Pereiti prie turinio

varle.lt suktybės ir vartotojo teisių gynimo drama


Rekomenduojami pranešimai

Is technikos siulyciau pirkti is pixmania.lt pas juos visuomet yra galimybe grazinti prekes, jei visada atsiuncia kurjeri ir paima nepatikusia preke, preke gali buti net nebrokuota, bet jeigu ji jums nepatiks jie prims ja atgal ir jie apmokes visas siuntimo islaidas.

 

Prekes jie taip pat pristato greitai ir visada jas turi sandely.

 

Jie taip pat turi galimybe uz papildoma mokesti po N metu priimti jusu preke atgal ir sugrazinti dali tos prekes vertes nu pvz 30-50% nuo to kiek jus sumokejot.

 

Pas juos taip pat visus prekes grazinimo veiksmus ir pan galima atlikti internetu nereikia niekam nei skambinti nei rasyti emailu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Prisiskaičiau duag nuomonių apie tai jog autorius yra neteisu ar teisus. Mano nuomone jis yra teisus. Aisku gal vietomis ir autorius peržengė riba taciau nepaisant to jis yra visiškai teisus ir su tuo sutinku. Tie kurie sako kad tokie klientai atsiprasant yra rakstis subinej tai dabar idomu kodel. Ar todel kad istaigos darbuotojas ji api****neja? Man yrab uve paciam tokiu situaciju, kad reikejo kovot uz savo teises.

 

Pirkau mp3 is TOPO CENTRO ir parasyta ant garantinio buvo, kad pakeicia nauju jei nesutvarko. Man buvo taip kad grazino ta pati ir neveikianti. As prie jo bandziau isijungt neveike. Skakau neveikia sako gerai pakeisim. Nuejo uz jis kazkur ateinu ale tipo su kituo ir vel duoda man ta senaji. Tai paskui nuejau prie kito konsultanto tas iskarto pakeite nauju kaip paaiskinau situacija.

 

Bet aisku cia kitokia situacija, bet esme tame kad nereikia but pastumdeliais , bet ir nereikia sokt auksciau bambos jei nesi isitikines ar tikrai teisus. Bet autoriaus atveju 110% uz ji nes tokiu dalyku buti negali. Tikiuosi suprasit visi ka norejau pasakyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet aisku cia kitokia situacija, bet esme tame kad nereikia but pastumdeliais , bet ir nereikia sokt auksciau bambos jei nesi isitikines ar tikrai teisus. Bet autoriaus atveju 110% uz ji nes tokiu dalyku buti negali. Tikiuosi suprasit visi ka norejau pasakyt.

 

 

butent pas daug ka yra tas vadinamas vergo sindromas... leidziasi isdurinejami ir nesiskundzia del to, dar net uzjausdami pardaveja, kai jis isdurineja... :) toks verslas vertas tik kritikos, jei nemoka mandagiai ir normaliai susitvarkyti su klientu, kuris konfliktuoja ir mano, kad yra teisus pagal istatymus... 1 nepatenkintas klientas (neziurint kokios priezastys) = eksponentiskai prarasti klientai, vien del to pirmojo viesu nusiskundimu... kada tai supras tam tikri pardavejai pas mus, neaisku, bet rinka pas mus nera gumine ir reputacija labai daug ka nulemia...

Redagavo ITaptarnavimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Palaikau topsa.

Ne klientas turi tarnauti verslininkui, o verslininkas klientui. Šiuo atveju varle.lt tik vaidino kažką ir net netsiprašė, kad nevygdo tai ką pažada. Tiesiog žmonės nerimtai žiūri į savo darbą ir nepripažįsta klaidų. Dažnai verslininkui trūksta atsakingumo tiek prieš darbuotojus, tiek prieš klientus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Varlė dirba frančizės principu. Jie praktiškai nei vienas salonas nieko neturi sandelyje. Čia taip sakė vienos varlės savininkas. Manau dėl to taip ir yra, kad nežino ar jie tokią prekę turi ar ne.

