Pereiti prie turinio

Protu nepasižymintis Vilniaus meras


Rekomenduojami pranešimai

Vilniaus meras yra aktyvus, todėl jo veikla labai matoma ir plačiai spaudos nušviečiama (nes juk sostinė). Vilniui nereikia viešojo transporto permainų? Nejuokaukite, bet visos problemos kyla dėl to, kad kiekvienas stambesnis projektas yra pagal įstatymus organizuojamas viešųjų pirkimų būdu. O juos laimi mažiausią kainą pasiūlę dalyviai, todėl ir visa elektroninio bilieto sistema pigesnė, mažiau patikima ir tiesiog ne tokia patogi, kaip kokio Londono. Ne mero kaltė, kad tokie įstatymai.

 

O gal jums reikia tokio mero, kokį turi Marijampolė? Tikras "runkelukas", kuris neištaria darbovietės pavadinimo (sako "savaldybė" vietoj "savivaldybė"). Kokius pokyčius jis atnešė meno miestui? Jokių, nors ne, meluoju - visi duobėti miesto šaligatviai buvo paversti dviračių takais (t.y. visur atsirado kelio ženklai, bet ne infrastruktūra), todėl dabar dviračiu važiuodamas gatve pažeidinėju eismo taisykles.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vilnius galėtų imti pavyzdį iš Kauno, kur viešojo transporto sistema veikia beveik puikiai ir el bilietai veikia, ir per priekines duris reikia lipti ir naktiniai maršrutai važinėja ir net mikriukai dūzga po visą miestą.

 

o čia puikus įrašas apie Vilniaus viešąjį transportą:

http://leolenox.wordpress.com/2013/06/24/vilniaus-viesojo-transporto-reforma-grafas-zuokula-durnina-vilniecius/

 

Dar keliai straipsniai apie tai:

http://rokiskis.popo.lt/2013/06/25/del-vilniaus-miesto-transporto-naikinimo/

http://rokiskis.popo.lt/2013/06/15/jei-miesto-transportas-butu-kabokais/

http://simasius.popo.lt/2013/06/25/tiesiog-greitai-ir-patogiai-parvezkite-mane-namo/

Redagavo Mindaugas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar jis laiko vilniečius durnais, arba jis pats durnas? Kur jo visi planai "japoniškas sodas", gatvių sutvarkymas? Negana to, pridarė begalia problemų vilniečiam su ta naujają viešojo transporto sistema.

 

Ar nebuvo paprasčiau, kai pirkdavom talonus su nuolaidom ar be jų?

 

Pykčiausia, kad savivaldybė labai pralobt nori.

 

 

Aš gal ne būtent dėl šitų priežasčių, bet šiaip irgi prastos nuomonės apie Zuoką, jo ideologiją tai išsidirbinėjimas ir pinigų kalimas.

Jis vadina save liberalu, bet visiškai pažeidžia šios ideologijos nuostatas naikidamas privatų verslą ir kurdamas valstybinį. Aš sutinku, kad gal kaikurios reformos bent teoriškai tai puikios, bet atrodo tai juokinga liberalas kuris pasisako už laisvą verslo rinką naikina privatų transportą (mikriukus ir taksi) ir kuria valstybinį taksi kurio nuo sovietmečio Lietuvoje nebuvo.

Nori kad savivaldybė monopolį turėtų ir per ją daugiau pinigų eitų tiesiog.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Valink pas savo batiushką, raudonoji berete.

 

O kaip :D kaip sakoma jei nesutinki su kažkuo labai lengva jį apšaukt komunistu arba kgbistų . Prasiplaukit akis jei visur raudonieji vaidenasi :D

 

Popieriniai bilietai:

1. Galima spausdinti namuose.

2. Galima perduoti kitam žmogui panaudojus.

3. Galima primėtyti stotelėse ir bet kur (tyčia/netyčia iš kišenės iškrenta).

4. Nėra galimybės suskaičiuoti, kada ir kiek važiuoja žmonių viešuoju transportu.

 

Su šita logika, kad nusipirkau popierinį ir ramu.. Tai dabar Londone visi nevažinėja, nes popierinių bilietų nėra? :) Gal ir Maximoj mėsos nebepirkit, nueik į mišką ir pasigausi ką nors. Arba, išvis, kur kompiuterį gavai? Kodėl naudojiesi naujom technologijom? Rašyk ant popieriaus.

