Pereiti prie turinio

vaziavimas dujomis


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, norejau paklausti tu, kurie turi auto su dujomis ir masinos verte nedaugiau 3000lt. Kas kiek laiko reikia remontuot, kiek daugiau ima nei benzino ir ar verta :) kiek domejaus visur raso, kad iki 20% daugiau ima, bet nelabai aisku kokia tikimybe su tokia kaina gedimu. Taip pat kurios kartos dujos maziausiai genda

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš girdėjau, kad "bezdalais" varoma mašina draudžiama kaikur kiemuose važinėt, kad tipo teršia, čia tiesa? :D

 

 

Tikrai netiesa. O temos autoriui, tai net neabejok, kad ant dujų bus pigiau. Nieko ten brangaus nėra jei tvarkyt, be to benzino siurblys nebus naudojamas, todėl neges. Kuro sąnaudos taip pat tikrai minimaliai tepadidėja lyginant su benzinu, manau net to 20% nesiekia. Geriausios žinoma 4 kartos dujos, bet jei mašina senesnė, tai galima dėt ir pigesnę dujų įrangą, bet čia jau reikia meistro klaust su kokia įranga mašina draugaus geriausiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pamirsau paminet kad ruosiuos pirkt kazka tokio, o ne pats i masina det :)

 

Aš girdėjau, kad "bezdalais" varoma mašina draudžiama kaikur kiemuose važinėt, kad tipo teršia, čia tiesa? :D

as girdejau, kad dujoms degant kaip tik ekologiskiau nei benzu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu kokia honda pasiimsi, kur pvz varikliui isvis nera kam gesti, neskaitant kebulo, nu tai ir vaziuosi ir rys mieste 10 litru duju. O gedimu, jeigu masina bent minimaliai priziureta, tai gali ir metu metais laukti, nesvarbu, kad masina uz 3 tukst. Be to, tu laiku japoniski varikliai susisluodavo visus laimejimus del mazu kuro sanaudu ir velnisko patikimumo. Aisku dujos 4 kartos, tada kursi ant benzo ir sildysi masina ant benzo, bet viskas reguliuojas per kompa, todel kuro sanaudu padidejimas tikrai bus mazesnis uz tuos 20 procentu. Su senesniom kartom gali kurti iskart ant duju, tad nebutina, jog masina gerai veiktu ant benzino. Tokio senumo masinoms neretai buna, jog dujas ideda ne del to, jog pigiau, o del to, jog ant benzo nebevaziuoja, tai ideda nauja kuro padavimo sistema (dujas) ir pigiau ir gedimas issprendziamas :]

 

Uz 3 stukas nereikia pirkti masinu, kur jau pradeta montuoti mandresne elektronika, davikliai. Kad ir opeliai ar prancuzai. Varikliai dar dvigubai tiek laikytu, bet primaste naujoviu tais laikais, davikliu prikiso nu ir viskas genda, o naudos is tos elektronikos nulis.

 

Aš girdėjau, kad "bezdalais" varoma mašina draudžiama kaikur kiemuose važinėt, kad tipo teršia, čia tiesa? :D

 

Seip tai Europos sostinese kaikuriose yra daromos nuolaidos ivaziavimui i centra, parkingui butent auto su dujom

Ir speju pas tave namuose senelio krosnis pastatyta, malku pasikureni ir blynus taip kepi, jugi dujos tersia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu isidedi 4 kartos ir tau viska sureguliuoja, tai kita karta reguliuot reikes po daug desimciu tukstanciu kilometru, nes yra irasoma programa taip pat, kaip ir gamykline programa benzinui, kurios isvis niekada nereikia reguliuoti.

Jeigu isidesi pirmos kartos, reguliuosi kas menesi, nebent labai pasiseks ir mazai turesi problemu del to, bet cia reikia sekmes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima uz tokia kaina surasti ir su tiesioginem dujom. Pvz.:

http://www.autogidas.lt/mazda-626-v-comfort-hecbekas-1998-0126013466.html tik arkos parudijusios, tai tektu isleisti nemazai pinigu, kad sutvarkytum jas

 

Patarciau pirkti tik su tiesioginem dujom, geriau traukia ir maziau degalu naudoja, negu su paprastom, ir reguliavimu zymiai maziau.

O siaip pridek dar 1-2 tukst.lt, tada galesi kazka padoresnio paimti.

Redagavo eko
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tvarkingu paprastu duju(reduktoriniu-slanginiu) sanaudos palyginus su benzo 20-30% didesnes. Ziema gali buti ir dar truputi daugiau. Duju reguliavimas ne ka kainuoja, nuo 40lt. :) Vienintelis dalykas kuris atgyvena yra duju reduktorius. Kaina naujo apie 100lt. Minusai tokie: netvarkingai sureguliuotos saudo, smirda, prie salcio sunkiau kuriasi, trauka prastene nei benzinu.

 

Tiesioginiu 4 kartos duju sanaudos beveik nesiskiria nuo benzino. Dazniausiai 1:1, 10:11. Trauka beveik nesiskiria nuo benzo. Gest nelabai yra kam, is esmes tik purkstukai atgyvena, bet jei viskas gero stovio, tvarkinga tarnauja pora metu be problemu purkstukai. Purkstuku kaina po keliasdesimt litu. Nesaudo, nesmirda. Vienintelis minusas, kad reikia kurti ir sildyti benzinu. Nuo 35-40 laispniu dazniausiai persijungia(priklauso nuo duju irangos, sureguliavimo), tad vasara nera problema - uztenka keliolikos, keliasdesimt sekundziu kol isijungia. Rudeni jau reikia cigarete surukyt kol pasyla. Ziema, surukai cigarete ir nusivalai masina. :D Padideja rizika sudegint kuro siurbli jei vazinesi su keliais litrais benzino kaip daugelis daro.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Karštos temos

×
×
  • Sukurti naują...