Pereiti prie turinio

Automobilis generuojantis pajamas


Rekomenduojami pranešimai

Siaip manau gan neblogai dabar pradeti su traliuku versla is anglijos i anglija nes jau galima ar greitu laiku registruoti masinas su vairais desineje puseje tai daug zmoniu atsiras kurie pirks masinas geros bukles ir pigiau per anglu svetaines ,tai jiems reiks gabenti masinas , trivieciu ar keturvieciu ir tt. , nuo triviecio paskaiciavus liktu grynu pinigu apie 3000 lt. uz reisa ,o kainos prasideda masinos gabenimo is uk nuo 1600 lt i uk apie 600 lt. cia jeigu i prieki nieko nevesi , bet gali dar susirasti , kad paimti ir nugabenti pora masinu (apie 600 lt, uz vieneta)i anglija ar vokietija , belgija , olandija , kas pakeliui , tai dasideda dar litu ir uz reisa galima pasidaryti apie 5 000 lt, gryno pelno .

cia dar neaisku kaip su tuo leidimu registruot desniavaires bus. Kad ir bus leidimas registruoti desniavaire Lietuvoje, juk be technines abziuros dabar neregistruoja, o cia jau kaip praeisi technine angliskos? dar plius neaisku kaip draudejai reaguos i desniavaires, ciuju bus dideles draudimo kainos kaip padidintos rizikos, ir dar ziurek kad nereikalautu kokio privalomojo kasko draudimo. Tai teigt drasiai kad paprasti vartotojai masiskai pirks angliskas masinas, labai optimistiska :D O tuos anglus ir taip yra kas tempia, srotai ardymui, tik ir jau manau kad traukinys cia nuvaziavo, velu.. :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

Nesutiksiu su Jūsų nuomone apie fordus ir mersus, turėjau tiek transitą tiek sprinterį. Galiu pasakyti Transitas pas Mane tarnavo ilgiau. Sprinteriai irgi labai geri busai, bet Lietuvoje visi pravažiavę mažiausiai 500k. Pats pirkau rodė 200k., bet paskui pažiūrėjau istoriją tai buvo 500k. paskutinė technikinė (prieš metus) atlikta.

 

kita karta perkant auto, pirma istorija paziurek, tada pirk. Geresnis dealas gausis :)

 

Jeigu rimtai, visi busai, tiek lietuvoje, tiek uzsienyje, parduodami nudrozti. Jie perkami darbui. Tad uz padoru busa, teks ir pakloti atitinkamai, nes kitu atveju is serviso kaip ir neisvaziuosi..I lietuva lengvieji auto su 300-500k ridom vaziuoja kaip uz gera..ka jau kalbeti apie darbinius "arkliukus". Ieskant buso, manau geriausias variantas gaudyti is bankrutuojanciu imoniu, arba banku aukcionuose, kur arestuota turta ispardavineja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kita karta perkant auto, pirma istorija paziurek, tada pirk. Geresnis dealas gausis :)

 

Jeigu rimtai, visi busai, tiek lietuvoje, tiek uzsienyje, parduodami nudrozti. Jie perkami darbui. Tad uz padoru busa, teks ir pakloti atitinkamai, nes kitu atveju is serviso kaip ir neisvaziuosi..I lietuva lengvieji auto su 300-500k ridom vaziuoja kaip uz gera..ka jau kalbeti apie darbinius "arkliukus". Ieskant buso, manau geriausias variantas gaudyti is bankrutuojanciu imoniu, arba banku aukcionuose, kur arestuota turta ispardavineja.

Angliškų automobilių istoriją gali pažiūrėti, bet Lietuvišku nemanau (nebent kažkas pasikeitė). Praktiškai visi mikroautobusai per metus padaro 100k. mylių. Dabar turiu vieną 2012 galo Crafter 120k.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia dar neaisku kaip su tuo leidimu registruot desniavaires bus. Kad ir bus leidimas registruoti desniavaire Lietuvoje, juk be technines abziuros dabar neregistruoja, o cia jau kaip praeisi technine angliskos? dar plius neaisku kaip draudejai reaguos i desniavaires, ciuju bus dideles draudimo kainos kaip padidintos rizikos, ir dar ziurek kad nereikalautu kokio privalomojo kasko draudimo. Tai teigt drasiai kad paprasti vartotojai masiskai pirks angliskas masinas, labai optimistiska :D O tuos anglus ir taip yra kas tempia, srotai ardymui, tik ir jau manau kad traukinys cia nuvaziavo, velu.. :rolleyes:

 

