Pereiti prie turinio

Straipsnis: Nevykėlių karta


Rekomenduojami pranešimai

Supranti, pasakysiu vieną, ką bandžiau ankščiau pasakyti - kiekvienas esame vis kitoks ir vienam sedėti ir kalti kažką yra gerai, o kitam visiškai ne ;) Aš esu iš tų, kuriam sedėti ir kalti savarankiškai naudos yra 0, o kai kas nors padeda visi 200%, nes prisimenu puikiai ;)

 

Kas liečia darbą ir t.t., tai pats dirbau, žinau tas problemas ir t.t., tačiau tai yra problemos, kurios kyla dėl tikslo, o ne dėl paliepimo. Na bet kaip ir sakiau - čia kiekvieno skonio reikalas ;) Turim klasėje 3 žmones, kuriems viskas ok, tačiau kiti 28 vis tik nėra labai patenkinti tuo, kas vyksta ir kaip eksperimentuoja švietimo sistema / mokykla :)

 

Ir baigiasi tiems, kurie dirba eilinį darbą ;)

 

Nesakiau, kad didesnės, bet tikrai nėra nulinės. Jos reiškia ir gana nemažai :)

 

Na, neimk vieno darbo kaip pavyzdžio. Daug gi darbų yra pasaulyje, daug darbdavių, visi jie skirtingi. Vienas gali būti visai normalus, kitas rėks, staugs, lieps daryti sunkiausius darbus.

 

Kas dėl kalimo nu tai sorry, bet argumentas nepaeis čia tavo :D Tavo vadinamas kalimas yra tai be ko neišsiversi norint tobulėti toje srityje, kaip be daugybos lentelės mokėjimo spręsi elementarius uždavinius, kaip be skyrybos taisyklių parašysi be klaidų rašinį (specialiai ėmiau paprastus pavyzdžius, kad pagautum esmę, bet realiai tai čia galima tęst ir tęst). Sakot verčia išmokt žmonių pavardes, o žinai kodėl? Nes jie kažko PASIEKĖ gyvenime. Jie mokėsi ir taip gal tuo metu švietimo sistema (jei vapšė tokia buvo) irgi turėjo spragų, bet jie tapo asmenybėmis. Jeigu tu kali jų pavardes tai žinoma, kad tu jų neatsiminsi. Geriau papasakok man kaip atsimeni (jeigu atsimeni) Makedonietį, Cezarį ar Napoleoną? Kažkur skaitei? Domėjaisi? Matei filmą? Idėjai savo pastangų, savo laiką skyriai. Nereikia kalti Plechavičiaus, Urbšio ar kitų kiek mažiau žinomų pavardžių, geriau pasidomėti, ką jie nuveikė, kas jie tokie. Jei tu bandai tik atsiminti skaičių ir susieti juos su pora vardų bei pavardžių, žinoma, kad tau nepavyks ir bus neįdomu. Turi išmokti mokytis. Mokytojas už tave neišmoks. Sėdi, pasėmi knygą ir domiesi. Ot tai sunkus darbas...

 

Vienąkart nustokim verkt ir pradėkim patys investuoti į savo ateitį. Nori turėti 10-tuką semestre? Nori gerai išlaikyt egzus? Investuok į save. Nustok kaltinti kitus ir pats imkis veiksmų tobulėti. Po to pats pradėsi suvokt kaip viskas čia siejasi, kaip visko iš tikrųjų reikia ir kas kartais pasirodo kaip nebūtina (yra ir tokių dalykų, kurių net neverta žinoti, pripažįstu, bet tai vienetai).

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Puikiai! :)

O ar tau patinka, tai ką dabar dirbi gyvenime?

Taip, labai patinka. Fizika visada labai traukė :)

 

Modestai, tai jei toje mokykloje jau taip tragiškai blogai, tai gali mesti ją nors ir rytoj, jeigu turi 16 ir daugiau metelių ;)

 

P.S. Tebūnie tai skamba kaip banalus argumentas, bet mūsų tėvai laikydavo po 5-6 egzaminus, visus dalykus mokėsi A lygiu, tai gal mažiau verk, kaip dabar blogai :D

Redagavo Isyankar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, neimk vieno darbo kaip pavyzdžio. Daug gi darbų yra pasaulyje, daug darbdavių, visi jie skirtingi. Vienas gali būti visai normalus, kitas rėks, staugs, lieps daryti sunkiausius darbus.

