Pereiti prie turinio

UAB vs Ind. įmonė vs Ind. veikla


Rekomenduojami pranešimai

Aš štai bandžiau lyginti UAB su MB, ar galit patikrinti mano skaičiavimus?

 

MB:

 

Minimalios išlaidos (jei nieko neuždirbi):

 

nuo 2015 m. - VSD nuo MMA: 1035 * 26,3% = 272,20 Lt

vadovas moka PSD 93 Lt/mėn

viso: 365,2 Lt/mėn

 

Pinigų išsiėmimas:

 

Išleidom 15000 Lt, gavom 25000, skirtumas 10000 Lt

 

Pelno mokestis: 10000 * 5% = 500 Lt

Lieka 9500 Lt.

 

Išsiimti kaip vadovui: -15% nuo civ. sutarties atlyginimo: 9500 * 15% = 1425 Lt

Lieka: 8075 Lt. Mokesčiams išėjo 1925 Lt.

 

Išsiimti kaip nariui, susijusias su darbo užmokesčiu:

GPM + VSD + PSD = 15 + 26,3 + 9 = 50,3%

9500 * 50,3% = 4778,5 Lt

Lieka: 4721,5 Lt. Mokesčiams išėjo 5278,5 Lt.

Tai kurių galų apsimoka šis būdas?

 

Išsiimti kaip nariui, paskirstytas pelnas:

15% mokestis, tai tas pats kaip vadovui pagal civ. sutartį:

Lieka: 8075 Lt. Mokesčiams išėjo 1925 Lt.

 

UAB:

 

Minimalios išlaidos (jei nieko neuždirbi):

 

atlyginimas direktoriui + mokesčiai (aštuntadalis etato): 169,71 Lt/mėn

į rankas gauni 117,74, taigi mokesčiam išeina: 51,97 Lt

už buhalterines paslaugas: 150-300 Lt. Galbūt pigiau, kai nedaug bus tvarkyti pradžioj.

Kaip suprantu, nebūtina iškart samdytis buhalterinių paslaugų, taigi:

minimalios išlaidos: 51,97 Lt

 

Pinigų išsiėmimas:

 

Išleidom 15000 Lt, gavom 25000, skirtumas 10000 Lt

 

Pelno mokestis: 10000 * 5% = 500 Lt

Lieka 9500 Lt.

 

Išsiimti kaip dividendus: 9500 * 15% = 1425 Lt

15% mokestis:

Lieka: 8075 Lt. Mokesčiams išėjo 1925 Lt.

 

 

 

Šaltiniai:

http://www.ukmin.lt/mb_mokesciai

http://buhalteris.lt/lt/lll http://www.tax.lt/skaiciuokles/atlyginimo_ir_mokesciu_skaiciuokle

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Noriu paprašyti jūsų pagalbos. Na visi čia klausia ir panašiai, pasidarė idomu ir man. Esu pilnametis ir noriu dirbti legaliai "ant saves". Tačiau, nežinau kaip ir ką geriau daryti. Veikla: Juvelyriai dirbiai. Pagrindinis tiklsas: Bendradarbiavimas su užsieniečiais. Jie nuolatos prašo sertifikato, saskaitos faktūrų, kad tai būtų viskas ant popieriaus. Taip norėčiau sužinoti su atsiskaitymo kortelėmis. Kokios būtų geriausiai naudojamos. Paypal yra toks dalykas (ypač šiuo metu, kai pardavinėjame be jokių išmuitinimų, ką daro legalios firms), kad žmonės mėgsta sakyti, kad negauna, nes mes jokių rimtų įrodymų neturime, kad tikrai išsiuntėmė. Neužtenka pašto sekimo numerio. Tad jei galit kas, padėkit. Ačiū

Teks registruotis Lietuvos Prabavimo rūmuose: http://www.lpr.lt/De...spx?TopicID=489

Turėsit gaut pažymėjimą, prekes turėsit pirkti su dokumentais ir taip toliau... nes jei prigriebs dėl nelegalios veiklos, o dar su juvelyrika, tai "maža nepasirodys".

O dėl ekonominės veiklos formos - galit rinktis IDV, IĮ, UAB, MB... tai priklauso nuo tavo finansinių galimybių, tikslų... jei dirbi su užsieniečiais, tuomet geriau steigti juridinį asmenį - aišku, jei "patempsi" išlaidas...

Dėl kortelių - nelabai supratau klausimą... pasaulyje labiausiai paplitusios VISA ir MasterCard. PayPal'as puikiausiai tinka mokėjimų priėmimui, o prekių išsiuntimo įrodymui geriau kol kas naudotis tarpininkais - pavyzdžiui, eBbay arba tais, kuriuos siūlo PayPal'as savo tinklapyje. Vėliau gal apsimokės atsidaryti savo el. parduotuvę.

Redagavo Auksinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Aš štai bandžiau lyginti UAB su MB, ar galit patikrinti mano skaičiavimus?

 

MB:

 

Minimalios išlaidos (jei nieko neuždirbi):

 

nuo 2015 m. - VSD nuo MMA: 1035 * 26,3% = 272,20 Lt

vadovas moka PSD 93 Lt/mėn

viso: 365,2 Lt/mėn

 

Pinigų išsiėmimas:

 

Išleidom 15000 Lt, gavom 25000, skirtumas 10000 Lt

 

Pelno mokestis: 10000 * 5% = 500 Lt

Lieka 9500 Lt.

 

Išsiimti kaip vadovui: -15% nuo civ. sutarties atlyginimo: 9500 * 15% = 1425 Lt

Lieka: 8075 Lt. Mokesčiams išėjo 1925 Lt.

 

Išsiimti kaip nariui, susijusias su darbo užmokesčiu:

GPM + VSD + PSD = 15 + 26,3 + 9 = 50,3%

9500 * 50,3% = 4778,5 Lt

Lieka: 4721,5 Lt. Mokesčiams išėjo 5278,5 Lt.

Tai kurių galų apsimoka šis būdas?

