Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki !

Kas geriau dirbant su auto prekyba ar INDIVIDUALI VEIKLA ar atsidaryti INDIVIDUALIĄ ĮMONĘ ? 

Žinau, kad dirbant pagal IĮ reikia kas mėnesį pateikti ataskaitas VMI, reikia buhalterės ir daugiau įsipareigojimų. Dirbant su IV (45 tukst e. iki tampant PVM moketoju). Dirbant su IĮ viršijus 45 tukst e. irgi tampi PVM mokėtoju. Bet kuris variantas yra logiškesnis ir protingesnis jeigu dirbama su brangesnėm mašinom ir ta suma bus vis tiek viršinama ? Gal kas nors turit konkrečios patirties ir galėtumėt pasidalinti įžvalgomis ką rinktis ? 

 

Dėkui

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-12-15 16:07, As Justas parašė:

Taip visi perikūpai šneka ?

Bet jei perku mašiną už 70 proc. naujos kainos, kodėl turiu iškart varyt į dažyklą? Man geriau kad ji pabraukyta būtu (natūralus nusidėvėjimas), nei belenkaip nuterliota kreivarankių garaže.

Buvęs ne kartą salone ir subraižytų neteko matyt ? Tuo labiau su tarpais tarp kėbulo detalių, kaip tas veikėjas sakė ?

Nauja būtų variantas, bet kai per projektą perkant nėra tokios galimybės. Plius bet kokiu atveju reiktų bent 2 - 3 mėn. laukt.

Siaip zmones teisus, jei viskas cool ir tik bamperius persidazyt - tai imk. Ypac jei toyota ieskai, ir taip kainos kosmines ju dabar naudotu. Jei dabar uzsisakai is salono ne tuscia auto arba ne is ju (kur tik kelis turi, nes nori kazkokios kitokios komplektacijos) tai lauksi iki Rugsejo ? Yaris Cross siu metu sausi pitchino, pratestuot gavom tik Lapkriti, deliverino pries pora dienu. Kito jei noresi - Rugsejis arba Spalis 2022 jei dabar uzsisakai :)))))))) 2 - 3 menesius laukt tai ne toyota nebent arba nesirenki komplektacijos, o kokia duos tokia bus ok. 

Tuscias rav4 naujas hibridas apie 32k+. Skelbimuose esu mates (nupirko is salono ir iskart i autoplius) uz 40k. Pardave per pora dienu. Tai arba numesk kartele, arba palauk kol sitas bull racing baigsis 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nori turėt auto normalios būklės (be paslėptų defektų su kažkokia istorija) - taip.

Kadais pirkau naudotą iš DE pardavėjo/autohaus, su forumiečio Stanley pagalba, "permokėjau", bet gavau auto garantiją metams, paruošė/patikrino vokietis prieš atiduodant, aišku keičiant dalis buvo nusidėvėjimas skaičiuojamas, tačiau turiu auto su tikra rida ir buvusia normalia priežiūra, nesigailiu nei kiek ?.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tą patį galiu pasakyti, pirkau su Stanley pagalba, "permokėjau" irgi nemažai, bet jau tuoj 4 metai bus kaip važiuoju su mašina, kad tokių naudotų automobilių būna, niekad nebūčiau patikėjęs, nes kas benusiperka visiem kažkas išlenda ir tuomet paaiškėja priežastis, kodėl tas automobilis buvo pardavinėjamas. Bet aišku perka su draugo, pažystamo pagalba...kurie na švelniai tariant nėra automobilių pirkimo profesionalai. ? Tai šitoj vietoj, pirkimas su Stanley pagalba yra tikrai atsiperkantis dalykas jau nusipirkus automobilį metams bėgant, tiek nervų sutaupant, tiek laiko sutaupant (nereikia po servisus važinėti), jau nebekalbu kaip nemalonu yra atsirandančios neplanuotos didesnės išlaidos. Bet žinoma permokėti galima tik tada, kai tikrai žinai, kad perki gerą variantą, kuris tikrai vertas "permokos", kadangi pamenu manęs dar Stanley paklausė ar nebus per brangus tas variantas, o aš ir sakau, jei tikrai manai, kad jis vertas tų pinigų - tai perkam, o praėjus keliem metam nuo pirkimo, tai tik galiu pasakyti, kad tikrai buvo verta. ?

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-12-22 14:58, As Justas parašė:

Ar kam tekę pirkti per https://www.exleasingcar.com/ ? Kaina kiek aukštesnė nei rinkos LT gautųsi, bet jei tikrai tie automobiliai iškart po lizingo, be įvykių (jei su įvykiais - apie tai informuoja skelbime), gal ir verta pagalvoti, ką manot?

