Pereiti prie turinio

Auto varymas iš vokietijos


Rekomenduojami pranešimai

Ką ir rašiau jau... Jog ne kartą važiavęs iš Lietuvos į Vokietiją ir atgal... Lietuvoje po 200-250 km pirmyn ir dar tiek pat atgal. Normaliai važiuoju, nesąmonių nedarau ir panašiai... Ir ne joks erelis jeigu ką, bei tos košės galvoje padėk dieve daugiau nei pas ko gero eilinį Lietuvį mokantį tik teisti kitus ir niekada nebūt pats dėl ko nors kaltas...

na tai kas kad vaziaves?Isivaizduoji esas superinis vairuotojas ane?Ne su tokiu stazu klaidas padaro,o cia matai net 2 metai stazas,nai nai nai.As asmeniskai irgi neduociau tokiam pieniui varyt masinos....

 

 

kaip sakoma, gyveni zmogus ir mokaisi visa gyvenima,ir vistiek durnius numirsti....

 

peace zmogau,nieko asmenisko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug kas veza automobilius, nemazai pazystamu turiu taurageje kurie siuncia zmones, kad parvarytu auto jiems i lietuva, na zinoma, ne bet kokias auto o visokius krovininius automobilius pvz.: traspoterius. masinos savininkas apmoka skrydi i voketija, ir visas kuro islaidas, visas tas reikalas uztrunka 2 dienas, maista perki is savo pinigu, o parvares auto lietuvoje gauni 400-500 lt, siaip manau susigundytu daug tau duoti parvaryti auto vien del to kad nebutu tau jokiu islaidu and lektuvo bileto.

BET vairuotojai buna patikimi zmones, draugai, giminaiciai ir pan, o ne siaip pasaliniai zmones.

 

Jei nori papildomai pinigu, prisipirk daug visokiu skalbimo chemijos, skutimosi peiliuku ir pan, o td i turgu arba i skelbiu.lt ir parsiduosi viska, ir daugiau ar maziau atsipirks kelione.

Redagavo prismantaspaulius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai ką tu man dabar siūlai, kad daug Lietuvoj yra kelių erelių? Būčiau toks, net negalvočiau apie tokį parvairavimą. O šiaip pats jau nekartą važiavau LT - DE - LT :)Žinoma teises turiu tik 2 metus, tačiau dienos be vairo nėra, apie 45 000 km pravažiavęs jau ir nei vienos baudos ar avarijos. :)

 

~60km i diena, nieko blatno

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats gyvenu vokietijoje ir kartais tenka vaziut i lietuva nuo sveicu sienos, kilometru susidaro, ir negalvokit kad kas cia yra tiek km atpust..,

 

labai priklauso nuo transporto, pats spec nusipirkau greitaege komfortiska masina kad kuo maziau vargintu (7Er) vid greitis visur buna apie 160, pasiemus koki sunkvezimi ir vaziuojant 100 speju ilga ir nuobodi kelione nusimatytu,

 

 

Man asmeniskai vairavimas tai malonumas ir su saviske neipac ir nuvarkstu skrendant link lietuvos.

1800km trunka apie 14val su keliais sustojimais

su sunkvezimiu ar ne is 2x reiketu daugint..,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats gyvenu vokietijoje ir kartais tenka vaziut i lietuva nuo sveicu sienos, kilometru susidaro, ir negalvokit kad kas cia yra tiek km atpust..,

 

labai priklauso nuo transporto, pats spec nusipirkau greitaege komfortiska masina kad kuo maziau vargintu (7Er) vid greitis visur buna apie 160, pasiemus koki sunkvezimi ir vaziuojant 100 speju ilga ir nuobodi kelione nusimatytu,

 

 

Man asmeniskai vairavimas tai malonumas ir su saviske neipac ir nuvarkstu skrendant link lietuvos.

1800km trunka apie 14val su keliais sustojimais

su sunkvezimiu ar ne is 2x reiketu daugint..,

 

Sustoji baudas susimokėt Lenkijoj jeigu 160 važiuoji maždaug?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats gyvenu vokietijoje ir kartais tenka vaziut i lietuva nuo sveicu sienos, kilometru susidaro, ir negalvokit kad kas cia yra tiek km atpust..,

 

labai priklauso nuo transporto, pats spec nusipirkau greitaege komfortiska masina kad kuo maziau vargintu (7Er) vid greitis visur buna apie 160, pasiemus koki sunkvezimi ir vaziuojant 100 speju ilga ir nuobodi kelione nusimatytu,

 

 

Man asmeniskai vairavimas tai malonumas ir su saviske neipac ir nuvarkstu skrendant link lietuvos.

