Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

prieš 2 valandas, InTeXaS parašė:

Dar pasikartosiu, neesu pardavėjas ar suinteresuotas asmuo. Mano veiklos sritys yra kur kas kitos. Jei įsižeidė jog pasakiau, jog yra neišmanelis toje sferoje kurioje pats prisipažįsta jog nieko neišmano tik google pagalba - jo bėdos, jei nenusimanai nereikia ir savo nuomonės kišti kitiems asmenims nenusimanantiems tuose dalykuose tiesa? Jei įžeidė siauro požiūrio sąvoka, sėkmės taikytis ir su ja, nes požiūris yra vienareikšmiškas t.y jog Lietuvoje tik lavonai, Vokietijoje yra puikios mašinos. Pakankamai ilgai bandžiau išaiškinti žmogui, jog dėl rinkos dydžio yra Vokietija pranašesnė, tačiau jei nesuvoki apie techniką gali nusipirkti bet kurioje šalyje "lavoną" . Permokėti 2000 tūkstančius eurų, tam, kad kaip minėjo nupirkti seną automobilį puikios būklės, tikrai nėra geriausias sprendimas mano nuomone. Automobilių rinka yra ganėtinai nemaža ir pas mus, tad gali ieškoti ir ilgesnį laiką ir tikrai atsiras tas geros būklės automobilis jei jų nėra šiuo metu, jei nori čia ir dabar tuomet turi žiūrėti ten kur pasirinkimas didesnis ir sumokėti už savo norus. Pasikartosiu dar kartą visų požiūriai skirtingi, ir vieno teisingo atsakymo nėra.

Pasilaikyk savo nuomonę sau, ok ? Kas pinigus moka tas ir muziką užsako, nežinojai ? Na, tai dabar žinosi. Man geriau senesnis, brangesnis, bet labai užlaikytas automobilis, negu apynaujis, bet nujotas. Ir būk geras, nebekišk savo nuomonės, kadangi pirkėjas sprendžia kur ir ką ir iš ko pirkti. Pardavėjas savo sąlygų nediktuoja, kai tai suprasi, bus kita kalba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Paulius. parašė:

Pradzioje norejau pakomentuot, bet temai isibegejus galvoju nebelysiu ?

Negriztu prie Jusu diskusijos kur masinos yra geresnes, bet visa diskusija buvo pamirstas faktas, kad lyginamas automobilis Lietuvos skelbimuose su X kaina ir automobilis Vokietijoje 2000e brangesnis.

Na sorry, bet net Lietuvos skelbimuose negalima lyginti masinu kuriu kainu toks skirtumas yra.

Jei kaina 30k ar 32k, galbut sutikciau, kad 2k nera daug.

Bet jei kaina mazesne? 5k ar kad ir tie patys 10k.  Tikrai daznam yra skirtumas ar auto kaina 10k ar 12k.

Dirbu su zmonemis, tai visi turi savo poziuri. Kaip kazkada buvo anksciau kalbeta vieni perka S klases mersedesa su spyruoklem (nes nenori pneumo pakabos del brangaus islaikymo) toks zmogus tikrai taupo savo islaidas.

Kitas kaip temoje matom perka ekonomini automobili ir jam normalu moketi daugiau keliais tukstanciais.

Todel visi turim klientu, visur auto rinka juda ir visi atranda savo varianta ?

Maziau pykcio ir daugiau tolerancijos  ?

Taip normalu. Nesiplėsiu labai, bet savo srityje, kurią išmanau, kaip jūs automobilius irgi tas pats galioja, kur mažai naudotas daiktas , ten kaina būna artima parduotuvės kainai, taip ir čia. Gerus variantus (geras stovis, gera kaina), nukosėja tokie kaip Paulius t.y. kas pirmas atvažiuoti spėja ? Tas pats kaip su butais Vilniuje, draugas apžiūrėjo gerą variantą su gera kaina, sutarė rytoj gauti patvirtinimą iš banko, kad gaus paskolą, bet po poros val. pardavėja sako, atsirado pirkėjas, kuris 100 k mokės grynais, o 10 k atveš už valandos. Nu ir ką ir šaukštai po pietų. Tai Stanley verslo modelis ir pagrįstas tuo, kad jis tokių gerų variantų tikrai nespės Vokietijoje sugaudyti. Tad belieka žiūrėti iš brangesnių variantų, kurių perekupai neperka, nes baido kaina. Bet užtat tokius gerus variantus ramiai gali atvažiuoti apžiūrėti nors ir po savaitės, kas Stanley atveju dažnai taip ir būna. Viskas čia normalu, logiška ir paaiškinama bei suprantama. Ir taip visose srityse yra - jei pigiai ir gerai, tai nupirks per kelias valandas ir paprastas žmogelis tokio varianto tikrai nepaimsi, nes yra tokie rykliai kaip Paulius, kurie išmano, yra operatyvūs, turi laisvų pinigų ir sprendimą priimti gali čia ir dabar, o jei žmogelis pradės dar kalbėti apie tikrinimą servise, o pardavėjas turi tokį pirkėją kaip Paulius, tai manau patys suprantat, kad tą žmogelį pasiųs į ten iš kur jis atvažiavo. ?

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 53 minutes, MartynasKu parašė:

Pasilaikyk savo nuomonę sau, ok ? Kas pinigus moka tas ir muziką užsako, nežinojai ? Na, tai dabar žinosi. Man geriau senesnis, brangesnis, bet labai užlaikytas automobilis, negu apynaujis, bet nujotas. Ir būk geras, nebekišk savo nuomonės, kadangi pirkėjas sprendžia kur ir ką ir iš ko pirkti. Pardavėjas savo sąlygų nediktuoja, kai tai suprasi, bus kita kalba.