 

Išsiimti kaip nariui, paskirstytas pelnas:

15% mokestis, tai tas pats kaip vadovui pagal civ. sutartį:

Lieka: 8075 Lt. Mokesčiams išėjo 1925 Lt.

 

UAB:

 

Minimalios išlaidos (jei nieko neuždirbi):

 

atlyginimas direktoriui + mokesčiai (aštuntadalis etato): 169,71 Lt/mėn

į rankas gauni 117,74, taigi mokesčiam išeina: 51,97 Lt

už buhalterines paslaugas: 150-300 Lt. Galbūt pigiau, kai nedaug bus tvarkyti pradžioj.

Kaip suprantu, nebūtina iškart samdytis buhalterinių paslaugų, taigi:

minimalios išlaidos: 51,97 Lt

 

Pinigų išsiėmimas:

 

Išleidom 15000 Lt, gavom 25000, skirtumas 10000 Lt

 

Pelno mokestis: 10000 * 5% = 500 Lt

Lieka 9500 Lt.

 

Išsiimti kaip dividendus: 9500 * 15% = 1425 Lt

15% mokestis:

Lieka: 8075 Lt. Mokesčiams išėjo 1925 Lt.

 

 

 

Šaltiniai:

http://www.ukmin.lt/mb_mokesciai

http://buhalteris.lt/lt/lll http://www.tax.lt/skaiciuokles/atlyginimo_ir_mokesciu_skaiciuokle

 

O sakykit, ar kas nors keičiasi, jei savininkas yra dirbantis asmuo pilnu etatu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Sveiki,

 

Planas yra užsiiminėti daiktų prekyba, kurie būtų atvežti iš užsienio didmenininkų arba čia lietuvoje nupirkti kažkiek pigiau. Tačiau nesu susiduręs su indvidualia veikla, o e-prekybai tinka tik ji. Klausimas būtų dėl indvidualios veiklos pagal pažymą. Koks procentas mokamas atskaitiniuose metuose? Ir ar jis mokamas nuo apyvartos ar mokamas grynai nuo pelno?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 10 mėnesių...
  • po 1 mėnesio...
  • po 2 savaičių...
  • po 1 mėnesio...

Sveiki visi,

 

manau visiems būtų labai naudinga susirinkti informaciją apie kiekvieną iš šių legalizavimosi tipų.

praeitose temose pastebėjau, jog žmonės individualią veiklą laiko tuo pačiu kaip ir individualia įmone, ar nėra 2 tai skirtingi dalykai?

praktikoje susidūrusius prašyčiau pasisakyti ir pabrėžti pagrindinius trūkumus ir privalumus.

 

kolkas išvardinsiu tiek kiek pats žinau..

 

UAB

Trūkumai:

* Reikalingas įstatinis 10,000 Lt kapitalas

* Reikalingi bent 2 darbuotojai (vadovas, buhalteris)

* Sudėtinga buhalterinė apskaita

 

Privalumai:

* Bankroto atveju išparduodamas tik įmonės turtas

 

Individuali įmonė

Trūkumai:

* Bankroto atveju įmonės savininkas atsako asmeniniu turtu

 

Pirvalumai:

* Supaprastinta buhalterinė apskaita

* Nereikia įstatinio kapitalo

 

Detalesnė informacija pateikta diskusijos dalyvių:

* Įmonių teisinės formos (http://www.kedainiuvic.lt/?id=27)

* Įmonių steigimo informacija (http://nimpa.puslapiai.lt/steigimas.htm)

Bakroto atveju taršomas įmonės vadovas, dažniausiai dėl netinkamo valdymo ir "nuostolių pridarymo". Kitaip iš ko uždirbs bankroto administratoriai (nors jie patys prikuria šimtus įmonių vienus adresu pvz Architektų g. 56-101 su galimybe lengvai užbankrotinti)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 mėnesių...

Sveiki,

 

norėčiau paklausti keletos dalykų.

Ką reiškia "įsiskolinimas" ir atsakomybė asmeniniu arba firmos turtu,

ta prasme UŽ KĄ IR KAM KONKREČIAI GALIU LIKTI SKOLINGAS?

 

Na tarkime,jei skola SODRAI ir PSD susidaro,tai ir reikštų įsiskoliimą,

ir tuomet IĮ savinin kas gali būti "nuskalpuotas"o iš MB ir UAB išieškoti irgi?

 

Ar tokios skolos sodrai ir PSD nėra laikomos įsiskolinimu,

juk logiška,kad pirmus -antrus metus neįmanoma stabilizuoti ir įsukti netgi smulkaus verslo ir dirbama nuostolingai.

 

Kaip su tais įsiskolinimais,jei teiki tik subtilias paslaugas ir jokių įsipareigojimų kitiems verslo subjektams nebeturi?

 

ir kokį ekomominį modelį rinktis jeigu ketinu teikti tarkime šias "paslaugas"

 

APARTAMENTŲ VIZUALINĖ REKLAMA(modernioji fotografija šiuolaikine moderniausia fototechnika)

TARPININKAVIMAS PERKANT/PARDUODANT NT

PERKRAUSTYMO PASLAUGOS

 

KURI FIRMA LEISTŲ SUPLAKT KRŪVON TIEK VEIKLŲ?

 

Kas šiuo atveju būtų tinkamiau:

MB AR VISGI GERIAU IĮ,O GAL UAB?

 

Iš anksto dėkui už info...

Redagavo Fotorapataras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 6 mėnesių...

Sveiki,

 

Padėkit glušui..

 

Vykdau individualios veiklą. Perku iš tiekėjo dėžę telefonų, koks kiekis ir kokie viduje nežinau. Sumoku fiksuotą kainą, tarkim 2000e už dėžę. Telefonus pardavinėju metus laiko, per metus parduodu pusę telefonų skirtingom kainom, surenku 3000e, pusę dar turiu sandelyje. Kaip gale metų man susiskaičiuoti pelną ir ką turėsiu sumokėti mokesčių?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Padėkit glušui..

