Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Svečias Rolkis

Ta prasme jeigu as pardaviau uz 200 per ebay, o ant siuntinio uzrasiau 40 tarkim:)

 

Nors ir 20 000. :)

 

Jeigu nėra viduje invoice, nėra taip paprasta patikrinti.

O jeigu ir tikrins, tai sužinosi.

 

Daug kas taip ir siunčia:

 

Parduoda už vieną kainą, siunčia kaip dovana ir, kad žmogui nereikėtų papildomai mokėti, įrašo mažesnę sumą.

 

P.S. Muitinėje jie klausia sąskaitų, tai jeigu tarkim žmogus nupirks Amerikoje už 200, tu parašysi 40, jo muitinė paprašys atsiųsti pirkimo dokumentus jiems, jie matys, kad kaina buvo 200 ir jis mokės nuo 200 (jie tiesiog ignoruos tą taviškį skaičių).

 

Tai šiuo atveju, geriau jau kaina iki neapmokęstintos sumos (~20 eurų).

 

Bet eksperimentuok, kiekvienoje veikloje yra savų niuansų, kuriuos galima pritaikyti ir panaudoti.

 

:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas siunte Vaira su airbag i JAV ar kitur Oro pastu? Lietuvos pastas sako kad negalima. Kreipiaus i DHL sako,kad galima,bet turi lipdukas ispejamas uzklijuotas but. Galbut siunte kas per lietuvos pasta?

Jeigu tau pastas aiskiai pasake, kad negalima, kokie tau klausimai dar kyla ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu tau pastas aiskiai pasake, kad negalima, kokie tau klausimai dar kyla ?

Tai ir kyla tokie klausimai, kai pašte patys nežino galima ar ne. Viena paštininkė sako GAL negalima, kita tikslinas 2 dienas. O kainos skirtumas didelis.

 

Kam įdomu - visos kitos siuntos siunčia įmontuotus airbagus, o lietuvos paštas ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ta prasme jeigu as pardaviau uz 200 per ebay, o ant siuntinio uzrasiau 40 tarkim:)

 

Derink tokį reikalą su pirkėju. Papulsi ant skrupulingo žmogaus - gausi case'ą iš eBay ir turėsi aiškintis. Jeigu pirkėjas nebus informuotas apie tokį triuką, jam tikrai kils klausimų, kodėl mokėjau €200, o juodu ant balto matau €40. Nebent abu turit gryną interesą sutaupyt, tada gali derintis ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien pastebėjau, jog gavau didesnį mokėjimą į PayPal, nei kad prekės kaina + shippingas. Atsirado "Tax" eilutė, kuri ir pabrangino mano prekę ir pirkėjes apmokėjo didesnė kainą. Tai dabar PayPale yra eilutės FEE ir Tax collected by eBay. Čia kažkoks naujas dalykas? Negi dabar pirkėjas padengs Ebay mokesčius, kuriuos mėnesio gale Ebay atitenka?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien pastebėjau, jog gavau didesnį mokėjimą į PayPal, nei kad prekės kaina + shippingas. Atsirado "Tax" eilutė, kuri ir pabrangino mano prekę ir pirkėjes apmokėjo didesnė kainą. Tai dabar PayPale yra eilutės FEE ir Tax collected by eBay. Čia kažkoks naujas dalykas? Negi dabar pirkėjas padengs Ebay mokesčius, kuriuos mėnesio gale Ebay atitenka?

 

O tai čia nebus čia sales tax į USA?

https://pages.ebay.com/seller-center/service-and-payments/tax-information.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kurios šalies ebay geriausiai prekiauti siunčiant prekes iš Lietuvos? Ar nėra skirtumo?

 

Populiariausi .com, co.uk, nes daugiausia potencialių pirkėjų.

 

Pvz, jei prekės tikslinė rinka Vokietijoje - tuomet geriau rinktis .de

 

Bet iš esmės, geriausia rinktis tuos, kurie pritraukia daugiausiai potencialių pirkėjų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kurios šalies ebay geriausiai prekiauti siunčiant prekes iš Lietuvos? Ar nėra skirtumo?

