Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Gal valdzia pagaliau tvarka su senais lauzais pagaliau padarys ir bus kaip Ukrainoje tik nuo Euro 5

 

https://www.delfi.lt/verslas/transportas/valdzios-planuose-siekis-uzdrausti-tarsiu-automobiliu-ivezima-i-lietuva.d?id=81388055

Na ir ka tuo nori pasakyt kad musu biedniausi tautieciai susipirks masinas nuo 2010m? Dauguma sunkiai tuos savo duminancius sharanus ir pasatus kuilius bei bmw slyvas islaiko. Ar galvojat kad susodins visus biedniausius i bankus ir sukis i lizingines palutarkas? Nebus to...man abydna kad norai ir siekiai grazus, vakarietiski, tik kad mes dar toli grazu nuo vakaru atsiliekam. Ne nuo to galo reikia pradet.

 

Ir man siek tiek durna klausyt kai koks biski prakutes aiskina kad mol jam smirda, negali kvepuot, nervuoja tie visi "ubagai" su duminanciom netvarkingom senienom, uzp1sa ir mane kai kartais atsidarius langus neimanoma vaziuot nes koks dzigitas su savo chipuotu kuiliu apsikes dumais visa kelia lekia, bet ne automobilis del to kaltas. Tipo jei nesugeba normalios masinos nusipirkt, tegul vazineja viesuoju, px kad ne visur infrastruktura ispletota.

 

Lizinginio Vilniaus ir kitu didziuju miestu tai neliecia, bet likusioj Lietuvoj, kaimuos, su autoparku tikrai prastai. Ka daryt vienisai mamai kuri savo senu sharanu vaikus i darzeli ar mokykla vezioja, vaziuoja i turgu, parduotuve maisto, darba...Pagal tu prakutusiu mastyma tegul kad ir arkliuka kinko... Zodziu sotus alkano neuzjaucia

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ir ka tuo nori pasakyt kad musu biedniausi tautieciai susipirks masinas nuo 2010m? Dauguma sunkiai tuos savo duminancius sharanus ir pasatus kuilius bei bmw slyvas islaiko. Ar galvojat kad susodins visus biedniausius i bankus ir sukis i lizingines palutarkas? Nebus to...man abydna kad norai ir siekiai grazus, vakarietiski, tik kad mes dar toli grazu nuo vakaru atsiliekam. Ne nuo to galo reikia pradet.

 

Ir man siek tiek durna klausyt kai koks biski prakutes aiskina kad mol jam smirda, negali kvepuot, nervuoja tie visi "ubagai" su duminanciom netvarkingom senienom, uzp1sa ir mane kai kartais atsidarius langus neimanoma vaziuot nes koks dzigitas su savo chipuotu kuiliu apsikes dumais visa kelia lekia, bet ne automobilis del to kaltas. Tipo jei nesugeba normalios masinos nusipirkt, tegul vazineja viesuoju, px kad ne visur infrastruktura ispletota.

 

Lizinginio Vilniaus ir kitu didziuju miestu tai neliecia, bet likusioj Lietuvoj, kaimuos, su autoparku tikrai prastai. Ka daryt vienisai mamai kuri savo senu sharanu vaikus i darzeli ar mokykla vezioja, vaziuoja i turgu, parduotuve maisto, darba...Pagal tu prakutusiu mastyma tegul kad ir arkliuka kinko... Zodziu sotus alkano neuzjaucia

 

 

isijungus autopliusa nuo 2010 metu automobiliu Euro 5 kainos prasideda nuo 2000 euru. Aisku tai pats paprasciausias ekonomiskas kibiriukas (suzuki swift, dacia, fiesta, chevrolet spark ir t.t). Vakaru Europoje tas yra normalu, zmones atsisako tarsiu automobiliu ir perka ekonomiskus maziai tarsius automobilius pagal savo pajamas, nes ten visokiausi mokesciai uz kelius, tarsa, naudojima. Taip, kad seima uzdirbanti 1000 - 2000 euru manau sau gales leisti isigyti ekonomiska automobili. Manau dauguma zmoniu gyvenanciu didmiesciuose ir mazuose miestuose. Kaimas - tai cia visai kitas reikalas, bet ukininkai ir dirbantys kaime zmones manau ir gales leisti sau isigyti ekonomiska automobili. O zmones gyvenantis zemiau skurdo ribos, tai valstybe kiek zinau pridavus savo sena automobili kompensuoja viesaji transporta arba tokiems zmoniems belieka tik vazineti viesuoju transportu kuris Lietuvoje yra tikrai gerai isvystytas, nes tenka pasinaudoti.

 

As asmeniskai rinkciausia ekonomiska kibira uz 2000 - 3000 eur nei supuvusia slyva ar nutresta mersedesa.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtent, kad nereikia svaigti ir kalbėti apie pajamų trūkumą. Pas mus yra mada pirkti senus septintos klasės bemsus ir kitą laužą, kai už tą pačia sumą gali žymiai naujesnį ir mažiau teršiantį automobilį nusipirkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

isijungus autopliusa nuo 2010 metu automobiliu Euro 5 kainos prasideda nuo 2000 euru. Aisku tai pats paprasciausias ekonomiskas kibiriukas (suzuki swift, dacia, fiesta, chevrolet spark ir t.t). Vakaru Europoje tas yra normalu, zmones atsisako tarsiu automobiliu ir perka ekonomiskus maziai tarsius automobilius pagal savo pajamas, nes ten visokiausi mokesciai uz kelius, tarsa, naudojima. Taip, kad seima uzdirbanti 1000 - 2000 euru manau sau gales leisti isigyti ekonomiska automobili. Manau dauguma zmoniu gyvenanciu didmiesciuose ir mazuose miestuose. Kaimas - tai cia visai kitas reikalas, bet ukininkai ir dirbantys kaime zmones manau ir gales leisti sau isigyti ekonomiska automobili. O zmones gyvenantis zemiau skurdo ribos, tai valstybe kiek zinau pridavus savo sena automobili kompensuoja viesaji transporta arba tokiems zmoniems belieka tik vazineti viesuoju transportu kuris Lietuvoje yra tikrai gerai isvystytas, nes tenka pasinaudoti.

 

As asmeniskai rinkciausia ekonomiska kibira uz 2000 - 3000 eur nei supuvusia slyva ar nutresta mersedesa.