Nesikarščiuok viskas gerai, laikausi ją sau ir esu tuo patenkintas. Užsakinėk muzikas ir toliau, tik nereikia kitiems pateikti kaip sektino pavyzdžio ir teigti, jog viena rinka yra auksu klota, kitoje lavonai neužkasti tame ir buvo esmė. Bet kaip ir sekančiu sakiniu įrodei, pas tavo mastyme nėra jokių galimybių, tik vienas arba kitas variantas, arba "apynaujis nujotas" arba "senesnis brangesnis ir labai užlaikytas" , pasaulis yra įvairus tuo ir žavi juk. Su tavimi kalbos tikrai vengsiu nepyk. Kitu postu paminėjai, jog jei šiuo atveju jei žmogus elgiasi klaidingai ir nesinaudoja tokių kaip Paulius paslaugomis, kurie nupirktų jums gerą automobilį čia, tenka sumokėti keliais tūkstančiais daugiau už mažos vertės automobilį (tad tie pora tūkstančių turi įtaką nemažą) ir rinktis kito nario paslaugas. Jo verslo modelis iš esmės pastatytas ant žmonių kurie turi nuo seno potraukį Vokietijos rinkai, jis palaipsniui nyksta su ta karta žmonių. Norėjai čia ir dabar tokio automobilio, neradai vietinėje rinkoje žinoma žiūrėk plačiau arba lauk varianto čia. Kaip ir begale kartų sakiau visi skirtingi ir jų poreikiai skirtingi.

 

Viskas yra gerai su tavo nuomone ir sveikintina, jog ją turi. Telinkiu pamatyti pasaulyje daugiau spalvų!
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, InTeXaS parašė:

Nesikarščiuok viskas gerai, laikausi ją sau ir esu tuo patenkintas. Užsakinėk muzikas ir toliau, tik nereikia kitiems pateikti kaip sektino pavyzdžio ir teigti, jog viena rinka yra auksu klota, kitoje lavonai neužkasti tame ir buvo esmė. Bet kaip ir sekančiu sakiniu įrodei, pas tavo mastyme nėra jokių galimybių, tik vienas arba kitas variantas, arba "apynaujis nujotas" arba "senesnis brangesnis ir labai užlaikytas" , pasaulis yra įvairus tuo ir žavi juk. Su tavimi kalbos tikrai vengsiu nepyk. Kitu postu paminėjai, jog jei šiuo atveju jei žmogus elgiasi klaidingai ir nesinaudoja tokių kaip Paulius paslaugomis, kurie nupirktų jums gerą automobilį čia, tenka sumokėti keliais tūkstančiais daugiau už mažos vertės automobilį (tad tie pora tūkstančių turi įtaką nemažą) ir rinktis kito nario paslaugas. Jo verslo modelis iš esmės pastatytas ant žmonių kurie turi nuo seno potraukį Vokietijos rinkai, jis palaipsniui nyksta su ta karta žmonių. Norėjai čia ir dabar tokio automobilio, neradai vietinėje rinkoje žinoma žiūrėk plačiau arba lauk varianto čia. Kaip ir begale kartų sakiau visi skirtingi ir jų poreikiai skirtingi.

Viskas yra gerai su tavo nuomone ir sveikintina, jog ją turi. Telinkiu pamatyti pasaulyje daugiau spalvų!

Tai tu čia bangas keli, o ne aš. Ką kaip noriu taip ir pateikiu. Nepatinka - neskaityk. O dėl mano mąstymo - ne tau spręsti. Jei darbdavys man moka algą, vadinasi jam tinka ir patinka mano mastymas, tad tavo nuomonė visiškai neįdomi.  Tai jei vengsi tai ir gali pradėti jau dabar, nuo to bus visiems geriau. 
O vertę mes suprantam skirtingai. Man vertė yra tame, kad aš važiuoju ir nesuku galvos. Kitam vertė yra ta kiek autoplius.lt jo automobilis kainuoja. Man visiškai nesvarbu, kad gal aš už jį ir ir 1500 EUR šiandien begaučiau, nei aš ruošiuosi pardavinėti nei pardavinėsiu. Važiuosiu kol supus ar surudys (kaip ir su golf 3, kad buvo) ir tada pirksiu kitą. 
Stanley verslo modelis gerai sugalvotas ir jis dar tikrai gyvuos, jei tik pats Stanley turės noro ir toliau tuom užsiimti. Laukti neturėjau laiko, nes reikėjo automobilio, bet ir džiaugiuosi, kad nepirkau Lietuvoje ir jei galėčiau atsukti laiką viską daryčiau taip pat. 

Žinoma, jei reikėtų kledariuko porai metų su šviežia tech. apžiūra, tada žiūrėčiau iš Lietuvoje esančių už 1000-1500 EUR ir galbūt tuomet kreipčiausi į Paulių, nes jo požiūris ir standartai į Lietuvoje esančius automobilius yra kiek kitokie, ir daužtas bet sutvarkytas automobilis jam nėra jau tokia baisi tragedija (kažkodėl tokią nuomonę susidariau). Bet taip galim galvoti, jei perkam automobilį porai metų. O jei norėsis važiuoti su juo 6-8 ar 10 metų, tada jau reikia visapusiškai gero varianto ir aišku už brangiau. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2022-01-20 17:11, InTeXaS parašė:

Permokėti 2000 tūkstančius eurų, tam, kad kaip minėjo nupirkti seną automobilį puikios būklės, tikrai nėra geriausias sprendimas mano nuomone.

