Pereiti prie turinio

Idėja - auto remonto konkursai


Rekomenduojami pranešimai

Brandinu jau senokai tokia verslo idėją. Svetainė suvesti tarpusavyje lokalius tiekėjus ir klientus.

 

Idėja atrodo taip:

 

1. Pirkėjas deda skelbimą

2. Tiekėjai deda pasiūlymus

3. Klientas pasirenka laimėtoją

4. Atsispausdinam užsakymo lapą ir važiuojam paslaugos

5. Tiekėjas ir klientas palieka vienas kitam atsiliepimą.

 

Galvoju pradėti su tokia svetaine Vilniuje, ir eiti į auto remonto nišą.

 

Ka manote apie tokia svetainę?

Ar jei reiktų auto remonto paslaugų dėtumete skelbimą, kad gautumėte pasiulymų su kainomis iš autoservisų?

Ar teiktumėte per tokia svetainę pasiūlymus kaip tiekėjai, pvz. web dizaino, programavimo ir panašių darbelių?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dėl remonto tai dauguma žmonių nežino problemų tikslumo, o dėl 'kažkas barška' servizai negalės teikti konkrečių pasiūlymų, visi vienodai siūsys atvykti, o dėl tokios svetainės tipo galiu pasakyti kad labai gera idėja, linkiu sėkmės ją realizuojant, pats naudočiausi, tik skubėk būti pirmas :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siūlau pagalvoti dar apie vieną variaciją - atvirkštinį masinių pasiūlymų puslapiams serviso paslaugų variantą.

 

t.y. sukuriamas serviso paslaugų (toks gan standartinis tarkim) užsakymo pasiūlymas. pvz.: pavarų dėžės alyvos keitimas, variklio alyvos keitimas, padangų keitimas, stiklo keitimas ir t.t..

nustatomas registracijos laiko limitas.

norintys registruojasi.

susirinkus žmonių grupei ar atėjus laikui - vyksta servisų aukcionas, kas už geresnę kainą imsis darbų (nuo čia dar gali būti įdomesnių variantų).

visais atvejais konkurso dalyviai turi galėti matyti visų taisytinų automobilių duomenis, pagal kuriuos galima orientuotis kokios dalies ar ekspl. skysčio reikės, arba įsivertinti remonto sudėtingumą. nes jeigu nuolat kišim jiems kates maiše - gali ir žlugti tokia paslaugų teikimo sistema.

 

kodėl tai siūlau:

Visgi, žiūrint iš servisų pusės, ypač esant smulkeniems remontams jie mieliau imtusį vienodų darbų, kur gali nusipirkti didelį kiekį vienodos alyvos, skysčio ar dalių ir dar dėl to turėti geresnį pelną.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kėbulo geometriją irgi pagal nuotraukas įvertins?

 

 

na bent kaip aš suprantu, čia bus kaip ir bet kuriame aukcione.

arba tu statai tiek, kad tau tikrai atsipirktų, arba bandai nurungti visus rizikuodamas.

 

Jeigu visiškai kam neaišku bus, kiek gali prašyti (kad ir su rezervu) jis ir nedalyvaus.

Jeigu nedalyvaus niekas - konkursas neįvyks.

 

Viskas paprasta :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Marewx,

 

Aciu uz ideja, del atvirkstiniu aukcionu :) Kazkuria prasme grupiniai veikia panasiai. Tik cia pirma kuponus isparduodi, o po to ieskai kas darytu.

 

Kaip paskaiciuoti remonto kaina sudetingais atvejais, tai manau dedi i pirma aukciona, kad paziuretu ka reikia keisti ir tvarkyti, o i antra aukciona, jau su konkreciais darbais. Arba jeigu pirmas servisas ivertino, kad nedaug darbu, tai jame ir susitvarkai. Dabar taip galvoju, o kaip realybeje veiks bus matyt.

 

Gal kazkas is uzdarbieciu turi savo autoservisa? Ar koki drauga dirbanti autoservise?

 

Kaip manote, kaip geriausia tokia ideja isreklamuoti tarp autoservisu?

