Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Dar vienas klausimas ar mazoji bendrija kuri uzsiema kazkokiu tai remontu gali gauti 2procentus is zmoniu imoka?

 

Mažoji bendrija, individuali įmonė, UAB yra pelno siekiantys subjektai, todėl 2 proc. nuo GPM gauti negali.

Į tai gali pretenduoti ne pelno organizacijos (VšĮ, asociacijos ir pan.), tik jos turi papildomai įsiregistruoti paramos gavėjo statusą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Noriu kaip vienintelis MB narys ir vadovas mokėti sau minimalų atlyginimą.

 

Kaip tai padaryti ? Nuo ko pradėti ?

 

Ačiū!

 

Pasirašyti sutartį su pačiu savimi (aišku jei MB nuostatuose yra įregistruota, kad MB vadovauja vadovas.

Išsimokate sau norimą sumą.

Pasibaigus metams pateiksite deklaraciją GPM312 (tai nauja deklaracija vietoj buvusios FR0471).

Tada savo asmeninę GPM308. Ir sumokėsite 15 proc. GPM nuo išsimokėtos sumos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasirašyti sutartį su pačiu savimi (aišku jei MB nuostatuose yra įregistruota, kad MB vadovauja vadovas.

Išsimokate sau norimą sumą.

Pasibaigus metams pateiksite deklaraciją GPM312 (tai nauja deklaracija vietoj buvusios FR0471).

Tada savo asmeninę GPM308. Ir sumokėsite 15 proc. GPM nuo išsimokėtos sumos.

Čia labiau panašu į pelno išsimokėjimą avansu.

 

Aš norėčiau mokėti sau atlyginimą, sumokant VSD ir panašiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia labiau panašu į pelno išsimokėjimą avansu.

 

Aš norėčiau mokėti sau atlyginimą, sumokant VSD ir panašiai.

 

Viskas priklauso kaip deklaruosite išmokas. Iš MB galima išsimokėti:

1. išmokas asmeniniams poreikiams (gauna MB nariai) - šios išmokos apsimokestina ir GPM ir VSD bei PSD. Čia lyg ir nario darbo užmokestis.

2. pelno išmokas (tas pats kas UAB dividendai) - jos apsimokestina GPM.

3. vadovo algą - jei MB yra numatytas vadovas. Ir jei vadovas yra ir MB narys, tai išmoka apsimokestina tik GPM.

 

Visos išmokos deklaruojasi skirtingai ir skirtingai mokami mokesčiai. Vienais atvejais moka MB, kitais atvejais moka pats asmuo gavęs išmokas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Gal patarsite dar kaip daryti dėl MB paskolos? Ar gali vadovas suteikti paskolą savo MB? Turiu LTD įmonę anglijoje, tai ten tiesiog padarai pavedimą į savo įmonės sąskaitą ir prirašai prie skolos vadovui. Ar su MB galima taip pat daryti?

 

Manau, kad galima. Pasirašai paskolos sutartį su savimi, kad skolini įmonei ir pervedi pinigus. Pataisykit kas, jei klystu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
  • po 1 mėnesio...

Sveiki,

ieškau kas galėtų apmokyti vesti labai nesudėtingą MB apskaitą (1-2) pajamų operacijos per mėn ir 1 atlyginimo išmokėjimas. Planuoju naudoti Apskaita5 programą, kažkokias minimalias apskaitos žinias turiu, reikia praktinių patarimų. Atsilyginsiu.

 

Rašykit: [email protected]

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Sveiki,nežinau ar nesikartosiu, bet mane domina ar eina MB veikla pristabdyti, jeigu darbas yra tik sezoninis? Ačiū.

 

Jokių problemų. MB nariai priima sprendimą likviduoti įmonę ir šį sprendimą įregistruoja Juridinių asmenų registre, tada pateikia prašymą VMI, kad atleistų nuo deklaracijų teikimo.

