Pereiti prie turinio

Passat b5 85kw 1.9tdi


Rekomenduojami pranešimai

šitas passatas ypač laukiamas servisuose dėl savo aliumininės važiuoklės. Kaip ne remontas, taip 2000 litų jeigu taiwanį statysi.

 

Pats esi susiduręs? dažnai servisuose tokiai važiuoklei po 2000lt palikdavai ar šiaip esi girdėjąs? kai prisiperka po 30lt dalių ir nori kad važiuotų laikyti ilgai, naujas jas jau perdaryt reikia, bet "mėsos" nėra tik išmest. O kur brangesnės jei jau keičia tai vieną kartą viską supirkus nauja, paleidus tuos pinigus net 2000 nereikėtų, o kitą kartą jei laukų neari su mašina po ilgo laiko vieną kitą atsiretoruot kaip ir iprastai važiuoklei problemų nekyla :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš savo senesnį passatą pas draugą varydavau iservisą tepalų pakeist, filtrus, ar šiaip šio bei to, visada nuvažiavęs mačiau bent vieną b5 ant pakėliklio su ta pačia problema, važiuoklės remontu, būtent tas draugas ir sakė, kad jeigu taiwanį imt, detalės apie 1000 kainuoja, dar darbas, jeigu statyt vokišką orig. vien detalės kainuos apie 2000 litų. Tokios važiuoklės ne Lietuvos keliams.

 

Pats esi susiduręs? dažnai servisuose tokiai važiuoklei po 2000lt palikdavai ar šiaip esi girdėjąs? kai prisiperka po 30lt dalių ir nori kad važiuotų laikyti ilgai, naujas jas jau perdaryt reikia, bet "mėsos" nėra tik išmest. O kur brangesnės jei jau keičia tai vieną kartą viską supirkus nauja, paleidus tuos pinigus net 2000 nereikėtų, o kitą kartą jei laukų neari su mašina po ilgo laiko vieną kitą atsiretoruot kaip ir iprastai važiuoklei problemų nekyla :)

negaliu nesutikt, aišku laikys ta važiuoklė jeigu į metus kokį 10000 km nuvažiuosi. Bet jeigu mašina dirba kaip priklauso, ta važiuoklė kaip b5 tai galvos skausmas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokias važiuokles prižiūrim ne vienai mašinai, ir puikiausiai laiko, pravažiuojant daug daugiau, ketvirtadienį berods dar dirbom prie tokio passat'o , pusė važiuoklės teko perdarinėt, kiek važinėta nežino niekas nes mašina buvo iš vokiečių, ir tik viena dalis buvo bloga kurioje nebuvo "mėsos" tai ~100lt sumokėjo normaliai, kitas restoravom, nei ta kaina išsikėlė didelė, bet laiko ne įtin praščiau nei įprasta, nebent kaimo keliais gerais greičiais lakstai tada taip :) Daugiau mitas čia ta važiuoklė, pavaizduoja ją visi kaip popierinę visiškai, prisiperka "taupiai" detalių tai nelaiko nei pasatinė nei kita važiuoklė :) O dėl passat'ų servisuose kad visą laiką, čia tokia kaip tendencija yra, kelias savaites gali nebūt jokios kitos mašinos apart passat'ų servise, kitą savaitę vieni autobusai kitą vieni džipai ir panašiai, jau nekartą pastebėtas dalykas, arba mašinos arba tvarkymai vienodi dažnai būna :D

Redagavo InTeXaS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jai normaliai karta susitvarkai tai ir laiko ta vaziuokle. Yra meyle ar kazkokios firmos vaziuokle kuri tvirtesne ir normaliai laiko. 85kw ir 81kw skirasi tuo, kad 85 variklis PD yra. Su purkstukais ir jie nemazai kainuoja jai uzlinksta. Pats vazineju su B5 81kw, jau tuoj bus metai. Prasukau apie 15k km. Ir nieko dar nereikejo vaziuokliai ar varikliui daryt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš savo senesnį passatą pas draugą varydavau iservisą tepalų pakeist, filtrus, ar šiaip šio bei to, visada nuvažiavęs mačiau bent vieną b5 ant pakėliklio su ta pačia problema, važiuoklės remontu, būtent tas draugas ir sakė, kad jeigu taiwanį imt, detalės apie 1000 kainuoja, dar darbas, jeigu statyt vokišką orig. vien detalės kainuos apie 2000 litų. Tokios važiuoklės ne Lietuvos keliams.