 

Gal kas zino kur gauti autoservisu duomenu baze? Uz informacija sumokeciau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išeina elementarus viešasis pirkimas, tik bėda pirkimo sritis dažnai būna sunkiai apibrėžiama. Tokiems pirkimams turi būti nustatytos konkrečios sąlygos tam, kad paslaugos tiekėjas nustatytų konkrečią sumą, kuri ir yra pagrindinis parametras ir jis bus reikalingas. Kitu atveju turėsi ne pirkimų, bet reklamų puslapį. Variklio srityje nemalonus garsas:

1. kandidatas 1 "10 metų patirtis, išspręsime visas jūsų bėdas, kainą nustatome po darbų"

2. kandidatas 2 "Oficialus jūsų auto markės atstovas vilniuje siūlo savo paslaugas"

 

Bus tikras skel**.lt

 

o einant į kitas sritis sunkiai prilygsi CVPis

Redagavo hartex
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip jau ir buvo minėta, dažnai bus problemų su kainų nustatymu, todėl aš siūlyčiau koncentruotis ties laiku, o ne ties kainomis:

 

Kliento pusė:

1. Svetainėje aprašo problemą, įdeda nuotrauką/video.

2. Pažymi laiką, kada jis gali atvaryti mašiną (pirmadienį 14.00-17.00, trečiadienį 15.00-15.45) ir miestą(-us).

3. Sulaukia pasiūlymų iš kelių servisų jam patogiu laiku su apytikslėmis kainomis.

4. Pasirenka labiausiai tinkantį, spaudžia "užsakyti", galbūt sumoka kažkokį rezervacijos mokestį (sakykim, 12 Lt iš kurių kokie 10 atitenka servisui, o 2 paimami kaip komisinis. Suma gali būti belekokia, reikia apskaičiuoti kokia apsimoka.).

5. Važiuoja taisyti mašinos užsakytu laiku. Taisymas kainuoja: taisymo kaina minus rezervacijos mokestis.

 

Taip klientui nereikėtų skambinėti/važinėtis po servisus kai būna kažkoks gedimas, gadinti laiko ir pinigų bei derinti dienotvarkės (juk dauguma esame dirbantys ar kitaip užimti ir ne visada galime lakstyti po servisus, tuo labiau, kad mašinos gedimo nesuplanuosi).

 

---------------

 

Serviso pusė:

1. Servisas turi įsirašęs jūsų programą, kurioje ateina užsakymai (arba stebi tai pačiame puslapyje). Užsakymai ateina tik tada, kai servisas atitinka gedimo sritį (pvz. užsiimantys važiuokle gaus tik važiuoklės užsakymus, langų tamsintojai - tik langų tamsinimo ir pan.).

2. Jei servisas prašomu laiku yra laisvas ir gali sutvarkyti gedimą, pažymi, kad gali įvykdyti užsakymą. Taip pat nurodo apytikslę kainą, arba pažymi kaip sutartinę. Kitu atveju tiesiog paspaudžia "paslėpti".

3. Jei gauna kliento užsakymą, patvirtina jį, įsirašo į darbotvarkę ir laukia kliento. Jei klientas neatvyksta - gauna rezervacijos mokęstį kaip kompensaciją.

4. Sutvarkę gedimą pažymi kaip "Baigta" ir apsikeičia atsiliepimais sistemoje.

 

---------------

 

Svarbi dalis: puslapyje turėtų būti akcentuojami servisų reitingai, uždėti anksčiau besilankiusių žmonių. Kažkas panašaus kaip ebay feedback (galėtų būti paprasti servisai, power-servisai ir pan.). Taip pat šalia gali veikti ir paprastas autoservisų katalogas su atsiliepimais, kadangi informacija vistiek turima ir gali pasitarnauti ir tiems, kurie nenori rezervuotis per sistemą, o tik paskaityti atsiliepimus ar gauti kontaktus.

 

Na ir pabaigoje servisams kurie bus sistemos nariai galima siūlyti papildomą produktą: laiko planavimo softą. Jame būtų galima derinti darbotvarkę susirašant esamus darbininkus, kada koks įrankis yra laisvas ir panašiai (pvz. Petras nuo 14.00 iki 15.00 dirba prie trečio keltuvo prie automobilio nr. 45). Taip būtų galima automatiškai įterpti iš puslapio ateinančius užsakymus ir lengviau administruoti visą darbą, kad niekas nesikirstų. Na ir aišku turėtų būti galimybė lengvai koreguoti paskirtą taisymui laiko tarpą, nes gali išlįsti papildomų gedimų ir reikėti praleisti daugiau laiko prie automobilio.

 

Uždarbis: iš komisinių už rezervacijas, iš servisų reklamų puslapyje, iš galimybės "užvėluoti" pasiūlymų siuntimą servisams ir pirma nusiųsti tik VIP servisams, o kitiems po 5 min. Rezervacijos mokesčiai tikriausiai būtų administruojami panašiai kaip kuponų puslapiuose: servisams išmoka tik po, sakykim, mėnesio, todėl įmonėje pastoviai cirkuliuotų daugiau lėšų, nei kad atneša grynas pelnas.

Redagavo bratkax
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...