 

kada norėsite atnaujinti veiklą, tada vėl nariai priima sprendimą ir jį įregistruoja Juridinių asmenų registre, o VMI prašymą anuliuoja.

 

Sveiki, tarkim priemu pinigus už prekę grynais. Kaip teisingai tada tuos pinigus įmesti į MB banko sąskaitą?

P.S. MB sąskaitai naudoju Paysera.

 

Lygiai tokia pat tvarka, kaip papildote bet kurią banko sąskaitą grynaisiais pinigais.

O jūsų apskaitoje matysis: gauti pinigai>įnešti pinigai į sąskaitą. Sumą tą pačią tik įneškit kiek gavot.

 

Sveiki,

 

Įsteigiau MB, tačiau nesuprantu, kaip jos vardu prisijungti prie VMI? Atrodo, viską išnaršiau... o negaliu net savo PVM mokėtojo kodo susižinoti (steigiant nurodžiau, kad įmonė bus PVM mokėtoja)

 

Jei jau tikrai įmonė įsteigta (turite ESI išrašą), tada už kokios paros po ESI išrašo gavimo jungiatės su asmeniniais duomenimis prie manoVMI ir kai prisijungsite, jums iškris sąrašiukas, matysis jūsų pavardė ir matysis įsteigtos įmonės pavadinimas.

 

O PVM kodo automatiškai niekas nesuteikia, nors ir pažymėjote, kad jo norite. per mano VMI (įmonės paskyroje) gausite klausimyną, kurį reikia užpildyti ir tik tada tenkins prašymą dėl PVM.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Turiu nemenkai klausimų, galbūt kažkas padės juos išgvildenti:

 

 

1. Pradinis įnašas:

• Kur reikia įregistruoti pirmąjį įnašą? Registruojant MB nurodžiau, kad bus nepiniginis įnašas, kurio vertė 300 eur. Kokiais dokumentais reikia įregistruoti kokį daiktą įneštu į MB? Supildžiau buhalterinę pažymą, nurodžiau koks daiktas įnešamas, tačiau neturiu jo pirkimo dokumentų (asmeninis kompiuteris). Realiai nurodžiau dabartinę rinkos vertę. Registrų centro puslapyje neradau grafos kur kažką galėčiau įvesti dėl pradinio įnašo.

• Taip pat ką reikėtų daryti jeigu po kurio laiko vėl norėsiu įnešti pinigų į MB sąskaitą. Kaip tai viską įforminti?

• Prekių išsiuntimui esu iš anksčiau nusipirkęs vokus, pasidaręs skrajutes ir t.t. Ar visuos šiuos daiktus taip pat reikia įtraukti į MB apskaitą kažkaip? Ar juos galima įnešti kaip nepiniginį įnašą į MB?

2. MB veikla ir sutartys su kurjeriais:

• MB bus registruojama kaip PVM mokėtoja. Bus pasirašoma bendradarbiavimo sutartis su keliomis kurjerių įmonėmis (lietuvos paštu, OMNIVA ar kt.). Jeigu aš būsiu PVM mokėtojas, kaip man reikės mokėti siuntimo PVM. Aš kaip suprantu iš, tarkim, Lietuvos pašto gausiu mėnesio gale sąskaitą už visas išsiųstas siuntas su PVM. Išrašant sąskaitą aš nurodysiu už kokią prekę išrašoma sąskaita (kaina be PVM, PVM ir kaina su PVM), taip pat nurodysiu ir siuntimą be PVM ir su PVM. Klausimas ar aš tą sumokėtą PVM galėsiu susigrąžinti kažkaip?

• Ar į apskaitą galima vesti čekius, jeigu siunta yra išsiųsta tiesiog per paštomatą ir laikomas išsiuntimo čekis. Jame matosi informacija iš kokios sąskaitos yra apmokėta, telefono numeris, data, laikas.

