Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sąskaitas už steigimą traukiate į įmonės sąskaitą (tai bus neleidžiami atskaitymai pelno mokesčio atžvilgiu) ir šių sąskaitų pagrindu grąžinatės sau pinigus už įmonės steigimą į asmeninę sąskaitą.

 

Ar tikrai tai neleidžiami atskaitymai? Juk MB privalo grąžinti steigėjui steigimo mokestį per nustatytą terminą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

https://www.vmi.lt/cms/web/kmdb/1.10.13.1/-/asset_publisher/0OhS/content/ar-vienetas-gali-pripazinti-leidziamais-atskaitymais-imones-steigimo-islaidas-kurias-sudaro-istatu-parengimo-islaidos-notaro-islaidos-mokestis-uz-imon/10174?redirect=https%3A%2F%2Fwww.vmi.lt%2Fcms%2Fweb%2Fkmdb%2F1.10.13.1%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_0OhS%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-1%26p_p_col_count%3D1

 

 

Registracijos numeris KD-6063

 

 

Vieneto išlaidos, kurios tiesiogiai susijusios su vieneto steigimu ir akcijų išleidimu, patirtos steigiant įmonę (pvz.: įstatų parengimo ir įregistravimo, akcijų įregistravimo, konsultantų, maklerių paslaugos, akcininkų pažymėjimų spausdinimo ir pan.), laikomos neleidžiamais atskaitymais kaip neįprastinės vieneto vykdomai veiklai sąnaudos, nes šios išlaidos susijusios su vieneto dalyviais, o ne tiesiogiai su vieneto veikla.

 

Tos vieneto veiklos pradžios išlaidos, kurios nėra tiesiogiai susijusios su vieneto formavimu (steigimu), kaip pvz.: išlaidos teisinėms, konsultavimo paslaugoms apmokėti, įmonės spaudų registravimo rinkliavos, blankų gamybos išlaidos, išlaidos naujam verslui ar veiklai pradėti (administracijos atlyginimų išlaidos ir kitos vieneto veiklos pradžios išlaidos, nesusijusios su būsimaisiais mokestiniais laikotarpiais), priskiriamos leidžiamiems atskaitymams tą mokestinį laikotarpį, kurį jos faktiškai patiriamos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Sveiki, greitu metu steigsiu MB ir norėčiau paklausti dėl vadovo atlyginimo steigime. Jei tarkime dabar aš neketinu bent puse metu mokėti sau atlyginimo pagal civilinę sutartį dirbant, tai registru centre rašau, kad nemoku, o galima bus veliau pakeisti per registrų centra? Ar iš kart reiktų rašyti kad bus mokamas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, greitu metu steigsiu MB ir norėčiau paklausti dėl vadovo atlyginimo steigime. Jei tarkime dabar aš neketinu bent puse metu mokėti sau atlyginimo pagal civilinę sutartį dirbant, tai registru centre rašau, kad nemoku, o galima bus veliau pakeisti per registrų centra? Ar iš kart reiktų rašyti kad bus mokamas?

 

Steigimo dokumentuose nereikia nurodyti ar mokėsite atlygį vadovui ar ne. Ten yra klausimas ar bus atlyginamos steigimo išlaidos.

Dėl vadovo galite jį paskirti, bet paslaugų sutartį sudaryti, kad vadovo alga yra 0.

Vėliau, kai prasigyvensite, tada pakeisite paslaugų sutartį.

Ši sutartis nėra registruojame niekur, ji vidinis įmonės dokumentas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naudojant įmonės veikloje nuosavą automobilį reikalinga nuomos ar panaudos sutartis visų pirma. Kurui nurašyti forminamas kelionės lapas arba kuro nurašymo aktas.

 

Sveiki , gal kas žinot ar narių susirinkimo paraiška pildoma laisva forma (susirinkimą inicijuoja pats vadovas)? Gal kas turit pvz?

Ir ar būtina vadovui pildyti ta paraiška?

 

Susirinkimo faktas (kad jis vyko ir kas buvo svarstyta) yra įforminamas protokolu, o ką nusprendė nariai yra įforminama sprendimu.

 

Vadovas susirinkimą kviečia išsiusdamas visiems pranešimus.

 

Pranešimo pavyzdys (tik bus ne akcininkai, o nariai):

 

https://rekvizitai.vz.lt/dokumentu-pavyzdziai/pranesimas-apie-akcininku-susirinkima/

 

Protokolas

http://dokumentuvaldymas.lt/susirinkimo-protokolas/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Sveiki,

kaip su paskolos gavimu MB direktoriui, dirbančiam pagal civilinę paslaugų sutartį? Kadangi mokamas tik GPM, ar lengva įrodyti bankui, kad esi patikimas ir gauti paskolą?