 

O tiems, kas sako, kad autobusų juosta užima automobilių - tai aš jiems pamojuosiu pro langą pralėkdamas tame autobuse :) Niekas neverčia važinėt su mašina MIESTE.

 

Tokie argumentai: autobusas manęs nenuveža nuo durų iki durų. Mano laikas per daug brangus ir per dieną negaliu pavaikščioti 15-30 minučių.

 

Vakar stotelėje sėdėdamas suskaičiavau 50 mašinų, kurios važiavo ta viena juosta Kalvarijų g. 8 ryto. Tik 4 mašinose tame sraute sėdėjo daugiau nei vienas žmogus, tiksliau - 2. Daugiau nesėdėjo nė viename.

 

Ir paklauskit, iš kur tie kamščiai? :D Čia sutapimas, kad visų iš eilės važiuojančių 50 mašinų vairuotojai gyvena užmiestyje ir važinėja po vieną?

 

 

o kokią teisę tu turi nurodinėt žmogui kaip jam važiuot, jeigu jis turi mašiną, tai ir važiuoja. Arba pradeda aiškint kokią mašiną pirkt žmogui , jeigu jis nori tegu nors Ikarusą nusiperka ir važiuoja :) Juk visi verkė kaip ankščiau buvo užspausti ir prislėgti reguliavimo, kaip džiaugės ištrūkę iš pančių, o dabar vėl ribosim ir reguliuosim kaip kam judėt ir su kuo? Tai gal išvis mašinas mieste uždrausim?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip :D kaip sakoma jei nesutinki su kažkuo labai lengva jį apšaukt komunistu arba kgbistų . Prasiplaukit akis jei visur raudonieji vaidenasi :D

 

 

 

 

o kokią teisę tu turi nurodinėt žmogui kaip jam važiuot, jeigu jis turi mašiną, tai ir važiuoja. Arba pradeda aiškint kokią mašiną pirkt žmogui , jeigu jis nori tegu nors Ikarusą nusiperka ir važiuoja :) Juk visi verkė kaip ankščiau buvo užspausti ir prislėgti reguliavimo, kaip džiaugės ištrūkę iš pančių, o dabar vėl ribosim ir reguliuosim kaip kam judėt ir su kuo? Tai gal išvis mašinas mieste uždrausim?

Absoliučiai nesupratai ką žmogus norėjo pasakyt. Niekas čia nieko nenurodinėja. Aiškiai ir elementariai pasakė (taip aiškiai, kad nesugalvoju net kaip galima paprasčiau pasakyt......). Kamščiai ir susidaro nuo automobilių kiekio gatvėse. Va tokie, kuriems nieko neįrodysi ir važinėja kaip kam patinka - 5 draugeliai su 5 automobiliais ir dar skundžiasi, kad kamščiai dideli susidaro...

Redagavo ArvydasO
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar jis laiko vilniečius durnais arba jis pats durnas? Kur jo visi planai "japoniškas sodas", gatvių sutvarkymas? Negana to, pridarė begalia problemų vilniečiam su ta naujają viešojo transporto sistema.

 

Ar nebuvo paprasčiau, kai pirkdavom talonus su nuolaidom ar be jų?

 

Pykčiausia, kad savivaldybė labai pralobt nori.

 

Japoniškas sodas projektuojamas. Yra investuotojai, yra įkurta įmonė, kuri jį administruos ir prižiūrės. Po kelių metų sodas bus įrengtas.

 

Naujoji VVT (Vilniaus viešojo transporto) sistema dar net neįsigaliojo, o jau problemos?

 

O kuo skiriasi talono pirkimas nuo kortelės pildymo (+ internetu)? Prie kiosko prieiti reikia, pinigus duoti reikia, atsižymėti reikia. Patogumas, kurio negauni su talonu - el. bilietu gali persėsti nors 200 kartų, tau tai visiškai nieko nekainuos.

 

Man nelabai aktualu, bet kaip turistams? Tures korteles pirkt del vieno karto?

 

Turistai turi galimybes įsigyti Vilniaus turizmo korteles, kurios yra tiek viešojo transporto bilietai (dažniausiai dienos, trijų arba 10 parų), tiek įvairios nuolaidos restoranuose, muziejuose, kitos vietose.