Kas dėl kalimo nu tai sorry, bet argumentas nepaeis čia tavo :D Tavo vadinamas kalimas yra tai be ko neišsiversi norint tobulėti toje srityje, kaip be daugybos lentelės mokėjimo spręsi elementarius uždavinius, kaip be skyrybos taisyklių parašysi be klaidų rašinį (specialiai ėmiau paprastus pavyzdžius, kad pagautum esmę, bet realiai tai čia galima tęst ir tęst). Sakot verčia išmokt žmonių pavardes, o žinai kodėl? Nes jie kažko PASIEKĖ gyvenime. Jie mokėsi ir taip gal tuo metu švietimo sistema (jei vapšė tokia buvo) irgi turėjo spragų, bet jie tapo asmenybėmis. Jeigu tu kali jų pavardes tai žinoma, kad tu jų neatsiminsi. Geriau papasakok man kaip atsimeni (jeigu atsimeni) Makedonietį, Cezarį ar Napoleoną? Kažkur skaitei? Domėjaisi? Matei filmą? Idėjai savo pastangų, savo laiką skyriai. Nereikia kalti Plechavičiaus, Urbšio ar kitų kiek mažiau žinomų pavardžių, geriau pasidomėti, ką jie nuveikė, kas jie tokie. Jei tu bandai tik atsiminti skaičių ir susieti juos su pora vardų bei pavardžių, žinoma, kad tau nepavyks ir bus neįdomu. Turi išmokti mokytis. Mokytojas už tave neišmoks. Sėdi, pasėmi knygą ir domiesi. Ot tai sunkus darbas...

 

Vienąkart nustokim verkt ir pradėkim patys investuoti į savo ateitį. Nori turėti 10-tuką semestre? Nori gerai išlaikyt egzus? Investuok į save. Nustok kaltinti kitus ir pats imkis veiksmų tobulėti. Po to pats pradėsi suvokt kaip viskas čia siejasi, kaip visko iš tikrųjų reikia ir kas kartais pasirodo kaip nebūtina (yra ir tokių dalykų, kurių net neverta žinoti, pripažįstu, bet tai vienetai).

 

Na ne vieną turėjau, bet pats matai, kad vėl tai specifinis dalykas ir masiškai nepritaikysi ;)

 

Kas dėl kalimo - nenoriu nei 10 turėt, nei egzų 100-tuku baigt :)

Vat žiūrėk apie ką ir kalbame, kad norėdamas išmokti turi pats stengtis ir mokintis savarankiškai, nes mokytojas tau pateiks sausą medžiagą, taip? Beje, visus tavo išvardintus žmones žinau tikrai ne dėl mokyklos pastangų, o tai, kad domino mane kažkada istorija ir tiesiog įsminė ;) O šiaip, nežinau kaip pas tave, bet atvirai pasakysiu, kai pas mane kas antrą dieną matematikos kontrolinis / patikrinimas iš viso visiškai matematikos kurso - nelabai turi daug laiko kažką kartotis ( dar prie ko ir namų darbai ). Taigi, tas domėjimasis susitelkia ties tuo, kas tau labiausiai įdomu ;)

 

Kas liečia investavimą į save - investuoju daug, tačiau ne į dalykus susijusius su mokykla, nes mane domina kiti dalykai :) Taigi čia specifinis dalykas, bet ir tai atsirenku jau kas būtina, o kas ne ( taip, tiesą sakai, kad daugumą dalykų turėtum žinoti, bet nemažai ir nereikalingi.. ) Arba pavyzdžiui tas pats variantas, tai ta pati istorija - mes pavyzdžiui jau visus metus einame apie antrą pasaulinį karą, kuris dideliai daliai net neįdomūs ;)

 

Anyway, aš niekur nesakiau, kad savo asmenybės netobulinu, tačiau pripažįstu, kad to nedarau iš mokyklos pusės, nes tai sunaudos didžiąją dalį laiko, kurio tikrai nesusigrąžinsiu, o juo labiau per jį ir atsiliksiu nuo to, kas man svarbu ir įdomu :)

 

Taip, labai patinka. Fizika visada labai traukė :)

 

Modestai, tai jei toje mokykloje jau taip tragiškai blogai, tai gali mesti ją nors ir rytoj, jeigu turi 16 ir daugiau metelių ;)

 