 

Šitas klausimas domintų ir mane, jau norėjau pats rašyti.

Papildyčiau, kad domintų būsto paskolos galimybės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Šiandien iš buhalterines paslaugas teikiančios įmonės gavau laišką apie apskaitos politiką - kad ją privaloma parengti ir t.t., ir, žinoma, "specialų pasiūlymą" ją parengti už ypatingai nedidelę kainą :) Gal kas nors galit savo komentarą parašyti - kas tai yra, kam tai reikalinga ir t.t.? Ar kokios sankcijos / problemos gali grėsti jos neturint? Aišku ta kaina tikrai nėra didelė, bet nesinori išmesti pinigų, jei tai neprivaloma ar prideda kažkokį visiškai neaktualų pliusą įmonei.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Šiandien iš buhalterines paslaugas teikiančios įmonės gavau laišką apie apskaitos politiką - kad ją privaloma parengti ir t.t., ir, žinoma, "specialų pasiūlymą" ją parengti už ypatingai nedidelę kainą :) Gal kas nors galit savo komentarą parašyti - kas tai yra, kam tai reikalinga ir t.t.? Ar kokios sankcijos / problemos gali grėsti jos neturint? Aišku ta kaina tikrai nėra didelė, bet nesinori išmesti pinigų, jei tai neprivaloma ar prideda kažkokį visiškai neaktualų pliusą įmonei.

Jei būtum gavęs iš Valstybinių institucijų, kaip VMI, tai suprasčiau, kad tai yra privaloma. Dabar panašu, kad kažkokia įmonėlė užsimanė pasipinigaut ir siūlo nereikalingą paslaugą, kaip "būtiną".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal Buhalterinės apskaitos įstatymo 9 str. ta apskaitos politika kaip ir privaloma.

Bet nėra kontrolės mechanizmo, kad patikrinti ar įmonės ją turi.

Jinai yra reikalinga tam tikrais atvejais (IT nusidėvėjimo normatyvai, turto likvidacinė vertė, buhalterinių sąskaitų planas, tam tikrų išimčių nusimatymas kurias leidžia verslo apskaitos standartai ar kiti teisės aktai). Bet kada atsiranda poreikis (pvz. reikia ką nors argumentuoti valdžios institucijai per patikrinimą), pasakai, kad paieškosi kur padėjai tą apskaitos politiką. Tada paieškai, paieškai ir oplia atrandi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal Buhalterinės apskaitos įstatymo 9 str. ta apskaitos politika kaip ir privaloma.

Bet nėra kontrolės mechanizmo, kad patikrinti ar įmonės ją turi.

Jinai yra reikalinga tam tikrais atvejais (IT nusidėvėjimo normatyvai, turto likvidacinė vertė, buhalterinių sąskaitų planas, tam tikrų išimčių nusimatymas kurias leidžia verslo apskaitos standartai ar kiti teisės aktai). Bet kada atsiranda poreikis (pvz. reikia ką nors argumentuoti valdžios institucijai per patikrinimą), pasakai, kad paieškosi kur padėjai tą apskaitos politiką. Tada paieškai, paieškai ir oplia atrandi...

Ačiū, jūsų patarimai ir narystė šiame forume tiesiog neįkainojama! :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Sveiki, iregistravome MB, pagal istatus balsu skaicius vienodas, gal patars ka daryti norint, kad vienas narys turetu didesne itaka balsuojant uz kita? Keisti nuostatus? Kokia procedura tai atlikti?

 

https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.429530/pPIwSJiiNG

 

 

16 straipsnis. Dalyvavimas ir balsavimas mažosios bendrijos narių susirinkime

3. Kiekvienas mažosios bendrijos narys turi po vieną balsą mažosios bendrijos narių susirinkime. Kai mažoji bendrija turi vienasmenį valdymo organą – mažosios bendrijos vadovą, mažosios bendrijos nuostatuose gali būti nustatyta kitokia balsų paskirstymo jos nariams tvarka.

 

1. Nuostatuose nusimatot, kad MB vadovauja vadovas.

2. Nusimatot balsų skaičių, pvz. pagal įnašų apimtis ir pan.

3. Narių susirinkime priimat sprendimą patvirtinti nuostatus ir įgaliojat asmenį, kuris nuostatų keitimą atliks Registrų centre.