 

Vykdau individualios veiklą. Perku iš tiekėjo dėžę telefonų, koks kiekis ir kokie viduje nežinau. Sumoku fiksuotą kainą, tarkim 2000e už dėžę. Telefonus pardavinėju metus laiko, per metus parduodu pusę telefonų skirtingom kainom, surenku 3000e, pusę dar turiu sandelyje. Kaip gale metų man susiskaičiuoti pelną ir ką turėsiu sumokėti mokesčių?

 

Mokesciai skaiciuojami nuo realiai parduotu telefonu gautu pajamu ir jiems isigyti bei parduoti patirtu islaidu. Kitaip sakant i islaidas traukiama tik tiek telefonu savikaina kiek parduota kitas likutis perkeliamas i kitus kalendorinius metus.

Dar patikslinimas negalima traukti i islaidas tarkim sumos uz 100 telefonu jei parduota pvz. 30vnt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mokesciai skaiciuojami nuo realiai parduotu telefonu gautu pajamu ir jiems isigyti bei parduoti patirtu islaidu. Kitaip sakant i islaidas traukiama tik tiek telefonu savikaina kiek parduota kitas likutis perkeliamas i kitus kalendorinius metus.

Dar patikslinimas negalima traukti i islaidas tarkim sumos uz 100 telefonu jei parduota pvz. 30vnt.

 

 

Supratau, o vieneto savikaina visu vienoda? Kieki dalinu is kainos kuria mokejau? Nesvarbu ar as is dezes istraukiu iphone 6 ar nokia 3310?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jokio skirtumo. Galite pasidaryti įkainojimo aktą ir kiekvieną telefoną įkainoti skirtingai, bet bendra suma vis tiek turi būti tokia, kokią nurodėte paklausime. Tačiau kam jums toks vargas, juk galutiniame rezultate (kažkada), pardavus visus telefonus į išlaidas nukeliaus tik ta bendra suma, o ne daugiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jokio skirtumo. Galite pasidaryti įkainojimo aktą ir kiekvieną telefoną įkainoti skirtingai, bet bendra suma vis tiek turi būti tokia, kokią nurodėte paklausime. Tačiau kam jums toks vargas, juk galutiniame rezultate (kažkada), pardavus visus telefonus į išlaidas nukeliaus tik ta bendra suma, o ne daugiau.

 

 

Supratau, ačiū :) Dar toks neaiškumas, o jai kai kurių telefonų vertė yra mažesnė nei savikaina, parduodu as juos į minusą, už juos mokesčių nemoku, bet ar galiu tą minusą pasidengti kitu telefonu, minusą atimti iš kito telefono pelno?

Redagavo rvp393
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pelnas, nuo kurio mokasi mokesčiai, skaičiuojasi bendrai. Na galima čia išvedžioti, kad atliekant mokestinį patikrinimą (jei toks bus) VMI gali kabinėtis, kodėl parduodi į minusą atskirais atvejais. Bet atsakymas paprastas: kur yra parašyta, kad visi sandoriai turi būti pelningi? Vienas pelningas, kitas ne, tokia verslo specifika.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 7 mėnesių...

Sveiki,

 

1. Ar tiesa, kad UAB yra didesnės galimybės įtraukti išlaidas į galimus atskaitymus, lyginant su IV? Pvz., paimkime kad ir automobilio atvejį. IV apskritai nėra galimybės įtraukti automobilio įsigijimo išlaidas į atskaitymus: "...išskyrus gyvenamųjų pastatų ir patalpų, lengvųjų automobilių...", kai tuo tarpu UAB'as gali tieiog nusipirkti auto, įtraukti SF į išlaidas ir tiek. Tas pats ir su kuro išlaidomis. IV reikia pildyti FR0457 formą, taip pat vesti žurnalus, KIEK BŪTENT KURO buvo sunaudota, kur buvo važiuota ir t. t. UAB, kaip darbuotojas, iš patirties žinau, jog kurą tiesiog užsipili, gauni kvitą ir viskas - visa suma eina į atskaitymus. Niekam neįdomu, kur ir kiek važiavai. Na, realiai, ant įmonės (UAB) išlaidų galima prikabinti bet ką ir bet kiek - su IV jau sunkiau. Ar tai tiesa? Ar aš kažko nežinau ir UAB'ų buhalteriai paskui turi daug reikalų su tokiom įmonėm? :)

2. Kaip paprasčiausia priimti pinigus iš pirkėjų grynaisiais (parduotuvėje)? Tiek esant IV PVM mokėtoju, tiek esant UAB'u. Abiejais atvejais būtinas kasos aparatas, ar ne? Ar galima tiesiog išrašyti (atspausdinti) PVM SF ir priimti pinigus grynaisiais? Dar kažką esu girdėjęs apie pinigų priėmimo kvitus... Kas tai per dalykas?

3. Kokios galimybės IV įdarbinti darbuotoją? Viskas lygiai taip pat kaip ir UAB? Ar yra galimybė suteikti darbuotojui visas soc. garantijas tarsi būtum įmonė? Ir ar tas darbuotojas IV vykdančiam kainuos tiek pat, kiek kainuotų ir UAB'ui?

4. UAB'o akcijų samprata - tarkim, atidarant UAB'ą, kažkas nori investuoti į įmonę ir nuperka dalį akcijų. Kokią galią jie paskui turi, kokia nauda jiems iš tų akcijų? :)

5. Kažkur skaičiau, kad steigiant UAB iš karto būtina nurodyti asmenį (darbuotoją?) kuris bus atsakingas už buhalterinę apskaitą. Ar gali tas asmuo būti ne įmonės darbuotojas, o tiesiog pagal IV dirbantis asmuo, su kuriuo esamę susitarę, jog jis prižiūrės mūsų apskaitą?

