Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Prieš 37 minutes, neprisimenu parašė:

Gali patikslinti auto markę, modelį, metus? DSG yra VW koncerno dėžės, Powershift'u savo produktą vadina Ford koncernas. DSG kiek teko girdėti yra pakankamai gerai remontuojamos dėžės, tuo tarpu Ford'o - nelabai.

Automatinė dėžė yra labai slidus reikalas. Kalbant apie Ford'o Powershiftus teko matyti su 300k rida ir pavaros jungėsi tobulai, bet tuo pačiu teko matyti ir keletą variantų su maža rida (šiek tiek virš 100k), kur dėžė būdama šalta grubiai mėtė pavaras arba net buksavo (prieš permetant pavarą apsukos dar kyla, tačiau greitis nebe). Todėl sakyčiau perkant automobilį labai svarbu jo istorija, kad dėžės aptarnavimai (tepalų keitimas) visada būtų atliktas laiku. Jei nuperki su 150k rida, kas yra iš tiesų yra nedaug, bet dėžei tepalas niekad nebuvo keistas - bus problemų.

Kaip ir minėjo, dėžės servise greičiausiai nepatikrins. Diagnostika dėžės klaidų dažnai nerodo jokių, nors vairuodamas jau gali jausti, kad kažkas ne taip. Tikrinant mašina oficialiam servise (pas dealerį), tikėtina su mašina pravažiuos, bet meistras sėdės tik šalia, prašys pardavėjo vairuoti. Kaip man aiškino Inchcape, jie kaip ir nenori rizikuot, nes neaišku kaip su draudimais yra ir pan.

2014 metų Volvo V60. Tai pas mane ir yra Ford'u PowerShiftas. Del remontu tai tiesa, visokiu istoriju ir pats skaiciau. Gal ir nuo meistro priklauso dar, pats veziau apie kuri yra geru atsiliepimu feisbuko grupese ir po remontu duoda garantija.

Tavo nuomone auto apziuretojas turi informuoti klienta apie masina su tokia deze?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 minutes, Derosi parašė:

2014 metų Volvo V60. Tai pas mane ir yra Ford'u PowerShiftas. Del remontu tai tiesa, visokiu istoriju ir pats skaiciau. Gal ir nuo meistro priklauso dar, pats veziau apie kuri yra geru atsiliepimu feisbuko grupese ir po remontu duoda garantija.

Tavo nuomone auto apziuretojas turi informuoti klienta apie masina su tokia deze?

Tau geriausias variantas būtų dėti kitą dėžę, bet rasti tokią, kur dar auto neišardytas, ir kurį galima pratestuoti, tada žinosi, kad dėžė tikrai gera. Dar variantas nusipirkt donorą sudaužyta su automatine dėže, bet čia turbūt ne paprastam žmogui variantas. ? Su tais remontais, ypač Powershift'o, jei dar galvoji su ta auto važiuot - nerizikuočiau. Gali būt pinigai į balą.

Žinai, čia tas auto apžiūrėtojas apžiūrėtojui nelygus. Jeigu pradėsi pasakot apie visas galimas problemas, tai gal pirkėjas išvis jokios mašinos nenusipirks. Visur rizika yra. Aš pats asmeniškai, jei pirkčiau automatą, tai iki 60k ridos (greičiausiai su tokia rida auto buvo/yra daužtas). Ford'ui pirmas automato aptarnavimas prie 60k. Tai bent jau žinosi, kad jis nėra praleistas. Visur kitur yra rizika, vieniem pasiseka, kitiem ne. Dėl to mažesnė rizika yra pirkti mechaninę, bent jau ant dėžės visai nerizikuoji. Jei jau "atsikandai" autamato, tai pasvarstyk parduoti tą mašiną, tokią kokia ji yra (su defektu), gal net bus mažiau nuostolio visumoj.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 23 minutes, neprisimenu parašė:

Tau geriausias variantas būtų dėti kitą dėžę, bet rasti tokią, kur dar auto neišardytas, ir kurį galima pratestuoti, tada žinosi, kad dėžė tikrai gera. Dar variantas nusipirkt donorą sudaužyta su automatine dėže, bet čia turbūt ne paprastam žmogui variantas. ? Su tais remontais, ypač Powershift'o, jei dar galvoji su ta auto važiuot - nerizikuočiau. Gali būt pinigai į balą.

Žinai, čia tas auto apžiūrėtojas apžiūrėtojui nelygus. Jeigu pradėsi pasakot apie visas galimas problemas, tai gal pirkėjas išvis jokios mašinos nenusipirks. Visur rizika yra. Aš pats asmeniškai, jei pirkčiau automatą, tai iki 60k ridos (greičiausiai su tokia rida auto buvo/yra daužtas). Ford'ui pirmas automato aptarnavimas prie 60k. Tai bent jau žinosi, kad jis nėra praleistas. Visur kitur yra rizika, vieniem pasiseka, kitiem ne. Dėl to mažesnė rizika yra pirkti mechaninę, bent jau ant dėžės visai nerizikuoji. Jei jau "atsikandai" autamato, tai pasvarstyk parduoti tą mašiną, tokią kokia ji yra (su defektu), gal net bus mažiau nuostolio visumoj.

