Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Prieš valandą, InTeXaS parašė:

Bet ar nemanai, jog pačio nuomonė yra visiškai į vienus vartus Lietuvos rinką? Ar galvoji jog nėra kas pas mus šalyje prižiūrėtų automobilius, kad jie būtų puikios ar geros būklės? Bei labai įdomus teiginys 5 metus nekeitė tepalo , pagal skonį metus nustatot? Atsibusti reikėtų šiek tiek, šalyje yra ne 50 gyventojų, ir ne 50 automobilių savininkų vienodu požiūriu. Kiekvieno žmogaus požiūris į techniką yra skirtingas tiek Lietuvoje tiek Vokietijoje, skirtumas tik tas, jog Vokietijoje žmonių yra kur kas daugiau ir tų kurie žiūri teisingai į techniką naturalu jog yra daugiau. Sumokėti daugiau 1.5-2k tai yra jūsų sprendimas ir sėkmės perkant automobilius, tačiau teigti, jog Vokietijoje yra superiniai automobiliai Lietuvoje tik lavonai na tai mažų mažiausiai kvaila.

Šiuo metu mano autoparke yra 5 automobiliai ir dar vienas kuris bus parduodamas. Iš visų jų 5 buvo pirkti lietuvoje, pardavimui automobilis būklė nebloga, yra smulkių defektų, yra variklio defektas todėl už gerą kainą buvo nupirktas ir variklis keičiamas. Vienas automobilis buvo pirktas latvijoje, buvo žiūrėta europos rinka, ir galiausiai tinkamą variantą radau Latvijoje kuris atitiko tai ko man reikėjo, ir per beveik tris metus buvo keista vakuumo siurblys, bei pakeisti visi diržai su guoliais įtempėjais, tepalai ir stabilizatoriaus traukės, perkant Vokietijoje nereikėtų keist vakuumo siurblio nebūtų sugedęs jei auto iš ten? Velniai nematė, detalė su keitimu atsėjo 50eurų, tad nemažai sutaupiau. Kitas automobilis buvo nupirktas jau prieš 4 beveik metus, neskaitant kėbulo darbų (po įvykio) teko pasikeisti stabilizatoriaus gumas, sailentus, atraminius guolius, ir po pusantrų metų visus diržus priėjo laikas keisti, akumuliatorius ar tai daug? Per tuos metus jau artėja link 100k pravažiavimo ir viskas veikia kuo puikiausiai ir visiškai nėra gailima jo. Maždaug pusantrų metų buvo "daužomas" automobilis iki pat techninės apžiūros ir buvo pakeisti tik tepalai, kaip ir jūsų perkamiems Vokietijoje. Turiu automobilį kurio rida dabar jei neklystu 570tūkstančių artėja, pirkau daužtu šonu nesmarkiai (buvęs atitvaruose) kaina buvo puiki, po paskutinio apsilankymo atstovybėje praėję 30tukstančių t.y 9 mėnesiai. Juk tai jau miręs automobilis tiesa pagal jūsų įsitikinimus. Tačiau susitvarkius kėbulo defektus automobilis man kainuoja maždaug 3 tūkstančius pigiau nei identiškas pigiausias autopliuse. Po pirkimo buvo pakeisti diržai, jų įtempėjai, guoliai, vandens pompa bei tepalai. Grubiai 15 tukstančių jau pravažiavęs, jis jau man atsipirkęs ir jokių bėdų neturėjau, atsuku ridą per 2-3 šimtus tūkstančių, ir linksėtų žmonės jog neblogai išlaikytas automobilis su tokia rida.

Ką noriu pasakyti, žvelkite plačiau, neturėkite nusistatymų, kiekvienas žmogus žiūri į techniką skirtingai, vienas išgirdęs menkiausia garsą važiuoja pas mechanikus, kitas važiuoja tuomet, kai muzikos garsas yra silpnesnis nei defekto. Tokių žmonių yra ir čia ir Vokietijoje, kiekvieno žmogaus poreikiai ir požiūris skirtingas, ir jis pats turi rinktis ko jis nori, ar pigaus, ar tvarkingo, ar vokiško, bet teigti jog pas mus eksplotuoti automobiliai yra lavonai visi mažų mažiausiai kvaila, o ypač iš tokių žmonių kurie atlieka apžiūros darbą.

Čia ne nuomonė, čia jau tokia realybė. Aš kai pirkau norėjau benzino. Perekupai vežė prieš 4 metus 90 proc. tik dyzelius. Atsidariau autopliusą 4 mašinos buvo benzinai, vieną nuvažiavom apžiūrėti su Stanley, po 3 min važiavom namo, o variantas buvo su viena iš didžiausių autoplius.lt kainų ir iš nuotraukų puikiai atrodė. 
Toliau pirko mano pusbrolis, tėvas, brolis patys savarankiškai mašinas (dar anksčiau nei aš). Tai vienam sankaba buksavo kai 4 žmonės automobilyje važiavo (turguje nieko nepajuto), tai tais laikais litais virš 1000 Lt vėjais paleido, tėvo mašinai po šiai dienai kažkas gliučina, vasarą nesikuria, įdėjo kažkoks meistrelis kažkokį jungikliuką kuris pakaitina priverstinai žvakes ar kažkas tokio, nu tai su tuo jungikliuku dar užsikuria, automobilis buvo daužtas (tą žinojo), bet žodžiu toks frankenšteinas, ir daug sukišo, nes tai nesiveda tai užgęsta iš oro, jau nebekalbu apie tai kiek nervų kainavo. Brolis pirko passat'ą tai du kartus turbiną jau keitė. Aišku patys kalti, kad dyzelius pirko, benziną perkant nebūtų buvę tiek problemų, nes ten mažiau yra kam gesti, bet šitoje vietoje, jei nori gerai užlaikyto automobiliuko ir ne dyzelio 2-3 litrų varikliu, tai ojojoj kaip nėra Lietuvoj iš ko rinktis, o dyzeliai kaip taisyklė visi nuvaryti būna, kadangi dyzelį kas perka, tai su juo važiuoja minimum 30 tūkst. km į metus. Ir turėk omenyje, kad kalbam apie 2003-2005 metų automobilius, o ne apynaujus už ~10 k ar daugiau.
O tą rašinėlį kur tu parašei, tai parašei kaip perekupas, va susiradau su defektu, sutvarkiau, pavažinėjau, prastumsiu, dar uždirbsiu. Tai viskas ok, parduosi tam, kas žiūri į automobilio pardavimo kainą ir neturi kompetencijos įvertinti kas jam buvo daryta, kokia reali jo būklė ir kas jam gali sugesti. Po to kai nusiperka ir sugenda, nebėra kur dėtis, tai tada tvarko išlindusius defektus ir bendra suma atsistoja į tą, kur buvo galima iš karto gerą variantą nusipirkti. Taip, tave suprantu, išmanai šią rinką tai ir randi gerų variantų. Lygiai taip pat kaip tas kas dirba su kokia santechnika, perka naudotą įrangą, nes nusimano joje ir taip su kiekviena sritimi. Bet jei nenusimanai, tai automobilio pirkti Lietuvoje niekam nerekomenduoju, na jei labai labai norisi, vieną galima važiuoti apžiūrėti su Stanley, kad po to atšoktų blogos mintys, kad "praleidau variantą". ?

