Pereiti prie turinio

Kodėl daugiau nenoriu pirkti UAB "Skytech.lt"


Rekomenduojami pranešimai

Todėl, kad man reikalingas kokybiškas daiktas.

Butu labai patogu kad pasinaudojus preke ir jai sugedus iškarto grąžintų pinigus. Idomu kas butu jeigu mašina nupirktum iš automobiliu salono ir joje kas nors sugestu,irgi sakytum neremontuokite o gražinkite pinigus?

Redagavo NemokamasMygtukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal pora metų atgal iš Skytech internetu pirkau monitorių, vos išpakavęs ir prijungęs pastebėjau kelis erzinančius dead pixel'ius, pranešiau, žinoma, pakeis - galvojau, tačiau atsakymas, toli gražu, nebuvo tas, kurio tikėjaus, mat produktas nėra pakankamai sugadintas, o ir šiaip šios firmos monitoriams tai būdinga, jiems reikia daugiau mirusių pikselių. Pasiskaičiau internete apie panašius nesklandumus su Skytech, tai net nebesigilinau į šią situaciją, pagalvojau, kad užteks to, jog niekada iš jų nebepirksiu ir rekomenduosiu to nedaryti kitiems, nes gi koks racionaliai mąstantis žmogus pirks brokuotą prekę už naujos kainą?

Redagavo frix
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl aptarnavimo problemų nebuvo jokių. Jei iškyla kokių nors klausimų, tai viską kuo puikiausiai ir laiku atsako per elektroninį paštą :)

 

Gal pora metų atgal iš Skytech internetu pirkau monitorių, vos išpakavęs ir prijungęs pastebėjau kelis erzinančius dead pixel'ius, pranešiau, žinoma, pakeis - galvojau, tačiau atsakymas, toli gražu, nebuvo tas, kurio tikėjaus, mat produktas nėra pakankamai sugadintas, o ir šiaip šios firmos monitoriams tai būdinga, jiems reikia daugiau mirusių pikselių. Pasiskaičiau internete apie panašius nesklandumus su Skytech, tai net nebesigilinau į šią situaciją, pagalvojau, kad užteks to, jog niekada iš jų nebepirksiu ir rekomenduosiu to nedaryti kitiems, nes gi koks racionaliai mąstantis žmogus pirks brokuotą prekę už naujos kainą?

 

 

Joks čia brokas. Net kažkur skaičiau, jog jei dead pixel'ių skaičius nesiekia ten kažkiek vienetų, tai produktas yra nebrokuotas :)

Redagavo Irmantask
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Butu labai patogu kad pasinaudojus preke ir jai sugedus iškarto prašyti kad grąžintų pinigus. Idomu kas butu jeigu mašina nupirktum iš automobiliu salono ir joje kas nors sugestu,irgi sakytum neremontuokite o gražinkite pinigus?

 

Gerbiamasis, nusipirkęs įrenginį aš juo noriu naudotis, o ne švaistyti laiką remontams. Pardavėjui buvo pasiūlyta daiktą pakeisti, tačiau to nebuvo padaryta, todėl buvo paprašyta grąžinti pinigus. Beje, jei tamsta mėgstate dalyvauti remontų procesuose, tai prašom ir linkiu sėkmės, šitas mano komentaras yra skirtas tiems, kas ieško kokybės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerbiamasis, nusipirkęs įrenginį aš juo noriu naudotis, o ne švaistyti laiką remontams. Pardavėjui buvo pasiūlyta daiktą pakeisti, tačiau to nebuvo padaryta, todėl buvo paprašyta grąžinti pinigus. Beje, jei tamsta mėgstate dalyvauti remontų procesuose, tai prašom ir linkiu sėkmės, šitas mano komentaras yra skirtas tiems, kas ieško kokybės.

 

Nori kokybės - nereikia pirkti kažkokio akcijinio kiniško šlamšto. Na bet ir geriausiuose įrenginiuose gali pasitaikyti gedimų.

 

P.s netyčia užpliusinau tavo pranešimą huh.gif

Redagavo Irmantask
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau N metų kiekvieną elektroniką perku SKYTECH'e. Kaina tenai dažniausiai būna priimtiniausia, personalas ypač malonus (Plungės filialo - ir ranką paspaudžia, ir nusišypso) bei jokių bėdų dar neturėjau. Net ir vienu metu pirkti 3 laptopai iki dabar veikia kaip pridera.

