Pereiti prie turinio

Variklio keitimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Turiu BMW 318tds Compact 1996 metų, ir norėjau pasiklausti ar geriau yra šiam varikliui daryti CHIP tuning'ą ar keisti variklį į naujesnių metų arba tų pačių metų 2.0l? Visgi šiai mašinai 66kW nėra užtektinai ir kuro atžvilgiu ekonomiškumo tikrai nematau ( 320 tų pačių metų valgo tiek pat, tačiau turi beveik 90kW ) :)

 

Pagrindinis klausimas ne tai, kas naudingiau/pigiau, tačiau tai, kas yra įmanoma neieškant problemų su techninėmis apžiūromis ir kitomis nesąmonėmis :)

 

ps. Būtų gerai, kad parašytų kokios problemos kyla keičiant variklį į galingesnį tie, kas yra tą darę :)

Redagavo ModestasV
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atmosferiko remapint neapsimoka, nes bus kokie 2-5% galios padidejimas. Siaip patarciau IS'o motora mest (318is, 103kW)

 

Iš 90 HP iki 113 HP padidėja, tačiau ir kuro sąnaudos krenta ( ne vienas bent jau taip teigė )

 

Kiek esu girdejas, tai geriau statyk 2l vanos o ne paprasta, zymiai geresni varikliai, neblogi siaip ir 1.8is :)

 

 

Galbūt ir geresni, tačiau kaip sakiau - domina labiau su TA susiję reikalai :) Realus variantas čia yra čipavimas arba dėjimas 2.0 arba 3.0 variklį ( viskas priklausys kiek turėsiu mašiną ir kiek leis finansai ) :)

 

 

Beje, jeigu ką tai pas mane dyzelis, taigi į benziną keisti nenorėčiau :) ( per daug knisalo )

Redagavo ModestasV
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasiskaičiuok kiek kainuos naudotas variklis, laidynas, ECU, diržai ir t. t. Praeis noras kažką daryti, nes gausis vos ne brangiau, nei pati mašina kainuoja. + jei variklio kubatūra ar galingumas pasikeičia daugiau nei 20% (nesu visiškai tikras) reik praeiti per naują ekspertizę. Kitu atveju TA nepraeisi, o jei praeisi ir į ką nors įvažiuosi rimčiau - draudimas atsisakys padengti nuostolius.

 

Jei dabartinė mašina dar važiuoja - parduok, prisidėk savo papildomą biudžetą ir nusipirk mašiną su norimu varikliu.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pardavimas galbūt ir variantas, tačiau vis tik norisi sužinoti kokia situacija ir kas turi būti atlikta keičiant variklį, nes mintis yra pasiimti kitą automobilį kasdieniam važinėjimui, o šį paversti sportiniu :) ( keičiant variklį į gerokai galingesnį )

 

Beje, būtent su ta ekspertize ir domina, nes vienur sako 20%, kitur 30%, o treti išvis sako, kad net 5% pakeitus galią reikia važiuoti ekspertizės..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pardavimas galbūt ir variantas, tačiau vis tik norisi sužinoti kokia situacija ir kas turi būti atlikta keičiant variklį, nes mintis yra pasiimti kitą automobilį kasdieniam važinėjimui, o šį paversti sportiniu :) ( keičiant variklį į gerokai galingesnį )

 

Beje, būtent su ta ekspertize ir domina, nes vienur sako 20%, kitur 30%, o treti išvis sako, kad net 5% pakeitus galią reikia važiuoti ekspertizės..

