Pereiti prie turinio

Ateities mokymo sistema


Rekomenduojami pranešimai

Na Michio Kaku teisus šiandien.Rytoj irgi greičiausiai bus.Praėjus keliams amžiams ? - Klausimas.Manau tik laiko klausimas.

 

Visgi kol neturim technologijos žinias ir įgūdžius kaip iš usb į kompiuterį persikopijuoti teks pasimokyti, kas visai linksma jei daroma protingai.

 

Šiaip planuoju labai panašų projektą pradėti iki naujų metų jei viskas gerai eisis.Mano idėja kažkas panašiausia į KhanAcademy, ką darysiu kitaip, tai nepaisant to, kad bus lietuviškai, keisiu tai kas nepatinka man KhanAcademy sistemoje.Sausą teorija bandysiu keisti linksmu mokslu-pramoga.Kuo mažiau bereikalingų ir trikdančių terminų, kuo elementariau viskas paaiškinama.Kitaip nei mano idėjoje bus ne vienas Khanas, o daug.Didžiausia šiandienos problema sausa teorija.Asmeniškai aš per 12 metų dariau kažką praktiško kokius 12 kartų.Per fiziką laidus junginėjau lemputę įžiebti ir varžą pamatuoti nelabai suprasdamas kaip kas veikia, bet grupėse darėm tai iš gabaliukų sudėliodavom.Kas dar, kažkada žiūrėjau į svogūną per mikroskopą.Dar chemijos mokytoja kažką pamakaluodavo ir pasikeisdavo spalva.Pabaiga.Daugiau būdavo sąsiuvinis į rankas ir pirmyn, ir paskui paklausi 12 klasių baigusio žmogaus, nu padarom paprastą elektros generatorių LED'ui uždegti pvz, duosių visas medžiagas sakyk ko reikia.Ir tada būna aaa nors galėjo žmogus gerais pažymiais baigti.

 

Taigi mano nuomone svarbiausias dalykas yra subalansuoti teoriją ir praktika, kas šiandien neatrodo labai subalansuota.Toliau viską aiškinti įtraukiant kuo mažiau specifinių terminų, kuriuos žmonėms reikia kalti, ir paskui būna taip,kad terminus žino, vieną termina aiškina kitu, o realiai nesupranta apie ką šneka ir tuo labiau neturi idėjos kaip tai veikia realiam pasauly.Pvz dėstant kalbas manau užtektų paruošti kokios valandos ar kelių trukmės įžangą(koncentruotą, sumontuotą) ir toliau galbūt koks realybės šou duoda leidimą streaminti ir subtitrus uždedam ir pirmyn.

 

Praktiniai eksperimentai ekrane, elementarūs step-by-step lengvai suprantami paaiškinimai, testai kiekviename žingsnyje įsitikinti, kad medžiaga suprasta.

 

Mano ateities(30+- metų) mokyklos vizija.

 

Susirenka vaikučiai į mokyklas, kuriose kompiuterių maždaug tiek kiek mokinių.Atsiverčia svetainę pasižiūri programas.Tarkim mokinys dar nepradėjo temos, įsijungia video ir žiūri, daro testus, ruošiasi projektui.Jei ko nesupranta nubėga kur į kitą aukštą pas mokytoją paklausia ko nesuprato, toliau tęsia.Jei nusibosta įsijungia svetainę, užsiregistruoją į sporto užsiėmimą, kurie vyksta visą dieną keliose salėse, kad kiekvienas panorėjęs galėtų sužaisti norimą sportą.Grįžta prie video pamokų, tarkim baigė temą.Pradeda ruoštis projektui, nueina pas mokytoją jei nori, pasikonsultuoja ką darys kaip darys.Pradinėse klasėse vienoje ar keliose gyvi mokytojai galės mokyti kaip naudotis kompiuteriu, skaityti rašyti, o paskui darbas savarankiškas.Problema šiandienos sistemos, kad mokiniai nesijaučia besimokantys sau.Jie tai ima kaip darbą ar lažą kokį nei kaip linksmą užsiėmimą.Aišku reikėtų kažkaip kontroliuoti, kad mokinys padaro normą ir per daug nechillina.Tiems kuriems prasčiau sekasi eitų savo greičiu, tie kurie greičiau kabina info praeitų kursą per kelis metus greičiau.Taipogi sakyčiau reiktų grąžinti nykstančias darbų klases.Kažkaip suvirintojas ar stalius skamba neprestižiškai sakysit... o asilu būti ir elektriką kviesti du laidus suizoliuoti tai labai prestižiška.

