Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Tai, kad daugumai 250k ir po 10m atrodo didele rida, nes ji lyg iki 200k turi buti.

 

gal ne taip perksiatei - ten 17m (daug daugia nei 10m) ir 250k rida labai didele.

Per 10m dar kazkiek suprantamiau, bet per 17m, kad 250k butu milziniskai didele tai jau rimtai kiauru reikia buti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek nuperki per menesi/metus automobiliu Lietuvoje, kad gali pasakyt, jog tik retais atvejais Lietuvoje atsinaujina automobili be jokiu uzsleptu defektu.

 

Apie kokius cia auto kalbam jei dar galvoje rudijantis dugnai ir butinos korozijos. Sis pokalbis prasidejo kai zmogus iesko sau apynaujo Audi automobilio.

Cia nekalbam apie 25 metu opelius.

 

Jei esi pasipiktines del visu esamu dabartiniu dyzeliu sistemos ir galvoji, kad esi teisus, siulau tau rasyti gamintojams. Nes juokinga kai sedi zmogus ir peikia tai, ka gudresni uz ji isrado.

 

Lietuvoje neperku, remiuosi tuom ką rašo tuom užsiimantys žmonės.

 

Dėl dyzelių, jei skaičiuosim tik kuro sąnaudas - taip, dyzelis laimi, bet jeigu apskritai...tai nebent tuo atveju jei žmogus nuvažiuoja per metus bent 30 tūkst. km, o jeigu kaip aš - tai nė 10 tūkst. nepravažiuoju, tai tik benzinas.

 

Jei perki auto už 3-4 tūkst. Lietuvoje faktas, kad jis bus gavęs druskos kaip priklauso...nes jis bus 10-15 metų amžiaus.

 

Ir dar jeigu gerai pasidomėtum, tai sužinotum, kad naujam automobiliui be korozinės dangos po 3 žiemų pasikėlus dugną jau randami nedideli korozijos židiniai...tai apie ką mes kalbam ?

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lietuvoje neperku, remiuosi tuom ką rašo tuom užsiimantys žmonės.

 

Dėl dyzelių, jei skaičiuosim tik kuro sąnaudas - taip, dyzelis laimi, bet jeigu apskritai...tai nebent tuo atveju jei žmogus nuvažiuoja per metus bent 30 tūkst. km, o jeigu kaip aš - tai nė 10 tūkst. nepravažiuoju, tai tik benzinas.

 

Jei perki auto už 3-4 tūkst. Lietuvoje faktas, kad jis bus gavęs druskos kaip priklauso...nes jis bus 10-15 metų amžiaus.

 

Ir dar jeigu gerai pasidomėtum, tai sužinotum, kad naujam automobiliui be korozinės dangos po 3 žiemų pasikėlus dugną jau randami nedideli korozijos židiniai...tai apie ką mes kalbam ?

 

Tu nuvaziuoji mazai, bet kazkodel skaiciuoji auto gedimus taip lyg nuvaziuotum per metus 100k.

Per metus vaziuoji 10k, tai per 5 metus gautusi 50k. Ir tiek nuvaziuojant tikrai tau neturi papult visu purkstuku keitimas, dpf, egr ir kitos bedos. Zinoma kaip ant ko pataikai, tam ir reikia kiek yra imanoma tikrinti perkant.

 

Lietuvoje neperki, nes remiesi perekupu kalbomis kuriu duona yra vezti automobilius is uzsienio? :)

Tai nejaugi jie tau sakys, kad pirk Lietuvoje vazineta, o ne ju.

 

Pakankamai daznai tenka servise pakelti auto kuris vazinetas Lietuvoje vidutiniskai 5 metus, jam yra 10metu ir jokios korozijos dugne nematau. Nebent mes kalbam apie modelius kurie linke rudyti, kuriu siai dienai vis maziau.

 

esi isikales savo tiesa ir nenori nei pro kur pabandyti galvoti kitaip :)

 

As nesakau, kad geriau pirkti Lietuvoje, bet man labai nepatinka kai sako, kad cia tik prasti automobiliai.

