Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Turėjau pardavimui 530d su 380k, mašina atrodė kaip iš gamyklos. Juokinga žiūrėt į Lt skelbimus kur visos po 198k, o jau paralonas iš sėdynės krenta :) Taip pat juokinga matyt kai žmonės pagal metus gali tiksliai apskaičiuoti kilometrus. Atseit visi lietuviai važiuoja po 15km į darbą, o visi vokiečiai po 150km. Absurdas. Kiekvienas žmogus su savo mašina nuvažiuoja skirtingai, nesvarbu ar vokietis ar švedas ar amerikonas. Todėl būna ir 2011m. auto su 500k rida ir 1983m. su 40k tikra rida.

Iš kitos pusės Vokietijoje dyzeliams maždaug tris kartus didesni mokesčiai nei benzinams. Todėl juos perka tik daug važinėjantys, kitaip neatsipirks. Jei norit senos, bet šviežios mašinos - ieškokit benzininės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uzeikit i mobile.de (vokieciu autogidas) ir paziurekit kokiom ridom ten tos masinos parduodamos, (ten ridos nieks nesukineja, nebent turkai) ir kiek kainuoja tos kurios dar nepraleke puse limono.

 

Kadangi mano giminaitis varo masinas is vokieciu visa gyvenima, tai giminej praktiskai visos masinos parvaziavusios tiesiai is ten, visi dyzeliai 400-500k pravaziave ir atrodo kur kas geriau nei tie kurie lietuvoj 220k praleke parsiduoda ;)

Nebukit naivus, kolegos, nieks dyzelio nepirks i baznycia nuvaziuoti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip jūs įsivaizduojat, kad Vokietijoj, tai daug važiuoja. Kaip ir Lietuvoj, taip ir ten, yra daug važiuojančių, yra mažai važiuojančių. Mano vienas šeimos narys per 6 metus nuvažiavo vos 24 tūkstančius. Pagrinde važiuoja tik į darbą ir iš jo (5 km). O mašina pirkta salone, nauja, tai dabar įdėčiau į skelbimą su 24 tūkstančių rida, 2008 metų gamybos mašina, visi apsiverktumėt, kad ji atsukta? Taip b*et, visi čia jūs SPECIALISTAI.

Protingas vokietis geros tvarkingos masinos su maza rida neparduoda, o jei parduoda, tai ir kaina yra atitinkama. Lietuviai perka pigiausias, tad turim ka parveza :)) norit mazos ridos pasiziurekit kiek kainuoja vokieciuos, suprasit..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkau bmw dyzelini 2002m is italijos. Tai rida apie 350~km (skaitos gan mazai) ir atrodo geriau bei tvarkingiau nei autogidines kur po 200km ridos 2004 metu e46 tukai.. Tai aisku kad ta rida suvaryta Lietuvoj, nezinau kas cia dar galvojo kitaip nes jau galvojau kad visi senai sita zinojo.

Redagavo APCY
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

žinoma kad taip.

Žinau žmogų, firmą, kuri iš Prancuzijos persivaro mersų 2007 metų ir pnš., rida buna po 300k ir nepagaili firmoms iki 5 tūkstančių Lt, jog naujesnių metų mašinom atsuktų ridą, atsuka iki ~150k ir parduoda. O kai tiek sumokoma už ridos atsukimą, tikrink netikrines, nerasi jog atsukta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<..>Kiekvienas žmogus su savo mašina nuvažiuoja skirtingai, nesvarbu ar vokietis ar švedas ar amerikonas. Todėl būna ir 2011m. auto su 500k rida ir 1983m. su 40k tikra rida.

<..>

Protingiausia mintis visoj temoj.

Vienas pažįstamas turi 530d, kuriame jau šviečia apie 430k km, tai nustebau, kad tiek daug, nes salonas neblogos būklės, kas lietė variklio ir APD darbą, tai viskas labai gražu. Aišku, elektronika jau vietomis negyva (webasto neveikia, garso blokas miręs, dar smulkmės visokios), kėbulas toks irgi vietomis jau lakas atsilupęs, bet visumoj su tokia rida (jei ir šita dar nesukta), tai gražu žiūrėti buvo, nuoširdžiai sakant. Įtariu, kad e60 su tokia rida būtų gerokai prastesnė..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinau žmogų, firmą, kuri iš Prancuzijos persivaro mersų 2007 metų ir pnš., rida buna po 300k ir nepagaili firmoms iki 5 tūkstančių Lt, jog naujesnių metų mašinom atsuktų ridą, atsuka iki ~150k ir parduoda. O kai tiek sumokoma už ridos atsukimą, tikrink netikrines, nerasi jog atsukta.

o jeigu paskutinis servisas darytas 250k o tu perki 150k bėgusią? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Faktas iš patirties: Kai žiūri vienodus auto už vienodą kainą su skirtingom ridom, tai 90% atvejų daugiau nuvažiavę būna geresnės būklės. O jeigu reikia ir būklės ir ridos - reikia mokėti daugiau. Patariu mažiau kreipt dėmesį į ridą, o daugiau tikrinti realią būklę. Nes Lietuvoj visi įpratę pirkti katę maiše, į servisą nuvaryt gėda, juk patys yra super mechanikai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinau žmogų, firmą, kuri iš Prancuzijos persivaro mersų 2007 metų ir pnš., rida buna po 300k ir nepagaili firmoms iki 5 tūkstančių Lt, jog naujesnių metų mašinom atsuktų ridą, atsuka iki ~150k ir parduoda. O kai tiek sumokoma už ridos atsukimą, tikrink netikrines, nerasi jog atsukta.

