Pereiti prie turinio

Autodaliu elektronine parduotuve.


Rekomenduojami pranešimai

Pagalvokite ir iš tos pusės.

 

Sugedo mašina, jums reikia detalės greitai, jūs eisite į netą jos ieškoti?

 

Mano nuomone, pirmiausia nueis žmogus į auto dalių pardę, pasiieškos ten, neras, tik tada griebsis interneto.

 

Todėl jeigu nori prekiauti dalimis, reikėtų turėti labiau specifinių dalių, kurių pardėse iškarto pasiūlyti negalės.

 

Na, čia tik mano nuomonė, kiekvienas žmogus galvoja skirtingai

 

tai būtų grynas pinigų užšaldymas

jei žmogus užsipirks specifinių dalių,tai neužilgo pasibels į jo duris bankrotas,nes tai neinamos detalės,kažkam jų gali prireikti porą kartų į mėnesį...jokio judesio-jokių pinigų

 

Aš kaip mėgstantis sutaupyti eičiau tik į internetą. Kiek detalių yra parduodama per autogidus visokius? Po šrotus važinėti ir ieškoti tinkamos detalės sunku ir atima laiko. Užtenka nueiti į skelbimų psl susirasti savo modelio ant dalių paleistą mašiną ir paskambinti susitarti dėl atsiėmimo o ir pigiau bus 100proc :)

 

Todėl manau kaip idėją puiki, tik įdomu kaip bus su jos realizavimu. Reikęs labai geros ir brangios reklamos bei gero marketingo, kad tokią idėją įsitvirtintu. :)

 

reklama tik pradžioj reikalinga,kad žmonės sužinotų,kad tu toks egzistuoji ir kuo užsiimi, o vėliau jos praktiškai nereikia,kaip sakoma -''iš lūpų į lūpas''

aš su detalėm seniai užsiimu ir man praktiškai para per trumpa,kad susitvarkyt su visais užsakymais ir reklamuotis jau seniai man nebereikia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip iškart galiu pasakyt, kad jei nori išgarsėt tiek, kad čiūvas, kuriam pasibaigė rankinio kaladėlės 5 kartos Civice, bėgtų ne į artimiausią autodetalių parduotuvę, o į www.tavoautoshopas.ru, pirmus metus turi varyt ant nulio. Aišku, lietuviškas mentalitetas to padaryt neleis, bet jei vis dėlto mano žodžiai kažką pakeis - valio!

Kitas dalykas, būtina leist aiškiai ir patogiai klientui surašyt kokia pas jį tačka ir ko jam reikia. Čia labai padėtų droplistas, aišku jis turi būt išsamus (pvz., jei aš pasirinksiu Opel Calibra ir pamatysiu, kad yra tik viena DOHC variklio versija (kodas C20XE), aš iškart uždarau tavo puslapį, kadangi versijų buvo dvi - abi jos vadinos vienodai, t.y. C20XE, bet skyrėsi visa uždegimo sistema, ko pasekoj naujensė versija yra deficitas, o senesnės dalis nors vežimu vežk). Kad tą pasiektum, sėdi prie AutoDatos ir kopini visas schemas, lenteles, brėžinius, nuotraukas ir kitą. Ieškaisi oficialių gamintojų dalių code-listų. Liux būtų interaktyvumas, kai pvz., jei tu nežinau, kokios detalės tau reikia, gali įkelt foto ar parodyt pirštu į variklio skyrio, kur ji maždaug turėtų būt. Aišku, čia jau reikia daugybės informacijos iš tavo pusės, as well as suprogramuot ne kiekvienas tai mokėtų.

Kitas svarbus dalykas. Tu LEIDI be jokių job*nų nesąmonių grąžint detales jei jos netinka. Jei aš išimdamas iš maišelio jį suplėšiau ar sulanksčiau dėžutę - man po**ui. Jei detalė man netinka, aš grąžinu. Ir nereikia parintis dėl to, kad ai tipo visi bandyt apgaut mane. Nusiperka detalę, ją išbando, pasirodo ne ji kalta, tada apsimesiu lochu ir ją grąžinsiu. Taip, tokių atvejų bus ne vienas, ne du ir, ko gero, net 10. Bet jei tu nori, kad aš (normalus bachūras, kuris truputį apie tas mašinas nusimano, kartais pasikrapšto prie savo grabelio, ir neperka detalių iš pirmos pasitaikiusios parduotuvės (būtent pastarąją savybę turintys žmonės pas tave ir lankysis)), nusipirkęs savo mašinai detalę ir pamatęs, kad tu atsiuntei ne tą arba ji skirta pusmečiui naujesniam/senesniam varikliui, ją grąžinu atgal, vėliau grįžčiau į tavo detalių parduotuvę, tu PRIVALAI leisti man be jokių nesąmonių grąžint detales. Ir turi tai visur pabrėžt. Kad tai bus parašyta kažkokiose naudojimosi taisyklėse, kurių niekas neskaito, jokios naudos iš to nebus. Jei aš AIŠKIAI nematau, kad galiu grąžint detalę, aš jos neperku. Amen.