 

Pavizdžiui Anglijoje gali nusipirkti dienos bilietą arba vienkartinį (aišku jis du kart daugiau kainuoja). Manau tai turėtu padaryti ir Vilniuje.

 

Beto važinėkite dviračiais kol šilta ;)

 

Vilniuje taip pat galima įsigyti dienos, trijų arba 10 parų bilietus (taip pat su nuolaidomis, kas jomis gali naudotis). Taip pat galima įsigyti 30, 90, 180 ar 270 parų bilietus. Ir, žinoma, 30 bei 60 min. bilietus su 10 min. papildomu laiku persėdimams (realiai tai 40 ir 70 min.).

 

 

Na, o besiskundžiantiems A juostomis turiu klausimą: kodėl aš, VT naudotojas, turiu sėdėti jūsų, automobilistų, sukeltuose kamščiuose?

Redagavo Creatium
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Absoliučiai nesupratai ką žmogus norėjo pasakyt. Niekas čia nieko nenurodinėja. Aiškiai ir elementariai pasakė (taip aiškiai, kad nesugalvoju net kaip galima paprasčiau pasakyt......). Kamščiai ir susidaro nuo automobilių kiekio gatvėse. Va tokie, kuriems nieko neįrodysi ir važinėja kaip kam patinka - 5 draugeliai su 5 automobiliais ir dar skundžiasi, kad kamščiai dideli susidaro...

 

Štai čia neblogas filmukas apie kamščius http://www.youtube.com/watch?v=hilBQa6mqFg

 

O kamščių Vilniuje bėda ne mašinų skaičius, o visiškas nenoras spręst kylančias problemas iš valdžios pusės. Priėmė sprendimą šiuo atveju nukreiptą prieš vairuotojus. Atėmė iš jų juostą ten kur juostų skaičius buvo 2 :D labai protinga. Visiškas eismo sistemos nereguliavimas, kur ta šviesoforų programa už 145 milijonus litų? Prie Katedros šviesoforas su sekcija į kairę dega lygiai tiek kiek per jį pravažiuoja 3 mašinos, o stovi 25 :) kodėl nereguliuojamos valstybinių įstaigų darbo laikas, kad į darbą žmonės vyktų ne vienu metu? Dabar visiems reikia būti 8 ryto :D tai visi ir važiuoja vienu metu, po darbo vėl tas pats. Dabartinis remontas gatvėse, uždarė pusę miesto, važiuokit kaip išmanot :) ir dar daug daug tokių pavyzdžių. Kada paskutinį kartą matėt eismą reguliuojantį policininką? Kodėl jų nėra gatvėse kai reikia? Va nuo kur reikia pradėt, o ne duot vieniems bet atimt iš kitų, kas čia per lygybė?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kamščių Vilniuje bėda ne mašinų skaičius, o visiškas nenoras spręst kylančias problemas iš valdžios pusės. Priėmė sprendimą šiuo atveju nukreiptą prieš vairuotojus. Atėmė iš jų juostą ten kur juostų skaičius buvo 2 :D labai protinga. Visiškas eismo sistemos nereguliavimas, kur ta šviesoforų programa už 145 milijonus litų? Prie Katedros šviesoforas su sekcija į kairę dega lygiai tiek kiek per jį pravažiuoja 3 mašinos, o stovi 25 :) kodėl nereguliuojamos valstybinių įstaigų darbo laikas, kad į darbą žmonės vyktų ne vienu metu? Dabar visiems reikia būti 8 ryto :D tai visi ir važiuoja vienu metu, po darbo vėl tas pats. Dabartinis remontas gatvėse, uždarė pusę miesto, važiuokit kaip išmanot :) ir dar daug daug tokių pavyzdžių. Kada paskutinį kartą matėt eismą reguliuojantį policininką? Kodėl jų nėra gatvėse kai reikia? Va nuo kur reikia pradėt, o ne duot vieniems bet atimt iš kitų, kas čia per lygybė?

 

Šviesoforų sistema naujoji leido įrengti žaliasias juostas pagrindinėse miesto arterijose. Ir jos puikiai veikia.