Mokymosi procesą sakyčiau galima būtų padalinti į video pamokas, projektus, sportą*, menus.Video pamokos ir darbas su projektais rimtoji dalis, darbas daugiausia individualus ar keliese jei projektas, o sportas ir menai tokie chillout, su muzika fone ir labiau kambariais nei klasėmis mediniais suolais.

 

Tiems kurie verkšlena kaip nutolsim nuo prigimties, ar kaip temos favoritas reiškėsi

 

mokytis prie pc, dirbti prie pc, sexas redtube.com , knygos wikipedia, Apmoki saskaitas internetu ir taip toliau ir taip toliau. Man atrodo po 30 metu visi bus su radikulitais, akli, kurti ir durni.

 

ką galiu pasakyti tai yra tai.Kokio velnio mokytoją laikyti už asilą ir liepti tą pačią temą kartoti vis kiekvienais metais, kai technologija yra ir galima įrašyti ir vualia.Niekam nepaslaptis, kad dauguma mokytojų nemoka padoriai mokyti.Kaip idėja surinkti tuos kurie moka, ir gerai, ir įrašyti.Kam samdyti mokytoja tikrinti testus jei kompiuteris tai gali padaryti per kelias milisekundes.

 

Kai garo variklis atsirado irgi verkšleno žmonės kaip bus blogai, kaip niekas darbo neturės, kaip mašinos žmogiškumą atims ir t.t. nu paverkšleno, padaužė tas mašinas ir nusiramino.Niekas jūsų nevers mokytis kompiuteriais, old-school'u galimybė visada liks, kaip dabar gali pirštines megztis ir vyžas pintis, ir savo vištas augintis, tik mažai norinčių liko taip tradiciškai, žmogiškai, natūraliai gyventi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei viskas bus kompiuterizuota Lietuvoje, tai bus kaip ir Kinijoje, t.y. mokiniai bus mokomi prie kompiuterių, paskui, kai pradės mokytis be kompiuterių, jie bus užmiršę viską. Taip jau buvo.

 

Norėjai išgirsti mūsų nuomones apie didžiausias problemas mokyklose? Aš galiu pasakyti tik tiek, nors dabar lankau vidurinę, bet suprantu ką reiškia mokslai gyvenime, nes mokinamės sau, o ne mokyklai. Tai man trūksta iš mokytojų daugiau dėmesio, vienų nori ko nors paklaust, tai pradeda aiškinti, kad jau mokino praeitoje pamokoje, o jei tavęs joje nebuvo, čia ne jų reikalas. Suprantu, mokytojai neatsako už tai, ko pats neišmokai.

Tad kitais metais eisiu į gimnaziją (ne dėl mokytojų), dauguma sako, jog mokytojai visų išklauso, padeda kai reikia, tai žiūrėsiu, nors paklausęs kitų nuomonių apie tą gimnaziją nesu nusivylęs, o kaip tik patenkintas, ir kuo greičiau noriu pradėt ją lankyt. :) Mano nuomonė tokia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai garo variklis atsirado irgi verkšleno žmonės kaip bus blogai, kaip niekas darbo neturės, kaip mašinos žmogiškumą atims ir t.t. nu paverkšleno, padaužė tas mašinas ir nusiramino.Niekas jūsų nevers mokytis kompiuteriais, old-school'u galimybė visada liks, kaip dabar gali pirštines megztis ir vyžas pintis, ir savo vištas augintis, tik mažai norinčių liko taip tradiciškai, žmogiškai, natūraliai gyventi.

 

Visiškai sutinku su šita nuomone. Pakelkit rankas tie, kas sugebėtumėt be degtukų ir kitų pagalbinių priemonių laužą susikurt, daržovę užsiaugint arba kokį triušį susimedžiot, jį apdorot ir pasigamint valgyt.