 

 

negaliu nesutikt, aišku laikys ta važiuoklė jeigu į metus kokį 10000 km nuvažiuosi. Bet jeigu mašina dirba kaip priklauso, ta važiuoklė kaip b5 tai galvos skausmas.

Nu tu nejuokauk su tokiom kainom, Kur čia 2000lt dalys? Ebay OEM visa pakaba nuo 300EUR, Autogide OEM nuo 500-600lt. Manau, tavo draugas nenusimano kainose arba čia buvo prieš 5 kokius metus. Darbas vėl priklauso kur varysi ar į garažiuką ar į VW centrą. Gali svyruoti nuo poros šimtų iki tūkstančio. Apie Taivanį, tai visas komplektas ~300lt.

 

Pats vairuoju b5, galiu iš patirties pasakyti, kad tai lepi važiuoklė, nes jei vienas koks šarnyras pereis ir nepakeisi, tai greitai pradės klebėti ir kiti. Aš bent į metus varau du kartus patikrinti profilaktiškai. Ir jei bent mažiausias klebėjimas yra iškart pakeičiu. Į metus išeina ant važiuoklės ~100lt.

 

P.S. Juk kiekvieną kartą nuvarius nekeiti visos važiuoklės. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tu nejuokauk su tokiom kainom, Kur čia 2000lt dalys? Ebay OEM visa pakaba nuo 300EUR, Autogide OEM nuo 500-600lt. Manau, tavo draugas nenusimano kainose arba čia buvo prieš 5 kokius metus. Darbas vėl priklauso kur varysi ar į garažiuką ar į VW centrą. Gali svyruoti nuo poros šimtų iki tūkstančio. Apie Taivanį, tai visas komplektas ~300lt.

 

Pats vairuoju b5, galiu iš patirties pasakyti, kad tai lepi važiuoklė, nes jei vienas koks šarnyras pereis ir nepakeisi, tai greitai pradės klebėti ir kiti. Aš bent į metus varau du kartus patikrinti profilaktiškai. Ir jei bent mažiausias klebėjimas yra iškart pakeičiu. Į metus išeina ant važiuoklės ~100lt.

 

P.S. Juk kiekvieną kartą nuvarius nekeiti visos važiuoklės. :D

Va žmogus matosi kad passat'ą turintis :D O kas liečia variklį, šituose varikliuose dažna bėda - turbina, reikia ją prižiūrėti, ir prieš perkant pasitikrink geriau. Katalizatorius visus pjaut be išimties :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

... jei vienas koks šarnyras pereis ir nepakeisi, tai greitai pradės klebėti ir kiti.

 

Va čia yra legendų atsiradimo priežastis, nes dauguma nekreipia dėmesio į mažus gedimus šioje važiuoklėje. Užtenka, kad viena dalis nusidėvės ir tada labai greitai išgadins visas kitas, todėl teks jau kapitaliai remontuot.

Jei laiku prižiūrima ir keičiama viskas, ši važiuoklė laikys gana gerai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va žmogus matosi kad passat'ą turintis :D O kas liečia variklį, šituose varikliuose dažna bėda - turbina, reikia ją prižiūrėti, ir prieš perkant pasitikrink geriau. Katalizatorius visus pjaut be išimties :)

 

Ne passatą turiu, o A4 :) Aha, man irgi dabar turbiną reikia išvalyti nes nuo 120km/h dingsta trauka. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va čia yra legendų atsiradimo priežastis, nes dauguma nekreipia dėmesio į mažus gedimus šioje važiuoklėje. Užtenka, kad viena dalis nusidėvės ir tada labai greitai išgadins visas kitas, todėl teks jau kapitaliai remontuot.

Jei laiku prižiūrima ir keičiama viskas, ši važiuoklė laikys gana gerai.

Bet kokiu atveju, reikia visas mašinas prižiūrėti daugiau ar mažiau, bet jei žmonės tikisi, kad vieną kart sutvarkę ir daugiau 5metus netvarkys, tai po to ir gaunasi, tokie mitai, kad tas nelaiko ar anas. Man taip pat visi būrė, kad su R18 ratais tvarkysiu ir tvarkysiu važiuoklę, bet niekas nepasikeitė ar R16 ar R18. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šitas passatas ypač laukiamas servisuose dėl savo aliumininės važiuoklės. Kaip ne remontas, taip 2000 litų jeigu taiwanį statysi.