Šiam kartui linkęs taisyti. Nes jeigu parduoti, kainą reikės stipriai mušti. Tada ieškoti kitos auto, kur irgi gali užšokti ant kažko panašaus. Tiek pardavimo, tiek pirkimo procesas yra ganėtinai varginantis ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2022-01-11 15:23, Derosi parašė:

Pats kai pirkau auto, irgi samdziausi auto apziuros paslauga (ne Paulius, ne Stanley).

Tai praejus astuoniems menesiams ta paslauga vertinu dviprasmiskai… per ta laika su auto nieko blogo neislindo, apart vieno - brangiausio ir jautriausio mazgo - automatines dezes.

Dabar neuzilgo remontuosiu, remonto kaina svyruoja nuo 2k iki 3k.

Ta deze yra DSG, PowerShift, ir nemaza dalis i Lietuva atvykstanciu auto yra butent su tos dezes problemomis.

Kaune yra meistras, kuris su tomis dezemis daug dirba, daugiausiai ir stovi pas ji auto su tranzitiniais numeriais, nes taiso ir pardavimui. Tai realu, kad perekupai patvarko uz 1,5k laikinai ir tada eina i skelbimus.

O auto apziurejes zmogus nerode jokio papildomo demesio dezei, nepatikrino kaip ji dirba vienoje ar kitoje situacijoje. Pats man irgi nesake nieko, kad va cia stovi tokia deze, reikia tureti omeny ir pns.

Dar apziuros metu jis tikrino rida, sake nesukta, dezes meistras pasake, kad nusukta 150k. Tai nezinau kuo tiketi, nes siaip pati masinos bendra bukle nera sudrozta.

Tai kita kartą kai pirksiu auto, varysiu tiesiai i servisus tikrinti, nes ten jie naturaliai turi geresnes salygas auto patikrinti, dar jei specializuojasi butent to auto gamintojo remontui, tures ir normalu, ne universalu softa prie auto kompo pasijungti. Ir kaina yra mazesne, lyginant su tuo ka pats sumokejau.

Tai ką aš tau ir minėjau, labai svarbu, kas atlieka tą apžiūros paslaugą. Nors Stanley atsiliepimai buvo labai geri, bet norėjau pasižiūrėti ir pakalbėti su žmogum realybėje ir po pokalbio abejonių ar klausimų nebeliko - užsisakiau paslaugą automobilio pirkimui Vokietijoje.

O šiaip yra visokių ale "tikrintojų" kaip pvz. https://www.youtube.com/channel/UCHfPkYmMT9RNyHH8zMZ9R1g arba https://www.youtube.com/channel/UC5dJjLZrCnNy8rYvPT_LudA

Kažkokie vaikai užsiiminėja, arba matosi, kad intelekto nesužaloti piliečiai, tai nežinau, net ir nemokamai jei teiktų savo paslaugas aš bėgčiau kuo toliau nuo tokių veikėjų, tai matyt nesikreipei pas tikrą profesionalą tai ir apsipirkai ta tikrąja to žodžio prasme. Stanley paslaugos nėra pigios, bet paslauga verta tų pinigų ir neabejoju, kad pirko ne vieną automatą klientams ir jokių skundų viešoje erdvėje neradau. Tai daug ką pasako. ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2022-01-12 08:23, Derosi parašė:

Tai jeigu žmogus užsiima auto apžiūromis, turi jis žinoti modelių silpnąsias puses. Ypač kai žmogus dirba daugiau nei metus, du, turi klientų ir mašinos pradeda kartotis. Jeigu ir nežino, gali tada pasidomėti pats manau ? 

Faktas, kad turi DSG dėžės nėra super patikimos, tai jei žmogus nori pirkti tokį automobilį, tai apžiūros paslaugą teikiantis asmuo turi informuoti pirkėją, kad potencialiai turėsi daug problemų. Norėjau ir aš pirkti VW Golf 5 tais laikais, bet o Toyota man nė velnio nepatiko. ? Bet aš pasakiau, ko aš noriu iš mašinos t.y. kad nereikėtų nieko taisyti, ir vežtų iš taško A į tašką B. O visokie triukšmo lygis salone, pasimaivymas prieš panas ir kitokie nereikšmingi dalykai man nebuvo aktualu. Tai ir parekomendavo arba Toyota arba Honda žiūrėti ir tikrai išrinko variantą atitinkantį lūkesčius, nors pradžioje galvojau apie Golf 5. ? Va tokia turi būti paslauga, o ne tą ką neišmanantis žmogus išsirinko tik apžiūri ir tiek žinių - tai yra paviršutiniškas paslaugos atlikimas. Mano galva reikia išsiaiškinti, ko klientas iš tiesų nori. ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O koks tikslas kviesti žmogų apžiūrai? Susiskambini su servisu, susiderini laiką ir jie apžiūri: mechanikas patikrina pakabą, skysčių nuotėkius pasikėlęs automobilį ant keltuvo. Praeina su magnetu, patikrina dažų storį. Elektrikas pajungia diagnostiką. Mechanikas patikrina suvedimą. Jei oficialus atstovas - dar ir istoriją gali pažiūrėti (bent kiek mato). Kaina 50 - 100 eur (vidurkis, Kaune Autotoja gal 170 eur už patikrą prašo :D).

