Pereiti prie turinio

CARGO.lt darbas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Prisiregistravau ir kilo man krūva klausimų. Tarkim gal žinot kokiu principu dirba puslapis cargo.lt? Labai įdomu apmokėjimai, už ką jiems mokama? kaip tas apmokėjimas padaromas ir apskritai girdėjau, kad cargo.lt dirba visiškai be atlygio nes juos remia LINAVA. Ar tai tiesa ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, kažkada buvo, kad buvo nemokamai priėjimas prie svetaines, tačiau tai buvo paprastas marketingas, kuo daugiau žmonių prigaudyti, o dabar, kai pamatė, kad gali iš to uždirbti, uždirba tikrai neblogai. Nemanau, kad serverių išlaikymui reikalingos tokios sumos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiek tiek nesupratau, kaip tu čia prisiregistravai ir tau iškilo tiek klausimų? Kuo tu iš vis užsiėmi? Juk tai nėra kažkoks pramogų portalas, kad užsiregistruotum be tikslo. Dirbu transporto įmonėje, aktyviai naudojamės šios svetainės paslaugomis, tačiau tokia mūsų darbo kryptis, tad tiksliai žinome, kodėl naudojames svetainės paslaugomis ir kaip tai darome.

Apskritai įdomiai skamba tavo klausimai. Klausi už ką jiems mokama, paskui sakai, kad girdėjai, jog svetainė nemokama.:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užduotas konkretus klausimas, kodel negalima į jį atsakyti jei dirbat ? Domiuosi visa jų sistema. Girdejau, kad prieš penkerius metus tai buvo nemokama, klausimas už ką jie gauna pinigus (konkrečiau) ar už registraciją pas juos, ar už kiekvieną krovinį ar transportą ir t.t.

Tikslas yra ir puikiai suprantu kas čia per forumas.

Redagavo Beghemas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užduotas konkretus klausimas, kodel negalima į jį atsakyti jei dirbat ? Domiuosi visa jų sistema. Girdejau, kad prieš penkerius metus tai buvo nemokama, klausimas už ką jie gauna pinigus (konkrečiau) ar už registraciją pas juos, ar už kiekvieną krovinį ar transportą ir t.t.

Tikslas yra ir puikiai suprantu kas čia per forumas.

 

Už registraciją nustatytą mokestį moki, o jau kiek dėsi krovinių ar transporto, tai jau nesvarbu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naudojuosi cargo.lt paslaugomis.

 

Pagrindinis mokestis yra abonentinis mėnesio mokestis, už kurį gali naudotis cargo.lt duomenų baze - t.y., gali matyti tiesioginių užsakovų, transporto įmonių ir visokių tarpininkų pateiktus turimus krovinius, gali patalpinti informaciją apie savo turimus krovinius. Cargo.lt puslapyje yra atsiliepimų apie įmones sistema, kur gali skaityti kitų narių atsiliepimus apie įmones (ypač praverčia info apie nemokumą).

Tai pagrindinės funkcijos. Yra daug papildomų funkcijų, kurių dalis yra apmokestinta: pvz., skelbimo iškėlimas, paryškinimas, bėganti eilutė ir t.t.

Mėnesio kaina yra 150 lt + PVM (viso 181,5 lt) už vieną darbo vietą (už prieigą vienam IP). Paprastai turi nurodyti iš kurio IP jungsiesi, ir tik iš to vieno galima prisijungti. Papildomai gauna pajamų iš reklamos (baneriai), kuri pas juos tikrai brangi. Taip pat jiems priklauso specializuotas tinklapis cargonews.lt.