 

Matosi, kad būsi tas kur pasakom tiki, o ne iš patirties šneka. Pats turiu passat b5.5 2001m tai čia ta pati važiuoklė kaip ir b5, jau virš metu su juo važinėju ir pravažiavau 30k km. Prieš savaite buvau pasitikrinti važiuoklė ,tai remontas laukia iki poros šimtu litu reikia pasikeisti selenblokus galinius ir atsirestauruoti viena šarnyra. Va tau ir aliuminė važiuoklė.. O dėl platesnės info siūlau pasižiūrėti www.passat-club.lt/forum

Redagavo Edvinas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na važiuoklė ta pati :D kompą pasijungęs pasitikrink ar tikrai turbina ;D

Čia jau ne į temą mes. Kiek skaičiau forumuose ir fb, tai čia problema su turbinos geometrija, arba užsinešus + reikia katalizatorių išpjauti, dar gali būti daviklis. Prie kompo prijunus rodo lyg G71 daviklis, bet buvo porai mėnesių atsigavę. Elektrikas sako, kad turbina nevaikšto kiek turėtų. Na bet kokiu atveju reikia išvalyti ir matysiu toliau. Aplamai pastaruoju metu prasidėjo vien bėdos: turbina, elektra grybauja (tai vienas langas neatsidaro, tai kitas), nuo vandens įsijungia kompo apsauga ir dingsta gazas, dabar jaučiu dar bagažinės atidarymo varikliukas perėjo, nes nebeatsidaro, kondiškė mirkčioja kaip kalėdų eglutė, akumą iškrauna. Šiaip smulkūs visi gedimai išskyrus turbiną. o kiti greit ir pigiai pataisomi. Tris metus atvažinėjau be jokių gedimų, o dabar viskas per vieną kart subirėjo. Reikia sutvarkyti ir parduoti. :D

 

trauka dingsta ar daugiau 120 nevaziuoja?

Trauka dingsta, kaip turbina atsijungtų. 1-2 bėgiu dugnas viskas normaliai, 3-5 bėgis nuo 2,5k apsukų dingsta trauka, išjungi-įjungi masę ir vėl normaliai. O kiek paaiškino, kad turbina apsinešus, ir kai aukštas bėgis, didesnis dūmų išmetimas, o turbina normaliai neatsidaro todėl ir trauka dingsta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia jau ne į temą mes. Kiek skaičiau forumuose ir fb, tai čia problema su turbinos geometrija, arba užsinešus + reikia katalizatorių išpjauti, dar gali būti daviklis. Prie kompo prijunus rodo lyg G71 daviklis, bet buvo porai mėnesių atsigavę. Elektrikas sako, kad turbina nevaikšto kiek turėtų. Na bet kokiu atveju reikia išvalyti ir matysiu toliau. Aplamai pastaruoju metu prasidėjo vien bėdos: turbina, elektra grybauja (tai vienas langas neatsidaro, tai kitas), nuo vandens įsijungia kompo apsauga ir dingsta gazas, dabar jaučiu dar bagažinės atidarymo varikliukas perėjo, nes nebeatsidaro, kondiškė mirkčioja kaip kalėdų eglutė, akumą iškrauna. Šiaip smulkūs visi gedimai išskyrus turbiną. o kiti greit ir pigiai pataisomi. Tris metus atvažinėjau be jokių gedimų, o dabar viskas per vieną kart subirėjo. Reikia sutvarkyti ir parduoti. :D

 

 

Trauka dingsta, kaip turbina atsijungtų. 1-2 bėgiu dugnas viskas normaliai, 3-5 bėgis nuo 2,5k apsukų dingsta trauka, išjungi-įjungi masę ir vėl normaliai. O kiek paaiškino, kad turbina apsinešus, ir kai aukštas bėgis, didesnis dūmų išmetimas, o turbina normaliai neatsidaro todėl ir trauka dingsta.

man panasiai buvo, visi galvojo irgi problema turbinoj, problema buvo prie turbinos g75 vostuve.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane passat b5 85kw. Ka zinau, turiu 2 metus su virsum, neturejau dar jokiu problemu rimtu. Kai nusipirkau ji vaziuokle bildejo, bet susitvarkiau uz 240lt ir viskas, dbr va nesneniai tikrinau ja tai 90 litu palikau uz tvarkyma. Keiciau jau 3 kart granatas, bet jos man pareina kaip sako draugai nes ant posukiu draskausi. Nu dar minusas nes tepalai brangiai kainuoja. Dar reiktu dirzus pasikeisti, nes nuo pirkimo nekeiciau ir nezinau kiek praeitas savininkas su jais vazinejo, bet apie 800lt kainuoja, tai vis gaila pinigu. Su rusisku kuru kuo puikiausiai vaziuoja. Man auto patinka :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man panasiai buvo, visi galvojo irgi problema turbinoj, problema buvo prie turbinos g75 vostuve.