Suprask kad vakaruose zmones taip finansiskai nenukencia del siu mokesciu, kaip kad nukentetu musu tautieciai. Kalbu apie maziausias pajamas gaunancius zmones, o ju yra tikrai daug. Taip kad lygybes zenklo tarp vakaru ir musu salies pagal galimybes deti ir vykdyti pilnumoj visus reikalavimus vargu ar galim. Uzmiesciuose daug jaunu seimu kiekviena miela diena vazineja gana nemazus atstumus i miestus i darba, plius ne visiems yra galimybes susest i chevrolet matiz, lupo ar sparkus. Tai dabar tokiu seimu vaikas nenusipelno nebuti alkanas ar netureti geografijos pratybu nes valdzios vyrai nubuozins jo tevus.

 

Esme kad visi ziuri tik is savo varpines ir mato per savo prizme, nebukit tokie kad svarbu man gerai, manes tai neliecia...Pastovekit kartais ir uz silpnesnius

 

Būtent, kad nereikia svaigti ir kalbėti apie pajamų trūkumą. Pas mus yra mada pirkti senus septintos klasės bemsus ir kitą laužą, kai už tą pačia sumą gali žymiai naujesnį ir mažiau teršiantį automobilį nusipirkti.

Kalbi kaip tipinis Vilniaus ofisinis planktonas vazinejantis valdiska lizingine masina ir tik tokia aplinka tematantis.

 

Niekas nekalba apie snarglius is chiken factory su sugriuvusiais bumeriais. Ka daryt mazas pajamas gaunanciai vienisai mamai vairuojanciai duminanti be katalizatoriaus passat B5 1.9tdi ir turinciai du mazamecius vaikus? Kasdien vazinejanciai i darba 20km. Jai ir ta masina uz 2000-3000eur yra neiperkama. Eit ant sakos kabintis jai ar turi kazkoki racionalu sprendima? Ar galvoji kad tokiu zmoniu mazuma ir senom masinom zmones vazineja tik del to kad piktybiskai to nori.

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suprask kad vakaruose zmones taip finansiskai nenukencia del siu mokesciu, kaip kad nukentetu musu tautieciai. Kalbu apie maziausias pajamas gaunancius zmones, o ju yra tikrai daug. Taip kad lygybes zenklo tarp vakaru ir musu salies pagal galimybes deti ir vykdyti pilnumoj visus reikalavimus vargu ar galim. Uzmiesciuose daug jaunu seimu kiekviena miela diena vazineja gana nemazus atstumus i miestus i darba, plius ne visiems yra galimybes susest i chevrolet matiz, lupo ar sparkus. Tai dabar tokiu seimu vaikas nenusipelno nebuti alkanas ar netureti geografijos pratybu nes valdzios vyrai nubuozins jo tevus.

 

Esme kad visi ziuri tik is savo varpines ir mato per savo prizme, nebukit tokie kad svarbu man gerai, manes tai neliecia...Pastovekit kartais ir uz silpnesnius

 

 

Kalbi kaip tipinis Vilniaus ofisinis planktonas vazinejantis valdiska lizingine masina ir tik tokia aplinka tematantis.

 

Niekas nekalba apie snarglius is chiken factory su sugriuvusiais bumeriais. Ka daryt mazas pajamas gaunanciai vienisai mamai vairuojanciai duminanti be katalizatoriaus passat B5 1.9tdi ir turinciai du mazamecius vaikus? Kasdien vazinejanciai i darba 20km. Jai ir ta masina uz 2000-3000eur yra neiperkama. Eit ant sakos kabintis jai ar turi kazkoki racionalu sprendima? Ar galvoji kad tokiu zmoniu mazuma ir senom masinom zmones vazineja tik del to kad piktybiskai to nori.

 

Pirma reikia finansiskai stabiliam but, tada du vaikus turet. Ir ne vienam auginti. O jei jau taip nutiko, tai vyras turi pilnai prisideti prie islaikymo pagal tuos pacius istatymus.

Del to kad zmones priima neracionalius sprendimus gyvenime nereikia kaltinti visu aplinkui.

Nepamirskit, kad automobilis yra prabangos preke, o ne butinybe.

Gyvenime reikia priimineti racionalius sprendimus, o jei darai atvirksciai, tai aplinkiniai neturi del to kenteti, todel tenka susimoketi. Nes su tokiu poziuriu vienisoms mamoms galima leisti ir padangomis pecius kurenti, nes gi sunkiai gyvena.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

emporio - kokios skaitai yra vargingai givenancios seimos menesines pajamos? Nekalbam apie pasalpinius.

 

Ir seip esme tame, kad Valstybe neisileis senu ir tarsiu automobiliu is uzsienio, vidaus rinkoje jau registruotos transporto priemones cirkuliuos be jokiu mokesciu.. As asmeniskai sveikinu sita dalyka ir vienus pliusus. Vieninteliams kam nepatinka si ideja tai automobiliu prekeiviams kurie i sali importuoja senus lauzus.

 

Ir seip Lietuva stojant i ES isipareigojo mazinti tarsa. Tai dar labai gerai, kad Lietuva tvarkosi taip, o ne drastiskai sudedant mokescius ir viskas..

Redagavo Wladu77
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sutinku, kad reiktu maziau tarsiu automobiliu, bet tai liudna, kad tik perdraudimus ir papildomus mokescius bandoma pasiekti.

Manau geriau leistu imonems PVM susigrazinti perkant automobili. Tikrai pagyvetu nauju ar 2-4 (polizinginiu) automobiliu įsigijimas, ir automatiskai 4-7 metu automobiliu vazinetu tik lietuvoje daugiau paprastiems zmonems nukristu. Ir tie patys gyvesni butu (lietuvoje milijonu neprisuksi).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirma reikia finansiskai stabiliam but, tada du vaikus turet. Ir ne vienam auginti. O jei jau taip nutiko, tai vyras turi pilnai prisideti prie islaikymo pagal tuos pacius istatymus.

Del to kad zmones priima neracionalius sprendimus gyvenime nereikia kaltinti visu aplinkui.

Nepamirskit, kad automobilis yra prabangos preke, o ne butinybe.

Gyvenime reikia priimineti racionalius sprendimus, o jei darai atvirksciai, tai aplinkiniai neturi del to kenteti, todel tenka susimoketi. Nes su tokiu poziuriu vienisoms mamoms galima leisti ir padangomis pecius kurenti, nes gi sunkiai gyvena.