Nepatikėsi - būčiau senai tai padaręs, jeigu ne tėvai :) Tiesa, turėjau nemažą norą išeiti į proftechninę, nes joje matau du pliusus, tačiau taip pat neleido, o dabar ir jie gailisi ;)

 

Edit:

Pataisei, kol rašiau, todėl:

Link to linksta ir mūsų sistema, nes kuo toliau tuo daugiau egzaminų turi laikyti, kad parodytum jog tave turėtu priimti universitetas ;) Bet šiaip, tai dar kartą pasikartosiu - jei spaustų nuo pradžių - tai problemų ir nebūtų. O dabar nuo pradžių niekas nespaudžia, kol neateina tas "reikalas" ;)

Redagavo ModestasV
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kokioj visuomenej gyvenam tokios ir salygos,jei salyje betvarke ir neteisybe klesti, tas pats ir mokykloj :(

simples :)

 

Na va, sulaukėme pagaliau ir Delfi komentatorių lygio komentaro. Iš serijos: man blogai, nes valdžia š*dina. Tokie žmonės tik verkt temoka, jūs geriau pradėkit patys tai visuomenei kažką duoti, o ne tik prašyti ir imti. Pamąstykit pirmą prieš tokias nesąmones rašant arba bent argumentuotai rašykit, nes pasakyt, kad man blogai, nes valdžia š*dina gali ir penkių metų vaikas.

Redagavo Serapke
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visų komentarų neskaičiau (tikrai neturiu tiek laiko plevėsavimams skaityti), bet mielai pasidalinsiu ir savo nuomone bei patirtimi. Vis dar tebesimokau mokykloje (11 klasėje, gimnazijoje) ir turim visokių mokytojų, gerų ir blogų, esmė tokia, kad visiškai sutinku su straipsnio teiginiu, kad mokytojai nesudomina mokinių, pirmiausiai tai, kaip tau gali patikti dalykas, kai mokytojas kalba sau suprantama kalba, kaip pavyzdį paimsiu fiziką: ateinam į fizikos B lygį, liepia atsiversti knygas ir pradeda pyškinti formules ir "tipo" aiškinti kas ką apskaičiuoja, gerai viską nusirašom, pagal formules atliekam užduotis, bet , kokia visa to prasmė kai mes realiai net nesuprantam kaip ta formulė yra pritaikoma praktiškai, žinoma po pamokos susitinku su draugu, kuris taip pat po fizikos pamokos (kurią dėsto kitas mokytojas) pasakoja kokia įdomi pamoka buvo. Kiek žinau yra skirtumas tarp sudominti ir domėtis, šiuo atveju, mokykloje mokytojo darbas yra sudominti, bent jau kiek man žinoma tai mokiniai specialybę renkasi pagal dalykus, kurie jiems atrodo įdomus mokykloje. Kitas pavyzdys, tais su lietuvių kalba, turim mokytoja, kuri gerai ir įdomiai viską paaiškina, todėl ir rezultatai mūsų neblogi, kai tuo tarpu kita klasė pas kitą mokytoją mokosi trejetais, ketvertais. Žodžiu, esmė tokia, kad dabartinėje švietimo sistemoje viskas labai priklauso nuo mokytojo. Beje kaip minėjau, mokausi gimnazijoje, bet kiekvienais metais iš pagrindinių (ar kaip jos ten vadinamos) į gimnazijas ateina vis naujų mokinių, kurių rezultatai yra visiškai prasti. Praeitais metais iš mūsų gimnazijos dėl tokių prastų rezultatų buvo išmesta didžioji dalis mokinių, o mūsų lietuvių mokytoja pastoviai skundžiasi kokie "nemokšos" yra naujokai, kad net penktoko lygio diktante sugeba padaryti vidutiniškai 40 klaidų. Žodžiu, tokios kalbos kaip "nesiskųskit ir pradėkit mokytis" tikrai nepataisys dabartinės situacijos, kadangi mokiniai neranda motyvacijos mokytis dėl ko ir yra kalti mokytojai (pavyzdžius pateikiau jau kiek anksčiau). Dabar gyvename amžiuje, kuriame technologijos atlieka didelį vaidmenį, žinoma didelę įtaka daro tiek vaikams, tiek jų mokslams, bet tai tik dar vienas įrodymas, kodėl reiktų atnaujinti švietimo sistemą ir bent jau kiek ją modernizuoti (teko kažkada skaityti straipsnį, kad Kaune, kažkurioje mokykloje knygas pakeitė planšetės). Na ir dar ir turbūt pats svarbiausias dalykas, tai mokykloje moko tik teorijos ir faktų kalimo, ką galėtų pakeisti tiesiog paprasčiausia praktika. Tai tiek.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
ateinam į fizikos B lygį, liepia atsiversti knygas ir pradeda pyškinti formules ir "tipo" aiškinti kas ką apskaičiuoja, gerai viską nusirašom, pagal formules atliekam užduotis, bet , kokia visa to prasmė kai mes realiai net nesuprantam kaip ta formulė yra pritaikoma praktiškai, žinoma po pamokos susitinku su draugu, kuris taip pat po fizikos pamokos

