Pereiti prie turinio

Kroviniu pervezimas. (Van'ais)


Rekomenduojami pranešimai

Labas,

 

Gal ir pilna tokiu imoniu teikianciu paslaugas su kroviniu pervezimu, bet noreciau issamiau issiaiskint kas ir kaip.

Gal galite pasidalinti savo patirtimi (gal dirbate toki darba, uzsiimate laisvalaikiu ar net isteige imone esat.)

Nekalbam apie furas tik van'us mini van'us.

Nuo ko pradejote? kaip klientu ieskojot?

Samdet vadybininka? Patys ieskojot?

Ar verta pirma issinuomot van'a ir paciam pabandyt? ar vertetu geriau pirkti?

Patarkit, pasidalinkit savo nuomone, aciu:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dirbau toki darba, tai kaip pats savininkas sake (turejo tik viena busa ir viena darbininka mane;D ) kad jai dirbi pats ir vaziuodamas per kompa ieskai kitu kroviniu tai gali uzsidirbt. bet kai jis mane idarbimo ir neturejo laiko normaliai paieskot konors gryzimui tai uz reisa 20-30lt jam likdavo. aisku jai rasdavo ka ir atgal parsivest 9labai retai) likdavo manau koks 80-100lt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dirbau tokį darbą. Savo mikro neutrėjau, tai nuomodavau kai reikėdavo. Veždavau tik tuos krovinius, už kurios mokėdavo tiek, kad apsimokėtų siųsti visą mikrą - smulkių dalinių nerinkdavau, ir pastovių maršrutų neturėdavau, o važiuodavau ten, kur užsakymys gaudavau.

Kainą skaičiuodavau taip, kad galutinės išlaidos nesigautų didesnės nei pačiam klientui su mikru krovinį vežti. Tai praktiškai veždavau už savikainą, o uždarbis būdavo tai, ką susirenki iš atgalinių krovinių - tai iš Vokietijos su mikru be problemų gali susirinkti 1200-1400 lt, o jei pasiseka, tai ir daugiau. Tai vat toks maždaug ir būdavo uždarbis. Doirbau ne ant savo UAB, tai mėnesio gale reikėdavo susimokėti mokesčius nuo algos, cargo.lt mokestį ir už telefoną, tačiau buvo galima susigrąžinti PVM nuo kuro ir nuomos mikro, ir pan. Atgalinių krovinių ieškodavau per www.cargo.lt. Tai visas uždarbis paprastai būdavo tai, ką susirenki iš atgalinių krovinių. Taip gaudavosi labai gera kaina, nes pervežimas klientui kainuoja tiek pat, kiek pats važiuotų, tačiau nereikia laiko gaišti.

Savikainos skaičiavimas paprastas: kuro kaina, mikro nuomos kaina, kelių mokestis, maistas ir kokie 200 lt neplanuotoms išlaidoms. Tai visi šie dalykai ir įeina į pristatymo kainą. O uždarbis kaip jau sakiau - visa tai, ką gausi atgal važiuodamas.

Pagrindiniai užsakovai - įmonės su skubiais kroviniais, arba privatūs užsakovai su tartpautiniu kraustymu.

Iš kur gaudavau klientų? Turiu interneto svetainę, kurią reklamuodavau per google adwords ir per skelbimus, tai iš ten ir klientai. Po kokių metų adwords reklamos ir daug išlaidų jai, svetainę pradėjo gerai rodyti google paieškoje, ir dabar nemažai klientų ateina be papildomų išlaidų. Bet norint veikti rimčiau, reikalinga turėti selbimą www.skelbiu.lt, ir tas skelbimas turėtų būti iškeltas į geras pozicijas, o tai kažkiek kainuoja (apie 300 lt/mėn).

Toks darbas nėra pastovus, nes vieną savaitę gali sulaukti tiek skambučių, kad nespėsi tvarkytis, o kitą kartą ir nei vieno skambučio nesulauksi. Dėl to šitas darbas sunkiai planuojamas, ir labiausiai tinka kaip geras pelningas hobis šalia kažkokios pastovios veiklos, kai gali kažką veikti tuo metu, kai niekur nevažiuoji.