As nesakau, kad dyzelis geriau, nei benzinas. Bet negalima vienareiksmiskai sakyti jog dyzeliai su.das, o benzas jega.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima ir Lietuvoj rasti padorų auto, būna ir čia žmonės parduoda kai nori atsinaujint ar dėl kitų priežasčių, bet čia labiau išimtys. Lietuvos rinka yra supuvus visom prasmėm, ypač kalbant apie senesnius pigesnius auto už kelis tūkst €. Prisiminkit kai kiekvieną kartą perkant dalis ar atvažiavus į servisą jūsų klausia "čia sau ar pardavimui?". Supuvęs ir žmonių mentalitetas - nors mašina jau atsibodo, bet kol nebyra tol drošiu pats. O kai pradeda aiškėti koks stambus defektas, tai jau reik skubiai parduot. Arba nuvažiuoja į servisą, gauna sąmatą kaip mašinos kaina, iškart deda į skelbimus "ideali būklė, jokių defektų, tik važiuoklę reik biškį patvarkyt". Pasiseks nupirkt nebent kątik parvežtą, kai perekūpas prie jos dar nagų neprikišo, nupirko tik tam, kad užpildyt tralą.

 

Čia viskas gavosi taip:

Nuo nepriklausomybės perekūpai veždami mašinas ir konkuruodami tarpusavyje iškreipė rinką, nes jokie įstatymai jų nekontroliavo.

Per tiek metų žmonės priprato prie žemiausių kainų Europoje ir prie lavonų būklės, nes vedasi važiuoja ir iš 10 metrų panaši į mašina jau skaitosi kaip labai gera būklė.

Todėl dabar neįmanoma sąžiningai prekiauti automobiliais, vežti tik tvarkingus, šviežius, nedaužtus auto, nes nesugebėsi konkuruoti su pigių šiukšlių kalnu.

Todėl ta nedidelė dalis protingų pirkėjų, kurie ieško tikrai gero auto ir ne už pigiai - kenčia, nes tokių niekas neveža.

 

Kas liečia naujesnius auto, premium segmentą, kur jau daugiau šansų rasti normalią būklę - ten problema su komplektacijom. Nes perekūpai žiūri tik į kainą ir metus, į komplektaciją nelabai gilinasi, todėl skelbimuose turim tik basas komplektacijas. Kai žmogus perka mašiną už 10-30k€, tai nori netik to modelio, bet ir navarotų.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galvoju pirkti automobilį, svarstau tarp Mazda MX-5 NC ir VW Golf GTI MK6. Pasiskaitęs šią temą pradedu baimintis automobilių parduodamų Lietuvoje, Mazda, kurias parduoda jau spėjau visas apžiūrėti, tačiau nuo pirkimo susilaikiau. Svarsčiau apie pirkimą iš Lenkijos, pamačiau, kad galima rasti daugiau neblogų variantų su mažesnėmis ridomis, tačiau kaina skiriasi 2-3k ir daugiau. Šiek tiek baisoka pirkti tokį automobilį brangiau negu LT rinkos kaina, nes po to norint jį parduoti galima gerai sėsti ant pinigų.. :) Ką patartumėt daryti? Pirkti Lenkijoje ar Vokietijoje, o galbūt ir Lietuvoje pavyks rasti patrauklų variantą?

Lenkijoj mašinos brangesnės, nes ten pirmą kart registruojant dideli mokesčiai, toks kaip muitas gaunasi. Ten nebent ieškot kokio nors reto modelio.