Tai čia tie patys "po.lizinginiai". Pradėkim nuo to, kad tai yra eilinė automobilių aikštelė, niekuo nesiskirianti nuo visų kitų. "po.lizinginiai" yra tik pavadinimas, realiai tai tokie patys naudoti auto iš vakarų Europos kaip ir visur kitur. Dauguma naujų auto vakarų Europoje perkami lizingu, taigi kiekviena aikštelė prekiaujanti kelių metų senumo auto galėtų vadintis taip pat. Kas liečia būklę, tai teko pas juos apžiūrėti kelis auto - jokio stebuklo neradau, tas pats kaip visur. Klientų aptarnavimas irgi. Tik daug dėmesio skiriama marketingui, dėl ko eiliniai žmonės jais aklai pasitiki, nors neturėtų, mašinas reikia tikrinti prieš pirkimą visur, net perkant salone, ką jau kalbėti apie aikšteles.

Konkrečiai ex.leasin.gcar yra jų tarpininkavimas perkant iš aukcionų, kadangi aukcionuose automobiliai parduodami tik įmonėms, jie suteikia galimybę juos nupirkti paprastiems žmonėms. Aišku ne už dyką. Permečiau kainas, tai jei pvz Belgijoj-Olandijoj nuperki mašiną už 10k€ su PVM - galutinė kaina su visais mokesčiais ir parvežimu bus 11600-11800€. Jei nupirksi Ispanijoj, tai jau bus 12200-12800€. Brangu ar ne - spręskit patys. 
Taip pat reikia turėti omenyje, kad aukcionai skirti prekybai tarp įmonių, taigi ten negalioja jokie įstatymai reglamentuojantys pardavėjo atsakomybę už būklę. Kokį gavai, tokį turi. Aišku niekas nesistengia tyčia nuslėpti trūkumų, bet niekas jų ir netaiso. Teoriškai tie automobiliai prieš pastatant į aukcioną būna patikrinami, praktiškai tas patikrinimas baigiasi ties protektoriaus gylio ir įbrėžimų matavimu su linijuote, niekas ten nesivargina tikrinti kėbulą dėl daužtumo, klausyti variklio, tikrinti dėžės darbo važiuojant ar bent jungti diagnostiką, taip kad laisvai gali gauti mašiną su barškančiu varikliu, smūgiuojančia dėže ar tiesiog pilnai nujotą mašiną. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
2021-12-22 16:25, guminis parašė:

su forumiečio Stanley pagalba, "permokėjau", bet gavau auto garantiją metams

 

2021-12-22 20:28, MartynasKu parašė:

pirkau su Stanley pagalba, "permokėjau" irgi nemažai,

ką jūs čia turit omenyje su tuo "permokėjau"? Ta prasme jei rinkoj kaina 3k, tai jūs nupirkot už 5k?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 40 minučių, Tmaster parašė:

ką jūs čia turit omenyje su tuo "permokėjau"? Ta prasme jei rinkoj kaina 3k, tai jūs nupirkot už 5k?

Lyginant su autoplius.lt tai skirtumas tarp to ką mokėjau ir to kokios kainos buvo autoplius.lt tuo metu kai pirkau mano atveju buvo dar didesnis negu tavo paminėtas, o bet tačiau, man tas jau senai atsipirko, kadangi kai mano meistrelis keičia tepalus ir filtrus, liūdnai pasako, daugiau neturiu prie ko prikibti. ? Ir tokiu būdu labai gerai tauposi pinigai, laikas ir nervai. Bet kaip ir minėjau permokėti galima tik tada, jei Stanley pasako kad tai verta daryti. Jei šiaip koks kaimynas ar draugelis pasako, vaa čia gera mašina, tai mano draugų karti patirtis sako, kad neverta jais pasitikėti...

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesakau, kad Stanley paslauga bloga, kad per moketi yra blogai. Man paciam patinka kai klientas rinkoje ziuri viena brangiausiu variantu.

 

O, bet, taciau. Pats sau perku rinkoje vienus pigiausiu auto, uz taip vadinama perekupine kaina.

 

Tarkim mano dabartine masina buvo nupirkta pigiau 25proc, nuo pigiausio skelbimo rinkoje. Ji yra idealaus stovio. Per 60k km keiciau tik tepalus, filtrus, kaladeles, valytuvus. Viskas ?

O tokius variantus perku visada, cia nebuvo vienetinis atvejis.

Tad kaip pasiseks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Citata

Nesakau, kad Stanley paslauga bloga, kad per moketi yra blogai. Man paciam patinka kai klientas rinkoje ziuri viena brangiausiu variantu.

