Pereiti prie turinio

Dyzeliniu automobiliu technine apziura


Rekomenduojami pranešimai

http://www.lrytas.lt/-13478208141345552774-patikra-mirties-nuosprendis-dyzeliniams-varikliams.htm

http://tv.lrytas.lt/?id=13478293261346527659

 

Paskaiciau straipsnio komentarus, tai visi labai piktinasi sita tvarka, taip pat daug kam atsirado problemu su varikliais. Rasoma, kad sugedo 32 masinos, bet manau realybeje skaiciai zymiai didesni. Nesuprantu, koks tikslas grezti varikli iki redlaino, ir dar ant laisvo begio. Juk realybeje niekas nevazineja taip su dyzeliais, tai ko verti tie dumingumo matavimai tokiomis salygomis?

 

Ar kas nors paskutiniu metu varete TA su dyzeliu, kokie ispudziai? :D Apskritai ka galvojate apie sita nauja tvarka?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei jau dugnu negali variklis atlaikyt 3s tai koks ten variklis? aš ir bijojau bet nieko, viskas ok. Pas latvius jau 10m šitaip... o tu galvoji kad važiuodamas kai dugną paspaudi nemea tų kenksmingų dujų a? galvoji kad tik nuo RPM atsiranda keksmingos dujos? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dyzeliams ir TA pabrangus yra. Juk reikia seimunams ir zmoniu pinigu susirinkti. Tokie dalykai kenkia varikliui betkokiu atveju ir as kai TA variau pavazinejau po miesta pries ja, kad apsiltu variklis, antifryzas, tepalai, nes juk dyzelis taip greit neapsyla. Gazuotant iki max apsuku tau gali tepalai pro tarpines prasimust ir ko pasekoj prasides bedos nieko gero is tokio TA patikros jie tikrina ne tai ka reikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dyzeliams ir TA pabrangus yra. Juk reikia seimunams ir zmoniu pinigu susirinkti. Tokie dalykai kenkia varikliui betkokiu atveju ir as kai TA variau pavazinejau po miesta pries ja, kad apsiltu variklis, antifryzas, tepalai, nes juk dyzelis taip greit neapsyla. Gazuotant iki max apsuku tau gali tepalai pro tarpines prasimust ir ko pasekoj prasides bedos nieko gero is tokio TA patikros jie tikrina ne tai ka reikia.

 

Paaiškink man kvailam ką jie turi tuomet tikrinti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

reikės kovą.. nebebauginkit unsure.gif

 

o šiaip kai kurie testuotojai tikrai arkliškai elgiasi, drąsko tą mašiną belekaip, nesuprantu kodėl?

čia tipo moderni įranga ir tt.. tai kokio velnio prievartaut mašinas, jei viską ir taip gali nustatyt.

 

 

o įdomiausia, kad gatvėse žvilgtelėjus kaminai visvien važinėja.. bet normos irgi keistos, kad ten draugeliui net dūmas matosi, o pagal ribą 3k daugiau gali teršt rolleyes.gif

Redagavo iPauL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dyzeliams ir TA pabrangus yra. Juk reikia seimunams ir zmoniu pinigu susirinkti. Tokie dalykai kenkia varikliui betkokiu atveju ir as kai TA variau pavazinejau po miesta pries ja, kad apsiltu variklis, antifryzas, tepalai, nes juk dyzelis taip greit neapsyla. Gazuotant iki max apsuku tau gali tepalai pro tarpines prasimust ir ko pasekoj prasides bedos nieko gero is tokio TA patikros jie tikrina ne tai ka reikia.

bla bla bla bla tai kam gamintojai deda sūkių ribotuvus kai jau varikliui tokie sūkiai eknkia ką ponas seksperte? sakau jei variklis negali dugnu atlaikyt kelių s ten gavno ne variklis, beto niekas tau dugno neleis užspaust kol variklis nepasieks darbinės temp...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Palaiko pora sec. Realiai, aš esu prieš šitus dalykus. Reikia auto paruošt, ypač šaltuoju metu. Kad variklis užkals tai mažai tikėtina, jeigu mašina nėra labai sena ir kažkiek prižiūrėta, bet kad prie -30 tarpinės gali sutrūkt ir chamutai skilt ir tepalą papit esant dideliems slėgiams tai nenuostabu, ir mašina gali būti visiškai tvarkinga. Va po tokių pabandymų, poto bėdos prasideda. Man Vasario mėn jobnutas tikrintojas darė šitą bandymą dar nesant jokiai tvarkai, registruojant mašiną. Keičiau tris tarpines.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paaiškink man kvailam ką jie turi tuomet tikrinti?

