Pereiti prie turinio

„Curiosity“ Marse padarė stulbinantį atradimą, bet NASA neskuba jo skelbti

Rekomenduojami pranešimai

Na, kas dar kvailesnį komentarą parašys, negu visi aukščiau esantys? :)

Prieš mėnesį ar daugiau skelbė, kad Curiosity nufotografavo polietileno gabalėlį Marse. Tuo metu nusprendė, kad čia matyt yra atplaiša nuo jo paties. Gal dabar ištyrė, kad tai vis gi ne atplaiša? Būtų šis tas.

Kitas dalykas - gal atrado kokių nors labai Žemei naudingų mineralų ar tarkim energetinių išteklių? Būtų dar geriau. Jeigu tarkim atrastų naftos Marse, tai jūs net neįsivaizduojat kokios lėšos būtų mestos į kosmoso pramonę, ypač turint omenyje, kad Žemėje naftos greitai nebeliks.

Na, o galbūt atrado ir kokių nors bakterijų.

Nereikia pamiršti, kad mokslininkams didelis atradimas gali būti ir iš mūsų perspektyvos žvelgiant, labai menkas. Mat kiekvienas tam tikrų dalykų reikšmę suprantame savaip.

Dalintis kituose puslapiuose

To dar neteko niekur girdėt... Pačio komentarą prie viršutinių pridėčiau :D Į marsą skrist pasiimt naftos? Didžiausia nesąmonė kokia teko girdėt, neįsižeisk. Bet ar pamąstei kokia tokio kuro savikaina būtų? Pakelt orlaivį milijardus kainuoja...

Jei ir bus naftos problemos sprendžiamos, tai tik per biodegalus. Jau dabar jų pridedama 5-85% (E85) į mūsų pilamus degalus.

Kas į temą, tai ne nuo savęs sakau, o nuo buvusios fizikos mokytojos vienoje iš Kauno gimnazijų. Apie 2007 metus ji buvo nuklydus per pamoką į šalį, pradėjo apie kosmosą kalbėt. Ji sekdavo tuos dalykus, buvo minėjus tokį įdomu dalyką, kad prieš kelis metus (tarkim ~2005) buvo rasta gyvybė primityvi (bakterijų mastelio), bet po to visi pranešimai staigiai dingo, nes buvo susimąstyta "O kas jei parsivešim ją namo, jos augimas čia bus nekontroliuojamas ir pan"

Aš tuo netikėčiau, jei jau viešai paskelbė apie atradimą. Sakyčiau ledas, mineralai, dar kokie nors panašumai, kurie asocijuotųsi su gimta mūsų Žeme.

Dalintis kituose puslapiuose

Be abejo, kalbėti dabartinėmis kainomis net neverta apie naftos gabenimą. Kalbame apie ateitį. Kaip ir apie tą pačią, kur po 50 metų nafta baigiasi. Jeigu yra nenutylančios kalbos apie masines keliones į bazes mėnulyje, žmogaus išlaipinimą Marse, tai kodėl negali būti kalbama apie energetinių išteklių gabenimą iš Marso į Žemę? Privačios kompanijos tam skirti gali milijardų milijardus, ypač tos, kurios dirba naftos srityje. Jau dabar kiek privatininkai investuoja į kosmoso pramonę.

Dalintis kituose puslapiuose

rado koki akmenuka idomesni apie kuri tik kokie geologai gerai supranta, mokslininkas papasoakojo savo zmonai, zmona draugei, drauge zurnalistui kokiam, o zurnaliuga gerai apipynes visokiom ''ukanotom'' frazem po neta paskleide va ir visa istorija. paskui mokslinininkai pranes kad apisiriko ir nieko ten nebuvo idomaus :D

Dalintis kituose puslapiuose

Tamsta, nemaišome milijardų su milijonais :) Kelionė į kosmosą kainuoja iki 200-300 milijonų dolerių.

