Pereiti prie turinio

5 mitai apie socialinius tinklus


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Dalinuosi savo naujausiu blogo įrašu apie socialinius tinklus. Vis dėlto, šioje srityje gerokai atsiliekame nuo pasaulio...

 

http://godabalta.lt/2012/08/5-mitai-apie-socialinius-tinklus/

Na, trumpas ir aiškus įrašas :).

Tik keli dalykėliai:

Išmaniaisiais telefonais pas mus jau nemažai žmonių naudojasi, tačiau jie arba naudoja juos labiau tik kaip paprastus telefonus ir dar kelias jų funkcijas (o į soc. tinklus nebrenda), arba jiems tai tik mados reikalas. Nepažįstu nė vieno žmogaus, turinčio išmanųjį telefoną, kuris tikrai ko ne "iki dugno" išnaudotų jo teikiamas galimybes. Buvo ir tokių atvejų, kada turėjau vienam žmogui iPhone'ui pakeisti skambėjimo melodiją, nes standartinė įgriso .. :|

Twitter'iu tikrai mažokai besinaudojančių žmonių ir man gaila, nes, mano galva, tai labai geras būdas bendrauti. Man jis labiau koncentruotą naujienų srautą atitinka, kai esu prie kompo, o ne prie planšetės (ten tą srautą puikiai atstoja Flipboard).

Dėl Foursquare - mačiau tuos lipdukus Klaipėdos Akropolio Hesburgeryje, tiesa, pats "išmaniojo" neturiu, tad dar neteko labiau gilintis. Pinterest daugiau dėl asmeninių tikslų naudoju, ten, kai netingiu, dedu savo perskaitytų knygų viršelius ir pavadinimus, kartais ką nors ir plačiau apie jas pakomentuoju.

Tad dėl "atsilikimo nuo pasaulio", tai nebūtinai. Galbūt mes linkę labiau pasverti potencialią naudą ir nemažas laiko sąnaudas? Gal mums bendravimas gyvai n milijonų kartų reikšmingesnis? :) Nemanau, kad turėjimas kalno soc. tinklų "akauntų" yra kažkoks progresyvumo rodiklis.

Tiesa, pasigedau autorės apžvalgos apie Google+, nes mano akimis, ten irgi nėra daug lietuviškos gyvybės :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

I tema imesk, nes pvz man nepatinka vaiksciot i kazkokius puslapius..

 

Žinoma, tų mitų yra kur kas daugiau, bet iš savo praktikos galiu išskirti penkis pagrindinius.

 

1. Socialiniai tinklai – galimybė reklamuotis nemokamai, todėl turime ten būti.

 

Kaip ten apie tuos nemokamus pietus sako? Taip ir su soc. medijomis – tam, kad jūsų žinutė prašmėžuotų kam nors po akimis, turite ką nors pastoviai įmesti į eterį. Tas pastoviai yra ne vieną, o kelis kartus per dieną. Facebook žinutę pamato vos trečdalis jūsų puslapio „fanų“, taigi, jei norite pasiekti auditoriją, jūsų žinutės šiame socialiniame tinkle turi pasirodyti mažiausiai 2-5 kartus per dieną, Twiter‘yje dar dažniau, o tai reiškia nemažas laiko sąnaudas. Be to, šioje erdvėje konkuruosite su begale puslapių, todėl norėdami operatyviai surinkti fanus turėsite skirti biudžetą reklamai.

 

2. Facebook fanus galima nusipirkti.

 

Ir taip ir ne. Nusipirkti galite. Dabar rinkos kaina už 1000 yra kažkur 40-50 Lt. Jei kada nors matėte ant savo „sienos“, kad jūsų draugas pažiūrėjo kokį nors vulgarų, šokiruojantį video, tai greičiausiai jis ant tokių fanų pardavėjų ir užsirovė. Prekyba fanais vyksta maždaug taip: gudrus, jaunas programišius įmeta į tinklą kokį nors intriguojantį video. Jūs negalite atsispirti nepažiūrėję (vyrai – jei tai susiję su moteriškomis grožybėmis, moterys – jie tai susiję su Marijonu, Donatu Motvydu ir pan.). Kažką spaudžiat, pažiūrit video, bet tuo pačiu, patys to nežinodami, prisijungiant prie kokio nors Facebook puslapio. Jei taip susipirkote fanų būrį, dalis jų laikui bėgant atsijungs, nes jiems buvo įdomi kokia Pikul, o ne turinys jūsų Facebook puslapyje. Na o jei neatsijungs – nauda iš jų menka. Jie tikrai nebus aktyvūs, nekomentuos ir nesidalins jūsų turiniu.

 

 

3. Niekas nesinaudoja Twitter.

 

Nors socialinis tinklas Twitter yra labai populiarus JAV ir Europoje (į skaičius per daug nesigilinu, bet jei jums įdomi statistika rekomenduoju šį straipsnį), mūsuose paplitusi nuomonė, kad Lietuvoje niekas juo nesinaudoja. Tai netiesa. Twitter Lietuvoje yra populiarus tarp jaunimo (moksleivių ir studentų), IT žmonių ir žurnalistų. Šis mikro blogų tinklas yra patogus būdas sekti savo dievinamų įžymybių gyvenimą arba naujienas. Tad jei jūsų auditorija apima nors vieną iš mano paminėtų grupių – pradėkite „tvytinti“.