3. Kitas pavyzdys: perku prekes iš kitos lietuviškos kompanijos, kuri yra PVM mokėtoja. Tarkim ten prekė kainuoja 30 eur + PVM (36.3 eur su PVM). Parduodu aš ją už 40 eur + PVM (48.4 su PVM). Tai deklaruojant aš tiesiog nurodysiu PVM skirtumą šiai prekei – 2,1 eur?

4. Kaip teisingai įforminti siuntimo kainą iš užsienio. Tarkime perku iš užsienio valstybės prekes. Ta valstybė man parduoda jas be PVM, tačiau sąskaitos gale yra įvesta siuntimo kaina – 24 eurai. Kur šią sumą turiu įvesti pildant iSAF, PVM deklaraciją?

5. Šiuo metu yra sukurtas puslapis (e parduotuvė), kuri ilgą laiką yra laikoma viename serveryje ir mano vardu man išrašomos sąskaitos. Ar ir toliau galėčiau į apskaitą vesti tas sąskaitas, ar reikėtų rašyti serverius prižiūrinčiai įmonei, kad nuo šiol sąskaitas formuotų MB vardu? Taip pat ką daryti su PVM, kuris yra nurodytas sąskaitoje. Aš tiesiog apmoku sąskaitą ir viskas, ar tas PVM turėtų kažkur figuruoti papildomai dar. Suprantu, visas gaunamas sąskaitas turėsiu vesti į iSAF.

6. Kaip reikia įforminti paskolą MB įmonei. Aš dabar vykdau individualią veiklą, noriu turimas prekes perkelti į MB. Norėčiau suteikti paskolą MB, už tuos pinigus nupirkti visas prekes iš savęs, per IV sumokėti visus mokesčius ir nutraukti IV. O paskolą „sau“ atiduočiau kuomet MB turės papildomai lėšų. Kaip tai viską reikėtų teisingai įforminti? Galbūt yra geresnis būdas? Taip pat kaip reikėtų įtraukti prekes, kurių dar nėra oficialiai pasirodę prekyboje, bet yra klientai, kurie jau sumokėjo už prekes ir jų laukia išleidimo dieną. Kaip tokias prekes perleisti MB?

7. Ateinančiu metu neplanuoju mokėtis atlyginimo ar imti pinigų iš MB. Kokius mokesčius turėčiau mokėti? Pats esu dirbantis pagal sutartį, už mane kita įmonė sumoka Sodra ir draudimą. Kaip suprantu pardavęs prekę turiu sumokėti tik PVM. Jokių kitų mokesčių (kaip kad GPM, PSD ir VSD nuo pusės pelno) nėra? Žinau, kad išimant pinigus yra mokesčiai. Taip pat jie yra jeigu MB narys neturi privalomojo sveikatos draudimo. Taip pat metų gale yra mokamas pelno mokestis.

8. Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai užsisako prekę, nors jo oficialiai dar nėra pardavime. Kada reikia išrašyti sąskaitą tokiems pirkėjams. Ar kai gaunamos prekės ir išsiunčiamos, ar tą dieną kai gaunamas apmokėjimas?

9. Bus naudojamas nuosavas automobilis, kuris yra kito asmens vardu. Kokius dokumentus reikia pasirašyti tarpusavyje, kad automobilis būtų naudojamas kaip ir MB veiklai vykdyti? Taip pat ar yra kažkokia iš to nauda (PVM susigrąžinimas užsipylus kurą ar pan)? Ar geriau apskritai tokio dalyko net netraukti čia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu nemenkai klausimų, galbūt kažkas padės juos išgvildenti:

 

 

1. Pradinis įnašas:

• Kur reikia įregistruoti pirmąjį įnašą? Registruojant MB nurodžiau, kad bus nepiniginis įnašas, kurio vertė 300 eur. Kokiais dokumentais reikia įregistruoti kokį daiktą įneštu į MB? Supildžiau buhalterinę pažymą, nurodžiau koks daiktas įnešamas, tačiau neturiu jo pirkimo dokumentų (asmeninis kompiuteris). Realiai nurodžiau dabartinę rinkos vertę. Registrų centro puslapyje neradau grafos kur kažką galėčiau įvesti dėl pradinio įnašo.