 

Jei planuoji įkurti kažką panašaus ir būti konkurentas, tai linkiu stiprybės tamstai. Yra toks trans.lt (lenkų transporto birža), kurie jau ilgai bando konkuruoti, ir nieko nesigauna. Yra buvę ir dar keli bandymai, tokie pat nepavykę. Reikalas tas, kad tiek vežėjai, tiek krovinių savininkai daugiausiai naudos gauna iš populiariausios svetainės, nes ten ir pasiūlymų daugiausiai sulaukia. O padaręs tokią pat sistemą kad ir už 100 lt pigiau, ar net ir visai nemokamai, tuo nesuviliosi pereiti pas tave, nes tas 150 lt yra smulkmė vežant bent kelis krovinius per mėn - pateikdamas info apie turimą krovinį cargo.lt sistemoje sulauksi tiek pervežimo pasiūlymų iš pakeliui važiuojančių vežėjų, kad sutaupysi daug daugiau nei tie 150 lt (turiu omenyje, kad sutaupysi nuo kainų skirtumo pateiktus krovinį cargo.lt duomenų bazėje, ir kreipiantis atskirai į transporto firmą).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naudojuosi cargo.lt paslaugomis.

 

Pagrindinis mokestis yra abonentinis mėnesio mokestis, už kurį gali naudotis cargo.lt duomenų baze - t.y., gali matyti tiesioginių užsakovų, transporto įmonių ir visokių tarpininkų pateiktus turimus krovinius, gali patalpinti informaciją apie savo turimus krovinius. Cargo.lt puslapyje yra atsiliepimų apie įmones sistema, kur gali skaityti kitų narių atsiliepimus apie įmones (ypač praverčia info apie nemokumą).

Tai pagrindinės funkcijos. Yra daug papildomų funkcijų, kurių dalis yra apmokestinta: pvz., skelbimo iškėlimas, paryškinimas, bėganti eilutė ir t.t.

Mėnesio kaina yra 150 lt + PVM (viso 181,5 lt) už vieną darbo vietą (už prieigą vienam IP). Paprastai turi nurodyti iš kurio IP jungsiesi, ir tik iš to vieno galima prisijungti. Papildomai gauna pajamų iš reklamos (baneriai), kuri pas juos tikrai brangi. Taip pat jiems priklauso specializuotas tinklapis cargonews.lt.

 

Jei planuoji įkurti kažką panašaus ir būti konkurentas, tai linkiu stiprybės tamstai. Yra toks trans.lt (lenkų transporto birža), kurie jau ilgai bando konkuruoti, ir nieko nesigauna. Yra buvę ir dar keli bandymai, tokie pat nepavykę. Reikalas tas, kad tiek vežėjai, tiek krovinių savininkai daugiausiai naudos gauna iš populiariausios svetainės, nes ten ir pasiūlymų daugiausiai sulaukia. O padaręs tokią pat sistemą kad ir už 100 lt pigiau, ar net ir visai nemokamai, tuo nesuviliosi pereiti pas tave, nes tas 150 lt yra smulkmė vežant bent kelis krovinius per mėn - pateikdamas info apie turimą krovinį cargo.lt sistemoje sulauksi tiek pervežimo pasiūlymų iš pakeliui važiuojančių vežėjų, kad sutaupysi daug daugiau nei tie 150 lt (turiu omenyje, kad sutaupysi nuo kainų skirtumo pateiktus krovinį cargo.lt duomenų bazėje, ir kreipiantis atskirai į transporto firmą).

 

Del IP idomiai, tai vienas zmogus, kuris naudojasi cargo sistema kompiuteryje ir ismaniajame telefone tures moketi uz du zmones?

Del konkurencijos, padares nemokamai nesuviliosi pereit pas save, bet gali suviliot, kad tavo puslapis butu antrinis jiems po cargo. Juk galima ieskot kroviniu ar transporto ir dviejuose puslapiuose, nebutina turet vieninteli. Papildomi kanalai viada pravercia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del IP idomiai, tai vienas zmogus, kuris naudojasi cargo sistema kompiuteryje ir ismaniajame telefone tures moketi uz du zmones?

Del konkurencijos, padares nemokamai nesuviliosi pereit pas save, bet gali suviliot, kad tavo puslapis butu antrinis jiems po cargo. Juk galima ieskot kroviniu ar transporto ir dviejuose puslapiuose, nebutina turet vieninteli. Papildomi kanalai viada pravercia.