Mokėdamas brangiau už atitinkamą būklę nebūtinai nueisi į minusą. Vienas dalykas - sutaupai ant remontų. Kitas dalykas - nebūtinai reikia pardavinėt už lietuviškų lavonų kainą. Už didelę, bet adekvačią kainą irgi galima parduot, tik gal ne per vieną dieną. Ir nebūtinai parduoti tik Lietuvoje, jeigu modelis retesnis - gali nupirkti lenkas, latvis ar net kas nors iš vakarų Europos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu ko jūs čia verkšlenat. Ko reikia tikėtis iš naudotos mašinos? Kad jinai būtų nauja? Taip nebuna. Nori naujos, prašau, pilna salonų eini ir perki. Netinka čia? Važiuoji į Vokietija ar dar kur ir perki. Žmonės nori puikaus stovio, pilnos komplektacija ir svarbiausiai už pigiai.. nu nebūna taip. Kitas dalykas tai mes neturim tokios rinkos ir galimybiu visi važinėti su naujom mašinoj iš salonų, todėl perikupai ir priveža N variantų, bet nusiperki, pasitvarkai kažką ir važiuoji.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūriu, kad pakankamai Jūs čia aktyvūs.

 

Galvoju atsinaujinti ir aš auto, nes aną savaitę mergiotė gatvėj užkišo, tai pasibučiavom.

 

Galvoju apie Audi A6 c7 3.0 180-220kW quattro, dyzeliukas, sline 2014-2016 m.

 

Galvojau apie kelis būdus pirkti.

 

1. Iš vokiečių per visokius mobile.de autoscout24.com pirkti su ~100k rida, organizuoti, kad patikrintų ir parvarytų, arba vykti pačiam. (Dėl laiko stokos, turbūt samdyčiau žmogų)

 

2. Pirkti daužtą (nes gi beveik visos jos iš tiro daužtos) iš aukcionų. Pažįstami iš Talino aukciono perka mašinas, parsiveža ant tralo, patvarko Lietuvoj ir parduoda. USA aukcionai atkrenta, nes ten beveik nėra dyzelio. O aš tik dyzelį.

 

3. Ieškoti per visokais Audi atstovybes užsienyje ir žiūrėit naudotų lizinginių.

 

 

Paskutinė buvo A4 b8.5 2013 m, bet per maža ji man. Kol kas praktikos turiu tik perkant iš pažįstamo, kuris varinėja mašinas iš vokiečių pagal užsakymą. Tai čia tas pats, kas pirmas variantas. Kąą patarsit? Ačiūū

 

Papildant dėl ridų, tai ką žinau. Realiai normalu gi tos didelės ridos iš tų pačių vokiečių. Jie ten tai autobanais gi kasdien važinėja, visokie vadybininkai, tai ir prisuka daug.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Papildant dėl ridų, tai ką žinau. Realiai normalu gi tos didelės ridos iš tų pačių vokiečių. Jie ten tai autobanais gi kasdien važinėja, visokie vadybininkai, tai ir prisuka daug.

 

Nereikia ir vadybininkų visokių. Dirbti per 50 km nuo namų yra normalu, jei dirbi ne pardavėju / sandėlininku (nors ir jie važinėja). Pažįstamas medikas dirba Vokietijoj, gyvena Belgijoj. Į darbą kas dieną 50+ į vieną pusę ir nemato tame jokios problemos. Kartais net ir porą kartų tenka suvažinėt dėl vienokių ar kitokių priežasčių. 30-40k km per metus pas juos visus yra normalu. Ypač jei mašina didesnė, galingesnė. Su tokiais kaip smart ir panašiai tai galima tikėtis ir 10 metų su <100k rida. Bet jei koks passat, 5 kl. bmw ar tuolab minivenas - 3 metų mašina su tokia rida yra norma.

 

Labai gerai matosi visi polizinginiai. Ridos 150-200k stabiliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats užsiimu naudotų automobilių prekyba, perkam iš aukcionų ir siunčiamės į Lietuvą, tai visi ~10 metų automobiliai yra +320k ridomis. Pats matau, kaip dirba perikupai, kurie turguose pardavinėja, tai visi automobiliai 90 procentų yra suktomis ridomis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki ar imanoma paimti gyva f10 arba f30 iki 10k?