Žmogus, atvykstantis į vietą, jau paims daugiau, bet: nepasikels tos mašinos, nepatikrins suvedimo. Gal padės nuderėti pinigų. Bet gali per 3 apžiūras lavonai papulti, kur nebus noro ir nuderėjus pirkti. Plius - ne visi pardavėjai linkę nuleisti kainą, ypač žinantys, kad tvarkingą auto parduoda (na ir kad perka dabar visi viską).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 9 minutes, As Justas parašė:

O koks tikslas kviesti žmogų apžiūrai? Susiskambini su servisu, susiderini laiką ir jie apžiūri: mechanikas patikrina pakabą, skysčių nuotėkius pasikėlęs automobilį ant keltuvo. Praeina su magnetu, patikrina dažų storį. Elektrikas pajungia diagnostiką. Mechanikas patikrina suvedimą. Jei oficialus atstovas - dar ir istoriją gali pažiūrėti (bent kiek mato). Kaina 50 - 100 eur (vidurkis, Kaune Autotoja gal 170 eur už patikrą prašo :D).

Žmogus, atvykstantis į vietą, jau paims daugiau, bet: nepasikels tos mašinos, nepatikrins suvedimo. Gal padės nuderėti pinigų. Bet gali per 3 apžiūras lavonai papulti, kur nebus noro ir nuderėjus pirkti. Plius - ne visi pardavėjai linkę nuleisti kainą, ypač žinantys, kad tvarkingą auto parduoda (na ir kad perka dabar visi viską).

Jei Lietuvoj perki, teoriškai taip, gali vežti į servisą, bet tie autoservisiniai mechanikai... jei dirbi autoservise, o ne savo garažiuke, tai toks ir specialistas iš tokio mechaniko. Nes rimti specialistai dirba ant savęs. Žmogus atvykstantis į vietą daugiau nepaims, bet kadangi Lietuvoje nelabai ką yra pirkti, o Vokietijoje į servisus neprivarinėsi automobilių. Tad reikia tikrai gero profesionalo, kuris gebėtų be serviso įvertinti geras automobilis ar ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Citata

Jei Lietuvoj perki, teoriškai taip, gali vežti į servisą, bet tie autoservisiniai mechanikai... jei dirbi autoservise, o ne savo garažiuke, tai toks ir specialistas iš tokio mechaniko. Nes rimti specialistai dirba ant savęs. Žmogus atvykstantis į vietą daugiau nepaims, bet kadangi Lietuvoje nelabai ką yra pirkti, o Vokietijoje į servisus neprivarinėsi automobilių. Tad reikia tikrai gero profesionalo, kuris gebėtų be serviso įvertinti geras automobilis ar ne.

Dėl gerų/prastų mechanikų ir darbo sau nesutiksiu. Visokių yra. Yra žmonių, norinčių gerų darbo sąlygų (kai kuriuose dyleriuose pirtis turi, viskas blizga), pastovaus fixo ir visų socialinių garantijų, pastovaus klientų srauto. Taip pat žinau, kai kur net ir rimčiausi mechanikai dar eina po darbo dylery pas save į garažiuką vakarams pachaltūrint.

Dėl Vokietijos - neturiu patirties, nieko nepakomentuosiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradėkim nuo to, kad 8 mėnesiai yra ilgas laiko tarpas ir jeigu jau iš gamyklos brokuota dėžė nuvažiavo net tiek, tai jokių priekaištų tikrintojui negali būt, atvirkščiai galima pagirti. Jeigu dėžė dirba tvarkingai, tai netgi profesionalus dėžių servisas nepasakys kiek ji važiuos ar kelis mėnesius ar kelis metus, nebent ją išims ir išardys. Net naujos mašinos būna sugenda po pusmečio. 

Ar perspėti klientą dėl probleminės dėžės irgi klausimas. Jeigu jis klausia patarimo, tai aišku reikia. Tačiau jeigu siunčia apžiūrėti konkretų išsirinktą variantą, tai nebūtinai. Anksčiau aš irgi komentuodavau kiekvieną kliento išsirinktą auto, tačiau dabar taip nebedarau, nes supratau, kad kai žmogus nori nusipirkti savo naują auto, apie kurį svajojo ilgą laiką, taupė pinigus jam, jau įsivaizduoja kaip tuoj jame sėdės ir vairuos, o tu keliais sakiniais sudaužai tą jo svajonę, tai jis tiesiog nueis pas konkurentus, kurie pasakys jam "aišku apžiūrėsim, puikus modelis". Kurie modeliai kokiom ligom serga tai nėra kažkokia slapta informacija, pilna straipsnių, youtube apžvalgų, fb komentarų, forumų. Mašina tai ne kojinės, jeigu perki ją, kad važinėt mažiausiai kelis metus, todėl prieš perkant galima skirti bent kelias valandas informacijos rinkimui arba bent jau paklausti specialisto, kad ir to paties tikrintojo. Taip pat reikia turėti omenyje, kad fiziškai neįmanoma visko žinoti apie kiekvieną auto, pvz., aš dirbu su mašinom daugiau nei 10m., kone kasdien čiupinėju skirtingus auto, tačiau iki šiol pasitaiko užsakymų tokių modelių, kurių anksčiau net nebuvau girdėjęs. 