4. Keitimą registruojat Registrų centre. Ar pavyks tai padaryti su el. parašu, nežinau. Nes nors RC ir ten skelbiasi, kad čia viską galima, bet ne viskas veikia. Pagal logiką manau, kad nebus galima su el. parašu. Nes keičiant balsavimo tvarką tai jau nebus standartiniai įstatai. Todėl manau (nors tiksliai nežinau, bet pagal logiką dėlioju) teks juos tvirtintis pas notarą ir tada popierinius įregistruoti fiziškai.

Kodėl taip manau. Todėl kad su el.parašu galima formuoti tik standartinius įstatus, o čia jau nestandartiniai gaunasi. Nes balsavimas ne pagal įstatymą, o savo nustatyta tvarka.

Bet pabandykit. Paskui pasidalinkit žiniomis. :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Sveiki, tikiuosi kažkas galės padėti. Civilinių paslaugų mažosios bendrijos narys negali teikti mažajai bendrijai, kurioje jisai yra narys, tačiau pagal mažųjų bendrijų įstatymą, mažosios bendrijos atstovui gali būti mokamas atlyginimas. Ar tai yra teisinga? Ar tai atlyginimas jam sumokamas kaip avansu išmokama pelno dalis kaip asmeniniams poreikiams? Ar aplamai tai yra visai kitokiu pagrindu mokama?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tą suprantu, kad negali skirti atlyginimo nariui. Bet įstatymas nurodo, kad sprendžia, ar mažosios bendrijos atstovui atlyginama už jo veiklą. Jeigu taip, – nustato atlyginimo dydį ir mokėjimo tvarką (14 str. 1 d. 2 p.). Čia kalba eina apie narį, kuris yra atstovas. Tai negalima įvardinti atlyginimo, tačiau tai kaip avansu išmoka jam pelną. Ir kaip suprantu, tai asmeniniams poreikiams būtų. Teisingai suprantu?

Redagavo Info123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 5 savaičių...

Sveiki,

 

Nors forume ir yra gausybė informacijos, tačiau naudojant visus raktažodžius kuriuos tik galiu sugalvoti ieškodamas atsakymo, negavau siekiamo rezultato.

 

Klausimas paprastas, kokie pirmi žingsniai seka po įmonės įsteigimo (Mažoji bendrija) ?

 

VMI, dokumentų kūrimas, šablonai? Galbūt yra kažkoks "Check listas" kurį reikia pasitikrinti po įsteigimo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei vadovas nenumatytas, tada rekvizituose nieko nerodys apie vadovą, nes tiesiog jo nėra.

 

Tai tą suprantu, kad negali skirti atlyginimo nariui. Bet įstatymas nurodo, kad sprendžia, ar mažosios bendrijos atstovui atlyginama už jo veiklą. Jeigu taip, – nustato atlyginimo dydį ir mokėjimo tvarką (14 str. 1 d. 2 p.). Čia kalba eina apie narį, kuris yra atstovas. Tai negalima įvardinti atlyginimo, tačiau tai kaip avansu išmoka jam pelną. Ir kaip suprantu, tai asmeniniams poreikiams būtų. Teisingai suprantu?

 

Atlyginimas yra mokamas tik vadovui, o atstovas nėra vadovas. Taigi atstovas arba gauna pinigus asmeniniams poreikiams arba vėliau mokamos išmokos iš pelno. Šios išmokos apsimokestina ir deklaruojasi skirtingai.

Avansinių išmokų iš pelno negali būti.

 

Sveiki,

 

Nors forume ir yra gausybė informacijos, tačiau naudojant visus raktažodžius kuriuos tik galiu sugalvoti ieškodamas atsakymo, negavau siekiamo rezultato.

 

Klausimas paprastas, kokie pirmi žingsniai seka po įmonės įsteigimo (Mažoji bendrija) ?

 

VMI, dokumentų kūrimas, šablonai? Galbūt yra kažkoks "Check listas" kurį reikia pasitikrinti po įsteigimo?

 

1. RC JAR atsiunčia ESI išrašą;

2. Per 3 d.d. duomenys automatiškai perduodami VMI ir SODRAI.

3. VMI prašys užpildyti pranešimą FR0791.

4. Jei reikia priimat darbuotojus (darbo sutartys, pranešimai sodrai);

5. Jei reikia, atsidarot banko sąskaitą;

6. Reikės bent jau išrašomos sąskaitos šablono, paskui eigoj matysit ko dar reikės.

7. Jei naudosit veikloje automobilius, kitą turtą, susidarot nuomos arba panaudos sutartis.

8. Nustatytais terminais teikiate ataskaitas VMI, SODRAI, statistikai ir pan. Kas kur ir kaip čia neįmanoma aprašyti, viskas priklauso nuo įmonės veiklos specifikos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...