 

Nuo urvinio žmogaus laikų daugelį sugebėjimų mes pamiršom, pakeitėm kitais, tačiau tai, kažkaip, prie pasaulio pabaigos dar neatvedė. O kad ir kiek daug žemėj žmonių yra, vistiek dar pilna vietos, kaip Rated sako, eit į gamtą ir augint sau maistą.

 

Žmogus visada evoliucionavo ir evoliucionuos, kiek į gerą ar į blogą tai išeis - neaišku, bet vietoj niekada nestovėsim.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atleiskit man, už mano įžūlumą, bet... Visi rašote, nežinodami, kas yra švietimo sistema ir joje nedirbę. Mano asmeninė patirtis ir pastebėjimai: Visa, ką jūs surašėt, nelabai ir veikia. Kodėl?

1. Kompiuteriai blaško dėmesį. Faktas. Bandėm per matematikos pamokas pritaikyt - vaikai braižė grafikus, funkcijų transformacijos ir t.t. Išvada - neveikia. Jeigu žmogus nori kažką išmokti, jis turi tai daryti savo rankomis. Šiuo atveju - pats braižyti.

2. Dabar įsivaizduokit kiek reikia lėšų tokioms reformoms. Daug. Velniškai daug. Tik nepradėkit su savo skaičiais, nes teko man ir prie viešųjų pirkimų rankas prikišti - jums taip atrodo, kad nedaug, bet kai supranti mastus...

3. Struktūrinės problemos. Išmokyti vaikus dirbti su naujomis priemonėmis - lengva. Tačiau ne mokytojus. Mokytojai iš dangaus nedygsta, juos irgi reikia paruošti. O žinant kas stoja į pedagoginį.. Didžioji dalis mokytojų, ypač provincijose, yra apkerpėje, nenori tobulėti, galvoja, kad gavę diplomą visą gyvenimą ir dirbs mokytojais.

 

Šiuo metu yra kuriama sistema, paremta moksliniais atminties ilgumo skaičiavimais, t.y. informacija primenama tuo metu, kada prasideda užmiršimo procesas. Bet nenoriu plėtotis, čia jau atskira diskusija.

 

Pasakykit, kaip tas tris problemas išspręsti ir garantuoju, kad gausit darbą Ugdymo Plėtotės Centre.

 

Mąstykit forumiečiai, plačiau ir giliau, mąstykit..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mokymas internetu jau ir Lietuvoje. Siais metais perejau i tokia mokykla. Karta i menesi tenka nueiti gyvai testus parasyti, visa kita per savo namu pc, atsiuncia n.d. video, kaika rastu kaika per skype atsiskaitai. :) Palyginus su praejusiom mokyklom tai super kadangi laika pats planuotis gali, laisvo daug lieka, niekas nemaiso mokytis.

Redagavo tarciokk
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mokymas internetu jau ir Lietuvoje. Siais metais perejau i tokia mokykla. Karta i menesi tenka nueiti gyvai testus parasyti, visa kita per savo namu pc, atsiuncia n.d. video, kaika rastu kaika per skype atsiskaitai. :) Palyginus su praejusiom mokyklom tai super kadangi laika pats planuotis gali, laisvo daug lieka, niekas nemaiso mokytis.

 

Atestate nebus parasyta kad mokeisi nuotoliniu budu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na Michio Kaku teisus šiandien.Rytoj irgi greičiausiai bus.Praėjus keliams amžiams ? - Klausimas.Manau tik laiko klausimas.

 

Visgi kol neturim technologijos žinias ir įgūdžius kaip iš usb į kompiuterį persikopijuoti teks pasimokyti, kas visai linksma jei daroma protingai.

