo neteller accounta ir matau jog 500svaru buvo pervesti kazkur i WirWoX. Staigiai paskambinu i Neteller ir pasakau jog pavoge pinigus is mano accounto. Jie iskart uzsaldo mano accounta ir as su savo accountu nieko nebegaliu padaryti. Po dvieju dienu rugpjucio 21d. gaunu email is http://www.optimalpayments.com su klausimais apie pavogtus pinigus. Kvailiausia jog praso praskenuoti kompiuteri nuo virusu praejus dviem dienom ir paziureti ar nieko neaptiks. As zinoma iskart po vagystes pasikeiciau visus slaptazodzius is kito kompiuterio, bei pagrindiniam kompiuteri padariau format.

Tad atsakiau i visus likusius klausimus ir tuomet menesi laiko visiska tyla. Vakar parasiau email atgal i optimal payments, o tuomet sulaukiu email, kad mano byla bus isnagrineti savaites begyje. Poto dar atsiunte kelis kvailus klausimus ar tikrai pats niekur nesiunciau pinigu ir t.t.

Taigi dabar laukiu kitos savaites pabaigos ir atsakymo..

 

Gal kas esate tokiu problemu tureje su neteller? bei kaip pasibaige?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Papasakosiu ir as savo istorija su Neteller kuriuo naudojausi beveik kasdien iki atejo rugpjucio 19d..

Neteller visad naudojau tik ryanair bilietams pirkti, noredamas isvengti administracinio mokescio. Pinigus visad keldavau is savo maestro korteles, kuri tam ir buvo skirta.

Taigi rugpjucio 19d. gryztu is papludimio namo, tikrinu email ir pamatau keistus email is neteller su pinigu pervedimais, nors visa diena nebuvau namuose. Pirmasis 500svaru pervedimas i mano neteller accounta is swedbank maestro-patvirtinta!! (norint tai atlikti reikalingas 3digit kodas nuo korteles galo, bei secure korteles slaptazodis), poto 2 kartus nesekmingai bandyta pervesti po 500 ir 300svaru. (nepakako lesu korteleje todel buvo atmesti). Dar trys email del uzklausos local bank deposit, su sumomis po 2000svaru. (nei vienas is pavedimu nebuvo patvirtintas ir per elektronine bankininkystes pinigai nebuvo pervesti).

Atsidarau savo neteller accounta ir matau jog 500svaru buvo pervesti kazkur i WirWoX. Staigiai paskambinu i Neteller ir pasakau jog pavoge pinigus is mano accounto. Jie iskart uzsaldo mano accounta ir as su savo accountu nieko nebegaliu padaryti. Po dvieju dienu rugpjucio 21d. gaunu email is http://www.optimalpayments.com su klausimais apie pavogtus pinigus. Kvailiausia jog praso praskenuoti kompiuteri nuo virusu praejus dviem dienom ir paziureti ar nieko neaptiks. As zinoma iskart po vagystes pasikeiciau visus slaptazodzius is kito kompiuterio, bei pagrindiniam kompiuteri padariau format.

Tad atsakiau i visus likusius klausimus ir tuomet menesi laiko visiska tyla. Vakar parasiau email atgal i optimal payments, o tuomet sulaukiu email, kad mano byla bus isnagrineti savaites begyje. Poto dar atsiunte kelis kvailus klausimus ar tikrai pats niekur nesiunciau pinigu ir t.t.

Taigi dabar laukiu kitos savaites pabaigos ir atsakymo..

 

Gal kas esate tokiu problemu tureje su neteller? bei kaip pasibaige?

kaip viskas baigesi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
  • po 2 savaičių...

O pvz ko jūsų klausia netellet supportas kai jis paskambina? Nes mano anglų kalbos žinios prastos tai bijau kad nesuprasiu ko jis iš manęs nori.

 

Gali prašyti rusakalbio support'o. Klausia secure ID, emailo, gimimo datos, ir atsakymų į security klausimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Dear Mr. XXXX,

 

 

 

A thorough review of your account and the disputed transactions you previously reported has been conducted and unfortunately we are unable to credit the funds that were lost. As such, we are unable to issue a credit to your account at this time.

 

If you are unsatisfied with our decision and you wish to initiate a formal complaint, you can contact the NETELLER Complaint Officer by email at [email protected] or by mail at the address below.

 

NETELLER Complaints Team

Mount Pleasant House

2 Mount Pleasant

Cambridge

CB3 0RN, United Kingdom

 

If, at the conclusion of the internal complaints procedure, you still remain unhappy with the outcome then you can make an appeal to the UK’s Financial Ombudsman Service (FOS). Instructions on the procedure will be provided to you. Alternatively, you can obtain a copy by contacting them directly. Please note that the FOS will only investigate your complaint after we have attempted to resolve your complaint through our internal resolution process.