 

Ačiū

Redagavo Narysx
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As valdau bendrove UK, bet UK LTD turetu buti labai panasu i LT. Visgi EU kolkas vis dar :D

1. Neturetu del auto didesnio skirtumo buti. UAB - privalesi taip pat vesti apskaita jeigu automobilis bus naudojamas asmeniniams tikslams. Asmeniniams tikslams isnaudoto kuro bei nusidevejimo negali itraukti i verslo saskaitas. Del to jeigu automobili priklausanti UABui naudosi asmeniniam tikslam - taip pat turesi vesti zurnalus ir pan. IV ir UAB gali bene vienodai viska prikabinti islaidom. Taciau esme: UAB ir TU (kaip asmuo) esate du skirtingi dalykai. IV ir TU esate vienas ir tas pats. Abieju esme atskirti savo islaidas/pajamas nuo veiklos. Su UAB ta daryti aiskiau.

 

2. Naudoji kasos aparata arba israsai saskaitas. Pajamu priemimo kvitas - supaprastinta saskaita. Irodymas, kad gavai pinigu.

 

3. Turetu buti tas pats, manau VMI tau padetu.

 

4. Imones akciju yra 100%. Jeigu kazkas nuperka 51% procenta akcija - tampa pagrindinis akcininkas. PVZ: tu turi 49%, kitas asmuo 51%. Susigincijate kiek issimoketi dividentu - kitas asmuo yra teisus, nes turi pagrindini paketa.

Kitas pvz: tu parduoti 10% akciju. Tavo imone yra verta 100e (stock, automobiliai ir t.t.) reiskia tam zmogui priklauso 10% imones turto.

 

Kitas pvz: tu nusprendei gale metu ismoketi 100 euru dividentu visiem akcininkam. Kitas asmuo turi 10% tavo imones akciju. Imone dividentus paskirstys: 90 euru tau, 10 euru kitam zmogui.

 

5. Del sito nesu tikras, taciau UK direktorius yra atsakingas uz buhalterine apskaita. Tai nereiskia, jog jis ja turi vesti. Taciau ATSAKOMYBE krenta direktoriui. Tarkim buhalteris slepia mokescius ir vagia, atsakomybe direktoriui. Direktorius nebutinai turi buti imones savininkas ar akcininkas. Tarkim turiu imone, samdau direktoriu. Tu negali pasamdyti direktoriaus pagal IV.

 

Sveiki,

 

1. Ar tiesa, kad UAB yra didesnės galimybės įtraukti išlaidas į galimus atskaitymus, lyginant su IV? Pvz., paimkime kad ir automobilio atvejį. IV apskritai nėra galimybės įtraukti automobilio įsigijimo išlaidas į atskaitymus: "...išskyrus gyvenamųjų pastatų ir patalpų, lengvųjų automobilių...", kai tuo tarpu UAB'as gali tieiog nusipirkti auto, įtraukti SF į išlaidas ir tiek. Tas pats ir su kuro išlaidomis. IV reikia pildyti FR0457 formą, taip pat vesti žurnalus, KIEK BŪTENT KURO buvo sunaudota, kur buvo važiuota ir t. t. UAB, kaip darbuotojas, iš patirties žinau, jog kurą tiesiog užsipili, gauni kvitą ir viskas - visa suma eina į atskaitymus. Niekam neįdomu, kur ir kiek važiavai. Na, realiai, ant įmonės (UAB) išlaidų galima prikabinti bet ką ir bet kiek - su IV jau sunkiau. Ar tai tiesa? Ar aš kažko nežinau ir UAB'ų buhalteriai paskui turi daug reikalų su tokiom įmonėm? :)

2. Kaip paprasčiausia priimti pinigus iš pirkėjų grynaisiais (parduotuvėje)? Tiek esant IV PVM mokėtoju, tiek esant UAB'u. Abiejais atvejais būtinas kasos aparatas, ar ne? Ar galima tiesiog išrašyti (atspausdinti) PVM SF ir priimti pinigus grynaisiais? Dar kažką esu girdėjęs apie pinigų priėmimo kvitus... Kas tai per dalykas?

3. Kokios galimybės IV įdarbinti darbuotoją? Viskas lygiai taip pat kaip ir UAB? Ar yra galimybė suteikti darbuotojui visas soc. garantijas tarsi būtum įmonė? Ir ar tas darbuotojas IV vykdančiam kainuos tiek pat, kiek kainuotų ir UAB'ui?

4. UAB'o akcijų samprata - tarkim, atidarant UAB'ą, kažkas nori investuoti į įmonę ir nuperka dalį akcijų. Kokią galią jie paskui turi, kokia nauda jiems iš tų akcijų? :)

5. Kažkur skaičiau, kad steigiant UAB iš karto būtina nurodyti asmenį (darbuotoją?) kuris bus atsakingas už buhalterinę apskaitą. Ar gali tas asmuo būti ne įmonės darbuotojas, o tiesiog pagal IV dirbantis asmuo, su kuriuo esamę susitarę, jog jis prižiūrės mūsų apskaitą?

 

Ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū, bet atrodo, kad nelabai teisingi atsakymai :D

 

1. Ant UAB, pvz., gali nueiti į parduotuvę ir nupirkti vandens, sausainių bei saldainių, kuriuos padėsi ofise tam, kad darbuotojai pasivaišintų. IV tokių dalykų nenurašysi. Kaip jau ir minėjau - automobilio ĮSIGYJIMAS. Ant IV apskritai nenurašysi IV įsigyjimo kainos, su UAB - jokių problemų. Dėl kuro irgi abejoju, ar UAB reikia rodyti, kur būtent buvo išnaudotas kuras ir amortizacija. Pats dirbdamas įmonėje kas mėnesį pildavau kuro už 50e ir kartais remontuodavau mašiną - viską įmonės vardu. Visas sąskaitas paduodavau buhalterei ir viskas, niekas nesigilindavo, kur būtent važiavau, kur išėjo ta auto amortizacija ir pan.

2. Kiek aš supratau, skaitydamas VMI dokumentus, priimant grynus pinigus neužtenka tik išrašyti PVM SF. SF tinka tuomet, kai priimi pinigus pavedimu, bet jei priimi grynais, būtinas reikalingas kasos aparatas (kad išduotum čekį) ARBA pinigų priėmimo kvitas (SF reikalinga tik tada, jei pareikalauja pats klientas).