O, bet, taciau. Pats sau perku rinkoje vienus pigiausiu auto, uz taip vadinama perekupine kaina.

Tarkim mano dabartine masina buvo nupirkta pigiau 25proc, nuo pigiausio skelbimo rinkoje. Ji yra idealaus stovio. Per 60k km keiciau tik tepalus, filtrus, kaladeles, valytuvus. Viskas ?

O tokius variantus perku visada, cia nebuvo vienetinis atvejis.

Tad kaip pasiseks.

Žmogus, norintis parduoti automobilį pasižiūri autoplius.lt ir įsitikina, kad šiuo metu tokio automobilio rinkos kaina 10k eur. Jis žino, kad jo automobilio būklė puiki. Tai koks jam tikslas parduoti automobilį už 7 500 eur (25 proc. žemiau rinkos kainos)? 

Klausiu, nes kiek tekę apžiūrinėti/pirkti automobilius, tarp kainos ir būklės yra tiesioginis ryšys. Aišku, yra bandytojų, kurie net ir prastos būklės automobilį pardavinėja rinkos kaina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, As Justas parašė:

Žmogus, norintis parduoti automobilį pasižiūri autoplius.lt ir įsitikina, kad šiuo metu tokio automobilio rinkos kaina 10k eur. Jis žino, kad jo automobilio būklė puiki. Tai koks jam tikslas parduoti automobilį už 7 500 eur (25 proc. žemiau rinkos kainos)? 

Klausiu, nes kiek tekę apžiūrinėti/pirkti automobilius, tarp kainos ir būklės yra tiesioginis ryšys. Aišku, yra bandytojų, kurie net ir prastos būklės automobilį pardavinėja rinkos kaina.

Yra daug zmoniu kuriems pardavimo procesas nera malonus, nera smagu rodyti masina, bendrauti su nepazistamais, gaisti savo laika. Siandien apziuri vienas, ryt kitas, poryt trecias (jei masina paklausi). Todel, kad jam negaisti laiko jis yra suinteresuotas parduoti pirmam. (Kalbu apie paprastus zmones parduodancius savo masina, ne prekybininkus).

Turiu tikrai stipresnius derybinius igudzius uz eilini pirkeja, taip pat galiu viska pateikti argumentuotai, o ne "davai dar 100e".

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats kai pirkau auto, irgi samdziausi auto apziuros paslauga (ne Paulius, ne Stanley).

Tai praejus astuoniems menesiams ta paslauga vertinu dviprasmiskai… per ta laika su auto nieko blogo neislindo, apart vieno - brangiausio ir jautriausio mazgo - automatines dezes.

Dabar neuzilgo remontuosiu, remonto kaina svyruoja nuo 2k iki 3k.

Ta deze yra DSG, PowerShift, ir nemaza dalis i Lietuva atvykstanciu auto yra butent su tos dezes problemomis.

Kaune yra meistras, kuris su tomis dezemis daug dirba, daugiausiai ir stovi pas ji auto su tranzitiniais numeriais, nes taiso ir pardavimui. Tai realu, kad perekupai patvarko uz 1,5k laikinai ir tada eina i skelbimus.

O auto apziurejes zmogus nerode jokio papildomo demesio dezei, nepatikrino kaip ji dirba vienoje ar kitoje situacijoje. Pats man irgi nesake nieko, kad va cia stovi tokia deze, reikia tureti omeny ir pns.

Dar apziuros metu jis tikrino rida, sake nesukta, dezes meistras pasake, kad nusukta 150k. Tai nezinau kuo tiketi, nes siaip pati masinos bendra bukle nera sudrozta.

Tai kita kartą kai pirksiu auto, varysiu tiesiai i servisus tikrinti, nes ten jie naturaliai turi geresnes salygas auto patikrinti, dar jei specializuojasi butent to auto gamintojo remontui, tures ir normalu, ne universalu softa prie auto kompo pasijungti. Ir kaina yra mazesne, lyginant su tuo ka pats sumokejau.

Redagavo Derosi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, Derosi parašė:

Pats kai pirkau auto, irgi samdziausi auto apziuros paslauga (ne Paulius, ne Stanley).

Tai praejus astuoniems menesiams ta paslauga vertinu dviprasmiskai… per ta laika su auto nieko blogo neislindo, apart vieno - brangiausio ir jautriausio mazgo - automatines dezes.

Dabar neuzilgo remontuosiu, remonto kaina svyruoja nuo 2k iki 3k.

Ta deze yra DSG, PowerShift, ir nemaza dalis i Lietuva atvykstanciu auto yra butent su tos dezes problemomis.

