Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, ar kas esat susidure su transporto imones kurimu? Dalykas toks, turiu pazystamu vairuotoju ir vilkiku remontininku, kilo toks gal "absurdiskas" planas sukurti savo imone, kad sitie zmones galetu dirbti ant manes :D Tai va, gal kas galetu paaiskinti ar duot bent kokios informacijos mano planui igyvendinti, ten kokio kapitalo mazdaug reikia, kaip isvis gaunami uzsakymai ir ar ten naujokams galima prasimusti ? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ko gero tavo atveju reikia pradėti nuo įmonės steigimo:

http://www.verslilietuva.lt/lt/verslo-pradzia/steigimas/imones-steigimo-procedura/

 

Perskaitęs viską suprasi. O visa kita priklauso nuo pačio noro turėti nuosavą verslą. Steigimo procedūra vienoda tiek paslaugų, tiek prekybinėms įmonėms.

Jei planuoji pradėti ekspediciją, tam nereikia labai daug investicijų. Jei nori užsiiminėti tarptautiniu krovinių pervežimu, kogero ir pats suvoki, kad reikės nemažų investicijų, kaip prieš tai sakė, bent 50k € reikia turėti, ir tai čia labai silpnas startas būtų, nebent bankai padėtų. Na bet iš karčios patirties galiu pasakyti, kad pačiai pradžiai transporto verslas+banko paskola=labai didelė rizika. Kai jau turi nuosavą vilkikų auto ūkį, tuomet galima mėginti ir lizinguoti vieną kitą, kad nuosavi vilkikai atpirkinėtų.

Jei planuoji krovinių pervežimu užsiiminėti Lietuvoje, galima ir pigiau prasisukti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas

Trumpai apie transporto veiklą:

1. Vilkiko komplektas - nuo 30k lt stipriai devetas, ir nezinai kokios bukles nusipirksi. Siai dienai, zinau imoniu, kurios perka vilkikus naujus, palaukia kol jie atsipirks, o tada kas lieka is ju parduoda, bet kartais tie vilkikai taip nudroziami, kad 2 metu senumo atrodo kaip 7 senumo. Bet aisku perdazius, jis atrodo patraukliai, tai ko nepirkt? :D ne ne ne...

2. Konkurencija - milziniska, ypatingai tarp tu kas veza i Rusija.

3. Europoj vezti? europoj yra euro5 standartas, kaip mano zmogus pasakytu - tuoj padarys euro6, apsizioti duslintuva ir kvepuoti is juo, tuoj bus sveikiau nei grynu oru kvepuoti. Tai yra ES ivede euro5, buvo ir euro3, kuriems reikia specialiu technologiju (addblue), kuriu kainos desimtimis tukstanciu. Vaziuojant su mazesniu euro standartu - didesni kelu mokesciai.

4. Ekonomine situacija - Ukraina kaprizijas, Rusija pyksta - uzdarys siena - visos logistikos pasikratys.

5. Konkurencija vel - reikes tureti pazystamu, kad surasti ka vilkti, siai dienai zmones traukia Girtekos priekabas.

6. Taisymas - ypatingai brangus, reikes tureti pazystamu šrotose, ir su srotu detalemis bus ka veikt.

7. Ekonomika - Rusija Rusija Rusija, neturi ten pazystamu, neturi sansu ir prasimusti.

 

Galeciau vardinti begalo be krasto. Atvirai pasakius - jei tureciau atliekamus 50k eur, tikrai jų nekiščiau į transporta. Stipresni jau iš anksčiau ten vietas užsiėmę. O jei jau lysciau, tai ant tiek savim pasitikėčiau, ir tikrai nerasyčiau forume, klausdamas zmoniu nuomones. Turi buti lb tvirtas zmogus.

 

Patarciau svarstyti apie paprastesne logistika - mikroautobusiukais, pusbriekiabemis. Siai dienai daug straipsniu galima rasti, kad prikirpo transportinuka uzdirbusius 500k lt ir panasiai. Taip pat visai eina ir puspriekabemis masinomis vazineti pagal uzsakymus.

 

Taigi reziume - jei i tolimuju reisu norite - tai turite buti labai pasikaustes patirtimi ir buti tvirtas zmogus.

Lengvojo transporto logistikoje - truputi svelniau viskas.

