Pereiti prie turinio

Asmeninis marketingas šiuolaikinėje rinkoje


Rekomenduojami pranešimai

Asmeninis marketingas šiuolaikinėje rinkoje

 

Vis dažniau girdžiu skundus, Lietuvoje nėra darbo, Lietuvoje sunku gyventi. Aš jaunas studentas, kas mane priims dirbti.

 

STOP!

 

Visi tokio tipo nusiskundimai dažniausiai sklinda iš žmonių, kurie nepažįsta savęs, neturi aiškaus plano ir nuolatos blaškosi – nežinodami ko iš gyvenimo iš tiesų nori.

Atsiprašau jeigu kažką įžeidžiau, tačiau tiesa tokia.

 

 

Savęs pateikimo procesas tai yra ne kažkoks CV, kurio kaip formalumo reikalauja kiekvienas darbdavys. Na gerai, gerai ne kiekvienas, bet daugelis. Savęs pateikimas – tai visų pirma yra savęs pažinimo procesas. Save pažinti galima sudarant paprastą tačiau konkretų asmeninio marketingo planą.

 

 

Asmeninis marketingas – tai yra tam tikrų asmeninių taisyklių kūrimas ir laikymasis. Asmeninis marketingas patartinas naudoti jaunuoliams 16-24 metų. Kurie renkasi specialybę arba baigę universitetą supranta, jog rinkoje jiems nėra vietos. Tačiau šiam procesui ribų nėra.

 

 

Turbūt jau klausiate ką man daryti, jeigu aš nežinau kokią specialybę rinktis arba kaip aš galiu pateikti save rinkoje. Žemiau pateiksiu Jums planą, kurį turite kiekvienas savarankiškai pasiruošti, jį nuolatos pildyti ir keisti. Šis planas tai bus Jūsų sugebėjimų, kompetencijų ir troškimų veidrodis. Remiantis juo, galėsite lengviau pasirinkti norimą specialybę, atskleisti savo savybes darbdaviui, o galbūt įgauti daugiau drąsos ir sukurti asmeninį verslą. Tam kad galėtumėte tinkamai save išreikšti save, Jūs privalote turėti planą.

Daugelis žinoma turi planų, tačiau ar jie detalizuoti ar išreikšti popieriuje ar išmatuojami?

 

 

Asmeninio marketingo planą kaip ir kitus planus sudaro tam tikros dalys.

 

 

Pirma dalis:

Misija ir asmeniniai gabumai

 

 

Šioje dalyje parašykite, kokia yra Jūsų gyvenimo misija. Nerašykite tokių niekalų kaip, tapti milijonieriumi, nusipirkti Ferrari. Čia pasistenkite nusibrėžti pagrindinę savo gyvenimo misiją. Tarkim: Tapti geriausiu Europos nekilnojamo turto brokeriu. Arba: 50-ies metų turėti nuosavą namą, du vaikus ir niekada nedirbti.

Galite pateikti ir kelias misijas, vieną susijusią su karjera, o kitą susijusią su asmeniniu gyvenimu.

Čia Jus riboja tik Jūsų paties / pačios fantazija.

Detaliai aprašykite savo įgimtas savybes, talentus ir įgytas savybes per savo gyvenimą iki šios dienos. Jas surašykite padrikai, nesistenkite suranguoti pagal svarbą, tiesiog atskirkite dvi pagrindines grupes: Įgytos savybės / Įgimtos savybės.

 

 

 

 

Antra dalis:

Siekiai

 

 

Šioje dalyje surašykite ką norite pasiekti. Būkite realistai, nekurkite fantastinių planų ir nenuvilkite savęs.

Šios siekius būtinai suranguokite pagal asmeninę svarbą. Taip pat patartina nustatyti griežtus deadline.

Pavyzdys:

Parašyti bakalaurinį darbą iki ....

Pasiruošti CV iki ....

Išsiųsti 500 CV iki ...

 

 

 

Trečia dalis:

Siekių indikatoriai

 

 

Nuspręskite, kokie veiksniai ar ženklai parodys, jog pasiekėte vieno ar kito nusibrėžto tikslo. Taip Jums bus lengviau įvertinti savo pastangas bei atliktus darbus.

 

 

 

Ketvirta dalis:

Savianalizė

 

 

Išanalizuokite save, atlikite SSGG analizę, kuri atliekama rengiant verslo planus ar marketingo planus. Surašykite savo silpnybes, stiprybes, jums kylančias grėsmes ir žinoma aprašykite galimybes.