Dar vienas dalykas yra supportas. Jei aš parašau tau, kad man reikia tos ir tos detalės, užklausiu kiek kainuoja, o tu man atrašai po savaitės tai net jei ta detalė ir bus tris šimtus kartų brangesnė Sashos AvtoDetalių parduotuvėj už kampo, aš vistiek pas tave nepirksiu.

 

Šiaip idėja man patiktų, pats tokią daryčiau, jei turėčiau tiekėją. Nors, beje, konkurentų jau yra :)

 

 

hm...parašei kaip tu norėtum kad būtų / t.y. išdėstei savo kaip pirkėjo sąlygas /,bet neužmiršk,kad egzistuoja ir pirkėjo pareigos ir jis turi jų laikytis.Jei tarkim tau detalė netiko ar ji buvo brokuota ,bet ji buvo parinkta būtent pagal tavo automobilio kėbulo numerį arba pagal tavo pateiktą detalės kodą,kai kurios parduotuvįs tau jos net neapkeis,be to yra grąžinimo terminai / nuo 5 dienų iki 2 savaičių / ir jei tu per tą laiką pastebėjęs,kad detalė tau netiko ir nesugebėjai per tą laiką jos grąžinti,gali sėkmingai padėti ją į stalčių ir nepadės tau jokios Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos

Jau net nekalbu apie elektros detales-dažnoj parduotuvėj rasit parašyta,kad ''Elektros prekėms garantija nesuteikiama ir šios prekės atgal nepriimamos '' ir tai ne šiaip parduotuvių *******ėjimas / atsiprašant /, o jos taip verčiamos daryt dėl karčios patirties-nes dažnas atvejis ,kai nusipirkus naują ,kokybišką elektros detalę ir įdėjus ją į automobilį ši staiga pasidaro pirkėjo akimis '' nekokybiška''.Kai automobilyje yra netvarkinga elektros sistema taip neretai nutinka ir pirkėjai po to kaltina niekuo dėtus pardavėjus...

Taigi, ir jokių '' tu PRIVALAI leisti man be jokių nesąmonių grąžint detales negali būti,kaip yra pirkėjo teisės,taip yra ir pardavėjo teisės ir apeliavimas į tai ,kad galbūt tu dar kada pirksi pas jį ,tai paprasčiausiai negražu.

Visalaik buvo ir bus visokių pirkėjų -ir patenkintų ir nelabai,o jei pas pardavėją kainos geros,pas jį pirkėjų niekada netrūks / galiu pasakyt iš savo patirties /

*

Prekes būtina grąžinti nesugadintoje ir neišteptoje originalioje pakuotėje (pakuotės pažeidimas, būtinas įsigytam daiktui apžiūrėti, nelaikomas pakuotės sugadinimu).

Negalima grazint ar apkeisti detaliu uzsakytu ir atveztu is uzsienio pagal užsakymą

Elektros prekėms garantija nesuteikiama ir šios prekės atgal nepriimamos (pagal Lietuvos Respublikos daiktų grąžinimo ir keitimo taisykles; prekės kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 85.00).Jeigu lambda zondas buvo įmontuotas į automobilį, jo grąžinimas- negalimas / ypač jei automobilyje yra įmontuota dujų įranga /

*

Redagavo Bratka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug daug teksto...

Vat ir ni**uja. Su tokiu požiūriu tavo parduotuvė taip ir liks niekam nežinoma. Daugelis so-called verslininkų mūsų šaly vis myžčioja, kad visi klientai juos tik nori apgaut ir nemokėt litų. Taip, tokių apstu, bet toks klientas pas tave bus vienas iš 50. Gerai, vienas iš 25. Tačiau like 24 ar 49 pirkėjai į tavo parduotuvę sugrįš vien tik dėl to, kad tu SU MALONUMU grąžinai pinigus už neteisingai parinktą ar nekokybišką prekę.