1800km trunka apie 14val su keliais sustojimais

su sunkvezimiu ar ne is 2x reiketu daugint..,

 

cia tai jau tikras kosmonautas,kuri tikrai is griovio reikes isimt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia geriausi vieta, parodanti koks istikruju nesubrendes esi.

Tau klevo lapas masinos galinguma mazina, kad ji uzsideje tik 70 vaziuoja ? Zmones laikosi taisykliu, istatymu , o tu jei jau neuzsidejai klevo tai kiti istatymai galioja.. ne duok dieve kas nors pagalvos, kad asilas, gi erelis, gerai kad dar nepasakei jog kokia chuliganke vairuoji. Ir ne avarijose esme, o koses kiekyje galvoje. Siuo atveju neperdaug.

 

 

p.s. is vokietijos masina parvaryti cia ne iki universiteto tau kasdien vazineti ar iki kokio kaimo.. atstumas/laikas vaziavimo

 

 

no offence, tiesiog siaip pastebejimai

 

1. Lietuvoje nerekomenduojama važiuoti su klevo lapu, nes dauguma vairuotojų, pamatę klevą, daro neadekvačius veiksmus: neadekvačiai apvažinėja/lenkia, užkirtinėja, neįleidžia (niekas nenori, kad prieky pupsėtų klevas ir gaištų tavo laiką). To pasekoje kiti eismo dalyviai tau prikuria problemų, kurių nebūtų, jei lipdukas ant stiklo neišduotų tavo stažo

2. Klevo greitis iki 70 yra totalus briedas. Kad klevai turi važinėti max ant 70, gali teigti tik visiškas naivuolis, nematęs kas vyksta Molėtų plente, kai koks nesusivokęs klevas važiuoja išties ant 70. Nemačiusiems aiškinu:

Molėtų plentas turi po vieną juostą. Jis yra gana vingiuotas ir kalnuotas, labai riboto matomumo. Tai vienas pavojinigiausių Lietuvos kelių. Ten vidutinis greitis yra 100-120. Jei kas važiuoja ant 90, jį dauguma pavojingai lenkia leistinose ir neleistinose vietose. Kai koks kosmonautas klevas važiuoja ant 70, susidaro kilometrinis kamštis ir vyksta protu nesuvokiami itin pavojingi lenkimai, kai vilkstinės gale drąsesni vairuotojai leistinose ir neleistinose vietose aplenkinėja mažiau drąsius vairuotojus, kurie nesiryžta lenkti klevo. Iki molėtų pamačiau gal 4 vaizdus, kuriuos pavadinčiau "pusė sekundės iki mirties". Galvoju, kad kada reikia su registratoriumi važiuoti paskui tokį klevą ir nusiųsti į susisiekimo ministeriją, kad suvoktų, jog ši taisyklė atneša daugiau žalos nei naudos.

3. Matau, kad nerauki automobiliuose. Chuligankė šiuo metu yra gana stilinga mašina, jos kainos tik kyla. Iš inžinerinės pusės, tai gana universalus, komfortiškas automobilis, į kurį gali įdėti įvairius variklius, turbinas ir perfomanso didinimui nėra ribų. Spėju, net ir norėdamas, neturėtum padorios chuligankės.

 

P.S. Kad neklaustum ar vairuoju BMW/Golfą, užbėgsiu už akių ir pasakysiu, kad vairuoju Citroeną

Redagavo karolisu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog niekada nesidėjau, nes kažkaip manau jog Lietuvoje toks stereotipas sklando jog jeigu klevas tai dažniausiai asilas už vairo. Dėl to niekad nesidėjau, važinėjau normaliai, kaip jau sakiau jokių avarijų. O tie kur klevą užsidėję pupsina 70 km/h kelyje kuriame daug eismo, o leistinas greitis bent jau 90km/h tai kas be ko ir mane šiek tiek erzindavo.

Nu tikrs vyrs.