Matosi, kad nesi turėjęs gyvo automobilio, todėl ir nesupranti to. Patariu bent kartą vietoje subyrėjusio lavono nusipirkti gyvą nenuvažinėtą auto, nesvarbu kokį modelį. Nes dabar tau atrodo, kad tie "2000 tūkstančiai eurų" mokami tik už tai, kad mašina turėtų mažiau gedimų, todėl jeigu tu nusiperki lavoną už pusę kainos, jį suremontuoji ir sugebi nuvažiuoti iki taško B be didesnių gedimų, tai jautiesi gudresnis už visus ir sutaupęs "2000 tūkstančius eurų". Deja ne, kaip jau minėjau, svarbu ne tik techninė būklė, o ir bendra būklė, kaip tas automobilis atrodo ir kaip tu jautiesi jį vairuodamas.
Tarkim auto XXX kėbulas bus gamyklinės būklės, tik su kosmetiniais defektais. Auto YYY kėbulas neturės nei vieno įbrėžimo, bet dažytas su brokais, nulipdytas iš špakliaus, kreivais tarpais, gal net virintais slenksčiais ar ketvirčiais. 
XXX važiuoklės valdomumas, stabilumas ir komfortas bus artimi gamykliniam. YYY nebarška, praėjo TA ir gerai. 
XXX salonas turės pagal amžių ir ridą normalių pasidėvėjimo požymių, tačiau bus surinktas gamykloje ir sėdėdamas jame nejausi jokio diskomforto. YYY salonas neturės jokių vizualių defektų, nes buvo dažytas ir surinktas iš kelių, plastikai barška, peleninė nesilaiko, bardačiokas krenta ir pan. 
XXX garso izoliacija bus tokia kaip buvo gamykloje, tik savaime aišku kažkiek sumažėjusi pagal amžių. YYY garso izoliacija bus daug prastesnė dėl kreivo kėbulo, suplyšusių durų gumų, išmestos garso/vibro izoliacijos po remonto ir kreivai sudėto salono. 
XXX variklis dirbs tyliai, maloniai, trauks ir valgys tiek kiek turi iš gamyklos. YYY dirbs garsiau, traukos neturėsi su kuo palyginti, kuro sąnaudas sužinosi tik po kurio laiko. 
XXX turės gamyklinę elektros instaliaciją, nebent kokie parktronikai ar magas bus įdėti. YYY jau tiek bus pridaryta nesąmonių skirtingų miestriukų, sujungta bet kas bet kaip, laidai mėtysis palaidi, atvažiavęs elektrikas tvarkyti gedimo pasakys, kad paprasčiau išrauti tuos voratinklius su šaknim ir sudėt iš naujo nei kad bandyti juos sutvarkyti. 
XXX turės kelis aiškius sutvarkomus gedimus. YYY bus "idealios būklės", nes gedimai bus užmaskuoti arba sutvarkyti kuo pigiau ant pardavimo. 
XXX turės visas veikiančias saugumo sistemas. YYY bus sudėtos airbag imitacijos, išjungtos lemputės ir pan. 
XXX rida bus nepopuliari pagal amžių, bet turės visą krūvą remonto sąskaitų, aptarnavimo lipdukų, senų TA popierių ir pan. YYY turės pačią populiariausią tikrų tikriausią ridą 198k arba 220k (arba mažesnę naujesniems auto) ir turės tik servisų knygutę su tikrai nepadirbtais štampais, daugiau nieko. 

Savaime aišku XXX auto kainuos tiek pat ar brangiau už YYY. Tačiau tokie kaip tu perka tik YYY, nes kokia prasmė mokėti už XXX, kai jis su defektais, kosmetiškai pabraižytas ir dar rida didesnė, tik daunas gali tokį pirkt. Kadaise ir aš taip mąsčiau, negalėjau suprasti kodėl kai kurie žmonės perka ne pačius pigiausius auto rinkoje, kol pats tų auto neparagavau ir nesupratau skirtumo. 
Buvo laikai kai Pasatai B3-B4 buvo ant bangos, juos turėjo beveik visi - aš, giminės, draugai, pažįstami, taksi. Todėl daug skirtingų teko vairuoti ar pravažiuoti keleiviu. Niekad jų nelaikiau automobiliais, nes visi buvo barškantys kledarai be jokio komforto ar malonumo važiuoti. Kol vieną kartą neteko pravažiuoti Vokietijoje su tokiu pačiu passatu. Tai buvo kaip diena ir naktis, važiavo tyliai, maloniai, valgė visus kelio nelygumus, palyginus su lietuviškais tai kaip Lexus LS lyginti su Golfu. Tada supratau, kad modelis visgi labai vykęs, tačiau iki Lietuvos tokie nedavažiuoja. Taip, technika tarnauja, nes paprastai remontuojama, bet visos mašinos esmės nebėra, tai kaip karutis su varikliu, su tuo automobiliu, kuris kadaise išėjo iš gamyklos nebeturi nieko bendro. Čia tik vienas iš atvejų, tokių pavyzdžių galėčiau pasakot ir pasakot. Nors pats jau nesuprantu kam tai rašau ?
 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 22 minutes, Stanley parašė:

Matosi, kad nesi turėjęs gyvo automobilio, todėl ir nesupranti to. Patariu bent kartą vietoje subyrėjusio lavono nusipirkti gyvą nenuvažinėtą auto, nesvarbu kokį modelį. Nes dabar tau atrodo, kad tie "2000 tūkstančiai eurų" mokami tik už tai, kad mašina turėtų mažiau gedimų, todėl jeigu tu nusiperki lavoną už pusę kainos, jį suremontuoji ir sugebi nuvažiuoti iki taško B be didesnių gedimų, tai jautiesi gudresnis už visus ir sutaupęs "2000 tūkstančius eurų". Deja ne, kaip jau minėjau, svarbu ne tik techninė būklė, o ir bendra būklė, kaip tas automobilis atrodo ir kaip tu jautiesi jį vairuodamas.
Tarkim auto XXX kėbulas bus gamyklinės būklės, tik su kosmetiniais defektais. Auto YYY kėbulas neturės nei vieno įbrėžimo, bet dažytas su brokais, nulipdytas iš špakliaus, kreivais tarpais, gal net virintais slenksčiais ar ketvirčiais. 
XXX važiuoklės valdomumas, stabilumas ir komfortas bus artimi gamykliniam. YYY nebarška, praėjo TA ir gerai. 
XXX salonas turės pagal amžių ir ridą normalių pasidėvėjimo požymių, tačiau bus surinktas gamykloje ir sėdėdamas jame nejausi jokio diskomforto. YYY salonas neturės jokių vizualių defektų, nes buvo dažytas ir surinktas iš kelių, plastikai barška, peleninė nesilaiko, bardačiokas krenta ir pan. 
XXX garso izoliacija bus tokia kaip buvo gamykloje, tik savaime aišku kažkiek sumažėjusi pagal amžių. YYY garso izoliacija bus daug prastesnė dėl kreivo kėbulo, suplyšusių durų gumų, išmestos garso/vibro izoliacijos po remonto ir kreivai sudėto salono. 
XXX variklis dirbs tyliai, maloniai, trauks ir valgys tiek kiek turi iš gamyklos. YYY dirbs garsiau, traukos neturėsi su kuo palyginti, kuro sąnaudas sužinosi tik po kurio laiko. 
XXX turės gamyklinę elektros instaliaciją, nebent kokie parktronikai ar magas bus įdėti. YYY jau tiek bus pridaryta nesąmonių skirtingų miestriukų, sujungta bet kas bet kaip, laidai mėtysis palaidi, atvažiavęs elektrikas tvarkyti gedimo pasakys, kad paprasčiau išrauti tuos voratinklius su šaknim ir sudėt iš naujo nei kad bandyti juos sutvarkyti. 
XXX turės kelis aiškius sutvarkomus gedimus. YYY bus "idealios būklės", nes gedimai bus užmaskuoti arba sutvarkyti kuo pigiau ant pardavimo. 
XXX turės visas veikiančias saugumo sistemas. YYY bus sudėtos airbag imitacijos, išjungtos lemputės ir pan. 
XXX rida bus nepopuliari pagal amžių, bet turės visą krūvą remonto sąskaitų, aptarnavimo lipdukų, senų TA popierių ir pan. YYY turės pačią populiariausią tikrų tikriausią ridą 198k arba 220k (arba mažesnę naujesniems auto) ir turės tik servisų knygutę su tikrai nepadirbtais štampais, daugiau nieko. 

Savaime aišku XXX auto kainuos tiek pat ar brangiau už YYY. Tačiau tokie kaip tu perka tik YYY, nes kokia prasmė mokėti už XXX, kai jis su defektais, kosmetiškai pabraižytas ir dar rida didesnė, tik daunas gali tokį pirkt. Kadaise ir aš taip mąsčiau, negalėjau suprasti kodėl kai kurie žmonės perka ne pačius pigiausius auto rinkoje, kol pats tų auto neparagavau ir nesupratau skirtumo. 
Buvo laikai kai Pasatai B3-B4 buvo ant bangos, juos turėjo beveik visi - aš, giminės, draugai, pažįstami, taksi. Todėl daug skirtingų teko vairuoti ar pravažiuoti keleiviu. Niekad jų nelaikiau automobiliais, nes visi buvo barškantys kledarai be jokio komforto ar malonumo važiuoti. Kol vieną kartą neteko pravažiuoti Vokietijoje su tokiu pačiu passatu. Tai buvo kaip diena ir naktis, važiavo tyliai, maloniai, valgė visus kelio nelygumus, palyginus su lietuviškais tai kaip Lexus LS lyginti su Golfu. Tada supratau, kad modelis visgi labai vykęs, tačiau iki Lietuvos tokie nedavažiuoja. Taip, technika tarnauja, nes paprastai remontuojama, bet visos mašinos esmės nebėra, tai kaip karutis su varikliu, su tuo automobiliu, kuris kadaise išėjo iš gamyklos nebeturi nieko bendro. Čia tik vienas iš atvejų, tokių pavyzdžių galėčiau pasakot ir pasakot. Nors pats jau nesuprantu kam tai rašau ?
 

