Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, norejau paklausti. Idejau motociklo sklebima i mobile de. Su keleta pirkeju bendravau el laiskais. Vienas zmogus kaip ir noretu pirkti. Raso, parasyk saskaita, pervesiu pinigus. Kurjeris paiims. Kur sitoje vietoje gali buti apgauliu? 🙂ir jo vardas kazkokio vokieciu filosofo irgi itartina. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebus pavedimo išvis. Gausi laišką tariamai iš pirkėjo banko, kad pinigai užšaldyti ir bus paleisti, kai kurjeris paims motociklą 😄 Arba labiau tikėtinas variantas, kad pirkėjas pasiūlys sumokėti 500 eurų daugiau, bet turėsi už jį sumokėti už kurjerio paslaugas 😄 ir apscamins ant kelių šimtų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 36 minutes, neprisimenu parašė:

Nebus pavedimo išvis. Gausi laišką tariamai iš pirkėjo banko, kad pinigai užšaldyti ir bus paleisti, kai kurjeris paims motociklą 😄 Arba labiau tikėtinas variantas, kad pirkėjas pasiūlys sumokėti 500 eurų daugiau, bet turėsi už jį sumokėti už kurjerio paslaugas 😄 ir apscamins ant kelių šimtų.

Viskas paprasta, rimti vokiečių pardavėjai jeigu kontaktuoja vienas žmogus, o pinigai ateina iš visai kito žmogaus prašo asmens dokumento nuotraukos to žmogaus iš kurio atėjo pavedimas ir tada labai greitai viskas paaiškėja kas yra kas.

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Pasitikrinau per https://www.toyota.lt/owners/maintenance-and-servicing/recall?fbclid=IwAR0E-IYfvXE-yacCp4ld-ghbDGTMRGdVtB-JCAnfd2l54e_Ef5n66iTOqTM rodo kad mano corollai tipo taikomas atšaukimas ir Tokviloje taisytų nemokamai. Kaip manot, verta gaišti laiką ? 😄 
 

341895972_636909671643224_4175182935475274954_n.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-04-05 22:21, bidonas parašė:

Tokiu atveju per metus 3 mašinas po 5k iš aukciono kokio nuperki ir automatiškai pvm mokėtojas patampi??

Ne per metus, o per 12mėn, tai skirtingi dalykai. Ir yra išlyga, kad jeigu viršija pvz. tik vienas auto, tai gali tik nuo jo sumokėt PVM ir likti toliau ne PVM mokėtoju jeigu toliau neviršijami limitai. 

2023-04-06 11:16, tattooarta parašė:

Sveiki, ieškau patarimo. Šeimoje turime automobilį ir jį reikia perrašyti ant šeimos nario dėl geresnių draudimo sąlygų.
Kaip seniau pirkimo pardavimo sutarties pasirašyti turbūt nebegalima, nes turėtų matytis pinigų judėjimas iš savininko sąskaitos kito šeimos nario sąskaitą, jei automobilis viršijo 5000 eurų sumą. Tai kaip suprantu paprasčiausias variantas lieka automobilio dovana be notaro sutikimo iki 14500 eurų ar klystu?
Taip pat automobilis įsigytas po eismo įvykio, suremontavus vertė viršijo 14500 tačiau faktinių išlaidų nerinkau, tai galima padovanoti vadovaujantis įsigijimo sąskaita iki suremontavimo, kurio vertė buvo iki 10 tūkst eurų? (ši iki remonto įsigijimo suma deklaruota ir registruojant automobilį)

Kaip ir sakė Paulius, niekas ten netikrins pinigų judėjimo. Jei sutartyje bus kaina 0€ (dovana), tai parduodant anksčiau nei po 3 metų reikės mokėti 15% pelno mokestį nuo visos sumos. Tas pats galioja ir perrašant dabar, jei nepraėjo 3 metai po pirkimo, tai suma sutartyje neturi viršyti tos kuri buvo pirkimo metu, nesvarbu kiek dabar vertė ir kiek išleista remontams. 
Tavo atveju tiesiog įrašyčiau kainą tokią pačią, kokia buvo pirkimo metu ir šalia parašyčiau "dovana" jei kartais vmi kiltų klausimų. Bet prieš tai paskaičiuok taršos mokestį, gal bus didesnis nei draudimo skirtumas. 

