Pereiti prie turinio

Kaip sumazinti auto duminguma?


Rekomenduojami pranešimai

Nu ka virukai, rezultatas + instrukcija :D

 

1. Oro filtro isemimas

2. Dyzelio uzsipylimas is statoilo

3. Vaziavimas mieste 2 pavara ~50km/h (apsukos ~3k)

4. Sustojus paduot gazo iki ~4-5k keleta kartu

 

 

Rezultatas: Riba -> 3.0, Opelio parodymai -> 0.87

 

Nauji lipdukai :)

 

P.S.: Atsargiai su oro filtro isemimu, nes maniski jau zadejo atidaryt tikrint, bet gerai kad kalba nukreipiau i visai kita puse... o tai butu patikrine...

1 ir 2 punktai įtakos neturėjo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 8 metų...

Corolla Verso, 2002, 1.8l. O juodu dumu nemeta, bent niekada nemaciau, kad uz manes butu debesis.

 

CO2 kiekis per aukstas.

CO2 ismetimo tech. apziura nematuoja, tik CO, cia du skurtingi dalykai. Padidejes CO kiekis ismetime reiskia bloga misini(oro/kuro santyki). Atmosferiniam netiesioginio ipurksimo benzinui ta dazniausiai itakoja nefunkcionuojantis lambda zondas arba nesamones rodanti oro srauto matuokle, matuokles parodymus gali iskreipti oras traukiamas uz matuokles, pvz kiaura isiurbimo slanga arba kolektoriaus nesandarumas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

CO aukštas tik ant apsukų ar ir ant laisvų? Lambda parametras tvarkoje?

Dažniausia bėda būna nesandarumas duslintuve. Užtenka nedidelės skylutės ir jau matuoklis rodo nesąmones. Pirmiausia reikia žiūrėti tai.

Buvo atvejis kai nieko nedarant ir nuvažiavus į kitą TA stotį visi parametrai buvo geri.

Kita dažna priežastis - katalizatorius. Arba jo nėra arba jis jau atidirbo savo. Kadangi mašina 2002m., tai turi teisę dėti universalų katalizatorių, ant jo turi būti kodas 103R. Jeigu senas dar yra, tai jį pridavęs dar pliuse liksi, svarbu išpjauti su bakeliu, kad matytųsi jo kodas.

Kaitalioti visokias oro srauto matuokles, lambda zondus ir pan. - tik pinigų švaistymas, retai kada tai būna priežastis.

Oro filtrą ir žvakes reikia keisti pagal reglamentą nepriklausomai nuo TA.

Patikrinti įsiurbimo sandarumą nepamaišytų tiesiog dėl savęs, CO rezultatų kažin ar įtakos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va tokias isvadas gavau. Pagrinde pasake tikrintojas pataisyti duslintuva, "bumbula" nuo vairo nuimti (pamirsau nuimti :D), sureguliuoti sviesas ir dar nepatiko jam priekabos elektros lizdas, per daug uzlenktas ar kazkas tokio. "Ta sutvarkai ir grizti".

O, dar siandien nutikimas buvo, atvaziavau pas svarscyka sutvarkyti duslintuva, tik pakele auto ir pradejo benzinas kapseti - pakelejo kojele buvo netinkamoje vietoje pastatyta ir pazeide zarnele per kuria pilasi degalai i baka. Ir dar buvau kaip tik pilna uzpiles. Ana problema sutvarke, jau ir taip ta zarnele buvo parudijusi tai netgi dar geriau isejo. Is viso paime 10 eu. Pirma karta jam taip nutiko. :D

Liko tik zibintus pasireguliuoti. :)

post-109218-0-89163700-1615413585_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

CO aukštas tik ant apsukų ar ir ant laisvų? Lambda parametras tvarkoje?

Dažniausia bėda būna nesandarumas duslintuve. Užtenka nedidelės skylutės ir jau matuoklis rodo nesąmones. Pirmiausia reikia žiūrėti tai.

Buvo atvejis kai nieko nedarant ir nuvažiavus į kitą TA stotį visi parametrai buvo geri.

Kita dažna priežastis - katalizatorius. Arba jo nėra arba jis jau atidirbo savo. Kadangi mašina 2002m., tai turi teisę dėti universalų katalizatorių, ant jo turi būti kodas 103R. Jeigu senas dar yra, tai jį pridavęs dar pliuse liksi, svarbu išpjauti su bakeliu, kad matytųsi jo kodas.

Kaitalioti visokias oro srauto matuokles, lambda zondus ir pan. - tik pinigų švaistymas, retai kada tai būna priežastis.

Oro filtrą ir žvakes reikia keisti pagal reglamentą nepriklausomai nuo TA.

Patikrinti įsiurbimo sandarumą nepamaišytų tiesiog dėl savęs, CO rezultatų kažin ar įtakos.

Pas manęs ant apsukų didesnis CO, ant laisvų telpa į normas. Benzas/dujos 2.0t 2004m, o kažkokių bairių su dujom galima padaryti, kad CO sumažinti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai duslintuvas kiauras buvo? Jei taip, tai nieko nedaryk, sutvarkęs važiuok vėl, greičiausiai tai ir buvo blogo dūmingumo priežastis.

 

Taip, nuo ienamojo vamzdzio puses bakelis turejo diesne skyle, - iseinamojo - mazesne. Jau anksciau buvo virintas, tai sakau, kad ant garbes zodzio jis dar gyvas. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Naujausios zinios: buvau nuvares pas viena elektronscyka. Lambda gerai viska rodo, OSM irgi geras (visai sako, kad Toyotose jie negendantis). Irgi stebisi kas per nesamone. Patare i Dieza nuvaziuoti, gal net to katalizatoriaus nera, o tik imitacija ideta. Siandien po darbo tiesa suzinosime. 😁

Dar gali buti per zema kompresija cilidruose.

Arba uzsinese purkstukai bet pas mus per geri degalai, kad tas atsitiktu. Tokie jo zodziai.

O duslintuvas naujas idetas, OSM kita idejau originalu - veikimas toks pats.

Dar vienas patarinejo 1/3 uzpilti E85, ji tik tai isgelbejo nuo per didelio ceodu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvau nuvares i Dieza, vyrukai paziurejo su kamera, katalizatorius yra, zinoma, neaisku ant kiek jis veiksmingas bet nelabai itikinejo ji keisti. Dar buvau uzvaziaves i Autura, tai irgi nerekomendavo purkstuku pravalineti, isigyjau dvi bonkutes, viena purkstuku pravalimui, kita - dumingumo laikino sumazinimui.

Tada isidejau brangiausia oro filtra, naujas zvakes isigyjau (nors pries metus keistos). Teks pamatuoti oro srauta, nes su senu OSM buvo apie 2 gramai ant laisvu apsuku, o turetu buti dvigubai nei variklio turis (1.8l) - virs 3 gramulkiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...