Pereiti prie turinio

Tipinės priežastys, kodėl mažėja įmonės žinomumas.


  

14 narių balsavo

  1. 1. Ar šiame straipsnyje esanti informacija buvo Jums įdomi?



Rekomenduojami pranešimai

Tipinės priežastys, kodėl mažėja įmonės žinomumas.

 

Arba kur man ieškoti problemų?

 

 

 

Rinkodara (populiariau sakant – marketingas), yra sunkus ir daug asmeninių savybių reikalaujantis mokslas. Viena iš priežasčių, kodėl marketingas yra toks sudėtingas ir kai kam „neperkandamas“ procesas – tai veikla kuri kupina nenutrūkstamo planavimo ir strategijos kūrimo. Dažnai marketingas/rinkodara tampa dideliu galvos skausmu mažoms įmonėms, ypač atsižvelgiant į dabartinę ekonomikos tendenciją. Dauguma mažų įmonių tiesiog neturi reikiamų pinigų norimam marketingo/rinkodaros planui. Tačiau visada galima rasti išeitį, vienas iš paprasčiausių būdų samdyti srities profesionalą, kuris sugebėtų įsigilinti į Jūsų problemas ir rasti pigiausius bei efektyviausius sprendimus. Tačiau neapsigaukite, srities profesionalas gali kainuoti iš tiesų nedaug. Jeigu turite mažą įmonę, kuri nėra pajėgi samdyti rinkodaros komandos už 30tūkst. Lt/ per mėnesį ar daugiau, visada bandykite ieškoti žmogaus ar žmonių komandos, kurie į Jūsų pasiūlymą žiūri ne kaip į dar vieną galimybę užsidirbti, tačiau kaip į iššūkį – galimybę tobulėti.

 

 

Tačiau ką daryti jeigu norite pats / pati išspręsti problemas ir kur tų problemų ieškoti?

 

Žemiau pateiksiu 5, mano akimis, tipines marketingo / rinkodaros problemas, kurias galite išspręsti pats (jeigu turite pakankamai pasitikėjimo ir patirties) arba jas gali padėti išspręsti tinkamas specialistas.

 

 

Jūsų tinklapis stabdo vykdoma veiklą

 

 

Pirmiausia – pripažinkite tai! Visi žino, jog dabartiniais laikais Jūs privalote turėti savo įmonės tinklapį – kad išgyventumėte nuolatinėje kovoje su konkurentais. Tačiau gera naujiena ta, jog dabar egzistuoja begalė įrankių, kurių dėka Jūs galite susikurti savo reprezentacinį įmonės ar vykdomos veiklos tinklapį. O taip pat internetiniai vardai ir jų registracija (kitaip žinoma kaip domenai) bei internetinės svetainės talpinimo planai (hostingas) šiaip laikais siūlomi ypač patraukliomis kainomis, galite rasti pasiūlymų, kurie , už abejas paslaugas , nesieks net 200 litų per metus. Čia yra gera naujiena, tačiau kaip ir visada gerą naujieną lydi blogoji – Jūs privalote investuoti į savo reprezentacinį tinklapį ir samdyti profesionalus. Priežastis paprasta: Jeigu Jūs neturite pakankamai žinių, kurias galėtumėte panaudoti savo tinklapio kūrimui ir jei nusprendėte nusipirkti tipinį tinklapio dizainą internetu – tik padarius šį žingsnį Jūs jau pradedate kenkti savo verslui. Kadangi neprofesionalus, ne Jūsų poreikiams pritaikytas tinklapis padaro daugiau žalos nei suteikia naudos.

 

Pagalvokite: daugelis žmonių ieškodami reikiamos paslaugos nebevarto geltonųjų telefonų knygos puslapių, tačiau pasitelkia į pagalbą kompiuterį ir internetą. Suradę įmonę, kuri siūlo norimą paslaugą lankytojas visų pirma pamato tos įmonės reprezentacinį puslapį: jo dizainą, struktūrą ir t.t. Ir jeigu tas tinklapis yra atgrasus, kitaip sakant nedraugiškas vartotojui (not user friendly), galiu beveik 100proc. garantuoti, jog potencialus Jūsų paslaugų ar produktų pirkėjas tiesiog uždarys šį puslapį ir pradės ieškoti alternatyvių pardavėjų – Jūsų konkurentų.

Tad, ar tikrai verta taupyti šioje vietoje? Nerizikuokite prarasti galimų klientų, susikurkite gerą savo įmonės įvaizdį – tinklapio pagalba... NUSISAMDYKITE SRITIES SPECIALISTĄ!

 

 

 

Tuk tuk! Aš vartotojas: Negaliu Jūsų rasti!

 

Grįšiu prie anksčiau išsakytos minties – Jūsų vartotojai ieško internete, o ne popierinėje telefonų knygoje. Todėl net jeigu jau turite gražų tinklapio dizainą, patrauklią, vartotojams draugišką, tinklapio aplinką, čia dar anaiptol ne pabaiga. Sekantis žingsnis, kuri reikia Jums žengti – Jums reikalingos SEO (Search Engine Optimization) specialisto paslaugos.