• Taip pat ką reikėtų daryti jeigu po kurio laiko vėl norėsiu įnešti pinigų į MB sąskaitą. Kaip tai viską įforminti?

• Prekių išsiuntimui esu iš anksčiau nusipirkęs vokus, pasidaręs skrajutes ir t.t. Ar visuos šiuos daiktus taip pat reikia įtraukti į MB apskaitą kažkaip? Ar juos galima įnešti kaip nepiniginį įnašą į MB?

 

Jei nurodėte, kad nepiniginis įnašas - tada turtas turi būti įvertintas nepriklausomų turto vertintojų pagal Turto ir verslo vertinimo pagrindų įstatymo reikalavimus. kam taip sudėtingai? Nurodykite, kad tai piniginis įnašas 1 euras ir viskas. Nes turto vertinimas kainuoja... O asmeninė kompiuterį įmonėje galite naudoti pagal panaudos sutartį.

 

Jei vėliau norėsite įnešti pinigus, tai yra du būdai:

1. nario įnašai, kurie tampa MB nuosavybe ir jų negalėsite išsiimti (vėliau per pelno išmokėjimą sumokėjus mokesčius). Forminama - nario (ių) sprendimas įnešti įnašus (laisvos formos dokumentas) ir pavedimas iš savo sąskaitos ar įnešimas grynais su paskirtimi - nario įnašai.

2. paskola. kai bus laisvų pinigų, vėliau ją grąžinsite sau be jokių mokesčių, nes apsimokestina tik palūkanos, bet skolinant savo asmeninius pinigus galima nusistatyti nulines palūkanas. Sudarom paskolos sutartis (internete šablonų yra) ir pavedimas ar gryni su paskirtimi - paskola.

 

Dėl vokų ir t.t. - sudarykite pirkimo pardavimo sutartį su savimi ir parduokite juos MB. Tokio turto pardavimo sumos iki 2500 € neapsimokestina (tik skaičiuojasi per metus viso parduoto turto vertė).

 

Turiu nemenkai klausimų, galbūt kažkas padės juos išgvildenti:

 

 

2. MB veikla ir sutartys su kurjeriais:

• MB bus registruojama kaip PVM mokėtoja. Bus pasirašoma bendradarbiavimo sutartis su keliomis kurjerių įmonėmis (lietuvos paštu, OMNIVA ar kt.). Jeigu aš būsiu PVM mokėtojas, kaip man reikės mokėti siuntimo PVM. Aš kaip suprantu iš, tarkim, Lietuvos pašto gausiu mėnesio gale sąskaitą už visas išsiųstas siuntas su PVM. Išrašant sąskaitą aš nurodysiu už kokią prekę išrašoma sąskaita (kaina be PVM, PVM ir kaina su PVM), taip pat nurodysiu ir siuntimą be PVM ir su PVM. Klausimas ar aš tą sumokėtą PVM galėsiu susigrąžinti kažkaip?

• Ar į apskaitą galima vesti čekius, jeigu siunta yra išsiųsta tiesiog per paštomatą ir laikomas išsiuntimo čekis. Jame matosi informacija iš kokios sąskaitos yra apmokėta, telefono numeris, data, laikas.

 

Jei būsite PVM mokėtojas, jūs savo prekes turėsite parduoti su PVM.

Pvz. norite gauti už prekę 100 €, reiškia sąskaitą išrašote už 121 € (100 + 21 € PVM).

Tada kai ką nors pirksite gausite PVM sąskaitą, kur bus nurodyta 80 € + PVM (80+16,80 bus 96,80)

Būdamas PVM mokėtoju jūs turėsite paskaičiuoti mokėtiną PVM valstybei ir pateikti kas mėnesį deklaraciją FR0600. Mokėtinas PVM apsiskaičiuoja 21 € - 16,80 € bus 4,20 €. Va šitą skirtumą turėsite sumokėti valstybei.

