Pereiti prie turinio

Naujo produkto įvedimas į rinką ir kampanijos kūrimas


Rekomenduojami pranešimai

Labai neblogai ir paprastai viskas surašyta.

 

Aš dar pabrėžčiau, kad visada daugiau išloši koncentruodamasis į kažkokią vieną tikslinę grupę, o ne į visus iškarto. Visiems tinkamų produktų nebūna, todėl dažniausiai neįmanoma sukurti visiems tinkamos kampanijos. O padaryti "pusė velnio" kampaniją visiems, nėra taip gerai kaip padaryti "wow" kampanija kažkuriai tikslinei grupei, kad ir visai mažai. Jei pavyksta padaryti "wow", dažnai atsitinka taip, kad ta tikslinė grupė pati pradeda skleisti gerą žinią apie tavo produktą net to nesuvokdami. Verta pagalvoti ne tik apie tikslinės grupės poreikius, bet ir apie tai kaip jie gyvena, pabandyti įsijausti į jų kasdienybę. Tada gali bandyti kalbėti kaip vienas iš jų.. Taip dažnai pavyksta įvesti į rinką naujus, pakankamai didelę konkurenciją jau turinčius produktus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, straipsnio autorius galėtų pridėt pavyzdžių iš gyvenimo, kurie padėtų iliustruot ir pagrįst tai, ką jis nori pasakyt. Tai tikrai pridėtų daug vertės. Pavyzdžiui, pateik gyvenimiškų įvykių, kaip produkto "žvalgyba" padėjo išvengti daug nemalonumų, kaip ir kokį produktą rinkoj įvedei, kaip atradai, kad jis tinkamas, kokį produktą ir kaip atradai, kad nėra vertas laiko bei investicijų.

 

Neįsižeisk, bet dabar skambi truputį kaip teorinis lietuviškas dėstytojas galintis papasakot tik tai, ką kažkur perskaitė :)

 

straipsnis apie nieka.

 

O tu tai galėtum ir patyėt, jei neturi ką pasakyt. Nerašyk mėšlo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Justinai, jeigu tau taip įdomu, tai galiu papasakot apie vieną produktą, kurį įvedinėjome į rinką. Tai yra akinių stiklai/lęšiai (kaip pavadinsi - taip nepagadinsi).

Tai buvo gerai žinomo gamintojo produktas, dėl tam tikrų priežasčių negaliu viešai skelti šio pavadinimo. Visų pirma, šis produktas yra super gerai žinomas visame pasaulyje, antroji stipri pusė - lengvai atpažįstamas brandas.

Tačiau, nors ir kaip atrodo tai lengva - susidūrėme su begalę barjerų. Viena iš kliūčių - didelė konkurencija. Taip pat pirkėjai, net ilgą laiką nešiojantys akinius nesuvokia paprastų dalykų: kas yra AR dangos, kuo jos skiriasi, ką reiškia lęšio indeksas, kuo skiriasi lęšio modeliai ir pan.

Antras barjeras - pirkėjų pasyvumas. Šiuo atveju pirkėjai yra dviejų tipų: optikai - kurie perka didmenoje ir galutiniai pirkėjai - akinių nešiotojai, kurie perka šiuos lęšius iš optikos salonų.

 

Mes susidūrėme su trim kliūtimis: 1. Galutinis vartotojas nieko nesuvokia apie akinių lęšius 2. Optikai - dirba pagal seną tvarką ir tokiu būdų nesuteikia geriausio matymo pirkėjams + nesigilina į naujausias tendencijas 3. Super didelė konkurencija. Rinkoje egzistuoja bent 4 didieji konkurentai + masė konkurencinių produktų iš Kinijos.

 

Iš anksto žinodami savo tikslinę auditoriją, mes visas jėgas skyrėme žvalgybai.