 

Labas,

kalbant apie Europini varianta, tai sunkiai. Nebent mechanine deze, mazas ekranas, be odos :)

 

Yra uz 11,500e su pusetina komplektacija, juodas.

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu ko jūs čia verkšlenat. Ko reikia tikėtis iš naudotos mašinos? Kad jinai būtų nauja? Taip nebuna. Nori naujos, prašau, pilna salonų eini ir perki. Netinka čia? Važiuoji į Vokietija ar dar kur ir perki. Žmonės nori puikaus stovio, pilnos komplektacija ir svarbiausiai už pigiai.. nu nebūna taip. Kitas dalykas tai mes neturim tokios rinkos ir galimybiu visi važinėti su naujom mašinoj iš salonų, todėl perikupai ir priveža N variantų, bet nusiperki, pasitvarkai kažką ir važiuoji.

Šneki kaip eilinis turgaus perekūpas stumdantis lavonus. Kėbulas daužtas į visus galus, supuvęs kiaurai, sulipdytas iš makroflexo ir špakliaus - nenauja mašina. Variklis kala, dūmija, dėžė smūgiuoja - nenauja mašina. Salonas kaip po milijono km, pusė prietaisų neveikia - nenauja mašina. Universali otmazkė.

Taip, yra idiotų pirkėjų, kurie pradeda kabinėtis prie įbrėžimų idealios būklės mašinai, bet čia vienetai tokių. Dažniausiai perekūpui nesiseka prastumt lavono su užslėptais defektais, po to kudakuoja ant viso interneto, kad neva žmonės naujų mašinų ieško už pigiai. Ir šiais laikais jau vis daugiau žmonių labiau žiūri į būklę nei į kainą. Dauguma mano klientų prieš tai ilgą laiką ieškojo auto Lietuvoje, nuo pigiausio iki brangiausio ir nieko nerado. Arba visiški kledarai kur net ekspertu nereik būt, kad tai pamatyt arba visokie įtartini, kur parduoda tik su kauferiu, neleidžia daryt test-drive, neleidžia vežt į servisą ir t.t. Dažnai net į vietą važiuot nereikia, pvz., atsidarau skelbimą, mašina stovi atstovybėje, komentare parašyta, kad mašina buvo nauja pirkta pas juos ir visą laiką pas juos aptarnauta, tuo tarpu ant lango šviečia vokiškas žalias lipdukas, servisų knygutė prancūziška, štampai itališki. Tai nežinau ar juoktis ar verkt, kai netik turginiai nesąmonėm užsiiminėja, bet ir atstovybės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vokietijoj nieko negalima patikrinti, neva asmeninių duomenų apsauga. Netgi nuvažiavus į atstovybę su dokumentais ir pardavėju - pasakys istoriją tik tuo laikotarpiu, kuriuo jis buvo pardavėjas. Manau iš tikro tai daroma tam, kad galima būtų eksportuoti laužus su kosminėm ridom.

Ir toj pačioj Vokietijoj irgi sukioja, tik ten nebus tokių atveju kaip pas mus, kad perekūpas nupirko su milijonu km ir atsuko iki 200k. Ten sukioja patys šeimininkai. Pvz., nupirko naują, pravažiavęs 30k ir 60k keičia tepalus garaže, po metų pravažiavęs 90k atsuka iki 30k ir važiuoja keist tepalų į atstovybę, kur gauna štampą į servisų knygutę 30k. Ir taip kasmet. Po 5m tikra rida bus 450k, nors ant skydelio rodys 150k. Ir sutaps visi servisų knygutės štampai, visi įrašai sistemoje, TA istorija ir t.t. Kaip betikrinsi - nerasi kaip prisikabint. Taip pat dabar populiarūs ridos blokatoriai, kai mašina važiuoja, o rida nesisuka. Aišku nesakau, kad ten visos mašinos atsuktos kaip Lietuvoje, bet visgi nemažas procentas tokių. Todėl reikia žiūrėti į realią būklę, ne ridą. Lygiai taip pat ir Amerikoj ridos sukiojamos, man tik juoką kelia, kai mūsų perekūpai svaigsta, kad amerikietiškose mašinose visada 100% tikra rida :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šneki kaip eilinis turgaus perekūpas stumdantis lavonus. Kėbulas daužtas į visus galus, supuvęs kiaurai, sulipdytas iš makroflexo ir špakliaus - nenauja mašina. Variklis kala, dūmija, dėžė smūgiuoja - nenauja mašina. Salonas kaip po milijono km, pusė prietaisų neveikia - nenauja mašina. Universali otmazkė.

