Pereiti prie turinio

Triviečio traliuko verslas


Rekomenduojami pranešimai

Labas,

 

Aš norečiau pradėti verslą su triviečiu traliuku.

Verslo įdėja: įsigyti trivieti traliuką (traliukas(iki 3500kg) + priekaba (iki 3500kg) (BE katagorija)). Važinėti Lietuva –Vokietija –Lietuva, Lietuva - Anglija – Lietuva. Už parvežtą automobilį iš Vokietijos imant 350eur. iš Anglijos 450eur.

 

Iškilo tokie klausimai:

Kaip registruoti savo veiklą? Kurti UAB?

Pradinių pinigų turiu 10klt, o traliukui reiktu apie 25klt. Tai traliuką tektu pirkti lizingu. Ji pirkti ant saves ar ant įmonės?

Iškur skolintis pinigų? Iš bankų ar iš kredito unijų? Imti transporto lizingą ar paskolą verslo pradžiai?

Klientų paieška? Jeiškoti pavienių klientų ar kokia firmai šita reikala palikti?

Ar geros pasirinktos šalys? Gal yra pelningesniu? (NVS ir kitos nelabai legalios veiklos nedomina)

Kokios kainos kelių mokesčių? Pirkti vienkartini, menesinį, metinį?

Jia traliukas bus registuotas kaip bortinis, o ne kaip autovežis ar nesikabinės paliciaj?

Jai važiuosiu be tachografo ką sakys policija (transportinia)?

Ar transportinia sveria tokius traliukus?

Kokios markės traliuka geriau pirkti? Aš galvoju apie MB, Ford, VW nu ir apie Iveco visai rimtai galvoju (kadangi traliukas krausis maksimaliai ir dar priekaba temps tai reikai, kad varytu galas).

Kokių papildomų problemų ir mokesčių nenumačiau?

 

Dėkui už atsakymus.

Aš dirbu transporto įmoėneje kuri užsima specelizuotais vietinias pervežimais tai apie pati pervežimo procesą supratimą turiu ir apie primitivius remontus ( nors abi rankos ir kairios bet ant kelio manau rato guoli ar kanos panašaus sugebečiau pasikeisti:)).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uab ikurt siaip ten istatus ir visa kita yra kas pigiai padarys,tik pradini kapitala turi ymest tuos 10k lt,aisku juos poto galesi naudot traliuka isigijant ar kazka pan.Del paskolu niekas tau neduos ant naujos ymones pakolos kurioj nera pinigu srautu,reikia padirbt bent puse metu o dar geriau metus,ir kad butu pajamos,kaip sakoma pinigu srautai tada kazka ir galesi pasiimt ant ymones,siaip cia nebent ant saves gali kazka imt bandyt bet ir abejoju ar gausi,nes kiek suprantu esi nedirbantis,o kad ir uzstata turi vistiek neduos,bankai siuo metu kreivai ziuri,ir nenori imt vien uzstato is zmoniu kurie nedirba ir neturi pajamu.Lizingu traliuko taip pat nepaimsi,nes neduos ant ymones tikrai,kaip ir sakiau nebent turi darba dirbi tada gali ant saves bandyt imt paskola arba lizingu traliuka.Lizingu traliuka paimt vienintelis sansas jei turi pazystamu kai pwz brc tai jie naujom ymonem duoda,bet turi but 3 zmones idarbinti butinai,ir aisku kazkoki procenta turesi numest jiems :)

Redagavo LowFi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano manymu vietoj to triviecio traliuko pirkti penkiavieti, kad tralliuko mase nevirsytu 12k kg, tada nebereikes moketi dideliu keliu mokesciu Europoje, be to - daugiau vesi, daugiau uzdirbsi, daugiau uzdirbsi - greiciau atsipirks :) bet cia tik mano nuomone, as ir apie toki versliuka galvoju ir jau gana seniai tuo domiuosi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie tokį 7T sastatą kalbant jau reikės tachografo. Tai važiavimo rėžimas keisis gerokai, vietoj 30h nonstopo, bus max 9h vairavimo paros laikotarpyje (2 kartus savaitės galima vairuoti max 10h). Ką vežt iš vakarų netrūksta, o važiuot į vakarus tuščiam bus nuostolinga. Realiai nekoks biznis. Geriau čiupt busiką ir vežt siuntas iš uk, paimsi kelias ir gausis tie 400eu.. (O ir turėsi ko vežt į abu galus) Ir aišku dar 1 auto ant priekabikės. TAčiau ir tai jau gerokai atgyvenęs verslas, darbas labai varginantis, o pelnas nedžiugins. Geriau jau atvaryk į uk ir dirbk fabrike, sveikatos pritaupysi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie tokį 7T sastatą kalbant jau reikės tachografo. Tai važiavimo rėžimas keisis gerokai, vietoj 30h nonstopo, bus max 9h vairavimo paros laikotarpyje (2 kartus savaitės galima vairuoti max 10h). Ką vežt iš vakarų netrūksta, o važiuot į vakarus tuščiam bus nuostolinga. Realiai nekoks biznis. Geriau čiupt busiką ir vežt siuntas iš uk, paimsi kelias ir gausis tie 400eu.. (O ir turėsi ko vežt į abu galus) Ir aišku dar 1 auto ant priekabikės. TAčiau ir tai jau gerokai atgyvenęs verslas, darbas labai varginantis, o pelnas nedžiugins. Geriau jau atvaryk į uk ir dirbk fabrike, sveikatos pritaupysi.