Jei pats tokiais stereotipais vadovaujiesi.. :|

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Lietuvoje nerekomenduojama važiuoti su klevo lapu, nes dauguma vairuotojų, pamatę klevą, daro neadekvačius veiksmus: neadekvačiai apvažinėja/lenkia, užkirtinėja, neįleidžia (niekas nenori, kad prieky pupsėtų klevas ir gaištų tavo laiką). To pasekoje kiti eismo dalyviai tau prikuria problemų, kurių nebūtų, jei lipdukas ant stiklo neišduotų tavo stažo

2. Klevo greitis iki 70 yra totalus briedas. Kad klevai turi važinėti max ant 70, gali teigti tik visiškas naivuolis, nematęs kas vyksta Molėtų plente, kai koks nesusivokęs klevas važiuoja išties ant 70. Nemačiusiems aiškinu:

Molėtų plentas turi po vieną juostą. Jis yra gana vingiuotas ir kalnuotas, labai riboto matomumo. Tai vienas pavojinigiausių Lietuvos kelių. Ten vidutinis greitis yra 100-120. Jei kas važiuoja ant 90, jį dauguma pavojingai lenkia leistinose ir neleistinose vietose. Kai koks kosmonautas klevas važiuoja ant 70, susidaro kilometrinis kamštis ir vyksta protu nesuvokiami itin pavojingi lenkimai, kai vilkstinės gale drąsesni vairuotojai leistinose ir neleistinose vietose aplenkinėja mažiau drąsius vairuotojus, kurie nesiryžta lenkti klevo. Iki molėtų pamačiau gal 4 vaizdus, kuriuos pavadinčiau "pusė sekundės iki mirties". Galvoju, kad kada reikia su registratoriumi važiuoti paskui tokį klevą ir nusiųsti į susisiekimo ministeriją, kad suvoktų, jog ši taisyklė atneša daugiau žalos nei naudos.

3. Matau, kad nerauki automobiliuose. Chuligankė šiuo metu yra gana stilinga mašina, jos kainos tik kyla. Iš inžinerinės pusės, tai gana universalus, komfortiškas automobilis, į kurį gali įdėti įvairius variklius, turbinas ir perfomanso didinimui nėra ribų. Spėju, net ir norėdamas, neturėtum padorios chuligankės.

 

P.S. Kad neklaustum ar vairuoju BMW/Golfą, užbėgsiu už akių ir pasakysiu, kad vairuoju Citroeną

 

1.-2. tai matyt tokie kaip tu ir klevo lapui ir sau susikuria problemas, kai pamato zalia plema ant masinos. Jei zmogaus stazas/galimybes neleidzia jam greiciau vaziuoti tai jis bus uzsidejes ar nebus - vistiek vaziuos leciau ar bus ne toks pasitikintis kelyje, sudarys kamscius del ji lenkiantys avarines situacijas sudarines - tai gal tu isvis i susisiekimo ministerija laiska nusiusk, kad visiems su klevos lapu (butent su klevo lapu , jei be lapo tai normaliai), kad neleistu uz miesto ribu neleistu isvaziuoti. Cia problema tavo galvoje, kad negali 5 min vaziuoti leciau iki turesi gera galimybe lenkti. .

3. Tu net neisivaizduoji kaip patvirtinai mano teigini :D skaitytk pats ka rasai ir suprasi, kad chuliganke eina kaip masina su kuria nori ir gali pasirodyti pries kitus - tada ir klevo lapo nereik nors ir pries menesi teises gavai ir ant kelio visi leciau vaziuojantys maiso.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1.-2. Cia problema tavo galvoje, kad negali 5 min vaziuoti leciau iki turesi gera galimybe lenkti. .

3. Tu net neisivaizduoji kaip patvirtinai mano teigini :D skaitytk pats ka rasai ir suprasi, kad chuliganke eina kaip masina su kuria nori ir gali pasirodyti pries kitus - tada ir klevo lapo nereik nors ir pries menesi teises gavai ir ant kelio visi leciau vaziuojantys maiso.

 

1-2. Kiekvienas lenkimas padidina autoįvykio tikimybę, ypač Molėtų plente ar kokiam Via Baltica. Jei nebūtų debiliško greičio ribojimo, nebūtų būtinybės normaliems žmonėms lenkti ir rizikuoti, nes visas srautas judėtų įprastu leistinu 90km/h greičiu. Tačiau kai koks atsilupęs klevas išties važiuoja ant 70, tai jį PRIVALO lenkti visi normalūs. Jei klevas nesugeba auto valdyti važiuojant greičiau nei 70, jam išvis ne vieta kelyje!

Matau, kad nesupranti apie ką kalbi, jei sakai "Cia problema tavo galvoje, kad negali 5 min vaziuoti leciau iki turesi gera galimybe lenkti.". Jei tavo auto turi tik 100 ag ar vairuoji iki 1.8l atmosferini benziną, tai ten ir 40km gali neatsirast progos saugiai aplenkti.