 

Nekažkas sportinio gautųsi įsidėjus 90kw variklį :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl 90kW? Ar turi galvoje po chip? Jeigu taip - tai pasilikčiau mašiną kasdieniam važinėjimui, o keičiant variklį - liktų tik kaip sportinė mašina ir tiek :)

 

Na jei keisi į 2.0l 90kw tai būtų absurdas, traukos atsiras vos daugiau, tai nežinau koks sportininkas iš jo išeis :D užsiknisimo bus užtektinai, pinigų ir laiko sukiši kaip reikiant

 

 

Sveiki,

Turiu BMW 318 Compact 1996 metų, ir norėjau pasiklausti ar geriau yra šiam varikliui daryti CHIP tuning'ą ar keisti variklį į naujesnių metų arba tų pačių metų 2.0l? Visgi šiai mašinai 66kW nėra užtektinai ir kuro atžvilgiu ekonomiškumo tikrai nematau ( 320 tų pačių metų valgo tiek pat, tačiau turi beveik 90kW ) :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei keisi į 2.0l 90kw tai būtų absurdas, traukos atsiras vos daugiau, tai nežinau koks sportininkas iš jo išeis :D užsiknisimo bus užtektinai, pinigų ir laiko sukiši kaip reikiant

 

 

 

 

Na ne, tokiu atvėju tai būtų tik dėl savęs, bet taip - pasižiūrėjus nelabai ir verta - tą patį gauni su chip iš tikro ir daug pigiau :)

 

O kas liečia sportininką, tai tokiu atvėju 3.0 ir daugiau eitų, nes visgi sportininku bandytų būt :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pardavimas galbūt ir variantas, tačiau vis tik norisi sužinoti kokia situacija ir kas turi būti atlikta keičiant variklį, nes mintis yra pasiimti kitą automobilį kasdieniam važinėjimui, o šį paversti sportiniu :) ( keičiant variklį į gerokai galingesnį )

 

Beje, būtent su ta ekspertize ir domina, nes vienur sako 20%, kitur 30%, o treti išvis sako, kad net 5% pakeitus galią reikia važiuoti ekspertizės..

nieko sau sportinis variantas, is 1.8 imes 2.0 ir jau "sportas". ech..

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieko sau sportinis variantas, is 1.8 imes 2.0 ir jau "sportas". ech..

 

Jomajo. 2.0 imesiu ir pasiliksiu sau ( jeigu bus verta ), o jeigu sportui darytis tai vel kartosiu - daugiau nei 3,0 mesiu :) Ir jomajo skaityt išmok. Parašiau, kad pasiimsiu naują mašiną, o šią paversiu sportine. Prieš tai rašiau, kad norėčiau dėl savęs įsidėti arba chipuoti variklį jei tai bus verta, o jeigu ne - tai tik galingą ir sportui :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie kokį sportą galima kalbėt tokiam dyzeliuke? Benzino neįdėsi, nes pagal naujas TA taisykles kuro rūšies keisti negalima. Galingo dyzelio taip pat, kiek girdėjęs negalima dėt 30% galingesnio variklio ir nemanau kad kažkokios ekspertizės padės. Nebent nori gauti sportinį pasą, bet tam jau reikia turėti keliasdešimt tūkstančių biudžetą. Ir aplamai tokiai mašinai keisti variklio neapsimoka, nei ji kažkuo išskirtinė nei brangi. Variklis kainuoja, darbas kainuoja, nes keičiasi ne tik variklis, bet ir elektrinė dalis ir t.t., perdaryt nemažai reikės. O jei dar meistras kreivarankis darys, tai dar po to nemažai neaiškių problemų gali atsirasti. + Įsidėjus galingesnį variklį reikės geresnių stabdžių, pakabos ir pan. Tuo tarpu nusipirkus jau gamykliškai galingą auto - ten jau viskas yra.

Finansiškai geriausias sprendimas būtų įsidėti šiek tiek didesnę turbiną (tik ne per galingą, kad atlaikytų variklis), didelį IC, dar kokį filtrą galima ir tada čipuot. Skirtumas pasijaus tikrai, o su laiku kai priprasi ir vėl ims trūkti galios galės parduot ir nusipirkt kažką galingesnio. Aišku viskas priklauso dar ir nuo mašinos stovio, jei ten jau pas tave koks puslavonis, tai neapsimoka į tokį tiek pinigų kišt.