5. Na gal ne taip suformavau klausimą. Aš atsakomybės nenoriu kratytis :D tiesiog įdomu, kaip yra - ar būtina UAB'ui samdyti buhalterį, ar užtenka žmogaus, dirbančio mums pagal IV?

 

As valdau bendrove UK, bet UK LTD turetu buti labai panasu i LT. Visgi EU kolkas vis dar :D

1. Neturetu del auto didesnio skirtumo buti. UAB - privalesi taip pat vesti apskaita jeigu automobilis bus naudojamas asmeniniams tikslams. Asmeniniams tikslams isnaudoto kuro bei nusidevejimo negali itraukti i verslo saskaitas. Del to jeigu automobili priklausanti UABui naudosi asmeniniam tikslam - taip pat turesi vesti zurnalus ir pan. IV ir UAB gali bene vienodai viska prikabinti islaidom. Taciau esme: UAB ir TU (kaip asmuo) esate du skirtingi dalykai. IV ir TU esate vienas ir tas pats. Abieju esme atskirti savo islaidas/pajamas nuo veiklos. Su UAB ta daryti aiskiau.

 

2. Naudoji kasos aparata arba israsai saskaitas. Pajamu priemimo kvitas - supaprastinta saskaita. Irodymas, kad gavai pinigu.

 

3. Turetu buti tas pats, manau VMI tau padetu.

 

4. Imones akciju yra 100%. Jeigu kazkas nuperka 51% procenta akcija - tampa pagrindinis akcininkas. PVZ: tu turi 49%, kitas asmuo 51%. Susigincijate kiek issimoketi dividentu - kitas asmuo yra teisus, nes turi pagrindini paketa.

Kitas pvz: tu parduoti 10% akciju. Tavo imone yra verta 100e (stock, automobiliai ir t.t.) reiskia tam zmogui priklauso 10% imones turto.

 

Kitas pvz: tu nusprendei gale metu ismoketi 100 euru dividentu visiem akcininkam. Kitas asmuo turi 10% tavo imones akciju. Imone dividentus paskirstys: 90 euru tau, 10 euru kitam zmogui.

 

5. Del sito nesu tikras, taciau UK direktorius yra atsakingas uz buhalterine apskaita. Tai nereiskia, jog jis ja turi vesti. Taciau ATSAKOMYBE krenta direktoriui. Tarkim buhalteris slepia mokescius ir vagia, atsakomybe direktoriui. Direktorius nebutinai turi buti imones savininkas ar akcininkas. Tarkim turiu imone, samdau direktoriu. Tu negali pasamdyti direktoriaus pagal IV.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas,

 

1. Jeigu planuoji ofisa su darbuotuojais kuriems mokesi entertaining + daug automobiliu ir t.t - tik UAB. Kodel tuomet gaisti laika svartydamas ka pasirinkti?

Velgi pasikartosiu, privalai suprasti skirtuma tarp IV ir UAB. IV tai vienas asmuo - tu. Tu negali nurasyti automobilio, nes ji perki IV vardu, t.y savo. Automobilis bus tavo.

Uab ir tu yra du atskiri subjektai. Pirkdamas automobili UAB vardu - automobilis tau nepriklauso. Jis priklauso UAB (tarkim jei kas nors kitas turi 10% imones akciju, 10% automobilio priklauso dar ir tam kitam zmogui, t.y imones turtas pirmoje eileje, o imone priklauso jos akcininkam). Jeigu UAB automobili naudoji asmeninem reikmem viskas gerai jeigu imone tau leidzia, taciau asmeniniu islaidu negali nurasyti imones saskaita, o jeigu nurasai - privalai sumoketi mokescius. Kitu atveju tai vadinama mokesciu sukciavimu. Jeigu as buciau tavo imones akcininkas su, kad ir 10% paketu - as neleisciau tau naudoti imones automobilio savo reikmem. Nes realiai tu vogi mano 10% automobilio turto.

As suprantu, kad tu turbut turesi viena masina, ir ta turbut bus naudota kokiu 5 metu sena tarka ir del tokios smulkmes ir keliu simtu euru maziau sumoketu mokesciu niekas per daug nesiaiskins ir taves nekabins, cia viskas ok. Taciau manau esi girdejes apie seimo narius naudojancius auto asmeniniam tikslam? Tai nelegalu.

Tiesiog duosiu kita pvz: turi imone, joje 300 darbuotuoju, 200 is ju turi imones automobilius, tu imones savininkas. Kiekvienas darbuotuojas naudoja masina savo reikmem ir ispraso is taves po 100 euru per menesi. Tavo imone del netvarkingu procesu nuraso islaidom 20 000 euru kas menesi NELEGALIAI. Tu taip pat sia suma prarandi kaip imones savininkas, kuria galetum paskirsti geresniem dalykam.

 

Trumpa reziume: UAB turto negali naudoti asmeniniam tikslam, o jeigu naudoji nuo to yra mokami mokesciai. Imone kurioje dirbai - tikra lietuviska sovietine vadyba. Normaliam versle tai nenormalu, ir mesk ta is galvos - patirsi nereikalingu nuostoliu ir nesuprasi kur.

