Pereiti prie turinio

Mažosios bendrijos (MB) steigimas el.būdu


Rekomenduojami pranešimai

  • po 1 mėnesio...

Laba diena, nežinau kur daugiau kreiptis, nes internete informacijos nepakankamai. Turiu MB, kurios veikla sustabdyta jau 2 metus (esu direktorius). Šią MB noriu perleisti kitam žmogui, ir pats išstoti iš šios MB.

 

MB'e yra du asmenys, tai aš (direktorius) ir kitas asmuo (narys). Perleidimo atveju, noriu perleisti ir banko sąskaitą, buveinės adresą bei direktoriaus pareigas (naujam žmogui). Kokiu dokumentus / formas, turėčiau užpildyti, norint save atleisti iš direktoriaus pareigų bei priskirti naują žmogų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl perleidimo paskaitykite 10 str.

https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.A1FD809510BB/rxShYFRQZi

 

Bus klausimų, paklausite.

Sąskaita priklauso MB, reiškia jinai neperleidžiama kaip asmeniui, ji yra atidaryta tiesiog MB. Kas MB valdo, tas ir naudoja sąskaitą.

Buveinės adresas - tai įmonės registracijos adresas dažniausiai. Jei jo nepakeičiate, reiškia jis toks ir liks, nepriklausomai kas valdys MB.

Direktorius yra skiriamas MB narių susirinkime. Reiškia nauji MB nariai atleis senąjį vadovą, priims naują. Naujo vadovo duomenis reikia užregistruoti Juridinių asmenų registre per 5 dienas po paskyrimo. Kada naujas vadovas bus ten užregistruotas, tai jis automatiškai gaus prieigas prie VMI, SODROS, Registrų centro duomenų bazių.

Dėl banko sąskaitos valdymo įregistravus vadovą Juridinių asmenų registre reikia nuvykti į tą banką, kuriame yra MB banko sąskaitą ir užsiregistruoti kaip MB vadovui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Sveiki,

Turiu klausimus ir net kelis.

1. Dėl MB banko sąskaitos. kaip manote, kuris bankas būtų patikimiausias tiek mažajai bendijai tiek klientams? Labai dau įvairių nuomonių. Net buvo pasiūlymas pasigalvoti ir apie Paysera.

2. Dėl naujo darbuotojo. Kaip manote, ar gera idėja būtų tarkim darbint darbuotoją kai jis dirba namuose? Ar nuomoti patalpas ir tuomet darbinti? Kaip geriau būtų : ar už atliekamą darbą būtų mokama pagal jo išrašytą saskaitą faktūrą ar iškart įdarbinti?

3. Ir tarkim MB yra kol kas tik direktorius (daugiau nieko), tarkim veikla nevykdoma, jokie pinigai "nevaikšto" VSD bet kokiu atveju reikia mokėti?

Ačiūūū už kantrybę ir atsakymus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Nematau nei vieno nepatikimo banko Lietuvoje. Skiriasi tik paslaugų kainos. Pinigų sumos iki 100 tūkst. € apytikriai yra draustos valstybės ir bankui žlugus ši suma bus kompensuota iš valstybės biudžeto. jei apyvartos didelės, tai rizika paprastai paskirstoma per keletą bankų.

2. Darbo kodeksas numato galimybę susitarti dėl nuotolinio darbo. darbinti pagal darbo sutartį ir dirbti pagal paslaugų sutartį - skirtumas mokesčiuose. Pasilyginkite, skaičiuoklės yra viešos.

3. VSD įmokos (neskaitant PSD) yra nemokamos už pirmus veiklos metus, išskyrus atvejus kai pinigai yra paimami asmeniniams poreikiams.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Nematau nei vieno nepatikimo banko Lietuvoje. Skiriasi tik paslaugų kainos. Pinigų sumos iki 100 tūkst. € apytikriai yra draustos valstybės ir bankui žlugus ši suma bus kompensuota iš valstybės biudžeto. jei apyvartos didelės, tai rizika paprastai paskirstoma per keletą bankų.