 

The UK Financial Ombudsman Service can be contacted as follows:

 

Financial Ombudsman Service

South Quay Plaza

183 Marsh Wall

London

E14 9SR

www.financial-ombudsman.org.uk

[email protected]

+011 44 0845 080 1800

or

+011 44 0300 123 9 123

 

 

 

Gal kas galite patarti kur ieskoti pagalbos? 500svaru nera tokie jau mazi pinigai.. Buciau dekingas uz bet kokia pagalba

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Bandau patvirtinti savo tapatybę, siunčiu duomenis ir ties 84% pasikrovus išmeta errora ir rašo kad kreipčiausi į suportą. Parašiau jiems, jie man atsiuntė dar kažkokį kitą paštą, prašė kad to erroro PrtSc atsiųsčiau, nusiunčiau, tai dar trečia emaila davė, bet tas neatrašo jau 3-4 diena :) ką daryt? kaip išspręs šią problemą? :)gal kas buvot panašiai susidūrę?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kas siuo metu geriau mb ar netteler?? Nebesuprantu ..:)

NETELLER geriau:

1.Nemokama kreditine kortele.

2.Nemokami pavedimai kitiems neteller naudotojams.

3.Patogus pervedimai paslaugoms suteikti,nereikia niekur prisijungyneti uztenka suvesti secure id 6 skaiciu ir mokejimas bus atliktas is karto.

4.Dideni limitai issiimant pinigus is bankomato.

 

Bandau patvirtinti savo tapatybę, siunčiu duomenis ir ties 84% pasikrovus išmeta errora ir rašo kad kreipčiausi į suportą. Parašiau jiems, jie man atsiuntė dar kažkokį kitą paštą, prašė kad to erroro PrtSc atsiųsčiau, nusiunčiau, tai dar trečia emaila davė, bet tas neatrašo jau 3-4 diena :) ką daryt? kaip išspręs šią problemą? :)gal kas buvot panašiai susidūrę?

Reikia pakeisti dokumento formata pvz i jpg,bei sumazinti dydi/rezoliucija.Jeigu nemoki to padaryti kreipkis pagelbesiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

pas mane netellrio saskaita LTL tai jei as noresiu isimti is bankmato lietuviskais man konvertavimo mokescio netaikys ? tik nuemimo mokestis bus ? taip ? ar as klystu , dekui uz atsakima :)

 

Net+ kortelės valiuta negali būti litais. Todėl jeigu pasirinksi pvz eurais, ir norėsi nusiimti litus, tau iš litų neteller sąskaitoje konvertuos į eurus, o poto iš eurų konvertuos į litus. Todė mokėsi du kartus konvertavimo mokestį ir nuėmimo mokestį.

 

Gali bandyti nuiminėti eurus iš bankomatų, kurie duoda eurais. Arba gali šnekėti su supportu, kad pakeistų sąskaitos valiutą į eurinę, atsidaryti eurinę kortelę, ir nuiminėti eurus iš bankomato. Tada mokėsi tik nuėmimo mokestį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
  • po 2 savaičių...
  • po 4 savaičių...
  • po 4 savaičių...

Po 6 menesiu kovos su Neteller t.y. Optimal Payments buvo gautas galutinis ju atsakymas jog jie pinigu negrazins nes neva tai ne ju kalte.

Su paskutine viltimi kreipiausi i Financial Ombudsman Service anglijoje, ir dabar praejus jau 9menesiams po to, kai buvo pavogti pinigai is Neteller saskaitos, pagaliau gavau oficialu patvirtinima is Financial Ombudsman Service jog mano pinigai bus grazinti!!

Del valiutu kursu skirtumo prarasiu ~250lt, bet bent jau atgausiu pinigus :)

Redagavo kaladze
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Regarding your refund:

 

 

 

Please provide the following all together to process your refund. Neither the third party bank accounts nor business bank accounts are accepted due to the security reasons.

 

 

 

- The scanned copy of your BANK statement, which shows your name, your address the same as the one registered at your NETELLER account, your IBAN Number, and bank name on it. Screenshot from the site is not valid due to the security reasons.

 

 

 

- Beneficiary Bank Information:

 

 

•The bank account beneficiary full name

•Your bank’s name

•Your bank's complete address where your bank account belongs

•Your IBAN Number

•Your SWIFT (Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunications) code

•Your withdrawal amount

•The currency to wire out from EUR and GBP

 

 

Ko čia jie manęs prašo?(prašau refundo)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...