Amm, tikrai nesuprantu net ir aš kam tai rašai ? ar teko skaityti ką rašiau? Turbūt su adresavimu suklydai ar kaip. Nes visgi aš neminėjau žvelgti į ridą ar serviso knygą, turiu juk automobilį ir su 570 rida ir jokių problemų tame nematau. Man tik užkliuvo įsitikinimai narių reikia pirkti Vokietijoje, nes TIK ten yra geros būklės automobiliai, o mūsų rinkoje tik lavonai. Lygiai taip pat ir tavo palyginimas vienas kone idealus, kitas jei turėjo kokį gedimą ar defektą tai jau iš dalių sulipdyta lego delionė. Nėra viskas tik juoda ir balta, kiekvienas transportas skirtingas kiekvienas jį skirtingai tvarko ir prižiūri, remontuoja. Tad bet kurioje rinkoje yra visokių automobilių.  O tam jog pasakyti nusipirkau idealų automobilį techniškai iš Vokietijos tačiau ganėtinai mažos vertės ir kaip buvo minėta "~2000tūkst" daugiau nei brangiausias mūsų rinkoje sumokėti yra na ... Kam ko reikia kas ko nori tas tą renkasi, tam Jūs ir esate, jog žmonėms padėtumėte išsirinkti automobilį pagal jų poreikius, o kokie jų poreikiai pasako jie patys.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pasakysiu trumpai - nusipirk pats tą už 2000tūkst brangiau ir suprasi kodėl žmonės už juos moka. 


O dėl LT vs. DE - tu per metus nuperki 2 auto, aš 200, ir dar tiek pat apžiūriu gyvai, bet vistiek tu bandai mane įtikinti, kad aš savo srityje esu neteisus ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesiveliu į pokalbius apie kuriuos neturiu patirties. Automobilių skirtingų manau yra praėję pro mane daugiau nei pas tave, o šia veikla kuria užsiimi dabar, tėvukas darė dar tada, kai turbūt pats sėdėdamas ant kėdės žemės nelietei. Buvau dalis vienos didžiausių įmonių šalyje importuojančių automobilius, tad tavieji skaičiai tikrai neatrodo įspūdingai ar stebinantys mane (nors abejotini ? (no offence) . Tiesiog keista, jog žmogus turintis tokią patirtį dirbdamas tokį darbą jame temato juoda ir balta, kaina tikrai ne visada atspindi kokybę, ir taip yra visose rinkose, tiesa? 

Pats niekuomet nepirkau ir nepirksiu automobilio turbūt , tavo minėta "2000 daugiau nei mūsų brangiausias rinkoje" suma, nors ir kokia būtų automobilio vertė, nes man tai tiesiog neapsimoka dėl turimų sąlygų, bet ačiū už pasiūlymą.

Nepagalvok, jog sakau tavo verslo modelis nėra patrauklus ar neturintis ateities, jei dirbi tinkamai visuomet atsiras klientų, kad ir ką bedarytum. Man tik keistas požiūris ar noras įtikinti kitus (gal būdas nuteikti galimus klientus) jog mūsų šalyje tik lavonai nesvarbu kokia kaina ar kas bebūtų, Vokietijoje tik yra puikūs automobiliai. Manau užtenka jau spaminti be reikalo šioje temoje, visgi pasaulėžiūros tikrai nepakeisime, o ir nėra tikslo to daryti. Aš jau supratau iš kur ji atėjusi ir kodėl ji tokia. Sėkmės!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesu ekspertas, bet faktas bado akis, palyginus panasius skelbimus lietuvoje ir vokietijoje, pastarojoje automobilis kainuoja brangiau nei identiskas skelbimuose lietuvoj, klausimas kokiu budu perekupas sumazina kaina importaves auto is salies gamintojos?

atsakymas persasi toks, perekupas neperka gyvos auto, o atveza pigu lavona kuri ten gaivinti neapsimoka vietiniam, bile kad pagaminimo metai butu sviezus, parvezes sulipdo is keliu lavonu frankensteina, pakoreguoja rida ir parduoda kaip naturaliai pasidevejusi auto "nebitij/nekrasenij". cia dar ne blogiausias variantas manau, blogiau kai perekupas net nebando suremontuoti o parduoda kaip gera auto uzmaskaves lavono smarve ir priesmirtinius traukulius, bile kad uz turgaus vartu isriedetu sava eiga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 26 minutes, bobo parašė:

nesu ekspertas, bet faktas bado akis, palyginus panasius skelbimus lietuvoje ir vokietijoje, pastarojoje automobilis kainuoja brangiau nei identiskas skelbimuose lietuvoj, klausimas kokiu budu perekupas sumazina kaina importaves auto is salies gamintojos?

atsakymas persasi toks, perekupas neperka gyvos auto, o atveza pigu lavona kuri ten gaivinti neapsimoka vietiniam, bile kad pagaminimo metai butu sviezus, parvezes sulipdo is keliu lavonu frankensteina, pakoreguoja rida ir parduoda kaip naturaliai pasidevejusi auto "nebitij/nekrasenij". cia dar ne blogiausias variantas manau, blogiau kai perekupas net nebando suremontuoti o parduoda kaip gera auto uzmaskaves lavono smarve ir priesmirtinius traukulius, bile kad uz turgaus vartu isriedetu sava eiga.

Būtent, o InteXas dar bando savo tiesas įrodinėti. Deja, deja žmonės protingėja, didėja pragyvenimo lygis ir kuo toliau tuo mažiau bus perkama iš LT turgaus ar per skelbimus, kadangi žmonės sutiks sumokėti daugiau, bet po to džiaugtis, o ne nagus graužtis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kur pirkti, kiekvienas sprendžia pats, visi žinom, kad naudoto auto pirkimas tai loterija, aš ieškojau "gyvos auto", žiūrėjau, ankstesniuose postose aprašytus, aukcionus ir stačiau juose (viskas 1:1 kaip apibūdino Stanley), dairiausi ir LT rinkoj, tik deja, tuo metu nebuvo mane dominančio "gyvo" modelio Lietuvoje, todėl pasinaudojau Stanley paslaugom ir nusipirkau tą ką norėjau, pirkiniui buvau pribrendęs, visdėl to DE rinka beveik 30 kartų didesnė už mūsiškę....