Dalintis kituose puslapiuose

Nereikėjo rimtai priimt. Nesidomėjau, esmė, kad brangu. O atsakymą dviejose vietose radau 0,45 B $.

Šaltinis1

Šaltinis2

Vistiek netikiu, kad ekonomiškai kada nors apsimokėtų skrist naftos išgaudinėt kitur. Juolab, kad patiem orlaiviam naftos produktų reik.

Šaltinis1

Šaltinis2

NASA visada skraido brangiau. :) Yra tam tikros įmonės, kurios irgi skraido į kosmosą, bet kaina skiriasi. Net neįsivaizduoju iš kur pas NASA atsiranda milijardu daugiau.

Naftą gabenti iš kitų planetų yra nerealu. Čia ne tas pats, kas iš baltarusijos imti dyzelį ir gabenti į Lietuvą.

Nežinau ar šitame forume yra tokia tema, bet buvau užmatęs tokią naujieną, kad kažkokia įmonė planuoja 2015 lygtais metais, pastatyti tris kapsules Marse ir apgyvendinti kažkiek žmonių tam tikram laikotarpiui. Gal būt metų skaičiumi apsirikau, bet šiame dešimtmetyje.

Dalintis kituose puslapiuose

Nereikejo nieko ten jiem rast, tik atejo eile ziniasklaidos priemonem kaula numest, kad galetu sugriauzt ir taip pareklamuotu ta savo ta projekta, o tai visi ir galvos, kad jie ten nieko neveikia tik su rc masinele zaidzia marse. Ma mokslininkams ten bet koks atradimas sukelia euforija, eiliniam zmogui, tai bus tik eiline naujiena, kuria jie visiskai nesusidomes, nes rytoi vistiek reikes eit i nuobodu darba ir vel gyvens savom problemom.

Redagavo bundis
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kuom čia susiję su šia tema, bet turbūt apie šitą kalbi: http://mars-one.com/en/

Dalintis kituose puslapiuose

Bet tai kaip reiktu jaustis, kai sedi toj kapsulej ir ziuri i Zeme, o ji tokio dydzio, kaip kad zvaigzdes matosi, tik taskiukas. Koks jausmas turetu buti, kai skrendi namo menesi laiko, o tas taskiukas vistiek taskiukas, taip eina menesiai, metai, o taskiukas tik vos vos dideja ir galu gale po keliu metu atsiduri prie pat Zemes atmosferos ir jau tuoj tuoj leisies. Ispudinga.

Kaip mes gyvenam kur nors mieste, tai 2 kilometrai ir jau viskas, nieko nebematai, o cia metu metus skrendi kokiu 50 000km/h greiciu ir visuomet matai savo tiksla.

Nu zmones prie kalnu, dar jaucia ta atstumu galybe, kai kalnas kaip ant delno matosi, o atstumas koks 100 kilometru iki jo.

Manau si desimtmeti idomiausia bus Kinijos bandymas nuskrist i menuli ir Amerikos atsigavimas po space shuttle, nes dabar jie net i kosmos nuskrist nepajegus.

Bet dabar kaip pagalvoju, kaip buvo tas suolis is stratosveros su Baumgartneriu, visas pasaulis stebejo tiesiogine transliacija, jokie filmai ar laidos ar sporto rungtynes nera idomiau uz suoli uz kosmosa. Zmones istroske tokiu dalyku, o kai dabar taip pazengusi filmavimo technika ir tiesiogines transliacijos, tai vien del sou reiktu skristi i Menuli ^_^ Tik tiek, kad kinieciai jauciu nelabai mokes sudominti, o tik nores pasigirti ir propaganda pavaryti, nu teks palaukti vakaru skrydzio i Marsa, ten kinieciai tikrai pirmi neskris.

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

• Prisijunk prie bendruomenės dabar!

Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

Užsiregistruok dabar ir galėsi:

✔️ Dalyvauti diskusijose;

✔️ Kurti naujas temas;

✔️ Rašyti atsakymus;

✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

ir dar daugiau.

Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

• Naujausios temos