2. Darbo kodeksas numato galimybę susitarti dėl nuotolinio darbo. darbinti pagal darbo sutartį ir dirbti pagal paslaugų sutartį - skirtumas mokesčiuose. Pasilyginkite, skaičiuoklės yra viešos.

3. VSD įmokos (neskaitant PSD) yra nemokamos už pirmus veiklos metus, išskyrus atvejus kai pinigai yra paimami asmeniniams poreikiams.

Ačiū labai už išsamius atsakymus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Visu pirma visi MB steigėjai ir būsimos buveinės savininkai privalo turėti e.parašą, kurį gali įsigyti pas visus mobilaus ryšio operatorius.

Kadangi straipsnis gan senas, tai norėjau paklaust ar atsirado kitų būdų pasirašyti dokumentus be e.parašo per mob. ryšio operatorių? Kad ir pvž prisijungus prie el.bank.

Ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Sveiki,

 

pribrendo laikas legalizuotis ir nemazai perskaites info, nusprendziau isteigti MB.

Kazkaip neradau (nepastebejau) panasios info:

 

1. As siunciuosi elektronikos prekes is Japonijos. Ten turiu vietini drauga japona, kuriam is savo banko (kartais PayPal) saskaitos pervedu pinigus uz prekes ir siuntima bei siek tiek jam uz darba. Jis nuperka ir atsiuncia man i LT. Klausimas kaip man ikurus MB, legaliai parodyti kiek moku uz prekes ir kaip parodyti ta suma, kuria sumoku pagalbininkui?

 

2. Kadangi prekiu turiu dar is seniau, o dalis ju yra ir pakeliui i LT (cia dar MB neturiu), kaip jas permest ant MB?

 

3. Prekems pirkti naudoju banko kredita, pardaves, kredita grazinu, palukanas moku 18proc. kaip daryti kai bus MB?

 

4. Ar yra kokiu nors variantu del uzseniecio idarbinimo savo MB?

 

Dekoju uz issamius zinanciu atsakymus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi straipsnis gan senas, tai norėjau paklaust ar atsirado kitų būdų pasirašyti dokumentus be e.parašo per mob. ryšio operatorių? Kad ir pvž prisijungus prie el.bank.

Ačiū

 

Steigiant tik el.parašas naudojamas.

 

Sveiki,

 

pribrendo laikas legalizuotis ir nemazai perskaites info, nusprendziau isteigti MB.

Kazkaip neradau (nepastebejau) panasios info:

 

1. As siunciuosi elektronikos prekes is Japonijos. Ten turiu vietini drauga japona, kuriam is savo banko (kartais PayPal) saskaitos pervedu pinigus uz prekes ir siuntima bei siek tiek jam uz darba. Jis nuperka ir atsiuncia man i LT. Klausimas kaip man ikurus MB, legaliai parodyti kiek moku uz prekes ir kaip parodyti ta suma, kuria sumoku pagalbininkui?

 

2. Kadangi prekiu turiu dar is seniau, o dalis ju yra ir pakeliui i LT (cia dar MB neturiu), kaip jas permest ant MB?

 

3. Prekems pirkti naudoju banko kredita, pardaves, kredita grazinu, palukanas moku 18proc. kaip daryti kai bus MB?

 

4. Ar yra kokiu nors variantu del uzseniecio idarbinimo savo MB?

 

Dekoju uz issamius zinanciu atsakymus

 

1. Sudarykite paslaugų sutartį. Jos pagrindu ir mokėsite. Deklaruosite išmokas užsienio valstybės piliečiui, o jis mokesčius susimokės pagal savo valstybės teisės aktus.