2023-04-10 23:48, MartynasKu parašė:

Nu ir kainos dabar kėbulo darbų... nupirko buferį, nudažė ir dar patiesino ir nudažė metalinę dalį, kuri matėsi per įskeltą buferį, šiaip jos nesimato uždėjus naują buferį. Visas šitas malonumas draudimui atsiėjo 1003 EUR 😄 Trūksta žodžių... 2005 metų mašinai 1000 EUR buferio remontas. 😄 Tai štai todėl ir brangsta draudimas kasmet prie tokių kainų... 🙂 

Screenshot 2023-04-10 234402.png

Servisai dirbantys su draudimas lupa nemažus pinigus, klientų iš gatvės net neima. O kad pasirinktum taisytis pas juos tai siūlo dar visokius pakaitinius auto, perdažyt daugiau detalių ir pan., vistiek iš draudimo gaus daugiau. 

2023-04-11 11:51, kamstelis parašė:

Sveiki, norejau paklausti. Idejau motociklo sklebima i mobile de. Su keleta pirkeju bendravau el laiskais. Vienas zmogus kaip ir noretu pirkti. Raso, parasyk saskaita, pervesiu pinigus. Kurjeris paiims. Kur sitoje vietoje gali buti apgauliu? 🙂ir jo vardas kazkokio vokieciu filosofo irgi itartina. 

Šiais laikais pirkimai internetu visiškai normalu, pats tokiu būdu perku šimtus auto. Kad apsisaugot paprašyk jo asmens dokumento foto, sudaryk sutartį iš anksto, nurodyk, kad pavedimą priimi tik iš jo paties sąskaitos ir mocą atiduodi tik kai pinigai įkris į sąskaitą. Dar gali susiskambint telefonu tiesiogiai, be jokių Whatsappų ir pan., kad matytum, kad iš vokiško numerio skambina. O kad vardas kaip filosofo, tai Vokietijoj 80mln žmonių, bendravardžių pilna. 
Aišku nesakau, kad čia 100% tikras pirkėjas, scam dabar pilna. 

prieš 20 valandų, MartynasKu parašė:

Pasitikrinau per https://www.toyota.lt/owners/maintenance-and-servicing/recall?fbclid=IwAR0E-IYfvXE-yacCp4ld-ghbDGTMRGdVtB-JCAnfd2l54e_Ef5n66iTOqTM rodo kad mano corollai tipo taikomas atšaukimas ir Tokviloje taisytų nemokamai. Kaip manot, verta gaišti laiką ? 😄 
 

341895972_636909671643224_4175182935475274954_n.jpg

Verta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 21 valandą, MartynasKu parašė:

Pasitikrinau per https://www.toyota.lt/owners/maintenance-and-servicing/recall?fbclid=IwAR0E-IYfvXE-yacCp4ld-ghbDGTMRGdVtB-JCAnfd2l54e_Ef5n66iTOqTM rodo kad mano corollai tipo taikomas atšaukimas ir Tokviloje taisytų nemokamai. Kaip manot, verta gaišti laiką ? 😄 
 

341895972_636909671643224_4175182935475274954_n.jpg

esu pagal atšaukimą prieš 3-4 metus tvarkes Yaris 2006m, nemokėjau nei cento.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
  • po 1 mėnesio...
  • po 1 mėnesio...
  • po 3 savaičių...

Gal kas turi info apie toyota 1.2 variklius, kurie pradėti gaminti nuo 2015 metų. Ar jie verti dėmesio ar tokie patys ligų maišai kaip VW koncerno TFSI ? Kilo įtarimas, kadangi šituos 1.2 variklius toyota sugalvojo komplektuoti su turbinomis, o bent VW varikliuose jos genda ir gana dažnai... Suprantu, kad 300 k nerealu tikėtis, bet jei 200 k km be turbinos ir variklio remonto atlaiko - tada viskas ok. Nors iš kitos pusės, kadangi tai benzininiai varikliai, tai gal dar daug ir nėra šitų variklių pasiekusių didesnes ridas...