 

Išvada: iš karto reikia pirkti galingesnį auto. Nes 13,9s įsibėgėjimas iki 100 tai netgi nesaugu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jomajo. 2.0 imesiu ir pasiliksiu sau ( jeigu bus verta ), o jeigu sportui darytis tai vel kartosiu - daugiau nei 3,0 mesiu :) Ir jomajo skaityt išmok. Parašiau, kad pasiimsiu naują mašiną, o šią paversiu sportine. Prieš tai rašiau, kad norėčiau dėl savęs įsidėti arba chipuoti variklį jei tai bus verta, o jeigu ne - tai tik galingą ir sportui :)

o nemanai, kad planuot keist varikli du kartus, yra kvaila bei labaaiii neekonomiska? o jeigu esi neapsisprendes, tai isvis reiktu susilaikyt nuo to keitimmu ir gerai viska apgalvot. siuo atveju tai tiesiog pinigu metymas ir laiko svaistymas. aisku pinigai tavo, daryk ka nori, bet tokiu cia nesamoniu neskelbk...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie kokį sportą galima kalbėt tokiam dyzeliuke? Benzino neįdėsi, nes pagal naujas TA taisykles kuro rūšies keisti negalima. Galingo dyzelio taip pat, kiek girdėjęs negalima dėt 30% galingesnio variklio ir nemanau kad kažkokios ekspertizės padės. Nebent nori gauti sportinį pasą, bet tam jau reikia turėti keliasdešimt tūkstančių biudžetą. Ir aplamai tokiai mašinai keisti variklio neapsimoka, nei ji kažkuo išskirtinė nei brangi. Variklis kainuoja, darbas kainuoja, nes keičiasi ne tik variklis, bet ir elektrinė dalis ir t.t., perdaryt nemažai reikės. O jei dar meistras kreivarankis darys, tai dar po to nemažai neaiškių problemų gali atsirasti. + Įsidėjus galingesnį variklį reikės geresnių stabdžių, pakabos ir pan. Tuo tarpu nusipirkus jau gamykliškai galingą auto - ten jau viskas yra.

Finansiškai geriausias sprendimas būtų įsidėti šiek tiek didesnę turbiną (tik ne per galingą, kad atlaikytų variklis), didelį IC, dar kokį filtrą galima ir tada čipuot. Skirtumas pasijaus tikrai, o su laiku kai priprasi ir vėl ims trūkti galios galės parduot ir nusipirkt kažką galingesnio. Aišku viskas priklauso dar ir nuo mašinos stovio, jei ten jau pas tave koks puslavonis, tai neapsimoka į tokį tiek pinigų kišt.

 

Išvada: iš karto reikia pirkti galingesnį auto. Nes 13,9s įsibėgėjimas iki 100 tai netgi nesaugu.

Pirmas normalus ir išsamus atsakymas :)

Kas liečia sportą, tai kodėl gi ne, teko ne vieną variantą matyti su 3,0 dyzeliniu varikliu :)

 

Žinoma, norėčiau ieškoti sprendimo mieste ( visgi tikrai 66kW šiek tiek per mažai ), todėl vis svarstau apie chip tuning'ą ( bent jau iš 13, kad iki 10 nukristų - per akis ) :) Kas dėl galios trūkumo vėliau, tai vėlgi - mieste tikrai nesinori draskytis, o ir šiaip - dabar toks kaip ir pasvarstymas kas naudingiau yra :) Beje, mašina idealioj būklės ( tfu, tfu, tfu ), jokių rūdžių, gedimų ir t.t. ( kosmetikos truputėlį reiktų ant kapoto, bei sparno lakas pasilupęs ) :)

 

o nemanai, kad planuot keist varikli du kartus, yra kvaila bei labaaiii neekonomiska? o jeigu esi neapsisprendes, tai isvis reiktu susilaikyt nuo to keitimmu ir gerai viska apgalvot. siuo atveju tai tiesiog pinigu metymas ir laiko svaistymas. aisku pinigai tavo, daryk ka nori, bet tokiu cia nesamoniu neskelbk...