PAPILDYTA: daugelyje sankryžų posūkio signalai veikia tik tuomet, kai jų reikia. Štai, pavyzdžiui Laisvės pr. kairysis posūkis į Matulaičio a. veikia tik tuomet, kai prieš šviesoforo yra stovinčių automobilių.

 

Matai problemą prie Katedros - ką padarei, kad jos nebūtų? Nieko. Aš mačiau problemą prie Savanorių pr. ir Žemaitės g. sankryžos. Apie ją pranešiau. Kitas kelias dienas prie sankryžos stovėjo eismo reguliavimo mašiniukas ir stebėjo eismą. Kokie sprendimai buvo priimti - dar nežinau. Bet faktas, kad problema buvo pastebėta ir nagrinėjama.

 

Savivaldybė, nors taip ir atrodo, nėra dievas. Ji negali nurodyti kaip dirbti valstybinėms institucijoms ar privatiems žmonėms. Patys kalbat apie nereikalingą reguliavimą, tačiau siūlot reguliuoti darbo laiką. Taip, tai padėtų, bet tai ne savivaldybės galioje. Jeigu įmonės vadovas mato problema - jis gali darbo laiką nukelti viena valanda.

 

Redagavo Creatium
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man idomu ką visi kalbės nuo rugsėjo važiuodami kalvarijų gatve iš santariškių pusės, kur viena juosta telikus.

 

pritariu :D labai daznai vazinejau sita gatve , dabar teks apvazinet ir daryt rata... bet nesuprantu kaip galima padaryt 1 vaziuojanti juosta kaip yra 3 posukiai i kaire , taigi visi stoves kamstyje ir lauks kol koks 1 zmogus pasuks i kaire...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip :D kaip sakoma jei nesutinki su kažkuo labai lengva jį apšaukt komunistu arba kgbistų . Prasiplaukit akis jei visur raudonieji vaidenasi :D

 

 

O tai kam tada rusiskus video dedi, Slavikai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koki jus patoguma matot tame ilipime per priekines duris? As tai nesugebejau iszvelgt jokios naudos kol buvo privaloma mellow.gif

Savaime suprantama, kad išlipt lengviau. Jei tauta būtų mandagesnė, tai nebūtų tiek aktualu. Taip pat priekinės durys įprastai nebūna naudojamos, tai irgi šioks toks pliusas, srautui paskirstyt...

Redagavo Merfas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar gali tie, kurie keikia visas reformas mieste, man atsakyti į klausimą, kodėl jos yra vykdomos? Jei jos yra tokios blogos, lieka du variantai: meras(ir didelė dalis tarybos) yra tiesiog idiotas arba meras siekia asmeninės naudos sau. Iš viešosios erdvės susidariau nuomonę, kad Zuokas tikrai nėra kvailas. Dėl antro varianto abejoju, nors gal kas nors įrodys, jog eismo pakeitimai jam yra finansiškai naudingi. Taigi aš esu linkęs tikėti, kad transporto reforma daroma siekiant naudos Vilniaus gyventojams.

 

Kalbant apie autobusų reformą, tai gal kas nors gali parodyti geresnę išeitį? Kiek kartų reiktų pakelti bilieto kainą, kad VVT nebebūtų nuostolingas? Kai įvedė elektroninį bilietą, bobutės per žinias skundėsi, kad galės važinėti diena trumpiau, negu ansksčiau, dabar kažkas skundžiasi, kad netinka maršrutai, ar nelieka mikriukų. Faktas tas, kad savivaldybės transportas atlieka socialinę funkciją, o privatūs vežėjai, kažkodėl važinėja tik „patogiomis“ trasomis. Aišku, mikriukų panaikinimas yra labai drastiškas žingsnis, nežinau, kiek jis yra teisingas, bet faktas, kad daromas ne šiaip sau.

 

Šiaip tikrai nesu Zuoko fanas, bet mano nuomone, jis bent jau kažką daro, to kažko rezultatus pamatysime kitą savaitę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

[15:37:45 | Removed 15:37:54] k: Sužlugdysiu tavo verslą, sek forumus. (This message has been removed.)

 

 

Hahaha, pats parašė...

 

 

_______________________________

 

Pats klaidas daro ir kitų rašybą taiso.