 

Pas mus įsišaknijęs požiūris, kad reikia kuo greičiau numelžt pirkėją, greitai surinkt visus pinigus ir bėgt. Jei pirkėjas grįžta su pagrįstom (kad ir labai mažai) pretenzijom, reikia visom keturiom gintis, rėkt, draskyt akis ir jokiu gyvu negrąžint pinigų. Būtent dėl to pas mus pilna visokių ch*j*vų parduotuvių dar ch*j*vesnių e-šopų, kur supporto ir atsakomybės iš pardvėjo net ne nulis, o minus vienas. Ir į jas negrįžta nei vienas pirkėjas.

Redagavo Geremi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tu čia giliai neteisus

jei koks pirkėjęs po mėnesio atsibunda ir sako -oi man ta ar kita detalė netiko.tai cia jo asmeninės bėdos,kadangi siuo atveju pats kaltas.Yra grąžinimo terminai per kuriuos jis gali grąžinti detales.Tau niekas netrugdo jos grazinti ,bet tik nepraėjus terminui ! Laiku grąžinai deatalę,tai viskas tvarkoj,o jei pirkejas praziopsojo terminą tai ką tuomet kaltinti ? Jei pardavėjas bus koks mikštadūšis,tuomet tą detalę galės dėt kur į kampą,NES PRAĖJUS TERMINUI IR IŠ JO NIEKAS ATGAL NEPRIIMS.

Jei detalė einama,ją dar galima pasiimti atgal,bet jei būtų atvejis kaip viršuj minėta,tai jau viskas.

Ir cia ne poziuris ,o realus gyvenimas.Sakai su tokiu požiūriu liksi nežinomas ? ...PVZ.as parduotuvę tik įrenginėju, o pirkėjų tiek ,kad pats sėdžiu prie kompo nuo 7 ryto iki 24 - 01 valandos ir dar trys mano žmonės laksto-tiek užsakymų ,siuntinėju po visą Lietuvą detales ir jei pasiduot kiekvieno žioplio spaudimui ,tai reiktų pradėt sandėliuot tuos nelikvidus. Aisku pasitaiko atvejų ,kai pats blogai kažką parenku,tuomet jokių problemų-apkeiti ar grązini pinigus,bet viską reikia daryt laiku.

Redagavo Bratka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tu čia giliai neteisus

jei koks pirkėjęs po mėnesio atsibunda ir sako -oi man ta ar kita detalė netiko.tai cia jo asmeninės bėdos,kadangi siuo atveju pats kaltas.Yra grąžinimo terminai per kuriuos jis gali grąžinti detales.Jei laiku grąžino deatalę,tai viskas tvarkoj,o jei jis zioplas tai ką tuomet kaltinti ? Jei pardavėjas bus koks mikštadūšis,tuomet tą detalę galės dėt kur į kampą,NES PRAĖJUS TERMINUI IR IŠ JO NIEKAS ATGAL NEPRIIMS.

Jei detalė einama,ją dar galima pasiimti atgal,bet jei būtų atvejis kaip viršuj minėta,tai jau viskas.

Ir cia ne poziuris ,o realus gyvenimas.Sakai su tokiu požiūriu liksi nežinomas ? ...PVZ.as parduotuvę tik įrenginėju, o pirkėjų tiek ,kad pats sėdžiu prie kompo nuo 7 ryto iki 24 - 01 valandos ir dar trys mano žmonės laksto-tiek užsakymų ,siuntinėju po visą Lietuvą detales ir jei pasiduot kiekvieno žioplio spaudimui ,tai reiktų pradėt sandėliuot tuos nelikvidus. Aisku pasitaiko atvejų ,kai pats blogai kažką parenku,tuomet jokių problemų-apkeiti ar grązini pinigus,bet viską reikia daryt laiku.