 

Sviesas, nes yra gudruciu isistate daug galingesnes lemputes ir kitus vairuotojus akina, o tie automobiliai kurie dumina ir taip dumins nereik ten per daug ir gazuot

 

 

 

 

bla bla bla bla tai kam gamintojai deda sūkių ribotuvus kai jau varikliui tokie sūkiai eknkia ką ponas seksperte? sakau jei variklis negali dugnu atlaikyt kelių s ten gavno ne variklis, beto niekas tau dugno neleis užspaust kol variklis nepasieks darbinės temp...

 

ciulperte, o kas naturaliom salygom Lietuvoj vazineja su max apsukom gatvemis? Cia tas pats kas kompiuterio procesioriu ir vga apkrauti max ir kais karstas bus lagins, bet tai kam to reik? Mes norim rupintis savuoju automobiliu ar ji drosti?

 

O tai jie ten nuspaudę palaiko dar pedalą? Ar tiesiog iki maksimumo nuspaudžia atleidžia ir vėl spaudžia?

 

Padaro kokius 3-4 kartus su palaikymais keliom sekundem ir vel is naujo.

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sviesas, nes yra gudruciu isistate daug galingesnes lemputes ir kitus vairuotojus akina, o tie automobiliai kurie dumina ir taip dumins nereik ten per daug ir gazuot

 

 

 

 

 

 

ciulperte, o kas naturaliom salygom Lietuvoj vazineja su max apsukom gatvemis? Cia tas pats kas kompiuterio procesioriu ir vga apkrauti max ir kais karstas bus lagins, bet tai kam to reik? Mes norim rupintis savuoju automobiliu ar ji drosti?

 

 

 

Padaro kokius 3-4 kartus su palaikymais keliom sekundem ir vel is naujo.

aiškinu dar kartą kad ir tie su ilgais kaklais suprastų. gamintojas nurodo max apsukas, jas auto ir turi pasiekti, nesvarbu + ar -30 jei variklio darbinė temp ten viskas po kapotu bū9na šilta, nesuprantu kas jumt en gali trūkti. Toliau ant tuščios eigos tik paspaudus pedalą iki dugno ir palaikius ant max apsukų galima nustatyti koks yra auto dūmingas kai važiuojant ar pradedant važiuot nuspaudi dugną auto nepasieks max RPM, tačiau jos bus toks dūmingas Ir išvis, kartą per 2 metus bijot nuspaust iki dugno? nepirkit grabų ir nereiks bijot

Redagavo tomaxsas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aiškinu dar kartą kad ir tie su ilgais kaklais suprastų. gamintojas nurodo max apsukas, jas auto ir turi pasiekti, nesvarbu + ar -30 jei variklio darbinė temp ten viskas po kapotu bū9na šilta, nesuprantu kas jumt en gali trūkti. Toliau ant tuščios eigos tik paspaudus pedalą iki dugno ir palaikius ant max apsukų galima nustatyti koks yra auto dūmingas kai važiuojant ar pradedant važiuot nuspaudi dugną auto nepasieks max RPM, tačiau jos bus toks dūmingas

 

 

Tu gal su dviraciu vazineji, kad pievas rasai? Prie dideliu salciu dyzelis sunkiau visad kurias ir uzsyla negu benzinas. Man reikia geru 10km pravaziuot, kad antifryzas 90c pasiektu ir tai pilnai jos nepasiekia nors auto tik 10 metu senumo. Tai pats pagalvok, jeigu ziema uz lango -20 kiek reikia su dyzeliu pravaziuot, kad jis pasiektu visas darbines temperaturas ir vaziuot i TA. Atsakyk man i klausyma, kodel nieks tu supuvusiu miesto ir tarpmiestiniu autobusu dyzeliu netikrina kur vos jiems pradejus vaziuos visa gatve juoduose dumuose paskesta? Ten viskas gerai su TA?