Manau, ponas, kad tikrai ne į tą forumą papuolėte su tokiu požiūriu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, ponas, kad tikrai ne į tą forumą papuolėte su tokiu požiūriu.

Tai ponaitis geriau pataisykit mane ir pasakykit kaip gali būti tokia idėja pelninga. Mąstyk ne ideologiškai sūnau. 95-aisiais apsimokėjo važinėt į vieną galą tuščiam, galėjo uždirbt, bet deja, baigėsi aukso laikai. Realiai jei norisi dirbt vairuotoju ir su anglų k. nėr prastai, tai laikytis CE, 95 kodą, adr praverstų. Važiuoji į uk pas draugą/giminaitį. Apeini vietines vairuotojų agentūras, 100proc rasi darbo už min £400 į savaitę. Įgausi patirties, tai be £500 į savaitę manau net neisi niekur dirbt. Po metų galėsi pirktis traliuką, tik manau, nekils noras dirbti daug sunkiau ir už daug pigiau..

O pamąsčius ar būti verslininku lietuvoj(ar tikrai?) ar dirbt užsieny, nematau didelio skirtumo, kai tu taip ar taip gimtinėj praleisi parą- dvi (kuriomis tik giliai spausi namų pagalvę). O dirbdamas nors turėsi mokamas atostogas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

per savaite tikrai galima uzdirbti daugiau nej 400svaru su penkiavieciu traliuku ir nereikia cia tu vaziuok i anglija ten fabrike zjb, jei kalbi tik tam kad kalbet tai eik i kiema bobutem papasakot kad Anglijoj auksa dalina fabrikuose, bet jei neturi nieko protingo ka cia pasakyti tai geriau patylek :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

per savaite tikrai galima uzdirbti daugiau nej 400svaru su penkiavieciu traliuku ir nereikia cia tu vaziuok i anglija ten fabrike zjb, jei kalbi tik tam kad kalbet tai eik i kiema bobutem papasakot kad Anglijoj auksa dalina fabrikuose, bet jei neturi nieko protingo ka cia pasakyti tai geriau patylek :)

1. Fabrike dirbsi už 150-250 svarų.

2. Skeitei vietą apie raides CE Adr.. Čia ne fabriko angare turbūt vairuosi fūrą..

3. Nusipirksi automobilį už 10 000lt, nuveži giminaičio puseserės brolio žmonos sūnaus brolį iš mariampolės iki karmėlavos oro uosto už 100lt, kai kurui išleidai 50lt, tai būsi uždirbęs 50lt?

4. Traliuodamas tu gyvensi europoj, o ne mariampolėj.

5. Galima dirbti 2 etatais po 16h per parą, uždirbsi nemažai ir lietuvoj.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš planuoju važiuoti ne vienas, o dviese (tai yra važiavimas apskrita para(išskyrus priverstinai atstojai po 45 arba 90 min.(priklausomai kas kiek laiko keisimės)(realiai aišku gautasi daugiau))).

Iki Vokietijos ir atgal butu apie 2,5 paros, iki Anglijos ir atgal apie 4 paras, tai reiškiasi gautus trumpa darbo savaitė ir nemažai laiko namuose.

Teisingai pulte sako labiau apsimoka penkiavietis traliukas, nes iki 12tonu beveik niekur Europoje nėra kelių mokesčiu o Lietuvoje skriesi tik 20 lt.

Dviese važiuojant galima važiuoti nors ir po 8 val., nes per tiek laiko vistiek railai busi atstovėjęs 2val., o po paskutinio važiavimo turi būti praėję 10val. ir vėl galima važiuoti (nes su visais pasikrovimais, keltais ir kitais sustojimais per keturias (penkias) šaibas para neprasivers).

O šeip tai prie didelio noro gružus gali šaibas į šiukšline užsibrėži naujas kad stovėjai ir toliau į kelia (čia ir vieša paslaptis(visi žino kad taip daroma, bet niekam neįdomu))

Važiuojant su tachografu iškila rimtesnė problema - direktoriaus licencija, nes kažkas turi būti atsakingas už šaibas (aišku daug kas važiuoja nelegalai (su savim turi 28 dienų šaibas ir ant kelio niekas neprisikabins), bet kaži ar tokiu atveju kas nors draustu kruvini, nes taip legalia dirbti negalima).

Už parašyta kaina beveik apsimokėtu važiuoti ir tuščiam į viena puse, o jai gyžtant papildomai pasiimi kokiu padangų ar kitokio šroto tai apsimoka, o į anglija važiuojant pasiimi cigarečių ir alkoholio (legalu kieti) ir nemažai eina desidurti lt.

CE kategorija ir 95 kodą turiu (95 kodas ne problema 1000 lt. ir per kelias dienas padaro(brangiau kainuoja jai kart užsimanai kursus išklausit)) adr pažymėjimas reikalingas tik vežant pavojingus kroviniu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 5 mėnesių...

Sveiki, dominanti mane ši sritis, nes kol kas užsiemu pavieniais mašinu pirkimais iš čia atvarytų mašinų (perikupas vadimas), tačiau domintų investiciją į savo transportą, pačiam užsipirkti, etc.

 

Gal kas tuo užsiima ir gali parekomenduoti? Ar tikrai 5-vietis tralas yra optimaliausias variantas?

T.y. bendra junginio masė <12t. Gal kas žinote su mokesčiais? Kokie skirtumai pagal svori ir tt. :)

 

Dėkui. Norėčiau dar padiskutuoti apie šį verslą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...