Kaune yra meistras, kuris su tomis dezemis daug dirba, daugiausiai ir stovi pas ji auto su tranzitiniais numeriais, nes taiso ir pardavimui. Tai realu, kad perekupai patvarko uz 1,5k laikinai ir tada eina i skelbimus.

O auto apziurejes zmogus nerode jokio papildomo demesio dezei, nepatikrino kaip ji dirba vienoje ar kitoje situacijoje. Pats man irgi nesake nieko, kad va cia stovi tokia deze, reikia tureti omeny ir pns.

Dar apziuros metu jis tikrino rida, sake nesukta, dezes meistras pasake, kad nusukta 150k. Tai nezinau kuo tiketi, nes siaip pati masinos bendra bukle nera sudrozta.

Tai kita kartą kai pirksiu auto, varysiu tiesiai i servisus tikrinti, nes ten jie naturaliai turi geresnes salygas auto patikrinti, dar jei specializuojasi butent to auto gamintojo remontui, tures ir normalu, ne universalu softa prie auto kompo pasijungti. Ir kaina yra mazesne, lyginant su tuo ka pats sumokejau.

Praktiskai joks servisas tikrindamas automobili su juo nepravaziuoja. Tai apie dezes patikra jau kalbu nera, nebent ten akivaizdziai ji bloga, kompe klaidos butu ir t.t. Nors greicio dezes daznai simptomai yra fiziniai, bet elektronikoje klaidu nera.

Nesvarbu as ar kazkas kitas, bet patikra gatveje parodys dazniau greicio dezes defekta, nei patikra servise.

 

Greicio deze aplamai isbandyti yra sudetinga. Patikros metu ji gali buti jau silta. Dalis deziu smugiuoja kol saltos.

Kitos smugiuoja prie pilnos darbines temperaturos, tai automobili gautume apziureti salta. Greicio deze tai ne variklis ir ji taip greitai nesusyla. Tad aplinkybes tikrai ne visada leidzia ja susildyti.

 

Jei tai butu 8 dienos ok, bet 8 menesiai ? Cia nenoriu plestis, bet minti supratot. Ar pats pardaves savo sena auto su automatine deze, esi tikras, kad jo automatas po 8men nesuges? Ir cia aplamai ne tik automatas, bet bet koks kitas irengimas. Niekas to zinot negali.

 

Su rida galima gincitis, gali buti deze is kitos masinos, gali dar kazkas. Bet greiciausiai sukta nes tai rinkoje iprasta. O kas sake, jog rida nesukta tai klydo. Siai dienai ridos atsukamos taip, kad niekas ju nematys su kompais.

Viskas priklauso nuo to kiek pasiruoses moketi. Gali sukti rida uz 50e 200k km. Bet yra atveju kai zmones suka 6000km uz 800e ? Viskas nuo modelio ir tai kiek stipriai tau tai atsipirks ?

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 valandas, Paulius. parašė:

Praktiskai joks servisas tikrindamas automobili su juo nepravaziuoja. Tai apie dezes patikra jau kalbu nera, nebent ten akivaizdziai ji bloga, kompe klaidos butu ir t.t. Nors greicio dezes daznai simptomai yra fiziniai, bet elektronikoje klaidu nera.

Nesvarbu as ar kazkas kitas, bet patikra gatveje parodys dazniau greicio dezes defekta, nei patikra servise.

Greicio deze aplamai isbandyti yra sudetinga. Patikros metu ji gali buti jau silta. Dalis deziu smugiuoja kol saltos.

Kitos smugiuoja prie pilnos darbines temperaturos, tai automobili gautume apziureti salta. Greicio deze tai ne variklis ir ji taip greitai nesusyla. Tad aplinkybes tikrai ne visada leidzia ja susildyti.

Jei tai butu 8 dienos ok, bet 8 menesiai ? Cia nenoriu plestis, bet minti supratot. Ar pats pardaves savo sena auto su automatine deze, esi tikras, kad jo automatas po 8men nesuges? Ir cia aplamai ne tik automatas, bet bet koks kitas irengimas. Niekas to zinot negali.

Su rida galima gincitis, gali buti deze is kitos masinos, gali dar kazkas. Bet greiciausiai sukta nes tai rinkoje iprasta. O kas sake, jog rida nesukta tai klydo. Siai dienai ridos atsukamos taip, kad niekas ju nematys su kompais.

Viskas priklauso nuo to kiek pasiruoses moketi. Gali sukti rida uz 50e 200k km. Bet yra atveju kai zmones suka 6000km uz 800e ? Viskas nuo modelio ir tai kiek stipriai tau tai atsipirks ?