Kam iskart i krastutinumus. Pamirskim ta vienisa mama ir paimkim kaip dar viena pavyzdi paprasta zilagalvi pensininka. O senstancioj visuomenej ju yra tikrai daug. Jei jis dabar vaziuoja i savo puoselejama fazenda su savo sena tarsia opel zafira 700eur vertes, vezasi ten savo anukus pasiganyt grynam ore, augina ten darzoves, ka dabar jam daryti? Viso to atsisakyt del valdzios sprendimu kurie neitakos tik didesnes pajamas gaunanciuosius? Jei viesojo infrastruktura ten neispletota? Jeigu sugedus jo senai masinai jis netures 3000eur naujesnei o tik tiek kiek jo senoji verta. Ka jam daryt? Ar ir cia izvelgsit kad pats kaltas kad jo pensija maza ir kam cia kvarsint galva del ju, vistiek numirs.

 

Visur zvelgiat ir i prieki eiti norit pagal jauna darbinga zmogu gyvenanti didmiesti. Bet juk visuomene ne vien tik tokie sudaro. Is cia ir pradeda jaustis socialine nelygybe ir tautos atskirtis. Dar kart pasikartosiu, sotus alkano neuzjaus.

 

Asmeniskai as uz svaria gamta, naujesni, maziau tarsu autoparka, bet viskas turi buti adekvatu ir pagal galimybes

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kam iskart i krastutinumus. Pamirskim ta vienisa mama ir paimkim kaip dar viena pavyzdi paprasta zilagalvi pensininka. Jei jis dabar vaziuoja i savo puoselejama fazenda su savo sena tarsia opel zafira 700eur vertes, vezasi ten savo anukus pasiganyt grynam ore, augina ten darzoves, ka dabar jam daryti? Viso to atsisakyt del valdzios sprendimu kurie neitakos tik didesnes pajamas gaunanciuosius? Jei viesojo infrastruktura ten neispletota? Jeigu sugedus jo senai masinai jis netures 3000eur naujesnei o tik tiek kiek jo senoji verta. Ka jam daryt? Ar ir cia izvelgsit kad pats kaltas kad jo pensija maza ir kam cia kvarsint galva del ju, vistiek numirs.

 

Visur zvelgiat ir i prieki eiti norit pagal jauna darbinga zmogu gyvenanti didmiesti. Bet juk visuomene ne vien tik tokie sudaro. Is cia ir pradeda jaustis socialine nelygybe ir tautos atskirtis

 

Asmeniskai as uz svaria gamta, naujesni, maziau tarsu autoparka, bet viskas turi buti adekvatu ir pagal galimybes

 

 

Tai vat i ta pati soda, kur visi zilagalviai susiveza anukus kaip pats sakei "pasiganyti grynam ore", atvaziuoja dar 30 tokiu zefyru. Ir gryno oro nebera nei senoliams, nei ju anukams, nei man.

Kaip minejau, masina yra prabangos preke, pensininkams su minimalia pensija masina nepriklauso pagal jokius ekonomikos principus.

O viesasis siais laikais tikrai neblogai ispletotas. Mano mociute is antakalnio desimtis kartu per metus vazineja i ignalina traukiniu, o is ignalinos autobusu (kuris vaziuoja 1 kart per savaite!) iki sodybos. Taip kad nesakykit, kad nera opciju. Beto viesasis kiek pamenu su 75% nuolaida senjorams.

Paskutinem dienom daznai tenka vazineti po "sodus", tai matau pilnus senjoru autobusus is kuriu jie pesciomis nuo stoteles iki sodybeles daeina per 5-10 min.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat i ta pati soda, kur visi zilagalviai susiveza anukus kaip pats sakei "pasiganyti grynam ore", atvaziuoja dar 30 tokiu zefyru. Ir gryno oro nebera nei senoliams, nei ju anukams, nei man.

Kaip minejau, masina yra prabangos preke, pensininkams su minimalia pensija masina nepriklauso pagal jokius ekonomikos principus.

O viesasis siais laikais tikrai neblogai ispletotas. Mano mociute is antakalnio desimtis kartu per metus vazineja i ignalina traukiniu, o is ignalinos autobusu (kuris vaziuoja 1 kart per savaite!) iki sodybos. Taip kad nesakykit, kad nera opciju. Beto viesasis kiek pamenu su 75% nuolaida senjorams.

Paskutinem dienom daznai tenka vazineti po "sodus", tai matau pilnus senjoru autobusus is kuriu jie pesciomis nuo stoteles iki sodybeles daeina per 5-10 min.

Mikaz, diktatura ivestum ir pensininkus is ju vezeciu visus islaipintum.. Dabar tau klausimas, ar siai dienai kokia mes turime visuomene ir jos finansinius resursus mes pajegus eiti koja kojon su vakarais ir neatsilikti su ju numatytom tarsos mazinimo direktyvom?

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtent, kad nereikia svaigti ir kalbėti apie pajamų trūkumą. Pas mus yra mada pirkti senus septintos klasės bemsus ir kitą laužą, kai už tą pačia sumą gali žymiai naujesnį ir mažiau teršiantį automobilį nusipirkti.

Albanijos mentalitetas.Kalbu is patirties...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mikaz, diktatura ivestum ir pensininkus is ju vezeciu visus islaipintum.. Dabar tau klausimas, ar siai dienai kokia mes turime visuomene ir jos finansinius resursus mes pajegus eiti koja kojon su vakarais ir neatsilikti su ju numatytom tarsos mazinimo direktyvom?

 

Istatymai, kuriami vardan daugumos geroves, nera diktatura. Taisykle, numatanti sustoti prie raudono shviesoforo signalo nera diktatura. Nors yra kas pasakys kad cia jo teises pazeidzia, laisvoj salyje gyvenam...

 

Taip, mes esam vakaru uodegoje, bet eiti paskui juos galim! Pas mus dar daug direktyvu del tarsos mazinimo neigyvendintos, bet tikiuosi su laiku vakarus pasivysim.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Kaip minejau, masina yra prabangos preke, pensininkams su minimalia pensija masina nepriklauso pagal jokius ekonomikos principus.

 

 

Pagal ekonomikos principus ir koncentracijos stovyklos yra puikus dalykas. Nemokama darbo jega.

 

Neisivaizduoju kaip tu biednai gyveni, kad siais laikais tau masina dar prabangos preke...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Istatymai, kuriami vardan daugumos geroves, nera diktatura. Taisykle, numatanti sustoti prie raudono shviesoforo signalo nera diktatura. Nors yra kas pasakys kad cia jo teises pazeidzia, laisvoj salyje gyvenam...

 

Taip, mes esam vakaru uodegoje, bet eiti paskui juos galim! Pas mus dar daug direktyvu del tarsos mazinimo neigyvendintos, bet tikiuosi su laiku vakarus pasivysim.

jauchiu teisingai Valinskas pasake:turejom 10m prezidente kuri su kiausais,dabar turesim 5m prezidenta kuris be kiausu.Kazkaip pritariu;(((

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Istatymai, kuriami vardan daugumos geroves, nera diktatura. Taisykle, numatanti sustoti prie raudono shviesoforo signalo nera diktatura. Nors yra kas pasakys kad cia jo teises pazeidzia, laisvoj salyje gyvenam...