 

SEO apima:

• Google Places

• Facebook

• Twitter

• Google+

• YouTube

• Flickr

• LinkedIn

• RSS

• Yelp

Ir šis sąrašas vis ilgėja ir ilgėja...

 

Ir kiek įrankių iš šio sąrašo Jūs numatėte naudoti savo marketingo / rinkodaros plane? 3? 4? To tikrai negana. Jeigu Jūs turite neigiamų atsiliepimų apie savo įmonę tokiose tinklapiuose kaip Yelp, o Jūsų sukurtas Facebook fanų puslapis teturi 7 fanus... Jums reikia pagalbos. Imkitės veiksmų kol prieš Jūsų akis neužbėgo didieji konkurentai. Ieškokite galimybių kaip tapti geresniais ir žinomesniais virtualioje erdvėje nei Jūsų konkurentai. Pranašumas virtualioje erdvėje yra vienas iš šiuolaikinių raktų į verslo sėkmę. Valdykite savo brand‘ą, kol jo neužvaldė piktieji internetiniai monstrai (jūsų klientai)!

 

 

 

Jokio inovatyvumo. Seneli, prabusk!!!

 

 

Inovatyvaus marketingo / rinkodaros plano kūrimas – ypač sudėtingas ir sunkus darbas. Čia, laikas, kūrybingumas ir technologijos vaidina ypač svarbias roles. Tenka skirti begalę laiko nuolatiniams „proto šturmams“, nuolatos domėtis ir vaikytis naujausių rinkoje diktuojamų reklamos madų bei pasitelkti į pagalbą naujausias technologijas. Socialinis marketingas, asmeniniai ryšiai, virtualūs nuolaidų kuponai, mobilus marketingas, kokybiškas (ir naudingas) tinklapis ar el. laiškų marketingas – tai yra tik keletas sričių kur Jūsų verslas nesiima jokios iniciatyvos. O galbūt šias srities Jūs plėtojate, tačiau neįdiegiate Jokių inovacijų? Mūsų pasaulis ir gyvenimas nestovi vietoje, kasdien rinkoje atsiranda kažkas naujo ir patrauklaus, tad dabar Jūsų laikas veikti. Domėkitės rinkos tendencijomis, panaudokite rinkodaros mados reklamas pirmieji ir taip laimėkite laiko prieš savo konkurentus.

 

 

 

Problema? Ir vėl tu renkiesi lengviausią sprendimo būdą

 

Jūs pradėjote verslą ir nežinote ko griebtis. Dauguma verslininkų padaro vieną pagrindinę problemą – savo įmonę pradeda reklamuoti masėms. Kitaip sakant – vykdo masinę rinkodarą. Nors Jums atrodys, kad pasirinkta strategija tikrai veikia, Jūs sulaukiate naujų klientų, tačiau ar tikrai šie klientai atneša Jums tiek pajamų, kad apsimokėtų toliau tęsti ar pasirinkti masinės rinkodaros kryptį? Tam, kad neleistumėte taip sunkiai uždirbtų pinigų vėjais – skirkite laiko strategijos pasirinkimui. Atlikite rinkos analizę, pasirinkite vartotojų segmentą ar segmentus, kuriuos norite pasiekti, išgirskite potencialių vartotojų norus ir lūkesčius ir tik tada investuokite į reklamą. Žinoma, didelės korporacijos gali sau leisti investuoti žvėriškas pinigų sumas į reklamą: televizijoje, spaudoje, radijos eteryje ir pan. Tačiau ar Jūsų verslas turi tiek laisvų pajamų, kad sugebėtumėte kovoti su gigantais? Galiu garantuoti, jeigu bandysite vytis tokio plauko įmones, Jūsų verslas vieną diena žlugs. Verčiau ieškokite kokybiškesnių ir patrauklesnių sprendimų.

 

 

 

Jūs negirdite savo klientų!

 

Daugumai verslininkų ypač sudėtinga suprasti vartotojus. Kai kurie iš jų net nesiteikia pažiūrėti į savo įmonę per vartotojo prizmę. Nesvarbu, ar Jūs pardavinėjate pieštukus ar stogo dangą, Jūs privalote suprasti, kad:

 

1. Klientas yra pats svarbiausias aspektas, nes be jo Jūs negausite pajamų

2. Verta atsiminti seną bet laiko patikrintą frazę – klientas visada yra teisus. Žinau, jog daugelis nesutiks su tuo, tačiau net jeigu klientas yra neteisus, Jūs privalote leisti vartotojui suprasti, kad jis yra teisus ir rasti jam tinkamą sprendimą, nors ir koks neteisingas Jūsų akimis jis bus.

