Pereiti prie turinio

Kaip sudominti klienta pirkti antra karta


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Neradau tokios temos, tad sugalvojau pakurti. Tikiuosi atsiras zmoniu turinciu ideju,o gal but susidure su siuo klausimu ir zinot viena ar kelis geriausius patarimus ka ir kaip reiktu daryti, norint sudominti klienta apsipirkti antra karta.

 

Žiūrint kuo prekiauji, jei šaldytuvais kokiais - bus sunku, bet jai smulkesnėmis prekėmis - daryk nuolatinio pirkėjo korteles, nuolaidą antram pirkimui ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokybiskos paslaugos ir pardavimo skatinimo budai yra tai kas islaiko klienta.

 

Lojalumo sistema:(perki uz atitinkama kaina, kitai prekei gauni nuolaida, kuria nebutinai isnaudoti ta pacia diena).

 

Atsizvelgiant i lietuviu mentaliteta ir nora isspausti nauda is visko, gali prie kokios tai prekes gali prideti preke nemokamai, taip gali priversti klienta pirkti, net jei jam ir nereikia tos prekes. Puikus pavizdys yra prekybos centrai jie sios srities specialistai.

Patogus isdestymas ir priejimas, klientas visada ivertins tokia aplinkybe, jei jis lengvai randa ir jam nereikia ilgai ieskoti.

 

Kaip pavizdi panaudosiu maisto prekybos centra: is keliu aplinkui esanciu prekybos centru einu tik i viena pirkti alaus, nes ten yra saldytuvas kuriame nereikia atidarineti duruir jis arciausiai kasu, prie to pacio kazka prigriebiu papildomai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o jeigu yra lojalumo programa:

taskai kuriuos gaunama uz nupirkta preke,

rekomendavus drauga gaunama vienkartine nuolaida.

Prekiu kokybe tikrai yra gera ir tai ivertino pirke zmones.

Kainos tikrai nera aukstos palyginus su kitom el. parduotuvem.Jos yra mazesnes nei kitur arba vienodos.

Vykdomos konkreciai prekei akcijos, vykdomos nuolaidos visom prekem, vykdoma akcija nemokamas pristatymas.

Aptarnavimas taip pat geras.Tai ivertino pirke zmones.

Prekiaujama daugiausia kosmetika,sampunai,muilas,skalbimo priemones,svaros priemones ir kt.

 

gal dar kas kokiu patarimu turetumet?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

1.Prekiaujama daugiausia kosmetika,sampunai,muilas,skalbimo priemones,svaros priemones ir kt.

 

2.gal dar kas kokiu patarimu turetumet?

1. nzn kodel, bet man muilai, sampunai ir visa panasi kosmetika online nesiperka. Jei kada ka ir pirkau, tai tikrai nebepirksiu daugiau. Ne ta preke :) Net nzn kodel.

2. taskai, atvesti draugai, kaina kaip ir visur, i mailus atsakantysis visada pasisveikina ir palinki geros dienos... Boring, nu. Kaip ir visur kitur. Visi (kalbu apie normalesnius eshopus, ne vaikezu lazariuku perpardavinejima)neriasi is kailio ir kainas geras laikyt, ir kokiu nors tasku duot, ir draugus uzverbuot ir visa kita. Reik kazko idomesnio. Gal vietoj tasku dalint tuos muilus ir sampunus? Klientui bent reali nauda bus. Kazkas tipo, kai pirma syki perki gauni dovanu muila, antra syki jau sampuna :) papilstyk i mazesniu indelius ir dalink "free sample" (mane veikia tokie dalykai :D). Na, sugalvok koki nors triuka, kad ne kaip pas visus.

Pareklamuok dar supermamoj (cia rimtai, moteriskes labai apsneka ir patarineja, kur kokius sampunus pirkt ir jei vienai, antrai patiko, kitos is paskos lekia ;] ), tik ne siaip reklamas metyk, bet tegu "nuosirdziai pasisako patenkintos pirkejos".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svarbiausia bendravimas su klientu ir supportas :)

 

Cia svarbiausia! + kokybiskai atlikta paslauga ar kokybiska preke. Tiesa sakant kaina ne visada lemiamas rodiklis, svarbu tureti gerus konsultantus kurie moka graziai, patarenciai ir itaigiai bendrauti su klientu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia svarbiausia!svarbu tureti gerus konsultantus kurie moka graziai, patarenciai ir itaigiai bendrauti su klientu.

kazin. cia kalbama (kaip supratau) apie el parduotuve, kai 99% nesneka su jokiais konsultantais, o pamato ir nusiperka.