 

Žvalgyba apėmė daugiau nei tik konkurentų ir konkurencinių produktų analizę. Šiame etape atlikome pirkėjų ir optikų žinių patikrinimą. Išsiaiškinimo kokios informacijos trūksta pirkėjams, kokių papildomų specialių mokymų reikia optikams.

 

Pirmos kliūties sprendimai:

 

Visų pirma atlikta galutinių vartotojų žinių patikra. Įdiegtos specialios sistemos, padedančios pirkėjams daugiau sužinoti apie galutinį produktą. Suteiktos galimybės tapti išskirtinio produkto turėtoju - tai yra, galimybė turėti visiškai individualius akinius, kokių niekas kitas net pasaulyje tikrai neturės.

 

Antra kliūtis:

 

Šią kliūtį buvo daug sunkiau, dėl tam tikrų rinkos optikų bendrų charakterio bruožų. Tačiau atliktos apklausos, testai ir parengti specialūs asmeniniai mokymai.

 

Trečia kliūtis:

 

Konkurencinę analizė atlikta: a) esamų pardavėjų b) esamų produktų.

Produktams atliktos - SSGG, PEST, kokybės matricos, trūkumų - privalumų analizės.

 

 

Šis procesas nėra iki šiol pabaigtas, kadangi atsirandant kasmet naujiems produktams, modernėjant technikai tenka vėl grįžti prie "žvalgybos" etapo.

 

Jeigu kažkam iš tiesų bus įdomu sužinoti daugiau pavyzdžių - visuomet galite kreiptis asmeniškai.

Redagavo BrainStorm
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 8 mėnesių...

Sveiki, mano nuomone, labai svarbu nusistatyti tikslinę žmonių grupę, kuriai bus skirtas produktas. Jeigu norite greito rezultato verta rinktis Nugriebimo arba Skverbimosi strategijas, tai padės pritraukti vartotojus. Nugriebimo strategija - tai, kai iš pradžių prekei nustatoma aukšta kaina, kuri vėliau skverbiantis į didesnę rinkos dalį laipsniškai mažinama. Skverbimosi strategija - tai tokia kainos strategija, kai nustačius pabrėžtinai nedidelę prekės kainą siekiama įeiti į didelę rinkos dalį. Manau šios dvi strategijos yra veiksmingos norint pritraukti vartotoją pirkti naujus produktus. Taip pat žinoma ir priklauso nuo kitų rinkodaros elementų, tačiau kaina yra vienas iš pagrindinių prekės elementų. Žinoma šalia to labai svarbu naudojamos reklamos priemonės pritraukti vartotojus ir paskirstymas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Justinai, jeigu tau taip įdomu, tai galiu papasakot apie vieną produktą, kurį įvedinėjome į rinką. Tai yra akinių stiklai/lęšiai (kaip pavadinsi - taip nepagadinsi).

Tai buvo gerai žinomo gamintojo produktas, dėl tam tikrų priežasčių negaliu viešai skelti šio pavadinimo.

 

Tavo parašas: Nešioji akinius? - Pasidomėk moderniais sprendimais! :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 8 mėnesių...

Sveiki,

kas gali pakonsultuoti kaip įvesti į rinką mano srityje nepigų produktą(buities prekė naudojama maisto gamybai).

Ar veiktų jei tokiai prekei iš kart darytum -40% nuolaida,ir va sakytum gera prek4 su didele nuolaida;

Redagavo niekonezinau
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 metų...

Sveiki,

kas gali pakonsultuoti kaip įvesti į rinką mano srityje nepigų produktą(buities prekė naudojama maisto gamybai).

Ar veiktų jei tokiai prekei iš kart darytum -40% nuolaida,ir va sakytum gera prek4 su didele nuolaida;

 

Nuolaidos visada veikia trumpalaikiai, bet jei taip iskart einama su milziniskomis nuolaidomis pirkeju akyse krenta vertes suvokimas, paskui sudetinga padidint kaina iki normalios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...