 

Sutinku su tuo, kad reikia tobulinti svietimo sistema, ja visada reikia tobulinti :)

Bet kaip isivaizduoji fizikoje, kas praktiskai nera matoma(dauguma tik teoriskai ivardijama), pavaizduoti praktiskai ir parodyti? Va cia ir reikia pajungti savo galva ir ijungti vaizduote.

Visai nesistebiu kad teoriskai viskas destoma, taip pat ir universitete, praktikos labai maza dalis ir laboratorijose naudojam 10-15 metu senumo irenginius...

Destytojai/mokytojai pateikia medziaga, paaiskina kas per medziaga ir kada ja naudoti, o jei jau paciam idomu tai ir pradedi dometis, pats fizikos mokykloj nemegau visiskai, nei mokytojai nesudomino, nei destytojai, kai paciam atsiranda smalsumas tai ir mokytis sekasi :) technologijos beribes, literaturos netruksta tikrai.

 

Faktas - mokyklose daug spragu yra, bet tiek pat kalti mokiniai, tiek pat kalti mokytojai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Faktas - mokyklose daug spragu yra, bet tiek pat kalti mokiniai, tiek pat kalti mokytojai...

 

Bent vienas žmogus, kuris nebijo pripažinti ir nebijo kaltę suversti netik mokiniams :)

 

Ir taip, mokiniai turi stengtis, o ne būti tuščios galvos, bet netik mokinio pastangų reikia, nes tada gaunasi savamokslis, kas atrodo kietiems nepatikima :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ai, broliai ir seserys, jūs žinotumėt ką kalbės apie mokinius, kurie ateis po mūsų (+-5 metai nuo dabar) jie bus išviso pipiec.

 

Mūsų švietimo sistema yra nukreipta į nesveiką kalimą, kuris gyvenime neturės jokios naudos. Be to iki nenormalybės iškelti egzaminai, kurie "lemia likimą" ir jeigu neišlaikai bus labai blogai ir t.t

 

Dėl to iš dalies kalta visuomenė, kurioje gyvename, nes ji teigia, kad be diplomo(ar kito į jį panašaus šikpopieriaus) tu esi niekalas.

 

Aš pats gal ir nesu pats tobuliausias mokinys, taip nemoku rašyt rašinių ir nekertu matematikos, vidurkis bendras 6, bet Aš esu žmogus, kuris negali žinoti visko, kiekvienas turi savo nišą kurioje gali pasireikšti.

 

Ten kur mokausi mokytojų yra įvairių:

Tie kurie sudomina ir tie kurie ne

Biologijos,matkės ir info mokytojos greitai išdėsto medžiaga / numeta kelias naujas sąvokas ir uždavinys ant lentos! Sprendžiam kitą savaitę kontras !

 

 

Ar tai normalu?

Ir grįžti po tokių pamokų, nieko nesupratęs ir lauki kitos dienos, kad paspaustum mygtuką "replay"

 

O apie nd kurių sąžiningai nedarau, kiekį galiu trumpai ir aiškiai pasakyti, kad aš ne robotas ir tikrai nesėdėsiu ir 3h nedaužysiu savo galvos į knygą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ai, broliai ir seserys, jūs žinotumėt ką kalbės apie mokinius, kurie ateis po mūsų (+-5 metai nuo dabar) jie bus išviso pipiec.

 

Mūsų švietimo sistema yra nukreipta į nesveiką kalimą, kuris gyvenime neturės jokios naudos. Be to iki nenormalybės iškelti egzaminai, kurie "lemia likimą" ir jeigu neišlaikai bus labai blogai ir t.t

 

Dėl to iš dalies kalta visuomenė, kurioje gyvename, nes ji teigia, kad be diplomo(ar kito į jį panašaus šikpopieriaus) tu esi niekalas.

