Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Parduodu arba KEIČIU Opel signum 2003m. 3.0 dyzelis 130kW.

 

Tech. apžiūra iki 2020 metų rugsėjo mėnesio.

 

Pravažiavęs 190 tūkst. Prieš 20 tūkstančių keistas smargratis bei sankaba, tad problemų neturėsite.

 

Daug privalumų, tačiau yra keleta kėbulo defektų. Viskas pilnai veikia.

El.valdomos sėdynės. Šildomos priekinės sėdynės.

Parktronikai tiek priekyje tiek gale.

Spalvotas ekranas.

Xenon žibintai su veikiančiu apiplovimu.

Užsilenkiantys veidrodėliai.

Kritulių daviklis.

Bei dar daug privalumų.

 

KAINA: 3000Eur. Derinama. Arba siūlykite KEITIMĄ. ŠIAULIAI.

 

http://i.talpix.lt/B68eA.jpg

 

http://i.talpix.lt/ZayTM.jpg

 

http://i.talpix.lt/JGWvz.jpg

 

http://i.talpix.lt/1Zx4F.jpg

 

http://i.talpix.lt/Rzasn.jpg

 

http://i.talpix.lt/rvkeU.jpg

 

http://i.talpix.lt/otATJ.jpg

 

http://i.talpix.lt/ERH9C.jpg

 

http://i.talpix.lt/wm03f.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Senai masčiau apie šią idėja, kad reikia pradėti prekiauti automobiliais Lietuvoje. Turiu laisvų pinigų kuriuos galiu investuoti į šią veikla Geriausia man būtų pirkti sudaužytus automobilius, nes yra giminių, draugų, pažystamų kurie tvarko automobilius po avarijų, tad šiuo atveju tiek laiko tiek kainų klausimais problemų nebūtų. Su visais firmos steigimo dokumentais ar kitais dalykais, kas susyja su įmone problemu nėra. Tik klausimas kur pirkti automobolius, ieškoti Lietuvoje daužtų ir juos sutvarkyti ir čia parduoti? Vežtis iš užsienio žiurėti kaip mobile.de, autoscout ir kitus? Imanoma is tuo uzdirbt? Verta pradet?? Ka manot apie tokia ideja?

Redagavo Julius 22
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Senai masčiau apie šią idėja, kad reikia pradėti prekiauti automobiliais Lietuvoje. Turiu laisvų pinigų kuriuos galiu investuoti į šią veikla Geriausia man būtų pirkti sudaužytus automobilius, nes yra giminių, draugų, pažystamų kurie tvarko automobilius po avarijų, tad šiuo atveju tiek laiko tiek kainų klausimais problemų nebūtų. Su visais firmos steigimo dokumentais ar kitais dalykais, kas susyja su įmone problemu nėra. Tik klausimas kur pirkti automobolius, ieškoti Lietuvoje daužtų ir juos sutvarkyti ir čia parduoti? Vežtis iš užsienio žiurėti kaip mobile.de, autoscout ir kitus?

Ten kur pigiau!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad ta USA greitu metu risasi. Draugai vare i Ispanija, Prancuzija, Italija Mustangus ir Camaro, biznis ejo kaip is pypkes, dabar tos salys uzdraude situ automobiliu registracija, motivuodama tame, kad neatitinka Euro emisiju. Masinos buvo vezamos su vokiskais dokumentais. Tai siuliciau atsargiau ziureti i USA.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad dauguma auto iš Amerikos ir yra tie sumuštiniai. Net nereikia didelio smūgio, kad jau būtų kažkas virinama. Ar priekio lonžeronai, ar galinis ketvirtis ar centrinis statramstis. Nors aukciono foto dar atrodys pakankamai padoriai. O po to prasideda vėjų švilpimai, drėgmė salone, plastmasės barška, padangas valgo ir t.t.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad dauguma auto iš Amerikos ir yra tie sumuštiniai. Net nereikia didelio smūgio, kad jau būtų kažkas virinama. Ar priekio lonžeronai, ar galinis ketvirtis ar centrinis statramstis. Nors aukciono foto dar atrodys pakankamai padoriai. O po to prasideda vėjų švilpimai, drėgmė salone, plastmasės barška, padangas valgo ir t.t.

 

Argi tai yra sumuštinis, kai reikia pervirinti lonžeroną, bumerangą ar galinį sparną? Sakyčiau, sumuštinį galima būtų vadinti tokį automobilį, kur reikia keisti visą ketvirtį, kur po smūgio automobilis perluš per pusę, tuomet nei saugumo ir visos problemos su tais švilpimais, drėgmėmis ir barškančiais salonais.