 

Apskritai tokio pirkėjo kaip tu nenorėčiau. Reikia supratingumo, nes gi ten irgi dirba tik žmonės :) Dažnai mes visi darbe "šūdą" malam.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi cia verkiat "neduok dieve tokio kliento". Matyt patys nebuve tokioj situacijoj. Nebereikalo cia Lietuva, normalioj issivysciusioj salyje prekes yra grazinamos per duota laika be problemu. Tiek Danijoje teko su tuo susidurti, tiek Amerikoje. Ir niekas man ne zodzio nepasake, kad to daryti negalima...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Temos autorius visiškai teisus gindamas savo kaip kliento teises. O kas mano, kad neteisus, tai dėl tokių nuomonių ir esam aptarnaujami taip, kaip aptarnaujami dabar.

Tikiuosi ateis kada nors galas prekybininkų arogancijai, ir kiekvienas pirkėjas pasijus gerbiamu, bei vertinamu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš gal pakantus pirkėjas, bet perku ganėtinai daug. Esu ir prekes gražines, ir užsakymą atšaukes dėl pardavėju klaidų, bet sau dėl to nervų negadinu :)

 

Kaip tik kompiuterį pirkau iš a1.t (ar 1a.lt). Taip lėtai dirbančios įmonės reikėtų paieškot. Kadangi manęs tai netenkino atšaukiau užsakymą ir nusipirkau iš kitur. Buvo skytech pardavė brokuotą išorinį hdd. Susigražinau pinigus ir viskas.

 

Pirkėjęs elgėsi teisingai, kad pinigus susigražino, bet ten dirbantys žmonės dirba ir jie klysta, o iš klaidų mokosi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai pilnai palaikau pirkėją, ir nenorėčiau pats papulti į tokią situaciją. Manau, kad viskas būtų vykę daug sklandžiau, jeigu pardavėjas būtų tiesiog atsiprašęs už vėluojančią prekę ir maloniau bendravęs, tuomet turbūt ir pirkėjas būtų sutikęs palaukti ir nebūtų reikėję visų šitų teisių aiškinimūsi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Irgi teko susidurti su varlės parduotuve iš neigiamos pusės. Draugei skubiai reikėjo netbuko, tad apėję kelias parduotuves išsirinkome pas juos, S. Žukausko g. esančioje parduotuvėje. Kompiuterį išsirinkome tiesiai iš vitrinos, o kai apžiūrėjome ir susiruošėme mokėti pinigus, darbuotojas pasakė, kad atneš mums naują ir neišpakuotą. Dėžės parduotuvėje net neatidarinėjome, nes buvome patikinti, kad tai dar nečiupinėtas PC.

Namuose atidarinėjant dėžę kilo įtarimų, kad kompiuteris jau buvo išpakuotas, tačiau visgi atrodė naujai. Siurprizą pamatėme pasižiūrėję į netbuko dugną. Kompiuterio baterija buvo nubrūžinta iki juodumo (pats netbukas baltos spalvos) nuo rėmimosi į paviršių. Jei kompiuteris ir nebuvo naudotas, tai baterija tikrai buvo įdėta nenauja.

Nesiimu tvirtinti, kieno tai kaltė, nežinau, ar tokia parduotuvės savininkų politika, ar tiesiog kažkuris darbuotojas pasikeitė bateriją, o seną prastūmė mums. Bet kokiu atveju, jei taip elgiasi darbuotojai, vadinasi įmonės viduje kažkas negerai.

Žinoma, nuo to laiko šią kontorą apeinu lanku ir kitiems nepatariu su ja reikalų turėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip tai jei pinigus grazina tai jokia cia beda tik nervu gadinimas nes dabar kazka laimet sunku nes inspekcijos uzkistos pinigais o beto ismasto vistiek kazka ir tos inspekcijos apkaltina klienta :) Kaip buvo su radiatorium kad garantija 10 metu o po 3 metu prakiuro ir ka tipo isvada viena kad ant jo uzdejo laidus ir atsukinejo skaitliuka elektros juokingai graudu net :D ir kaltas zmogus nors to net nedare o irode kazkaip inspekcija :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 metų...

man tokių problemų tikrai niekad nekilo :) Varle.lt - viena iš mano mėgstamiausių internetinių parduotuvių. Perku nedažnai, bet kiek teko - "laimės" nusivilti kažkaip nepasitaikė (nei prekių kokybe, nei paslaugomis).

 

suprantu, tema gal jau kiek pasenusi, bet dabar daug kur susiduriu su panašiais atsiliepimais. Svarstau, kodėl. Juk mane varle.lt aptarnauja gerai :D gal yra minčių? :D Mano hipotezė: patenkinti pirkėjai rašyti tiesiog nesivargina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...