Kažkaip ne taip mane supranti. Aš nesakau, kad pirkėjas po metų turi grįžt su panaudotomis padangomis ir sakyt "Žinai, jos man vis dėlto netiko...", o tu turi kaip mat grąžint pinigus. Yra terminai, yra minimalios taisyklės. Jų reikia laikytis. Pavėlavai - tavo bėda. Tačiau jei grįžai laiku - turi matyti šypseną pardavėjo veide, kai jis iš kasos traukia tau litus ar bėga į sandėlį pakeisti detalę. Jei aš grąžinsiu detalę kitą dieną nuo pirkimo ir man pradės aiškint, kad "Tak, ti įplėšAI įpakavimą maišAlį, tadėl nigaliu tau pinigų grąžint" - į šitą parduotuvę aš daugiau negrįšiu (juolab, kad kai dažnais atvejais fiziškai neįmanoma išimti detalės nepažeidus pakuotės ar nenuėmus etikečių, o būtent pastarasis dalykas ir yra dažniausias atvejis, ant kurio kabinasi pardavėjai).

 

Beje, tu gal Plikis iš Opel-Klubas forumo, pardavinėjantis detales? :)

Redagavo Geremi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkaip ne taip mane supranti. Aš nesakau, kad pirkėjas po metų turi grįžt su panaudotomis padangomis ir sakyt "Žinai, jos man vis dėlto netiko...", o tu turi kaip mat grąžint pinigus. Yra terminai, yra minimalios taisyklės. Jų reikia laikytis. Pavėlavai - tavo bėda. Tačiau jei grįžai laiku - turi matyti šypseną pardavėjo veide, kai jis iš kasos traukia tau litus ar bėga į sandėlį pakeisti detalę. Jei aš grąžinsiu detalę kitą dieną nuo pirkimo ir man pradės aiškint, kad "Tak, ti įplėšAI įpakavimą maišAlį, tadėl nigaliu tau pinigų grąžint" - į šitą parduotuvę aš daugiau negrįšiu (juolab, kad kai dažnais atvejais fiziškai neįmanoma išimti detalės nepažeidus pakuotės ar nenuėmus etikečių, o būtent pastarasis dalykas ir yra dažniausias atvejis, ant kurio kabinasi pardavėjai).

 

Beje, tu gal Plikis iš Opel-Klubas forumo, pardavinėjantis detales? :)

 

jei laiku žmogus susigrizbo,tai jokių problemų iš mano pusės

o dėl pakuotės pažeidimo / dažnai būtino įsigytam daiktui apžiūrėti / tai nelaikoma pakuotės sugadinimu .

 

Aš - Plikis ir Bratka,esu daugelyje forumų,tik dėl darbų apimties Opelis liko užmirštas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip iškart galiu pasakyt, kad jei nori išgarsėt tiek, kad čiūvas, kuriam pasibaigė rankinio kaladėlės 5 kartos Civice, bėgtų ne į artimiausią autodetalių parduotuvę, o į www.tavoautoshopas.ru, pirmus metus turi varyt ant nulio. Aišku, lietuviškas mentalitetas to padaryt neleis, bet jei vis dėlto mano žodžiai kažką pakeis - valio!

Kitas dalykas, būtina leist aiškiai ir patogiai klientui surašyt kokia pas jį tačka ir ko jam reikia. Čia labai padėtų droplistas, aišku jis turi būt išsamus (pvz., jei aš pasirinksiu Opel Calibra ir pamatysiu, kad yra tik viena DOHC variklio versija (kodas C20XE), aš iškart uždarau tavo puslapį, kadangi versijų buvo dvi - abi jos vadinos vienodai, t.y. C20XE, bet skyrėsi visa uždegimo sistema, ko pasekoj naujensė versija yra deficitas, o senesnės dalis nors vežimu vežk). Kad tą pasiektum, sėdi prie AutoDatos ir kopini visas schemas, lenteles, brėžinius, nuotraukas ir kitą. Ieškaisi oficialių gamintojų dalių code-listų. Liux būtų interaktyvumas, kai pvz., jei tu nežinau, kokios detalės tau reikia, gali įkelt foto ar parodyt pirštu į variklio skyrio, kur ji maždaug turėtų būt. Aišku, čia jau reikia daugybės informacijos iš tavo pusės, as well as suprogramuot ne kiekvienas tai mokėtų.