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-08-15 19:34, MartynasKu parašė:

Gal kas turi info apie toyota 1.2 variklius, kurie pradėti gaminti nuo 2015 metų. Ar jie verti dėmesio ar tokie patys ligų maišai kaip VW koncerno TFSI ? Kilo įtarimas, kadangi šituos 1.2 variklius toyota sugalvojo komplektuoti su turbinomis, o bent VW varikliuose jos genda ir gana dažnai... Suprantu, kad 300 k nerealu tikėtis, bet jei 200 k km be turbinos ir variklio remonto atlaiko - tada viskas ok. Nors iš kitos pusės, kadangi tai benzininiai varikliai, tai gal dar daug ir nėra šitų variklių pasiekusių didesnes ridas...

Nu nu kokie tie ligu maisai su TFSI ? pirmi turejo bedu su prasokancia grandine ir tepalu deginimu bet viskas isprendziama,  naujos kartos pataise, patobulino grandines zvaizde, kitur pradejo dirzus deti, kokios dar bedos ? Visi malitraziai su turbina nelaikys tiek kaip koks atmosferinis 3 litru.
Toyota man grazi nu bet ju tos automatines dezes vieno begio(varijatorius), varo vezi kaip variklis kauke, o ji vos vaziuoja, ir aisku izoliacija skardu plonumas jau darant duris supranti kad skarbonke.

Redagavo Corps
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 21 valandą, Corps parašė:

Nu nu kokie tie ligu maisai su TFSI ? pirmi turejo bedu su prasokancia grandine ir tepalu deginimu bet viskas isprendziama,  naujos kartos pataise, patobulino grandines zvaizde, kitur pradejo dirzus deti, kokios dar bedos ? Visi malitraziai su turbina nelaikys tiek kaip koks atmosferinis 3 litru.
Toyota man grazi nu bet ju tos automatines dezes vieno begio(varijatorius), varo vezi kaip variklis kauke, o ji vos vaziuoja, ir aisku izoliacija skardu plonumas jau darant duris supranti kad skarbonke.

Tai didelę dalį bėdų ir išvardinai. Ir čia bėdos labai didelės. Aš dabartinę auto nupirkau ir keičiu tik tepalą ir filtrą varikliui ir viskas jau 5-nkti metai. Logiška, kad to paties ir tikiuosi iš kito automobilio. 
Kadangi praėjo nemažai laiko nuo klausimo tai pavyko ir pačiam išsiaiškinti ir reikalas kad šitas 1.2T, kad ir toyotos gamybos - pasirodo nieko vertas. Įpurškimas jau tiesioginis, EGR būtent šiam varikliui rašo kad nelaiko net 100 k km. Mėgsta ir aukšto slėgio kuro siurblys pakratyti kojas, kuris kainuoja +-1 k EUR. Tai laba diena...

Pasigooglinau specialiai saviškį užsienio saituose ir forumuose 1.6 VVT-I radau tik tiek, kad problemų šis variklis neturi... 😄 

Vadinasi lieka vienintelis variantas laukti dar n metų, kol gerokai atpigs hibridai ir tada pirkti hibridą, nes ten dar eina netiesioginio įpurškimo varikliai, automato dėžė planetarinė irgi labai patikima, bet kol kas jie labai brangūs. 
Skarbonkė ar ne čia kam ko reikia, man reikia kad nuvežtų iš taško A į tašką B ir nekeltų man jokių rūpesčių, o naujieji "šedevrai" valgo 1-1,5 l mažiau kuro, bet užtat gauni puokštę problemų ir rūpesčių. Ir viskas dėl tos nelemtos ekologijos...

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-08-23 19:45, MartynasKu parašė:

Tai didelę dalį bėdų ir išvardinai. Ir čia bėdos labai didelės. Aš dabartinę auto nupirkau ir keičiu tik tepalą ir filtrą varikliui ir viskas jau 5-nkti metai. Logiška, kad to paties ir tikiuosi iš kito automobilio. 
Kadangi praėjo nemažai laiko nuo klausimo tai pavyko ir pačiam išsiaiškinti ir reikalas kad šitas 1.2T, kad ir toyotos gamybos - pasirodo nieko vertas. Įpurškimas jau tiesioginis, EGR būtent šiam varikliui rašo kad nelaiko net 100 k km. Mėgsta ir aukšto slėgio kuro siurblys pakratyti kojas, kuris kainuoja +-1 k EUR. Tai laba diena...