 

2. Kadangi tai jūsų asmeninis turtas šiuo atveju, tai tiesiog tas prekes parduosite MB pagal pirkimo pardavimo sutartį. Jei suma viršys 2500 €, toks sandoris apsimokestis GPM.

 

3. MB vardu imsite kreditą. Tada kreditą gražins MB ir mokės palūkanas.

 

4. Užsieniečių įdarbinimas vykdomas tokia pat tvarka, kaip ir kitose įmonėse. Jei tai ES pilietis, tai be jokių apribojimų, jei tai ne ES pilietis, jis turi turėti teisę gyventi ir dirbti ES.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Įmonė jau įsteigta, nieko užbaigti nereikia.

VMI užpildote mokesčio mokėtojo duomenis, per mano VMI pateikdami formą FR0791.

Toliau jei yra vadovas, su juo sudarote civilinę paslaugų sutartį. Tai vidinis įmonės dokumentas, jis niekur neteikiamas.

Norėsite, kad dirbtų kiti asmenys (ne MB nariai), su jais sudarote darbo sutartis ir informuojate SODRĄ apie priimtus darbuotojus pateikdami formas 1-SD.

Toliau jau priklausomai nuo jūsų veiklos deklaracijos VMI (priklauso nuo veiklos pobūdžio) ir SODRAI (jei yra dirbančių pagal darbo sutartį).

Viena be jokių išimčių (nepriklausomai nuo veiklos), pasibaigus metams VMI pateiksite deklaraciją PLN204, o registrų centrui balansą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 5 savaičių...

Sveiki,

Norėjau pasidomėti kaip su mokesčiais SODRAI ir panašiai?

Jei aš šiuo metu esu VPA (vaiko priežiūros atostogose dirbant pagal darbo sutartį) ir įsteigiu MB bei esu jos vadovė, ar man reiks mokėti mokesčius, kol dar nevykdoma veikla? Ar neturėsiu paskui grąžinti VPA išmokų, nors dar negaunu jokių kitų pajamų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

PS: dėl mobilaus parašo

numeris, kurį registruosite m. parašui privalo būti jūsų vardu arba turi kartu ateiti, patvirtinti numerio savininkas, kad sutinka.

asmens tapatybės dokumentas privalo galioti ilgiau nei 2m, teisės netinka. ;) Pačiam ketvirtą kartą teks į saloną važiuot, teisės, numerio savininkas, prieš pabaigą asmens dokumentas.. :/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Nesuprantu, kaip pateikti per ManoVMI tą FR0791.

Tiksliau , nerandu kur ..;-) peržiūrėjau kelis kartus visas siūlomas paslaugas - nieko panašaus nerandu ...

 

*** papildymas ***

 

Radau, kad "...Juridiniai asmenys kitą darbo dieną po įregistravimo į Juridinių asmenų registrą yra automatiškai įregistruojami į Mokesčių mokėtojų registrą."

https://www.vmi.lt/c...-iregistravimas

 

Tai išeitų, kad pradiniai duomenys iš RC suvaikšto automatiškai ir į VMI, ir į SODRA, jei neklystu...

Viskas suveikė - matyt per daug skubėjau, viskas atsirado per 2 d.d.

 

Įmonė jau įsteigta, nieko užbaigti nereikia.

VMI užpildote mokesčio mokėtojo duomenis, per mano VMI pateikdami formą FR0791.

Toliau jei yra vadovas, su juo sudarote civilinę paslaugų sutartį. Tai vidinis įmonės dokumentas, jis niekur neteikiamas.

Norėsite, kad dirbtų kiti asmenys (ne MB nariai), su jais sudarote darbo sutartis ir informuojate SODRĄ apie priimtus darbuotojus pateikdami formas 1-SD.

Toliau jau priklausomai nuo jūsų veiklos deklaracijos VMI (priklauso nuo veiklos pobūdžio) ir SODRAI (jei yra dirbančių pagal darbo sutartį).