Kad tikrintojas pasakė "rida nesukta", tai rodo, kad jis nepatyręs. Kai kuriems auto galima nustatyti, kad rida buvo sukta, tačiau absoliučiai jokiam auto neįmanoma įrodyti, kad rida yra tikra. Net jeigu yra pilna servisų ir TA istorija - visada yra tikimybė, kad savininkas pats po biškį sukiojo ridą prieš kiekvieną jos fiksavimą arba buvo įsidėjęs ridos blokatorių, kai mašina važiuoja, o rida nesisuka. Net jeigu tu pats pirkai naują auto, tai negali 100% būti tikras, kad ridos neatsuko atstovybėje jeigu auto buvo demonstracinis arba naudojamas darbuotojų. Kai Lietuvoje atstovybės parduoda daužtus auto ir tai slepia, tai ir dėl ridų galima abejoti. 

Reikia atsiminti taisyklę - servisų darbas yra remontuoti mašinas, o ne jas tikrinti prieš pirkimą. Vežti mašiną į bet kurį servisą už kampo, kad pakeltų ant keltuvo - tik laiko gaišimas. Paklibins važiuoklę, ras kokį klibantį šarnyrą už 15€ - negi dabar dėl to nepirksi mašinos? O jeigu išbaladota visa važiuoklė, tai girdėsis važiuojant, be keltuvo. Nebent perki kokį darbinį auto už kelis šimtus €, tai tokia patikra turbūt yra geriausia, nes ten jau dažtumas, rida ir pan. dalykai nebesvarbu, o remontų sąmata tik tam, kad saugiai važiuot (važiuoklė, stabdžiai, skysčių nuotekis, supuvęs dugnas ir pan.) gali viršyt mašinos kainą kelis kartus. Bet jeigu perki normalų auto už kelis ar keliasdešimt k€, tai tikrai ne šarnyrus reikia klibint jam. Sutinku, kad automobilių tikrintojai nėra visų galų profesionalai, variklių meistras patikrins variklį geriau už bet kurį tikrintoją, dėžių meistras geriau patikrins dėžę, kėbulininkas geriau patikrins daužtumą, diagnostas su tos markės įranga už kelis k€ daugiau ką pamatys valdymo blokuose, tačiau norėčiau pažiūrėti kaip realybėje tampytum tą mašiną per skirtingus servisus, kiek už viską sumokėtum ir kaip į tai reaguotų pardavėjas. Jeigu statistiškai to modelio tik 1 iš 5 gera mašina, tai tokiu būdu tikrinti reiktų ne vieną, o penkias ir jos gali būti skirtinguose miestuose. Mašina netampa geresnė nuo to, kad ją kažkas patikrina. Jeigu išlenda defektai - tą variantą atmeti ir ieškai toliau. 
Taip pat yra labai svarbus, kone svarbiausias faktorius - automobilio nusidėvėjimas. Jo neįmanoma nustatyti ar išmatuoti pagal ridą, amžių, pajungus diagnostiką ar kaip nors kitaip. Profesionalus tikrintojas apžiūri mašiną ir savo galvoje, subjektyviai įvertina tą nusidėvėjimą. Joks servisas to nedaro, dauguma netgi nesupranta kas tai tokio. Viena mašina gali būti šviežia, nenuvažinėta, bet turėti kelis techninius defektus, kuriuos galima nebrangiai sutvarkyti ir turėti patikimą mašiną ilgam + tie sutvarkyti defektai bus nauji. Kita mašina gali neturėti nei vieno gedimo šiam momentui, tačiau jau bus nujota, todėl ateityje tik byrės ir byrės. Servisas rekomenduos pirkti tą, kuri be defektų, tikrintojas rekomenduos tą, kuri mažiau nuvažinėta, čia ir yra esminis skirtumas tarp vienų ir kitų.
Apie patikrinimus atstovybėse išvis tyliu, atstovybių darbas tik pardavinėti naujus auto ir aptarnauti garantinius. Viskas. Jie net neremontuoja automobilių - viso sugedusio mazgo pakeitimas nauju tai nėra remontas, todėl ir meistrų ten beveik nėra, pagrinde studentai. Tai apie kokius patikrinimus gali būti kalba. Juolab kai ta patikra pas juos kainuoja 100-300€, tai kai veši ten tikrinti kiekvieną turginį lavoną iš eilės - gali baigtis pinigai mašinos pirkimui. Daužtumo tikrinti nemoka nei vienas servisas apart kėbulininkų - su magnetu pašaudyti tai nėra daužtumo tikrinimas. 
Tam ir yra tikrintojai, nes jie visą tą procesą supaprastina. Nežinau kaip dirba kiti, bet aš visada peržiūriu skelbimą ir daug variantų atmetu net nevažiuojant į vietą. Taip pat nemažai variantų atsimeta paskambinus pardavėjui. Jau šioje vietoje klientas sutaupo daug laiko ir pinigų. Joks servisas neatrinkinės skelbimų, neskambins pardavėjams, netikrins duomenų internete ir pan. Taip pat netikrins dokumentų, nepadės sutvarkyti pirkimo formalumų, kas irgi yra labai svarbu. Taip pat atstovybės ir dauguma servisų ypač didesni nepatars nuoširdžiai ar gera mašina ar ne, jie tiesiog pateikia sąmatą su visom detalėm ką reikia keisti ir žmogus, kuris visiškai žalias automobiliuose vistiek lieka nieko nesupratęs. Arba išsigąsta didelės sąmatos ir nenusiperka galimai vieno gyviausio varianto rinkoje arba nusiperka kokį lavoną suvirintą iš dviejų, nes servisas paklibino šarnyrus ir nieko nerado, o skysčiai neteka, nes variklis ką tik plautas. Nesakau, kad tikrinti servise išvis nereikia. Kai apžiūrėjus automobilį gatvėje visi rasti defektai tenkina klientą, tai visada jam pasiūlau dar pakelti ant keltuvo, kad apžiūrėti iš apačios, taip pat padaryti ratų suvedimą, dėl šventos ramybės. Rinkoje parduodama daug lavonų, kad atpažinti tokį ant gatvės nereikia būti variklių inžinierium. 

