Pereiti prie turinio

"Take Me" reklamos konferencija


Rekomenduojami pranešimai

Šiandien dalyvavay "Take Me" reklamos konferencijoje Kaune (apie kurią beje sužinojau iš uzdarbis.lt renginiu anonsų). Ją organizavo reklamos studija "Gykai". Konferencijoje 6 pranešimai. 3 iš jų dalinai verti dėmesio, kita pusė visiškas niekalas. Aišku, pati iniciatyva labai sveikintina, reikia daugiau tokių renginių, bet ar verta daryti, kai gali nedaryti? Viskas vėlavo (man tai minusas, nes paskutinio pranešimo tik dali klausiau, nes pagal konferencijos programoje nurodytą pabagą, buvau susiplanavęs kitus dalykus), patalpos nelabai tinkamos, kai orientuojiesi i jaunimą, o ne pensininkus (mano subjektyvia nuomone, geriau būtų tikęs, kad ir nesenai atsidaręs Gargaras ar Combo, ar pan.), pačių organizatorių pranešimas ir pasiruošimas prieš publiką lengvai tariant "silpnas".

Kaip ir minėjau, iniciatyva tikrai sveikintina, bet ar pirma nereiktų panašaus renginio organizavimą pasibandyti su nemokama auditorija, o tada pasimokius iš klaidų daryti konferenciją į kurią įėjimas 60 Lt?

 

Gal kas iš forumiečių taip pat dalyvavote? Kokie jūsų atsiliepimai, įspūdžiai ir nuomonės?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš taip pat dalyvavau.

 

Šio renginio kokybė bei organizuotumas neprilygsta Login'11, buvo daug klaidų, vėlavo prezentacijos.

Vieną prezentacija - „Dalykai, kurių galbūt nežinai apie „Facebook" Lietuvoje", buvo visiškai tokia pati kaip Login'11.

 

Dalyvavo apie 400 žmonių.

 

Labiausiai patiko paskutinė Algirdo Karaliaus prezentacija. Išsiskyrė iš kitų, ir buvo įdomu klausytis šio žmogaus.

„Google reklama" nieko naujo, bei įdomaus nepasakė.

 

Manau, jog bilieto kaina buvo tikrai per didelė, lyginant su organizuotumu, kokybe, bei prezentacijomis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš dalyvavau, nors dabar šiek tiek pavargęs (tad sakiniai gali būti nerišlūs), bet aprašysiu savo nuomonę.

 

Suprantu, kad niekas negali pasakyti kažkokios formulės, kaip kurti geras reklamas - to ir nesitikėjau. Man asmeniškai įdomiausia yra išgirsti profesionalų asmenines patirtis, suprastas klaidas.

 

Pirmoji prezentacija: iš LoveAgency.lt atstovo - buvo labai gerų (užsienio) reklamų pavyzdžių, tačiau jas 'pildė' tokios banalios frazės kaip 'neturint pinigų, reikia daug entuziazmo' ir t.t.

 

Antroji: iš pačių Gykų - matosi, kad žmonės labai nepatogiai jaučiasi šnekėdami prieš minią ir apskritai prezentacijai buvo silpnai pasiruošę - na galima ir suprasti, tikriausiai daug turėjo reikalų dėl renginio organizavimo. Bet kam tada šnekėti iš vis - negi jie tikrai mano, kad bet koks PR yra geras PR? Save pristatė kaip naujokus, būtent taip ir pasirodė. Buvo labai sunku klausyti, nes prieš tai jau reikėjo atsėdėti 1.5h trukmės pirmąją prezentaciją. Netgi daug kas pradėjo išeidinėt. Nors man ir patiko tai, kad jie šiek tiek papasakojo apie tai, kaip jie atsirado ir kaip bandė apie save pranešti pasauliui savo socialinėmis akcijomis - bet po to likau supratęs, kad ši prezentacija jiems tėra dar viena proga pasireklamuoti patiems. Na visvien reikia pasveikinti už iniciatyvą.

 

Trečioji: - apie SEO.. na, kas nežinojo tiems pravertė, buvo išdėstyti pagrindai, kuriuos galima nesunkiai rasti internete. Iš atsakymų į klausimus prezentacijos pabaigoje matėsi, kad galėjo būti papasakota daug daugiau.

 

Ketvirtoji: apie facebook, na nesuprantu, kas ten naudingo buvo pasakyta. Pažerta statistikos, kuria aklai remtis niekada negalima.. likau nesupratęs. Galiu pagirt nebent už gražias skaidres.

 

Penktoji prezentacija: Milk atstovas Antonio. Gaila, tik to, kad nebuvo jo kolegos. Juos jau buvau girdėjęs žiemą, savo universitete per 'Startuojam' seminarus - tačiau pasirodymai buvo skirtingi. Universitete su studentais (ir moksleiviais) buvo kalbėta ne tik apie reklamų kūrimą, bet ir apie karjerą, jos pradžią.