Pats šitą veiklą norėčiau mesti, nes atsibodo tas nepastovumas, o plėstis labiau su šita veikla nenoriu, nes radau mielesnį ir pelningesnį užsiėmimą.

Todėl parduodu visą šitą mažą versliuką - interneto svetaine, sutarčių formas, prekinį ženklą, veiklai naudotą el.pašto adresą, kontaktus, žinias bla bla bla. Interneto svetainė yra labai gerose google paieškos pozicijose, todėl pastoviai sulaukiama potencialių klientų skambučių be didelių finansinių ir kitokių kaštų.

Jei kam įdomu, rašykite PM. Kaina viso to tikrai ne kosminė, ir atsipirktų per 3-4 reisus. Beje, yra ir vienas užsakymas balandžio praiai, kurį taip pat perleisčiau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš krovinių nedrausdavau. Pervežimo sutartyje įrašydavau sąlygą, kad krovniai vežami pagal CMR konvenciją, o ši konvencija riboja vežėjo atsakomybę už krovinių vežimą keliais iki 8.33 SDR už kilogramą krovinio. SDR kursą galite pažiūrėti lietuvos banko svetainėje šalia valiutų kursų, bet šiaip tai yra apie 33-36 lt už kg svorio, arba 3300-3600 lt už toną.

Yra ir toks CMR draudimas kroviniams. Mikroautobusams tai kainuoja apie 1000 lt metams. Aš jo nepirkdavau, nes jį reikia pirkti kiekvienai mašinai atskirai, o aš važinėdavau su skirtingomis, nes nuomodavau. Bet jei rašai sutartyse, kad veži pagal CMR konvecniją, tai ir be draudimo gerai.

Draudimo pliusai pagrindiniai yra tai, kad avarijos ar pan. atveju draudimas tavo naudai įrodinės, kad tu esi nekaltas, ir kad žalos atlyginti neprivalai. Minusas - kai nepavyks to įrodyti, jie įrodinės, kad tai nedraudiminis įvykis ir vistiek išsisukinės nuo atlyginimo :)

Neturint draudimo, kai kurios įmonės gali atsisakyti duoti krovinį pervežimui. Ir, aišku, marketingui gerai tą draudimą turėti.

 

Dar yra toks krovinių draudimas, kurio gali apdrausti atskirą pervežamą krovinį, jeigu jis labai vertingas. Šiaip šiuo draudimu turėtų rūpintis krovinio užsakovas, ir pats už jį sumokėti. Bet neturint CMR draudimo tai mašinai, su kuria bus vežamas krovinys, jokia draudimo bendrovė tuomet nedraus krovinio ir tuo krovinio draudimu, nes tipo nesaugiom sąlygom veži.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 metų...

šiaip tai, jie abu beveik vienodi. Skiriasi tik varikliai žibintai ir kita apdaila :)

 

Kiekvieno variklio pliusus jau galima atskirai išnaršyti.

 

Dar turiu prielaidą (netikrinau) jog VW kaip ir visų automobilių laiko konkurencingai žemesnes kainas, kuo dažnai nepasižymi MB. Nors komerciniuose automobiliuose gali būti išimtis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Kaip manot ar verta imt autobusiuką ir mėgint padirbet ant siuntinių LT-UK-LT bei ieškot atskirų užsakymų? Kokie šansai būtų naujokui pradėt?

 

 

abejoju,pagalvok jei gausi siuntinius i keleta miestu UK,ar tau apsimokes vaziuot kelis simtus km del vieno siuntinio? be to rinka perpildyta,ir jau jauciasi kad lyderiauja kelios kompanijos turincios tinklus tiek LT,tiek UK.O su vienu busu kazin ar apsimokes. Kaskada teko paciam vazinetis siuo marsrutu :)