Aišku nesakau, kad visi tikrintojai yra geri, juos irgi reikia atsirinkti, kuris patikimas. Yra nemažai tokių, kurie pažiūrėję kelis youtube video, nusipirkę kažkokį matuoklį vaizduoja profesionalus, nors geriau toks tikrintojas nei joks, tačiau visgi geriau rinktis labiau patyrusius. Taip pat šiuo metu vis daugėja tikrintojų, kurie dirba, tiksliau vaizduoja darbą tik dėl hype'o, kad kurti kuo daugiau video ir populiarinti save / savo kanalus. Blogiausia, kad į šią sritį yra įsiveisę parazitų, kurie yra tie patys perekupai ir tiesiog nori iškišti klientams savo/draugų parduodamus auto arba prašo iš pardavėjų pasidalinti pelnu jeigu įtikins pirkėją pirkti auto. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie atstovybes Stanley labai prasta nuomonė ? Šiaip dyleris dyleriui nelygu. Ir kaina tikrinimo pvz. Tokviloj 70-75 eur (https://www.tokvila.lt/lt/servisas/automobilio-patikrinimas/pries-perkant), t. y. pigiau nei tikrintoją išsikvieti į vietą, kas man neatrodo logiška.

Aišku, galima diskutuoti kas įeina ir neįeina į tą kainą, bet ieškant Toyota pačią brangiausią tikrinimo kainą teko Kaune Autotoja išgirsti - 170 eur.

Dėl remonto tikrai dalis dylerių remontuoja, ne tik keičia mazgus: mačiau tiek remontuojant variklius, tiek pavarų dėžes (mechanines). Tiesa, dalis ir kėbulus tvarko (ta pati Tokvila), tai ir buvusius pažeidimus manau gali kompetetingai įvertinti.

Dėl varymo kiekvieno auto tikrinti į servisą tai panašiai ir su tikrinti padedančiu žmogumi: tikrai ne kiekvieną auto iš pirmo karto pavyksta klientui nupirkti. Aišku, kad skelbimo vertinimas atliekamas dar prieš vykstant kažkur į kitą miestą apžiūrėti - pliusas. Atsakomybės pasidalinimas patariant pirkti ar nepirkti vieną ar kitą auto - dar vienas pliusas.

Tik ar už šiuos pliusus verta tiek mokėti ir pirkti net nepakėlus automobilio, nepažiūrėjus ką rodo suvedimas, išvirtimas, casteris (kurio galbūt nebus galima pastatyti į vietą netampant ant stendo) - atsakymas kiekvienam kitas.

Redagavo As Justas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokviloj kaina didesnė, kiek tiksliai nepamenu, bet tikrai nepigiau nei kviestis tikrintoją. Taip pat reikia turėti omenyje, kad atstovybėse visada eilės kelioms dienoms, o jei tai koks padangų keitimo sezonas, tai ir kelioms savaitėms. Taigi arba lauki kol ateis eilė ir tikiesi, kad tos mašinos niekas kitas nenupirks arba palieki užstatą ir jis nuplaukia jei mašinos būklė nepatiks. 
Kai pardavinėjau savo mašiną pirkėjas ją patikrino atstovybėje, ten nerado nei pusės trūkumų kuriuos jau buvau pasakęs jam, su dažų matuokliu matėsi net nemoka naudotis, akimis irgi, nes nepamatė akivaizdžių kėbulo remonto požymių.
Jeigu taip įsimylėjęs atstovybes, kad nori jiems mokėti kosminius pinigus už nieką - tai prašom, tačiau nereikia jų reklamuoti kaip pačių geriausių servisų, nes taip tikrai nėra. 