Labiausiai patikusi prezentacija ir buvo ši: matosi žmogus nuoširdžiai papasakojo savo mintis apie reklamos kūrimą, apie skirtingus būdus kurti reklamą. Ši prezentacija berods vienintelė, kuria nebuvo siekiama asmeninės naudos - visi kiti pranešėjai nuolat minėdavo savo 'Brand'o vardą', kas yra labai standartiška ir įkyru. Milk atstovai to nedaro, skaidrėse niekur nėra prirašyta jų pavadinimo, linkų į jų puslapius. Jeigu žodis 'Milk' ir buvo paminėtas, tai tik vedėjo, per prezentacijos pristatymą.

Taip pat juokinga buvo tai, kad šis žmogus kritikavo 'robotiškus', standartinius reklamos kurimo būdus, o po jo šnekėjęs A. Karalius (kuris tikriausiai šios kalbos neklausė), nupasakojo būtent vieną iš šių standartinių būdų, kaip itin veiksmingą :D bet apie tai vėliau..

 

Šeštoji: A. Karalius.. na matosi žmogus ne iš kelmo spirtas, moka šnekėti prieš minią. Galiu pasakyti, kad kai ką išmokau, kai ką supratau - bet ne tiesiogine prasme klausydamas jo pamokymų, o stebėdamas jį - tai, kaip jis manipuliuoja žmonėmis, arba bent jau bando tai daryti. Tiesioginiai jo patarimai buvo lyg ir geri - užmegzti ryšį su klientu, įgyti jo pasitikėjimą ir tik tada siūlyti savo prekę. Įdomu tai, kad jo prezentacija buvo tiesioginis šios strategijos pavyzdys - netgi pats papasakojo apie tai, kad norint įgyti klientų pasitikėjimą reikia kažką jiems pasiūlyti nemokamai, pavyzdžiui apmokymus (seminarus); užsiminė apie Donald Trump, kuris atvyksta sakyti kalbą už $1.5 milijono dolerių per valandą, o kalbos metu tiesiog bando žiūrovams įsiūlyti nusipirkti jo nekilnojamojo turto.

O įdomiausiai pasirodė tai, kad jo duoti patarimai yra veiksmingi - tačiau ne iki galo. Buvo kalbama apie kliento pasitikėjimo įgavimą per e-mail, tačiau pats pripažino, kad tam, kad e-mail'ai būtų veiksmingi, kliento pasitikėjimą JAU reikia būti įgavusiam. Taigi, matosi specialiai paliktos skylės dėstomoje strategijoje, tačiau puikiai užmaskuotos oratorystės sugebėjimais. Tai supratau, kai viena mergina iš žiūrovų sukritikavo šią jo strategiją ir tuomet A. Karalius nevykusiai bandė nusukti temą kitą linkme. Taigi priėjau išvadą, kad pagrindinis prezentacijos tikslas - užverbuoti naujus pasekėjus, kurie, nepasiteisinus taip gražiai pateiktoms taktikoms dėl jose paliktų skylių, grįš antram seminarui.

 

Visumoj likau gan nusivylęs savo išleistais 45 litais, tačiau galiu pasidžiaugti, kad vis dėl to šį tą likau supratęs.

Redagavo suvalgysiu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja nepavyko sudalyvauti pačiam, bet mano nuomone tokio mąsto renginys yra skirtas išgirsi šiek tiek naudingos informacijos (dažniausiai minimaliai) ir "Networkinti". Tai yra gauti pranešėjų kontaktus, bendrauti su kitais dalyviais. Su kuriais ateityje galėtum bendradarbiauti.

Redagavo NEO_
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, kiek aš mačiau didesnė dalis dalyvių buvo atėję patys nežinodami kur ir dėl ko. Tad mažai potencialių naujų kontaktų. Atmosfera buvo perdaug formali. Vietoj blonknotų, rašiklių, dovanų maišelių ir kitokių nereikalingų smulkmenų (už kurias organizatoriai nemažai susimokėjo Copy1), salėje galėjo būti bent jau kavos ir mineralinio.

 

Keista, kad sakote, jog patiko A. Karaliaus pranešimas. Man tai tik pilstymas iš tuščio į kiaurą, svetimų minčių dėstymas ir "amerikietiško" tipo (iš video pamokelių išmoktas) pranešimo skaitymo būdas. Žmogus kalba kaip užsidirbti milijonus ir t.t., nors pats nėra įgyvendinęs nieko.

