Pereiti prie turinio

Audi A3 ar VW Golf 4?


Rekomenduojami pranešimai

Jeigu Audi A3 tai tik su verstos odos salonu, klimatronikas, pilnas el paketas. Audi A3 yra minkstesnes vaziuokle malonesne auto, bet remontos kazkiek brangiau kainuoja, bet ir laiko ilgiau. Jei Golf 4 tai tik 81kw klimatronika, el langai, el veidrodeliai. Pirkti dyzeli yra geriausia per tokius salcius.

 

1. Dyzelis turi uzsivesti is puses pasukimo (aisku, jei perki nesudrosta)

2. Uzgesinus varikli iskart turi sustot jokiu prasisukimu keliu i prieki

3. Jei uzvedus pamatysi melsvus dumus bek nuo tos auto visom keturiom neturi buti jokio melsvo dumo!

4. Sylant varikliui gali truputi buti juodu dumu cia nieko baisaus, bet isilus neturi juodu dumu buti.

5. Prie 3000rpm paziurek kaip dirba turbina neturi buti jokio svilpimo ar kazkas panasaus, jei jie bus laukia brangus remontas.

 

Kai nusipirksi auto pranesk cia kaip tau sekesismile.gif

Del 1 ir 4 drysciau abejot, nebent cia ant vokieciu varikliu taip yra., pas mane volvo s80 d5 'uzsiveda tikrai ne is puses abaroto bet ir prie -30 ir turbina svilpia jau 4 metai ir pas visus ji svilpia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai, galim pereit prie kito aspekto. Tarkim pilimas is nestes koloneles ir statoil. Atrodo dyzelis, kaip dyzelis, bet vat su kuru is nestes koloneles nuvaziuojama daug maziau, nei is statoil. Tai paskaiciavus pravaziuotus km/kaina labiau apsimoka pilt kura is statoil'o, nei is nestes. Ir kaina panasi gaunas

 

Tai va, kaip su zaliu gaunas? :)

 

Nesupratau ar tu čia rimtai ar juokauji, tačiau dėl statoil LYGIAI taip pat galvoju ir keletą kartų stebėjau, pyliausi ir iš vienos ir iš kitos ir rezultate pastoviai užsipylus pilną baką iš statoil nuvažiuoju apie 70-100km daugiau :huh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesupratau ar tu čia rimtai ar juokauji, tačiau dėl statoil LYGIAI taip pat galvoju ir keletą kartų stebėjau, pyliausi ir iš vienos ir iš kitos ir rezultate pastoviai užsipylus pilną baką iš statoil nuvažiuoju apie 70-100km daugiau :huh:

Tai va ;)

 

Su zaliu turetu buti irgi panasiai manau. Arba daugiau, arba maziau(bet 80%, kad maziau)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is asmenines patirties siurblys pareina, uzsikemsa. Gaunasi kose panasi i plastelina. Netiki, pasiskaitynek forumus.

 

Nelygink kombaino, su masina ir juolab TDI pompaduze varikliais.

 

Šnekam nes žinom?

 

http://postimage.org/image/1pr2reop0

 

O del panaudoto aliejaus, geriausia draugauja su mechaniniu siurbliu t.y D ir TD varikliuose.

Redagavo Majakas69
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienareiksmiskai Golf. Uz tokia suma iseis paprastas 1.9tdi 81kw variklis.

Kas cia sake, kad a3 ir golf'o detaliu kainos panasios? -Ne. Audi visad buvo brangesnis masinu islaikymas, nei vw.

Audi aliuminine vaziuokle, ir kiti pribombasai.. Ko pasakoje brangus islaikymas.

Kitas dalykas i paprasta ne pompaduze varikli gali pilt zalia, vaziuosi kaip vaziaves, ne kaip su pompaduze.

 

Del ekonomiskumo, tai tiek a3, tiek golf ekonomiskas. TIk neimk 66kw. 74-81kw.

 

Reziume: golf.