Dar PVM mokėtojai turi įvairių prievolių (eilės tvarka):

1. Pateikti visas gautas ir išrašytas sąskaitas VMI per IMAS sistemą užpildant registrus ISAF. (kas mėnesį)

2. Sudaryti PVM deklaraciją FR0600 (kas mėnesį)

3. Jei bus pardavimai į ES valstybes, pateikti kas mėnesį deklaraciją FR0564.

 

Jei rinksite čekius, tai sumas be PVM jūs galėsite traukti į įmonės išlaidas, o PVM pripažinti galite tik tokiu atveju, jei ant čekio bus jūsų įmonės rekvizitai. ką reiškia pripažinti PVM - žiūrėkite, ten kur pavyzdys buvo su 16,80 €.

 

Turiu nemenkai klausimų, galbūt kažkas padės juos išgvildenti:

 

 

3. Kitas pavyzdys: perku prekes iš kitos lietuviškos kompanijos, kuri yra PVM mokėtoja. Tarkim ten prekė kainuoja 30 eur + PVM (36.3 eur su PVM). Parduodu aš ją už 40 eur + PVM (48.4 su PVM). Tai deklaruojant aš tiesiog nurodysiu PVM skirtumą šiai prekei – 2,1 eur?

4. Kaip teisingai įforminti siuntimo kainą iš užsienio. Tarkime perku iš užsienio valstybės prekes. Ta valstybė man parduoda jas be PVM, tačiau sąskaitos gale yra įvesta siuntimo kaina – 24 eurai. Kur šią sumą turiu įvesti pildant iSAF, PVM deklaraciją?

 

3. Taip, teisingai. Pavyzdį jums surašiau prie 2 klausimo.

4. Tie 24 € yra pripliusuojami prie prekių savikainos. O ISAF ir FR0600 deklaruosite ten pat kur ir prekių vertę.

 

Turiu nemenkai klausimų, galbūt kažkas padės juos išgvildenti:

 

 

5. Šiuo metu yra sukurtas puslapis (e parduotuvė), kuri ilgą laiką yra laikoma viename serveryje ir mano vardu man išrašomos sąskaitos. Ar ir toliau galėčiau į apskaitą vesti tas sąskaitas, ar reikėtų rašyti serverius prižiūrinčiai įmonei, kad nuo šiol sąskaitas formuotų MB vardu? Taip pat ką daryti su PVM, kuris yra nurodytas sąskaitoje. Aš tiesiog apmoku sąskaitą ir viskas, ar tas PVM turėtų kažkur figuruoti papildomai dar. Suprantu, visas gaunamas sąskaitas turėsiu vesti į iSAF.

 

Kreipkitės į tą įmonę ir pakeiskite sutartį MB vardu. Sąskaitos, kad būtų galima traukti į apskaitą ir pripažinti grąžintiną PVM turi būti tik MB vardu.

Pirkimo PVM visada mažina mokėtiną PVM. Žr. pavyzdį su 20 ir 16,80 €.

Visas PVM sąskaitas gautas iš Lietuvos įmonių PVM mokėtojų turėsite traukti į ISAF.

Aišku jei sąskaitos yra jūsų MB vardu.

 

Turiu nemenkai klausimų, galbūt kažkas padės juos išgvildenti:

 

 

6. Kaip reikia įforminti paskolą MB įmonei. Aš dabar vykdau individualią veiklą, noriu turimas prekes perkelti į MB. Norėčiau suteikti paskolą MB, už tuos pinigus nupirkti visas prekes iš savęs, per IV sumokėti visus mokesčius ir nutraukti IV. O paskolą „sau“ atiduočiau kuomet MB turės papildomai lėšų. Kaip tai viską reikėtų teisingai įforminti? Galbūt yra geresnis būdas? Taip pat kaip reikėtų įtraukti prekes, kurių dar nėra oficialiai pasirodę prekyboje, bet yra klientai, kurie jau sumokėjo už prekes ir jų laukia išleidimo dieną. Kaip tokias prekes perleisti MB?