Viena be jokių išimčių (nepriklausomai nuo veiklos), pasibaigus metams VMI pateiksite deklaraciją PLN204, o registrų centrui balansą.

Redagavo val_das
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu, kaip pateikti per ManoVMI tą FR0791.

Tiksliau , nerandu kur ..;-) peržiūrėjau kelis kartus visas siūlomas paslaugas - nieko panašaus nerandu ...

 

VMI giduose pasenusi info, tokių menių punktų nėra ...

Paskaitinėjęs SODRA, susidariau vaizdą, kad gal dabar VMI išvis gauna iš Registrų centro duomenis tik įsteigus MB automatiškai...

http://www.sodra.lt/...ndrijos-narys-2

 

Nesuprantu, kaip čia daryti.

 

Ar gal prie ManoVMI turiu būtinai prisijungti kaip juridinis asmuo ? Dabar jungiuos kaip fizinis su mobiliu el. parašu ...

 

*** papildymas ***

 

Radau, kad "...Juridiniai asmenys kitą darbo dieną po įregistravimo į Juridinių asmenų registrą yra automatiškai įregistruojami į Mokesčių mokėtojų registrą."

https://www.vmi.lt/cms/lietuvos-juridiniu-asmenu-uzsienio-juridiniu-asmenu-filialu-ir-atstovybiu-iregistravimas

 

Tai išeitų, kad pradiniai duomenys iš RC suvaikšto automatiškai ir į VMI, ir į SODRA, jei neklystu...

 

Tiek mano VMI, tiek EDAS (sodra), tiek registrų centro savitarnoje prisijungimus gauna tas asmuo, kuris steigiant įmonę yra paskirtas ir įregistruotas kaip vadovas.

 

FR0791 reikia teikti per mano VMI, teikia tas kam yra suteiktas prisijungimas.

FR0791 rasite sekančiai: prisijungiat prie mano VMI, pasirenkate mokesčių mokėtoją įmonę, kuria atstovaujate ir matysite tituliniame "Mokesčių mokėtojo duomenų tvarkymas

Juridinio asmens pranešimas apie jo duomenų Mokesčių mokėtojų registre papildymą/pakeitimą (FR0791)" tada viską pagal instrukcijas, ten viskas labai paprastas.

Redagavo KristinaRUT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Sveiki,

 

Galbūt kas žino, ar reikia deklaruoti Sodroje MB, jei rudenį buvo darbuotojai dirbantys pagal darbo sutartį, ar nereikia?

 

Ačiū

 

Prieš priimant darbuotojus pagal darbo sutartį (prieš dieną), reikėjo sodrai pateikti pranešimą 1-SD. Po to kas mėnesį pateikti ataskaitą SAM apie priskaičiuotą DU ir sodros mokesčius, bei juos sumokėti. Tai daroma kiekvieną mėnesį iki sekančio mėnesio 15 d.

Tada kada atleidote darbuotojus, per dieną po atleidimo reikėjo sodrai pateikti 2-SD pranešimą.

 

To nepadarius, nesvarbu, kad turite darbo sutartį, bus laikoma, kad buvo dirbta nelegaliai.

 

Ir dar pamiršau parašyti. Jei yra samdomi darbuotojai, tai VMI reikiėjo 2017 m. teikti kas mėnesinę deklaraciją FR0572, o dabar (2018 m.) GPM313. ji teikiama iki sekančio mėnesio 15 d. Ten nusirodo paskaičiuotos algos ir GPM. GPM irgi sumokame iki 15 d.

 

Metams pasibaigus (2017) iki 2018-02-15 reikėjo pateikti Fr0573 apie kiekvienam žmogui priskaičiuotą algą, pritaikytą NPD ir apskaičiuotą GPM. Ir nurodytu kiek sumokėjote.

 

2018 m. vietoj FR0573 iki 2019-02-15 turės būti teikiama GPM312 deklaracija.

Redagavo KristinaRUT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...