 

Taip, mes esam vakaru uodegoje, bet eiti paskui juos galim! Pas mus dar daug direktyvu del tarsos mazinimo neigyvendintos, bet tikiuosi su laiku vakarus pasivysim.

Butent, kad istatymai kuriami vardan daugumos geroves. Darbingi ar didesnes pajamas gaunantys tikrai nera dauguma musu visuomeneje, tad reiktu atsizvelgti ir i juos. Nes kitokiu mastymu tai visi turintys didesnes pajamas galetu vos ne uzsidaryt i atskira "sekminguju" rezervuata ir eiti kartu su vakaru Europa, o ten likusieji pensininkai, vienisos mamos, gaunantys mazas pajamas, pasalpiniai ir siaip lodoriai tai velniop juos ir likit uodegoj... bet ar taip normalu?

 

As suprantu kad pikta kai mokant visus mokescius valstybei, vienisa mama prisidarius vaiku jai ismokamu pasalpu forma pasiima tavo sumoketus pinigus ir darbingiems reikia tokius zmones tempti, ar tuos pacius pensininkus islaikyti. Bet manau tai nera pretekstas juos kaip labiausiai finansiskai pazeidziamus finansiniu lygmeniu lygiuot i vakaru Europos piliecius.

Dar vienas aspektas, visuomene niekada nebus tobula, Hitlerio svajone tai buvo, nu bet nepavyko.

 

Ps: ir as tikiuos, kad su laiku pavysim vakarus ir cia gera bus gyventi tiek turtingam tiek vargingesniam, tiek mieste tiek uz jo ribu

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiprašau, kad įsitraukiau į jūsų diskusiją, bet pirma patys pasisakykite su kokiais automobiliais važinėjate tada bent aiškiau bus ar darote taip kaip visi tai yra važinėjate su senesniais aukštesnės klasės automobiliais ar su naujaisniais kibirais o gal su naujais aukštos klasės automobiliais ar važinėjate autobusais nes neiperkate naujesnių auto? Ir šeip įdomu ar jūsų kalbos neprieštarauja jūsų pačių realybei.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Butent, kad istatymai kuriami vardan daugumos geroves. Darbingi ar didesnes pajamas gaunantys tikrai nera dauguma musu visuomeneje, tad reiktu atsizvelgti ir i juos. Nes kitokiu mastymu tai visi turintys didesnes pajamas galetu vos ne uzsidaryt i atskira "sekminguju" rezervuata ir eiti kartu su vakaru Europa, o ten likusieji pensininkai, vienisos mamos, gaunantys mazas pajamas, pasalpiniai ir siaip lodoriai tai velniop juos ir likit uodegoj... bet ar taip normalu?

 

As suprantu kad pikta kai mokant visus mokescius valstybei, vienisa mama prisidarius vaiku jai ismokamu pasalpu forma pasiima tavo sumoketus pinigus ir darbingiems reikia tokius zmones tempti, ar tuos pacius pensininkus islaikyti. Bet manau tai nera pretekstas juos kaip labiausiai finansiskai pazeidziamus finansiniu lygmeniu lygiuot i vakaru Europos piliecius.

Dar vienas aspektas, visuomene niekada nebus tobula, Hitlerio svajone tai buvo, nu bet nepavyko.

 

Ps: ir as tikiuos, kad su laiku pavysim vakarus ir cia gera bus gyventi tiek turtingam tiek vargingesniam, tiek mieste tiek uz jo ribu

 

Per daug tie vakarai linksniuojami. Pagal gerus daugumos pavyzdžius manoma, kad ten visi viską išgali. Nėra taip. Yra daugybė ekonomiškai stipresnių valstybių, kur ale žmonės gyvena geriau, tačiau realiai jie daug ko atsisako ir neturi daugumos dalykų, kuriuos turi lietuviai.

 

Pilnai pritariu, kad automobilis yra prabangos prekė. Taip yra daugumoje pažengusių užsienio šalių - sau to negalintys leisti jų neperka, todėl užsienio didmiesčiai žalesni. Piemenys negali prisipirkti vos užsikuriančių triperių. Kitur nėra to, kad 18 metų sulauki ir jau yra mašina vairuoti (kaip labai dažna Lietuvoje). Pilni kiemai mašinų, nėra parkingo, nes žmonės per gerai gyvena - šeimose kiekvienas turi po automobilį ir t.t. Šiuo atžvilgiu mes lenkiam vakarų Europą. :)

 

Lietuviai taip pripratę prie galimybės turėti transportą visur, kad tingi užpakalį pėsčiom iki parduotuvės pajudinti - žinau daugybę tokių žmonių. Kiekvienoje šeimoje po kelis automobilius. Automobilius turi visi, nepriklausomai nuo jų poreikių ir gyvenamosios vietos - tiek mieste, tiek kaime. Žinoma sutinku, kad kaime reikia automobilio - kitaip juk nenuvažiuosiu nei apsipirkti, nei į darbą toliau, nei kažkur kitur. Bet kokio velnio mieste kasdien kelias valandas trintis su senu dyzeliu? Taip besielgiantys yra didžiausia problema, pradėti reikėtų nuo jų.

 

Ir siūlyčiau visiems mažiau žiūrėti į užsienį, nežinant konkrečios situacijos ten. Lietuviai net nesupranta, kaip puikiai šiuo metu gyvena.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man šitas įstatymas atrodo nesąmonė, todėl kad žmogus turintis nedideles pajamas, susitaupęs kelis tūkst. € nebegalės nusipirkti tvarkingo, patikimo automobilio tarkim Vokietijoje, o teks pirkt nuvažinėtą supuvusį laužą Lietuvoje, kurių kainos greičiausiai pakils, nes už juos nereikės mokėti mokesčių. Dar nepariškim ES direktyvų įpareigojančių laisvą prekių judėjimą. Jei jau nori apmokestint taršius auto, tai tegu apmokestina visus, nes dūmų debesį paliekantys dyzeliai užkniso juodai. O dėl tos daugiavaikės mažiausias pajamas gaunančios mamos važinėjančios tdi pasatu - niekas jos nevertė pirkti to pasato. Už tuos pačius pinigus galėjo nusipirkti kokį japonišką mažalitražį, kuris benzo valgytų mažiau, bet gi kaime juoksis, kad su skarbonke važinėja.