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 31 minutę, RokasSl parašė:

Visko yra visko bus. Dažnu atveju uzsienyje yra Perkami automobiliai su variklio/dezes ar kitais normaliai taisomais defektais. Jie sutvarkomi lietuvoje (daznu atveju visiskai normaliai, nes niekas nenori gauti pretenziju is pirkejo po dvieju dienu ar savaites ;)).

kodel netaiso tu defektu patys prancuzai? Nes ten taisymas per brangus del zmogiskuju resursu kainos

o ar suges ar nesuges paskui kazkas dar - loterija tiek pirkejui tiek paciam pardavejui

nepieškit rinkos tik juodom spalvom, dauguma perikupu jau nebedaro to, kas buvo daroma pries 10-15 metu. Tokie perikupai jau senai pachalina norgej zuvu konservu fabrike

Tai ne dažnu atveju, o geriau kalbėkim tiesiai šviesiai - perekupai perka su defektais, o dėl pretenzijų, labai klysti, įbrunka kauferį į rankas ir po to ką tu įrodysi ? Ogi nieko. 
O dėl sugedimo, sakau nežinau kas kaip, bet kiek domėjausi kam Stanley pirko Vokietijoje automobilį, visi atsiliepė teigiamai, kad paslauga verta pinigų ir automobilis tikrai geros būklės, tai apie ką mes kalbam ? Jei nieks neišlenda per 5-10 k km tai dažnu atveju viskas būna gerai ir tai nereiškia, kad buvo nupirktas blogas automobilis. Va prieš pusmetį (nuvažiavus 30 k km nuo pirkimo) teko keisti guolį, nu tai suplojau su darbu 80 EUR. Man daugoka, čia buvo vienas iš brangesnių taisymų (keitė stabdžių kalades kažkada irgi nepigiai kainavo, bet mažiau). Bet ar galiu dėl to pykti, kad po 30 k km guolis pradėjo ūžti ? Tikrai ne, nes akivaizdu, kad gedimas atsirado jau man eksploatuojant automobilį.
Dauguma perekupų būtent tai ir daro ir rašykit ką norit, bet Lietuvoje automobilio nebepirksiu ir niekam neberekomenduosiu to daryti, nes gerų variantų labai mažai ir nenusimanančiam žmogui samdyti apžiūras kainuos pusę automobilio, kol rasi gerą (jei iš viso yra iš ko rinktis pagal norimą kuro rūšį/variklio galingumą ir pan.), tai paprasčiau daryti užsakymą iš Vokietijos ir ramu, atvaro į kiemą ir važiuoji ir nesuki galvos.

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 12 minučių, MartynasKu parašė:

Čia ne nuomonė, čia jau tokia realybė. Aš kai pirkau norėjau benzino. Perekupai vežė prieš 4 metus 90 proc. tik dyzelius. Atsidariau autopliusą 4 mašinos buvo benzinai, vieną nuvažiavom apžiūrėti su Stanley, po 3 min važiavom namo, o variantas buvo su viena iš didžiausių autoplius.lt kainų ir iš nuotraukų puikiai atrodė. 
Toliau pirko mano pusbrolis, tėvas, brolis patys savarankiškai mašinas (dar anksčiau nei aš). Tai vienam sankaba buksavo kai 4 žmonės automobilyje važiavo (turguje nieko nepajuto), tai tais laikais litais virš 1000 Lt vėjais paleido, tėvo mašinai po šiai dienai kažkas gliučina, vasarą nesikuria, įdėjo kažkoks meistrelis kažkokį jungikliuką kuris pakaitina priverstinai žvakes ar kažkas tokio, nu tai su tuo jungikliuku dar užsikuria, automobilis buvo daužtas (tą žinojo), bet žodžiu toks frankenšteinas, ir daug sukišo, nes tai nesiveda tai užgęsta iš oro, jau nebekalbu apie tai kiek nervų kainavo. Brolis pirko passat'ą tai du kartus turbiną jau keitė. Aišku patys kalti, kad dyzelius pirko, benziną perkant nebūtų buvę tiek problemų, nes ten mažiau yra kam gesti, bet šitoje vietoje, jei nori gerai užlaikyto automobiliuko ir ne dyzelio 2-3 litrų varikliu, tai ojojoj kaip nėra Lietuvoj iš ko rinktis, o dyzeliai kaip taisyklė visi nuvaryti būna, kadangi dyzelį kas perka, tai su juo važiuoja minimum 30 tūkst. km į metus. Ir turėk omenyje, kad kalbam apie 2003-2005 metų automobilius, o ne apynaujus už ~10 k ar daugiau.
O tą rašinėlį kur tu parašei, tai parašei kaip perekupas, va susiradau su defektu, sutvarkiau, pavažinėjau, prastumsiu, dar uždirbsiu. Tai viskas ok, parduosi tam, kas žiūri į automobilio pardavimo kainą ir neturi kompetencijos įvertinti kas jam buvo daryta, kokia reali jo būklė ir kas jam gali sugesti. Po to kai nusiperka ir sugenda, nebėra kur dėtis, tai tada tvarko išlindusius defektus ir bendra suma atsistoja į tą, kur buvo galima iš karto gerą variantą nusipirkti. Taip, tave suprantu, išmanai šią rinką tai ir randi gerų variantų. Lygiai taip pat kaip tas kas dirba su kokia santechnika, perka naudotą įrangą, nes nusimano joje ir taip su kiekviena sritimi. Bet jei nenusimanai, tai automobilio pirkti Lietuvoje niekam nerekomenduoju, na jei labai labai norisi, vieną galima važiuoti apžiūrėti su Stanley, kad po to atšoktų blogos mintys, kad "praleidau variantą". ?

