Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Cia kaip matau dazni dalyvei neturi jokiu nusiskundimu MANROG ir visa buyuk atstovybe (tame tarpe ir as) o tik nauji dalyviai cia zyzia del visokiu nesamoniu, tad sakyčiau viena is patikimiausiu bendrovių su kuria man teko kada nors susidurti :)) Sekmes plėtojant savo veikla!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandome automatizuoti sistemą, manau iki balandžio pabaigos, viskas bus daroma, automatiškai, mums beliks tik mums svorį suvest ir jūs gausite į email, ir telefoną sąskaitą ir sumą už paslaugas. Na dėl 5sav tikrai neatsakysiu kodėl, nes paskutinį kartą, tame tarpe ir tavo siunta į LT, gauta per 2sav. Bet nesiginsiu, kad galėjo būt neatsiimta uk pašte. Iš ten stengiamės paimti, kas 2d. O dėl vėlavimų, taip pat stengiamės, surasti padorius vežėjus, kurie galėtų paimti mūsų siuntas, deja sunkiai sekasi, nes mūsų bazė randasi prie Liverpulio, o į ten važiuoja gal tik kokios 2-4 firmos. Bet manau iki balandžio vidurio šį klausimą taip pat išspręsim.

Redagavo MANROG
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...
  • po 1 metų...

Buyuk.lt Nepatikimas tarpininkas. Su kolega nusprendėme pasinaudoti jų paslaugomis. Kai prireikė papildomos informacijos ir apytikslių kainų, likome patenkinti maloniu bendravimu ir jų atsakymais į kiekvieną mums kilusį klausimą. Visos bėdos prasidėjo, kai apmokėjome sąskaitą faktūrą. Iš pradžių pareiškė, jog pervedimą atlikome ne į tą banko sąskaitą, nors pavedimas buvo atliktas į faktūroje nurodytą saskaitą. Pasirodo jie mums kažkur laiško turinyje parašė kitą sąskaitos numerį.

Vėliau kai šiaip ne taip susitarėme dėl neva ne ten pervestų pinigų, siuntinio laiku neatsiuntė. Šiaip ne taip pavyko prisiskambinti. Prižadėjo, jog gausime keliomis dienomis veliau. Suprantu, jog visiems iškyla sunkumų, tačiau negavome siuntinio ir kita kartą. Visą savaitę niekas nekėlė ragelio ir vis dar nekelia.

 

Labiausiai nustebino tai, kad internete per įmonių kontaktus susiradau kitą numerį. Paskambinus atsiliepė kažkoks vyrukas ir pareiškė, kad nesikabinėčiau su savo reikalais, nes jis toje įmonėje nebedirba. Po poros valandų skambina iš to paties numerio tik jau ši kartą kitas žmogus ir sako „Sveiki, mums pranešė, jog turite nesklandumų dėl siuntinio“. Tai nelabai suprantama, kaip jie taip nesusitare meluoja. Dėl siuntinio susitarėme, kad paskambins pirmadienį ir pasakys ar gražina pinigus ar siuntinys jau pakeliui į Lietuvą. PATYS NEPASKAMBINA IR RAGELIO NEKELIA.

 

Taip, kad svarstantiems pasinaudoti jų pslaugomis, patariu jais nepasitikėti.

 

O administratorių prašau „neužbaninti“ šių postų, nes noriu tik perspėti kitus forumo dalyvius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...
  • po 3 mėnesių...

Sveiki forumo lankytojai, kadangi naudojuosi ju paslaugomis ilga laika tai noriu palikti savo atsiliepima. Kadangi ju puslapyje akivaizdu kad jie filtruoja visus atsiliepimus ir blogi tiesiog nepostinami :) Naudojuosi ju paslaugomis jau tikriausiai virs metu ir iki siandien kaip ir didesniu problemu neturejau. Bet visada buna pirmas kartas, tiesa? :)

Galiu tik pasakyti viena, kai pradejo siusti per post24 suprastejo ju darbas ir paslaugu kokybe, gal cia tik sutapimas, kai prekes atsiimti tekdavo ju taskuose paciam viskas buvo gan gerai. Kas mano situacijoje buvo blogai? :)