Tiem kas sako, kad automobilis prabanga ir jis nereikalingas, nes užsieny neva taip - patarčiau atsimerkt ir apsidairyt kue gyvenam.

Visų pirma - užsieny yra toks dalykas vadinamas viešuoju transportu. Poroje Lietuvos miestų yra tik kažkas panašaus į tai. Gyvenant kaime be automobilio neišsiversi. Pvz., kaime pas gimines iki artimiausios stotelės 7km pėsčiom, kur autobusas važiuoja gal tris kartus į dieną.

Visų antra - pravažiavimo kaina. Nuvažiuot į kitą miestą traukiniu ar autobusu brangiau nei su mašina, o jei važiuoja ne vienas zmogus, tai skirtumas dar padidėja.

Dar nepamirštam ir važiavimo laiko, pvz., gyvenu Vilniaus priemiesty, su mašina iki centro nuvažiuoju per 20-25min, su autobusu per 1,5-2val.

Ir dar svarbus dalykas - klimatas. Vakarų Europoj žiemos beveik nebūna, todėl su dviračiu į darbą galima važinėt ištisus metus. O Lietuvoj ir vasara nelabai pavazinėsi, nes infrastruktūra tam nepritaikyta.

Todėl Lietuvoje automobilis yra būtinybė ir toks išliks dar ne vienus metus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

isijungus autopliusa nuo 2010 metu automobiliu Euro 5 kainos prasideda nuo 2000 euru. Aisku tai pats paprasciausias ekonomiskas kibiriukas (suzuki swift, dacia, fiesta, chevrolet spark ir t.t). Vakaru Europoje tas yra normalu, zmones atsisako tarsiu automobiliu ir perka ekonomiskus maziai tarsius automobilius pagal savo pajamas, nes ten visokiausi mokesciai uz kelius, tarsa, naudojima. Taip, kad seima uzdirbanti 1000 - 2000 euru manau sau gales leisti isigyti ekonomiska automobili. Manau dauguma zmoniu gyvenanciu didmiesciuose ir mazuose miestuose. Kaimas - tai cia visai kitas reikalas, bet ukininkai ir dirbantys kaime zmones manau ir gales leisti sau isigyti ekonomiska automobili. O zmones gyvenantis zemiau skurdo ribos, tai valstybe kiek zinau pridavus savo sena automobili kompensuoja viesaji transporta arba tokiems zmoniems belieka tik vazineti viesuoju transportu kuris Lietuvoje yra tikrai gerai isvystytas, nes tenka pasinaudoti.

 

As asmeniskai rinkciausia ekonomiska kibira uz 2000 - 3000 eur nei supuvusia slyva ar nutresta mersedesa.

 

Rasti už tokią kainą bus sunku, nes nuo dažnai yra lygu dar didelėms išlaidoms pirmam remomtui. Žinoma, rasti įmanoma. Šeima uždirbanti 2000 € (4 asm.) gali sau leisti net ir naują automobilį salone. Jei nėra būsto kredito žvėriško. 300 € per mėn., 2000 € pradinis, jokios likutinės - tiek kainuoja neblogos komplektacijos Peugeot 2008, kuris šeimai be kažkokių didelių poreikių (dažnos ilgos kelionės, 3 šunys ar pan.) tikrai puikiai turėtų tikti. Nepatinka prancūzas ar SUV imitacija - už tokią pat kainą yra Toyota Corolla. Tiek sedanas, tiek hečbekas, tiek ir universalas.

Pradinis įnašas kaip ir minėtos supuvusios slyvos ar nutrešto mersdeso. Žinoma, mėnesio įmoka viršis to seno bmw ar mb remonto kainą (nors kartais ne taip jau žymiai), bet ir remontu per daug rūpintis nereiks kol garantija (techninis aptarnavimas kainuoja, tačiau kiek teko susidurti tokios klasės auto nėra baisiai brangus), ir mašina nauja, ir tarša mažesnė, ir to mokesčio, kurio dar niekas nepriėmė, išvengt išeis.

 

Tik dėl viešojo transporto išvystymo tai nesutiksiu. Čia valstybė su savivaldybėm turi padirbėti kaip reikiant. Privataus vežėjo iniciatyva mano kaime atsirado tiesioginis autobusas į Vilnių. Bet jei juo važiuot ir grįžt, be nakvynės sunkiai apsieit pavyktų.

 

Būtent, kad nereikia svaigti ir kalbėti apie pajamų trūkumą. Pas mus yra mada pirkti senus septintos klasės bemsus ir kitą laužą, kai už tą pačia sumą gali žymiai naujesnį ir mažiau teršiantį automobilį nusipirkti.

 

Nes 7 klasė yra visada viskuo geriau nei naujas kibiras. Nesvarbu, kad skendo, lipdytas iš dviejų trijų ar dar kokios kitos bėdos. Tiesiog tai yra principo reikalas. Deja, daug kas net ir po mokesčių atsiradimo vis tiek sės į senus prabangius automobilius, nes nori atrodyti kaip rimti verslininkai. Tuo tarpu pažįstu ne vieną tikrai turtingą ir sėkmingą verslininką, kuris iš savo prabangiai ir moderniai įrengto namo nuostabioje vietoje ar jam patogaus būsto senamiestyje išrieda nauju vidutinės klasės automobiliu.

 

 

Suprask kad vakaruose zmones taip finansiskai nenukencia del siu mokesciu, kaip kad nukentetu musu tautieciai. Kalbu apie maziausias pajamas gaunancius zmones, o ju yra tikrai daug. Taip kad lygybes zenklo tarp vakaru ir musu salies pagal galimybes deti ir vykdyti pilnumoj visus reikalavimus vargu ar galim. Uzmiesciuose daug jaunu seimu kiekviena miela diena vazineja gana nemazus atstumus i miestus i darba, plius ne visiems yra galimybes susest i chevrolet matiz, lupo ar sparkus. Tai dabar tokiu seimu vaikas nenusipelno nebuti alkanas ar netureti geografijos pratybu nes valdzios vyrai nubuozins jo tevus.

 

Esme kad visi ziuri tik is savo varpines ir mato per savo prizme, nebukit tokie kad svarbu man gerai, manes tai neliecia...Pastovekit kartais ir uz silpnesnius

 

 

Kalbi kaip tipinis Vilniaus ofisinis planktonas vazinejantis valdiska lizingine masina ir tik tokia aplinka tematantis.

