Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

2 hours ago, Paulius. said:

Kaip papuola, kategoriskai nesu nusistates.

 

 

Klausimas toks kilo, kadangi dauguma vis tiek nurodo mažesnes kainas, tai jei pinigai eina po sutarties forminimo, kad nebūtų tokių dalykų, kad tiek ir įteiks, kiek sutarty įrašyta. Teisiškai jis būtų teisus tikriausiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei  taip ziuret tai cia galima is abieju pusiu.

Pinigus gauna pardavejas, spjauna i tave ir nueina. nes jokiu irodimu nera, kad jis ketino pirkti masina.

Esu daug kart gaves pinigus i prieki, o sutarciu, net masinoje nebuvo.

 

Nereikia paranojiskai visko bijoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, BigArchi parašė:

Sveiki,

Kokiu eiliškumu tvarkotės su pirkėju Regitroj? Pradžioj pinigai, tada sutartį pasirašot ir forminat, ar pradžioj apiforminate, tada jau einate skaičiuotis? :)

Žiūrint kokie dokumentai. Jeigu mašina lietuviška, tai į regitrą galima išvis nevažiuot. Jeigu iš užsienio, tai pasirašai sutartį ir atsiskaitai aikštelėje, į regitrą važiuoji vienas. Jeigu parduoda per kauferį arba sutartyje žymiai mažesnė kaina, tai važiuoji su pardavėju kartu į regitrą, priduodi mašiną, dokumentus ir tik po to kai patvirtina, kad viskas tvarkoje - paduodi pinigus. Nes jei mašina bus ieškoma, areštuota, netvarkingi dokai ir t.t., tai brangiai papulsi ir iš pardavėjo išmušt pinigus atgal bus beveik neįmanoma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pardavėjui kuo anksčiau atsiskaityt tuo geriau :) Atsiskaitant po regitros pirkėjas gali paduot tik tiek kiek sutarty parašyta, gali išvis nepaduot, gali ir pasirašant sutartį išplėšt dokumentus ir raktus iš rankų, gali vieną raktą paimt po to grįžt naktį pasiimt mašinos ir t.t. Visokių situacijų gali būt, bet jau 90's praėjo, nebent kokiam Kaune gal dar vyksta tokie dalykai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 31 minutę, Stanley parašė:

Kaip suprantu čia kaip ir priverstinė registracija bus, norint parduoti nebegalėsi tiesiog pp rašyt turėsi užsiregistruot ant saves ir tik tada parduoti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 20 minučių, W1z parašė:

Kaip suprantu čia kaip ir priverstinė registracija bus, norint parduoti nebegalėsi tiesiog pp rašyt turėsi užsiregistruot ant saves ir tik tada parduoti?

taip, jei neturėsi to kodo savo parduodamai auto ir papulsi ant patikrinimo, arba tiesiog tikrins tave pagal skundą, gausi keliasdešimt eurų baudos.

Kas blogiausia perekupams, jog žmonės, kurie perka auto labai retai, ir asmeniniam naudojimui greičiausiai tiesiog nebepirks auto "juodai" iš vokietijos pencininko, nes bijos pasekmių dėl kodo nebuvimo.

@Paulius. gal įžvelgi kaip juodieji perekupai versis toliau? Negi visi legalizuosis?

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 16 minučių, Tmaster parašė:

taip, jei neturėsi to kodo savo parduodamai auto ir papulsi ant patikrinimo, arba tiesiog tikrins tave pagal skundą, gausi keliasdešimt eurų baudos.

Kas blogiausia perekupams, jog žmonės, kurie perka auto labai retai, ir asmeniniam naudojimui greičiausiai tiesiog nebepirks auto "juodai" iš vokietijos pencininko, nes bijos pasekmių dėl kodo nebuvimo.

@Paulius. gal įžvelgi kaip juodieji perekupai versis toliau? Negi visi legalizuosis?

Užsiimu realiai tuo nepilnus metus perpardavinėjant Lietuvoje uždarbis nuo 100 iki 300euru jeigu reikės registruot kiekvieną 3 dyzeli mokėt už registracija 200euru dar + mokesčiai tau jau realiai nebežinau kur dėtis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai turbūt vistiek žmogus galės ateit su "nupieštu" kauferiu į Regitrą ir sakyt, kad pats nusipirko iš Vokietijos, tai tuo pat metu išduos kodą ir priregistruos su tuo pačiu kauferiu. Nematau nieko baisaus, tik pradžioj turbūt visi bijos ir bus šokas, po to rinka adaptuosis ir bus taip kaip visad, kai ateis pirkėjas į regitrą su kauferiu, tik be perekūpo.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, neprisimenu parašė:

Tai turbūt vistiek žmogus galės ateit su "nupieštu" kauferiu į Regitrą ir sakyt, kad pats nusipirko iš Vokietijos, tai tuo pat metu išduos kodą ir priregistruos su tuo pačiu kauferiu. Nematau nieko baisaus, tik pradžioj turbūt visi bijos ir bus šokas, po to rinka adaptuosis ir bus taip kaip visad, kai ateis pirkėjas į regitrą su kauferiu, tik be perekūpo.

tikrai taip, bet supranti, to automobilio negalėsi listinguoti pardavimui autopliuse ar gide, ar parkuoti autoaikštelėse, nes patikrinimo metu (kurie kaip suprantu bus dažnesni, nes atsiras aiškus pretekstas nubausti) jei parduodamui auto nebus to kodo, tai jis iškart tampa nelegalus.