 

Patarimas: negalvok kur kaip ir ka galima nurasyti, kad maziau sumoketi mokesciu. Tai yra labai klaidingas mastymas. Mastyk kur maziau isleisti, kad isleidu butu maziau, taciau daugiau iseitu uzdirbti, kaip tikslingai paskirstyti biudzeta. Ieskok legaliu keliu mokesciu optimizavimui. Jeigu tavo imone bus tik vieno darbuotuojo - gal labiau apsimoka paciam masina nusipirkt ir is imones nuskaiciuoti amortizacija bei kuro islaidas naudojamas darbui? Ar pasiziurejai draudimo kainas? Verslo auto draudimai brangesni. Taip kad tu leistum UAB pinigus, kurie metu gale tau turetu gristi kaip dividentai, bet galbut tu maziau isleistum jei juos issimoketum dividentais ir tada asmeniniam tikslam leistum? Beto tai butu legalu. Nes end of the day gaunasi, kad vogi is savo paties imones. As ta pati skaiciavau kazkada UK - man labiau apsimokejo auto pirkt savo vardu ir imone apmoka mano keliones islaidas. Skirtumas buvo keli tukstanciai svaru per metus. Kas yra visai nemazai. Velgi skaiciuok: jeigu tu taip sutaupytum 1000 euru, o tavo metine apyvarta - 100 000 euru, reiskia tu 1% procenta sutaupei. 1% islaidu sutaupymas mazam segmente - yra ziauriai daug. Jeigu persiskaiciuoji 10 skirtingu islaidu segmentu - tu jau maziau isleidai desimtadali imones pajamu grubiai tariant.

 

 

As tikrai maciau daug LT verslu kur viska savo imoneje islaidom nuraso: kuras, masinos, remontuojasi buta, irankiai, samdo butui darbininkus ir t.t. Tai vadinama seseline ekonomika, ne tik pinigai vokelyje. Beto tai yra debilizmas, nemastymas ir nemokejimas skaiciuoti.

 

 

 

2. Siuo atveju reiketu nusprest kas tau yra labiausiai reikalinga ir pasirinkti optimaliausia varjanta. Nesu tikras del to Lietuvoje. Velgi reiketu apsiziureti koks tau budas optimaliausias. Tiek, kad pvz UK jei priimu apmokejima grynais iki tam tikros sumos - invoice per akis. Yra tam tikru paslaugu ar produktu, kur tiesiog kasos aparata visiskai neoptimalu turet.

 

3. As nekalbu apie atsakomybes kratymasi. Pries 7 metus kai turejau imone LT, privalejo buti du darbuotojai minimum (ne pagal iv ar pan, o du normalus darbuotuojai). Nezinau kaip dabar del UAB. Jeigu ta pati salyga - ir tu ketini tureti vieno zmogaus imone - tu negalesi samdyti kito pagal Iv. Taciau isivaizduoju tai turetu buti panaikinta, nes tokia salyga yra sudu malunas ir neturi logikos.

Taip ar taip tu buhalteriam ka nori gali samdyt: zmogu savo imones vardu, samdyt imone buhalterijai tvarkyt, samdyt pagal IV buhalterijai tvarkyt. Tiesiog direktorius atsakingas kad ta buhalterija sutvarkyta butu teisingai.

 

 

Ačiū, bet atrodo, kad nelabai teisingi atsakymai :D

 

1. Ant UAB, pvz., gali nueiti į parduotuvę ir nupirkti vandens, sausainių bei saldainių, kuriuos padėsi ofise tam, kad darbuotojai pasivaišintų. IV tokių dalykų nenurašysi. Kaip jau ir minėjau - automobilio ĮSIGYJIMAS. Ant IV apskritai nenurašysi IV įsigyjimo kainos, su UAB - jokių problemų. Dėl kuro irgi abejoju, ar UAB reikia rodyti, kur būtent buvo išnaudotas kuras ir amortizacija. Pats dirbdamas įmonėje kas mėnesį pildavau kuro už 50e ir kartais remontuodavau mašiną - viską įmonės vardu. Visas sąskaitas paduodavau buhalterei ir viskas, niekas nesigilindavo, kur būtent važiavau, kur išėjo ta auto amortizacija ir pan.

2. Kiek aš supratau, skaitydamas VMI dokumentus, priimant grynus pinigus neužtenka tik išrašyti PVM SF. SF tinka tuomet, kai priimi pinigus pavedimu, bet jei priimi grynais, būtinas reikalingas kasos aparatas (kad išduotum čekį) ARBA pinigų priėmimo kvitas (SF reikalinga tik tada, jei pareikalauja pats klientas).

5. Na gal ne taip suformavau klausimą. Aš atsakomybės nenoriu kratytis :D tiesiog įdomu, kaip yra - ar būtina UAB'ui samdyti buhalterį, ar užtenka žmogaus, dirbančio mums pagal IV?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

1. Ar tiesa, kad UAB yra didesnės galimybės įtraukti išlaidas į galimus atskaitymus, lyginant su IV? Pvz., paimkime kad ir automobilio atvejį. IV apskritai nėra galimybės įtraukti automobilio įsigijimo išlaidas į atskaitymus: "...išskyrus gyvenamųjų pastatų ir patalpų, lengvųjų automobilių...", kai tuo tarpu UAB'as gali tieiog nusipirkti auto, įtraukti SF į išlaidas ir tiek. Tas pats ir su kuro išlaidomis. IV reikia pildyti FR0457 formą, taip pat vesti žurnalus, KIEK BŪTENT KURO buvo sunaudota, kur buvo važiuota ir t. t. UAB, kaip darbuotojas, iš patirties žinau, jog kurą tiesiog užsipili, gauni kvitą ir viskas - visa suma eina į atskaitymus. Niekam neįdomu, kur ir kiek važiavai. Na, realiai, ant įmonės (UAB) išlaidų galima prikabinti bet ką ir bet kiek - su IV jau sunkiau. Ar tai tiesa? Ar aš kažko nežinau ir UAB'ų buhalteriai paskui turi daug reikalų su tokiom įmonėm? :)

2. Kaip paprasčiausia priimti pinigus iš pirkėjų grynaisiais (parduotuvėje)? Tiek esant IV PVM mokėtoju, tiek esant UAB'u. Abiejais atvejais būtinas kasos aparatas, ar ne? Ar galima tiesiog išrašyti (atspausdinti) PVM SF ir priimti pinigus grynaisiais? Dar kažką esu girdėjęs apie pinigų priėmimo kvitus... Kas tai per dalykas?

3. Kokios galimybės IV įdarbinti darbuotoją? Viskas lygiai taip pat kaip ir UAB? Ar yra galimybė suteikti darbuotojui visas soc. garantijas tarsi būtum įmonė? Ir ar tas darbuotojas IV vykdančiam kainuos tiek pat, kiek kainuotų ir UAB'ui?