Redagavo Acelouff
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://protokolai.com/2013/06/30/miesto-transporto-pertvarka-privalo-siutinti/

 

Straipsnis į temą. Užkalnis kaip visada iš peties. :) Tingintiems skaityti ( Manau perskaitys tik tie kurie ir taip susipratę.):

 

"Normaliam, vidutiniam miestelėnui labiausiai patinka atsilikimas ir stagnacija: kad viskas būtų, kaip yra, ir per greit nebrangtų."

 

"Yra ir dar vienas teiginys, iškilęs iš piketų ir protestų. Reikia, girdi, pasitarti su liaudimi. „Klausti žmonių“. O žmonės nenori jokių tramvajų ar greitųjų maršrutų. Žmonės nori mikriukų."

 

"Mikriukai yra atsilikimo ir vakarykštės dienos simbolis. Daugiausia mikriukų aš mačiau Afrikoje, į pietus nuo Sacharos. Ten jie irgi vietinių labai mylimi ir vertinami. Užtat tie vietiniai taip ir gyvena, kaip gyvena. Nes jiems patinka atsilikimas."

 

 

"Žmonių nereikia klausti, nes masė, deja, nėra kompetentinga nuspręsti, kas jai gerai. Jei paklaustum žmonių, tai jie tau pasakytų, kad mieste reikia kuo daugiau skardinių kioskų (galimai, kad ten pat prekiautų kontrabandinėm cigaretėm, namine degtine be akcizo ir soliarka iš Baltarusijos – tų dalykų žmonės irgi labai nori)."

 

"Aš labai tikiuosi, kad miesto valdžia kuo mažiau klausys žmonių, ir kuo daugiau vykdys didelius ir ambicingus planus – kuo labiau revoliucinius, tuo geriau."

 

Tai tiek. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://protokolai.com/2013/06/30/miesto-transporto-pertvarka-privalo-siutinti/

 

Straipsnis į temą. Užkalnis kaip visada iš peties. :) Tingintiems skaityti ( Manau perskaitys tik tie kurie ir taip susipratę.):

 

"Normaliam, vidutiniam miestelėnui labiausiai patinka atsilikimas ir stagnacija: kad viskas būtų, kaip yra, ir per greit nebrangtų."

 

"Yra ir dar vienas teiginys, iškilęs iš piketų ir protestų. Reikia, girdi, pasitarti su liaudimi. „Klausti žmonių“. O žmonės nenori jokių tramvajų ar greitųjų maršrutų. Žmonės nori mikriukų."

 

"Mikriukai yra atsilikimo ir vakarykštės dienos simbolis. Daugiausia mikriukų aš mačiau Afrikoje, į pietus nuo Sacharos. Ten jie irgi vietinių labai mylimi ir vertinami. Užtat tie vietiniai taip ir gyvena, kaip gyvena. Nes jiems patinka atsilikimas."

 

 

"Žmonių nereikia klausti, nes masė, deja, nėra kompetentinga nuspręsti, kas jai gerai. Jei paklaustum žmonių, tai jie tau pasakytų, kad mieste reikia kuo daugiau skardinių kioskų (galimai, kad ten pat prekiautų kontrabandinėm cigaretėm, namine degtine be akcizo ir soliarka iš Baltarusijos – tų dalykų žmonės irgi labai nori)."

 

"Aš labai tikiuosi, kad miesto valdžia kuo mažiau klausys žmonių, ir kuo daugiau vykdys didelius ir ambicingus planus – kuo labiau revoliucinius, tuo geriau."

 

Tai tiek. :)

 

 

Jo, tik man, įdomu ką darys Vilnius, kai bankrutuos? :) šiai dienai skolos siekia 110% metinių pajamų, ambicingi planai yra labai gerai, bet kartais reikia juo su logika pasverti ir ypač apskaičiuoti ar ekonomiškai apsimokės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, tik man, įdomu ką darys Vilnius, kai bankrutuos? :) šiai dienai skolos siekia 110% metinių pajamų, ambicingi planai yra labai gerai, bet kartais reikia juo su logika pasverti ir ypač apskaičiuoti ar ekonomiškai apsimokės.

 

Vilnius nebankrutuos, jam neleis Vyriausybė. Pamatysi.

 

Be to, VT reforma tam ir daroma, kad kuo mažiau reikėtų dotacijų iš miesto biudžeto - reiškia mažinamos išlaidos, taupoma.

Redagavo Creatium
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...