 

Tai priklauso į kokią rinką tu nori eit?

 

Ebay.de pagrinde vokieičiai.. Perka jie ir iš .com bet jeigu neranda prekių .de

Ebay.co.uk anglai.. Čia tai retai perka iš .com kadangi tikrai didelis pasirinkimas pas juos, ir beveik viską randa..

Ebay.com pirkėjai iš visur.. Siunčiu į Katarą, Kuveitą, jau nekalbant apie visokius Izraelius, USA, ir kitas šalis.. Čia daugiau egzotikos.. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip Jūsų siuntos ar juda iš Lietuvos pašto tarkim i JAV? Mano pastrigusios jau virš mėnesio neišskrenda iš lietuvos pašto.

Vienai kazkaip pasiseke ir tik 2d.d velavo, visos kitos virs sav jau veluoja ir daugiau. Is lietuvos tik viena nepajudejus...

Greiciau pasibaigtu tas karantinas realiai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Turiu situaciją - pardaviau naudotą prekę per ebay. Pirkėjas ją gavo balandžio 30 d, prašyta, kad no returns, dabar skundžiasi kad ale neveikia,ir užpildė returno prašymą, nors prieš išsiunčiant tikinau ir viskas buvo ok. Klausimas - ar turiu kažkokius šansus atmesti ar tiesiog "nurašyt" ir priimt gražinimą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu šansų neturi. Nors ir buvai parašęs no returns, jei pirkėjas escalatins case į Ebay administraciją, jie priims sprendimą prekę gražinti pardavėjui, o pirkėjui gražinti pilną sumą.

 

Geriau nesilaužyk ir tiesiog "nurašyk", nes jei case yra escalatinamas į ebay ir tai pasikartoja dar bent kelis kartus, tai labai realu, kad neteksi galimybės prekiauti ebay.

 

Atsimink, kad ebay visada yra kliento pusėje ir jis yra visada teisus. Ebay pirmiausiai gina pirkėjo interesus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Sveiki, noriu parduoti kelis nenaudojamus daiktus per Ebay. Dabar nelabai suprantu koki ebay domena naudoti kad ideciau skelbima. Ebay.com kai bandau sukurti skelbima tai duoda siusti tik amerikieciam, as noriu siusti tik i Europos salis. Kaip suprantu Ebay.co.uk tik Jungtinei Karalystei, .de Vokieciam ir t.t. Tai kuri domena geriausiai naudoti mano situacijai ir prie to pacio koki shipping rinktis? Parduodami daiktai tai angliskos knygos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Sveiki,

jau antra kartą sudegu, gal kas atsakysit ką tiksliai daryti?

Išsiunčiau savo prekę, atsiuntė atgal ne mano prekę, escalate'ino case'ą, turėjau grąžinti pinigus, nes kitaip kirs per seller performance ir niekaip neišeina išsimušti pinigų, nes visi agentai aiškina, kad mes nematom daikto, negalim niekuom padėti. Tai principas toks, kad gali lengvai apgaudinėti? Ebay prekiauju daug metų, bet paskutiniu metu kuo tolyn - tuo naglyn visi pasidarė.

 

Per paypal visiškai kitaip, rašai pareiškimą ir t.t. ir išsprendžia tavo naudai vistiek, bent dalį sugrąžina, o čia net į kalbas neina.

Dar pradeda aiškinti, kodėl grąžinau pinigus, nors vieno iš agentų žinutė per email:

" understand that you receive the item back and it is faulty. We don't tolerate this kind of buyers here in eBay who abused the return policy that we have. However, checking on the claim it shows here that the item already shows delivered in the system. If you will not issue a refund the buyer will be given an option to escalate the claim and get their money back. I highly suggest for you to issue a refund and appeal on the request after 24-48 hours for you to appeal that you receive a faulty return and that way we can also defend you with this transaction.. If you will not issue a refund there is a possibility that you will loose the case and we can not defend you."