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu gal su dviraciu vazineji, kad pievas rasai? Prie dideliu salciu dyzelis sunkiau visad kurias ir uzsyla negu benzinas. Man reikia geru 10km pravaziuot, kad antifryzas 90c pasiektu ir tai pilnai jos nepasiekia nors auto tik 10 metu senumo. Tai pats pagalvok, jeigu ziema uz lango -20 kiek reikia su dyzeliu pravaziuot, kad jis pasiektu visas darbines temperaturas ir vaziuot i TA. Atsakyk man i klausyma, kodel nieks tu supuvusiu miesto ir tarpmiestiniu autobusu dyzeliu netikrina kur vos jiems pradejus vaziuos visa gatve juoduose dumuose paskesta? Ten viskas gerai su TA?

Ne manęs klausk apie autobusus, klausk savo miesto autobusų parko. Na ir ką padarysi kad turėsi pasivažinėt kol užkils darbinė temp? ar kas mėnesį reikia technikinę varyt? niekas nedrož variklio be darbinės temp, į tepalo matuoklę turi kišt temp daviklį, kad pamatytų kada bus darbinė temp... Latvijoje 12 metų taip daroma, nemanai kad jei būtų blogai kas nors taip nedarytų? Na užjotas dyzelis aišku sunkiau kuriasi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne manęs klausk apie autobusus, klausk savo miesto autobusų parko. Na ir ką padarysi kad turėsi pasivažinėt kol užkils darbinė temp? ar kas mėnesį reikia technikinę varyt? niekas nedrož variklio be darbinės temp, į tepalo matuoklę turi kišt temp daviklį, kad pamatytų kada bus darbinė temp... Latvijoje 12 metų taip daroma, nemanai kad jei būtų blogai kas nors taip nedarytų? Na užjotas dyzelis aišku sunkiau kuriasi...

 

Kurias man iskart zvakes pasildzius pora kartu, bet syla ilga viskas. Latvijoj tau teko matyt kaip Latviai vairuoja?

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kurias man iskart zvakes pasildzius pora kartu, bet syla ilga viskas. Latvijoj tau teko matyt kaip Latviai vairuoja?

nesupratau prie ko čia varaivimas prieš mašinos techninės būklės patikrinimą? mašina turi būt tvarkinga nepriklausomai nuo vairavimo stiliaus jeigu ką

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tamsuoliai niekada nesupras. Kai kiti dumina, tai keikias, o kad TA butent del to ir padare toki tikrinima, tai jau verkia del savo triperiu :ph34r:

As tokius traktorius iskarto lenkiu kad ir per istisines, pries toki turi iskarto uzdaryt visus vejelius, langus ir t.t. Buvo cia nesenai toks ivykis, netvarkingas autobusas kad uzdumino, tai vos pakvepuot galejau, is karto su savo lauzu aplenkiau gan naglai, o tokiem lenkimam vairuojant geldas tikrai reikia spaust iki dugno, gal ne iki redlaino, bet jeigu tai butu dyzelis, tai ir as buciau dumais apsipyles, bet pas mane dujos, tad vargo nematau. Taigi, aplenkiau ir pries sviesofora sustojau antroj juostoj, jis pirmoj. As jam visiskai neuzkisau ir nesutrukdziau ir neuzemiau jo vietos. Bet jis vistiek dugnais iki kokiu 70 km/h ejo iki kito sviesoforo taip uzdumindamas visa kvartala, tipo bande aplenkt juokdarys, nes ji aplenkiau "per naglai" O keleiviai jo tai jam kaip bulves matyt :blink: Ir ka tokiam, susistabdyt ir morala atskaityt... Nebutu dumijes, nebuciau ir lenkes as jo.

Dirbciau TA inspektorium, tai tokiu masinas, kurie verkia taip redlainiu pavaikyciau, kad maza nepasirodytu.

 

Be to, tamsuoliai, masina retkarciais reikia pavaikyti redlainais, nes pastoviai vazineti zemom apsukom nera gerai, aptuks tas jusu variklis, tas pats kas nenaudojama masina reikia kas kart uzkurt, prajudint...

Be to, jum paslauga padarys TA jeigu uzsilenks variklis, o tai 100% jis uzsilenktu kely.