Na jau , kad leis registruoti tai 100 %. " Europos Sąjungos (ES) Teisingumo teismas pareiškė, kad drausdama registruoti automobilius su vairu dešinėje, Lietuva pažeidė ES teisę. Lietuva privalės leisti registruoti dešiniavairius automobilius . Nuspręsta, kad lietuva privalės atlyginti bylinėjimosi išlaidas." O kaip pasiimi masina is anglu iskarto kam vezi masina kuris perka geriausia , kad susitartu su pardaveju del V5 , kad pardavejas duotu V5 forma (Vehicle Registration Certificate, V5C form ) su situ dokumentu jokiu problemu nebus priregistruoti masina lietuvoje , va tik neaisku su tuo draudimu kaip bus cia , dar faros reikia atriguliuoti ar pasikeisti , bet buna , kad yra koks jungtukas lempoje ir pasikeicia i europini .

Redagavo Vidka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jau , kad leis registruoti tai 100 %. " Europos Sąjungos (ES) Teisingumo teismas pareiškė, kad drausdama registruoti automobilius su vairu dešinėje, Lietuva pažeidė ES teisę. Lietuva privalės leisti registruoti dešiniavairius automobilius . Nuspręsta, kad lietuva privalės atlyginti bylinėjimosi išlaidas." O kaip pasiimi masina is anglu iskarto kam vezi masina kuris perka geriausia , kad susitartu su pardaveju del V5 , kad pardavejas duotu V5 forma (Vehicle Registration Certificate, V5C form ) su situ dokumentu jokiu problemu nebus priregistruoti masina lietuvoje , va tik neaisku su tuo draudimu kaip bus cia , dar faros reikia atriguliuoti ar pasikeisti , bet buna , kad yra koks jungtukas lempoje ir pasikeicia i europini .

 

Jeigu draudimas bus labai didelis tikrai niekas nevarys į LT tų automobilių arba jeigu varys tik perdarimui. O dėl to Tavo paskaičiuoto pelno tai galiu pasakyti didžiausia nesamonė.

1. Turėsi drausti Savo krovinį

2. Turėsi važiuoti su kitu vairuotoju

3. Keltui bilietai kainuos kaip "fūrai".

4. Iš Lietuvos retai būna automobilių.

5. Visur kelių mokesčiai kainuos daugiau

6. Paskaičiuok netikėtus gedimus (Pvz. "užkaltu" variklis Vokietijoje).

7. Reikės tachografo (kitu atvėjus nuolatos mokėsi baudas Anglijoje)

8. Yra daug vežėjų ir, kad Jie turėtu ką vežti muša kainas. Taigi tikrai ne nuo 1600LT prasideda ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

Angliškų automobilių istoriją gali pažiūrėti, bet Lietuvišku nemanau (nebent kažkas pasikeitė). Praktiškai visi mikroautobusai per metus padaro 100k. mylių. Dabar turiu vieną 2012 galo Crafter 120k.

 

Galima paziureti istorija jeigu auto pirktas is atstovo-naujas. Kitu atveju tai be variantu..Be abejo, cia net nekalbu apie auto uz 10k lt. Uk, taip galima paziureti istorija, pilnas internetas paslaugu tiekeju, kurie suteikia bazine informacija apie auto, tik mokek tuos kelis svarus..Detalesniai info, vaziuoji i dealerio centra, ir geranoriskai visa info suteikia jeigu pilnai visada servisuotas buvo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu draudimas bus labai didelis tikrai niekas nevarys į LT tų automobilių arba jeigu varys tik perdarimui. O dėl to Tavo paskaičiuoto pelno tai galiu pasakyti didžiausia nesamonė.

1. Turėsi drausti Savo krovinį

2. Turėsi važiuoti su kitu vairuotoju

3. Keltui bilietai kainuos kaip "fūrai".

4. Iš Lietuvos retai būna automobilių.

5. Visur kelių mokesčiai kainuos daugiau

6. Paskaičiuok netikėtus gedimus (Pvz. "užkaltu" variklis Vokietijoje).

7. Reikės tachografo (kitu atvėjus nuolatos mokėsi baudas Anglijoje)

8. Yra daug vežėjų ir, kad Jie turėtu ką vežti muša kainas. Taigi tikrai ne nuo 1600LT prasideda ;)

 

Taigi registruoti bus leidziama ar dabar jau netgi leidziama ir jei bus draudimas nors ir 100 lt. brangiau metam su desine , niekas cia tu vairu neperdarines , ir baigsis bizniukai su vairu perkelimais . Kitas reikalas jei labai padidins draudimo mokesti , bet nematau prasmes draudimo bendrovem labai didinti kainas , jeigu ir didins tai manau kokiu max 100 lt. brangiau uz lengva padarys metam .