Šneku tai, ką girdžių iš kiekvieno eilinio perekupo :) Tiesiog kai žmonės sako: "nėra ką pirkti, visi lavonai", arba "niekaip negaliu mašinos parduoti, nei vieno skambučio" tai iškart aišku, kad poreikia prasilenkia su realybe ir laukia stebūklo kažkokio. Bet kokiu atvėju sutinku su tavim, kad Lietuvoj pilna kledarų ir kažką padoraus surasti sunku.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daryk viską kaip ir ankščiau, kai prisikabins tada ir atsidarysi veiklą. Nors kai ten vos kelios mašinos ir nuo kiekvienos moki mokesčius, tai mažai šansų, kad prisikabins.

Stanley,taip,moku mokescius nuo kainu skirtumo,ant 0 neisvedineju kaip sakoma :) Del veiklos:domejausi,tai jeigu pirma karta atidarai,tai dar ir metus nereik tu mokesciu moket sodrai ir t.t..,taigi kolkas manau palauksiu,ir jeigu prisikabins,turesiu proga dar ir lengvata metus pasinaudoti :) Kitas klausimas: kai veze auto nupirke is privataus asmens,tas surase kauferi savo puse,ir kita paliko tuscia ir dave vairuotojui(tralistui,jis man perdave atvezes auto,ir as supildziau savo vardu pirkejo puse) dabar va planuoju parsivezti auto is dealerio,tai su dealeriu kalbejau,sako rasys kauferi savo puse,o kita ant vairuotojo.Kaip pasielgti lietuvoje,kai kauferis surasytas ne ant manes(pirkejas tralistas) ?:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dyleris privalo rašyti kauferį ant tavęs, juk tu pirkėjas. Jeigu jam labai reikia parašo, tai vairuotojas gali pasirašyti savo parašu "Im Auftrag" (pagal įgaliojimą). Arba tegu atsiunčia emailu, pasirašysi ir išsiųsi atgal.

Nes jeigu surašys ant vairuotojo, tai po to su vairuotoju turėsi rašytis lietuvišką sutartį neva jis tau pardavė, bet kažin ar kas norės už dyką ant savęs mašiną kabint.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,

 

gal kas žinot, norit ir galit pasidalinti kontaktais tų žmonių, kurie parveža auto iš EU, JAV. Noriu tiesiai nuo tralo pirkti automobilius. Gali būt daužti, su defektais ir pan Žodžiu, norėčiau užsiimti auto perpardavinėjimu. Gal kas padeda dalyvauti aukcionuose už papildomus mokesčius ir pan.

Visa info domina.

rašykit a.z. arba el.pastu [email protected]

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,

 

gal kas žinot, norit ir galit pasidalinti kontaktais tų žmonių, kurie parveža auto iš EU, JAV. Noriu tiesiai nuo tralo pirkti automobilius. Gali būt daužti, su defektais ir pan Žodžiu, norėčiau užsiimti auto perpardavinėjimu. Gal kas padeda dalyvauti aukcionuose už papildomus mokesčius ir pan.

Visa info domina.

rašykit a.z. arba el.pastu [email protected]

Is eu auto tai vazinek po autoturgus kai tik tralai atvaziuoja kokia 3-5val ryto ir jeigu deretis moki tai dar kaina nuleis 200-300e o is jav tai bet kokia imone kuri veza is ten masinas susirask ir tau uz 1-1,5k iki namu atves ir visus dokumentus sutvarkys

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...