 

Ir taip pasaka be galo, praeitą kartą aplamai pripažino, kad klaidą padarė kolegos, kad pasakė, kad refundint, bet vistiek niekuom negalėjo padėt. :thumbsup:

Dabar vėl panaši situacija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Sveiki,

jau antra kartą sudegu, gal kas atsakysit ką tiksliai daryti?

Išsiunčiau savo prekę, atsiuntė atgal ne mano prekę, escalate'ino case'ą, turėjau grąžinti pinigus, nes kitaip kirs per seller performance ir niekaip neišeina išsimušti pinigų, nes visi agentai aiškina, kad mes nematom daikto, negalim niekuom padėti. Tai principas toks, kad gali lengvai apgaudinėti? Ebay prekiauju daug metų, bet paskutiniu metu kuo tolyn - tuo naglyn visi pasidarė.

 

Per paypal visiškai kitaip, rašai pareiškimą ir t.t. ir išsprendžia tavo naudai vistiek, bent dalį sugrąžina, o čia net į kalbas neina.

Dar pradeda aiškinti, kodėl grąžinau pinigus, nors vieno iš agentų žinutė per email:

" understand that you receive the item back and it is faulty. We don't tolerate this kind of buyers here in eBay who abused the return policy that we have. However, checking on the claim it shows here that the item already shows delivered in the system. If you will not issue a refund the buyer will be given an option to escalate the claim and get their money back. I highly suggest for you to issue a refund and appeal on the request after 24-48 hours for you to appeal that you receive a faulty return and that way we can also defend you with this transaction.. If you will not issue a refund there is a possibility that you will loose the case and we can not defend you."

 

Ir taip pasaka be galo, praeitą kartą aplamai pripažino, kad klaidą padarė kolegos, kad pasakė, kad refundint, bet vistiek niekuom negalėjo padėt. :thumbsup:

Dabar vėl panaši situacija.

 

Na matai, toks pasaulis, jei matai, kad biznis nebesigauna, nes kaip pats sakai visi išnaglėjo, užsiimi kažkuom kitu, tuom ko reikia rinkoje ir iš ko gali uždirbti, o ne eiti į nuostolį.

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na matai, toks pasaulis, jei matai, kad biznis nebesigauna, nes kaip pats sakai visi išnaglėjo, užsiimi kažkuom kitu, tuom ko reikia rinkoje ir iš ko gali uždirbti, o ne eiti į nuostolį.

 

Čia iš tos serijos jeigu muša, atsuk kitą žandą, jog abu būtų raudoni :D

 

 

Toli neisi su tokiu mąstymu.. :) Jei pamatai problemas, ir viską meti gyvenime...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia iš tos serijos jeigu muša, atsuk kitą žandą, jog abu būtų raudoni :D

 

 

Toli neisi su tokiu mąstymu.. :) Jei pamatai problemas, ir viską meti gyvenime...

 

Suprantu apie ką tu, bet eBay politikos tu ar aš nesam įgalūs pakeisti, taip kad...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 mėnesių...

Per kur siunčiat siuntas į Europą? Paštas biškį nusibodo, norėtųsi kažko, kas paima iš vietos. Aišku srautai pas mane tokie, kur nelabai kas nors nori atvažinėt kas dien, ypač dabar (čia man vienam?) Žvilgtelėjau ir pasiskambinau į porą vietų :

Esiuntimas pristatymo laikai panašiai kaip pašto, kaina irgi panaši, kaip suprantu turint daugiau siuntų, paima iš vietos.

Etonas pristatymo laikai geresni nei pašte, ypač į uk ir vokiečius, kaina pigiau nei pašto. Atrodo geras variantas, bet dar neskubu.

Daugiau vietų neskambinau, bet esu gavęs patarimą žvilgtelt į siųskpigiau. Gal esat apie juos kažką domėjęsi kolegos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...