Neplanuoju keisti du kartus - vienas kartas bus arba kasdieniam važiavimui arba sportui :) Beje, kol kas kaip matai klausinėjuos geresnio varianto - ar tas ar tas geriau ir finansiškai naudingiau ;)

 

Suvirint reduktoriu ir laukt ziemos, didesniu modu nevertas sis compactas ;)

Ne pirmą tokią nuomonę girdžiu, bet pasakysiu tik tiek - kaip kitiem tas pats MK1 Golf atrodo nevertas pinigų, taip ir tau šis compatct'as, bet realiai negaila man į jį kažkiek ir įkišti ( visgi žiūri kaip kišenė leidžia ), o ir šiaip jo remontas juokingas, tai vėl - pliusas į jo pusę :) Kas liečia reduktorių - sukasi ši mintis, bet vis dar galvoju ar verta ;) Aišku, jeigu darysi kažką rimčiau - tai taip, virinsi, bet kitu atvėju ant klaustuko :)

 

 

 

Anyway - davėt minčių apie ką reikia pagalvoti - to ir norėjau :) Nesakau, kad vienas ar kitas variantas yra geras - priklausys viskas nuo išlaidų ir problemų, kurias rasi kažką darydamas. Tas pats chip'as gali turėti neigiamą įtaką TA praėjimui :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

koks tolkas deti nauja varikli ir kisti saibas o rezultate gausis nemazai,parduodi masina ir perki nauja su 2litru plyta ir sutaupysi pinigu

Tolkas toks, kad kartais pati mašina prisiriša prie žmogaus, tačiau po kapotu slypi ne arkliai, o vėžliai :)

 

Chip tuningas jokios įtakos TA neturės, galios tau niekas nematuos, dūmingumas taip pat neturi padidėti jeigu čipuojamas kaip reikia.

 

Na reikės Vimotoje pasiklausti :) Ačiū už protingą nuomonę :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu po gaubtu tvarkinga ir meistras ne china remap'us pučia - jokių problemų su TA nebus. Būtent su Vimota iš vis ramu, Vitoldas išmano savo darbą. Nepatiks - atvažiuosi atgal, įrašys stock'ą ir dar atiduos pinigus. Bet kažkaip nesu girdėjęs, kad kas būtų grįžęs :D Bet pas tave atmosferikas - o jų niekas nechipuoja, nes maksimaliai galima išspausti gal 2-5% galios prieaugio. Dėt kitą benzą (dyzelio negali dėti, nes tokie įstatymai) irgi klausimas ar pavyks. Reik išsiaiškinti ar tinka visi tvirtinimai. Tada reik žiūrėt ar tinka ta pati pavarų dėžė (o ji greičiausiai netiks, nes naujam varikliui bus stipriai per trumpos pavaros), tada žiūrėk ir sankaba keičiasi. O kur pusašiai, reduktorius, diferiancialas? Pasiskaičiuoji kiek visko reiks daryti, kokios naudotų dalių kainos ir bijau, kad gausis vos ne naujesnio BMW kaina su normaliu varikliu?

 

Kas su sporto pasu, tai nebesvaigstam. Su tokia mašina tu negalėsi važinėti mieste. Pirksi atskirai tralą? Ir kur važiuosi? Į kačerginę kiekvieną kartą norėdamas palakstyt? Jau nekalbu apie popierizmą ir mašinos paruošimą. Vien lankai viršys tavo mašinos kainą, o be jų apie sporto pasą gali tik pasvajoti.