Redagavo Nu2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei jau tam nusiteikes pirmiausiai nustatyk krypti ka nori vezti ir is kur gauti krovinius. Tada ieskokis tam tinkamo transporto ir skaiciuok kiek gali investuoti i ji. Jei gavoji apie viena sunkvezimi/vilkika tai jei imanoma bandyk pradeti nuo junginio, kurio bendroji mase nevirsija 12tonu, nereikes moketi keliu mokescio, tuo labiau jei galvoji tik apie viena masina, laikykis teises ir sesk uz vairo pats, o ne ieskok vairuotoju tam.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei gavoji apie viena sunkvezimi/vilkika tai jei imanoma bandyk pradeti nuo junginio, kurio bendroji mase nevirsija 12tonu, nereikes moketi keliu mokescio

 

Čia į lankas šiek tiek. Kelių mokestis mokamas už visas krovinines transporto priemones. Net ir už elementarų "kabluką" jei jis registruotas kaip krovininis reikia mokėti po 900 Lt. į metus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia į lankas šiek tiek. Kelių mokestis mokamas už visas krovinines transporto priemones. Net ir už elementarų "kabluką" jei jis registruotas kaip krovininis reikia mokėti po 900 Lt. į metus.

 

nieko ne i lankas zmogus,norejo pasakyt Vokietijos kelius,LT keliai vel atskira Respublika

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isvis tokie verslai kaip pervezimai tai reikia turet MAISUS PINIGU,nes kas tvirtai stovi pervezimu versle tai turi kaip minimum kokia 80 sunkvezimiu,ir jam nuo to vilkiko uztenka 300 euru pelno per reisa .Zinau viena zmogu pradejo si versla 1988 kai i Vokiecius cigarus veze autobusiuki pasistates deze pypkiu vietoj stalo uzdenges staltiese :D,ir zmones veziojo apsipirkt i Utrechto turgu,tuo paciu busu,o dabar 105 vilkikai Europoje dirba,bet tokiu like vienetai po krizes.Isliko kas turejo savo pinigu ,o neskolintu is banko.

Redagavo edgarux
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieko ne i lankas zmogus,norejo pasakyt Vokietijos kelius,LT keliai vel atskira Respublika

 

Tai kiekvienos šalies įstatymai yra kita Respublika. Pvz. PL reikia mokėti mokestį už auto, kurios >3,5 t. Tai nelygu ką ir iš kur vežiosi. Jei važinėsi vien tik DE, tuomet nereikės mokėti, tačiau jei kursuosi LT-Vakarai, Rusija - Vakarai, tuomet teks kiekvienoj šalyje susimokėti, todėl pasakymas pirk iki 12 t. ir nemokėsi kelių mokesčio nėra tinkamas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas

Trumpai apie transporto veiklą:

1. Vilkiko komplektas - nuo 30k lt stipriai devetas, ir nezinai kokios bukles nusipirksi. Siai dienai, zinau imoniu, kurios perka vilkikus naujus, palaukia kol jie atsipirks, o tada kas lieka is ju parduoda, bet kartais tie vilkikai taip nudroziami, kad 2 metu senumo atrodo kaip 7 senumo. Bet aisku perdazius, jis atrodo patraukliai, tai ko nepirkt? :D ne ne ne...

2. Konkurencija - milziniska, ypatingai tarp tu kas veza i Rusija.

3. Europoj vezti? europoj yra euro5 standartas, kaip mano zmogus pasakytu - tuoj padarys euro6, apsizioti duslintuva ir kvepuoti is juo, tuoj bus sveikiau nei grynu oru kvepuoti. Tai yra ES ivede euro5, buvo ir euro3, kuriems reikia specialiu technologiju (addblue), kuriu kainos desimtimis tukstanciu. Vaziuojant su mazesniu euro standartu - didesni kelu mokesciai.

4. Ekonomine situacija - Ukraina kaprizijas, Rusija pyksta - uzdarys siena - visos logistikos pasikratys.

5. Konkurencija vel - reikes tureti pazystamu, kad surasti ka vilkti, siai dienai zmones traukia Girtekos priekabas.

6. Taisymas - ypatingai brangus, reikes tureti pazystamu šrotose, ir su srotu detalemis bus ka veikt.

7. Ekonomika - Rusija Rusija Rusija, neturi ten pazystamu, neturi sansu ir prasimusti.

 

Galeciau vardinti begalo be krasto. Atvirai pasakius - jei tureciau atliekamus 50k eur, tikrai jų nekiščiau į transporta. Stipresni jau iš anksčiau ten vietas užsiėmę. O jei jau lysciau, tai ant tiek savim pasitikėčiau, ir tikrai nerasyčiau forume, klausdamas zmoniu nuomones. Turi buti lb tvirtas zmogus.

 

Patarciau svarstyti apie paprastesne logistika - mikroautobusiukais, pusbriekiabemis. Siai dienai daug straipsniu galima rasti, kad prikirpo transportinuka uzdirbusius 500k lt ir panasiai. Taip pat visai eina ir puspriekabemis masinomis vazineti pagal uzsakymus.