Redagavo Gumis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dirbau su Sprinteriu 6 pavarų, modelis berods buvo 311, 2008m. Užmiesčiui sau tikrai tokio neimčiau. Kadangi variklis silpnas, tai pavaros labai trumpos ir sąnaudos trasoj gaunasi didelės. Važiuojant labai ekonomiškai lygiu keliu, laikant pastovų 100km/h greitį - 9,5l/100km, čia važiuojant tik autobanu ir 20% kelio nepakrautas. Važiuojant 110km/h - sąnaudos 10,5l, prie 120km/h jau kosmosas. Ir jausmas prie 120 atrodo kad 200 leki. Realiai tai miesto busas ir iš tų šėšių pavarų jokios prasmės. Nebent būna kitokių variklio ir pavarų dėžių variacijų. Kiek teko vairuoti kitus busus, tai su 5 pavara važiuoji 140 kaip su lengvaja ir su tom pačiom, gal net mažesnėm sąnaudom

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 10 mėnesių...
  • po 4 metų...

Sena tema, bet aktuali ir šiomis dienomis. Pervežinėjant krovinius van'ais tikrai galima uždirbti, tik reikia mokėti ieškoti krovinių, dauguma ieško google arba skelbimuose, bandžiau ir aš, bet ten reikia skirti labai daug laiko, o šiame versle laikas pinigai. Aš ieškau krovinių cargo.lt biržoje, ten užtenka patalpinti savo transporto pasiūlymą ir lauki kol atsiras krovinių. Paprasta ir aišku, nereikia šimto puslapių google atidarinėt ir skambinėti ar dar kam nors reikia pervežti krovinį. Jei kas nori pradėti ar išbandyti pervežimų verslą, siūlau tai daryti būtent cargo.lt pagalba. :thumbsup:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sena tema, bet aktuali ir šiomis dienomis. Pervežinėjant krovinius van'ais tikrai galima uždirbti, tik reikia mokėti ieškoti krovinių, dauguma ieško google arba skelbimuose, bandžiau ir aš, bet ten reikia skirti labai daug laiko, o šiame versle laikas pinigai. Aš ieškau krovinių cargo.lt biržoje, ten užtenka patalpinti savo transporto pasiūlymą ir lauki kol atsiras krovinių. Paprasta ir aišku, nereikia šimto puslapių google atidarinėt ir skambinėti ar dar kam nors reikia pervežti krovinį. Jei kas nori pradėti ar išbandyti pervežimų verslą, siūlau tai daryti būtent cargo.lt pagalba. :thumbsup:

 

ant tiek blogai jau su cargo.lt, kad uzsiregistravot pareklamuoti? o kodel ne timocom, trans.eu ar kitas transporto birzas, kurios geresnes uz jusu cargo.lt? :))))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sena tema, bet aktuali ir šiomis dienomis. Pervežinėjant krovinius van'ais tikrai galima uždirbti, tik reikia mokėti ieškoti krovinių, dauguma ieško google arba skelbimuose, bandžiau ir aš, bet ten reikia skirti labai daug laiko, o šiame versle laikas pinigai. Aš ieškau krovinių cargo.lt biržoje, ten užtenka patalpinti savo transporto pasiūlymą ir lauki kol atsiras krovinių. Paprasta ir aišku, nereikia šimto puslapių google atidarinėt ir skambinėti ar dar kam nors reikia pervežti krovinį. Jei kas nori pradėti ar išbandyti pervežimų verslą, siūlau tai daryti būtent cargo.lt pagalba. :thumbsup:

 

Kam sekti pasakas? Is cargo uzdirbti prkatiskai sansu - 0. Pirmu ranku ten neraso nei su ziburiu, per n-asias kainos tokios nuciulptos, kad vaziuosi is Vilniaus i Kauna uz 30e su tuo Vaniuku. :)

 

Sansas yra uzdirbti tik turitnt pastovius klientus. Nepamirsk - kad cargo kainuoja pingus ir ne mazus, plius reikia zmogaus, kas gaudytu ten krovinius. Jei pats "krausi" ir poto ieskosi, tai kiek i men prasuksi? 3k km?

 

Trumpai: neklaidink zmoniu, speciau nesenai pradejai dirbti arba aplamai skaiciuoji bizni popieriuje.