Kiekvienas exploatuojamas ar pardavinėjamas auto turės turėti tą unikalų kodą

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Asmeniskai dziaugiuosi siuo istatymu, nes nekenciu perekupu kurie ateina su keliom sutartim Nup Petro>Jono>Antano ir raso ant galutinio pirkejo. O ranka prie sirdies deda, kad masina jo, o ne pardavimui.

Kas nepatinka, kad atsiranda papildomi reikalai, is dalies gaunasi dvigubas priregistravimas, isregistravimas, nes praktiskai dvi skirtingos sistemos bus iprasta registro ir naujojo kodo sistema.

 

Kaip suprantu perekupas ivezes auto i Lietuva netures moketi tarsos mokescio, tik tures gauti koda. Kaip apeiti mokestine sistema nenagrinesiu. Puikiai dauguma apeina.

Siai dienai turgavietese didzioji dalis masinu yra parduodama nuo imoniu ar nuo indvidualios veiklos. Kalbu apie masinas bent jau nuo 4k. Tai normaliems pardavejams nelabai tai kis koja.

 

 

Kaip apeiti pati istatyma tai gal atsiras fiktyvios imones ant kuriu tuos kodus ims, galbut atsiras spraga, kad aiksteleje stovi viena masina pardavimui, o kitos dar tariamai neparuostos ir jos bus be kodu.

Kaip pvz karantino metu uzdraudus auto prekyba, viena is Lietuvos turgavieciu  pradejo prekyba eglutemis, jie buvo atsiveze keleta egluciu ir nurode, kad dirba nes uzsiima ju prekyba. Juokinga atrodo, bet istatyma apejo.

 

Sitas reikalas manau labiausiai spaus jaunuolius kurie dar tik pradeda, ypac didmiesciu vaikus, Vilniuje chebra ten masinom dalinasi, keiciasi, vieni kitiems stumdo ratu.

Taip pat tuos kurie uzsiima itin pigiom Lietuvoje registruotom masinom.

 

As asmeniskai moku mokescius nuo 9/10 masinu, ta vienintele masina budavo parduodama uzdarbieciui arba artimam draugui, jei butu neparduota per pora dienu buciau ir jas registraves savo vardu :)

 

Galeciau susikurti anonimine forumo anketa ir parasyti how to straipsni apie mokescius, bet nenoriu to viesinti, nes vertinga info greitai isplistu ir atitinkamos tarnybos sita reikala sutvarkytu.

P.S. nerasykit del info ja nesidalinu.

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Straipsnyje aiškiai parašyta, kad automobilio registracija ir savininko keitimas su kodukais bus dvi skirtingos procedūros. Taip kad perekūpam taršos mokesčio mokėti nereikės. 
Kas dėl mokesčių, tai dauguma ir toliau rašys mažesnes sumas sutartyse. Pliusas nebent tame, kad ištrauks perekūpus iš pogrindžio, nes žinau ne vieną, kuris perparduoda po kelis šimtus mašinų per metus, bet pats niekur nefiguruoja, neturi išsiėmęs jokios veiklos, vmi jo nemato. Dabar kai turės parodyt kiekvieną mašiną, tai vmi galės prisikabint dėl didelio kiekio. 
Klausimas kaip nuo apgavysčių bus apsaugotas paprastas pirkėjas, kuris netik nebus girdėjęs apie jokius kodukus, bet ir apskritai nežino kaip tvarkomi registravimo reikalai. Mums atrodo viskas elementaru ir paprasta, bet žmogui tolimam nuo auto pasaulio čia tamsus miškas. Paduos pinigus, gaus mašiną, dokumentus, nuvažiuos į regitrą ir pasirodys, kad negali priregistruoti, nes neturi kažkokio koduko, kurio net nežino iš kur gaut. 
Kas dėl importuotų mašinų, tai toliau bus išrašomi kauferiai, kodukas bus imamas ant pirkėjo, neva jis pats užsienyje nupirko mašiną. Fiziniams asmenims kažin ar draus importuoti mašinas, kitaip tai prieštarautų ES prekių judėjimo įstatymui. Nebent tikrins jau parduodamus auto, bet visų nepatikrinsi. O jei ir parduodama su koduku, tai niekas netrukdys rašyti ne pilną sumą. 
Žodžiu kardinaliai tie kodukai nieko nepakeis, bet kažkiek situacija pagerės. Prie to pačio valdžia galėtų palengvinti sąlygas legaliems prekiautojams, pvz., padidinti PVM ribas ar duoti daugiau galimybių prekybiniams numeriams, pvz., pirkti draudimą ne kiekvienai mašinai atskirai norint ją kažkur pervaryt, o kad draudimas būtų perkamas numeriams ir kad juos galima būtų dėti ir ant lietuviškų auto, netik ant užsienietiškų, kaip tai yra daugelyje šalių. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galėsi dėt į autopliusą toliau, tai privatus portalas ir jis pats nusistatyti skelbimų talpinimo taisykles. Tas pats ir su turgaus aikštelėm. Tarnybos galės nebent paskambint pareikalaut padiktuot koduką. 
O iki bendros regitros sistemos manau dar toli. Per daug skirtingų valstybių, kiekvienoje skirtinga registravimo tvarka, skirtinga duomenų viešinimo politika ir pan. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 8 minutes, Hyper parašė:

Nežinau ko čia bijot to kodo.

Viskas su juo bus gerai, nesu senas vilkas ar "užkietėjas" perekupas. Tik pradedu veikla, bet visiškai negazdina tas kodas.

Išsiimsiu kodą ir viskas :) 

kodas turėtų gasdint tuo, kad VMI matys kiek mašinų pardavei, ir jeigu neturėsi veiklos, greit prikirps, kad ją išsiimtum. o kadangi privaloma registruotis pvm'o mokėtoju nuo 45k eur apyvartos, tai greit juo ir tapsi. ;) ir tada biznio nebelieka, vergauji valstybei.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 2 minutes, neprisimenu parašė:

kodas turėtų gasdint tuo, kad VMI matys kiek mašinų pardavei, ir jeigu neturėsi veiklos, greit prikirps, kad ją išsiimtum. o kadangi privaloma registruotis pvm'o mokėtoju nuo 45k eur apyvartos, tai greit juo ir tapsi. ;) ir tada biznio nebelieka, vergauji valstybei.

 

Lietuvoj parduotos turės kodą, o kaip exporto nematys kaip ir nematė 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

išvis čia šitą auto verslą Lietuvoj bando nesveikai užsmaugti. sutinku, kad čia daug šešėlio, bet problemos sprendimo būdas yra visiškai nedėkingas. pažiūrėkim į reikalavimus pardavėjo akimis. parsivarai mašiną nupirkęs, sumoki už transportavimą. dažniausiai perkama su defektais, juos reikia pašalint (pvz. dažymas, variklio remontas, apdailos detalės iš šrotų ir pan.). realiai kokias dalis nuperki, tau joks šrotas sąskaitos faktūros neišrašo. į išlaidas to nurašyt negali. galiausiai turi susimokėt visus mokesčius: pvm, pelno, vsd, psd. ne gana to, kadangi oficialiai vertiesi auto prekyba, pagal dabartinę teismų praktiką turi suteikt garantiją DĖVĖTAM daiktui: atsakomybė už visus nematomus defektus, praeities nekokybiškus remontus krenta ant paskutinio pardavėjo. atsakykim sąžiningai: ar įmanomas auto biznis Lietuvoj sąžiningai, neapipisant nei pirkėjo, nei valstybės? manau ne. :) apsimoka nebent turėt servisą, dažyklą, kurioje perekūpam remontuoji mašinas ir pasiemi užmokestį. tačiau parduoti ir nuo to uždirbti sąžiningai - tampa sunkiai įmanoma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na įdomu kaip čia viskas išeis. Asmeniškai mažai tuo užsiimu tai nesuku galvos. Čia esmė ir yra viską iš šešėlio ištraukti, surinkti mokesčius. Tas faktas kad perikūpas "nepabėgs" nuo užslėptų defektų manau tik bonusas, bet viskas sukurta tikrai ne dėl to.

Tokia savošika juodoji skylė gaunasi, mokesčius nori lyginti prie vakarų europos, bet kad pajamos tikrai mažesnės, tai ne taip svarbu. Na bet iš kitos pusės kai daug šešėlio, iš ko tas pajamas padidinti?

Pas mus automobiliai turėtų kainuoti pigiau, nei ten, bet jei nebūtų galima parduoti "lavonų" bendra autoparko kaina gerokai pakiltų, ir kainuotų tiek kiek vakaruose, todėl vis tiek galų gale nukentėtų paprasti žmonės.

Aišku, visada galima lipti ne į 530D BMW o į Dacia Sandero ar ką ten... :)

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...