 

Dėl IP, tai mes ir per tel naudojamės, bet papildomo mokesčio nemokam :)

Dėl konkurencijos Tu klysti, nes kiek dirbam, tiek cargo.lt geriausias variantas, nes yra tekę dėti ir į trans.lt, nu bet tiesiog neapsimoka gaišti laiką dedant ten skelbimą ir nesulaukti nei vieno atsako. Yra dar kita svetainė transbank.com, nemokama registracija, ragino prisiregint, bet irgi nekyla ranka, nes ta pati situacija - laiko gaišimas. Taigi tavo minimi "papildomi kanalai" tikrai ne visada praverčia :) Cargo.lt stipriai pirmauja ir vežėjų/ekspeditorių darbui pilnai šios svetainės užtenka. Nežinau per kiek laiko sugebėtų įsitvirtinti net ir garbingoje antroje vietoje naujas tokio tipo portalas :)

Redagavo jkacinskas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del IP idomiai, tai vienas zmogus, kuris naudojasi cargo sistema kompiuteryje ir ismaniajame telefone tures moketi uz du zmones?

Del konkurencijos, padares nemokamai nesuviliosi pereit pas save, bet gali suviliot, kad tavo puslapis butu antrinis jiems po cargo. Juk galima ieskot kroviniu ar transporto ir dviejuose puslapiuose, nebutina turet vieninteli. Papildomi kanalai viada pravercia.

 

Teoriskai viskas teisinga, praktiskai, kaip sake kolegos, viskas atsiremia i pinigus. Toks reikalas kaip kroviniu paieska ir prieziura gan imlus laikui reikalas. Jei yra veikianti sistema, kuri nesa pinigus, kam jungtis prie dar vienos, galbut samdyti dar viena zmogu, kuris dirbtu su ja, arba jau dirbanti su pirmaja zmogu atleisti nuo kitu darbu? Kaip zinia, darbas pas mus apmokamas. Tai, kad imone moka 150 Lt plius PVM uz paslauga tai viena dalis. Dar kelis kartus daugiau imonei kainuoja zmogaus, kuris sia paslauga priziuri, atlyginimas.

 

Automatu, paspaudus stebuklinga knopke, niekas nevyksta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepriestarauju, nes sioj srityje nedirbu, tiesiog pagalvojau, kad idet skelbima apie krovini ar transporta i dar viena svetaine trunka kokia minute ar dvi, o ne pilna zmogaus etata :)

 

O kokia tada nauda svetainei ir imonei, jei ten tik idedami skelbimai ir nevyksta joks darbas ir bendravimas su kitomis imonemis :) :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš taip pat dirbu transporto įmonėje, tai visiškai sutinku su Jkacinsku. Visi konkurentai yra nevykę ir abejoju, ar rinkai dar reikia papildomų kanalų. Lenkų konkurentai iš timocomo turi visą pardavimų padalinį, skambinėja visiem ekspeditoriams bei vežėjams ir siūlo regintis nemokamai, bet tai negelbėja jų produkto nuo merdėjimo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš taip pat dirbu transporto įmonėje, tai visiškai sutinku su Jkacinsku. Visi konkurentai yra nevykę ir abejoju, ar rinkai dar reikia papildomų kanalų. Lenkų konkurentai iš timocomo turi visą pardavimų padalinį, skambinėja visiem ekspeditoriams bei vežėjams ir siūlo regintis nemokamai, bet tai negelbėja jų produkto nuo merdėjimo

 