Galimybes sektoriuje patariu padirbėti iš peties. Čia detaliai tačiau konkrečiai išdėstykite mintis kaip įveiksite savo silpnybes ir kaip panaikinsite arba sumažinsite grėsmių galimybes.

 

 

 

 

Penkta dalis:

Rinkų pasirikimas, jų analizė bei savianalizė

 

 

Šioje dalyje turite nuspręsti kokioje rinkoje norėtumėte dirbti arba kokią specialybę norite studijuoti. Nesirinkite vienos rinkos ar specialybės. Pasirinkite 2-5 skirtingus variantus.

Prie kiekvieno varianto parašykite ko specialybė ar rinka reikalauja iš jūsų. Kokia yra konkurencija, kokios yra galimybės Jums joje įsitvirtinti. Prie kiekvienos specialybės ar rinkos surašykite tipines savybes, kurių reikalauja darbdaviai. Prie jų pažymėkite pliuso ir minuso ženklus: pliusas – šią savybe aš turiu, minusas – man trūksta šios savybės.

 

 

Padarę tokią analizę pamatysite kur Jūs labiausiai tinkate. Daug jaunų žmonių neturėdami tam tikrų savybių nori tapti medikais, vadybininkais ir t.t.

Jeigu vis dėl to norite įgyti kažkokią specialybę, kuriai, pagal analizės duomenis šiai dienai netinkate, apačioje struktūriškai išdėstykite kaip žadate įgyti trūkstamas savybes. Kokiais būdais, kada tai padarysite kiek tai užims laiko, kiek tai kainuos ir t.t.

 

 

 

Štai toks dokumentas puikiausiai atspindės Jūsų charakterį, Jūsų galimybes. Galbūt vieniems tai padės renkantis universitetą ar specialybę, kitiems tai galbūt bus dokumentas norimos karjeros link.

 

 

Tai tik patarimai, kaip galite pagerinti savo gyvenimą. Nebūtinai vadovautis absoliučiai visomis išdėstytomis mintimis. Nebūtina ir visiškai sutikti. Tiesiog, pažinkite save, valdykite save ir tobulėkite.

 

 

Asmeninis marketingas tikrai nesibaigia ties šiuo plano sudarymu. Tai yra nenutrūkstantis procesas kupinas nuolatinio pažinimo, žingeidumo ir asmeninio tobulėjimo bei sugebėjimas pateikti save.

 

 

Šioje temoje vėliau pasistengsiu pateikti daugiau informacijos. Apie tai, kaip galima lengviau susirasti darbą bei kaip elgtis ir atrodyti darbo pokalbio metu.

 

 

BrainStorm

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apibendrinant tai reikia žinoti savo siekius, konkrečią jų įgyvendinimo datą ir kaip pamatuoti rezultatus ir svarbiausia jie turi būti ne jūsų galvoje, o užrašyti, kad kasdien juos galėtumėte peržiūrėti ir reikalui esant pakoreguoti. Toliau savianalizė, ir tave dominančių specialybių bei rinkų analizė.

 

O kur marketingas ???

 

Aš tai marketingą suprantu kaip bendravimas su savo specialybės na ir aišku su visais likusiais žmonėm ir pažinčių rato didinimas. O bendratuti reikia taip, kad pokalbio pabaigoje tas žmogus žinotu kas tu toks ir ką tu darai, kad jam ar jo pažystamui prireikūs paslaugų, kurias tu teiki, jis žinoto į ką kreiptis.

 

Tai vat, konferencijos, konkursai ir visa kita. Dalyvauji kur tik gali, tam kad tavo pažinčių bei kolegų ratas plėstusi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Flow, marketingas prasideda nuo planavimo. Pirma žmogus turi būti tvirtas - kuo nori būti ir kuo gali dirbti.

 

kaip ir pranešiau - sekanti dalis - kaip save "parduoti" darbo pokalbyje - bus pateikta čia visai netrukus.

 

Pradėkime nuo pagrindų, kadangi be jų net neverta stengtis gerai pasirodyti darbo pokalbyje. Kadangi nors ir priims tave į darbą ar tu būsi tikras tikra, kad tai darbas, kuriam tu labiausiai tinki ir kuris labiausiai tinka tavo charakteriui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...