 

 

TA gali prisiknisti tik tokiu atveju, jei buvo keistas variklis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu po gaubtu tvarkinga ir meistras ne china remap'us pučia - jokių problemų su TA nebus. Būtent su Vimota iš vis ramu, Vitoldas išmano savo darbą. Nepatiks - atvažiuosi atgal, įrašys stock'ą ir dar atiduos pinigus. Bet kažkaip nesu girdėjęs, kad kas būtų grįžęs :D Bet pas tave atmosferikas - o jų niekas nechipuoja, nes maksimaliai galima išspausti gal 2-5% galios prieaugio. Dėt kitą benzą (dyzelio negali dėti, nes tokie įstatymai) irgi klausimas ar pavyks. Reik išsiaiškinti ar tinka visi tvirtinimai. Tada reik žiūrėt ar tinka ta pati pavarų dėžė (o ji greičiausiai netiks, nes naujam varikliui bus stipriai per trumpos pavaros), tada žiūrėk ir sankaba keičiasi. O kur pusašiai, reduktorius, diferiancialas? Pasiskaičiuoji kiek visko reiks daryti, kokios naudotų dalių kainos ir bijau, kad gausis vos ne naujesnio BMW kaina su normaliu varikliu?

 

Kas su sporto pasu, tai nebesvaigstam. Su tokia mašina tu negalėsi važinėti mieste. Pirksi atskirai tralą? Ir kur važiuosi? Į kačerginę kiekvieną kartą norėdamas palakstyt? Jau nekalbu apie popierizmą ir mašinos paruošimą. Vien lankai viršys tavo mašinos kainą, o be jų apie sporto pasą gali tik pasvajoti.

 

 

TA gali prisiknisti tik tokiu atveju, jei buvo keistas variklis.

Pas jį 318tds (dyzelis). Nepaminėjo to pirmame pranešime, dėl to pusė komentarų ne į tą pusę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu po gaubtu tvarkinga ir meistras ne china remap'us pučia - jokių problemų su TA nebus. Būtent su Vimota iš vis ramu, Vitoldas išmano savo darbą. Nepatiks - atvažiuosi atgal, įrašys stock'ą ir dar atiduos pinigus. Bet kažkaip nesu girdėjęs, kad kas būtų grįžęs :D Bet pas tave atmosferikas - o jų niekas nechipuoja, nes maksimaliai galima išspausti gal 2-5% galios prieaugio. Dėt kitą benzą (dyzelio negali dėti, nes tokie įstatymai) irgi klausimas ar pavyks. Reik išsiaiškinti ar tinka visi tvirtinimai. Tada reik žiūrėt ar tinka ta pati pavarų dėžė (o ji greičiausiai netiks, nes naujam varikliui bus stipriai per trumpos pavaros), tada žiūrėk ir sankaba keičiasi. O kur pusašiai, reduktorius, diferiancialas? Pasiskaičiuoji kiek visko reiks daryti, kokios naudotų dalių kainos ir bijau, kad gausis vos ne naujesnio BMW kaina su normaliu varikliu?

 

Kas su sporto pasu, tai nebesvaigstam. Su tokia mašina tu negalėsi važinėti mieste. Pirksi atskirai tralą? Ir kur važiuosi? Į kačerginę kiekvieną kartą norėdamas palakstyt? Jau nekalbu apie popierizmą ir mašinos paruošimą. Vien lankai viršys tavo mašinos kainą, o be jų apie sporto pasą gali tik pasvajoti.

 

 

TA gali prisiknisti tik tokiu atveju, jei buvo keistas variklis.

Pas mane dyzelis, tad iš kur benziną traukėt - nežinau. Pusę post'ų rašiau, kad dyzelį dėsiu arba dyzelį čipuosiu... Kas liečia TA, tai ar nebus padidėjęs dūmingumas?

 

Pas jį 318tds (dyzelis). Nepaminėjo to pirmame pranešime, dėl to pusė komentarų ne į tą pusę.

 

Tai jau taip - maniau, kad bus aišku, kai rašiau apie chip tuning'ą, nes benzinui neina jie tokių metų... Pataisiau pirmą post'ą :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Karštos temos

×
×
  • Sukurti naują...