Pirmiausia zmogus atsakingas uz siuntinio issiuntima parase i el pasta, paprase tel numerio pastomato vieta i kur issiusti preke ir nurode sumoketi uz siuntini. Viska padariau, laukiau siuntinio bet taip ir nesulaukiau, teko skambinti paciam ir tik tada pasake kad issius siuntini ir pazadejo pristatyti kita diena. Trumpai tariant tiesiog pamirso. Negana to siuntinis nebuvo pristatytas ir kita diena, kalte suverte ant post24 ir net nenutuokia kur siuntinis randasi ir kada bus. Taip kad ju skambus pazadas pristatyti per 1-3 darbo dienas yra nieko vertas. Po viso pokalbio siuntu administratorius dar maloniai pasiule pasinaudoti konkurentu paslaugomis. Manau kad tai vienintelis protingas dalykas ka ju kompanijos atstovas galejo pasiulyti. BUYUK su savo pastoviais klientais elgiates apgailetinai ir jusu laukia prasta ateitis. Pats zadu migruoti i kita kompanija ir pasistengsiu daugiau nesinaudoti ju paslaugomis ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne tu vienas pastaruoju metu su jais problemų turi :) Išvis dabar net neatsakinėja į žinutes ignoruot pradėjo. Ir gavos taip kad tikriausiai praradau per juos per 200Lt. Manau gal susipras ir atsižvelgs į tai ir pradės bent jau ne meluot o pradėt sąžiningai atsakinėt...

Pinigus grąžino, atsiprašymą taip pat gavau :)

Redagavo mixaz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne tu vienas pastaruoju metu su jais problemų turi :) Išvis dabar net neatsakinėja į žinutes ignoruot pradėjo. Ir gavos taip kad tikriausiai praradau per juos per 200Lt. Manau gal susipras ir atsižvelgs į tai ir pradės bent jau ne meluot o pradėt sąžiningai atsakinėt...

 

Sveiki,

Mūsų darbo laikas iki 17:00 kreipkitės darbo valandomis ir tikrai jums atsakys. O dėl post24 kartais kyla problemų, bet kadangi yra nemokamas pristatymas, tai kartais reikia pakentėti. O track post24 davėme ir kaip ir buvo žadėta laiku išsiuntėme, tik kadangi paštomate nebuvo laisvų spintelių nepristatė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Mūsų darbo laikas iki 17:00 kreipkitės darbo valandomis ir tikrai jums atsakys. O dėl post24 kartais kyla problemų, bet kadangi yra nemokamas pristatymas, tai kartais reikia pakentėti. O track post24 davėme ir kaip ir buvo žadėta laiku išsiuntėme, tik kadangi paštomate nebuvo laisvų spintelių nepristatė.

Skype įjungtas būna ilgai pas mane tuo metu tad atsakyt tikrai galėtumėt, bet dabar buvo rašyta 5 dienas iš eilės viena atsakėt kad duosit tracking'ą tai buvo man rodos 15 dieną ir iki šiandien dar jo negavau, nors visos žinutės nuėjusios.

Pinigus grąžino, atsiprašymą taip pat gavau :)

Redagavo mixaz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skype įjungtas būna ilgai pas mane tuo metu tad atsakyt tikrai galėtumėt, bet dabar buvo rašyta 5 dienas iš eilės viena atsakėt kad duosit tracking'ą tai buvo man rodos 15 dieną ir iki šiandien dar jo negavau, nors visos žinutės nuėjusios.

