Pereiti prie turinio

Šurikėnas! 8 nauji lygiai ir bosas!


Rekomenduojami pranešimai

Smagus visai, atvarai pasakant, iš pradžių, nes patiko muzikėlė, bet dabar ir pats žaidimas. Tu kuri, nes tau patinka ar užsakymus vykdai ?

 

Perduosiu komplimentus draugui, kuris atsakingas už muziką. Kol kas ją žmonės arba mėgsta arba nekenčia :) Žaidimai kaip ir naujas arba atrastas iš naujo hobis. Užsakymui turbūt net ir norėdamas negalėčiau nieko gero padaryt, paprasčiau sudėt tai, ką moku :)

 

 

pabanyk įvesti galimybę kaip practise modą. Ir su juo žaidžiant mirus atsirandi checkpoint'e

 

 

Checkpointai slidus dalykas. Challenge lygyje viskas pradeda suktis startavus žaidimą ir privalo būti toje pačioje vietoje žaidėjui pasiekus tam tikrą kliūtį (kitaip ji gali būti nepereinama), tai būtų daug vargo saugoti visų spąstų būsenas ir po to atstatinėti jas. Planuoju daryt trumpesnių ir tolygiai sunkėjančių lygių kolekciją (gal su kokia keista istorija).

 

Beje, įrašiau žaidimo trailerį (keliose vietose LABAI pasisekė):

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visai neblogas atrodo. Gal LIBGdx naudojai?

 

Truputį pavargau nuo vien-programavimo, taigi jau mėnuo-du kaip eksperimentuoju su GameMaker (visvien viską beveik kode darau, bet mažiau vargo). LIBGdx niekad išbandyt kaip ir neteko ir dabar jau "atgal" nenoriu žiūrėt. Jeigu kada nors atsipirks pinigai išleisti GameMaker licenzijom (kol kas panašu, kad reikės bent kelių metų tam :D), tai pamėginsiu ir kokią Unity.

 

Atrodo smagiai. Kiek laiko truko sukurti si zaidima?

 

Pirma (bet pakankamai išbaigta, yra įkeltas zip'as tam itch.io puslapyje) versija užtruko keturias dienas (gamejam). Bet čia be socialinio gyvenimo ir pilną dieną sėdint iki kokių 5-6 ryto. Po to savaitę dariau tą nesibaigiantį lygį, naujus priešus, meniu, kad mobiliam geriau žaistųsi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui visiems už teigiamus žodžius! Vakar prasiunčiau tuntą laiškų pro įvairius android gaming blog'us, pažiūrėsim, ar kam nors rūpės (spoileris: dažniausiai nerūpi ir, apskritai, labai bjauru yra ten rašinėt jiem ir negaut nei atsakymo jokio).

 

 

Sunku pasakyt. Techniškai, tai pirmą savo žaidimą Androidui pradėjau prieš 3 metus daryt "nuo nulio", strigau belekiek kartų, šių metų pradžioj susiėmiau ir pabaigiau šiaip-ne-taip. Na, ir pradėjau su GameMaker eksperimentuot prieš du mėnesius, tai vienam gamejam padariau tris paršiukus, kitam - Shurican. Tai kokį mėnesį dar tikrai šitu užsiimsiu, o po to yra idėjų eilėj laukiančių... Kokį multiplayer'į visai norėčiau padaryt arba split-screen arkadinį žaidimėlį mažą, kad su draugais galima būtų prie vieno kompo pasikapot, kaip senais gerais laikais.

Kiek laiko tuo užsiimi ? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui visiems už teigiamus žodžius! Vakar prasiunčiau tuntą laiškų pro įvairius android gaming blog'us, pažiūrėsim, ar kam nors rūpės (spoileris: dažniausiai nerūpi ir, apskritai, labai bjauru yra ten rašinėt jiem ir negaut nei atsakymo jokio).