 

Taigi reziume - jei i tolimuju reisu norite - tai turite buti labai pasikaustes patirtimi ir buti tvirtas zmogus.

Lengvojo transporto logistikoje - truputi svelniau viskas.

 

matos kad gaudais sioje srityje, kokia tavo nuomone apie 5 punkta? nesenai buvo kilus mintis pirkti 2-3 galvas ir dirbti Girtekai. Bet iki galo taip ir nieko neissiaiskinau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Tai kiekvienos šalies įstatymai yra kita Respublika. Pvz. PL reikia mokėti mokestį už auto, kurios >3,5 t. Tai nelygu ką ir iš kur vežiosi. Jei važinėsi vien tik DE, tuomet nereikės mokėti, tačiau jei kursuosi LT-Vakarai, Rusija - Vakarai, tuomet teks kiekvienoj šalyje susimokėti, todėl pasakymas pirk iki 12 t. ir nemokėsi kelių mokesčio nėra tinkamas.

 

Lenkijoj taip pat nemokesi jei nevaziuosi mokamais keliais, aisku sunkus kelias nemokamas, bet imanoma pervaziuoti normaliai Lenkija telpant i ~80zlotu, tai cia reisui tik asaros

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Trumpai papasakosiu kiek atsimenu ko reikia, norint gauti Europos bendrijos licenciją.

 

1. Finansinis pajėgumas. Turi turėti 9k euro (33k lt) banko sąskaitoje ir juos parodyti arba pasidarai įstatinį kapitalą 33k lt.

 

2. Buveinė ar Vežėjo valdymo centras. Turi būti kažkoks tai ofisas, kiek domėjaus butas netinka. Irgi reikės parodyti sutartį.

 

3. Įmonė turi turėti žmogų, kuris gali eiti Transporto vadybininko pareigas. Reikia turėti profesinės kompetencijos pažymėjimą. (Vyksta kursai LINAVA mokymo centre Vilniuje savaitę laiko, po to kuriame nors mieste VKTI išsilaikai egzą, gauni pažymėjimą)

 

4. Aikštelė, kurioje saugomi automobiliai. Turi turėti sutartį, kurioje nurodyta, kad turi stovejimo vietą savo transporto priemonei.

Redagavo Girtautas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, ar kas esat susidure su transporto imones kurimu? Dalykas toks, turiu pazystamu vairuotoju ir vilkiku remontininku, kilo toks gal "absurdiskas" planas sukurti savo imone, kad sitie zmones galetu dirbti ant manes :D Tai va, gal kas galetu paaiskinti ar duot bent kokios informacijos mano planui igyvendinti, ten kokio kapitalo mazdaug reikia, kaip isvis gaunami uzsakymai ir ar ten naujokams galima prasimusti ? :)

Truputi i tema, tik cia apie transporto remonto imone, po nauju Kaune pazistami atidaro sunkveziniu remonto imone, galima sakyti bus start'up :) Kosmominiu sumu ikurimui nereikejo, ikurti imone, issinuomoti tinkamas patalpas ir iranga nusipirkti (pavyko rasti su daline iranga, tad ir cia ne daug ka pirkti reikes), svarbiausia buvo prisivilioti kolektyva, bet cia vienas nedidelis gan dideles imones vadovas atejo su 5 darbuotojais - taip pat jau pirmieji klientai laukia, belieka atsidaryti ir dirbti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Trumpai papasakosiu kiek atsimenu ko reikia, norint gauti Europos bendrijos licenciją.

 

1. Finansinis pajėgumas. Turi turėti 9k euro (33k lt) banko sąskaitoje ir juos parodyti arba pasidarai įstatinį kapitalą 33k lt.

 

2. Buveinė ar Vežėjo valdymo centras. Turi būti kažkoks tai ofisas, kiek domėjaus butas netinka. Irgi reikės parodyti sutartį.

 

3. Įmonė turi turėti žmogų, kuris gali eiti Transporto vadybininko pareigas. Reikia turėti profesinės kompetencijos pažymėjimą. (Vyksta kursai LINAVA mokymo centre Vilniuje savaitę laiko, po to kuriame nors mieste VKTI išsilaikai egzą, gauni pažymėjimą)

 

4. Aikštelė, kurioje saugomi automobiliai. Turi turėti sutartį, kurioje nurodyta, kad turi stovejimo vietą savo transporto priemonei.

 

+ nepriekaistinga reputacija reikalinga. negali buti baustas uz tam tikrus dalykus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...