su jumis iš pat ryto susisieks vienas iš buyuk.lt ir padės išspręsti jūsų problemą. Taip pat nuo rytdienos papildomai vienas žmogus pradės dirbti, todėl dar tą pačią dieną bus išsiunčiamos siuntos nuo gavimo, tačiau mes post24.lt darbo negalime įtakoti, todėl atsiprašome iš anksto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neturi spinteliu,pamirso issiusti, dar zinokit sian suzinojau kad turejo buti 50 procentu nuolaida siuntimui, kurios zinoma negavau. Tiesiog apgailetina ir cia elgiasi taip su klientu kuris per juos ne viena desimti siuntu yra nusiuntes.Neturi spinteliu? Turejot punktus didmiesciuose kuriuose buvo vietos ir galejai pasiimti kada patogu, per brangu? Sumanet pasitaupyt paslaugu kokybes ir klientu nervu saskaita? Galesit toliau taupyt nes nei as nei mano pazistami kuriem siuliau per jus siusti daugiau nesius ir dar visur kur imanoma internete pranesiu apie jusu super kokybe ir elgesi su klientais. Po galais, koks protingas imones darbuotojas gali siulyti eiti pas konkurentus? Butu juokinga jeigu nebutu graudu. Su tokiu poziuriu jus zadat egzistuoti, nemanau kad pavyks bet sekmes :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Po visų buyuk ignoravimų ir prekės gražinimo atgal pardavėjui. Tesiu nuotykius toliau su buyuk. Šeip ne taip susiekiau su jais ir išprašiau, kad išsiūstu ir pagaliau sulaukiau 21 diena numetė trackingą ir sakė pirmadienį pas pardavėja bus. Aišku iš kart pradėjau derėtis su pardavėju, kad visdėlto man bent dalį pinigų gražintų, susitarėm kad palauks iki antradienio, bet vis stebėjau trackingą ir jis vis Awaiting collection. Pardavėjas aišku irgi mano pažadų neapsikentė ir pasakė, kad vėl jam buriu ir pareiškė, kad nebesiūst prekės jam aišku buyuk sugebėjo tik pirmadienio vakarą paduot prekę kurjeriam. O su pardavėju jau kaip ir baigta case uždarytas seniausiai, manim nebepasitiki. Tai gaunas taip, kad per buyuk paslaugumą turiu 300Lt nuostuolį neskaitant sugaišto laiko ir kantrybės. Tiesiog pasistengsiu parašyt apie juos visur, gal ateityje supras, kad vystant verslą ne vien tik jų pačių nuomuonė svarbi, bet ir klinetų :) O ar naudotis jų paslaugomis tai jums spręst, ne pirmas blogas atsiliepimas apie juos ir manau ne paskutinis.

Pinigus grąžino, atsiprašymą taip pat gavau :)

Redagavo mixaz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po visų buyuk ignoravimų ir prekės gražinimo atgal pardavėjui. Tesiu nuotykius toliau su buyuk. Šeip ne taip susiekiau su jais ir išprašiau, kad išsiūstu ir pagaliau sulaukiau 21 diena numetė trackingą ir sakė pirmadienį pas pardavėja bus. Aišku iš kart pradėjau derėtis su pardavėju, kad visdėlto man bent dalį pinigų gražintų, susitarėm kad palauks iki antradienio, bet vis stebėjau trackingą ir jis vis Awaiting collection. Pardavėjas aišku irgi mano pažadų neapsikentė ir pasakė, kad vėl jam buriu ir pareiškė, kad nebesiūst prekės jam aišku buyuk sugebėjo tik pirmadienio vakarą paduot prekę kurjeriam. O su pardavėju jau kaip ir baigta case uždarytas seniausiai, manim nebepasitiki. Tai gaunas taip, kad per buyuk paslaugumą turiu 300Lt nuostuolį neskaitant sugaišto laiko ir kantrybės. Tiesiog pasistengsiu parašyt apie juos visur, gal ateityje supras, kad vystant verslą ne vien tik jų pačių nuomuonė svarbi, bet ir klinetų :) O ar naudotis jų paslaugomis tai jums spręst, ne pirmas blogas atsiliepimas apie juos ir manau ne paskutinis.

Jeigu pardavėjas jums negrąžins pinigų nuostolius padengsime. Tik manau reikėjo su mumis susisiekti ir problema butų išspręsta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...
  • po 1 mėnesio...

sveiki forumieciai. pameginsiu atnaujint sena tema. galbut kas nors zinot ar siunciat kitomis firmomis kurios veikia panasei kaip buyuk ??? pabodo tie patys vargai kiekviena siuntima is 8 darytu siuntu turbut tik 2 gavau be jokiu bedu. tai pasizada nusiust i autobusu mano stoti is alytaus vazineju tris kartus keleta dienu kol issiuncia tai reikia skambint kas dvi dienos ir klausinet ar issiunte... sis isvis idomiausias atvejis siunciau iphona is usa zinoma jis velavo jiems i anglija kaip buvo zadeja tada zinoma velavo i lt taip viso pavelavo siuntinys apie dvi savaites ir praejus kazkur menesiui po gavimo sugalvojo kad dar muito mokesciu is manes gali paprasyt .... AR YRA KITU FIRMU ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...