Pereiti prie turinio

Verslo kūrimas, rinka, konkurencija.


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, visos mintys kurias čia parašysiu, yra mano subjektyvi nuomonė ir norėčiau Jūsų komentarų, patarimų, nuomonės.

 

Ilgą laiką galvoju užsiimti prekyba ar panašia veikla, tačiau dabar noriu truputi įgauti daugiau žynių.

 

Imkime elementarų pavyzdį. Noriu atsidaryti buitinės technikos parduotuvę. Tarkim žinau iš kur nupirkti daiktą A už pigesnę kainą. Pvz.: šaldytuvą. Paskaičiavęs visus kaštus, siuntimas, užsakymas, laikas, galutinis taškas (aš) gaunu dar konkurencingą kainą. T.y. Galutiniam taške: „mano kaina + tam tikras procentas = konkurentų kaina“.

 

Toliau viską dėstysiu "step by step" principu.

 

1 žingsnis - nusipirkau prekę.

 

Reikia man dabar atrasti pirkėją prekei.

Kaip suvokti teisingą konkurenciją?

 

Yra PopuliariParduotuve.LT Maziaupopuliari.LT Vidutine.LT SenabetMazaidirbanti.LT ....n... AŠ! NaujaParduotuvė.LT

 

Tampu taip vadinamas žuveliokas ryklių jūroje. Kaip galima man išgyventi?

 

1. Dideli pinigai į reklamą. (tačiau ar atsipirks investicijos?)

2. Mažiau reklamos + pigesnės prekės.

 

Va čia ir atsiranda man konkurencijos klausimas. Ir norėčiau sužinoti Jūsų mintis ir atsakymus.

 

Jei aš prekės A kainą mažinu norėdamas pritraukti klientūros, savaime aišku, kad man atėmus dalį klientų susivoks ir visi "rykliai", jie sumažina - ir aš vėl turiu kažkaip kapanotis, nes pradėsiu skęsti. Vėl mažinti?

 

Bet juk tai yra rinkos skandinimas. Tiek man, tiek rykliams lieka vis mažesnis % pelno, kad sunkina gyvenimą, o kol aš nepasirodžiau, viskas buvo kaip ir gerai. O kelio atgal nebėra, juk nepadarysi masinio visų prekių brangimo, taip išvis atsikratysi klientūros.

 

Dalintis klientais ir tikėtis, kad man pasiseks? Čia jau teleloto - ne verslas. Ilgainiui tokia veikla neneštu pelno arba ji vos kvėpuotų. Kol galų gale išlaikymo kaštai paskandintų mano laivą.

 

 

Netikiu, kad yra neįmanoma įlysti nors ir 10-ties parduotuvių tinklą ir bandyti pasiimti savo torto dalį.

Tik - kokiu keliu tai reikia daryti?

Nes drastiškas kainų mažinimas skandintų visą rinką ir galų gale man pasijaustu pačiam tai. :)

 

Žinoma, čia nekalbu apie elementarus niuansus, kaip puslapio patrauklumas, SEO ir tt. Čia padaromi dalykai, su laiku. :)

 

O gal Lietuvos rinka yra per maža n-parduotuvių parduodančių šaldytuvus konkurencijai? :)

 

Kol kas tiek, tikiuosiu sulauksiu atsakymų/nuomonių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu galėsi pasiūlyt kažką geriau(turėsi konkurencinį pranašumą), tai gali būt kaina, kokybė, garantijos, pristatymas ir t.t. Tada gali bandyt konkuruot, bet suprantu, kad kaina tavo būtų pagrindinis pranašumas, tai priklauso už kiek tu mažiau galėsi parduot, nes jei 10%, tai manau jie pamatę, kad praranda klientų ir nuleis tas kainas.

 

Jeigu dar mažesnės kainos, tai manau kokius metus turi dirbti be pelno, arba išvis į nuostolį, kad paskui galėtum iš to uždirbti.

 

Šiaip galėčiau padėt jeigu rimtai galvoji. AŽ.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau pasirinkdamas mazesne kaina, bet investicija i savo e-parduotuve, kad zmogui suteiktum 100% patikimuma uzsitarnausi varda. As dabar sneku, kaip pirkejas. Dabar tokie laikai, kad zmogus nesilaiko tu populiariausiu, o nepatyngi ir panarso, kas kur siulo mazesne kaina, bet vienas didelis bet - patikimumas. Jeigu sugebesi visa tai uztikrinti, suteikt zmogui garantijas - turi klienta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu galėsi pasiūlyt kažką geriau(turėsi konkurencinį pranašumą), tai gali būt kaina, kokybė, garantijos, pristatymas ir t.t. Tada gali bandyt konkuruot, bet suprantu, kad kaina tavo būtų pagrindinis pranašumas, tai priklauso už kiek tu mažiau galėsi parduot, nes jei 10%, tai manau jie pamatę, kad praranda klientų ir nuleis tas kainas.

 

Jeigu dar mažesnės kainos, tai manau kokius metus turi dirbti be pelno, arba išvis į nuostolį, kad paskui galėtum iš to uždirbti.

 

Šiaip galėčiau padėt jeigu rimtai galvoji. AŽ.

 

Va čia ir yra visa esmė. :) Apie tai ir sukūriau temą.