 

Aš pats gal ir nesu pats tobuliausias mokinys, taip nemoku rašyt rašinių ir nekertu matematikos, vidurkis bendras 6, bet Aš esu žmogus, kuris negali žinoti visko, kiekvienas turi savo nišą kurioje gali pasireikšti.

 

Ten kur mokausi mokytojų yra įvairių:

Tie kurie sudomina ir tie kurie ne

Biologijos,matkės ir info mokytojos greitai išdėsto medžiaga / numeta kelias naujas sąvokas ir uždavinys ant lentos! Sprendžiam kitą savaitę kontras !

 

 

Ar tai normalu?

Ir grįžti po tokių pamokų, nieko nesupratęs ir lauki kitos dienos, kad paspaustum mygtuką "replay"

 

O apie nd kurių sąžiningai nedarau, kiekį galiu trumpai ir aiškiai pasakyti, kad aš ne robotas ir tikrai nesėdėsiu ir 3h nedaužysiu savo galvos į knygą.

 

Dėl egzaminų tai ten viskas gerai, visose šalyse taip yra, problema yra sistemoje, ir tai net ne vietinė problema, o globalinė, pažiūrėk į Ameriką, Angliją, ten išvis tragedija... Dėl namų darbų iš dalies sutinku, iš dalies ne, esmė tokia, kad darydamas namų darbus tu didžiąją dalį visos pamokos išmoksti ar bent jau tikrai įtvirtini, bet kad jų užduoda daug tai jau tikrai neneigsiu, bet kas turi laiko tas daro, kas neturi, tas nedaro arba tiesiog kaip aš - 1h namų darbams ir ką spėju tą padarau. Pats tikrai žinau, kad jei pradėčiau daryti visus namų darbus, mano rezultatai tikrai kiltų, taigi jei mokiniai patys neįdės pastangų tai jokia švietimo sistema nepadės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl egzaminų tai ten viskas gerai, visose šalyse taip yra, problema yra sistemoje, ir tai net ne vietinė problema, o globalinė, pažiūrėk į Ameriką, Angliją, ten išvis tragedija... Dėl namų darbų iš dalies sutinku, iš dalies ne, esmė tokia, kad darydamas namų darbus tu didžiąją dalį visos pamokos išmoksti ar bent jau tikrai įtvirtini, bet kad jų užduoda daug tai jau tikrai neneigsiu, bet kas turi laiko tas daro, kas neturi, tas nedaro arba tiesiog kaip aš - 1h namų darbams ir ką spėju tą padarau. Pats tikrai žinau, kad jei pradėčiau daryti visus namų darbus, mano rezultatai tikrai kiltų, taigi jei mokiniai patys neįdės pastangų tai jokia švietimo sistema nepadės.

 

Egzaminai kai kurie yra normalūs, bet pavyzdžiui Lietuvių, tai jau per daug užkeltas tikrai :)

Kas dėl namų darbų tai taip, atsirenki ką darai ir tiek, tačiau visus padaryti kartais yra tiesiog neįmanoma dėl laiko stokos/pamokų kiekio arba geriausias variantas tai būna, kad namuose užduoda naują temą daryti, o poto klausia kodėl pas mokytoją po 7:15 neatėjom ir nesiaiškinome :D ( taip, čia specifinis, bet visko būna )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš nesakau, kad nd nenaudingi, reikia atsirinkti aš darau tik iš tų dalykų, kurie man įdomus namuose, likusius per pertraukas.

 

Realiai dažnai grįžu namo 16h, kaip zombis be nuotaikos o dar nd. Pas mane situacija panaši į Modesto, tik vietoj matematikos, ten biologija 7:15 privaloma ateit tipo išsiaiškinti, tačiau visi eina tik dėl to, kad grasino visiems sumažinti pažymį kas neis.

 

 

BIologijoj gauni daug informacijos, todėl man ypač patinka posakis, mes mokėmės tai x-klasėje. Bėda tą kad mes kažkur skubam, iškalam pamirštam ir tas eina ant repeato n kartų. Nei paaiškinama kaip kas kodėl, nei ką .

Aš geriau pagaunu dirbdamas du studentu, kuri nusisamdžiau, bent aiškiai ir suprantamai paiškina , o ne dėl to, kad viskas yra dėl to, nes taip reikia.