Man niekada konsultantas nebuvo esme ir tas svarbiausias dalykas, kad del jo grizciau ir pirkciau vel.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazin. cia kalbama (kaip supratau) apie el parduotuve, kai 99% nesneka su jokiais konsultantais, o pamato ir nusiperka.

Man niekada konsultantas nebuvo esme ir tas svarbiausias dalykas, kad del jo grizciau ir pirkciau vel.

na jei apie e-shopa kalba eina tada nera cia kalbu, bet del konsultanto tai labai jauciasi kur zmones renkasi ateit dar karta. Juk niekada negrysi i kavine kur tave aptarnauja nemandagi ar nepaslaugi padaveja. Nuo jos aptarnavimo susidaro ispudis apie kavine ar restorana, jos poziuri i klienta. Man taip sveiciasi. Na as daugiau kalbu apie paslaugu tiekima, o ne prekiu pardavima...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del supermamos forumo tai kiek bandziau tiek blokuoja :D ir nesvarbu kokiu budu ar tiesiogiai reklama ar per aplinkui ten.vistiek blokuoja :)

o del tu tasku ir gauti dovana man ideja patiko, bet reliai klientas perka preke,renka taskus ir jis gali betkokia preke isigyti uz tuos taskus.

tiesiok gal reiktu kazkaip apdirbti sita sistema, kad renkant taskus gali pasirinkti norima preke, o ne isigyti preke su nuolaida.

bet tuomet iskart iskyla dilema ar sudomins viena ar kita zmogu ta preke.aisku nebent deti pacias perkamiausias, bet ir tai bus zmoniu kuriem tos prekes nereiks ir nesudomins tokia galimybe.

bet sita galimybe uzskaitau ir ji man patiko :)

gal dar kas kokiu budu zinot?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Konkrecius skatinimo budus galima pasakyt tik zinant kokia tai yra preke, taciau svarbiausia produkto ar paslaugos kokybe, profesionalus ir greitas aptarnavimas bei rupestis klientu ir nebutinai tik paslaugos suteikimo metu, pavyzdziui geros kelioniu agenturos po keliones paskambina savo klientam ir pasiteirauja apie ispudzius, taip pat galima pasiteiraut ir del didesnio pirkinio. Tai cia butu pagrindiniai dalykai, prie ju pridejus tasku/nuolaidu programas jau galima burti savo pastoviu klientu rata.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bendravimas su klientais. Daugiau niekas niekas taip neskatintų pirkti. Vėliau seka gera kaina, pristatymo laikas ir kiti dalykai.

Siūlyčiau investuoti tiek laiko, tiek pinigų į tą feedbacko gavimą. Iš dalies tokią CRM sistemėlę. Pvz klientas perka prekę internetu, ir tu jam paskambini kai jis gauna prekę. Pasiklausi ar gavo kaip ir tikėjosi, ar viskas ok, ką reiktų pakeisti ir pan. Dar paklausi, kiek asmenų jų šeimoj naudosis muilu ar šampūnu. Baigęs pokalbį pasiskaičiuoji, kada galėtų baigtis tas šampūnas ar muilas ir likus kokioms 5 dienoms iki prognozuojamos pabaigos skambini vėl. Tipo pasiklausi kaip produktas ar nenusivylė ir t.t. Ir tuo pačiu, pasiūlai įsigyti tą pačią ar naują produktą. Gali duoti nuolaidą. Tarkime kažkiek procentų sekančiam pirkiniui. Tie kaupiami taškai man kažkaip asmeniškai nlb sueina, nes visur vis po kelis taškelius turiu, bet neskatina pirkti ten pat prekes.

Beje padaryk taip, kad susisiektų pavyktų visais įmanomais būdais. Tel, skype, email ir t.t. Ir svarbiausia! atsakyk kuo greičiau. TUrėtų būti instant atsakymas kažkoks, kad gavome jūsų užklausą ir už tiek ir tiek laiko atsakysime;)

Siųsk kokius demo produktus nuolatiniams klientams, tai irgi gali užkabinti juos. Nes jei nebijo pirkti šampūno internetu, greičiausiai nebijos pirkti ir muilo;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bendravimas su klientais. Daugiau niekas niekas taip neskatintų pirkti. Vėliau seka gera kaina, pristatymo laikas ir kiti dalykai.