 

Manau pasirinkdamas mazesne kaina, bet investicija i savo e-parduotuve, kad zmogui suteiktum 100% patikimuma uzsitarnausi varda. As dabar sneku, kaip pirkejas. Dabar tokie laikai, kad zmogus nesilaiko tu populiariausiu, o nepatyngi ir panarso, kas kur siulo mazesne kaina, bet vienas didelis bet - patikimumas. Jeigu sugebesi visa tai uztikrinti, suteikt zmogui garantijas - turi klienta.

Bet juk mažindamas kainas, aš kasu duobę visai "šaldytuvų" rinkai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rimtam produktui vietos rinkoje visada yra.Nereikia pamiršti ,kaip sakė Ilja Larsas svarbiausia yra ne įdėja, o jos įgyvendinimas. Nepamirsk to , kad visi "rykliai" buvo žuvelės.Siūlyčiau pradėti nuo siauros nišos ir sėkmės atveju ją plėsti. Yra daug būdų keliui į sėkmę ir milžiniški pinigai reklamai negarantuoja tau sėkmės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Truputi ne taip mane supratote. Aš jau turiu prekę. Ne jos ieškau, jau turiu. :)

 

esmė - kaip man užaugti iki ryklių siūlant tapačią prekę? Ta pati 'šaldytuvą'? :)

 

jei viskas butu taip paprasta, kas antras uzdarbietis milijonierius butu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia tokiu atveju turi pateikt konkretų pasiūlymą ką turi ir konkurentus, kad būtų aiškiau. O šiaip, tai pirk reklamą, plėsk fb puslapį ir t.t. Na čia daug yra būdų kaip parduoti, bent jau pradžioje.

 

Žiūrėk ką daro konkurentai, sek juos ir bandyk apžaist.

 

Kaip ir sakiau mielai prisidėčiau ir konkrečiau padėčiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekvienoj rinkoje konkurencinį pranašumą įgyti reikia skirtingai.

Kalbant apie buitinę techniką, tai šios prekės yra priskiriamos prie tų, apie kurias žmonės iš anksto skaito visokius straipsnius, lygina kelias parduotuves, kur pigiau, kas rinkoje geriausia ir pan. Tai nėra kažkas kur ateini į parduotuvę, pamatai akciją ir nusiperki, nors neplanavai. Tai planuotos, ilgiau renkamos prekės.

O ką darai, kai perki naują TV ar šaldytuvą? Skaitai internete specifikacijas, bandai suprasti kuo vienas modelis skiriasi nuo kito ir pan. Taip pat, stengiesi surasti kitų žmonių atsiliepimus. Išsirenki prekę. Nuvažiuoji apžiūrėti jos į realią parduotuvę. Jei bijai internetinės prekybos, tai perki vietoje. Jei esi šiuolaikiškėsnės kartos, tai grįžti namo ir susirandi tinkamiausią pasiūlymą ir perki keliais šimtais Lt pigiau nei parduotuvėj kur čiupinėjai tą prekę. Tinkamiausias pasiūlymas nebūtinai pigiausias - galbūt tau rūpi garantiją, nemokamas atvežimas/prijungimas ar dar kažkas.

Tad realiai šiame aprašyme galima matyti kertinius apsisprendimo taškus: prekės išsirinkimas ir tinkamiausio pasiūlymo radimas.

Ką aš daryčiau? Pirmiausia perprasčiau tarkime TV ar šaldytuvų rinkas, kad galėčiau suprasti visas specifikaicjas ir turėčiau kompetencijos diskutuoti apie tai. Antra, užsireginčiau į tokius portalus kaip supermama, kur lankytojai renkasi prekes, apie jas diskutuoja ir ieško geriausių pasiūlymų. Galėčiau būti tas gerasis dėdė, kuris nemokamai visoms pasakotų apie pliusus ir minusus įvairių TV ar šaldytuvų. Trečia, pagal lankytojų norus išrinkčiau norimas prekes ir galbūt net parodyčiau, kur gali nuvažiuoti pačiupinėti. Ir galiausiai pasakyčiau, kad galiu tas prekes gauti pigiau. Plius jas nemokamai atvežti (galbūt net išvežti seną TV ar šaldytuvą) ir nemokamai prijungti. Ir net palikčiau savo tel nr, kuris parodytų mano atsakingumą, kad jeigu kas nutiktų, galėtų man tiesiai skambinti. Konkuruoti kaina nėra taip svarbu, kiek kurti pridėtinę vertę.

Beje buitinės technikos sritis neturėtų būti lb plati. Manau, turėtum labiau koncentruotis į kelis produktus. Arba pvz galima pardavinėti tik A ar A+ techniką, tokiu būdu galėtum kiek kitaip save pozicionuoti.

Iš tikrųjų, galima įvairių partizaninių marketingo triukų sugalvoti, tik vėlgi - norėtųsi siauresnės srities. Arba pvz. gali tartis su šaldytuvų ar TV meistrais, kad jie promotintų tavo parduotuvę, ir jei žmogus perka iš tavęs TV ar šaldytuvą, tai jis gauna nuolaidą, o meistras savo dalį.

Čia tik keli maži pamąstymai, bet bent kažkiek galbūt padėjau:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...