Pasigooglinau specialiai saviškį užsienio saituose ir forumuose 1.6 VVT-I radau tik tiek, kad problemų šis variklis neturi... 😄 

Vadinasi lieka vienintelis variantas laukti dar n metų, kol gerokai atpigs hibridai ir tada pirkti hibridą, nes ten dar eina netiesioginio įpurškimo varikliai, automato dėžė planetarinė irgi labai patikima, bet kol kas jie labai brangūs. 
Skarbonkė ar ne čia kam ko reikia, man reikia kad nuvežtų iš taško A į tašką B ir nekeltų man jokių rūpesčių, o naujieji "šedevrai" valgo 1-1,5 l mažiau kuro, bet užtat gauni puokštę problemų ir rūpesčių. Ir viskas dėl tos nelemtos ekologijos...

Kokiu varikliu tiksliau lauksi? 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, klausimas šiek tiek į šoną - bet kadangi pusiau į temą tai rašau čia. Ar būtų susidomėjimas sistema stebėti Lietuvos auto rinką? Pvz: pasirinkus markę (+ kitus kriterijus) galima būtų matyti kaip kito kainos (pvz. visų arba vienos auto), kokie skelbimai pasidavė ir už kokią kainą (na, 100% tikslumo nebūtų, nes vietoje neaišku už kiek atidavė 🙂 bet matytųsi kaip juda rinka bei skelbimai). Sistema nebūtų nemokama, kadangi orientuota į verslus ir yra gana nišinė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 59 minutes, mantychasss parašė:

Sveiki, klausimas šiek tiek į šoną - bet kadangi pusiau į temą tai rašau čia. Ar būtų susidomėjimas sistema stebėti Lietuvos auto rinką? Pvz: pasirinkus markę (+ kitus kriterijus) galima būtų matyti kaip kito kainos (pvz. visų arba vienos auto), kokie skelbimai pasidavė ir už kokią kainą (na, 100% tikslumo nebūtų, nes vietoje neaišku už kiek atidavė 🙂 bet matytųsi kaip juda rinka bei skelbimai). Sistema nebūtų nemokama, kadangi orientuota į verslus ir yra gana nišinė.

Dažniausiai perkant auto pardvaimui užtenka atsidaryti autoplius ir rinkos kaina nustatom per 2-3min. Čia nebent ekskliuzyvams, kuriu nedaug buna ir sunku suprasti, nes nera skelbimu, galetu buti naudinga. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikslumo nebus visiskai jokio.

Nes neatskirsi taip, kad auto pigi, bet komentare parasyta variklio defektas.

Perekupai pardave auto ir rase mazesne kaina sutartyje, veliau atnaujina skelbima i tokia kaina. Tai vel isdarkytu statistika.

Masina skelbime 10k, nuleido 1k. Tai to sistema nematys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 12 valandų, RokasSl parašė:

Dažniausiai perkant auto pardvaimui užtenka atsidaryti autoplius ir rinkos kaina nustatom per 2-3min. Čia nebent ekskliuzyvams, kuriu nedaug buna ir sunku suprasti, nes nera skelbimu, galetu buti naudinga. 

O kaip nusistatot kainą? Kad už tiek pardavinėjamos tai nereiškia, kad parduodamos. Na čia bent jau aš taip esu pastebėjęs su pvz. bmw automobiliais 🙂 Gal su kitom markėm kitaip.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 10 valandų, Paulius. parašė:

Tikslumo nebus visiskai jokio.

Nes neatskirsi taip, kad auto pigi, bet komentare parasyta variklio defektas.

Perekupai pardave auto ir rase mazesne kaina sutartyje, veliau atnaujina skelbima i tokia kaina. Tai vel isdarkytu statistika.

Masina skelbime 10k, nuleido 1k. Tai to sistema nematys.

Taip, sutinku, su kainomis tikslumo nebūtų didelio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-08-22 22:13, Corps parašė:

Nu nu kokie tie ligu maisai su TFSI ? pirmi turejo bedu su prasokancia grandine ir tepalu deginimu bet viskas isprendziama,  naujos kartos pataise, patobulino grandines zvaizde, kitur pradejo dirzus deti, kokios dar bedos ? Visi malitraziai su turbina nelaikys tiek kaip koks atmosferinis 3 litru.
Toyota man grazi nu bet ju tos automatines dezes vieno begio(varijatorius), varo vezi kaip variklis kauke, o ji vos vaziuoja, ir aisku izoliacija skardu plonumas jau darant duris supranti kad skarbonke.