 

Niekas nekalba apie snarglius is chiken factory su sugriuvusiais bumeriais. Ka daryt mazas pajamas gaunanciai vienisai mamai vairuojanciai duminanti be katalizatoriaus passat B5 1.9tdi ir turinciai du mazamecius vaikus? Kasdien vazinejanciai i darba 20km. Jai ir ta masina uz 2000-3000eur yra neiperkama. Eit ant sakos kabintis jai ar turi kazkoki racionalu sprendima? Ar galvoji kad tokiu zmoniu mazuma ir senom masinom zmones vazineja tik del to kad piktybiskai to nori.

 

Ne visi vakaruose yra turtingi. Ten irgi yra skurdo riba ir ant jos laviruoja nemažai žmonių. Vokietijoje, kuri dažnai imama kaip pavyzdys, ne kiekviena šeima gali sau leisti turėti automobilį. Net ir į keliones jie važiuoja taupydami, nes šeimą išlaikyti ten nėra pigu. Paslaugos suėda labai daug pinigų. Bepigu emigrantams, kurie maksimaliai stengiasi paslaugas pirkti grįžę į Lietuvą. Vietinis vokietis už sienos to daryti nevažiuoja.

 

Vienišai mamai tikrai nereikia seno dūmijančio passat b5. Vargu ar ji neturėdama daug pinigų važiuoja kur toliau su tais dviem vaikais, tad jai tikrai nereikia ganėtinai didelio automobilio. Kuo jai netinka Toyota Aygo? Mieste - idealus automobilis. Tiesa, gal kiek keblu su vaikiškomis kėdutėmis, jei vaikai dar labai maži, o pati mama aukštesnė - gali netilpti. VW Fox, Peugeot 107, Citroen C1, C3, C3 ar net C4, Dacia gama... Yra pigių automobilių, kurie jos poreikius atitiktų. Deja, viešojo transporto alternatyva yra sunkiai įgyvendinama vien dėl to, jog trūksta tiek kultūros, tiek pritaikymo prie žmonių poreikių - darželiai, mokyklos, būreliai, poliklinika - jei atstumai didesni tikrai keblu be automobilio net ir miestuose.

 

O dėl piktybiško noro - tikrai taip. Maži miestai, miesteliai ir kaimai tikrai yra piktybiškai B4 passatų naudotojai ir atitinkamo amžiaus Audi ten laikoma kone prabanga. Su žmona dažnai juokiamės, kad kaime yra apie 50% Passat B5.

Vienas buvęs kaimynas turi 3 mašinas. Audi 80 (B4) universlą, žmonai nupirko Audi 80(B4) sedaną ir dar turi Audi A6 (C4). Jiems reikia dviejų automobilių, trijų - tikrai ne (pats sakė, kad C4 nemėgsta, bet didesnė gerai kartais kai toliau važiuoja). Pinigų šeima turi. Galėtų leist netgi naują, jei labai norėtų. Bet nenori. Nes pats gali susitvarkyt greitai ir pigiai. Jokių naujų mašinų neperneša dėl elektronikos. Manai toks vienas? Manau, dauguma.

 

Pirma reikia finansiskai stabiliam but, tada du vaikus turet. Ir ne vienam auginti. O jei jau taip nutiko, tai vyras turi pilnai prisideti prie islaikymo pagal tuos pacius istatymus.

Del to kad zmones priima neracionalius sprendimus gyvenime nereikia kaltinti visu aplinkui.

Nepamirskit, kad automobilis yra prabangos preke, o ne butinybe.

Gyvenime reikia priimineti racionalius sprendimus, o jei darai atvirksciai, tai aplinkiniai neturi del to kenteti, todel tenka susimoketi. Nes su tokiu poziuriu vienisoms mamoms galima leisti ir padangomis pecius kurenti, nes gi sunkiai gyvena.

 

 

Ne viskas vyksta pagal vadovėlį. Šiandien tu gali būti finansiškai stabilus, turėt nuostabią antrą pusę, o rytoj neturėt nieko. Ne visi geba priimti idealius sprendimus, kiti rizikuoja, o kiti niekada gyvenime nepasiekia tokio pragyvenimo lygio, kuris užtikrintų, jog šeimai nieko netrūksta. Deja, bet pas mus tokie žmonės iš karto nurašomi. O tarp jų galėtų būti labai puikių šeimų, bet spaudimas ir engimas iš šono dažnai sugadina tokius žmones.

Be to, labai gaji pašalpinių skatinimo sistema prie to irgi prisideda - žmonės aptingsta, nes o kam dirbti, kai iš pašalpų gaunu daugiau. Tai ir su tokiu mokesčiu išlygų didelių čia būti neturėtų. Tačiau mokestis neturėtų būti toks, kad tokie žmonės taptų visiškai nemobilūs. Tai iššauktų naujas bėdas.

 

emporio - kokios skaitai yra vargingai givenancios seimos menesines pajamos? Nekalbam apie pasalpinius.

 

Ir seip esme tame, kad Valstybe neisileis senu ir tarsiu automobiliu is uzsienio, vidaus rinkoje jau registruotos transporto priemones cirkuliuos be jokiu mokesciu.. As asmeniskai sveikinu sita dalyka ir vienus pliusus. Vieninteliams kam nepatinka si ideja tai automobiliu prekeiviams kurie i sali importuoja senus lauzus.

 

Ir seip Lietuva stojant i ES isipareigojo mazinti tarsa. Tai dar labai gerai, kad Lietuva tvarkosi taip, o ne drastiskai sudedant mokescius ir viskas..

 

Taršą mažinti reikėtų skatinant, o ne draudžiant ir apmokestinant. Tačiau auto mokestis, panašu, yra tikrai neišvengiamas, kitaip galim gaut ir sankcijų/baudų, nes apie mokestį kalbama labai seniai ir valstybė spaudžiama jį priimti. Tik ar jis padės?

Lietuvoje vidutinis auto amžius (2016 duomenys) - 16,9 metų. Latvijoje - 16 metų. Latvija turi auto mokestį. Be to, Latvijos didžioji dalis gyventojų gyvena VIENAME mieste, kuriame gerokai brangesnis parkingas nei pas mus. Bet skaičiai ne tiek daug ir skiriasi. Pats EU vidurkis 11 metų.

 

Kam iskart i krastutinumus. Pamirskim ta vienisa mama ir paimkim kaip dar viena pavyzdi paprasta zilagalvi pensininka. O senstancioj visuomenej ju yra tikrai daug. Jei jis dabar vaziuoja i savo puoselejama fazenda su savo sena tarsia opel zafira 700eur vertes, vezasi ten savo anukus pasiganyt grynam ore, augina ten darzoves, ka dabar jam daryti? Viso to atsisakyt del valdzios sprendimu kurie neitakos tik didesnes pajamas gaunanciuosius? Jei viesojo infrastruktura ten neispletota? Jeigu sugedus jo senai masinai jis netures 3000eur naujesnei o tik tiek kiek jo senoji verta. Ka jam daryt? Ar ir cia izvelgsit kad pats kaltas kad jo pensija maza ir kam cia kvarsint galva del ju, vistiek numirs.