 

Šiaip planuoju labai panašų projektą pradėti iki naujų metų jei viskas gerai eisis.Mano idėja kažkas panašiausia į KhanAcademy, ką darysiu kitaip, tai nepaisant to, kad bus lietuviškai, keisiu tai kas nepatinka man KhanAcademy sistemoje.Sausą teorija bandysiu keisti linksmu mokslu-pramoga.Kuo mažiau bereikalingų ir trikdančių terminų, kuo elementariau viskas paaiškinama.Kitaip nei mano idėjoje bus ne vienas Khanas, o daug.Didžiausia šiandienos problema sausa teorija.Asmeniškai aš per 12 metų dariau kažką praktiško kokius 12 kartų.Per fiziką laidus junginėjau lemputę įžiebti ir varžą pamatuoti nelabai suprasdamas kaip kas veikia, bet grupėse darėm tai iš gabaliukų sudėliodavom.Kas dar, kažkada žiūrėjau į svogūną per mikroskopą.Dar chemijos mokytoja kažką pamakaluodavo ir pasikeisdavo spalva.Pabaiga.Daugiau būdavo sąsiuvinis į rankas ir pirmyn, ir paskui paklausi 12 klasių baigusio žmogaus, nu padarom paprastą elektros generatorių LED'ui uždegti pvz, duosių visas medžiagas sakyk ko reikia.Ir tada būna aaa nors galėjo žmogus gerais pažymiais baigti.

 

Taigi mano nuomone svarbiausias dalykas yra subalansuoti teoriją ir praktika, kas šiandien neatrodo labai subalansuota.Toliau viską aiškinti įtraukiant kuo mažiau specifinių terminų, kuriuos žmonėms reikia kalti, ir paskui būna taip,kad terminus žino, vieną termina aiškina kitu, o realiai nesupranta apie ką šneka ir tuo labiau neturi idėjos kaip tai veikia realiam pasauly.Pvz dėstant kalbas manau užtektų paruošti kokios valandos ar kelių trukmės įžangą(koncentruotą, sumontuotą) ir toliau galbūt koks realybės šou duoda leidimą streaminti ir subtitrus uždedam ir pirmyn.

 

Praktiniai eksperimentai ekrane, elementarūs step-by-step lengvai suprantami paaiškinimai, testai kiekviename žingsnyje įsitikinti, kad medžiaga suprasta.

 

Mano ateities(30+- metų) mokyklos vizija.

 

Susirenka vaikučiai į mokyklas, kuriose kompiuterių maždaug tiek kiek mokinių.Atsiverčia svetainę pasižiūri programas.Tarkim mokinys dar nepradėjo temos, įsijungia video ir žiūri, daro testus, ruošiasi projektui.Jei ko nesupranta nubėga kur į kitą aukštą pas mokytoją paklausia ko nesuprato, toliau tęsia.Jei nusibosta įsijungia svetainę, užsiregistruoją į sporto užsiėmimą, kurie vyksta visą dieną keliose salėse, kad kiekvienas panorėjęs galėtų sužaisti norimą sportą.Grįžta prie video pamokų, tarkim baigė temą.Pradeda ruoštis projektui, nueina pas mokytoją jei nori, pasikonsultuoja ką darys kaip darys.Pradinėse klasėse vienoje ar keliose gyvi mokytojai galės mokyti kaip naudotis kompiuteriu, skaityti rašyti, o paskui darbas savarankiškas.Problema šiandienos sistemos, kad mokiniai nesijaučia besimokantys sau.Jie tai ima kaip darbą ar lažą kokį nei kaip linksmą užsiėmimą.Aišku reikėtų kažkaip kontroliuoti, kad mokinys padaro normą ir per daug nechillina.Tiems kuriems prasčiau sekasi eitų savo greičiu, tie kurie greičiau kabina info praeitų kursą per kelis metus greičiau.Taipogi sakyčiau reiktų grąžinti nykstančias darbų klases.Kažkaip suvirintojas ar stalius skamba neprestižiškai sakysit... o asilu būti ir elektriką kviesti du laidus suizoliuoti tai labai prestižiška.

Mokymosi procesą sakyčiau galima būtų padalinti į video pamokas, projektus, sportą*, menus.Video pamokos ir darbas su projektais rimtoji dalis, darbas daugiausia individualus ar keliese jei projektas, o sportas ir menai tokie chillout, su muzika fone ir labiau kambariais nei klasėmis mediniais suolais.

 

Tiems kurie verkšlena kaip nutolsim nuo prigimties, ar kaip temos favoritas reiškėsi

 

 

 

ką galiu pasakyti tai yra tai.Kokio velnio mokytoją laikyti už asilą ir liepti tą pačią temą kartoti vis kiekvienais metais, kai technologija yra ir galima įrašyti ir vualia.Niekam nepaslaptis, kad dauguma mokytojų nemoka padoriai mokyti.Kaip idėja surinkti tuos kurie moka, ir gerai, ir įrašyti.Kam samdyti mokytoja tikrinti testus jei kompiuteris tai gali padaryti per kelias milisekundes.