Kitas svarbus dalykas. Tu LEIDI be jokių job*nų nesąmonių grąžint detales jei jos netinka. Jei aš išimdamas iš maišelio jį suplėšiau ar sulanksčiau dėžutę - man po**ui. Jei detalė man netinka, aš grąžinu. Ir nereikia parintis dėl to, kad ai tipo visi bandyt apgaut mane. Nusiperka detalę, ją išbando, pasirodo ne ji kalta, tada apsimesiu lochu ir ją grąžinsiu. Taip, tokių atvejų bus ne vienas, ne du ir, ko gero, net 10. Bet jei tu nori, kad aš (normalus bachūras, kuris truputį apie tas mašinas nusimano, kartais pasikrapšto prie savo grabelio, ir neperka detalių iš pirmos pasitaikiusios parduotuvės (būtent pastarąją savybę turintys žmonės pas tave ir lankysis)), nusipirkęs savo mašinai detalę ir pamatęs, kad tu atsiuntei ne tą arba ji skirta pusmečiui naujesniam/senesniam varikliui, ją grąžinu atgal, vėliau grįžčiau į tavo detalių parduotuvę, tu PRIVALAI leisti man be jokių nesąmonių grąžint detales. Ir turi tai visur pabrėžt. Kad tai bus parašyta kažkokiose naudojimosi taisyklėse, kurių niekas neskaito, jokios naudos iš to nebus. Jei aš AIŠKIAI nematau, kad galiu grąžint detalę, aš jos neperku. Amen.

Dar vienas dalykas yra supportas. Jei aš parašau tau, kad man reikia tos ir tos detalės, užklausiu kiek kainuoja, o tu man atrašai po savaitės tai net jei ta detalė ir bus tris šimtus kartų brangesnė Sashos AvtoDetalių parduotuvėj už kampo, aš vistiek pas tave nepirksiu.

 

Šiaip idėja man patiktų, pats tokią daryčiau, jei turėčiau tiekėją. Nors, beje, konkurentų jau yra :)

 

O tai kam tada kazka kurti ir dirbti, jei reikia dirbti "ant nulio"? Ir cia visai nejuokinga. Tai didziausia visu pradedanciuju verslininku klaida. Zmones tikisi, kad dirbs i nuostoli kol surinks istikimu pirkeju buri. Realybe tokia, kad vos tik kainos bus siek tiek pakeltos, kad parduotuve pradetu nesti pelna, "istikimi pirkejai" issilakstys pas kita naujoka, kuris irgi "metus dirbs ant nulio". Rezultatas - po metu laiko santaupos issemtos, lesu pletrai ir iskilusiu problemu sprendimui nera, perspektyvos irgi. Laikas uzsidaryti. Kainomis niekada nepakonkuruosi su rinkos gigantais. Tai pats kvailiausias kelias.

 

Jei nori matyti perspektyva - ieskok nisu. Rinkis tik retesnius modelius arba dar kazka is ko galetum uzdirbti.

Redagavo bob denard
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai kam tada kazka kurti ir dirbti, jei reikia dirbti "ant nulio"? Ir cia visai nejuokinga. Tai didziausia visu pradedanciuju verslininku klaida. Zmones tikisi, kad dirbs i nuostoli kol surinks istikimu pirkeju buri. Realybe tokia, kad vos tik kainos bus siek tiek pakeltos, kad parduotuve pradetu nesti pelna, "istikimi pirkejai" issilakstys pas kita naujoka, kuris irgi "metus dirbs ant nulio". Rezultatas - po metu laiko santaupos issemtos, lesu pletrai ir iskilusiu problemu sprendimui nera, perspektyvos irgi. Laikas uzsidaryti. Kainomis niekada nepakonkuruosi su rinkos gigantais. Tai pats kvailiausias kelias.

 

Jei nori matyti perspektyva - ieskok nisu. Rinkis tik retesnius modelius arba dar kazka is ko galetum uzdirbti.

 

ant nulio niekas nedirbs,turi būti pelnas, be to -turi kazką ir mokesciams parodyt-nes jie tikrai nesupras-dirba dirba zmogus,o nieko neuždirba...

kainos užsikelti negali-per daug konkurentų,kazkiek palendi po kitų kainom ir to užtenka

o su rinkos gigantais ir nereikia konkuruoti-perki iš jų didmenine kaina ,užsimeti proto ribose ir viskas.

eilinis zmogus negali nenusipirkt didmenine kaina,kiti gali jam pasiūlyt kainą nedaug kuo besiskiriancia nuo tos didmenos ir visi lieka patenkinti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ant nulio niekas nedirbs,turi būti pelnas, be to -turi kazką ir mokesciams parodyt-nes jie tikrai nesupras-dirba dirba zmogus,o nieko neuždirba...

