Pereiti prie turinio

Rinkodaros kampanijos/-ų efektyvumo apskaičiavimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

 

sulaukiau teigiamos kritikos kai nusprendžiau pasidalinti viena iš skaičiuoklių, kurią naudoju pats. Šiandiena vėl nutariau su Jumis pasidalinti keliomis skaičiuoklėmis, kurios Jums padės įvertinti ruošiamą reklamos kampaniją.

 

 

Šios skaičiuoklės taip pat Jums padės apskaičiuoti ROI rodiklį.

 

Jų dėka galėsite apskaičiuoti:

El. Pašto kampanijos efektyvumą

Laiškų kampanijos efektyvumą

Google AdWords kampanijos efektyvumą

 

 

Šios sistemos idėją yra paimta iš man labai patinkančios programos - LivePlan. Kadangi tenka nemažai keliauti ir ne visada turiu galimybę kelionės metu naudotis internetu, pavyzdžiui: lėktuve ar kelte ir pan., kuris reikalingas norint naudotis mano minima programa, kadangi ji yra "Online" tipo. Susikūriau savo skaičiuokles pagal šią programą.

 

 

Skaičiuoklę galite atsisiųsti: http://www.sendspace.com/file/hc5xhe

 

 

Skaičiuoklėse Jums tereikia įrašyti skaičius pilko fono box'uose. Visą kitą bus automatiškai apskaičiuojama.

 

 

Jeigu nuspręsite pasidomėti mano minima programa, tai apie ją galite rasti informacijos: http://www.liveplan.com/

Daugiau tokio tipo ir dar profesionalesnių programų galite rasti: http://www.paloalto.com/

 

Sėkmės.

 

 

BrainStorm

Redagavo BrainStorm
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Daugelis rinkodaros "efektyvumą" skaičiuoja taip: "pardavimų rezultatas po kampanijos" - "pardavimų rezultatas prieš kampaniją" = "rinkodaros/reklamos efektyvumas". Rinkodaros kampanijos efektyvumo neįmanoma pamatuoti, nes pirkimą įtakoja n veiksmų, todėl išlieka nemaža tikimybė kad pirkimą lėmė visai ne jūsų rinkodaros kampanija. Ši skaičiuoklė išvis tik teoriniai pažaidimai iš pirmakursių vadybininkų vadovėlių. Dėstytojai tokius skaičiavimus vadino siurrealizmu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daugelis skaiciuoja reklamos efektvuma poreklamines kampanijos. Taciau, taip pat daugelis ji prognozuoja ir pries ja. Didziosios kompanjos ir siaip ne saraskino kontoros leidzia sau sukurti prognozes remiantis vidine informacija. Sios skaiciuokles yra paremtos praded nt kurti relamos kampanija, kai tuo metu atliekama prognozavimo studija.

 

Atsidarius skaiciuokles matoma, jog jos yra skirtos prognozavimui, taciau jomis galima varijuoti.

 

Sekmes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nes pirkimą įtakoja n veiksmų, todėl išlieka nemaža tikimybė kad pirkimą lėmė visai ne jūsų rinkodaros kampanija.

 

Nes marketingistas ir pardavejas - vadybininkas yra atskiros profesijos. Pardavejas ir marketingistas visiskai atskiros sritys, nors tapusavyje jos glaudziai siejasi is kliento puses ir jei norit didziausio efektyvumo turi dirbti tiek marketingistai tiek pardavejai. Marketingas suranda, paradvejas parduoda, bet viens kitam negali priestaraut. Marketingas turi zinoti kaip baigsis marketingas, o pardavejas turi zinot kaip klientas buvo pritrauktas reklamos, kitaip sakant ka jis zino pries pirkdamas paslaugas ar produkta emocinia, informacinia prasme.

 

PVZ normaliose imones vadybininkas reikalingas tam kad jau yra padarytas marketingas.

Redagavo topguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...