Siūlyčiau investuoti tiek laiko, tiek pinigų į tą feedbacko gavimą. Iš dalies tokią CRM sistemėlę. Pvz klientas perka prekę internetu, ir tu jam paskambini kai jis gauna prekę. Pasiklausi ar gavo kaip ir tikėjosi, ar viskas ok, ką reiktų pakeisti ir pan. Dar paklausi, kiek asmenų jų šeimoj naudosis muilu ar šampūnu. Baigęs pokalbį pasiskaičiuoji, kada galėtų baigtis tas šampūnas ar muilas ir likus kokioms 5 dienoms iki prognozuojamos pabaigos skambini vėl. Tipo pasiklausi kaip produktas ar nenusivylė ir t.t. Ir tuo pačiu, pasiūlai įsigyti tą pačią ar naują produktą. Gali duoti nuolaidą. Tarkime kažkiek procentų sekančiam pirkiniui. Tie kaupiami taškai man kažkaip asmeniškai nlb sueina, nes visur vis po kelis taškelius turiu, bet neskatina pirkti ten pat prekes.

Beje padaryk taip, kad susisiektų pavyktų visais įmanomais būdais. Tel, skype, email ir t.t. Ir svarbiausia! atsakyk kuo greičiau. TUrėtų būti instant atsakymas kažkoks, kad gavome jūsų užklausą ir už tiek ir tiek laiko atsakysime;)

Siųsk kokius demo produktus nuolatiniams klientams, tai irgi gali užkabinti juos. Nes jei nebijo pirkti šampūno internetu, greičiausiai nebijos pirkti ir muilo;)

 

Labai primena tai, ką aiškina tinklinio marketingo kompanijų mokymuose.

Asmeniškai mane neretai užknisa pardavėjai, kurie skambina, klausinėja, domisi, nes dažnai esu užsiėmęs, neretai sulaukiu skambučio vairuodamas arba paskaitų metu. Tai erzina, nes negalėdamas kalbėti dažnai atskambinu, o kai sužinau, kad skambino paklausti, ar man patinka prekė - na sorry, aukot sąskaitą veltui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bendravimas su klientais.

normalus - taip, bet ne tavo aprasytas. tikrai nepirkau ir nepirksiu nieko is tokiu skambinetoju. Uzejai i parduotuve, nusipirkai sau nieko blogo negalvodamas, o paskui tau nera ramybes del visokiu klausinetoju, kelios galvos ta sampuna naudos :D Spamas telefonu ir tiek.

Noreciau sneketis su pardavejom - eiciau normalion krautuven, o ne internetu pirkciau.

 

Nu prisipazinkit nuosirdziai, jum patiktu tokie skambinejimai? Neuzknisa kokio pigu.lt amzinas spamas su "sprogstanciom kainom"? Arba lindimas pirmam puslapy "uzlaikint snukiaknygej"? Ir panasus "bendravimai"?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokiu atveju kažkurioje stadijoje galbūt reiktų paklausti ar norėtų tokių skambučių.

Reiktų analizuoti kokiu atveju pardavimai geresni. Galbūt reiktų platesnio aprašymo, nes pirkėjai internete yra savarankiški labiau. Ieškosi info, skaito atsiliepimus. Tad prie to dirbti reiktų labiau. Duoti nuolaidas už atsiliepimus ;)

Tiesiog reikia bandyti visokius kelius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prekes kokybe ir kaina klientai yra patenkinti, nors del kainos aisku kas nenoretu pigiau arba veltui gauti preke.bet kokybe tai tikrai patenkinti.

del skambinimo ir klausinejimo ar patiko ir pan tai tokius skambucius padariau ir pliusas tiek, kad suzinau info apie ju nuomone.tad daugelis sake, kad kokybe patenkinti ir ar pirks pakartotinai nezinantys.aisku yra tokie kurie perka, bet yra ir tokie kurie zadejo gerai pasiziuresim ir apsipirksim, bet kaip nera taip nera.matomai cia buvo tas bendravimas kai greiciau atsikratyti ir su viskuo sutikti.

del susisiekimo, tai yra telefonu, el pastu, gyva pagalba, bet niekas nieko neraso,neskambina, nebent kokia tai beda nutinka(nezino kur nuolaidos kodap arasyti arba pamirsta parasyt)

tai va man tas ir nepatinka skambinejimas, kai zmones zada, bet neivykdo.o jeigu po kurio laiko vel skambint ir sakyt, kad zadejot apsipirkti- tai nerimta.

tai gal kas zinot kokiu budu tuomet kaip reiktu daryt, kad klientas nesakytu "gerai paziuresiu ir apsipirksiu", o imtu ir padarytu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
tai gal kas zinot kokiu budu tuomet kaip reiktu daryt, kad klientas nesakytu "gerai paziuresiu ir apsipirksiu", o imtu ir padarytu?

 

Na galbūt siūlyčiau nustatyti tam tikrą terminą kokios nors nuolaidos pritaikymą būtent tam klientui, kad jis apsipirktų antrą ar n-tąjį kartą.

 

Tai žmogų paskatintų imtis veiksmų, nes žinotų, jog po kažkurio laiko neteks nuolaidos ar pan. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...