Redagavo Vidka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi registruoti bus leidziama ar dabar jau netgi leidziama ir jei bus draudimas nors ir 100 lt. brangiau metam su desine , niekas cia tu vairu neperdarines , ir baigsis bizniukai su vairu perkelimais . Kitas reikalas jei labai padidins draudimo mokesti , bet nematau prasmes draudimo bendrovem labai didinti kainas , jeigu ir didins tai manau kokiu max 100 lt. brangiau uz lengva padarys metam .

 

Tikrai kainuos daugiau nei 100LT, nes avarijos tikimybė bus didesnė nei su kairėje pusėje vairu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O Lietuvoje esi važinėjas su Anglišku auto? Pavizdžiui ant lenkimo tikrai sunku jeigu vienas važiuoji.

 

Na lietuvoi dar nebandziau , bet dabar nuspredziau pirktis angla artimiausiu metu , nes patinka man kainos , ir dauguma anglisku ne tokios damustos kaip pas mus lietuvoi . Tik del to draudimo cia visi gasdina su kainom , tai dar gal palauksiu truputi , kokias kainas cia nustatys ant anglu jei ne brangiau kaip 200 litu draudimas bus metam vistiek angla vairuosiu , bet jei 200+ tai jau teks sitos idejos atsisakyti .

Redagavo Vidka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na lietuvoi dar nebandziau , bet dabar nuspredziau pirktis angla artimiausiu metu , nes patinka man kainos , ir dauguma anglisku ne tokios damustos kaip pas mus lietuvoi . Tik del to draudimo cia visi gasdina su kainom , tai dar gal palauksiu truputi , kokias kainas cia nustatys ant anglu jei ne brangiau kaip 200 litu draudimas bus metam vistiek angla vairuosiu , bet jei 200+ tai jau teks sitos idejos atsisakyti .

nu logiskai pagalvojus jei pieniam draudimas kartais dvigubai kainuoja,tai anglui tikrai bus ne 100 ir ne 200 daugiau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

viska sureguliuos konkurencija draudimo kainose, is pradziu gal ir uzsiples kai kurie draudimai, kaip ir esamas draudimas dabar, konkreciai man paskutini karta kai draudziausi kaina uz ta pati treciu saliu draudima nuo 400 iki 170 litu skirtingose draudimuose, spekit uz kiek apsidraudziau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

viska sureguliuos konkurencija draudimo kainose, is pradziu gal ir uzsiples kai kurie draudimai, kaip ir esamas draudimas dabar, konkreciai man paskutini karta kai draudziausi kaina uz ta pati treciu saliu draudima nuo 400 iki 170 litu skirtingose draudimuose, spekit uz kiek apsidraudziau :)

ja ja,konkurencija susireguliuos kaip ir degalu kainos degalinese,pieno produktu parduotuvese ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tačiau esu girdėjęs, kad tie kas užsiima krovinių pervežimu LT-UK ne tik tašes veža, prisiduria ir su "pypkėm", taigi įdomu kaip su muitininkų patikrom ir pan. Pvz. kas būna kai suranda pas tave kokių 10 blokų? Tik bauda ar gali ir rimčiau kas būti?

Asmeniškai nesu nei karto su autobusiuku važiavęs į UK, todėl nelabai įsivaizduoju kaip viskas vyksta, ar išvis kas juos tikrina?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tačiau esu girdėjęs, kad tie kas užsiima krovinių pervežimu LT-UK ne tik tašes veža, prisiduria ir su "pypkėm", taigi įdomu kaip su muitininkų patikrom ir pan. Pvz. kas būna kai suranda pas tave kokių 10 blokų? Tik bauda ar gali ir rimčiau kas būti?

Asmeniškai nesu nei karto su autobusiuku važiavęs į UK, todėl nelabai įsivaizduoju kaip viskas vyksta, ar išvis kas juos tikrina?

aisku kad tikrina,daznai jie bando keleiviam pakabinti,man yra bande,sakau eik ######.Prisirenka ir baudu nemazai,esu mates situacija kai vairuotojas vokieciam jau buvo skoloj 600euru is anksciau,tai susimokejo 300,ir paleido netikrine.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aisku kad tikrina,daznai jie bando keleiviam pakabinti,man yra bande,sakau eik ######.Prisirenka ir baudu nemazai,esu mates situacija kai vairuotojas vokieciam jau buvo skoloj 600euru is anksciau,tai susimokejo 300,ir paleido netikrine.