Gali būti, bet neturiu kaip išbandyti, nes nei vieno pažįstamo su 81kw neturiu :D o pirkti daviklio nesinori da kol kas. Pirmiau išvalysiu turbiną ir tada matysiu, nes pigiau bus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

81kw ir 85kw nelabai ir skirsis.. pats pagalvok.

 

Labai stipriai skiriasi. Turėjau 81kw tai su varikliu bėdų nėra, nebent su turbinos geometrija.

Sekantis motoras jau be aukšto slėgio siublio, vadinamas pumpe duse, jo purkštukai silpnoji vieta, tiksliau remontas silpnoji vieta piniginei..

 

Matosi, kad būsi tas kur pasakom tiki, o ne iš patirties šneka. Pats turiu passat b5.5 2001m tai čia ta pati važiuoklė kaip ir b5, jau virš metu su juo važinėju ir pravažiavau 30k km. Prieš savaite buvau pasitikrinti važiuoklė ,tai remontas laukia iki poros šimtu litu reikia pasikeisti selenblokus galinius ir atsirestauruoti viena šarnyra. Va tau ir aliuminė važiuoklė.. O dėl platesnės info siūlau pasižiūrėti www.passat-club.lt/forum

 

Na tiesa pasakius tai nėra visai pasakos, lemforderio ar panašaus lygio vaziuoklė pilna kainuos netgi daugiau nei 2000 Lt, tačiau čia vėlgi sąžinės reikalas ar važinėsi tol kol subyrės visiškai viskas. Metu važinėjau su tokia važiuokle, nėra ten nieko įspūdingo, pradeda barškėti, patvarkai už šimtą litų ir važiuoji toliau, jeigu malsi ištisai su barškalu, gali būti, kad nuvažiavęs į servisą išgirsi nemalonius ausiai skaičius, kadangi keisti reiks praktiškai viską. Tiesiog viena besimalanti dalis "ėda" visą likusią sistemą, todėl reikia neužsileist ir kerpėm neapaugt ir viskas normaliai su ta važiuokle.

P.S. šiuo metu vairuoju pežo (gavno kaip daug kas sako), kurio važiuoklė nėra daugiasvirtė, bet į ją investavau jau daugiau nei per tą patį laiką į aliuminę daugiasvirtę.

Redagavo Kanteris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane passat b5 85kw. Ka zinau, turiu 2 metus su virsum, neturejau dar jokiu problemu rimtu. Kai nusipirkau ji vaziuokle bildejo, bet susitvarkiau uz 240lt ir viskas, dbr va nesneniai tikrinau ja tai 90 litu palikau uz tvarkyma. Keiciau jau 3 kart granatas, bet jos man pareina kaip sako draugai nes ant posukiu draskausi. Nu dar minusas nes tepalai brangiai kainuoja. Dar reiktu dirzus pasikeisti, nes nuo pirkimo nekeiciau ir nezinau kiek praeitas savininkas su jais vazinejo, bet apie 800lt kainuoja, tai vis gaila pinigu. Su rusisku kuru kuo puikiausiai vaziuoja. Man auto patinka :)

O kodėl brangiai tepalai kainuoja? Atsiprašau tiesiog kiek dirbu tai nieko išskirtinio neesu dar pylęs į passat'ą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man panasiai buvo, visi galvojo irgi problema turbinoj, problema buvo prie turbinos g75 vostuve.

Man irgi buvo tokia pati beda, kad nuo 120km/h trauka dingdavo ir paskui prie betkokio greicio netraukdavo iki kol neuzgesindavau variklio ir vel is naujo neuzkurdavau. Taip pat galvojau kad turbina kalta, bet kai pajunge kompa, tai ismete klaida variklyje (dabar neatsimenu kokia) istryne ja ir viskas susitvarke.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...