Pereiti prie turinio

Nejautrus dyzelinis variklis


Rekomenduojami pranešimai

Koks mažalitražis variklis yra nejautrausias dyzelino kuro kokybei?

 

Kiek suprantu vokiški 1,9 nepompadūziniai vieni iš nereikliausių. Kokie dar?

 

Visi vokiski. 1.9 sdi, 1.9 td, 1.9 tdi, 1.6 td, 1.6 d, 2.5 tdi 5 cil. (85, 103kw). Tie patys pompaduziai irgi puikiai vaziuoja "importine salerka".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi vokiski. 1.9 sdi, 1.9 td, 1.9 tdi, 1.6 td, 1.6 d, 2.5 tdi 5 cil. (85, 103kw). Tie patys pompaduziai irgi puikiai vaziuoja "importine salerka".

85, 96,103kw net nebandykit kokia baltarusiska ar zalia pilt jei nenorit purkstuku keist :D 81 ir 66 drasiai galit baltarusiska pilt, pazystami ir zalia pila bet as nedristu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1,9 81 kw geri varikliai.

geriausi tai 1.9 tdi 66kw.

 

Sitie varikliai yra toki patys. Apart turbinos ten praktiskai nieks nesiskiria. 81 turbinos ir dezes kainos zenkliai skiriasi nuo 66.

 

85, 96,103kw net nebandykit kokia baltarusiska ar zalia pilt jei nenorit purkstuku keist :D 81 ir 66 drasiai galit baltarusiska pilt, pazystami ir zalia pila bet as nedristu

 

As kalbejau apie audes 2.5 tdi, 5 cilindru. 85, 95kw popaduzis gal ir taip, o audes 2.5 tdi 5 cil. tas pats kas 1.9 66 ar 81. Pilt gali ka nori. :)

 

O siaip ir su tais pompaduziais puse liaudies vaziuoja "importiniu kuru". Aisku yra durneliu kurie nesugeba pasikeist kuro filtro per 100.000 ar nusiperka gatavu motoru ir sako, kad kaltas rusiskas/baltarusiskas kuras.

 

Visos dalys kazkada atitarnauja. Vienas vazineja rusiska salerka 10 metu ir nieko, o kitam tik nusipirkus, Nestei uzsipylus namo vaziuojant uzlinksta.

 

Taip, kad pirmiausia nereikia noret vaziuot ir nieko neremontuot/nekeist.

 

O kaip Toyota d4d 1,4l?

 

Cia tau nelabai kas pasakys apie tokius auto, nes ta Toyota d4d gal ir turi koki du zmones uzdarbi. Jei taikaisi i konkrecia marke, geriau klausk specializuotam forume, nes cia tai tau gali tik apie vag'us pasneket ir tai 9 is 10 buria is delno.

Redagavo 8000k
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

85, 96,103kw net nebandykit kokia baltarusiska ar zalia pilt jei nenorit purkstuku keist :D 81 ir 66 drasiai galit baltarusiska pilt, pazystami ir zalia pila bet as nedristu

Ir kuom tai pagrįsi ? "Žalia" tai paprastas dyzelinis kuras su žaliu pigmentu. Ūkio technika milijoninės vertės važinėja o kibiriukas už 5k nebe ? Naujuose John Deere varikliai stovi su common rail įpurškimo sistema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip Toyota d4d 1,4l?

Į D-4D motorus geriau nepilti neaiškaus kuro, čia jau common-rail įpurškimo sistema. Ir šiaip 1.4 D-4D, jei ne 66kW, o tas silpnesnis (kur ėjo į Yaris pirmuosius) dažnokai apturi bėdų su pačiu bloku. Naujesnis patvaresnis, bet vėlesniais metais pradėjo ir į jį DPF statyti.

Tiesa, reiktų žiūrėti į konkretų mašinos modelį, neįsivaizduoju koks konkrečiai tikslas čia imti mažesnės kubatūros variklį, jei tam pačiam modeliui yra ir didesnės su tom pačiom technologijom (pvz. Toyota Corolla iki 2007 m. modelis ėjo ir su 2.0 D-4D 85kW motoru, ir su 1.4D-4D vėlesniais metais), kuris gal litru ar pusantro daugiau ims šimtui km ir mažiau bėdų su tokiu būtų?