 

Tik vieną vienintelį kartą sugedo USB flash'iukas, kurį be jokių pretenzijų tą pačia akimirką pakeitė nauju. Gal nuskambės juokingai, bet po kiek laiko užsilenkė ir naujas - pakeitė, bet tada užsilenkė ir anas :D Matyt ant prasto Kingstono papuoliau, nes po paskutinio sugedimo ano modelio net nebeliko asortimente. BET. Viskas buvo išspręsta. Suteikė progą išsirinkti kitą modelį už plius minus tą pačia kainą.

 

Žinoma, kad kiekvienas filialas yra skirtingas. Kiti žmonės, kiti charakteriai. Ir nematau priežasties permokėti už prekę kituose įmonėse, jei čionai man nereikia mokėti papildomų išlaidų už prekės pristatymą. Žinutė - Prekė ateina į saloną - Besimėgaudamas grynu oru užsuku į parduotuvę - Moku tik už prekę. Viskas.

 

Todėl, kad man reikalingas kokybiškas daiktas.

Jei įmonė pateikia brokuotą prekę, skaitosi, kad jie lieka kalti? Toks įspūdis, kad SKYTECH'as tą tavo elektroniką pagamino.. Skųskis kiniečiams, jei ponas kokybės nori.

Redagavo AudriusN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Joks čia brokas. Net kažkur skaičiau, jog jei dead pixel'ių skaičius nesiekia ten kažkiek vienetų, tai produktas yra nebrokuotas :)

 

Civilinis Kodeksas. 6.327, 6.333 str. Kitą kartą prieš teikdamas teisines konsultacijas skaityk čia, o ne kažkur kažką. Jeigu norėčiau loterijos, pirkčiau pirmą pasitaikiusį monitorių iš lombardo, tačiau šiuo atveju buvo suteikta 100% garantija, kad produktas atitinka pardavėjo pateiktą aprašymą.

Brokuotas yra tavo mąstymas.

Ačiū.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerbiamasis, nusipirkęs įrenginį aš juo noriu naudotis, o ne švaistyti laiką remontams. Pardavėjui buvo pasiūlyta daiktą pakeisti, tačiau to nebuvo padaryta, todėl buvo paprašyta grąžinti pinigus. Beje, jei tamsta mėgstate dalyvauti remontų procesuose, tai prašom ir linkiu sėkmės, šitas mano komentaras yra skirtas tiems, kas ieško kokybės.

 

Tai palauk. Prie ko čia kaltas pardavėjas, jeigu gamintojas pagamino brokuotą prekę? Kelk pretenzijas gamintojui, o ne pardavėjui. Čia puikus pavyzdys, kad pardavėjas negali atsakyti už gamintojo paliktą broką.

 

Dar trumpiau - Neturėčiau reikalų su tokiais žmonėmis, kurie nesuvokia kas yra pardavėjas ir kas yra gamintojas. Jeigu neskiri šių dalykų - geriau nepirk nieko, nes pardavėjas niekada nebus atsakingas už gamintojo klaidas, o juo labiau už tai, kiek laiko gamintojas tvarkys tą prekę. Jei jau gamintojas jos netvarko ir nepripažįsta - kreipkis aukščiau, bet vistiek tave numes pas gamintoją ir lieps su juo aiškintis, kodėl taip buvo, o ne kitaip :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikia mokėt šnekėt normaliai ir nebus problemų su prekių keitimu ar grąžinimu. Jeigu nuėję pametat daiktą ir akiplėšiškai prašot pakeist ar grąžint pinigus nieko keisto, nes jie to padaryti iškart negali! O dabar pasakysiu kodėl. Todėl, kad vadybininkas nežino ar tai brokuota prekė dėl gamintojo, ar pirkėjo kaltės, todėl siunčia prekę i garantinį aptarnavimą. Jeigu norit, kad pakeistu prekę į kitą ar grąžintu pinigus turit prašyt, kad nustačius bėda jums būtų pranešta. Tada nuvykstat į vietą ir sprendžiant ar norit pakeisti/taisyti prekę. Šis metodas veikia. Tiesiog nereikai būt ragštim subinėj.

 

Brangioji! Tavo metodas neveikia, prašymai nepadeda, o vadybininkams trūksta kvalifikacijos. Apie tai ir rašoma temoje.

Yra bendroji lietuvių kalba ir pirkėjas neprivalo nusileisti iki pardavėjo lygio, kad su juo "šnekėt normaliai".