 

3. Matau, kad ne tik apie vairavimą, bet ir apie automobilius irgi ne kažką suvoki. Sutikčiau jei kalbėtum apie BMW E39 ar Audi C5, bet chuligankė yra iš kitos operos. Nebegaišiu laiko aiškint kad chuligankės dabar yra hipsta auto ir kuo skiriasi nuo marozų E39. Kai nusiklijuosi klevo lapą ir pavairuosi ilgą laiką nors kelis skirtingus variklius, suprasi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1800km trunka apie 14val su keliais sustojimais

Niekada nepatikėsiu tokia nesąmonė. Beveik kiekvieną savaitę važiuoju DE - LT, jeigu autostradom važiuoju 160, paprastais keliais saugiai iki 110, per gyvenvietes nelakstau - vistiek vidutinis važiavimo greitis pagal borto kompą gaunasi 100-110 + minimalūs sustojimai prispilt kuro ir pavalgyt. Jeigu iš tikro tokį laiką pasieki ir dar su minivenu, tai linkiu kad tau kuo greičiau teises atimtu, nes jau atsibodo matyt metalo laužą iš griovių traukiamą...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats gyvenu vokietijoje ir kartais tenka vaziut i lietuva nuo sveicu sienos, kilometru susidaro, ir negalvokit kad kas cia yra tiek km atpust..,

 

labai priklauso nuo transporto, pats spec nusipirkau greitaege komfortiska masina kad kuo maziau vargintu (7Er) vid greitis visur buna apie 160, pasiemus koki sunkvezimi ir vaziuojant 100 speju ilga ir nuobodi kelione nusimatytu,

 

 

Man asmeniskai vairavimas tai malonumas ir su saviske neipac ir nuvarkstu skrendant link lietuvos.

1800km trunka apie 14val su keliais sustojimais

su sunkvezimiu ar ne is 2x reiketu daugint..,

nu cio skazis,PROFANAS bleee

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O prie to pačio, jei mašinas varant ant traliuko, žiūrių labai populiaru yra vienvietis traliukas + dvivietė priekaba, norėjau paklausti, ar tokiam sąstatui reikalingas tachografas? Nes nemanau, kad dauguma tautiečių važiuoja su šaibiniais mikriukais.

Reikalingas,bet jei sastatas ant tavo vardo ir automobiliai pirkti ant tavo vardo tada nereikalingas(jei irodysi transportiniams,kad nedirbi sio darbo daznai :) ) .Bet patarciau NORS uzsipildyt knygele,nes jei paims BAGAI Vokietijoje be jokio darbo grafiko dokumento ir dar koks bus nacionalistas ,kuris ''nevirskina'' lietuviu tai nekas tada gali but biggrin.gif

Redagavo edgarux
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikalingas,bet jei sastatas ant tavo vardo ir automobiliai pirkti ant tavo vardo tada nereikalingas(jei irodysi transportiniams,kad nedirbi sio darbo daznai :) ) .Bet patarciau NORS uzsipildyt knygele,nes jei paims BAGAI Vokietijoje be jokio darbo grafiko dokumento ir dar koks bus nacionalistas ,kuris ''nevirskina'' lietuviu tai nekas tada gali but biggrin.gif

Tai dabar, idomu situaicja, jei aš mašinas vežu kaip fizinis asmuo, t.y. traliukas ant mano vardo, kauferis ant manęs išrašytas, tai viskas gerai, ale savo reikmėm tris mašinas vežu? Kai priekaba su dviem mašinom manau gausis ~3500-4000kg, plius pvz sprinteris su mašina irgi. Ir jei pvz traliukas/priekaba ant juridinio, jau vsio, tachografo reikia? čia nuo kiek svorio sąstato reikalingas jei veži kaip juridinis? Pvz traliukas + vienvietė priekaba, kaip tada?

 

Dar, apie kokią Knygelę kalbi? :))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai dabar, idomu situaicja, jei aš mašinas vežu kaip fizinis asmuo, t.y. traliukas ant mano vardo, kauferis ant manęs išrašytas, tai viskas gerai, ale savo reikmėm tris mašinas vežu? Kai priekaba su dviem mašinom manau gausis ~3500-4000kg, plius pvz sprinteris su mašina irgi. Ir jei pvz traliukas/priekaba ant juridinio, jau vsio, tachografo reikia? čia nuo kiek svorio sąstato reikalingas jei veži kaip juridinis? Pvz traliukas + vienvietė priekaba, kaip tada?

