Pereiti prie turinio

SFML 2.1 Map'o ribos


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, bandau kurti savo pirmaji zaidimuka su sfml 2.1. Yra viena problema del zemelapio ir ju ribu. As noriu kad zmogeliukas galetu vaikscioti tik melynoje teritorijoje, bet siuo metu jis gali vaikscioti visur ir net iseiti is ekrano ribu, kaip reiktu sutvarkyti sia problema? Zemelapi keliau is tekstinio failo is jis visas sudarytas is 1 0 ir 2 (0 - kur galima vaiskcioti) buvau dalinai issprendes sia problema kai viska dariau su koordinatemis, bet ar yra kazkoks kitas sprendimas? Dekui

post-90967-0-38609600-1391251846_thumb.jpg

Redagavo saltis77
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Elementari kolizija čia. Jei pajudėjus betkuria kryptimi, žmogaus kontūras patenka į baltą foną, tuomet jam gražinamos senosios koordinates. Šitas lengvesnis sprendimas. Jei nori kad gražiau būtų, tai apskaičiuoji kiek žmogus įlindo, ir tuomet gražini, jog nebūtų kvadrate.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...