Nesakau, kad mašinos išvis negalima tikinti servise ir daryti suvedimo. Galima ir netgi reikia, bet jeigu tikrinsi kiekvieną lavoną iš eilės, tai kainuos labai daug laiko ir pinigų, galiausiai nuleisi rankas ir nupirksi bet ką net netikrinęs. Jau mačiau nei vieną tokį atvejį. Servisas ar atstovybė tikrins kiekvieną atvežtą auto nuo a iki z, net jei ten jau visiški griaučiai net ardymui netinkami. Nežinau kaip dirba kiti tikrintojai, bet aš apėjęs mašiną ir pamatęs, kad ten lavonas toliau nebegaištu laiko su juo, todėl patikra nekainuoja šimto ar daugiau €. Taip taupomas mano ir pardavėjo laikas bei kliento pinigai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, Stanley parašė:

Tokviloj kaina didesnė, kiek tiksliai nepamenu, bet tikrai nepigiau nei kviestis tikrintoją. Taip pat reikia turėti omenyje, kad atstovybėse visada eilės kelioms dienoms, o jei tai koks padangų keitimo sezonas, tai ir kelioms savaitėms. Taigi arba lauki kol ateis eilė ir tikiesi, kad tos mašinos niekas kitas nenupirks arba palieki užstatą ir jis nuplaukia jei mašinos būklė nepatiks. 
Kai pardavinėjau savo mašiną pirkėjas ją patikrino atstovybėje, ten nerado nei pusės trūkumų kuriuos jau buvau pasakęs jam, su dažų matuokliu matėsi net nemoka naudotis, akimis irgi, nes nepamatė akivaizdžių kėbulo remonto požymių.
Jeigu taip įsimylėjęs atstovybes, kad nori jiems mokėti kosminius pinigus už nieką - tai prašom, tačiau nereikia jų reklamuoti kaip pačių geriausių servisų, nes taip tikrai nėra. 

Nesakau, kad mašinos išvis negalima tikinti servise ir daryti suvedimo. Galima ir netgi reikia, bet jeigu tikrinsi kiekvieną lavoną iš eilės, tai kainuos labai daug laiko ir pinigų, galiausiai nuleisi rankas ir nupirksi bet ką net netikrinęs. Jau mačiau nei vieną tokį atvejį. Servisas ar atstovybė tikrins kiekvieną atvežtą auto nuo a iki z, net jei ten jau visiški griaučiai net ardymui netinkami. Nežinau kaip dirba kiti tikrintojai, bet aš apėjęs mašiną ir pamatęs, kad ten lavonas toliau nebegaištu laiko su juo, todėl patikra nekainuoja šimto ar daugiau €. Taip taupomas mano ir pardavėjo laikas bei kliento pinigai.

Vat būntet, kai važiavom vieno golfo apžiūrėti, Stanley už gal 2 min sako važiuojam, po to grįžtant papasakojo kas ir kaip ten. Aš šiek tiek likau apšalęs, bet vat būtent taip profai dirba. ? O atstovybė tai taip, lavonas ar ne, jie tikrina viską, nes žmogus tokią paslaugą užsisakė ir jiem giliai dzin, kad galbūt jau kažką rado kritinio, jie tikrina toliau nes pinigus reikia paimti iš užsakovo, o kad jis to automobilio nepirks, jiem giliai dzin. ?

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 16 valandų, Derosi parašė:

Mano auto apžiūrėjęs žmogus dabar netoli 100 ima ?

Nu tai, matai ir plėšia ir dar naudos nekažin kiek iš tokio "specialisto". ?

Hm, žiūriu ir Paulius jau 99 EUR prašo, tai Stanley patapo geriausiu kainos/kokybės santykiu taip išeina. ?

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nes tai nėra mano pagrindinė veikla ir iš tuo duonos nevalgau, todėl niekur to nereklamuoju. Nors daug klientų sakė, kad kaina per maža už tokią paslaugą. Dirbu ne tik dėl pinigų, o ir dėl rezultato, o norint rezultato reikia pirkti mašina Vokietijoj, nes čia kiek bežiūri dauguma lavonai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 59 minutes, Stanley parašė:

Nes tai nėra mano pagrindinė veikla ir iš tuo duonos nevalgau, todėl niekur to nereklamuoju. Nors daug klientų sakė, kad kaina per maža už tokią paslaugą. Dirbu ne tik dėl pinigų, o ir dėl rezultato, o norint rezultato reikia pirkti mašina Vokietijoj, nes čia kiek bežiūri dauguma lavonai.

Labai geras požiūris. ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 6 valandas, Stanley parašė:

Nes tai nėra mano pagrindinė veikla ir iš tuo duonos nevalgau, todėl niekur to nereklamuoju. Nors daug klientų sakė, kad kaina per maža už tokią paslaugą. Dirbu ne tik dėl pinigų, o ir dėl rezultato, o norint rezultato reikia pirkti mašina Vokietijoj, nes čia kiek bežiūri dauguma lavonai.