 

Didžiausia konferencijos nauda man, kad kilo daug gana konkrečių minčių kaip imtis suorganizuoti tikrai naudingą renginį su praktiniais užsiėmimais. Gal yra norinčių prisidėti? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, kiek aš mačiau didesnė dalis dalyvių buvo atėję patys nežinodami kur ir dėl ko. Tad mažai potencialių naujų kontaktų. Atmosfera buvo perdaug formali. Vietoj blonknotų, rašiklių, dovanų maišelių ir kitokių nereikalingų smulkmenų (už kurias organizatoriai nemažai susimokėjo Copy1), salėje galėjo būti bent jau kavos ir mineralinio.

 

Keista, kad sakote, jog patiko A. Karaliaus pranešimas. Man tai tik pilstymas iš tuščio į kiaurą, svetimų minčių dėstymas ir "amerikietiško" tipo (iš video pamokelių išmoktas) pranešimo skaitymo būdas. Žmogus kalba kaip užsidirbti milijonus ir t.t., nors pats nėra įgyvendinęs nieko.

 

Didžiausia konferencijos nauda man, kad kilo daug gana konkrečių minčių kaip imtis suorganizuoti tikrai naudingą renginį su praktiniais užsiėmimais. Gal yra norinčių prisidėti? :)

 

kokia tema? :) Reklamos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, kiek aš mačiau didesnė dalis dalyvių buvo atėję patys nežinodami kur ir dėl ko. Tad mažai potencialių naujų kontaktų. Atmosfera buvo perdaug formali. Vietoj blonknotų, rašiklių, dovanų maišelių ir kitokių nereikalingų smulkmenų (už kurias organizatoriai nemažai susimokėjo Copy1), salėje galėjo būti bent jau kavos ir mineralinio.

 

Keista, kad sakote, jog patiko A. Karaliaus pranešimas. Man tai tik pilstymas iš tuščio į kiaurą, svetimų minčių dėstymas ir "amerikietiško" tipo (iš video pamokelių išmoktas) pranešimo skaitymo būdas. Žmogus kalba kaip užsidirbti milijonus ir t.t., nors pats nėra įgyvendinęs nieko.

 

Didžiausia konferencijos nauda man, kad kilo daug gana konkrečių minčių kaip imtis suorganizuoti tikrai naudingą renginį su praktiniais užsiėmimais. Gal yra norinčių prisidėti? :)

 

 

Kiek mačiau, penktame aukšte buvo puodelių su kava.

 

Man Algirdo Karaliaus pranešimas patiko tuom, jog išsiskyrė iš kitų, ir nebuvo taip nuobodu klausytis, kaip kitų žmonių pranešimų.

 

Dėl renginio organizavimo būtų šaunu gauti daugiau informacijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na dabar gaila, kad po Facebook prezentacijos turėjau išeiti, nes kiek matau, tai visas įdomumas buvo gale.

Iš to kiek pamačiau ir išgirdau patiko viskas išskyrus pačių rengėjų prezentacija. Jau jų beklausant kilo mintis, kam prisiimti tiek darbų, jei organizuoji renginį - reikia ties tuo ir susikoncentruoti. Nepavyko jiems "aprėpti visko" kaip planavo. Jų kalba visai nesudomino manęs. Norėjosi išgirsti kažką ko dar nežinojau ar bent jau neperskaičiau knygoje "Partizaninis marketingas".

Verčiau galėjo pasistengti ties kitais renginio trūkumais, kurių vis dėlto buvo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvau ir aš. Buvo įdomių prezentacijų, bet iš esmės nieko daug naujo.

 

Gykai tai labai levai pasirode, nelabai verti demesio. Nesibaigus jų pristatymui išėjome maisto. Visiškai nesusiderinę, kalbėdavo abu kartu. Sunkiai sekėsi kažką suprasti.

 

Labiausias vertas dėmesio pasirodymas buvo Karaliaus, bent jau miego nesinorėjo.. O daugiau taip so - so..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, mąstau apie reklamai ir rinkodarai skirtą renginį. Neapsiribojat tik pranešimais, bet ir su diskusija, darbu grupėmis sukuriant reklaminį stilių ir gaires, jį viešai aptariant ir taip realiai suprantant kokią reklamą mes patys sugebame sukurti, kad domintų mus pačius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko sudalyvauti ir man. Deja, patiko tik keletas prezentacijų. Eidamas žinojau, kad nieko stebuklingo neišgirsiu, tačiau šiek tiek vilties buvo :)

 

Antrame aukšte buvo kavos puodelių, tačiau einant pro šalį pastebėjau, jog jais sėkmingai naudojasi iš kitos salės atėje dalyviai (ne iš "Take Me").

 

Kaip pirmam blynui, kiek didoka kaina, tačiau sveikinti galima už pastangas.

 

Dėl aplinkos, tai manau viskas gerai. Kaip tokiam renginiui - pats tas.

 

O gal kam teko pabūti "afterpartyje"? :D Vat ten aplinka tai tikrai ne pagal tokį renginį buvo... Neužsibuvom ilgai ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...