 

Cia tau nelabai kas pasakys apie tokius auto, nes ta Toyota d4d gal ir turi koki du zmones uzdarbi. Jei taikaisi i konkrecia marke, geriau klausk specializuotam forume, nes cia tai tau gali tik apie vag'us pasneket ir tai 9 is 10 buria is delno.

Šitam forume, kaip ir gatvėse, vokietynas klesti :) turbūt 2 ir teturi - aš bei Mariius.

Is visu paminetu maziausiai reikliausias viskam, tame tarpe ir pinigines storiui, bus 1.9 SDI<...>

Trumpai pagalvojęs, net norėdamas nesugalvoju kokio nors nelepaus vokiško ar japoniško atmosferinio dyzelinio motoro pavyzdžio. Iškart krūvos agregatų atkrenta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip Toyota d4d 1,4l?

 

Į D4D motorus svarbiausia baltarusiškos nepilk. Purkštukai nepritaikyti aukštam sieros kiekiui kure. Gali po to bėdos su purkštukais būt :)

Jei norisi baltarusišką naudot ir Toyotą turėt, tai reikia TD variklius imt :) Tie nelepūs kurui.

Redagavo Mariius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Į D4D motorus svarbiausia baltarusiškos nepilk. Purkštukai nepritaikyti aukštam sieros kiekiui kure. Gali po to bėdos su purkštukais būt :)

Jei norisi baltarusišką naudot ir Toyotą turėt, tai reikia TD variklius imt :) Tie nelepūs kurui.

 

žinau kas turi avensi II 2.0 85 kw antrus metus pila baltarusišką kurą ir problemų kolkas su varikliu dar nebuvo. Ir šeip baltarusiškas kuras panašus į lietuvišką arba geresnis. Ne vienas kelyje buvo atlikti keli tyrimai kurie parodė, tai ką minėjau prieštai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

žinau kas turi avensi II 2.0 85 kw antrus metus pila baltarusišką kurą ir problemų kolkas su varikliu dar nebuvo. Ir šeip baltarusiškas kuras panašus į lietuvišką arba geresnis. Ne vienas kelyje buvo atlikti keli tyrimai kurie parodė, tai ką minėjau prieštai.

 

Taigi tu rask man variklį kuriam ipylus vienokį ar kitokį kurą jis užsilenktų iškarto. To tikrai nebus ir negali būti. Pasidomėjus plačiau galima išsiaiškinti, kad Baltarusijoje net atitinkamos Toyotos su kai kuriais dyzeliniais motorais nėra parduodamos, nes jos nėra pritakytos tam kurui. Gal antras Avensis nebeturi šios bėdos? Reiks pasišiakint :) Bet tikrai neklįstu dėl pirmo Avensio.

Toje laidoje niekas nekalbėjo apie kuro konsistencija, o kalbėjo tik apie sąnaudas ir taršą. Labai paviršutiniškas jų tyrimas pasirodė. :)

Redagavo Mariius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi tu rask man variklį kuriam ipylus vienokį ar kitokį kurą jis užsilenktų iškarto. To tikrai nebus ir negali būti. Pasidomėjus plačiau galima išsiaiškinti, kad Baltarusijoje net atitinkamos Toyotos su kai kuriais dyzeliniais motorais nėra parduodamos, nes jos nėra pritakytos tam kurui. Gal antras Avensis nebeturi šios bėdos? Reiks pasišiakint :) Bet tikrai neklįstu dėl pirmo Avensio.

Toje laidoje niekas nekalbėjo apie kuro konsistencija, o kalbėjo tik apie sąnaudas ir taršą. Labai paviršutiniškas jų tyrimas pasirodė. :)

Kas dėl Toyotų Baltarusijoj, tai iš visos pasiūlos (turi jie įdomių modelių, žiūriu, kurių Europos rinkai kitur nėra), tai su D-4D parduoda RAV4, Land Cruiser (du modeliai), Hilux ir Hiace.