 

Is kur istraukei toki brieda, jog a3 aliumas? a3 ir golf 4 yra vienoda baze, paprasta vaziuokle, ner ten ka remontuot. A3 brangesnes nei golfai ( ziurint i 2duris ). Apie 4durius isvis nekalbu. Cia kazkuris svaigo, apie uzvedima is puse abaroto.. gal tu baik juokus, prie -15 kaip siandien is puse abaroto.. Pats ieskojau golfo 4to nuo 00, 81 kw, tai uz tokia suma ner i ka ziuret arba tuscias su irklais. Dabar nupirkau 5ta golfa, toki nevisai tuscia, norejau pasikomplektuot pilnesne komplektacija, tai kaip pamaciau oem kainas, tai fantazija atsoko.Aisku drausk kasko, tokiu metu masinai neitin daug tas kasko ir kainuos, o visgi verta avarijos atveju. Ir nepagailek pora simtu daugiau ant draudimo, imk pilna t.y ir visiems stiklams. Geras dalykas, nes vistiek dazniausiai ir buna stiklai truke ar lempos skile.<br>

Redagavo Pirmokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane siuo metu kasdieniniam naudojimui A3 1.8T benzas sport komplektacija su TT varykliu. 132kW (180AG). Remontas pigus, valgo apie 10 litru bet vaziavimas nerealus. Kartais padraguoji nuo sankryzos tai kai kurie dasivije paklausia koks varyklis tai netiki kai pasakai kad 1.8 Ju ta pati baze kaip Golg4 ir Skoda dar kazkokia. Svarbiausia kad remonatas ne kosmosa kainuoja. As ir nauja sankaba isidejau ir nauja greiciu deze. Dabar ieskausi seimynines masinos bet sita pasiliksiu. Zadu imesti hibridine turbina ir chipa tai arkliukai pakils iki ~240Ag :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu Audi A3 tai tik su verstos odos salonu, klimatronikas, pilnas el paketas. Audi A3 yra minkstesnes vaziuokle malonesne auto, bet remontos kazkiek brangiau kainuoja, bet ir laiko ilgiau. Jei Golf 4 tai tik 81kw klimatronika, el langai, el veidrodeliai. Pirkti dyzeli yra geriausia per tokius salcius.

 

1. Dyzelis turi uzsivesti is puses pasukimo (aisku, jei perki nesudrosta)

2. Uzgesinus varikli iskart turi sustot jokiu prasisukimu keliu i prieki

3. Jei uzvedus pamatysi melsvus dumus bek nuo tos auto visom keturiom neturi buti jokio melsvo dumo!

4. Sylant varikliui gali truputi buti juodu dumu cia nieko baisaus, bet isilus neturi juodu dumu buti.

5. Prie 3000rpm paziurek kaip dirba turbina neturi buti jokio svilpimo ar kazkas panasaus, jei jie bus laukia brangus remontas.

 

Kai nusipirksi auto pranesk cia kaip tau sekesismile.gif

Čia tie punktai tik tautovežiams galioja ar universalūs pagal tave? :) Nes jei universalūs, tai aš turbūt kas rytą savo "lavoną" vis dar labiau žudau su sunkiu užvedimu. Bet užsiveda, zaraza :).

Ir turbūt tautovežiai pašilę tikrai nemeta juodų dūmų, kai spaudi virš 4k rpm? :) Pas juos toks dalykas, susidarantis dyzelinui degant kaip suodžiai turbūt nesusidaro, ar ne? :)

O VW turbinos, kurios ėjo ne vien į Audi ir VW, o pvz. ir į Ford Galaxy tai turbūt ten visai nešvilpia ir jei švilpia tai jau ant mirties? :)

 

O dėl dyzelio pirkimo tokiu metų laiku tai pilnai sutinku, praeitą žiemą, kai ieškojausi mašinos, vienos vos ir nenupirkau, kuri labai gerai vedėsi, dirbo ir važiavo per žymiai rimtesnius šalčius nei ką dabar turim ;). Pardavėjas laikėsi savo kainos ir nenuleido nė cento, neabejoju, kad anksčiau ar vėliau ir gavo savo kainą :).

 

Kas dėl "žalio" kuro - Common-Rail tipo dyzeliniai varikliai daugiau ar mažiau jo nemėgsta, ypač vokiški, kurių pirmos atmainos buvo gerokai prisvilę blynai. Bet čia labai dar priklauso ir nuo kitų eksploatacinių faktorių, t.y. ar pastoviai važinėjama ant "žalio", ar draskoma mašina ar visiškai ne, bendra jos kuro sistemos techninė būklė. Tai nereiškia, kad tas žalias kuras baisiai kažką padarys jei viskas bus su saiku ir kuro sistema tikrai bus techniškai tvarkinga. Bet kvailas palyginimas: kur žmogus gers skaidrų limonadą, o kur jis gers limonadą, bet su dažikliais. Gal trumpalaikiam laikotarpyje per daug nieko ir nenutiks, bet juk tie dažai kažkur nusėsta kažkokiu pavidalu, ar ne? :) Tai manau, kad analogiškai ir su automobiliais ;). Pačiam kai teko žaliu savo mašiną maitinti beveik ištisus metus, tiesiog reguliariai (kartą į du mėnesius) purkštukų ploviklio įpildavau dvigubą normą į baką ir jokių bėdų. Tiesa, mano D-4D ir šiaip nėra labai jautrus kuro kokybei.