O perkant DE reikia supratimo apie automobilius ir... vokiečių kalbos (turbūt 80-90%, jei nedaugiau, priklausomai nuo regiono), jokiu būdu neagituoju ten pirkti, spręskit patys, dirbkim darbą, kurį geriausiai išmanom, o jei neišmanom arba negalim - mokam pinigus tam kas gali ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 3 minutes, guminis parašė:

kur pirkti, kiekvienas sprendžia pats, visi žinom, kad naudoto auto pirkimas tai loterija, aš ieškojau "gyvos auto", žiūrėjau, ankstesniuose postose aprašytus, aukcionus ir stačiau juose (viskas 1:1 kaip apibūdino Stanley), dairiausi ir LT rinkoj, tik deja, tuo metu nebuvo mane dominančio "gyvo" modelio Lietuvoje, todėl pasinaudojau Stanley paslaugom ir nusipirkau tą ką norėjau, pirkiniui buvau pribrendęs, visdėl to DE rinka beveik 30 kartų didesnė už mūsiškę....

O perkant DE reikia supratimo apie automobilius ir... vokiečių kalbos (turbūt 80-90%, jei nedaugiau, priklausomai nuo regiono), jokiu būdu neagituoju ten pirkti, spręskit patys, dirbkim darbą, kurį geriausiai išmanom, o jei neišmanom arba negalim - mokam pinigus tam kas gali ? 

Būtent, aš negaliu nusipirkti naudoto automobilio, perku paslaugą, negaliu klijuoti plytelių, keisti maišytuvo, samdau tos srities specialistus ir tiek. ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

InTeXaS nėra neteisus. LT tikrai visko yra. Norint patikimos auto nepirkčiau iš perikūpo (jau telefonu gali iš kalbos suprasti). Perki arba iš kokios šeimos, arba iš įmonės, suteikiančios garantiją. Aišku, įmonė čia irgi turėtų būti patikima, ne prieš mėnesį įkurta ir vertinanti savo reputaciją (rimtos įmonės nerizikuos parduoti "š" arba pardavę (gali pasitaikyti, kad pati katę maiše nupirko) tvarkys, nes nenorės blogų atsiliepimų internete). Dar nuvarai patikrinti prieš pirkimą.

Jei tokių auto pasiūla ribota (o taip būna), ieškai jo didesnėse rinkose su pagalba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, As Justas parašė:

InTeXaS nėra neteisus. LT tikrai visko yra. Norint patikimos auto nepirkčiau iš perikūpo (jau telefonu gali iš kalbos suprasti). Perki arba iš kokios šeimos, arba iš įmonės, suteikiančios garantiją. Aišku, įmonė čia irgi turėtų būti patikima, ne prieš mėnesį įkurta ir vertinanti savo reputaciją (rimtos įmonės nerizikuos parduoti "š" arba pardavę (gali pasitaikyti, kad pati katę maiše nupirko) tvarkys, nes nenorės blogų atsiliepimų internete). Dar nuvarai patikrinti prieš pirkimą.

Jei tokių auto pasiūla ribota (o taip būna), ieškai jo didesnėse rinkose su pagalba.

Pritariu, negalima teigti kad lietuvoj nera Geru auto pardavime, bet kalbant apie perekupus jau kita kalba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, As Justas parašė:

InTeXaS nėra neteisus. LT tikrai visko yra. Norint patikimos auto nepirkčiau iš perikūpo (jau telefonu gali iš kalbos suprasti). Perki arba iš kokios šeimos, arba iš įmonės, suteikiančios garantiją. Aišku, įmonė čia irgi turėtų būti patikima, ne prieš mėnesį įkurta ir vertinanti savo reputaciją (rimtos įmonės nerizikuos parduoti "š" arba pardavę (gali pasitaikyti, kad pati katę maiše nupirko) tvarkys, nes nenorės blogų atsiliepimų internete). Dar nuvarai patikrinti prieš pirkimą.

Jei tokių auto pasiūla ribota (o taip būna), ieškai jo didesnėse rinkose su pagalba.

Žinoma, bandžiau tai pasakyti, bet ech.. ? prie tavo posto pridurti norėčiau, nebūtinai pardavimų įmonės paisys savo reputacijos, kad ir kokios didelės būtų. Yra tokia kontora visai šalia Vilniaus, ir kitose šalyse egzistuojanti trijų raidžių pavadinimu, kuriai nusišikt iki šiolei ant jų reputacijos. Atsistos žiūrės į akis vadybininkas ir meluos išsišiepęs. Teko susidurti, kai perkamas buvo automobilis iš jų, apžiūrą-analizę atlikti turėjo ir pateikti mechaninius defektus, kadangi buvau prižiūrintis tą pirkimą, dvi savaites kalbėjo jog labai užimti, ir va rytdiena, blogiausiu atveju poryt iš ryto tikrai apžiūrės mechanikai. Ir taip kas dvi dienas. Galiausiai vykstant pro jų aikštelę matau automobilį nei nepajudintą iš vietos, nors man vakar sakė ji jau garaže, pasiskambinus paklausti progreso, sako matau ji yra serviso patalpose, grįžtant užsuku pas juos. Automobilis nepajudėjo, vadybininkas neva tai labai panašus tuo momentu buvo servise. Po dar kelių dienų pasakius, jog užtenka žaidimų, paruoškite rytdieną auto atsiėmimui, randamas automobilis toje pačioje vietoje su vadybininko pasakymu, stabdžiu kaladėlės rankinio trosai bei diskai, vieninteliai gedimai automobilyje. Nors buvau išvardinęs apie 5-7 kuriuos per keleta minučių apibėgęs pamačiau, na bet pirkusiems perdaviau jie vadovaujasi vadybininku. Nupirko diskus trosus kalades į servisą, servisas pasijuokė, kad naujus į naujus keisti nori, viskas idealios būklės o defektai visai kiti. Vadybininkas ant serviso meistrų paburnojo ir niekuo padėti negali, pirkimo sutartys jų "standartinės" kaip mačiau, pagal jas atrodo kad perkamas sudegęs sutraiškytas automobilis, jog neprisiimti atsakomybės ?