 

Šiaip D-4D dar nėra tokie baisiai jautrūs tam baltarusiškam, yra pirkusių Lietuvoj tokias mašinas tiek rusų, tiek baltarusų klientų nemažai. Kaip tik naujesni variantai, kuriuose jau įstatytas DPF, yra jautresni (nors antram Avensiui iki facelift 2007m. kažin ar dėjo juos į D-4D). Bet pats jautriausias iš jų yra D-CAT motoras, kuriam ir tepalas mažo sieringumo yra būtinas, ką bekalbėti apie kuro sieringumą. Šio rytų rinkos ypač vengia.

O šiaip aš ir normalioj degalinėj pildamas bent kartą metuose, jei gaunu, supilu Toyota injector cleaner arba Wurth firmos purkštukų ploviklio, blogiau tikrai nuo jo nėra :).

 

Kitas man įdomus klausimas dyzelinių vairuotojams - koks jūsų dūmingumas buvo paskutinio TA metu? :) mieste paskutiniu metu labai krenta į akis, kiek daug dyzeliukų apsipila suodžiais daugiau užspaudę, toks jausmas, niekad "neprapučia" jų reguliariai :|

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas dėl Toyotų Baltarusijoj, tai iš visos pasiūlos (turi jie įdomių modelių, žiūriu, kurių Europos rinkai kitur nėra), tai su D-4D parduoda RAV4, Land Cruiser (du modeliai), Hilux ir Hiace.

 

Šiaip D-4D dar nėra tokie baisiai jautrūs tam baltarusiškam, yra pirkusių Lietuvoj tokias mašinas tiek rusų, tiek baltarusų klientų nemažai. Kaip tik naujesni variantai, kuriuose jau įstatytas DPF, yra jautresni (nors antram Avensiui iki facelift 2007m. kažin ar dėjo juos į D-4D). Bet pats jautriausias iš jų yra D-CAT motoras, kuriam ir tepalas mažo sieringumo yra būtinas, ką bekalbėti apie kuro sieringumą. Šio rytų rinkos ypač vengia.

O šiaip aš ir normalioj degalinėj pildamas bent kartą metuose, jei gaunu, supilu Toyota injector cleaner arba Wurth firmos purkštukų ploviklio, blogiau tikrai nuo jo nėra :).

 

Kitas man įdomus klausimas dyzelinių vairuotojams - koks jūsų dūmingumas buvo paskutinio TA metu? :) mieste paskutiniu metu labai krenta į akis, kiek daug dyzeliukų apsipila suodžiais daugiau užspaudę, toks jausmas, niekad "neprapučia" jų reguliariai :|

 

Chip tiuning greiciau bus. No Smoke no Power :D O siaip tie nauji D4D varikliai isvis ######. Motina su Auris 93 kw vazineja, tai teko purkstukus, kolektoriu valyt ir pns. Dpf uzsikisa, kuro rija apie 9 mieste ir traukos kazkokios ispudingos nera. Kuras is lietuvisku degaliniu pilamas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Chip tiuning greiciau bus. No Smoke no Power :D O siaip tie nauji D4D varikliai isvis ######. Motina su Auris 93 kw vazineja, tai teko purkstukus, kolektoriu valyt ir pns. Dpf uzsikisa, kuro rija apie 9 mieste ir traukos kazkokios ispudingos nera. Kuras is lietuvisku degaliniu pilamas.

Kažko labai abejoju, kad tiek žmonių užsičipavę važinėja :). Ypač, kai pamatai moteriškę kokią už vairo vos važiuojančią už Corolla vairo su D-4D, kuris nebent 1.4 čipuojasi, o visi kiti ne. Dėl VW ir kokio naglo veidelio tai dar galbūt ir čipuoti laksto :)

Kas dėl Aurio - tai tokie dalykai, atmetant prastą kurą ir aptarnavimų nedarymą gamintojo nurodytais intervalais, pradeda darytis tokiais atvejais: a) mašina jau >300k km vynioja, o odometras "pakoreguotas" b) pastovus važinėjimas mieste ir dar pastoviai ramiai, nepaspaudžiant bent kartą savaitėj iki 4400rpm bent kelias sekundes (moterys praktiškai niekad to nedaro, joms atrodo, kad jos laužo variklį) c) mažai važiuojama užmiesty, pavaros jungiamos per anksti, prie mažų apsukų, važiuojant autostrada niekad nespaudžiama ant didesnių apsisukimų (ir iš to išeina, kad nėra kada DPF regeneracijai vykti).