 

Kai garo variklis atsirado irgi verkšleno žmonės kaip bus blogai, kaip niekas darbo neturės, kaip mašinos žmogiškumą atims ir t.t. nu paverkšleno, padaužė tas mašinas ir nusiramino.Niekas jūsų nevers mokytis kompiuteriais, old-school'u galimybė visada liks, kaip dabar gali pirštines megztis ir vyžas pintis, ir savo vištas augintis, tik mažai norinčių liko taip tradiciškai, žmogiškai, natūraliai gyventi.

 

Ka mokytis? Del ko mokytis?

 

Kaip supratau, tai nori pakeisti prievartini mokymasi i prievartini mokymasi tik maziau kankinimo.

 

Mokymasis neimanomas prievarta, kas nori tas ismoksta. Vienintele beda, kodel nesimoko niekas yra ta jog netiki jog ismoks. Lygiai kaip tu nusprendei nesimokyti Total Domination, nes netiki jog ismoksi.

 

Isvada, reikia, kad zmogus patiketu jog gali. Kaip tai padaryti, nezinau. Man dar nepavyko issiaiskinti hehe.

 

Kai zmogus jau tiki savimi, nes niekuom kitu tiketi neimanoma, ras mokymosi metodus ir kt. bandymu keliu, nes kiti keliai neimanomi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiškai sutinku su šita nuomone. Pakelkit rankas tie, kas sugebėtumėt be degtukų ir kitų pagalbinių priemonių laužą susikurt, daržovę užsiaugint arba kokį triušį susimedžiot, jį apdorot ir pasigamint valgyt.

 

Nuo urvinio žmogaus laikų daugelį sugebėjimų mes pamiršom, pakeitėm kitais, tačiau tai, kažkaip, prie pasaulio pabaigos dar neatvedė. O kad ir kiek daug žemėj žmonių yra, vistiek dar pilna vietos, kaip Rated sako, eit į gamtą ir augint sau maistą.

 

urvinio zmogaus sugebejimus su noru ismokti galima mikliai, lygiai kaip urvinis zmogus Su Noru gali ismokti programint. Maistas yra maistas, kol jo turi, nereikia. Visa sito nudienu gyvenimo problema yra, kad labai lengva parazituoti, uztenka klausyt istatymo ir nekelt bangu ir turesi miega, maista etc., kaip sakant - jai gali parazituoti, parazituok. Visas blogis prasideda kolektyvinime mele, kad mes neparazituojam, o esam pilnaverciai pilieciai, nors tu(neizeidineju, o akivaizdi nepaneigiama teisybe) esi urvinis zmogus mokantis, turintis sugebejimus isgyvent urbanistinej aplinkoje. Isemes tave is tos aplinkos parodyciau tikraja padeti.

 

Isvada: kuo zmogus protingesnis tuo jis nuosirdesnis sau ir todel ziuri i pasauli visai kitu kampu, ne kaip cia itikti, kad neisspirtu, o kaip cia savimi pasirupinti. Jai visi savimi pasirupintu nebutu jokiu problemu, nelaimes taip, bet problemu ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...
  • po 1 metų...

mokytis prie pc, dirbti prie pc, sexas redtube.com , knygos wikipedia, Apmoki saskaitas internetu ir taip toliau ir taip toliau. Man atrodo po 30 metu visi bus su radikulitais, akli, kurti ir durni. Atrodo tobulejam, bet technologijos turi ir laaabai dideliu minusu, kuriuos ateiti pajausime. O taip :)

''Neblogas'' resursas - platforma fukin amerikanska : Imonės „medžioja galvas“ ir dalis studentų pasirašo kontraktus dar studijų metais. nu ir kas tos imones ?:) ir jiems nusispjauti i zmogiska resursa, supukit prie tu kompu, svarbu nors pora klounu geniju islys kurie isves is konkurencijos tuos ''medziotojus''

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...