4. UAB'o akcijų samprata - tarkim, atidarant UAB'ą, kažkas nori investuoti į įmonę ir nuperka dalį akcijų. Kokią galią jie paskui turi, kokia nauda jiems iš tų akcijų? :)

5. Kažkur skaičiau, kad steigiant UAB iš karto būtina nurodyti asmenį (darbuotoją?) kuris bus atsakingas už buhalterinę apskaitą. Ar gali tas asmuo būti ne įmonės darbuotojas, o tiesiog pagal IV dirbantis asmuo, su kuriuo esamę susitarę, jog jis prižiūrės mūsų apskaitą?

 

Ačiū

 

1. Tiesa. Tik reikia protingai ir tinkamai susitvarkyti dokumentus UAB. Bet galimybių žymiai daugiau.

 

2. Grynųjų pinigų gavėjas (nesvarbu ar tai UAB ar IV) jų gavimo fakto įforminimo būdą pasirenka pats. Būdai yra praktiškai lygiaverčiai išskyrus tokias smulkmenas, kaip pinigų gavimo vieta. Kasos aparatas (gavimo vieta - patalpos kur yra EKA), pinigų priėmimo kvitai (bet kur, vežiojiesi blankus ir išrašai bet kur, kad ir pas klientą ar per susitikimą pvz. kavinėje, pinigų gavimo metu), kasos pajamų orderis (veiklos vietoje, nors praktiškai galima bet kur, jei turi blanką). Patogiausi arba EKA arba pinigų priėmimo kvitai.

 

3. Lygiai taip pat. Įdarbinimas toks pats, mokesčiai tokie patys, reiškia ir socialinės garantijos tokios pat.

 

4. Akcijos nebūtinai investicijos aplamai. Čia jau kaip susitarsi. Galima investitoriui tapti akcininku, tada investicijų grąža paprastai būna dividendai. O galima investuoti skolinant UAB ir nebūnant akcininkus. Tada investicijų grąža - palūkanos už paskolą.

 

5. Taip, Buhalterinės apskaitos įstatyme nurodyta, kad UAB vadovas negali būti buhalteriu. Taigi juo gali būti kitas UAB darbuotojas, arba fizinis asmuo vykdantis IV kurios veikla buhalterinės apskaitos paslaugos, arba buhalterinių paslaugų įmonė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū, bet atrodo, kad nelabai teisingi atsakymai :D

 

1. Ant UAB, pvz., gali nueiti į parduotuvę ir nupirkti vandens, sausainių bei saldainių, kuriuos padėsi ofise tam, kad darbuotojai pasivaišintų. IV tokių dalykų nenurašysi. Kaip jau ir minėjau - automobilio ĮSIGYJIMAS. Ant IV apskritai nenurašysi IV įsigyjimo kainos, su UAB - jokių problemų. Dėl kuro irgi abejoju, ar UAB reikia rodyti, kur būtent buvo išnaudotas kuras ir amortizacija. Pats dirbdamas įmonėje kas mėnesį pildavau kuro už 50e ir kartais remontuodavau mašiną - viską įmonės vardu. Visas sąskaitas paduodavau buhalterei ir viskas, niekas nesigilindavo, kur būtent važiavau, kur išėjo ta auto amortizacija ir pan.

2. Kiek aš supratau, skaitydamas VMI dokumentus, priimant grynus pinigus neužtenka tik išrašyti PVM SF. SF tinka tuomet, kai priimi pinigus pavedimu, bet jei priimi grynais, būtinas reikalingas kasos aparatas (kad išduotum čekį) ARBA pinigų priėmimo kvitas (SF reikalinga tik tada, jei pareikalauja pats klientas).

5. Na gal ne taip suformavau klausimą. Aš atsakomybės nenoriu kratytis :D tiesiog įdomu, kaip yra - ar būtina UAB'ui samdyti buhalterį, ar užtenka žmogaus, dirbančio mums pagal IV?

 

Pakomentuosiu dar jūsų pastebėjimus:

1. Sausainiai ir t.t. - pirkti galima, bet juos nurašant reikia atžymėti, kad juos suvalgė klientai, o ne darbuotojai. Nes kitaip arba negalima traukti į sąnaudas arba reikia apmokestinti darbuotojų pajamas natūra. Automobilis, jei jis įmonės vardu, įmonės išlaidos jo eksploatacija ir amortizacija. Bet jei įmonės atstovai neturės automobilio asmeninėms reikmėms, VMI dalį automobilio vertės jinai taikysis apmokestinti kaip pajamas natūra. Ypač taikosi, kai auto yra prabangesnis, na jo rinkos vertė prasideda nuo kokių 25000 €. Auto naudojimas įmonėje - atitinkamas dokumentų įforminimas, kad visi būtų patenkinti ir įmonė ir VMI.

 

2. Teisingai. Jei gryni tada arba EKA arba PPK arba KPO. Sąskaita tik tada, kai prašo klientas, jei tai ne juridinis asmuo.

 

5. Pas mus įmonės vadovas pagal Buhalterinės apskaitos įstatymą yra atsakingas už buhalterinės apskaitos organizavimą, bet negali būti buhalteriu. Taigi jis turi pasirinkti tokį buhalterį, kuriuo pasitiki ir jį kontroliuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Sveiki,

 

šiuo metu vykdau IV, po 2-3mėn. planuoju atsidarinėti UAB.

Dabar radau labai geras patalpas, norėčiau jas išsinomuoti savo veiklai.

Norėjau paklausti, ar įmanomas toks scenarijus - dabar ant IV išsinomuoju patalpas, įsivedu ten internetą, pradedu įsirenginėti (nusiperku kompiuterį, stalus, spausdinuvą, spinteles ir t. t.) - t. y., viską nurašau ant IV išlaidų. Kuomet po 2-3mėn. atsidarysiu UAB, viską norėčiau perleisti UAB vardu. Ar galės mano, kaip direktoriaus UAB'as pirkti iš manęs, kaip vykdančiam IV veiklą visą minėtą inventorių? Dėl nuomos ir interneto sutarties - čia jau turbūt reikėtų derinti su nuomuotojais ir interneto tiekėju - tiesiog reikėtų pakeisti/perrašyti sutartį ne ant manęs (fizinio asmens), o ant UAB'o, taip? O kaip yra su kompais, stalais, spausdintuvais ir kt...?