Deja, bet šiuo atveju pardavėjas ir buvo ta tikroji rakštis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Civilinis Kodeksas. 6.327, 6.333 str. Kitą kartą prieš teikdamas teisines konsultacijas skaityk čia, o ne kažkur kažką. Jeigu norėčiau loterijos, pirkčiau pirmą pasitaikiusį monitorių iš lombardo, tačiau šiuo atveju buvo suteikta 100% garantija, kad produktas atitinka pardavėjo pateiktą aprašymą.

 

Brokuotas yra tavo mąstymas.

 

Ačiū.

 

Na tai tame aprašyme gal ir buvo tai paminėta. Pats turiu monitorių su vienu dead pixel'iu. Jokių bėdų jis man nesukėlė ir visiškai netrukdė. Veikia jau 5-ti metai. Tikrai nebūčiau gaišęs sąvo brangaus laiko ir pinigų, kad nebūtų jo. Tiesiog darai iš musės dramblį. Na bet gal čia kita situacija.

Apie mano mąstymą tikrai ne tau spręsti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau N metų kiekvieną elektroniką perku SKYTECH'e. Kaina tenai dažniausiai būna priimtiniausia, personalas ypač malonus (Plungės filialo - ir ranką paspaudžia, ir nusišypso) bei jokių bėdų dar neturėjau. Net ir vienu metu pirkti 3 laptopai iki dabar veikia kaip pridera.

 

Tik vieną vienintelį kartą sugedo USB flash'iukas, kurį be jokių pretenzijų tą pačia akimirką pakeitė nauju. Gal nuskambės juokingai, bet po kiek laiko užsilenkė ir naujas - pakeitė, bet tada užsilenkė ir anas :D Matyt ant prasto Kingstono papuoliau, nes po paskutinio sugedimo ano modelio net nebeliko asortimente. BET. Viskas buvo išspręsta. Suteikė progą išsirinkti kitą modelį už plius minus tą pačia kainą.

 

Žinoma, kad kiekvienas filialas yra skirtingas. Kiti žmonės, kiti charakteriai. Ir nematau priežasties permokėti už prekę kituose įmonėse, jei čionai man nereikia mokėti papildomų išlaidų už prekės pristatymą. Žinutė - Prekė ateina į saloną - Besimėgaudamas grynu oru užsuku į parduotuvę - Moku tik už prekę. Viskas.

 

 

Jei įmonė pateikia brokuotą prekę, skaitosi, kad jie lieka kalti? Toks įspūdis, kad SKYTECH'as tą tavo elektroniką pagamino.. Skųskis kiniečiams, jei ponas kokybės nori.

 

SKYTECH'as ne pagamino, SKYTECH'as pardavė brokuotą prekę. Kodėl turėčiau skūstis nežinia kam, jei pinigus mokėjau SKYTECH'ui? Kuo čia dėti kiniečiai?

Nematau jokios logikos jūsų teiginiuose, bet linkiu sėkmės, jei esate viskuo patenkintas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Brangioji! Tavo metodas neveikia, prašymai nepadeda, o vadybininkams trūksta kvalifikacijos. Apie tai ir rašoma temoje.

Yra bendroji lietuvių kalba ir pirkėjas neprivalo nusileisti iki pardavėjo lygio, kad su juo "šnekėt normaliai".

Deja, bet šiuo atveju pardavėjas ir buvo ta tikroji rakštis.

Va čia ir matos tavo kultūra! Žmogus žmogui nelygus. Jei su vadybininku elgies kaip su šiukšle ir jį "stumdai" nenuostabu, kad tau tokie dalykai atsitinka. Paskutiniai pirkiniai ir garantiniai aptarnavimai buvo susiję su Skytech. Jokių problemu. Ausinės po garantinio pakeistos į kitas, nešiojamas kompas taip pat. Ir vien dėl to, kad susėdom ir radom bendrą kompromisą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl aptarnavimo problemų nebuvo jokių. Jei iškyla kokių nors klausimų, tai viską kuo puikiausiai ir laiku atsako per elektroninį paštą :)

 

 

 

 

Joks čia brokas. Net kažkur skaičiau, jog jei dead pixel'ių skaičius nesiekia ten kažkiek vienetų, tai produktas yra nebrokuotas :)

 

Gerai pasakei! Pvz. Jei paaiškės, kad vietoje šokolado suvalgėte paprasčiausią šū.., tik su cukrumi, tai jau bus visai ne š...., nes ten buvo įdėta cukraus. Genijus!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...