Tad būkite atsargūs pirkdami nesvarbu kur bebūtų, kad ir ką pardavėjas besakytų ir kokiame gražiame jis krėsle sėdėtų visuomet žiūrėkite ką perkate patys, nesuprasdami kreipkitės į tuos kas supranta ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Dirbant su IV auto prekyba (PVM moketojas) pardavus auto ukrainiečiui ar latviui reikia kažkokius dokumentus tvarkyt (GPAIS ar GIA) ? Ar tik perkant iš užsienio parvežtas mašinas tie GPAIS/ GIA yra aktualūs ? Jei kažkas žinot ir susidūrę būtų gerai, kad apšviestumėt. dėkui už info iskart. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Citata

https://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/elektromobiliu-vairuotojai-vilniuje-pyksta-kodel-turime-stumdytis-eilese-221-1636196

nu va, tikroji pusė, pasirodo kad su elektromobiliu nuvažiuot 200 km dabar kainuoja 35 eur ?

Tikroji pusė pasimatys kai jie/jų baterijos baigs savo gyvavimą. Tada atsiras klausimas kur jas dėt? Turint galvoj, kad yra vos pora gamyklų Europoje, perdirbančių baterijas. Na ir perdirba kol kas iki 10 proc. visos baterijos medžiagų.

O dabar plačiai kalbama apie elektrinius autobusus, vilkikus. Jų baterijos svers tonas - kur jas atidirbusias reiks dėt? Vežti į skurdesnes šalis užkasimui ar laidojimui vandenynuose?.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, neprisimenu parašė:

https://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/elektromobiliu-vairuotojai-vilniuje-pyksta-kodel-turime-stumdytis-eilese-221-1636196

nu va, tikroji pusė, pasirodo kad su elektromobiliu nuvažiuot 200 km dabar kainuoja 35 eur ?

Elektromobilį galima pirkt tik tada kai turi savo asmeninę krovimo vietą namuose ar bent jau darbe. Miesto krovimo stotelės skirtos tik pasipildyt energijos jei trūksta, pasikrauti atvykusiems iš kitų miestų arba mašinoms, kurios visą dieną dirba po miestą ir turi krautis kelis kartus per dieną. Bet miestiečiai gyvenantys butuose ir neturintys jokio garažo ar pan. vistiek perka EV tik dėl mados ir net nepagalvoja apie krovimą, po to verkia, kad eilės prie stotelių. 

Vakar kaip tik kroviau EV. Visų pirmą reikėjo ieškoti parduotuvės su laisva stotele, nes šiaip sėdėti mašinoj kol kraunasi yra didžiulis laiko švaistymas, krovimo laiką norėjau bent jau išnaudot apsipirkimui. Nors laisvų stotelių buvo nemažai, bet jos buvo užkampiuose, pramoniniuose kvartaluose kur aplinkui nieko nėra. Radus parduotuvę su stotele ji nebuvo pakeliui, tai teko paaukot ~10min ir ~5km nuvažiavimui iki jos. Atvažiavus užtrukau dar pusvalandį sėdėdamas mašinoj bandydamas paleisti krovimą. Kol parsisiunčiau programėlę, kol pririšau banko kortelę (prisirišo tik iš 4 karto), kol paleidau krovimą (pasileido tik 3 karto), vis kažkokie errorai. Antrą kartą aišku būtų greičiau, bet jeigu nuvažiuočiau į kito tiekėjo stotelę ar į kitą miestą/valstybę, tai manau būtų vėl tas pats. Taigi, krovėsi viso 1:14val, supylė 11,917kWh, sumokėjau 6,67€, baterija nuo 49% pakilo iki 75-80% (čia mano klaida, neužsirašiau kiek tiksliai), range nuo 104km pakilo iki 177km. Pagal range duomenis tai gaunasi 9,14€/100km, kas jau yra brangiau nei važiuoti dujomis ar hibridu, beveik dyzelio sąnaudos. Bet netikiu ką rodo range, jei pavyks nuvažiuoti iki 49%, užfiksuosiu kiek tiksliai pravažiavau km ir tada jau bus tikslesnis paskaičiavimas €/km, kas manau bus brangiau nei benzinas. Beje, mašinos BC rodo vidutines sąnaudas ~20kWh/100km, kas pagal ignitis kainą 0,59€ gaunasi ~12€/100km. Taip pat reikia turėti omeny, kad elektra tai ne benzinas, kur sumokėjai už 20l kuro, įpylei 20l ir sudeginai 20l. Elektros prietaisuose yra toks dalykas kaip naudingumo koeficientas. Nežinau koks jis EV auto, nesidomėjau, kas žinot parašykit. Jei jis tarkim 20% (kas yra nedaug, būna prietaisų ir su 50%), tai tarkim kad išnaudot važiavimui 20kWh - stotelėje turėsi supilt ir sumokėt už 24kWh. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 54 minutes, As Justas parašė:

Tikroji pusė pasimatys kai jie/jų baterijos baigs savo gyvavimą. Tada atsiras klausimas kur jas dėt? Turint galvoj, kad yra vos pora gamyklų Europoje, perdirbančių baterijas. Na ir perdirba kol kas iki 10 proc. visos baterijos medžiagų.