EA111 tai didžiausi bėdų maišai apie kuriuos žinoma jau daug metų visam pasaulyje. Žinoma yra dagyvenusių iki mūsų laikų su didelėm ridom, bet kaip sakoma - išimtis tik patvirtina taisyklę. 
EA211 su diržu jau gerokai patikimesni, bet vistiek tai sudėtingas agregatas turintis daugiau potencialiai gendančių ir brangiai taisomų mazgų kaip turbina ar aukšto slėgio kuro siurblys, kurių dauguma japoniškų variklių net neturi. 

Atėjęs į kebabinę juk nesiskundi kodėl maistas ir aptarnavimas ne tokio lygio kaip restorane? Toyotos paskirtis kuo pigiau nuvežti iš taško A į tašką B, tą ji puikiai ir daro. Jei reikia komforto perki premium klasę ir į ekonomiškus auto net nežiūri. 
Beje, savo skarbonkių duris išsiklijavau vibroizoliacija, biudžetas keliasdešimt eurų ir kelios valandos darbo, durys darinėjasi geriau nei pas vokiečius 😉 

2023-08-23 19:45, MartynasKu parašė:

Vadinasi lieka vienintelis variantas laukti dar n metų, kol gerokai atpigs hibridai ir tada pirkti hibridą, nes ten dar eina netiesioginio įpurškimo varikliai, automato dėžė planetarinė irgi labai patikima, bet kol kas jie labai brangūs. 
Skarbonkė ar ne čia kam ko reikia, man reikia kad nuvežtų iš taško A į tašką B ir nekeltų man jokių rūpesčių, o naujieji "šedevrai" valgo 1-1,5 l mažiau kuro, bet užtat gauni puokštę problemų ir rūpesčių. Ir viskas dėl tos nelemtos ekologijos...

Hibridas gerai, bet seno keliolikos metų senumo baterija jau kaip tiksinti bomba, remontas nepigus. Aišku vistiek pigiau nei dyzelis, bet jei reikia ekonomijos, tai dabartinėm kuro kainom labiau apsimoka pirkti paprastą variklį ir dėti dujas. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, mantychasss parašė:

O kaip nusistatot kainą? Kad už tiek pardavinėjamos tai nereiškia, kad parduodamos. Na čia bent jau aš taip esu pastebėjęs su pvz. bmw automobiliais 🙂 Gal su kitom markėm kitaip.

Kas dirba toj srity iškart mato kas likvidas kas nelikvidas 🙂 kas lt/fin/dk reg kas ne, paziuri keleta skelbimu ir matai kiek gausi už auto. O kiek nuleidzia jau susitarimo reiklas. + autoplius turi funkcija vidutines kainos rodymas (apacioje), kuri beje labai gerai rodo 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, Stanley parašė:

EA111 tai didžiausi bėdų maišai apie kuriuos žinoma jau daug metų visam pasaulyje. Žinoma yra dagyvenusių iki mūsų laikų su didelėm ridom, bet kaip sakoma - išimtis tik patvirtina taisyklę. 
EA211 su diržu jau gerokai patikimesni, bet vistiek tai sudėtingas agregatas turintis daugiau potencialiai gendančių ir brangiai taisomų mazgų kaip turbina ar aukšto slėgio kuro siurblys, kurių dauguma japoniškų variklių net neturi. 

Atėjęs į kebabinę juk nesiskundi kodėl maistas ir aptarnavimas ne tokio lygio kaip restorane? Toyotos paskirtis kuo pigiau nuvežti iš taško A į tašką B, tą ji puikiai ir daro. Jei reikia komforto perki premium klasę ir į ekonomiškus auto net nežiūri. 
Beje, savo skarbonkių duris išsiklijavau vibroizoliacija, biudžetas keliasdešimt eurų ir kelios valandos darbo, durys darinėjasi geriau nei pas vokiečius 😉 

Hibridas gerai, bet seno keliolikos metų senumo baterija jau kaip tiksinti bomba, remontas nepigus. Aišku vistiek pigiau nei dyzelis, bet jei reikia ekonomijos, tai dabartinėm kuro kainom labiau apsimoka pirkti paprastą variklį ir dėti dujas. 

 Reikalas tas, kad 2015 metų auto su paprastu varikliu nebelabai matau... 😕

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...