 

4. Lietuviai nesupranta Foursquare.

 

Foursquare naudojamas tik išmaniuosiuose telefonuose, todėl nenuostabu, kad jis nėra toks populiarus kaip kiti socialiniai tinklai – juk išmaniaisiais Lietuvoje naudojasi vis dar palyginus nedaug žmonių. Tačiau tie, kurie turi išmaniuosius, tikrai supranta Foursquare, va kas tikrai jo nesupranta, tai prekybininkai. Šis tinklas yra puiki priemonė pritrauki lankytojų ar pirkėjų ir populiarinti savo vardą per specialius pasiūlymus. Tačiau Lietuviškame Foursquare nyku kaip dykumoje, vos vienas kitas „special offer“, o apie galimybę gauti naudos iš Foursquare nei vienoje prekybos vietoje dar neteko matyti informacijos. Keista, juo labiau kad kai tik užsiregistruoji mažmeninės prekybos tinklą Foursquare, paštu atekliauja lipdukų krūvelė. Nemokamai.

 

5. Pinterest? Koks dar Pinterest?

 

Vos startavęs šis socialinis tinklas tapo rimtu konkurentu Facebook ir Twitter. Tai gražių nuotraukų, receptų ir rankdarbių karalystė, kurioje gyvena kur kas daugiau moterų nei vyrų. Lietuvoje Pinterest taip pat dar tik įsibėgėja (su juo bando konkuruoti lietuviškas klonas Loveit), todėl nenuostabu, kad daug kam tai tikrai naujiena. Jeigu jūsų klientės moterys, privalote čia būti. Jei norite praplėsti rinkos horizontus – tuo labiau. Kaip ir kituose socialiniuose tinkluose, taip ir čia turėsite padirbėti su turiniu. Pinterest mėgsta gražias, emocingas ir įkvepiančias nuotraukas, paveikslėlius bei citatas.

Redagavo satinof
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas,

Na aš rašiau apie soc. medijų mitus iš verslininkų perspektyvos, o ne soc. tinklų apžvalgą. Apie G+ yra tiek mažai suvokimo, kad nei vieno mito negalėčiau aprašyt (rašau apie tai, su kuo susidūriau darbe). Mano tikslas ir nebuvo pasakyt, kad čia gerai ar negerai juos naudot žmonėm, kalbu apie tai, ką daro/nedaro marketingistai.

 

O dėl išmaniųjų tai klausimas kas yra daug, o kas mažai :) Pusė lietuvių tikrai jų neturi, geriausiu atveju ketvirtadalis, iš kurių, kaip minėjai, mažai kas naudojasi soc. tinklais.

 

 

Na, trumpas ir aiškus įrašas :).

Tik keli dalykėliai:

Išmaniaisiais telefonais pas mus jau nemažai žmonių naudojasi, tačiau jie arba naudoja juos labiau tik kaip paprastus telefonus ir dar kelias jų funkcijas (o į soc. tinklus nebrenda), arba jiems tai tik mados reikalas. Nepažįstu nė vieno žmogaus, turinčio išmanųjį telefoną, kuris tikrai ko ne "iki dugno" išnaudotų jo teikiamas galimybes. Buvo ir tokių atvejų, kada turėjau vienam žmogui iPhone'ui pakeisti skambėjimo melodiją, nes standartinė įgriso .. :|

Twitter'iu tikrai mažokai besinaudojančių žmonių ir man gaila, nes, mano galva, tai labai geras būdas bendrauti. Man jis labiau koncentruotą naujienų srautą atitinka, kai esu prie kompo, o ne prie planšetės (ten tą srautą puikiai atstoja Flipboard).

Dėl Foursquare - mačiau tuos lipdukus Klaipėdos Akropolio Hesburgeryje, tiesa, pats "išmaniojo" neturiu, tad dar neteko labiau gilintis. Pinterest daugiau dėl asmeninių tikslų naudoju, ten, kai netingiu, dedu savo perskaitytų knygų viršelius ir pavadinimus, kartais ką nors ir plačiau apie jas pakomentuoju.

Tad dėl "atsilikimo nuo pasaulio", tai nebūtinai. Galbūt mes linkę labiau pasverti potencialią naudą ir nemažas laiko sąnaudas? Gal mums bendravimas gyvai n milijonų kartų reikšmingesnis? :) Nemanau, kad turėjimas kalno soc. tinklų "akauntų" yra kažkoks progresyvumo rodiklis.

Tiesa, pasigedau autorės apžvalgos apie Google+, nes mano akimis, ten irgi nėra daug lietuviškos gyvybės :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas,

Na aš rašiau apie soc. medijų mitus iš verslininkų perspektyvos,

Tai čia jau gilesnės bėdos šaknys, manau daugumai smulkiojo verslo atstovų dar toli toli iki soc. tinklų, kai net nesugeba susikurpti primityvaus savo įmonę reprezentuojančio puslapio ir žiūri į tokias išlaidas kaip į totalų blogį :|

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...