 

Dėl prekių pardavimo - parašiau 1 klausime apie vokus.

O jei prekės yra pirktos IV veiklai vykdyti, tiesiog jas parduokite su sąskaita savo MB.

O sąskaitą sau apmokėsite tada, kai jau turėsite pinigų MB.

IV šią sąskaitą deklaruosite kaip pajamas. MB tai bus išlaidos, tiksliau sąnaudos.

 

Turiu nemenkai klausimų, galbūt kažkas padės juos išgvildenti:

 

 

7. Ateinančiu metu neplanuoju mokėtis atlyginimo ar imti pinigų iš MB. Kokius mokesčius turėčiau mokėti? Pats esu dirbantis pagal sutartį, už mane kita įmonė sumoka Sodra ir draudimą. Kaip suprantu pardavęs prekę turiu sumokėti tik PVM. Jokių kitų mokesčių (kaip kad GPM, PSD ir VSD nuo pusės pelno) nėra? Žinau, kad išimant pinigus yra mokesčiai. Taip pat jie yra jeigu MB narys neturi privalomojo sveikatos draudimo. Taip pat metų gale yra mokamas pelno mokestis.

 

Neišmokėsite iš MB pinigų, mokesčių mokėti nereikės tol, kol turėsite kitur darbo sutartį.

PVM mokėsite tada, jei sudarius FR0600 deklaraciją gausis mokėtinas.

Jei pinigus išsiimsite asmeniniams poreikiams atsiranda ir GPM ir PSD ir VSD nuo šios sumos.

paieškokite šioje temoje buvau surašiusi variantus kaip galima išimti pinigus iš MB. Žinokit išėmimas asmeniniams poreikiams yra pats brangiausias išėmimas mokesčių atžvilgiu, yra pigesnių variantų norint pasiekti tą patį rezultatą, išsiimti ir MB pinigus sau.

O metų gale, jei MB turės pelno (pajamos minus sąnaudos) turės būti mokamas pelno mokestis.

 

Turiu nemenkai klausimų, galbūt kažkas padės juos išgvildenti:

 

 

8. Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai užsisako prekę, nors jo oficialiai dar nėra pardavime. Kada reikia išrašyti sąskaitą tokiems pirkėjams. Ar kai gaunamos prekės ir išsiunčiamos, ar tą dieną kai gaunamas apmokėjimas?

 

Surašoma išankstinė sąskaita, vėliau, kai jau prekė bus išrašysite normalią PVM sąskaitą.

 

9. Bus naudojamas nuosavas automobilis, kuris yra kito asmens vardu. Kokius dokumentus reikia pasirašyti tarpusavyje, kad automobilis būtų naudojamas kaip ir MB veiklai vykdyti? Taip pat ar yra kažkokia iš to nauda (PVM susigrąžinimas užsipylus kurą ar pan)? Ar geriau apskritai tokio dalyko net netraukti čia.

 

Tokiais atvejais yra sudaroma nuomos arba panaudos sutartis. Nuomos - turto naudojimas už atlygį, panauda- turto naudojimas neatlygintinai.

 

Nauda - jei jums automobilis reikalingas įmonės veiklai - tai tokias išlaidas kaip kuras, eksploatacijos išlaidos ir pan. galėsite traukti į įmonės sąnaudas (sąskaitos turi būti MB vardu) ir sumokėtą PVM pripažinti grąžintinu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Sveiki, gal kas zino ,kaip uz steigima grazintis pinigus is bendrijos? Ar tiesiog uztenka is bendrijos persivest I asmenine sask ta suma kuri buvo isleista steigimui ir jokiu kitu formalumu nera?

 

Sąskaitas už steigimą traukiate į įmonės sąskaitą (tai bus neleidžiami atskaitymai pelno mokesčio atžvilgiu) ir šių sąskaitų pagrindu grąžinatės sau pinigus už įmonės steigimą į asmeninę sąskaitą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...