O dabar plačiai kalbama apie elektrinius autobusus, vilkikus. Jų baterijos svers tonas - kur jas atidirbusias reiks dėt? Vežti į skurdesnes šalis užkasimui ar laidojimui vandenynuose?.

Perdirbama tik maža dalis baterijų, likusi dalis sudeginama arba užkasama. Mažai perdirbama todėl, kad neįmanoma automatizuoti proceso, nes visos baterijos skirtingų formų, dydžių, sudėties. O rankų darbas kainuoja brangiau nei tai kas gaunama iš perdirbtų baterijų, verslui tai neapsimoka, o valstybės užmerkia akis. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

UPDATE: 
Baterija nusėdo greičiau nei tikėjausi. Pavyko sustoti kai buvo 50% likutis (manau 1% skirtumas didelės reikšmės nesudaro). Dar toks niuansas, kad Renault Zoe skydelyje nerodo baterijos likučio %, tik padalas. % rodo tik krovimo metu. Gerai, kad turiu diagnostiką. 
Taigi. Viso nuvažiuota lygiai 50km, dėl visą ko permatavau su google maps - atstumas atitinka odometrą. 90% važiuota aplinkkeliu ir užmiesčio keliu. Nesivilkau specialiai, kad sutaupyt kuo daugiau, bet ir nespaudžiau labai, važiavau ramiau nei įprasta, nes mašina nemano. Žodžiu važiavau su srautu. Nemėgstu pirties mašinoj, pečiukas buvo ant 19laipsn ir pūtimas ant mažiausios padėties. Sėdynių šildymo nėra, šviesos tik LED DRL priekyje. Matematika paprasta - jeigu 50km nuvažiuot kainuoja 6,67€, tai 100km = 13,34€. Aišku 50km tikrai per mažai, kad tiksliai išmatuoti sąnaudas, čia reik bent jau savaitę važinėti, bet nuvažiavus daugiau jos tikrai nesikeis dvigubai.
Palyginimui lygiai tiek pat €/100km valgo mano ex Chrysler 300C 5.7 V8 250kW. Vidutinio dydžio tikras rėminis visureigis (ne SUV) Pajero Sport 3.0 V6 su purvo padangom valgo netgi mažiau. Tai kokia prasmė gyvenant bute pirkti kažkokį mažą baisų kibirą, jeigu vietoje jo gali nusipirkt žymiai didesnį, komfortiškesnį, galingesnį ir gražesnį auto ir išleist kurui tiek pat ar net mažiau ir neturėt visų tų problemų su krovimu? 

Išvada: Jeigu neturi rozetes iš kur kraut EV - nepirk. Jeigu turi rozetę - gaunasi visai kita matematika, bet tik kelionėms mieste. 

Laukiu komentarų iš veganų, kad aš neteisus, EV yra ateitis, o mano tą teršiantį metalo laužą seniai laikas į sąvartyną ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai čia šiandien lauke čiut čiut minuso yra. Tai kažin jei -20 užspaustų, gal tik 20 km nuvažiavęs būtum. Matematika čia visiškai nesigauna, nežinau kur čia ekonomija ir kur ekologija, kai ateina laikas keisti baterijas. ? kaži ar EV pirkėjai neliko kvailio vietoj (Šimonytės legendinė frazė) pasimovę dėl "kompensacijų" ir elektros kainų ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas. Gal kas žinote. Ieškau info, teko matyti Tauragėje prie aikštelės atvyko tralas pilnas pakrautas auto. Vairuotojas pakabino lapą su informacija ir kainomis. Perikupai vienas per kitą žiūrėti. Kaip suprantu, kažkas vežasi auto ir taip parduoda dar žemesne nei rinkos kaina. 

 

Gal kas turite kontaktus tokiu vežėjų? Ar žinote kokiomis dienomis, kada kur ką veža. Domina įvairūs miestai. Už info moku pinigus. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 36 minutes, doined parašė:

Labas. Gal kas žinote. Ieškau info, teko matyti Tauragėje prie aikštelės atvyko tralas pilnas pakrautas auto. Vairuotojas pakabino lapą su informacija ir kainomis. Perikupai vienas per kitą žiūrėti. Kaip suprantu, kažkas vežasi auto ir taip parduoda dar žemesne nei rinkos kaina

Gal kas turite kontaktus tokiu vežėjų? Ar žinote kokiomis dienomis, kada kur ką veža. Domina įvairūs miestai. Už info moku pinigus. 

Žemesne nei rinkos kaina niekas neparduoda, tiesiog tokiu atveju yra galimybė automobilį nupirkti iš pirmų rankų, netvarkytą, nesukta rida. Bet daug tokių automobilių jau būna nupirkti, kadangi vežėjai sudeda skelbimus į internetą, su prierašu, kad automobilis grįš tada ir tada.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...