Žmogau, tavo nusistatymai yra vienareikšmiški ir kitų nėra, nėra toks pasaulis jog yra tik vienas variantas, variantų visose situacijose yra. Tik pardavimui mašina yra benzininė kitos yra dyzelinės, ir jas nupirkau ir kažkokių paslėptų defektų neradau tik todėl jog esu technikos rinkoje apie 12 metų, ir žvelgiu visai kitaip nei jūs ieškantys vieno automobilio per x metų. Tai būtent todėl ir naudojatės kitų žmonių paslaugomis perkant, nesvarbu ar tai LT ar LV PL ar DE rinkos. Teigti vienareikšmiškai jokiu budu negalima.

Dabar tiesiog rašai jog aš kaip perikupas paimiau sutvarkiau ir parduosiu. Taip, o kodėl ne? Prametu kas kartą skelbimus, kadangi turiu servisą man remonto išlaidos yra kur kas mažesnės nei įprastiems naudotojams, tad jei jiems neapsimoka keisti variklio ar nenori to daryti, tai galiu padaryti aš ir parduoti pilnai veikiantį gerą automobilį atgal į kelius. Suges jam kas nors po pusmečio ar metų aš nežinau, požymių tiesioginių tam nematau. Technika turi savybę gesti, tad nenuostabu jei ir kas suges. Jei su keistu varikliu automobilis jau nurašytas tau, sėkmės svarstant jog kitose šalyse jų neremontuoja. Net ir per garantinį laikotarpį varikliai būna tvarkomi ar keičiami ganėtinai dažnai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 35 minutes, MartynasKu parašė:

Tai ne dažnu atveju, o geriau kalbėkim tiesiai šviesiai - perekupai perka su defektais, o dėl pretenzijų, labai klysti, įbrunka kauferį į rankas ir po to ką tu įrodysi ? Ogi nieko. 
O dėl sugedimo, sakau nežinau kas kaip, bet kiek domėjausi kam Stanley pirko Vokietijoje automobilį, visi atsiliepė teigiamai, kad paslauga verta pinigų ir automobilis tikrai geros būklės, tai apie ką mes kalbam ? Jei nieks neišlenda per 5-10 k km tai dažnu atveju viskas būna gerai ir tai nereiškia, kad buvo nupirktas blogas automobilis. Va prieš pusmetį (nuvažiavus 30 k km nuo pirkimo) teko keisti guolį, nu tai suplojau su darbu 80 EUR. Man daugoka, čia buvo vienas iš brangesnių taisymų (keitė stabdžių kalades kažkada irgi nepigiai kainavo, bet mažiau). Bet ar galiu dėl to pykti, kad po 30 k km guolis pradėjo ūžti ? Tikrai ne, nes akivaizdu, kad gedimas atsirado jau man eksploatuojant automobilį.
Dauguma perekupų būtent tai ir daro ir rašykit ką norit, bet Lietuvoje automobilio nebepirksiu ir niekam neberekomenduosiu to daryti, nes gerų variantų labai mažai ir nenusimanančiam žmogui samdyti apžiūras kainuos pusę automobilio, kol rasi gerą (jei iš viso yra iš ko rinktis pagal norimą kuro rūšį/variklio galingumą ir pan.), tai paprasčiau daryti užsakymą iš Vokietijos ir ramu, atvaro į kiemą ir važiuoji ir nesuki galvos.

po sdk ivedimo nebera kauferiu, o jei dar koks naglavotas perikupas is 2000-tuju tau jį kiša - nepirk. Rasi kita auto. Tikrai gero su tokiu zmogum nebus.

Tu gyveni pop-burbule, kur LT rinka piešiama juodom spalvom, bet taip toli grazu nera.

Lietuvos rinkoj kainos ir kokybes santykis - puikus, del to pas mus mašinas eksportui (parveztas iš EU ir sutvarkytas) perka ir ukrainieciai ir latviai ir lenkai ir estai.

tikrai ne delto kad prancuzijoj ar vokietijoj su pardaveju nesusikalba, o todel kad pas mus perikupai zino ka nupirkti ir kaip sutaisyti, kad abiems pusems butu ok.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 39 minutes, InTeXaS parašė:

Žmogau, tavo nusistatymai yra vienareikšmiški ir kitų nėra, nėra toks pasaulis jog yra tik vienas variantas, variantų visose situacijose yra. Tik pardavimui mašina yra benzininė kitos yra dyzelinės, ir jas nupirkau ir kažkokių paslėptų defektų neradau tik todėl jog esu technikos rinkoje apie 12 metų, ir žvelgiu visai kitaip nei jūs ieškantys vieno automobilio per x metų. Tai būtent todėl ir naudojatės kitų žmonių paslaugomis perkant, nesvarbu ar tai LT ar LV PL ar DE rinkos. Teigti vienareikšmiškai jokiu budu negalima.

Dabar tiesiog rašai jog aš kaip perikupas paimiau sutvarkiau ir parduosiu. Taip, o kodėl ne? Prametu kas kartą skelbimus, kadangi turiu servisą man remonto išlaidos yra kur kas mažesnės nei įprastiems naudotojams, tad jei jiems neapsimoka keisti variklio ar nenori to daryti, tai galiu padaryti aš ir parduoti pilnai veikiantį gerą automobilį atgal į kelius. Suges jam kas nors po pusmečio ar metų aš nežinau, požymių tiesioginių tam nematau. Technika turi savybę gesti, tad nenuostabu jei ir kas suges. Jei su keistu varikliu automobilis jau nurašytas tau, sėkmės svarstant jog kitose šalyse jų neremontuoja. Net ir per garantinį laikotarpį varikliai būna tvarkomi ar keičiami ganėtinai dažnai.