Labai įdomus požiūris iš žmogaus šioje sferoje. Galima plačiau, kuo automobiliai skiriasi čia ir ten? Nėra taip, jog abejose rinkose yra tiek lavonų, tiek tikrai gerų prižiūrimų automobilių. Viskas priklauso tik nuo savininko automobilio ar šalis įtakos daro tai, jog ji turi autobanus, geresnius kelius? Kas reikštų jog jų ridos per tą patį laikotarpį yra didesnės, važiuoklės sveikesnės, tačiau važiuoklė yra labai lengvai ir nebrangiai pakeičiama. Visgi galutinis klausimas koks iš esmės skirtumas yra tarp šių rinkų tavo nuomone. Visgi Vokiškų automobilių esu matęs kur kas daugiau nei pats, todėl labai įdomus teiginys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 13 valandų, InTeXaS parašė:

Labai įdomus požiūris iš žmogaus šioje sferoje. Galima plačiau, kuo automobiliai skiriasi čia ir ten? Nėra taip, jog abejose rinkose yra tiek lavonų, tiek tikrai gerų prižiūrimų automobilių. Viskas priklauso tik nuo savininko automobilio ar šalis įtakos daro tai, jog ji turi autobanus, geresnius kelius? Kas reikštų jog jų ridos per tą patį laikotarpį yra didesnės, važiuoklės sveikesnės, tačiau važiuoklė yra labai lengvai ir nebrangiai pakeičiama. Visgi galutinis klausimas koks iš esmės skirtumas yra tarp šių rinkų tavo nuomone. Visgi Vokiškų automobilių esu matęs kur kas daugiau nei pats, todėl labai įdomus teiginys.

Jokio čia įdomumo nėra. Iš kur Lietuvoje automobiliai atsiranda ? Juos parvaro perekupai. Ar perekupai varys gerus bet brangius variantus ? Aišku ne, nes perka ne sau, o pardavimui. O jeigu nori parduoti, turi lygiuotis į autoplius.lt kainas. O geri automobiliai (nedaužti, su 100 k rida Vokietijoje bent 1,5-2 k EUR) brangesni, o kur dar parvežimas ir perekupo uždarbis ? Tai kas tada vyksta, perekupas perka lavonus (daužtus, su didelėm ridom) ir aišku juos nuperka pigiai. Tada paslepia defektus kaip įmanoma pigiau ir pardavinėja Lietuvoje. 
Žmogus pvz. aš pasisamdo Stanley kad išrinktų gerą automobilį Lietuvoje man asmeniniam naudojimui. Ir kas gaunasi, kadangi parvaryti lavonai, kokį benuvažiuosi pažiūrėti visi lavonai, arba daužti arba būklė neatitinka ridos arba tepalų nieks nekeitė 5 metus ar airbag'ų nebėra ar dar koks velnias.
Tai Stanley ir sako, automobilius reikia pirkti Vokietijoje. Kodėl ? Nes ten daug didesnė rinka, geresnis pragyvenimo lygis ir yra iš ko rinktis, o svarbiausias dalykas yra tai, kad jei Stanley perka žmogui automobilį iš Vokietijos, tai pirkėjo t.y. paslaugos užsakovo lūkestis jau nebėra nupirkti kuo pigiau, nes jis renkasi iš Vokietijos rinkoje egzistuojančių kainų (mobile.de) bet užtat ten yra tikrai gerų variantų, ir tas kas pasiryžęs "permokėti" bent 1,5-2 k (su parvežimu ir Stanley paslaugomis) nuo autoplius.lt kainų, tas jau gali tikėtis įsigyti gerą automobilį, kuriam reikės keisti tik tepalus ir filtrus, arba išlys koks menkniekis, guolis koks ar pan. kas yra normalus dalykas. 

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 23 minutes, MartynasKu parašė:

Jokio čia įdomumo nėra. Iš kur Lietuvoje automobiliai atsiranda ? Juos parvaro perekupai. Ar perekupai varys gerus bet brangius variantus ? Aišku ne, nes perka ne sau, o pardavimui. O jeigu nori parduoti, turi lygiuotis į autoplius.lt kainas. O geri automobiliai (nedaužti, su 100 k rida Vokietijoje bent 1,5-2 k EUR) brangesni, o kur dar parvežimas ir perekupo uždarbis ? Tai kas tada vyksta, perekupas perka lavonus (daužtus, su didelėm ridom) ir aišku juos nuperka pigiai. Tada paslepia defektus kaip įmanoma pigiau ir pardavinėja Lietuvoje. 
Žmogus pvz. aš pasisamdo Stanley kad išrinktų gerą automobilį Lietuvoje man asmeniniam naudojimui. Ir kas gaunasi, kadangi parvaryti lavonai, kokį benuvažiuosi pažiūrėti visi lavonai, arba daužti arba būklė neatitinka ridos arba tepalų nieks nekeitė 5 metus ar airbag'ų nebėra ar dar koks velnias.
Tai Stanley ir sako, automobilius reikia pirkti Vokietijoje. Kodėl ? Nes ten daug didesnė rinka, geresnis pragyvenimo lygis ir yra iš ko rinktis, o svarbiausias dalykas yra tai, kad jei Stanley perka žmogui automobilį iš Vokietijos, tai pirkėjo t.y. paslaugos užsakovo lūkestis jau nebėra nupirkti kuo pigiau, nes jis renkasi iš Vokietijos rinkoje egzistuojančių kainų (mobile.de) bet užtat ten yra tikrai gerų variantų, ir tas kas pasiryžęs "permokėti" bent 1,5-2 k (su parvežimu ir Stanley paslaugomis) nuo autoplius.lt kainų, tas jau gali tikėtis įsigyti gerą automobilį, kuriam reikės keisti tik tepalus ir filtrus, arba išlys koks menkniekis, guolis koks ar pan. kas yra normalus dalykas. 