 

Tačiau kai keičiasi paviršinės skardos, tai čia tikrai nėra sumuštinis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia taip tik atrodo, kad tik skardas pakeisti, o realiai gali būti visa geometrija pakrypus. Kalbu iš savo patirties.

Vienoj mašinoj buvau gavęs į šoną, vizualiai atrodė tik slenkstis įlenktas. O realiai kėbulas pasidarė banano formos, toje pusėje tarpai sumažėjo, priešingoje padidėjo, netgi bagažinė blogai darinėjosi.

Kitą mašiną buvau nupirkęs su šiek tiek įlenktu galiniu sparnu ir skilusiu galiniu bamperiu. Servise taip ir nesugebėjo atitaikyti bagažinės dangčio, nes kėbulas žiūrint iš galo pasidarė nebe kvadrato, o rombo formos.

Trečia mašiną paėmiau šiek tiek gavusią į priekį, pats su ja parvažiavau iš DE. Atrodė reikės tik bamperį uždėt ir nudažyt. Realiai išleidau 800€ remontui ir vistiek mašina liko kreivu priekiu.

 

Šiuolaikiniai auto gaminami taip, kad po avarijos būtų kuo labiau pažeisti. Gamintojai tai grindžia saugumu, neva kėbulas sugeria smūgį, o iš tikro tai skirta tam, kad po avarijos mašina būtų išmesta ir žmogus pirktų naują.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad dauguma auto iš Amerikos ir yra tie sumuštiniai. Net nereikia didelio smūgio, kad jau būtų kažkas virinama. Ar priekio lonžeronai, ar galinis ketvirtis ar centrinis statramstis. Nors aukciono foto dar atrodys pakankamai padoriai. O po to prasideda vėjų švilpimai, drėgmė salone, plastmasės barška, padangas valgo ir t.t.

bent esi pats pirkes is usa masina? :) nebent kotleta pirkes ir pas sudarankius taises, kad tokius argumentus rasai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai mašinos iš USA dužta kažkaip kitaip nei europinės? Turėjęs, eksploatavęs daug mašinų tiek daužtų tiek nedaužtų, skirtumas tikrai yra. Geriau kažkiek primokėti ir imti nedaužtą. Nedaužtas turiu omeny ir tokias kur tik nubrauktos, subraižytos, po krušos, vandalizmo ir pan., kai nelendama į kėbulo laikančiąją konstrukciją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai mašinos iš USA dužta kažkaip kitaip nei europinės? Turėjęs, eksploatavęs daug mašinų tiek daužtų tiek nedaužtų, skirtumas tikrai yra. Geriau kažkiek primokėti ir imti nedaužtą. Nedaužtas turiu omeny ir tokias kur tik nubrauktos, subraižytos, po krušos, vandalizmo ir pan., kai nelendama į kėbulo laikančiąją konstrukciją.

 

O tai iš kur pirkėjui perkant nedaužtą žinot, ką realiai jis perka, jei neperka naujos? Kai daužtą perka tai bent gali įvertint daužimą ir susiremontuot pagal save - kokybiškai. O kai perki nedaužtą, tai didelė tikimybė, kad ji jau buvus daužta, tik suremontuota "pardavimui", t.y. pigiausiom kiniškom dalim kokybišku darbu nebūtinai pasižyminčiam garažiuke. Nors ir tai dar nėra baisiausia bėda, jei į pvz. į airbagus rimtai žiūri. Bet ir tai ne visada būna.. Neseniai aliexpress išmetė "airbag simulator emulator bypass" reklamą :blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai mašinos iš USA dužta kažkaip kitaip nei europinės? Turėjęs, eksploatavęs daug mašinų tiek daužtų tiek nedaužtų, skirtumas tikrai yra. Geriau kažkiek primokėti ir imti nedaužtą. Nedaužtas turiu omeny ir tokias kur tik nubrauktos, subraižytos, po krušos, vandalizmo ir pan., kai nelendama į kėbulo laikančiąją konstrukciją.

masinose is usa buna aiskus dauzimas, aiski rida ir aiski istorija. Nes kai nusiperki koki lavona vokieciu eikstelej, kur paaiskeja, kad pats vokietis atsuko 200k rida (dazniausiai buna export only) ir ciut ciut dauztas, tai paaiskeja, kad dauztas tris kart, galas nulipdytas is molio ir dar velniai zino kiek kartu spidometras apsisuko 4-5 metu masinos :) nu cia dramatizuoju siek tiek, bet nereik pasakot, kaip is eu puikiai nusiperki vos brauktu sonu :) nes pirkes ir ten ir ten, tai usa is foto galiu pasakyt kiek remontas kainuos, o de dazniausiai jei jau parduoda dauzta tai nufotkins taip kad i vieta neatvaziaves nesuprasi, kad inai kotletas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...