 

Visur zvelgiat ir i prieki eiti norit pagal jauna darbinga zmogu gyvenanti didmiesti. Bet juk visuomene ne vien tik tokie sudaro. Is cia ir pradeda jaustis socialine nelygybe ir tautos atskirtis. Dar kart pasikartosiu, sotus alkano neuzjaus.

 

Asmeniskai as uz svaria gamta, naujesni, maziau tarsu autoparka, bet viskas turi buti adekvatu ir pagal galimybes

 

Su pensininkais yra kita problema. Jie turi savo automobilį ir jo neatsisako, nes jis jiems geras ir taškas. Pensininkas kuris DABAR perka automobilį retai kada perka seną grabą. Bent jau nematau tokių aplink. Primenu, gyvenu kaime, tad čia dar ir požiūrio reikalas skatina juos pirkti senesnius, bet du pensininkus žinau neseniai atnaujinusius savo auto parką. Vienas liko ištikimas Opel ir nusipirko ~2008 astrą prieš 2 metus. Tai grubiai 9 metų automobilis. Kitas šiemet pirko Toyota Corolla Verso panašių metų. Na, nėra EURO 5 turbūt dar, bet vis tiek perkami ne seni grabai, kai yra noro ir bandoma rast galimybių.

 

Tai vat i ta pati soda, kur visi zilagalviai susiveza anukus kaip pats sakei "pasiganyti grynam ore", atvaziuoja dar 30 tokiu zefyru. Ir gryno oro nebera nei senoliams, nei ju anukams, nei man.

Kaip minejau, masina yra prabangos preke, pensininkams su minimalia pensija masina nepriklauso pagal jokius ekonomikos principus.

O viesasis siais laikais tikrai neblogai ispletotas. Mano mociute is antakalnio desimtis kartu per metus vazineja i ignalina traukiniu, o is ignalinos autobusu (kuris vaziuoja 1 kart per savaite!) iki sodybos. Taip kad nesakykit, kad nera opciju. Beto viesasis kiek pamenu su 75% nuolaida senjorams.

Paskutinem dienom daznai tenka vazineti po "sodus", tai matau pilnus senjoru autobusus is kuriu jie pesciomis nuo stoteles iki sodybeles daeina per 5-10 min.

 

Soduose dar madinga tas mašinas nusiplauti, išsiurbti ir jei reikia pasiremontuoti, nes dar koks įrankis liko sode, o ne mieste, kur garažas jau parduotas. Soduose iš viso gamtos sumažėjo. Bet į sodą atvažiuoti viešuoju ne taip lengva. Reikia stipriai derintis prie grafikų, o kai kur ir paeiti ne porą kilometrų. Kai metų 70+ tai gali būti sunku. Bet ar matėte kada Lietuvoje pensininką su skuteriu (keturračiu vežimėliu)? Retas atvejis. Nes pas mus pritaikyta judėjimui tik popieriuose. Kalbėjau su vienu pensininku, kuris vaikšto, bet labai sunkiai, tad nusipirko tokį. Viskas gerai sako, tik va, ne visur privažiuot arti galiu, tada su lazda tenka baladotis kažkaip.

 

Per daug tie vakarai linksniuojami. Pagal gerus daugumos pavyzdžius manoma, kad ten visi viską išgali. Nėra taip. Yra daugybė ekonomiškai stipresnių valstybių, kur ale žmonės gyvena geriau, tačiau realiai jie daug ko atsisako ir neturi daugumos dalykų, kuriuos turi lietuviai.

 

Pilnai pritariu, kad automobilis yra prabangos prekė. Taip yra daugumoje pažengusių užsienio šalių - sau to negalintys leisti jų neperka, todėl užsienio didmiesčiai žalesni. Piemenys negali prisipirkti vos užsikuriančių triperių. Kitur nėra to, kad 18 metų sulauki ir jau yra mašina vairuoti (kaip labai dažna Lietuvoje). Pilni kiemai mašinų, nėra parkingo, nes žmonės per gerai gyvena - šeimose kiekvienas turi po automobilį ir t.t. Šiuo atžvilgiu mes lenkiam vakarų Europą. :)

 

Lietuviai taip pripratę prie galimybės turėti transportą visur, kad tingi užpakalį pėsčiom iki parduotuvės pajudinti - žinau daugybę tokių žmonių. Kiekvienoje šeimoje po kelis automobilius. Automobilius turi visi, nepriklausomai nuo jų poreikių ir gyvenamosios vietos - tiek mieste, tiek kaime. Žinoma sutinku, kad kaime reikia automobilio - kitaip juk nenuvažiuosiu nei apsipirkti, nei į darbą toliau, nei kažkur kitur. Bet kokio velnio mieste kasdien kelias valandas trintis su senu dyzeliu? Taip besielgiantys yra didžiausia problema, pradėti reikėtų nuo jų.

 

Ir siūlyčiau visiems mažiau žiūrėti į užsienį, nežinant konkrečios situacijos ten. Lietuviai net nesupranta, kaip puikiai šiuo metu gyvena.

 

Vieni tingi užpakalį pajudint, kiti alternatyvų nemato ar jų realiai nėra. Net ir mieste. Tačiau mieste tikrai nebūtina turėti 2-3-4 automobilių šeimai. Išskyrus atskirus atvejus. Ypač kai yra citybee, eSpark, Bolt, Uber ir n alternatyvų, net pigesnių nei savo auto turėjimas.

Kaime alternatyvų trūksta.

 

Man šitas įstatymas atrodo nesąmonė, todėl kad žmogus turintis nedideles pajamas, susitaupęs kelis tūkst. € nebegalės nusipirkti tvarkingo, patikimo automobilio tarkim Vokietijoje, o teks pirkt nuvažinėtą supuvusį laužą Lietuvoje, kurių kainos greičiausiai pakils, nes už juos nereikės mokėti mokesčių. Dar nepariškim ES direktyvų įpareigojančių laisvą prekių judėjimą. Jei jau nori apmokestint taršius auto, tai tegu apmokestina visus, nes dūmų debesį paliekantys dyzeliai užkniso juodai. O dėl tos daugiavaikės mažiausias pajamas gaunančios mamos važinėjančios tdi pasatu - niekas jos nevertė pirkti to pasato. Už tuos pačius pinigus galėjo nusipirkti kokį japonišką mažalitražį, kuris benzo valgytų mažiau, bet gi kaime juoksis, kad su skarbonke važinėja.