 

Dar, apie kokią Knygelę kalbi? :))

 

neuzpyk,bet is kur teises gavai?blink.gif Pirkai? biggrin.gif Tachografas reikalingas nuo 3500 kg !!! Tai jei tavo bendras junginys virsina 3500 kg,jis yra reikalingas.Bet sakau situ maziuku taip neima jei jis registruotas tavo vardu ir kauferiai israsyti tavo vardu,BET jei paims tie patys transportiniai kelis kartus ir jiems tu kabinsi makaronus kas karta,kad savo reikmem vezi,kaip privatus asmuo,tai ides jie tau Vokietijoje tachografa ir bauda ipies! juridiniam asmeniui is karto reikalingas bekalbu,nes jau tu nuo pirmos dienos vairuodamas skaitosi DIRBI!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

neuzpyk,bet is kur teises gavai?blink.gif Pirkai? biggrin.gif Tachografas reikalingas nuo 3500 kg !!! Tai jei tavo bendras junginys virsina 3500 kg,jis yra reikalingas.Bet sakau situ maziuku taip neima jei jis registruotas tavo vardu ir kauferiai israsyti tavo vardu,BET jei paims tie patys transportiniai kelis kartus ir jiems tu kabinsi makaronus kas karta,kad savo reikmem vezi,kaip privatus asmuo,tai ides jie tau Vokietijoje tachografa ir bauda ipies! juridiniam asmeniui is karto reikalingas bekalbu,nes jau tu nuo pirmos dienos vairuodamas skaitosi DIRBI!

Uspashikas diplomą nusipirko, ką aš kelių papildomų raidelių negaliu nusipirkt ant pažymėjimo? :D Supratau, AČIŪ ponas už informaciją, registruosim kaip fizinis ir orinius Kauferius pildisim ant savo vardo. :) Na jo, čia sėkmės reikalas. :) Kaip ir visur.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomi diskusija uzvire cia. Itikro visai realu kad zmogus pravaziuoja per 14 valandu iki Lietuvos sienos. Asmeniskai pats lenkija su miriuku + vienvietis traliukas iveikiu per 10h kartais ir greiciau pavyksta, zinoma jei varai platioskem o ne nacionalkem, ir vokietijai man reikia dar geru 6 valandu pervaziuot (na cia irgi priklausomai nuo eismo kamsciu ir t.t.). Kad ir LT-DE-LT bet tai nebus lengvas kelias patikek, vaziuosi vienas, miegas naktim ims kaip reikiant, gerai jei turesi racija galesi fura pasigaves ir jei vairuotojas nores tai pabendrausi, kelione siek tiek idomesne bus. Esu girdejes zmones is UK parvarineja masinas, kiek tiesos nezinau bet islaidos jau padengia kas tave samdo o tu uz reisa berods 500 LT gauni, na aisku kas nedurnas dar koki zmogu pasiciups kartu ar siuntiniu isimes. cia kad sakai prasuki kelis simtus kilometru tai tikrai cia yra asaros bet zinoma nevienas negime visko mokedamas. Asmeniskai as per 4 paras 6-8 tukstancius kilometru iverciu, bet mes vaziuoja dviese ir karts nuo karto pasikeiciam. Tad galiu palinket sekmes jei tik pavyks butinai isnaudok galimybe gal uzsitarnausi varda ir kazka tuo pasieksi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

puse tai nesuprantu ka jus cia atsakynejat su savo tais klevais ar matot kokia tema cia yra ir ko klausia zmogus? o apie pacia tema tai galima bandyt bet tik klausimas ar daznai tokiu uzsakymu susilauksi, nes bent jau kaip iprasta visi uzsakyneja kas tralais veza sumoka uz tralo viena vieta ~350eu (priklauso is kurios vietos atveza)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

puse tai nesuprantu ka jus cia atsakynejat su savo tais klevais ar matot kokia tema cia yra ir ko klausia zmogus? o apie pacia tema tai galima bandyt bet tik klausimas ar daznai tokiu uzsakymu susilauksi, nes bent jau kaip iprasta visi uzsakyneja kas tralais veza sumoka uz tralo viena vieta ~350eu (priklauso is kurios vietos atveza)

 

 

Tame ir esmė, kad aš ne apie lengvas mašinas, o apie busiukus tarkim Spinter, Fiat Ducato ir t.t... Kurie ant tralo užima 2 vietas todėl kaina ant tralo parvežt 700-800 eurų. Dėl to klausiu ar galimas toks variantas varyt sava eiga, nes apsimokėtų ir tiems kurie norėtų jog parvaryčiau kadangi sutaupytų ir man, nes užsidirbčiau. :) Lengvosios varyt manau neapsimoka nei man nei klientui šiuo atveju. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...