Bet ar nemanai, jog pačio nuomonė yra visiškai į vienus vartus Lietuvos rinką? Ar galvoji jog nėra kas pas mus šalyje prižiūrėtų automobilius, kad jie būtų puikios ar geros būklės? Bei labai įdomus teiginys 5 metus nekeitė tepalo , pagal skonį metus nustatot? Atsibusti reikėtų šiek tiek, šalyje yra ne 50 gyventojų, ir ne 50 automobilių savininkų vienodu požiūriu. Kiekvieno žmogaus požiūris į techniką yra skirtingas tiek Lietuvoje tiek Vokietijoje, skirtumas tik tas, jog Vokietijoje žmonių yra kur kas daugiau ir tų kurie žiūri teisingai į techniką naturalu jog yra daugiau. Sumokėti daugiau 1.5-2k tai yra jūsų sprendimas ir sėkmės perkant automobilius, tačiau teigti, jog Vokietijoje yra superiniai automobiliai Lietuvoje tik lavonai na tai mažų mažiausiai kvaila.

Šiuo metu mano autoparke yra 5 automobiliai ir dar vienas kuris bus parduodamas. Iš visų jų 5 buvo pirkti lietuvoje, pardavimui automobilis būklė nebloga, yra smulkių defektų, yra variklio defektas todėl už gerą kainą buvo nupirktas ir variklis keičiamas. Vienas automobilis buvo pirktas latvijoje, buvo žiūrėta europos rinka, ir galiausiai tinkamą variantą radau Latvijoje kuris atitiko tai ko man reikėjo, ir per beveik tris metus buvo keista vakuumo siurblys, bei pakeisti visi diržai su guoliais įtempėjais, tepalai ir stabilizatoriaus traukės, perkant Vokietijoje nereikėtų keist vakuumo siurblio nebūtų sugedęs jei auto iš ten? Velniai nematė, detalė su keitimu atsėjo 50eurų, tad nemažai sutaupiau. Kitas automobilis buvo nupirktas jau prieš 4 beveik metus, neskaitant kėbulo darbų (po įvykio) teko pasikeisti stabilizatoriaus gumas, sailentus, atraminius guolius, ir po pusantrų metų visus diržus priėjo laikas keisti, akumuliatorius ar tai daug? Per tuos metus jau artėja link 100k pravažiavimo ir viskas veikia kuo puikiausiai ir visiškai nėra gailima jo. Maždaug pusantrų metų buvo "daužomas" automobilis iki pat techninės apžiūros ir buvo pakeisti tik tepalai, kaip ir jūsų perkamiems Vokietijoje. Turiu automobilį kurio rida dabar jei neklystu 570tūkstančių artėja, pirkau daužtu šonu nesmarkiai (buvęs atitvaruose) kaina buvo puiki, po paskutinio apsilankymo atstovybėje praėję 30tukstančių t.y 9 mėnesiai. Juk tai jau miręs automobilis tiesa pagal jūsų įsitikinimus. Tačiau susitvarkius kėbulo defektus automobilis man kainuoja maždaug 3 tūkstančius pigiau nei identiškas pigiausias autopliuse. Po pirkimo buvo pakeisti diržai, jų įtempėjai, guoliai, vandens pompa bei tepalai. Grubiai 15 tukstančių jau pravažiavęs, jis jau man atsipirkęs ir jokių bėdų neturėjau, atsuku ridą per 2-3 šimtus tūkstančių, ir linksėtų žmonės jog neblogai išlaikytas automobilis su tokia rida.

Ką noriu pasakyti, žvelkite plačiau, neturėkite nusistatymų, kiekvienas žmogus žiūri į techniką skirtingai, vienas išgirdęs menkiausia garsą važiuoja pas mechanikus, kitas važiuoja tuomet, kai muzikos garsas yra silpnesnis nei defekto. Tokių žmonių yra ir čia ir Vokietijoje, kiekvieno žmogaus poreikiai ir požiūris skirtingas, ir jis pats turi rinktis ko jis nori, ar pigaus, ar tvarkingo, ar vokiško, bet teigti jog pas mus eksplotuoti automobiliai yra lavonai visi mažų mažiausiai kvaila, o ypač iš tokių žmonių kurie atlieka apžiūros darbą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visko yra visko bus. Dažnu atveju uzsienyje yra Perkami automobiliai su variklio/dezes ar kitais normaliai taisomais defektais. Jie sutvarkomi lietuvoje (daznu atveju visiskai normaliai, nes niekas nenori gauti pretenziju is pirkejo po dvieju dienu ar savaites ;)).

 

kodel netaiso tu defektu patys prancuzai? Nes ten taisymas per brangus del zmogiskuju resursu kainos

 

o ar suges ar nesuges paskui kazkas dar - loterija tiek pirkejui tiek paciam pardavejui

nepieškit rinkos tik juodom spalvom, dauguma perikupu jau nebedaro to, kas buvo daroma pries 10-15 metu. Tokie perikupai jau senai pachalina norgej zuvu konservu fabrike

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...