Jei automobiliui iki 100 k ridos variklis jau nusibaigė, tai nuo tokių automobilių reikia bėgti kuo toliau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 minutes, RokasSl parašė:

po sdk ivedimo nebera kauferiu, o jei dar koks naglavotas perikupas is 2000-tuju tau jį kiša - nepirk. Rasi kita auto. Tikrai gero su tokiu zmogum nebus.

Tu gyveni pop-burbule, kur LT rinka piešiama juodom spalvom, bet taip toli grazu nera.

Lietuvos rinkoj kainos ir kokybes santykis - puikus, del to pas mus mašinas eksportui (parveztas iš EU ir sutvarkytas) perka ir ukrainieciai ir latviai ir lenkai ir estai.

tikrai ne delto kad prancuzijoj ar vokietijoj su pardaveju nesusikalba, o todel kad pas mus perikupai zino ka nupirkti ir kaip sutaisyti, kad abiems pusems butu ok.

Nieko jie nežino, jie taiso taip, kad pelnas būtų kuo didesnis. Net man perkant detalę klausia ar geresnę ar pigesnę nori ? Tai perekupas tikrai nepirks geresnės detalės ir taip su visais defektais. Jei pirksi sveiką variantą DE, nuo jo neuždirbsi. O "priburto" automobilio patikėkit nei vienas pirkėjas nenori nusipirkti, taip kad kol randat tų kurie perka ne automobilį, o gerą kainą, tai valio, bet pragyvenimo lygis kyla, visuomenė vis labiau tampa išsilavinusi ir tik laiko klausimas, kada tokie kaip Jūs darbo nebeturėsit. Išliks tik tie kurie dirba skaidriai t.y. Stanley, Paulius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesakau, kad Vokietijoje absoliučiai visi automobiliai be išimties yra tvarkingi, o Lietuvoje visi be išimties yra lavonai, bet skirtumas tame, kad Vokietijoje kokie 9 iš 10 parduodamų auto (turiu omeny tik iš tikrų skelbimų, patikimų dylerių, ne kreivomis schemomis parduodamų, skirtų vidinei rinkai) yra tvarkingi, o Lietuvoje 1 iš 10. Aišku tikrai ne visi vokiečiai yra pedantai ir ne visi Vokietijos gyventojai yra vokiečiai, ten tikrai yra neprižiūrėtų lavonų, supuvusių, daužtų ir pan., bet tokie egzemplioriai skelbimų net nepasiekia, parduodami aukcionuose arba dyleriai juos atiduoda pažįstamiems perekupams iš rytų (dalis iš jų lietuviai). Taip ir susidėlioja Europos rinka - tvarkingi auto lieka vakaruose, o pavargę vežami į rytus kaip į sąvartyną. Būna netgi tvarkingi auto su mažom tikrom ridom iš čia važiuoja į vakarus pardavimui. Dėl mašinų su defektais - taip, būna ir tokių, kai mašina sugenda, vokiečių servisas ją apžiūri, surašo kelių tūkstančių eurų sąmatą, tu ją nusiperki, sutvarkai čia už kelis šimtus ir turi vokiškos būklės mašiną už lietuvišką kainą. Sau ir draugams ieškau būtent tokių, tačiau tokie variantai yra maža dalis rinkos. Didžioji dalis auto parvežama su kosminėm ridom, tam labai padeda tai, kad Vokietija, Prancūzija ir Italija neteikia viešai jokios info apie ridas, todėl perekupai gali jas sukioti kiek tik nori. Netgi mašinos iš Danijos ir Švedijos kur kiekvienas gali laisvai pasitikrint ridą - kas trečia yra atsukta. Kitas aspektas kodėl toks skirtumas rinkose - Vokietijoje beveik nėra nelegalių perekupų. Ten automobilius parduoda arba privatūs arba dyleriai. Nesvarbu ar tai maža aikštelė ar autohausas ar atstovybė - bet kokiu atveju tai yra oficiali registruota įmonė, kuri turi reputaciją ir pagal įstatymą atsako už parduodamą auto. Ir čia turiu omeny ne jokias garantijas, turiu omeny tai, kad jis negali paimt ir laisvai išdurt pirkėją, kaip tai daroma Lietuvoj. Pas mus gi tų perekupų ant tiek prisiveisė, kad turbūt kas antras skelbimas kur pažymėta "privatus" iš tikro yra perekupas, istorijų išgirsi kokių tik nori - švogeris paprašė parduot; pirkau žmonai, bet jai nepatiko ir pan. Pažįstu ne vieną perekupą, taip pat pažįstu ne vieną servisą kuris dirba su perekupais, jie tokias makles daro su tom mašinom, kad paprastas žmogus net nepatikėtų, kad tokie dalykai gali vykti realiam gyvenime. 
Žmonės dažnai sako (kaip matom iš šitos temos), kad visur mašinos tokios pat, skirtumo nėra ar LT ar DE, tai yra dviem atvejais: 1. Perekupai nori pateisinti save, kad stumdo tik lavonus; 2. Žmonės nėra išvažiavę iš LT ir mato tik automobilius esančius čia. Jei mašina turi vokiškus dokumentus, tai nereiškia, kad ji yra vokiškos būklės. Tokiems rekomenduočiau nuvažiuoti į Vokietiją, pavaikščioti per autohausus ir apžiūrėti kaip atrodo automobiliai skirti vietinei rinkai. Aišku jeigu sugebi atskirt normalią dėvėtą gamyklinę būklę nuo perekūpo išlaižyto nulipdyto iš šakliaus lavono. 
Lietuvoj pigiausios mašinos Europoje, nors didžioji dalis atvežtos iš vakarų - stebuklai? ? Perekupai užsiima labdara, perka ten brangiau ir parduoda čia pigiau? ? Jeigu norit tuo tikėt - prašom. Kasdien perku mašinas klientams Vokietijoj, kodėl neperku jų pardavimui nors turiu visas galimybes tam? Nes gadintis reputaciją sukiojant ridas ir apgaudinėjant pirkėjus tikrai nenoriu, o nupirkti normalią mašiną už vokišką kainą ir pardavinėti ją čia už lietuvišką jokio biznio nėra. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 2 minutes, MartynasKu parašė:

Nieko jie nežino, jie taiso taip, kad pelnas būtų kuo didesnis. Net man perkant detalę klausia ar geresnę ar pigesnę nori ? Tai perekupas tikrai nepirks geresnės detalės ir taip su visais defektais. Jei pirksi sveiką variantą DE, nuo jo neuždirbsi. O "priburto" automobilio patikėkit nei vienas pirkėjas nenori nusipirkti, taip kad kol randat tų kurie perka ne automobilį, o gerą kainą, tai valio, bet pragyvenimo lygis kyla, visuomenė vis labiau tampa išsilavinusi ir tik laiko klausimas, kada tokie kaip Jūs darbo nebeturėsit. Išliks tik tie kurie dirba skaidriai t.y. Stanley, Paulius.

Ką aš tau ir sakau - jei duoda kauferį - nepirk ir draugam pasakyk, kad nepirktų.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 6 minutes, Stanley parašė:

 

 Perekupai užsiima labdara, perka ten brangiau ir parduoda čia pigiau? ? Jeigu norit tuo tikėt - prašom.

 

Kolega, nereikia generalizuoti. ?

perki europoj normalia mašiną su variklio/dezes/sankabos ar dar belekokiu normaliai tvarkomu NATURALIU gedimu.

Kodel apsimoka vezti i lt?

ten remontas su darbu tarkim 2000 nes naudotu daliu dileris nedes, tvarkyt neapsimoka

lietuvoj remontas apie 800 su naudotom dalim ir darbu (visiškai tvarkingom ir gerom, orginaliom) 

parvezimas dar 400

skirtumas akivaizdus. Labdaros nera. Masina puiki, sutvarkyta, rida nesukta, spakliaus kalnu nera. Visi laimingi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 10 minučių, RokasSl parašė:

Kolega, nereikia generalizuoti. ?

perki europoj normalia mašiną su variklio/dezes/sankabos ar dar belekokiu normaliai tvarkomu NATURALIU gedimu.

Kodel apsimoka vezti i lt?

ten remontas su darbu tarkim 2000 nes naudotu daliu dileris nedes, tvarkyt neapsimoka

lietuvoj remontas apie 800 su naudotom dalim ir darbu (visiškai tvarkingom ir gerom, orginaliom) 

parvezimas dar 400

skirtumas akivaizdus. Labdaros nera. Masina puiki, sutvarkyta, rida nesukta, spakliaus kalnu nera. Visi laimingi.

Būtent, kad tokie variantai yra maža dalis rinkos, o automobilių poreikis yra kur kas didesnis, jei randi tokį, tai viskas tvarkoje, gali pirkti, bet kaip ir minėjau jei yra toks variantas, bet kitos 19 yra "priburtos", tai samdant specialistą, kol rasim tavo gerą, man atsieis pusę mašinos vertės... ? Tai nėra prasmės bandyti rasti kažką gero, jeigu tikimybė rasti labai maža. Ieškai ten kur tikimybė nerasti labai maža t.y. Vokietijoje. ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 25 minutes, MartynasKu parašė:

Jei automobiliui iki 100 k ridos variklis jau nusibaigė, tai nuo tokių automobilių reikia bėgti kuo toliau.

Štai ir atsakymas. Bėk kur tu nori, technika turi savybę gesti ji tą ir daro ankščiau ar vėliau. Galiu pateikti begalę pavyzdžių kur nauja technika turi defektų, tai apie ką mes kalbame senai palygintinai technikai. Artimiausias pavyzdys brolis iš salono transitą nusipirko, per 120 tūkstančių dėl gedimų 4 kartus buvo atstovybėje, ties 120 tūkstančių sekė variklio remontas. Ar automobilis nuo to blogesnis jei jis būtų jį pardavęs - man tai tikrai ne, nes jis jau sutvarkytas kas reikštų vėl gali važiuoti, nors patikimumu jis nespinduliuoja iš savęs, tačiau tai pasitaiko ne tik su Ford markės automobiliais. Dar vakar teko matyti du aptarnaujančius JD automobilius remontuojančius techniką kuri nauja buvo pirkta po naujų metų. Nebėra tie antrų trečių golfų laikai, kai padarė mašiną kur pravažiavus kelis kartus aplink pasaulį tepalus pasikeisi supilsi atrabotkę į baką ir toliau dar kartą minsi kaladėles pasikeitęs. Gamintojai lygiai taip pat žiūri į rinką ir tikisi uždirbti, sumažindami savo kaštus kaip gali ir iš kur gali tam jog atitiktų nustatytas taisykles ir tiek.

Vienintelis dalykas kurį reikia suprasti jog visi mes esame skirtingi mūsų poreikiai skirtingi, mūsų požiūriai skirtingi, tad kiekvienas ieško to ko jam reikia ir teigti jog jūs visi durniai perkantys Lietuvoje, nes vokiečiuose dasimetus pora tūkstančių yra automobiliai negendantys ir apipurkšti patvarumo ir tvarkingumo dulkėmis neverta. Aš savęs perikupu tikrai nelaikau vieną ar du automobilius per metus nupirkti kurį gal pasilikti sau ar matau perspektyvą sutvarkius uždirbti tai nėra darbas, labiau kaip papildoma veikla, pomegis. Pats prieš pora metų pardaviau automobilį kurį pirkau su variklio defektu (trūkęs pagrindinis diržas) buvo tikrai gera kaina, visgi sąvininkui servise paskaičiavo beveik 2700Eur nelabai supratau iš kur buvo traukti skaičiai, variklį nupirkus už 400eurų pasidariau automobilį sau, atvažinėjau sėkmingai pora metų, pardaviau pažįstamam ir dar uždirbau beveik tūkstantį. Važiuoja jis toliau bėdų neturi, tvarkomas mūsų servise ir jis laimingas nes tikrai retai pasirodo ir aš pavažinėjąs ir uždirbęs.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 8 minutes, MartynasKu parašė:

Būtent, kad tokie variantai yra maža dalis rinkos, o automobilių poreikis yra kur kas didesnis, jei randi tokį, tai viskas tvarkoje, gali pirkti, bet kaip ir minėjau jei yra toks variantas, bet kitos 19 yra "priburtos", tai samdant specialistą, kol rasim tavo gerą, man atsieis pusę mašinos vertės... ? Tai nėra prasmės bandyti rasti kažką gero, jeigu tikimybė rasti labai maža. Ieškai ten kur tikimybė nerasti labai maža t.y. Vokietijoje. ? 