Pridėti būtų galima, kad dar svarbu, kur perki. Jei perka aikštelėje, tai ten nelabai turėsi galimybės pasivažinėti.

Kas dėl to, jog nepasakė apie dėžės ligas, tai norint tokius dalykus sužiūrėti, tai reikėtų tikriausiai žmogaus, kuris tik su tam tikromis markėmis užsiima, nes variantų tiek, kad joks žmogus visko apie visus variklius, visas dėžes ir visas komplektacijas nežinos, nebent jau max gyvena tuo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 valandas, LukasKuc parašė:

Pridėti būtų galima, kad dar svarbu, kur perki. Jei perka aikštelėje, tai ten nelabai turėsi galimybės pasivažinėti.

Kas dėl to, jog nepasakė apie dėžės ligas, tai norint tokius dalykus sužiūrėti, tai reikėtų tikriausiai žmogaus, kuris tik su tam tikromis markėmis užsiima, nes variantų tiek, kad joks žmogus visko apie visus variklius, visas dėžes ir visas komplektacijas nežinos, nebent jau max gyvena tuo.

Tai jeigu žmogus užsiima auto apžiūromis, turi jis žinoti modelių silpnąsias puses. Ypač kai žmogus dirba daugiau nei metus, du, turi klientų ir mašinos pradeda kartotis. Jeigu ir nežino, gali tada pasidomėti pats manau ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 17 valandų, Derosi parašė:

Pats kai pirkau auto, irgi samdziausi auto apziuros paslauga (ne Paulius, ne Stanley).

Tai praejus astuoniems menesiams ta paslauga vertinu dviprasmiskai… per ta laika su auto nieko blogo neislindo, apart vieno - brangiausio ir jautriausio mazgo - automatines dezes.

Dabar neuzilgo remontuosiu, remonto kaina svyruoja nuo 2k iki 3k.

Ta deze yra DSG, PowerShift, ir nemaza dalis i Lietuva atvykstanciu auto yra butent su tos dezes problemomis.

Kaune yra meistras, kuris su tomis dezemis daug dirba, daugiausiai ir stovi pas ji auto su tranzitiniais numeriais, nes taiso ir pardavimui. Tai realu, kad perekupai patvarko uz 1,5k laikinai ir tada eina i skelbimus.

O auto apziurejes zmogus nerode jokio papildomo demesio dezei, nepatikrino kaip ji dirba vienoje ar kitoje situacijoje. Pats man irgi nesake nieko, kad va cia stovi tokia deze, reikia tureti omeny ir pns.

Dar apziuros metu jis tikrino rida, sake nesukta, dezes meistras pasake, kad nusukta 150k. Tai nezinau kuo tiketi, nes siaip pati masinos bendra bukle nera sudrozta.

Tai kita kartą kai pirksiu auto, varysiu tiesiai i servisus tikrinti, nes ten jie naturaliai turi geresnes salygas auto patikrinti, dar jei specializuojasi butent to auto gamintojo remontui, tures ir normalu, ne universalu softa prie auto kompo pasijungti. Ir kaina yra mazesne, lyginant su tuo ka pats sumokejau.

Gali patikslinti auto markę, modelį, metus? DSG yra VW koncerno dėžės, Powershift'u savo produktą vadina Ford koncernas. DSG kiek teko girdėti yra pakankamai gerai remontuojamos dėžės, tuo tarpu Ford'o - nelabai.

Automatinė dėžė yra labai slidus reikalas. Kalbant apie Ford'o Powershiftus teko matyti su 300k rida ir pavaros jungėsi tobulai, bet tuo pačiu teko matyti ir keletą variantų su maža rida (šiek tiek virš 100k), kur dėžė būdama šalta grubiai mėtė pavaras arba net buksavo (prieš permetant pavarą apsukos dar kyla, tačiau greitis nebe). Todėl sakyčiau perkant automobilį labai svarbu jo istorija, kad dėžės aptarnavimai (tepalų keitimas) visada būtų atliktas laiku. Jei nuperki su 150k rida, kas yra iš tiesų yra nedaug, bet dėžei tepalas niekad nebuvo keistas - bus problemų.

Kaip ir minėjo, dėžės servise greičiausiai nepatikrins. Diagnostika dėžės klaidų dažnai nerodo jokių, nors vairuodamas jau gali jausti, kad kažkas ne taip. Tikrinant mašina oficialiam servise (pas dealerį), tikėtina su mašina pravažiuos, bet meistras sėdės tik šalia, prašys pardavėjo vairuoti. Kaip man aiškino Inchcape, jie kaip ir nenori rizikuot, nes neaišku kaip su draudimais yra ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...