 

ant tiek blogai jau su cargo.lt, kad uzsiregistravot pareklamuoti? o kodel ne timocom, trans.eu ar kitas transporto birzas, kurios geresnes uz jusu cargo.lt? :))))

:DDDDD zinok tapati norejau rasyti, bet susilaikiau

 

EDIT: Idomumo delei patikrinau, po Lietuva Van'ams (<2t) yra viso NETGI 61 pasiulymas. :)

Redagavo Nordvas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kam sekti pasakas? Is cargo uzdirbti prkatiskai sansu - 0. Pirmu ranku ten neraso nei su ziburiu, per n-asias kainos tokios nuciulptos, kad vaziuosi is Vilniaus i Kauna uz 30e su tuo Vaniuku. :)

 

Sansas yra uzdirbti tik turitnt pastovius klientus. Nepamirsk - kad cargo kainuoja pingus ir ne mazus, plius reikia zmogaus, kas gaudytu ten krovinius. Jei pats "krausi" ir poto ieskosi, tai kiek i men prasuksi? 3k km?

 

Trumpai: neklaiding zmoniu, speciau nesenai pradejai dirbti arba aplamai skaiciuoji bizni popieriuje.

 

 

:DDDDD zinok tapati norejau rasyti, bet susilaikiau

 

EDIT: Idomumo delei patikrinau, po Lietuva Van'ams (<2t) yra viso NETGI 61 pasiulymas. :)

 

yra yra tu pasiulymu iki vln kokio veza fura, viduj dalinukas palete kokia yra, pigiau sumoketi 60e busiukui, kad palete iki siauliu nuvezti, nei tuscia fura siusti su viena palete :) netame esme, kur ten tie vano viruotojai mokes kas menesi cargo.lt po 60e mokesti, geriau fb uzspamins :D :D :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

yra yra tu pasiulymu iki vln kokio veza fura, viduj dalinukas palete kokia yra, pigiau sumoketi 60e busiukui, kad palete iki siauliu nuvezti, nei tuscia fura siusti su viena palete :) netame esme, kur ten tie vano viruotojai mokes kas menesi cargo.lt po 60e mokesti, geriau fb uzspamins :D :D :D

 

Tai pagalvok, reikia ir tuos 60e atmust, o jei su savo busu ir tt ten i menesi lieka kokie 800 tai koks tolkas zaist.

 

Pats gal vaniukus krauni? Kaip rinka, kas idomesnio?

 

As pats su 13ldm storkem dirbu, tai kai cia po vieta LT/LV reikia pasimetet gryzus is vakaru tai ziauru. Tiek su kainom tiek su pasiulymais.

Redagavo Nordvas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pagalvok, reikia ir tuos 60e atmust, o jei su savo busu ir tt ten i menesi lieka kokie 800 tai koks tolkas zaist.

 

Pats gal vaniukus krauni? Kaip rinka, kas idomesnio?

 

As pats su 13ldm storkem dirbu, tai kai cia po vieta LT/LV reikia pasimetet gryzus ir vakaru tai ziauru. Tiek kainom tiek pasiulymais.

 

as irgi su tentais dirbu, bet labiau DE,NL,FR,BE :) kai furos yra, sutartis jau pasirasytos su klientais, tai ryte tik uzsakyma i sistema ivesti, marsruta padaryti, nusiusti vairuotojui ir stebeti krovima ir vaziavima jo :)) nieko sunkaus. Ekspedicija ###### man, kai reikia ir to ir to ieskoti :)) per daug pisnios, uz mazus pinigus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as irgi su tentais dirbu, bet labiau DE,NL,FR,BE :) kai furos yra, sutartis jau pasirasytos su klientais, tai ryte tik uzsakyma i sistema ivesti, marsruta padaryti, nusiusti vairuotojui ir stebeti krovima ir vaziavima jo :)) nieko sunkaus. Ekspedicija ###### man, kai reikia ir to ir to ieskoti :)) per daug pisnios, uz mazus pinigus :)

Aisku, tai lengviau biski nei kas diena "arti" :D

 

Gal kokioj Girtekoj sedi? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 mėnesių...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...