Redagavo bundis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne manęs klausk apie autobusus, klausk savo miesto autobusų parko. Na ir ką padarysi kad turėsi pasivažinėt kol užkils darbinė temp? ar kas mėnesį reikia technikinę varyt? niekas nedrož variklio be darbinės temp, į tepalo matuoklę turi kišt temp daviklį, kad pamatytų kada bus darbinė temp... Latvijoje 12 metų taip daroma, nemanai kad jei būtų blogai kas nors taip nedarytų? Na užjotas dyzelis aišku sunkiau kuriasi...

nu zinai, dyzelis ziema prie -20 kol uzsyla kaip ir minejo reik nuvaziuot 10-15km. kol TA eilei stovesi, jis atves. o dyzelis, jeigu stovi vietoj uzkurtas prie didelio salcio, deja nekaista, o tiesiog vesta (na aisku iki tam tikros temp).

 

masina mint iki redline ant laisvu apsuku yra daugiau negu kvaila. ir ju tas pakeitimas nieko nepasieks, nes tie kas vairuoja triperius, technikine pravarys uz 100lt ir niekas ju tu dumingumo net neziures. o tie kas turi apynaujas masinas, jas lauzys mindami iki redline... nera logikos is tiesu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu zinai, dyzelis ziema prie -20 kol uzsyla kaip ir minejo reik nuvaziuot 10-15km. kol TA eilei stovesi, jis atves. o dyzelis, jeigu stovi vietoj uzkurtas prie didelio salcio, deja nekaista, o tiesiog vesta (na aisku iki tam tikros temp).

 

masina mint iki redline ant laisvu apsuku yra daugiau negu kvaila. ir ju tas pakeitimas nieko nepasieks, nes tie kas vairuoja triperius, technikine pravarys uz 100lt ir niekas ju tu dumingumo net neziures. o tie kas turi apynaujas masinas, jas lauzys mindami iki redline... nera logikos is tiesu.

dar kartą klausiu, kodėl mašinų gamintojai tuomet leidžia tike mint ką, jei mašina laužoma, prašau atsakyk

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar kartą klausiu, kodėl mašinų gamintojai tuomet leidžia tike mint ką, jei mašina laužoma, prašau atsakyk

Tachometras yra skirtas ziuret apsukom vaziuojant, o ne siaip mynkit gaza ant vietos ir ziuret kaip rodykle kilnojas. Trumpai tariant viena yra duoti daugiau apsuku vaziuojant, o kita - ant laisvu abarotu.

 

ir siaip, jeigu butu gamintojo valia jis turbut ribotu apsukas iki 2.5k aplamai ir duotu garantija 10 metu varikliui... bet esme tame, kad tokiu masinu nelabai kas pirktu. ir vel trumpai tariant, nemanau, kad kazka cia reiki aiskint, tiesiog ir arkliui aisku: kad automobilio variklis tarnaus ilgiau, jeigu jo nedroshi kaip nuo p*mpalo nutrukes, o vazinesi normaliai.

 

cia pavizdys tau: lengviau nubegtum 3km vidutiniu tempu, ar 3km sprintu? :) jeigu nesportuojantis, kazin ar nubegtum sprintu tuos 3km isvis.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tachometras yra skirtas ziuret apsukom vaziuojant, o ne siaip mynkit gaza ant vietos ir ziuret kaip rodykle kilnojas. Trumpai tariant viena yra duoti daugiau apsuku vaziuojant, o kita - ant laisvu abarotu.

 

ir siaip, jeigu butu gamintojo valia jis turbut ribotu apsukas iki 2.5k aplamai ir duotu garantija 10 metu varikliui... bet esme tame, kad tokiu masinu nelabai kas pirktu. ir vel trumpai tariant, nemanau, kad kazka cia reiki aiskint, tiesiog ir arkliui aisku: kad automobilio variklis tarnaus ilgiau, jeigu jo nedroshi kaip nuo p*mpalo nutrukes, o vazinesi normaliai.

 

cia pavizdys tau: lengviau nubegtum 3km vidutiniu tempu, ar 3km sprintu? :) jeigu nesportuojantis, kazin ar nubegtum sprintu tuos 3km isvis.

dabar jau nuo sekundčių perėjom prie atstumo? tai gal taip formuluok geriau ar lengviau 30s bėgt normaliu tempu ar sprintu ką? anyway mano atsakymas kartą per 2 metus nepakenks tas sprintas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...