kainos užsikelti negali-per daug konkurentų,kazkiek palendi po kitų kainom ir to užtenka

o su rinkos gigantais ir nereikia konkuruoti-perki iš jų didmenine kaina ,užsimeti proto ribose ir viskas.

eilinis zmogus negali nenusipirkt didmenine kaina,kiti gali jam pasiūlyt kainą nedaug kuo besiskiriancia nuo tos didmenos ir visi lieka patenkinti

 

Tokius skaiciavimus suprantu, nes jie realus. Baisiausia, kai zmones, nieko bendra neturintys su verslu, megina kitus itikinti, kad "klientas visada teisus", arba "turi metus varyti ant nulio". Prisiklause tokiu pasaku kai kurie ir susigundo pradeti versla, kuris is anksto pasmerktas. ir ne todel, kad dirbti nesugebetu, ar pasirinkta nisa butu bloga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokius skaiciavimus suprantu, nes jie realus. Baisiausia, kai zmones, nieko bendra neturintys su verslu, megina kitus itikinti, kad "klientas visada teisus", arba "turi metus varyti ant nulio". Prisiklause tokiu pasaku kai kurie ir susigundo pradeti versla, kuris is anksto pasmerktas. ir ne todel, kad dirbti nesugebetu, ar pasirinkta nisa butu bloga.

 

svarbiausia,kad noras būtų ...ir krizė bus pamiršta :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokius skaiciavimus suprantu, nes jie realus. Baisiausia, kai zmones, nieko bendra neturintys su verslu, megina kitus itikinti, kad "klientas visada teisus", arba "turi metus varyti ant nulio". Prisiklause tokiu pasaku kai kurie ir susigundo pradeti versla, kuris is anksto pasmerktas. ir ne todel, kad dirbti nesugebetu, ar pasirinkta nisa butu bloga.

Kas gali imtis verslo prisiklausęs skatinimų, kad pirmus metus turi varyti ant nulio? :lol: Čia kaip tik yra vertimas susimąstyti ar išvis verta pradėti verslą. Pas mus čia susirinkę tokię, kurie iš prekybos tušinukais tikisi po pusmečio namą pasistatyt. Vilniaus centre.

 

Šitą varymą ant nulio jūs labai sureikšminat. Atrodo, kad visas verslas bus paremtas nepatenkintų klientų aptarnavimu ir nesibaigiančiu santykių su jais aiškinimusi. Ne. Tokių atvejų bus vienetai. Ir, jei juos išspręsi kliento labui, tai gausis pačia geriausia įmonės reklama, kokia tik gali būti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ką galiu pasakyti, mano tėvas turi automobilių remonto įmonę ir dalis dažniausiai užsakinėja internetu, kiek pats matau dažniausiai atveža dpd ( ar kaip ten) kurjeriu tarnyba. O užsakinėja tikrai nelabai patogiai nes perka ne vien iš vienos parduotuvės nes tiesiog neturi tam tikrų detalių, vieni pardavinėja tik japoniškoms mašinoms ir panašiai, tad manau reikėtų tokios kuri turėtų didelį pasirinkimą, prieinamą kainą bei patogią prekių peržiūrą. manau patogiausia yra tokie kaip kompiuteriniai katalogai, išsirenki tam tikros markės automobilį, išsirenki ar tai tau reikia kėbulo ar tai variklio dalių ir taip po truputi prisikasi prie tau reikiamos dalies. Tėvas dabar yra sudaręs sutartį su viena iš parduotuvių todėl dalys yra dar pigesnės. Tau manau reikėtų kaip minėjau suteikti didelę pasiūlą už gerą kainą bei patogiu prieinamumu. O šiaip yra įvairių kad ir programėlių viena iš tėvo naudojamų yra TecDoc (kaip pamenu taip vadinas) išleidžia daug atnaujinimų su naujomis prekėmis, bei tai programa su Lietuvių kalba, ten gali pažiūrėti kokios dalys prieinama kaina galima pardavineti

 

TECDOC būna nusigrybauja arba duoda kelis variantus - daryk ką nori,be to su ta programa neisnarstysi masinos po varztelį

yra originalios programos / aišku jos kainuoja /,įsimetei kėbulo numerį ir viskas tau kaip ant delno

Mano nuoroda

aš kaip tik ieškau partnerių kituose miestuose,ką domina pardavimai arba pirkimai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 9 metų...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...