O dėl "kaloringumo" - tai net jei ir su žaliu mažiau km nuvažiuosit, bet klausimas ar proporcingai tiek mažiau lyginant jo kainą su Neste/Statoil kainomis? :) Akivaizdu, kad ne ;).

 

O Golf'o tokio amžiaus Kasko nedrausčiau, nebent esi linkęs į avarijas/nelaimingus atsitikimus ar vagystes/statysi mašiną po medžiais uragano metu/turi daug priešų/esi piktybinis tose erdvėse, kur palieki mašiną. Jei ne, tada nelabai matau prasmės drausti Kasko.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia tie punktai tik tautovežiams galioja ar universalūs pagal tave? :) Nes jei universalūs, tai aš turbūt kas rytą savo "lavoną" vis dar labiau žudau su sunkiu užvedimu. Bet užsiveda, zaraza :).

Ir turbūt tautovežiai pašilę tikrai nemeta juodų dūmų, kai spaudi virš 4k rpm? :) Pas juos toks dalykas, susidarantis dyzelinui degant kaip suodžiai turbūt nesusidaro, ar ne? :)

O VW turbinos, kurios ėjo ne vien į Audi ir VW, o pvz. ir į Ford Galaxy tai turbūt ten visai nešvilpia ir jei švilpia tai jau ant mirties? :)

 

O dėl dyzelio pirkimo tokiu metų laiku tai pilnai sutinku, praeitą žiemą, kai ieškojausi mašinos, vienos vos ir nenupirkau, kuri labai gerai vedėsi, dirbo ir važiavo per žymiai rimtesnius šalčius nei ką dabar turim ;). Pardavėjas laikėsi savo kainos ir nenuleido nė cento, neabejoju, kad anksčiau ar vėliau ir gavo savo kainą :).

 

Kas dėl "žalio" kuro - Common-Rail tipo dyzeliniai varikliai daugiau ar mažiau jo nemėgsta, ypač vokiški, kurių pirmos atmainos buvo gerokai prisvilę blynai. Bet čia labai dar priklauso ir nuo kitų eksploatacinių faktorių, t.y. ar pastoviai važinėjama ant "žalio", ar draskoma mašina ar visiškai ne, bendra jos kuro sistemos techninė būklė. Tai nereiškia, kad tas žalias kuras baisiai kažką padarys jei viskas bus su saiku ir kuro sistema tikrai bus techniškai tvarkinga. Bet kvailas palyginimas: kur žmogus gers skaidrų limonadą, o kur jis gers limonadą, bet su dažikliais. Gal trumpalaikiam laikotarpyje per daug nieko ir nenutiks, bet juk tie dažai kažkur nusėsta kažkokiu pavidalu, ar ne? :) Tai manau, kad analogiškai ir su automobiliais ;). Pačiam kai teko žaliu savo mašiną maitinti beveik ištisus metus, tiesiog reguliariai (kartą į du mėnesius) purkštukų ploviklio įpildavau dvigubą normą į baką ir jokių bėdų. Tiesa, mano D-4D ir šiaip nėra labai jautrus kuro kokybei.

O dėl "kaloringumo" - tai net jei ir su žaliu mažiau km nuvažiuosit, bet klausimas ar proporcingai tiek mažiau lyginant jo kainą su Neste/Statoil kainomis? :) Akivaizdu, kad ne ;).

 

O Golf'o tokio amžiaus Kasko nedrausčiau, nebent esi linkęs į avarijas/nelaimingus atsitikimus ar vagystes/statysi mašiną po medžiais uragano metu/turi daug priešų/esi piktybinis tose erdvėse, kur palieki mašiną. Jei ne, tada nelabai matau prasmės drausti Kasko.