 

Dauguma verslininkų nuo pat pradžios pasineria į kitus rūpesčius ir dažnai negirdi ir nemato įspėjamųjų signalų iš vartotojų grupių. Dėl šios priežasties ypač sunkus verslininkui po kurio laiko iš šalies pažiūrėti į savo produktus ar paslaugas ir tai įvertinti. Iš tiesų, šioje vietoje galima atrasti labai lengvą sprendimą – slapto pirkėjo tyrimas. Šiam tyrimui tereikia atrasti kompaniją ar marketingo specialistą, kuris Jums parengs viso proceso eigą, suras žmones, kurie norėtų dalyvauti šiame eksperimente ir žinoma parengs detalią ataskaitą apie tyrimo rezultatus.

Daugelis iš Jūsų turbūt pagalvos, kad švaistyti pinigus – juk Jūs pats galite puikiausiai suorganizuoti toki tyrimą, tačiau ar jo rezultatai bus tikrai objektyvūs?

 

 

Brainstorm

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Brainstorm

Mano nuomone sitas straipsnis yra pirmas naudingas straipsnis apie tai kuo zmogus gali pagerinti savo dabartine padeti:) Daugiau tokiu.

Tik ta dalis kuria vadini SEO is tikro yra SEM (search engine marketing), nes seo yra tik pozicionavimas google, bing ir kitose svetainese.

Redagavo L33T
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Geriausios straipsnio mintys:

 

Dažnas verslininkas reklamuoja savo paslaugas masėms, vietoje to, kad siūlytų jas savo tikslinei auditorijai.

Čia iš tiesų didžiulė problema, dėl kurios prarandama daug laiko, pinigų ir kitų resursų.

 

Dažnas verslininkas pamiršta pasižiūrėti į savo verslą kliento akimis. Teisingai Brainstorm sako, slaptas pirkėjas arba sąžiningas kolega, kuris nebijo pasakyti teisybės labai padeda išspręsti šią problemą.

 

Truputis kritikos:

 

Jūsų tinklapis stabdo vykdoma veiklą

Geriau jau, bet koks tinklapis, negu jokio. Nupirktas dizaino šablonas nieko baisaus, jeigu jis tinkamai atvaizduoja reikalingą informaciją. Tipinis klientas dažniausiai nebūna svetainių ekspertas ir jis neatskiria ar ta svetainė prasta ar ne, svarbiausia, kad lengvai randa reikiamą informaciją.

 

Tuk tuk! Aš vartotojas: Negaliu Jūsų rasti!

Ir kiek įrankių iš šio sąrašo Jūs numatėte naudoti savo marketingo / rinkodaros plane? 3? 4? To tikrai negana.

SEO nors ir apima daugybę sričių, 3-4 įrankių dažniausiai gana, o kartais net ir per daug.

Čia yra viena iš didžiausių daromų klaidų. Verslininkas įsteigęs įmonę ir uždirbęs kažkiek pelno, staiga nusprendžia investuoti į reklamą. Pasidomi ką siūlo marketingo specialistai ir dažniausiai pasirenką tą, kuris pažada matomumą begalybėje visokiausių sistemų: twitter, facebook, linkedin, stumbleupon, flickr, rss, google +, katalogai, paskelbimas 3600 paieškos sistemų ir t.t. Savaime suprantama kam rinktis reklamą vienoje ar kelios vietose, jeigu galima reklamuotis visur, tada ir uždirbsi ne iš vienos ar kelių vietų, bet iš visur :) Deja taip nėra.

Šią dalį rašau iš tiesioginės patirties, nes pats pardavinėjau tokias paslaugas, kur buvo žadamas matomumas begalybėje sričių. Patirtis rodo, kad žymiai geriau pasirinkti vieną ar kelis įrankius ir skirti visą dėmesį jiems, negu šturmuoti visais įmanomais kanalais ir tikėtis visur būti labai populiariam. Pasirinkęs daugybę įrankių iššvaistai resursus ir energiją, nes vieni įrankiai duoda daug naudos, o kiti mažai, nors energijos ir resursų reikalauja vienodai.

Laba dažnai daugiau iš tikrųjų būna mažiau.

Redagavo dealeris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia ir daug rasyt nereika: mazeja imones zinomumas tai yra gryztamasis rysys is klientu, is verslo partneriu.

jei nori kad ne mazetu, o augtu privalai studijuoti ir suprasti gryztamaji rysi: t.y. ka "skleidzia" tavo firma i aplinka ir kas gryzta-gryztamasis ryzys mazeja tuomet kai verslininkas ir klientas ziuri skirtingom kryptim.

 

Verslininkas turi tobulet pazindamas tai kaip atsiliepia kiti ir reaguoti.

Siaip cia vienas esminiu dalyku ne tik maziems bizniams, bet ir tokiems kaip google

ar facebook, kai tokie gigantai, atsiranda priestaravimas meginti pakeisti esamus vartotojous ar leisti buti keiciamiems - manau siuo klausimu google aplenkia facebook ir zymiai profesionaliau atrodo, nes kiek pastebiu facebook stengiasi klienta pripratint, nei kad leist save priparinti prie klientu kas yra zymiai sunkiau, brangiau kainuoja, taciau stabiliau ir lanksciau.

Redagavo topguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...