Tiem kas sako, kad automobilis prabanga ir jis nereikalingas, nes užsieny neva taip - patarčiau atsimerkt ir apsidairyt kue gyvenam.

Visų pirma - užsieny yra toks dalykas vadinamas viešuoju transportu. Poroje Lietuvos miestų yra tik kažkas panašaus į tai. Gyvenant kaime be automobilio neišsiversi. Pvz., kaime pas gimines iki artimiausios stotelės 7km pėsčiom, kur autobusas važiuoja gal tris kartus į dieną.

Visų antra - pravažiavimo kaina. Nuvažiuot į kitą miestą traukiniu ar autobusu brangiau nei su mašina, o jei važiuoja ne vienas zmogus, tai skirtumas dar padidėja.

Dar nepamirštam ir važiavimo laiko, pvz., gyvenu Vilniaus priemiesty, su mašina iki centro nuvažiuoju per 20-25min, su autobusu per 1,5-2val.

Ir dar svarbus dalykas - klimatas. Vakarų Europoj žiemos beveik nebūna, todėl su dviračiu į darbą galima važinėt ištisus metus. O Lietuvoj ir vasara nelabai pavazinėsi, nes infrastruktūra tam nepritaikyta.

Todėl Lietuvoje automobilis yra būtinybė ir toks išliks dar ne vienus metus.

 

yra nedidelė viltis, kad visgi tie, kurie perka už 6-7k eur gerokai pavarinėtus automobilius ir keičia juos kas 2-3 metus persės į visiškai naujus, mažesnės klasės ir panaudos juos bent 5 metus kol baigsis lizingas ar garantija.

Gyvenant už miesto tikrai yra bėdos su viešuoju, o uber, citybee ir kitos paslaugos tampa brangios, nepalyginamai nei gyvenant mieste.

 

 

 

 

 

Atsakiau į daugybę žinučių, bet apibendrinant apie tai, kas šiaip labai didelis nuokrypis nuo temos, auto mokesčio nepalaikau, nes pas mus nėra aiškaus plano nei kaip, nei kur, nei kam, nei kodėl. Pas mus matosi noras surinkti daugiau pinigų į biudžetą ir viskas. Tai yra blogai. Arba yra labai bloga komunikacija su žmonėmis. Visgi, man labiau patinka mokėjimas už važiavimą nei už stovėjimą, tad skatinčiau verčiau per akciją, galbūt apmokestint kai kuriuos kelius, apmokestint įvažiavimus į miestų senamiesčius (ypač Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos) ir skatinti viešąjį transportą sukuriant jį patogų. Park n Ride stotelės yra kamščių pabaigoje - jokios logikos. Man įvažiuojant į Vilnių (Nemenčinės pl.) nėra nei vienos stotelės ir su viešuoju ten ne pyragai. Mieste trūksta greito VT. Kai Autobusas iš vieno miesto galo į kitą važiuoja per patį centrą tai kai reikia nuo pradžios iki galo yra neracionalu rinktis VT. Aišku, taip daugiau keleivių, bet tada automatiškai atkrenta tie, kurie važiuoja ilgą atstumą.

 

Auto prekeiviams, tiksliau didžiajai jų daliai, siūlomas mokesčio variantas, kai apmokestinamas taršių auto įvežimas, būtų verslo pabaiga. Ypač tų, kur varinėja 2-3k eurų vertės transportą.

 

Ir taip, aš vairuoju seną automobilį - 2006 metų miniveną ir dar dyzelį (tiesiog neradau tinkamo benzininio varianto). Už tą kainą tikrai galėjau gaut 2010 metų mažą automobilį, tačiau šis naudojamas kaip šeimos pagrindinis transportas, kuriame: 2 maži vaikai ir didelis šuo + dažnai keliaujam po Lietuvą. Daugiausiai važinėju užmiestyje. Kitas šeimos automobilis senas, bet techniškai tvarkingas - 2001 metų mažiukas benzinas. Ir kai ateis antram automobiliui galas, greičiausiai ieškosime galimybių pirkti visiškai naują arba bent jau labai mažai naudotą nedidelį automobilį, tinkamą užmiesčiui (ne su 50kw varikliu). Automobilį dažniausiai naudojam netolimom kelionėm (iki artimiausio miesto 35 km), ar kai nieko daug nereikia vežtis. Deja, naujas minivenas ar mikroautobusiukas, kuris atitiktų mano keliamus komforto (ypač sėdynių) reikalavimus yra man neįperkamas, tad tenka važinėti senesniu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"Nes 7 klasė yra visada viskuo geriau nei naujas kibiras. Nesvarbu, kad skendo, lipdytas iš dviejų trijų ar dar kokios kitos bėdos. Tiesiog tai yra principo reikalas. Deja, daug kas net ir po mokesčių atsiradimo vis tiek sės į senus prabangius automobilius, nes nori atrodyti kaip rimti verslininkai. Tuo tarpu pažįstu ne vieną tikrai turtingą ir sėkmingą verslininką, kuris iš savo prabangiai ir moderniai įrengto namo nuostabioje vietoje ar jam patogaus būsto senamiestyje išrieda nauju vidutinės klasės automobiliu."

 

Nelabai veliuosi i diskusijas, bet si kart pasisakysiu. Asmeniskai as mieliau vaziuoju su 2009m. 7 klases BMW, nei su nauju passatu. Paprastas paaiskinimas, ne del to kaip atrodo (nors man asmeniskai jis meno kurinys), bet delto kad ZYMIAI didesnis komfortas, dinamika ir taip toliau. Nesvarbu kad kasko draudimas +1k eur, kad 100km kaina zymiai bragnesne, bet man su juo maloniau. Kiek teko vazinet su pigiais naujais auto, tai nei vienas net arti to nera. Zinoma, jei kalbama apie nauja 40k+ , tada jau kita kalba, bet cia diskutuojat apie 20k. Zinoma, cia mano asmenine nuomone. Brolis taip pat seniau (-4m) buvo uz nauja, zemesnes klases, nei deveta aukstesnes klases. Vazinejo su 2012m. passatu (pirko 2014m.), kai atejo laikas pasikeist (2017), ismegino 2012m. BMW 5GT, 3l.d x-drive, tai nuo tada pakeite nuomone :). Kekvienam savo, todel nemanau, kad galima taip drastiskai sakyti jog, tie kurie vazineja su senesniu BMW nori parodyt kad rimti verslininkai, nors nemanau kad sunku sutaupyt 16k nebunant verslininku

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...