 

 

Sunku pasakyt. Techniškai, tai pirmą savo žaidimą Androidui pradėjau prieš 3 metus daryt "nuo nulio", strigau belekiek kartų, šių metų pradžioj susiėmiau ir pabaigiau šiaip-ne-taip. Na, ir pradėjau su GameMaker eksperimentuot prieš du mėnesius, tai vienam gamejam padariau tris paršiukus, kitam - Shurican. Tai kokį mėnesį dar tikrai šitu užsiimsiu, o po to yra idėjų eilėj laukiančių... Kokį multiplayer'į visai norėčiau padaryt arba split-screen arkadinį žaidimėlį mažą, kad su draugais galima būtų prie vieno kompo pasikapot, kaip senais gerais laikais.

 

Grynai techninė pusė: pirkai GameMaker Professional + Export'ą į Android? Ar manai, kad tai šiuo metu geriausias sprendimas žaidimų kūrimui?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Grynai techninė pusė: pirkai GameMaker Professional + Export'ą į Android? Ar manai, kad tai šiuo metu geriausias sprendimas žaidimų kūrimui?

 

Sunku atsakyt, nes asmeniškai nesu išbandęs nei Construct 2, nei Unity (žiūrinėju tutorial'us). GameMaker turi pliusų, turi ir minusų ir, su lietuviška alga, export licenzijų kaina yra brutaloka, bet kurt nedidelius 2D žaidimus tai labai paprasta. Ir galima parsisiųst išbandymui su nemokamu Windows eksportu ir neperseniausiai padarė neberibojamą resursų kiekį (anksčiau su nemokama versija tik mažą skaičių paveikslėlių galima buvo naudot).

 

Rimtesniam žaidimų kūrimui, tai rekomenduočiau iš karto pradėt nuo Unity.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sunku atsakyt, nes asmeniškai nesu išbandęs nei Construct 2, nei Unity (žiūrinėju tutorial'us). GameMaker turi pliusų, turi ir minusų ir, su lietuviška alga, export licenzijų kaina yra brutaloka, bet kurt nedidelius 2D žaidimus tai labai paprasta. Ir galima parsisiųst išbandymui su nemokamu Windows eksportu ir neperseniausiai padarė neberibojamą resursų kiekį (anksčiau su nemokama versija tik mažą skaičių paveikslėlių galima buvo naudot).

 

Rimtesniam žaidimų kūrimui, tai rekomenduočiau iš karto pradėt nuo Unity.

O kodėl nesudomino MonoGame?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sunku atsakyt, nes asmeniškai nesu išbandęs nei Construct 2, nei Unity (žiūrinėju tutorial'us). GameMaker turi pliusų, turi ir minusų ir, su lietuviška alga, export licenzijų kaina yra brutaloka, bet kurt nedidelius 2D žaidimus tai labai paprasta. Ir galima parsisiųst išbandymui su nemokamu Windows eksportu ir neperseniausiai padarė neberibojamą resursų kiekį (anksčiau su nemokama versija tik mažą skaičių paveikslėlių galima buvo naudot).

 

Rimtesniam žaidimų kūrimui, tai rekomenduočiau iš karto pradėt nuo Unity.

Norėčiau paklausti dėl grafikos. Pats piešei? Kiek laiko tai užtruko? Suo kuo piešiai ir animacijas kūrei ? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodėl nesudomino MonoGame?

Naudojai GM, kodėl ne construct 2 ar kokį Stencyl?

 

GM pirmas pasitaikė po ranka ir pasirodė pakankamai patogus tam, ką noriu daryt. Neplanuoju artimiausiu metu kažko didelio ar 3D ir reik sulaukt, kol atsipirks licenzijoms išleisti pinigai (turbūt poros metų tam reikės) :)

 

Norėčiau paklausti dėl grafikos. Pats piešei? Kiek laiko tai užtruko? Suo kuo piešiai ir animacijas kūrei ? :)

 

Piešiu viską pats, naudoju Inkscape ir tiesiog frame-by-frame sudėlioju viską. Bendrai sudėjus užtruko apie dieną su trupučiu viską nupiešt Shurican'ui, nes nei animacijų daug, nei šiaip ko sudėtingo yra.

 

informacijos ties žaidimų kūrimu ieškojai internete, mokinančius video įrašus žiūrėjai.

O ar lankei papildomus kursus, dalyvavai renginiuose šios srities?

 

Niekad neteko lankytis nei renginiuose, nei kursuose, viskas daugiau mažiau iš demo pavyzdžių/pamokų rastų internete.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...