 

Aš į mokyklą ateinu, išmokti, ne kalti, sausa teorija neduoda naudos, jeigu nėra praktikos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš nesakau, kad nd nenaudingi, reikia atsirinkti aš darau tik iš tų dalykų, kurie man įdomus namuose, likusius per pertraukas.

 

Realiai dažnai grįžu namo 16h, kaip zombis be nuotaikos o dar nd. Pas mane situacija panaši į Modesto, tik vietoj matematikos, ten biologija 7:15 privaloma ateit tipo išsiaiškinti, tačiau visi eina tik dėl to, kad grasino visiems sumažinti pažymį kas neis.

 

 

BIologijoj gauni daug informacijos, todėl man ypač patinka posakis, mes mokėmės tai x-klasėje. Bėda tą kad mes kažkur skubam, iškalam pamirštam ir tas eina ant repeato n kartų. Nei paaiškinama kaip kas kodėl, nei ką .

Aš geriau pagaunu dirbdamas du studentu, kuri nusisamdžiau, bent aiškiai ir suprantamai paiškina , o ne dėl to, kad viskas yra dėl to, nes taip reikia.

 

Aš į mokyklą ateinu, išmokti, ne kalti, sausa teorija neduoda naudos, jeigu nėra praktikos.

 

Is kur tu zinai? Juk dar praktikos tai neturejai. Ar cia mada dabar tokia, saukt visiem - mokykla tai tik sausa teorija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is kur tu zinai? Juk dar praktikos tai neturejai. Ar cia mada dabar tokia, saukt visiem - mokykla tai tik sausa teorija.

 

Žinom todėl, kad mokytojai dažnai kartoja, jog mokomes sausą teoriją, o praktika yra daryti 20 uždavinių, kurie visi įdentiški :) T.y. darai copy/paste ir tiek ;)

 

Jeigu tas uždavinys bus parodomas kaip jį praktikoje naudoti ir ką +- galime realiame gyvenime apskaičiuoti - 70% ir daugiau mokinių turės geresnius rezultatus, bet kai uždavinys kaip man šiandien:

 

Ponia M, jos brolis B, sūnus S ir dukra D žaidžia bridžą. Vienas iš brolių dvynių žaidžia praščiau nei visi, ( iš visų keturių ) ir priešingos lyties atstovas jam žaidžia geriausiai. Žinoma, kad abu jie yra vienodo amžiaus. Kuris žaidžia praščiausiai?

 

Tai tikrai - nei 5 nei 9, nes nieko ten nesupranti, o turi parašyti aiškų ir detalų sprendimą kas ir kaip :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinom todėl, kad mokytojai dažnai kartoja, jog mokomes sausą teoriją, o praktika yra daryti 20 uždavinių, kurie visi įdentiški :) T.y. darai copy/paste ir tiek ;)

 

Jeigu tas uždavinys bus parodomas kaip jį praktikoje naudoti ir ką +- galime realiame gyvenime apskaičiuoti - 70% ir daugiau mokinių turės geresnius rezultatus, bet kai uždavinys kaip man šiandien:

 

 

 

Tai tikrai - nei 5 nei 9, nes nieko ten nesupranti, o turi parašyti aiškų ir detalų sprendimą kas ir kaip :)

 

Modestai viskas vyksta,taip kaip ir turi vykt. Pasaulis apvalus ir jis sukasi ratu. Su tais 70% cia pats sugalvojei?

Pamenu 10kl mokemes ekonomika ir ten daug kalbejimo apie pajamas, islaidas, taupyma, pelno skaiciavima... Galvoji nors vienas is musu bande pritaikyti savo zinias tos dienos praktikoje?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Modestai viskas vyksta,taip kaip ir turi vykt. Pasaulis apvalus ir jis sukasi ratu. Su tais 70% cia pats sugalvojei?

Pamenu 10kl mokemes ekonomika ir ten daug kalbejimo apie pajamas, islaidas, taupyma, pelno skaiciavima... Galvoji nors vienas is musu bande pritaikyti savo zinias tos dienos praktikoje?

 

Na neturi taip vykti, bet vyksta :)

 

O tuos 70%, tai todel, kad mokykloje tokia statistika ( bent jau manojoje ) ;)

 

Beje, būtent - pas mane bandė ir ne vienas ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...