Pagal tavo post'us gal tu kelkis į Vokietijoje, ten viskas yra idealu, žmonės vaivorikštėmis tuštinasi, mašinos oru skraido ir negenda, servisų visai jie neturi nes darbo tiesiog nėra. Turim klientą kuris 10 metų važiuoja su vokiška perikupų mašina, bet tikrų perikupų, kurie staliai sugebėjo priekinį balkį medinį išdrožti. nepriimtinas sprendimas tikrai, būtų tiek netaupę būtų puikus automobilis, techninė pusė - puiki. Perkantys pigius automobilius vokietijoje musiškiai mato kaip ir kur padaryti taip, jog funkcionuotų, vieni daro kuo pigiau jog paslėpti ar sutvarkyti tam tikrą defektą, kiti negadindami savo reputacijos padaro jog nebūtų bėdų ir uždirbs mažiau nei pirmasis perikupas, bet turės ramų gyvenimą ir vel mes čia atsiremiame jog visokių žmonių yra visur, jie egzistuoja ne tik LT ar DE bet ir visame pasaulyje, atsikelk iš Vokiško sapno

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 2 minutes, InTeXaS parašė:

Štai ir atsakymas. Bėk kur tu nori, technika turi savybę gesti ji tą ir daro ankščiau ar vėliau. Galiu pateikti begalę pavyzdžių kur nauja technika turi defektų, tai apie ką mes kalbame senai palygintinai technikai. Artimiausias pavyzdys brolis iš salono transitą nusipirko, per 120 tūkstančių dėl gedimų 4 kartus buvo atstovybėje, ties 120 tūkstančių sekė variklio remontas. Ar automobilis nuo to blogesnis jei jis būtų jį pardavęs - man tai tikrai ne, nes jis jau sutvarkytas kas reikštų vėl gali važiuoti, nors patikimumu jis nespinduliuoja iš savęs, tačiau tai pasitaiko ne tik su Ford markės automobiliais. Dar vakar teko matyti du aptarnaujančius JD automobilius remontuojančius techniką kuri nauja buvo pirkta po naujų metų. Nebėra tie antrų trečių golfų laikai, kai padarė mašiną kur pravažiavus kelis kartus aplink pasaulį tepalus pasikeisi supilsi atrabotkę į baką ir toliau dar kartą minsi kaladėles pasikeitęs. Gamintojai lygiai taip pat žiūri į rinką ir tikisi uždirbti, sumažindami savo kaštus kaip gali ir iš kur gali tam jog atitiktų nustatytas taisykles ir tiek.

Vienintelis dalykas kurį reikia suprasti jog visi mes esame skirtingi mūsų poreikiai skirtingi, mūsų požiūriai skirtingi, tad kiekvienas ieško to ko jam reikia ir teigti jog jūs visi durniai perkantys Lietuvoje, nes vokiečiuose dasimetus pora tūkstančių yra automobiliai negendantys ir apipurkšti patvarumo ir tvarkingumo dulkėmis neverta. Aš savęs perikupu tikrai nelaikau vieną ar du automobilius per metus nupirkti kurį gal pasilikti sau ar matau perspektyvą sutvarkius uždirbti tai nėra darbas, labiau kaip papildoma veikla, pomegis. Pats prieš pora metų pardaviau automobilį kurį pirkau su variklio defektu (trūkęs pagrindinis diržas) buvo tikrai gera kaina, visgi sąvininkui servise paskaičiavo beveik 2700Eur nelabai supratau iš kur buvo traukti skaičiai, variklį nupirkus už 400eurų pasidariau automobilį sau, atvažinėjau sėkmingai pora metų, pardaviau pažįstamam ir dar uždirbau beveik tūkstantį. Važiuoja jis toliau bėdų neturi, tvarkomas mūsų servise ir jis laimingas nes tikrai retai pasirodo ir aš pavažinėjąs ir uždirbęs.

Atsakymas mat jam. Todėl ir neperku Fordo, VW, BMW ir pan. markių. Jei probleminiai varikliai ar patys automobiliai, pirk nors iš salono, turėsi problemą.
Bet kuriam perekupui aišku kad japonų benzininiai varikliai yra tikrai patikimi. Kalbu apie Honda, Toyota, Mazda ir pan. gamintojus. Tai prieš perkant reikia pasidomėti ką perki. Turėjau aš 3 golfą legendinį 1.9 TDI, bet 2.0 TDI yra jau daug mažiau patikimi, tad norėjau benzino. Bet Golf 5 didžioji dalis benzininių variklių jau ėjo FSI, ir tik labai maža dalis buvo paprastas 1.6 benzinas, tad su Stanley perkalbėjom, kad nerasim gero varianto su 1.6 benzinu ir persimetėm ant japonų. 
Taigi jei perki modelį/gamintoją, kuris turi problemų (labai geras pavyzdys VW FSI varikliai, kurie geriausiu atveju 150 k be remonto atlaiko), tai po to nereikia verkti, kad va automobiliai genda... va gera apžvalga, irgi sako diedukas, kad prie benzino nėra ko prikibti:

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 3 minutes, InTeXaS parašė:

Pagal tavo post'us gal tu kelkis į Vokietijoje, ten viskas yra idealu, žmonės vaivorikštėmis tuštinasi, mašinos oru skraido ir negenda, servisų visai jie neturi nes darbo tiesiog nėra. Turim klientą kuris 10 metų važiuoja su vokiška perikupų mašina, bet tikrų perikupų, kurie staliai sugebėjo priekinį balkį medinį išdrožti. nepriimtinas sprendimas tikrai, būtų tiek netaupę būtų puikus automobilis, techninė pusė - puiki. Perkantys pigius automobilius vokietijoje musiškiai mato kaip ir kur padaryti taip, jog funkcionuotų, vieni daro kuo pigiau jog paslėpti ar sutvarkyti tam tikrą defektą, kiti negadindami savo reputacijos padaro jog nebūtų bėdų ir uždirbs mažiau nei pirmasis perikupas, bet turės ramų gyvenimą ir vel mes čia atsiremiame jog visokių žmonių yra visur, jie egzistuoja ne tik LT ar DE bet ir visame pasaulyje, atsikelk iš Vokiško sapno

Nesuprantu ko tu piktiniesi ? Ar tai kad tavo biznio perspektyvos vis tamsesnės piešiasi ? ? Lietuva laisva, kas kur nori tas ten perka, bet faktas, kad žmonės kuo toliau tuo labiau atsikąs apgavysčių ir perrinktų automobilių ir perekupams ar perpardavėjams, kuo toliau tuo bus sunkiau ant šios žemės. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, MartynasKu parašė:

Nesuprantu ko tu piktiniesi ? Ar tai kad tavo biznio perspektyvos vis tamsesnės piešiasi ? ? Lietuva laisva, kas kur nori tas ten perka, bet faktas, kad žmonės kuo toliau tuo labiau atsikąs apgavysčių ir perrinktų automobilių ir perekupams ar perpardavėjams, kuo toliau tuo bus sunkiau ant šios žemės. 

Nebesigincykim, visi esam teisus, neverta diskutuoti.

 

p.s. Kai kita karta ieskosi auto - parasyk, gausi vokiskos dilerines kokybes uz lietuviska kaina. Papasakosiu, kas buvo negerai ir Galesi abu ir Stanley su Paulium atsivezt kad patikrintu ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, RokasSl parašė:

Nebesigincykim, visi esam teisus, neverta diskutuoti.

p.s. Kai kita karta ieskosi auto - parasyk, gausi vokiskos dilerines kokybes uz lietuviska kaina. Papasakosiu, kas buvo negerai ir Galesi abu ir Stanley su Paulium atsivezt kad patikrintu ?

Va čia jau kita kalba. Toks variantas tiktų, tik be Stanley verdikto nepirksiu. Tai gali pradėti jau dairytis, pavasarį eisiu pas Stanley su užsakymu, Toyota arba Honda nedidelę (pvz. Yaris, Auris), iki 100 k ridos (nesuktos) ir nedaužta. Arba mechaninė (bet kad mašinos kompas pats duotų gazo, atleidžiant sankabą ant 7 golfo dyzelio toks dalykas yra - tai žiauriai patiko), arba automatas (bet ne robotas, o normalus pilnas). Tik benzinas, kadangi vairuos mergina.

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, MartynasKu parašė:

Nesuprantu ko tu piktiniesi ? Ar tai kad tavo biznio perspektyvos vis tamsesnės piešiasi ? ? Lietuva laisva, kas kur nori tas ten perka, bet faktas, kad žmonės kuo toliau tuo labiau atsikąs apgavysčių ir perrinktų automobilių ir perekupams ar perpardavėjams, kuo toliau tuo bus sunkiau ant šios žemės. 

Aš pabandžiau būti karys, ir tau pabandyti išaiškinti jog visur visko yra ir nuo to nepabėgsi, visi esame skirtingi. Bet matau kad daužyti į sieną galvą naudos daugiau būtų nei tavo fantazijų pasaulį paliesti. Tu net nesuvoki fakto, kad tai nėra mano verslas ir tuo neužsiimu, vieno kito automobilio nupirkimu su tikslu parduoti, ir kas kaip palies rinką man visai nėra įdomu ar atsikas žmonės ar ne, kai tai sudaro max mano 2procentus pajamų. Tai yra pomegis su nauda. Žmogus rašo jog apžiūrėjo tris automobilius du iš jų blogi Lietuvoje ir tu jau bėgi jam pritart va va ta Lietuva , idealizuotoje Vokietijoje nuvažiavus bet kur rasi idealią mašina iš pirmo važiavimo. Ne nėra taip, net Stanley taip dirba, ieško jums automobilių Vokietijoje, nes nėra visi tokie idealus ir jų lygiai taip pat kaip ir čia yra įvairiausių, tik jų ten kur kas daugiau pasirinkimo, todėl naturaliai daugiau jų yra ir geresnės būklės. Ne paslaptis jog net musiškiai sutvarkę automobilius iš amerikos po daužimų ar kitų defektų nevengia jų varyti į Vokietiją , nes ten daugiau šansų jog juos nupirks dėl didesnės rinkos.

Manau užtektinai padiskutavom, smagu paskaityti šią temą kai joje diskutuoja suprantantys asmenys, ne siauro požiūrio nenusimaneliai, sėkmės ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 42 minutes, InTeXaS parašė:

Aš pabandžiau būti karys, ir tau pabandyti išaiškinti jog visur visko yra ir nuo to nepabėgsi, visi esame skirtingi. Bet matau kad daužyti į sieną galvą naudos daugiau būtų nei tavo fantazijų pasaulį paliesti. Tu net nesuvoki fakto, kad tai nėra mano verslas ir tuo neužsiimu, vieno kito automobilio nupirkimu su tikslu parduoti, ir kas kaip palies rinką man visai nėra įdomu ar atsikas žmonės ar ne, kai tai sudaro max mano 2procentus pajamų. Tai yra pomegis su nauda. Žmogus rašo jog apžiūrėjo tris automobilius du iš jų blogi Lietuvoje ir tu jau bėgi jam pritart va va ta Lietuva , idealizuotoje Vokietijoje nuvažiavus bet kur rasi idealią mašina iš pirmo važiavimo. Ne nėra taip, net Stanley taip dirba, ieško jums automobilių Vokietijoje, nes nėra visi tokie idealus ir jų lygiai taip pat kaip ir čia yra įvairiausių, tik jų ten kur kas daugiau pasirinkimo, todėl naturaliai daugiau jų yra ir geresnės būklės. Ne paslaptis jog net musiškiai sutvarkę automobilius iš amerikos po daužimų ar kitų defektų nevengia jų varyti į Vokietiją , nes ten daugiau šansų jog juos nupirks dėl didesnės rinkos.