Vat čia tai naujiena, Timocom merdi ir niekas jo negali išgelbėt.... :) Ir beje, Timocom ne lenkų gaminys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

arba nemokėjot naudotis, arba domino kryptis LT - vakarų europa - LT. Tai bene pati geriausia transporto birža (plius tai pati saugiausia birža). Tik viskas priklauso nuo poreikio, čia daugiausia vartotojų vokiečių, danų, belgų, olandų, italų Jei reikia FR rinkos, renkiesi Teleroute, jei ES - WTRANSNET. Pasakyti, kad Timocom merdi.... taip ten buvo ironija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai taip išeina kas dirba su cargo juos nedomina naujos įmonės kurios jums gali pasiūlyti daugiau visokių paslaugų nei, kad cargo ar kitos vien dėl to, kad užsiregistruoti užtrunka kelios minutės? Kita vertus juk tai grandininė reakcija kuo jūsų daugiau registruotųsi tiekėju/vežėjų tuo didesnė būtų pasiūla, viskas priklauso nuo jūsų pačių , žinoma svarbus faktorius nauda bei pasitikėjimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai taip išeina kas dirba su cargo juos nedomina naujos įmonės kurios jums gali pasiūlyti daugiau visokių paslaugų nei, kad cargo ar kitos vien dėl to, kad užsiregistruoti užtrunka kelios minutės? Kita vertus juk tai grandininė reakcija kuo jūsų daugiau registruotųsi tiekėju/vežėjų tuo didesnė būtų pasiūla, viskas priklauso nuo jūsų pačių , žinoma svarbus faktorius nauda bei pasitikėjimas.

 

Tikrai ne dėl to, kad užtruksi kelias minutes. Nedomintų todėl, kad po tų kelių minučių, skirtų registracijai, nebūtų jokios naudos netolimoje ateityje.

Sakai grandininė reakcija? Pasakyk tai visokiems portalams, kad ir Miko minėtam pažinčių portalui: "bičai, registruokitės, gal po kažkiek metų ir panos čia prisijungs, kai pamatys, kad jūsų jau nemažai. Nu bet kol jų nėra, jūs tiesiog registruokitės, argi sunku?". Panašus ir tavo pasiūlymas registruotis vežėjam/ekspeditoriam ten, kur jiems tuo metu naudos nebus, bet GALBŪT po kažkiek metų, kai išsiplės ta svetainė, jiems ir atsiras nauda. :)

Gal tu nelabai supranti pačių transporto įmonių - ten viskas vyksta gana greitai. Nededi skelbimo dėl ieškomo transporto/krovinio mėnesį prieš, o dažniausiai jau tai pačiai dienai tau reikia pasiūlymo, tad ir naudojiesi tomis paslaugomis, kurios tau iš karto suteikia naudos. :)

 

P.S. Timocom geri, ir kaina jų didesnė, nei cargo.lt (tai jau vis tiek šį tą sako), tačiau reikia žinoti, kaip ir sakė Eddy, kokia publika renkasi.

Redagavo jkacinskas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Noreciau ir as pasisakyti apie cargo.lt, viena imone kurioje priziuriu kompiuterius naudojasi cargo.lt, moka uz keleta darbo vietu ir tt. viena kart cargo adminams susisviete, kad reikia be jokios priezasties uzbaninti viena imones ip. Skambinau adminams, sako su didele arogancija ka norim ta darom, negalejo paaiskinti kodel tai padare ar kas jiems netiko, paprasiau direktoriaus kontaktu, be sansu gauti. Tie kas pas juos prie telefono sedi labiau tiktu kokiais kiemsargiais dirbti su tokia intelekto nesuzalota kalba :)

zodziu, buvau irgi uzsinorejes sukurti konkurencinga puslapi tam cargo ir padaryti viska nemokamai, ideja nusimete i ateiti, bet jeigu butu norinciu galetume padaryti bendra projekta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 11 mėnesių...