 

Mano isvardinti punktai galioja naudotam tvarkingui automobiliui iki 10 metu senumo ir kalba aina apie Audi ir Golfa. Dar priklauso koks tavo akumas ir ar ji priziuri tai labai didele reiksme turi per salcius. Pas mane Banner firmos akumas kuriam jau geri 3 metai yra ir niekad nebuvo per salcius mires, nes as ji priziuriu pries ziema atsukus visus kamstukus ir su svirkstu dapilu po 5ml distiliuoto vandens i kiekviena anga ir du kartus i metus akumo laidus nuvalau svariai ir poto sutepu su vazelinu, kad neoksiduotus ir elektros srove gerai prateketu, todel neturiu jokiu problemu nei su akumu bei su uzvedimu. Tepalus keisdamas irgi perku 5l banke ir nesvarbu, kad ten biski tepalo atlieka ir permoku, bet uz tai zinau, kad nusipirkau tikrai gerus tepalus, o ne tuos kur nuvaziuoja i servisa ir pila is statines visiems ir tu nezinai ko tau ipylt gali ir t.t

 

Ačiū už jūsų patarimus. Turbūt apsistosiu prie Golfo, nes 9k neužteks gerai Audi A3. Beje nusipirkus Golfą, kaip jau rašiau už 8-9k.draustumėte Jūs Kasko ar ne? Subtilus toks klausimas, tad norėčiau išgirsti Jūsų nuomonę.

 

Tau pigiau kainuotu zymeti automobili. Ar verta tau drausti kasko priklauso kur automobili laikysi ir t.t cia daug niuansu yra.

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomios informacijos radau gal kam pravers ir siaip idomu kaip cia gali buti, kad 5 duru golfas ima maziau kuro uz 3 duru golfa?

 

Su automat. pavarų dėže

 

  • Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 5 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1255 kg, maks. 1745 kg.
  • Variklis: (ECE), 4 cilindrai (79.5x95.5 mm), 1896 kub.cm; suspaud. laipsnis 19.5:1; 81 kW (110 AG) esant 4150 aps./min; 42.7 kW/l (58.1 AG/l); 235 Nm (24 kgm) esant 1900 aps./min; dyz. degalai.
  • Variklio konstrukcija: dyzelis su tiesioginio degalų įpuršk. sistema; 1 viršutinis paskirst. velenėlis (krumpl. diržas); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalas 5.2 l; didelio slėgio degalų siurblys su elektron. degalų įpuršk. reguliavimu, 1 turbokompr., tarpinis aušintuvas. Baterija 61 Ah, generatorius 70 A, aušinimo skysčiu sistema, tūris 5.2 l.
  • Transmisija: (priek. pavara). 4 laipsnių automat. pavarų dėžė: I. 2.71; II. 1.44; III. 1; IV.0.72; atbulinė eiga 2.88; pagr. pavara 3.38.
  • Važiuoklė: laikantysis kėbulas; priekyje “McPherson” tipo pakaba; užpakalinis tiltas su išilginėmis svirtimis, išilg. svirtys, cilindrinės spyruoklės; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale, teleskopiniai amort.
  • Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), priekinių diskų skersmuo 28 cm, užpakalinių 23.2 cm, ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 55 l; padangos 195/65 VR 15; ratlankis 6 J.
  • Matmenys: bazė 251 cm, vėžė 151/149 cm, prošvaisa 13 cm, posūkio skersmuo 10.9 m, bagažinė 330/1185 kub.dm, ilgis 415 cm, plotis 174 cm, aukštis 144 cm.
  • Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 193 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 4 laipsniu 45 km/h; 0-100 km/h 10.6 s; specifinis svoris 14.6 kg/kW (10.8 kg/AG); sąnaudos EU 4/6.5 l/100 km.

Su automat. pavarų dėže

 

  • Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 3 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1220 kg, maks. 1745 kg.
  • Variklis: (ECE), 4 cilindrai (79.5x95.5 mm), 1896 kub.cm; suspaud. laipsnis 19.5:1; 81 kW (110 AG) esant 4150 aps./min; 42.7 kW/l (58.1 AG/l); 235 Nm (24 kgm) esant 1900 aps./min; dyz. degalai.
  • Variklio konstrukcija: dyzelis su tiesioginio degalų įpuršk. sistema; 1 viršutinis paskirst. velenėlis (krumpl. diržas); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalas 5.2 l; didelio slėgio degalų siurblys su elektron. degalų įpuršk. reguliavimu, 1 turbokompr., tarpinis aušintuvas. Baterija 61 Ah, generatorius 70 A, aušinimo skysčiu sistema, tūris 5.2 l.
  • Transmisija: (priek. pavara). 4 laipsnių automat. pavarų dėžė: I. 2.71; II. 1.44; III. 1; IV.0.72; atbulinė eiga 2.88; pagr. pavara 3.38.
  • Važiuoklė: laikantysis kėbulas; priekyje “McPherson” tipo pakaba; užpakalinis tiltas su išilginėmis svirtimis, išilg. svirtys, cilindrinės spyruoklės; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale, teleskopiniai amort.
  • Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), priekinių diskų skersmuo 28 cm, užpakalinių 23.2 cm, ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 55 l; padangos 195/65 VR 15; ratlankis 6 J.
  • Matmenys: bazė 251 cm, vėžė 151/149 cm, prošvaisa 13 cm, posūkio skersmuo 10.9 m, bagažinė 330/1185 kub.dm, ilgis 415 cm, plotis 174 cm, aukštis 144 cm.
  • Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 190 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 4 laipsniu 45 km/h; 0-100 km/h 13.5 s; specifinis svoris 14.6 kg/kW (10.8 kg/AG); sąnaudos EU 4.8/9 l/100 km.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Laba diena,