Manau užtektinai padiskutavom, smagu paskaityti šią temą kai joje diskutuoja suprantantys asmenys, ne siauro požiūrio nenusimaneliai, sėkmės ?

Pats pripažinai, kad ten rinka didesnė, ir daugiau tvarkingų automobilių, o tai yra rimta priežastis, kodėl ieškoti geriau Vokietijoje nei Lietuvoje, tai jau didelis dalykas. O dėl supratimo, aš tikrai nesu ekspertas, kalbu tik iš savo asmeninės patirties ir to ką sužinojau iš kitų forumų ar google.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Citata

Aš pabandžiau būti karys, ir tau pabandyti išaiškinti jog visur visko yra ir nuo to nepabėgsi, visi esame skirtingi. Bet matau kad daužyti į sieną galvą naudos daugiau būtų nei tavo fantazijų pasaulį paliesti. Tu net nesuvoki fakto, kad tai nėra mano verslas ir tuo neužsiimu, vieno kito automobilio nupirkimu su tikslu parduoti, ir kas kaip palies rinką man visai nėra įdomu ar atsikas žmonės ar ne, kai tai sudaro max mano 2procentus pajamų. Tai yra pomegis su nauda. Žmogus rašo jog apžiūrėjo tris automobilius du iš jų blogi Lietuvoje ir tu jau bėgi jam pritart va va ta Lietuva , idealizuotoje Vokietijoje nuvažiavus bet kur rasi idealią mašina iš pirmo važiavimo. Ne nėra taip, net Stanley taip dirba, ieško jums automobilių Vokietijoje, nes nėra visi tokie idealus ir jų lygiai taip pat kaip ir čia yra įvairiausių, tik jų ten kur kas daugiau pasirinkimo, todėl naturaliai daugiau jų yra ir geresnės būklės. Ne paslaptis jog net musiškiai sutvarkę automobilius iš amerikos po daužimų ar kitų defektų nevengia jų varyti į Vokietiją , nes ten daugiau šansų jog juos nupirks dėl didesnės rinkos.

Manau užtektinai padiskutavom, smagu paskaityti šią temą kai joje diskutuoja suprantantys asmenys, ne siauro požiūrio nenusimaneliai, sėkmės ?

Man atrodo reiktų tolerancijos daugiau ir supratimo tokiuose pasisakymuose. Ne visi vienodi, ne visi turi vienodas patirtis, žinias ir pan. Net ir perspektyvos, iš kurių žvelgiama - priešingos: pardavėjas ir pirkėjas. Bet visos nuomonės turėtų būti išsakomos neįžeidžiant vieniems kitų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 13 minučių, As Justas parašė:

Man atrodo reiktų tolerancijos daugiau ir supratimo tokiuose pasisakymuose. Ne visi vienodi, ne visi turi vienodas patirtis, žinias ir pan. Net ir perspektyvos, iš kurių žvelgiama - priešingos: pardavėjas ir pirkėjas. Bet visos nuomonės turėtų būti išsakomos neįžeidžiant vieniems kitų.

Dar pasikartosiu, neesu pardavėjas ar suinteresuotas asmuo. Mano veiklos sritys yra kur kas kitos. Jei įsižeidė jog pasakiau, jog yra neišmanelis toje sferoje kurioje pats prisipažįsta jog nieko neišmano tik google pagalba - jo bėdos, jei nenusimanai nereikia ir savo nuomonės kišti kitiems asmenims nenusimanantiems tuose dalykuose tiesa? Jei įžeidė siauro požiūrio sąvoka, sėkmės taikytis ir su ja, nes požiūris yra vienareikšmiškas t.y jog Lietuvoje tik lavonai, Vokietijoje yra puikios mašinos. Pakankamai ilgai bandžiau išaiškinti žmogui, jog dėl rinkos dydžio yra Vokietija pranašesnė, tačiau jei nesuvoki apie techniką gali nusipirkti bet kurioje šalyje "lavoną" . Permokėti 2000 tūkstančius eurų, tam, kad kaip minėjo nupirkti seną automobilį puikios būklės, tikrai nėra geriausias sprendimas mano nuomone. Automobilių rinka yra ganėtinai nemaža ir pas mus, tad gali ieškoti ir ilgesnį laiką ir tikrai atsiras tas geros būklės automobilis jei jų nėra šiuo metu, jei nori čia ir dabar tuomet turi žiūrėti ten kur pasirinkimas didesnis ir sumokėti už savo norus. Pasikartosiu dar kartą visų požiūriai skirtingi, ir vieno teisingo atsakymo nėra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradzioje norejau pakomentuot, bet temai isibegejus galvoju nebelysiu ?

 

Negriztu prie Jusu diskusijos kur masinos yra geresnes, bet visa diskusija buvo pamirstas faktas, kad lyginamas automobilis Lietuvos skelbimuose su X kaina ir automobilis Vokietijoje 2000e brangesnis.

Na sorry, bet net Lietuvos skelbimuose negalima lyginti masinu kuriu kainu toks skirtumas yra.

 

Jei kaina 30k ar 32k, galbut sutikciau, kad 2k nera daug.

Bet jei kaina mazesne? 5k ar kad ir tie patys 10k.  Tikrai daznam yra skirtumas ar auto kaina 10k ar 12k.

 

Dirbu su zmonemis, tai visi turi savo poziuri. Kaip kazkada buvo anksciau kalbeta vieni perka S klases mersedesa su spyruoklem (nes nenori pneumo pakabos del brangaus islaikymo) toks zmogus tikrai taupo savo islaidas.

Kitas kaip temoje matom perka ekonomini automobili ir jam normalu moketi daugiau keliais tukstanciais.

Todel visi turim klientu, visur auto rinka juda ir visi atranda savo varianta ?

 

Maziau pykcio ir daugiau tolerancijos  ?

 

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...