Kaip suprantu per cargo.lt tik surandami kontaktai ir tada jau privažiai vėžėjas su klientu kalbasi? Nes jei visi mokėjimai per sistemą būtų pajungti, tai startuojant naują produktą reiktų siūlyti pinigų už naudojimąsi paslauga. Tu pats primokėtum, kad naudotųsi sistema ir vyktų krovinių apsikeitimai. Bet tam reikia didelių cashflow. Čia gaunasi network verslo modelis. Turi pasiekti kritinę masę, kad tavimi susidomėtų. O ją pasiekti gali tik duodamas kažką išskirtinio. Ir kaip matome, nemokama versija nepadeda. Belieka pačiam primokėti, arba sugalvoti tokių paslaugų, kurių norėtų besinaudojantys asmenys, būtų sunkiai nukopijuojama ir su stipriu biudžetu startuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Vat čia tai naujiena, Timocom merdi ir niekas jo negali išgelbėt.... :) Ir beje, Timocom ne lenkų gaminys.

 

Jeigu Timocom merdi, tai cargo.lt jau prieš penkis metus miręs :D

 

Noreciau ir as pasisakyti apie cargo.lt, viena imone kurioje priziuriu kompiuterius naudojasi cargo.lt, moka uz keleta darbo vietu ir tt. viena kart cargo adminams susisviete, kad reikia be jokios priezasties uzbaninti viena imones ip. Skambinau adminams, sako su didele arogancija ka norim ta darom, negalejo paaiskinti kodel tai padare ar kas jiems netiko, paprasiau direktoriaus kontaktu, be sansu gauti. Tie kas pas juos prie telefono sedi labiau tiktu kokiais kiemsargiais dirbti su tokia intelekto nesuzalota kalba :)

zodziu, buvau irgi uzsinorejes sukurti konkurencinga puslapi tam cargo ir padaryti viska nemokamai, ideja nusimete i ateiti, bet jeigu butu norinciu galetume padaryti bendra projekta.

 

Iš esmės palaikyčiau, ir tikrai registruočiausi naujam konkurencingam portale. Cargo.lt mano nuomone per daug naudojasi savo trapiu monopoliu, nes:

 

1. Kainodara visiškai neaiški (už ketvirtį kartais mokame 477, kartais 660, kartais 360 Lt. + PVM). Paklausus kaip konkrečiai yra skaičiuojama kaina - atsakymas, kad priklausomai juo dėtų transporto/krovinių pasiūlymų, kitų įmonių tikrinimo dažnumo, naudojimosi cargo chat ir t.t. Tuomet logiškai man peršasi išvada - kuo mažiau naudojiesi tuo mažiau ir moki - cargo.lt administratoriaus atsakymas: "darykit kaip norit" (be galo aiškus ir argumentuotas). Tad kainos realiai niekas nežino, ji skaičiuojama kiekvienai įmonei atskirai, ir tik tena spėlioti kiek kainuos kitam ketvirčiui.

 

2. Visiškai pritariu ankstesniems pasisakymams, dėl bendravimo kultūros - absoliutaus monopolio dvasia, jokių argumentų nepriima, nepatinka - atsijunk, nori paklausti - neklausk.

 

3. Ilgainiui kaina smarkiai auga, ir netrukus pasieks TIMOCOM biržos kainą (suprantu, kad šios dvi transporto biržos skirtos kiek skirtingoms rinkoms, bet negalime nuneigti TIMOCOM techninio ir geografinio pranašumo). Tad jau realiai svarstome galimybę rinktis minėtają, kadangi tiek bendravimas, tiek kainos yra geros ir pagrįstos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Kasdien dirbu su transporto birzom ir su Timocom, pilnai sutinku su Eddy ir droberasjie stipriai stovi anto koju ir gerai pasakyta buvo viskas priklauso koks kontingentas renkasi. Cargo.lt niekam nepaslaptis, daugiausiai naudotoju is Baltijos saliu, trans.eu Lenkija, Timocom tikrai labai stiprus Vakaru Europoje, Vokietija, Olandija, Prancuzija, ta pati Lenkija. Teleruotas daugiausiai koncentruojasi i Prancuzijos rinka.

Isvada, pasirinki ta transporto birza kuri atitinka tavo darbo kryptim, ten kur daugiausiai randi kroviniu. O sakzti kad timocom merdi, tai reiskia, kad tikrai normaliai nedirbai su timocom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...