 

aš taip pat ieškau VW GOLF IV 81kw dyzeliuko. Gal kas žinot kur yra jų gyvų? :) Domina tik 4 durų, mechaninė pavarų dėžė, būtų gerai su privalumais (klimato kontrolė, el.langai, el.veidrodėliai ir t.t.). Automobilio ieškau nuo 1998-2000m, kaina būtų gerai įtilpti į 9000Lt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laba diena,

 

aš taip pat ieškau VW GOLF IV 81kw dyzeliuko. Gal kas žinot kur yra jų gyvų? :) Domina tik 4 durų, mechaninė pavarų dėžė, būtų gerai su privalumais (klimato kontrolė, el.langai, el.veidrodėliai ir t.t.). Automobilio ieškau nuo 1998-2000m, kaina būtų gerai įtilpti į 9000Lt.

 

Tiesiog reikia ziureti skelbimus (autogidas, autoplius) ir vaziuoti apziureti. Gera rasti nera lengva, bet ieskant manau imanoma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laba diena,

 

aš taip pat ieškau VW GOLF IV 81kw dyzeliuko. Gal kas žinot kur yra jų gyvų? :) Domina tik 4 durų, mechaninė pavarų dėžė, būtų gerai su privalumais (klimato kontrolė, el.langai, el.veidrodėliai ir t.t.). Automobilio ieškau nuo 1998-2000m, kaina būtų gerai įtilpti į 9000Lt.

 

Nerasi ir gyvo ir pilno ir dar už 9000.

 

P.S. Neseniai įsigijau tokį, kuris atititiko visus reikalavimus, tai teko sumokėt tikrai ne 9000... O ieškojau nuo praeitų metų rugsėjo.

Redagavo AlgirdaZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 9 metų...
Svečias exis159
prieš 17 valandų, mario31 parašė:

Kaip del A3 2/3 ir 4/5 duru kuro ekonomijos ?

2duru turetu but lengvesnis nes trumpesnis tai gal kazkiek kuro maziau rys ? dar klausimas imtumet 77kw ar 105kw? 

kaip suprantu 77kw ekonomiskesnis o 105kw vaziuoti smagiau. 

mazai apie masines nusimanau :).

Mano manimu neimk 2 duru nes nepatogu zmones susodinti. As dvidurias masinas isvis prie prabangos prekes priskirciau kai dviese max važinėji ir nedaugiau. O kuro labai labai mazai skirsis sanaudos. Jei jau galvoji apie kura tai imk 77kw susitaupysi. 

Ir jei esi zalias ant masinu speju katik teises gavai. Imk 77kw del draudimo kainos nes brangus bus pradžioje. Ir tikrai nereikia galingos bent 3-4metus. 77kw pilnai uzteks. Turiu 85kw viskas ok važinėju tolimais atstumais 140-150, traukos netrukata. Pirmus 4 metus važinėjau 110-130 ir kuro 2 litrais maziau naudojo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš būčiau už 4 duris. Praktiškiau, gabaritai mažai skiriasi, kuro sąnaudos irgi nelabai skirsis, vėliau 4durų auto bus lengviau parduoti. 77kW mieste pilnai užtenka. Autostradoje 130-140 jau garsiai dirba variklis, bet įmanoma važiuoti. Su 105kw nesusidūręs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu as is dalies del kuro eco bet labiau del isvaizdos mane traukia 2 duru. Vaiku neturiu, vaziuosiu daugiausia vienas i darba. Jo visi sako, kad prasikeiksiu su tom dviem durim, bet mieste matau nemazai a3 2duru ir nebeda. Tai as jau po biski pradedu suprast, kad bus nemazai situaciju kai komfortas kentes, bet bot vistiek noriu 2. Gal ne taip ir blogai viskas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...