 

Ir spėju, Auris pirktas turguj/per skelbimus/iš užsienio parvarytas, o ne iš dilerio? :)

 

Būtent todėl, jei reiktų pirkti naujesnę mašiną, sau pirkčiausi benzininę Toyota ir tik iš dilerio.

Užkimščiau ir aš modernesnį dyzeliuką su visokiais DPF su savo pastoviu važinėjimu tik mieste :|

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažko labai abejoju, kad tiek žmonių užsičipavę važinėja :). Ypač, kai pamatai moteriškę kokią už vairo vos važiuojančią už Corolla vairo su D-4D, kuris nebent 1.4 čipuojasi, o visi kiti ne. Dėl VW ir kokio naglo veidelio tai dar galbūt ir čipuoti laksto :)

Kas dėl Aurio - tai tokie dalykai, atmetant prastą kurą ir aptarnavimų nedarymą gamintojo nurodytais intervalais, pradeda darytis tokiais atvejais: a) mašina jau >300k km vynioja, o odometras "pakoreguotas" b) pastovus važinėjimas mieste ir dar pastoviai ramiai, nepaspaudžiant bent kartą savaitėj iki 4400rpm bent kelias sekundes (moterys praktiškai niekad to nedaro, joms atrodo, kad jos laužo variklį) c) mažai važiuojama užmiesty, pavaros jungiamos per anksti, prie mažų apsukų, važiuojant autostrada niekad nespaudžiama ant didesnių apsisukimų (ir iš to išeina, kad nėra kada DPF regeneracijai vykti).

 

Ir spėju, Auris pirktas turguj/per skelbimus/iš užsienio parvarytas, o ne iš dilerio? :)

 

Būtent todėl, jei reiktų pirkti naujesnę mašiną, sau pirkčiausi benzininę Toyota ir tik iš dilerio.

Užkimščiau ir aš modernesnį dyzeliuką su visokiais DPF su savo pastoviu važinėjimu tik mieste :|

 

Auto is Italijos 180k ant kiek tikra rida nz, bet parvare pazystamas zmogus, kuris tuo uzsiima daug metu. Cia butent tas variantas kai ramiai vazinet nesveika, bei meistrai pasake, kad sitas variklis miestui blogis yra del mano isvardintu gedimu, net kazka minejo, kad is gamyklos lyg ir brokuoti jie isejo. Tiesa buvo dar toks prikolas, kad po tepalu keitimo tepalas kazkur dingo biski pavaziavus, nei dumo nei kazkokiu apibegimu nepastebeta, net meistrai negalejo paaiskint kur jis prapuole :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Auto is Italijos 180k ant kiek tikra rida nz, bet parvare pazystamas zmogus, kuris tuo uzsiima daug metu. Cia butent tas variantas kai ramiai vazinet nesveika, bei meistrai pasake, kad sitas variklis miestui blogis yra del mano isvardintu gedimu, net kazka minejo, kad is gamyklos lyg ir brokuoti jie isejo. Tiesa buvo dar toks prikolas, kad po tepalu keitimo tepalas kazkur dingo biski pavaziavus, nei dumo nei kazkokiu apibegimu nepastebeta, net meistrai negalejo paaiskint kur jis prapuole :D

Praktiškai visi Common rail varikliai gali valgyti tam tikrą kiekį tepalo, čia jau reikia konkretaus modelio manual'e skaityti ir ieškoti tos normos :) jei virš normos jau suvalgo, reikia ieškoti bėdų giliau.

Kiek pats žinau, bent oficialiai lyg ir nebuvo Toyota kažkokio broko išleidę, kas su dyzeliai susiję. Tiesa, su benzininiais buvo, tiek 1.6, tiek 1.8 VVTi. Bet čia turiu omeny oficialiai pripažintus ir tvarkyti out-of-warranty.

O 93kW 2.0 D-4D motoro pliusas prieš senesnius 81/85kW variantus - vietoj diržo stovi grandinė. Bet užtat stovi visokie DPF.. :|

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...