5k uz ridos atsukima? seriously? va tokie zmones ir vercia lietuvius galvoti, kad tie kas parduoda masinas uzdirba po keleta tukstanciu euru uz masina :D

 

teko susidurt su ridu atsukimu, kaina pora simtu. aisku ne mersui, bet nemanau kad ten kazkas sudetingiau negu kitam automobiliui iki 2010m. nebent rida "stovi" keliuose blokuose, ir ja koreguoja ne vien skydelyje. nezinau kokia kaina turi nupirkt masina, kad leistum dar 5k uz ridos atsukima ir galetum uzdirbt.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas pazystama audi a6 99 metu jau ne tik spidometre rida rodo. Spidometre rode ~270t, per vaga paziurejom tikra rida: ~430t :D Tik nesidomėjejau ar paciam kompe galima rida atsukt?

 

Kas tuo užsiima, atsuka iš visur. Net ir naujų, pvz.: BMW, nuvažiuojat į "Krasta Auto", atsuks jum tą ridą ir dar knygutę servisų padarys su visais antspaudais :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Knygutė kainuoja ~200e.

Ridą mašinoje lengva atsukti.

 

Bet kaip atsuksi įrašus, kur buvo darytos garantinės apžiūros ir suvesti duomenys į DB ?

 

Viskas įmanoma, pats suku ridas ir puikiai žinau kokios būklės mašinos su kokiomis ridomis atvažiuojama. Buvo klausimas ar galima kompe pakeisti ridą atsakymas - taip galima. Ridos sukimas už 5k - duok man 2k padarysiu tą patį, tik dar nusipirksiu ką nors už 1800 :D Paskaičius šią temą "krūtų" mechanikų daug, bet suvokiančių kas ką rašo - vienetai. Išsvajotieji bmw e60 taip smagiai sukasi ridos iki lietuvių pamėgtų 150-300k tarpo kad gražu žiūrėti, ir juoką ima kai giriasi jog va tiek pravažiavusi o ištikrųjų visa jau prieš amžių mašina suvažinėta.

 

Taip pat patarimas Jums, netikėkite serviso knygomis - ne vieną dešimtį pas mane garaže perikupai yra padarę, tiesiog tiek į kompą tiek į serviso knygą naujai surašome servisų duomenis ir mašina švari graži pravažiavusi 130k + 300k paslaptyje, ir viskas tik dėl to kad lietuviai įpratę skydelyje matyti nedaugiau 300k nesvarbu kurių metų mašina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turejau e39 bemwa su rida beveik 700 000km (spidometras rode ~220k)

Niekada i rida demesio nekreipiu, nes jis nebuna tikra.

O atvazinejas du metus su siuo bemwu ir ji pardavinedamas pasiknisau po popierius kuriais grizo is uzsienio ir tada suzinojau apie jo rida.

 

Nepaisant, kad jis prabeges buvo beveik 700 000km, tuo metu Lietuvoje ji pardaviau uz viena didziausiu kainu kaip su TDS motoru, kiek atsimenu jis buvo antras pagal branguma autogide (pasikartosiu su tds motoru)

Jo bukle buvo labai gera, aki trauke ir neivienas cia nebutu pasakes, kad jis bent puse tiek beges.

Nei jis gedo, nei reikalavo kazkokiu islaidu kuriu nereiketu betkuriai kitai auto.

Turejau 7 auto, nuo 1989 iki 2006m.

6 rida buvo greiciausiai sukta ir visu ju buvo ~220-250k

Vienos buvo tikra 180k

 

post-14131-0-85865300-1417346192_thumb.jpg

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turejau e39 bemwa su rida beveik 700 000km (spidometras rode ~220k)

Niekada i rida demesio nekreipiu, nes jis nebuna tikra.

O atvazinejas du metus su siuo bemwu ir ji pardavinedamas pasiknisau po popierius kuriais grizo is uzsienio ir tada suzinojau apie jo rida.

 

Nepaisant, kad jis prabeges buvo beveik 700 000km, tuo metu Lietuvoje ji pardaviau uz viena didziausiu kainu kaip su TDS motoru, kiek atsimenu jis buvo antras pagal branguma autogide (pasikartosiu su tds motoru)

Jo bukle buvo labai gera, aki trauke ir neivienas cia nebutu pasakes, kad jis bent puse tiek beges.

Nei jis gedo, nei reikalavo kazkokiu islaidu kuriu nereiketu betkuriai kitai auto.

Turejau 7 auto, nuo 1989 iki 2006m.

6 rida buvo greiciausiai sukta ir visu ju buvo ~220-250k

Vienos buvo tikra 180k

 

post-14131-0-85865300-1417346192_thumb.jpg

 

Ledas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del ridos tai tikrai maziausiai reikia sukt galva. Tevas turejo 380k pravaziavusi e34 tds'a. Nieko, pats pravaziavo dar 120k iki puses limono ir pardave dar palyginus normaliai (matyt tada klientas pasitaike suprantantis apie tai kad rida yra sukama visada ir visur). Pats turejau e39 su 220k, tai neduok dieve kam toks papuls grabas daugiau, o dar faceliftas :). Dabar turiu 355k pravaziavusi golfa 4 kuris grizo is Olandijos, be vargo perejo TA ir dirba kaip bitute :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...