O tai pvz. vežant 5 keleivius į priekį, kurie turi po pora krepšių ir dar iš šalies kokių 10, tai sustabdžius muitininkams reikia viską iškraustyt ar kaip? Įdomu kaip realiai viskas būna. Tas patikrinimas labiau formalus ar ten rimtai krato ir ieško ar ko paslėpęs neveži?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai pvz. vežant 5 keleivius į priekį, kurie turi po pora krepšių ir dar iš šalies kokių 10, tai sustabdžius muitininkams reikia viską iškraustyt ar kaip? Įdomu kaip realiai viskas būna. Tas patikrinimas labiau formalus ar ten rimtai krato ir ieško ar ko paslėpęs neveži?

iskrauna viska,iki pask tases :lol: stovi keleiviai nakti girti,ruko,o tie krauna tases (vairuotojai)

patikrinimas rimtas,iesko cigareciu,alkoholio.

maciau kaip prancuzai uoste net tases liepe nesti ir rentgenu sviesti,kazkas siunte vaistu,tai kilo samysis kol issiaiskino kad tie vaistai tai ne narkotikai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

iskrauna viska,iki pask tases :lol: stovi keleiviai nakti girti,ruko,o tie krauna tases (vairuotojai)

patikrinimas rimtas,iesko cigareciu,alkoholio.

maciau kaip prancuzai uoste net tases liepe nesti ir rentgenu sviesti,kazkas siunte vaistu,tai kilo samysis kol issiaiskino kad tie vaistai tai ne narkotikai :)

Bet pvz. situacija: nakties metas, važiuoji su busiuku per vokiečius ir sustabdo muitininkai, tai ką jie ten patamsiais pamatys? O jeigu dar pypkės labiau paslėptos tai iš viso. Nebent kokiu rentgenu peršviečia ar turi kokią spec. įranga. Negalvokit, kad koks kontrabandininkas esu, tik taip įdomu kaip viskas praktiškai vyksta. Nebūtų cigarečių kainų skirtumo LT ir UK kogero nebūtų tiek daug žmonių užsiimančių pervežimais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet pvz. situacija: nakties metas, važiuoji su busiuku per vokiečius ir sustabdo muitininkai, tai ką jie ten patamsiais pamatys? O jeigu dar pypkės labiau paslėptos tai iš viso. Nebent kokiu rentgenu peršviečia ar turi kokią spec. įranga. Negalvokit, kad koks kontrabandininkas esu, tik taip įdomu kaip viskas praktiškai vyksta. Nebūtų cigarečių kainų skirtumo LT ir UK kogero nebūtų tiek daug žmonių užsiimančių pervežimais.

 

Sakyk ką nori, bet matosi, kad tu tai planuoji daryti.

 

Jei reikės, muitininkai pamatys, su šunimis apeis, į angarą nusives ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet pvz. situacija: nakties metas, važiuoji su busiuku per vokiečius ir sustabdo muitininkai, tai ką jie ten patamsiais pamatys? O jeigu dar pypkės labiau paslėptos tai iš viso. Nebent kokiu rentgenu peršviečia ar turi kokią spec. įranga. Negalvokit, kad koks kontrabandininkas esu, tik taip įdomu kaip viskas praktiškai vyksta. Nebūtų cigarečių kainų skirtumo LT ir UK kogero nebūtų tiek daug žmonių užsiimančių pervežimais.

neee,nakti jie nestabdo nes nematys ka tu vezi :lol:

aisku kad mato,turi mobilias rentgeno svietimo masinas.Nusivaro tave i aisktele,ten ir rentgenas,ir keltuvas pasikelt masinai,ir irankiai,ir sunys,visas muitininku kompleksas..Jei jau parodys tau kad sek is paskos ,tai tikrai suras jei vesi ka nelegalaus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tačiau esu girdėjęs, kad tie kas užsiima krovinių pervežimu LT-UK ne tik tašes veža, prisiduria ir su "pypkėm", taigi įdomu kaip su muitininkų patikrom ir pan. Pvz. kas būna kai suranda pas tave kokių 10 blokų? Tik bauda ar gali ir rimčiau kas būti?

Asmeniškai nesu nei karto su autobusiuku važiavęs į UK, todėl nelabai įsivaizduoju kaip viskas vyksta, ar išvis kas juos tikrina?

Vežėjai nebeveža cigarečių arba labai retai, nes 90%, kad sustabdys ir patikrins, žinoma jeigu itartinas nepasirodysi patikrins tašę ir paleis, bet jeigu kas užklius tai kelias valandas tikrins kiekvieną tašę, o paskui ir busą. Beto dabar legaliai galima tik vieną bloką vežti iš LT.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...