 

Ir ar įsigyjant tą IV turtą reikia kažkokių papildomų formų, deklaracijų, nurodant, kad jis bus naudojamas veikloje, jog būtų galima pagrįsti atskaitymams? (pvz., kaip automobilio naudojimo forma)

Grįžtant prie IV -> UAB: gal galiu apskritai nieko neperleidinėti ir tiesiog palikti tuos daiktus ofise? Ar yra kažkoks įstatymas, draudžiantis naudotis fizinio asmens inventoriumi, kai pats fizinis asmuo tai leidžia? :D O nuomos ir interneto sutartį tiesiog perrašysiu nuo fizinio asmens ant UAB.

 

Taip pat, turiu klausimą dėl UAB'o pinigų. Sakykime, pagrindinė veikla - el. prekyba ir grynaisiais pinigais išvis neatsiskaitinėjama. Visi pinigai plaukia į UAB'o einamąją sąskaitą. Kaip darbuotojui ar direktoriui nusiimti nuo tos sąskaitos pinigų, kad nupirkti ką nors UAB'ui (išlaidos)? Pvz., yra įstaigų/kontorų, kurios priima TIK grynuosius, tad kaip vykdyti sandorius su tokiais lėšų gavėjais, kai mes (UAB'as) neturime figuruojančių grynųjų pinigų, o viskas tik banko sąskaitoje? Ar galima tiesiog nusiimti nuo korteles ir panaudoti tuos pinigus išlaidoms? Ačiū

Redagavo Narysx
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

šiuo metu vykdau IV, po 2-3mėn. planuoju atsidarinėti UAB.

Dabar radau labai geras patalpas, norėčiau jas išsinomuoti savo veiklai.

Norėjau paklausti, ar įmanomas toks scenarijus - dabar ant IV išsinomuoju patalpas, įsivedu ten internetą, pradedu įsirenginėti (nusiperku kompiuterį, stalus, spausdinuvą, spinteles ir t. t.) - t. y., viską nurašau ant IV išlaidų. Kuomet po 2-3mėn. atsidarysiu UAB, viską norėčiau perleisti UAB vardu. Ar galės mano, kaip direktoriaus UAB'as pirkti iš manęs, kaip vykdančiam IV veiklą visą minėtą inventorių? Dėl nuomos ir interneto sutarties - čia jau turbūt reikėtų derinti su nuomuotojais ir interneto tiekėju - tiesiog reikėtų pakeisti/perrašyti sutartį ne ant manęs (fizinio asmens), o ant UAB'o, taip? O kaip yra su kompais, stalais, spausdintuvais ir kt...?

 

 

Pirkti galės iš jūsų kaip iš fizinio asmens. Jei pirkimo sandorio "pelnas" bus didesnis nei 2500 € mokėsite 15 proc. GPM.

UAB turės deklaruoti jums išmokėtas sumas FR0471 deklaracijoje, o jūs savo GPM308 tiek pajamas iš pardavimo, tiek to turto įsigijimo savikainą.

 

Nuomos ir pan. sutartis persirašykite UAB vardu, nes kitaip UAB'e jums bus neleidžiami atskaitymai.

 

 

Ir ar įsigyjant tą IV turtą reikia kažkokių papildomų formų, deklaracijų, nurodant, kad jis bus naudojamas veikloje, jog būtų galima pagrįsti atskaitymams? (pvz., kaip automobilio naudojimo forma)

Grįžtant prie IV -> UAB: gal galiu apskritai nieko neperleidinėti ir tiesiog palikti tuos daiktus ofise? Ar yra kažkoks įstatymas, draudžiantis naudotis fizinio asmens inventoriumi, kai pats fizinis asmuo tai leidžia? :D O nuomos ir interneto sutartį tiesiog perrašysiu nuo fizinio asmens ant UAB.

 

Norint ilgalaikį turtą naudoti IV veikloje, reikia pateikti VMI FR0457 deklaraciją.

 

Galite UAB'ui ir nieko neperleidinėti, galite nuomoti ir gauti nuomos mokestis, kuris apsimokestina 15 proc. GPM (išskaičiuoja ir moka UAB).

Galite pasidaryti panaudos sutartį (tai būtų protingiausia veiklos pradžioje), kad turtą suteikiate naudotis neatlygintinai.

 

O arba pardavimo, arba nuomos, arba panaudos reikia, nes tai pagrindas į UAB apskaitą traukti to turto eksploatacines išlaidas.

Pvz. pirksite miltelius spausdintuvui, o neturėsite dokumento kokiu pagrindu juo naudojantis, VMI gali pripažinti, kad tokių išlaidų negalima pripažinti UAB sąnaudomis. Na aišku čia toks supaprastintas pavyzdys, bet suprantat ką noriu pasakyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkti galės iš jūsų kaip iš fizinio asmens. Jei pirkimo sandorio "pelnas" bus didesnis nei 2500 € mokėsite 15 proc. GPM.

UAB turės deklaruoti jums išmokėtas sumas FR0471 deklaracijoje, o jūs savo GPM308 tiek pajamas iš pardavimo, tiek to turto įsigijimo savikainą.

 

Nuomos ir pan. sutartis persirašykite UAB vardu, nes kitaip UAB'e jums bus neleidžiami atskaitymai.

Čia kaip suprantu tuo atveju, jei iš manęs pirktų kaip iš paprasto fizinio asmens, bet jei perka kaip iš fizinio asmens vykdančio IV..? Ar neturėtų būti kitaip, jog aš IV išrašau SF ir tiek? Ties IV gausiu pajamas, o UAB'as patirs išlaidas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...